Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. nov. 06, 2008 10:11 pm

Megszeretném Óvni csamezt és GabF1et az első sikánnál történtek miatt.

egyszerűen belémrongyoltak.

Köszönöm.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. nov. 06, 2008 10:19 pm

spiczi91 írta:Nem nyújtok be óvást, de kérném megvizsgálni rVizi komplett felvezető körét, valamint a rajtját. Remélem a tisztelt VB az ilyen magatartást nem tolerálja, csak a véletlennek köszönhető, hogy ahogy láttam komoly gond nem történt.
Csak nekem jött hátulról..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Piceey
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: hétf. júl. 28, 2008 12:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Piceey » pén. nov. 07, 2008 1:31 pm

Elfogadom az óvásod csamez, jogos a büntetés,csak mi az ? még nem lett eldöntve?
Kép
Csak azoktól tanulhatok, akik tudnak, és csak tőlük tanulva kerekedhetek föléjük.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. nov. 07, 2008 1:58 pm

Piceey írta:Elfogadom az óvásod csamez, jogos a büntetés,csak mi az ? még nem lett eldöntve?
Péntek éjjfélig lehet óvni... a döntések szombat délelőtt kerülnek ki.
Peter Rigo

Piceey
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 45
Csatlakozott: hétf. júl. 28, 2008 12:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Piceey » pén. nov. 07, 2008 9:30 pm

Értem. Tisztelettel várom a BT döntését.

Üdv. PiceeY
Kép
Csak azoktól tanulhatok, akik tudnak, és csak tőlük tanulva kerekedhetek föléjük.

tjoe
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: tjoe » pén. nov. 14, 2008 2:08 pm

A következőket szeretném megvizsgáltatni:

17:27 Roos/Tjoe
30:28 G-Bor/Tjoe

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. nov. 14, 2008 2:43 pm

A következőt szeretném megvizsgáltatni:

75:50-től Bedy és az én ütközésem.

Köszönöm.
Bocs Bedy, csak azért akarom megvizsgáltatni, hogy tudjam ez most minek minősül még akkor is ha én leszek a hibás.

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. nov. 14, 2008 4:58 pm

Semmi gond,ez így van rendben .
Start Me Up

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. nov. 14, 2008 5:08 pm

Bedy írta:Semmi gond,ez így van rendben .
Köszi. Csak utálok óvni, még sose tettem.

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. nov. 14, 2008 9:52 pm

24.58 : Roos András sárga alatt belémrohan, az autóm megsérült 25mp javításomba került, ami min. 1 kör hátrányt jelentetett.
78.08 : Tommy78 sárga zászlós periódus alatt nekem jön oldalról. Hiába akartam figyelmeztetni, hogy vigyázzon, a TS-en nem volt fent.

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. nov. 14, 2008 9:56 pm

Szal' ezeket kérném megvizsgálni.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. nov. 14, 2008 10:04 pm

gstyle írta: 78.08 : Tommy78 sárga zászlós periódus alatt nekem jön oldalról. Hiába akartam figyelmeztetni, hogy vigyázzon, a TS-en nem volt fent.
Ez érdekes mert visszanéztem most a replayt, és hozzád sem értem? Ilyenkor mivan? A másik meg, hogy nem értem miért akartál elém jönni. Szerettem volna beállni MoDa mögé, mivel őt írta ki a gép, de Te odajöttél többször is mellém. Azt lenne jó tudni, hogy neked mit írt ki a gép, hogy ki mögé kell állnod, mert ha neked is MoDát írta, akkor itt valami gond lehetett.

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » szomb. nov. 15, 2008 9:52 am

Nekem is MoDA-t írta.

Viszont mögöttünk volt Dietrich, és Ő is tisztán látta, hogy oldalról nekemjöttél. Egy teljesen jobbra rántott kormánymozdulattal. TS-n ott csodálkozott Ő is a mozdulat láttán

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. nov. 15, 2008 4:53 pm

gstyle írta:Nekem is MoDA-t írta.

Viszont mögöttünk volt Dietrich, és Ő is tisztán látta, hogy oldalról nekemjöttél. Egy teljesen jobbra rántott kormánymozdulattal. TS-n ott csodálkozott Ő is a mozdulat láttán
Akkor mostmár erre is figyelni kell, hogy két embernek is 1 adott embert jelöl ki a gép, de lehet csak egy egyszeri eset volt. A replayemen látszik az a mozdulat, de ha visszábbmentél volna a visszajátszásba láthatnád, hogy a sárga periódus pont az én balesetem miatt volt, és egyszerűen egyenesen nem lehetett menni az autóval, szóval abszolút nem szándékos volt, hanem egyszerűen ennél jobban nem tudtam egyenesben tartani néha az autót az ütközés után. Természetesen Bocsi ha mégis neked mentem, bár mondom én ezt futamon sem vettem észre, ezért is néztem meg a replayemet, de ott sem volt semmi.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. nov. 15, 2008 5:44 pm

Tommy78 írta:
gstyle írta:Nekem is MoDA-t írta.

Viszont mögöttünk volt Dietrich, és Ő is tisztán látta, hogy oldalról nekemjöttél. Egy teljesen jobbra rántott kormánymozdulattal. TS-n ott csodálkozott Ő is a mozdulat láttán
Akkor mostmár erre is figyelni kell, hogy két embernek is 1 adott embert jelöl ki a gép, de lehet csak egy egyszeri eset volt. A replayemen látszik az a mozdulat, de ha visszábbmentél volna a visszajátszásba láthatnád, hogy a sárga periódus pont az én balesetem miatt volt, és egyszerűen egyenesen nem lehetett menni az autóval, szóval abszolút nem szándékos volt, hanem egyszerűen ennél jobban nem tudtam egyenesben tartani néha az autót az ütközés után. Természetesen Bocsi ha mégis neked mentem, bár mondom én ezt futamon sem vettem észre, ezért is néztem meg a replayemet, de ott sem volt semmi.
Sajnos volt már erre példa. Ha nem 4, hanem mondjuk 6-8 körös lenne a biztonsági időszak a gép rendezné asorrendet, de ki a fenének van ennyi ideje.

Tehát ha vki ilyet tapasztal, szóljon a vele azonos pozícióba (értsd úgy, hogy min. 1 kör különbségnek kell lennie, hisz' nincs mondjuk 2db 7. heéyezett) lévő versenyzőtársának és egymás mellett autózva érkék el a zöld jelzést. Ezzel elkerülhető a bünti. Viszont ez feltételezi a TS használatát, ami meg eleve kötelező. :roll: Ezt én próbáltam magyarázni neked Tommy, de a többiek szóltak, hogy nem vagy fent a TS-en...
Peter Rigo

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. nov. 20, 2008 10:54 pm

Nem óvást csak a szabályok pontosítását kérném. MoDa nyilván nem tehet róla, hogy magas a pingje de ebben az esetben bármennyire sajnálatos technikai hiba miatt biztonságos helyen várnia kellett volna.

A következőre gondoltam: aki problémákat érzékel illetve más pilóták is a TS-en figyelmeztetik köteles 2 körön belül a boxba jönni és csak a pingjét rendbe rakva indulhat újra. Figyelmeztetni kell a szabályban a pilótákat, hogy erre az esetre érdemes a motor leállítani és gyakorolni az újra indítást, nehogy állás közben leégjen.

Ha Gstyle esetleg óvna természetesen elfogadom a büntetést, nyilván szigorúan a szabályt nézve igaza van, lekörözött versenyzővel szemben előnye van.
Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. nov. 21, 2008 8:43 am

De Gstyle most nem fog óvni, mert ez a verseny már ilyen volt az elejétől.
Betudom egy szerencsétlen napnak:)))

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. nov. 21, 2008 10:16 am

metosz írta:Nem óvást csak a szabályok pontosítását kérném. MoDa nyilván nem tehet róla, hogy magas a pingje de ebben az esetben bármennyire sajnálatos technikai hiba miatt biztonságos helyen várnia kellett volna.

A következőre gondoltam: aki problémákat érzékel illetve más pilóták is a TS-en figyelmeztetik köteles 2 körön belül a boxba jönni és csak a pingjét rendbe rakva indulhat újra. Figyelmeztetni kell a szabályban a pilótákat, hogy erre az esetre érdemes a motor leállítani és gyakorolni az újra indítást, nehogy állás közben leégjen.

Ha Gstyle esetleg óvna természetesen elfogadom a büntetést, nyilván szigorúan a szabályt nézve igaza van, lekörözött versenyzővel szemben előnye van.
Természetesen egyetértek... Most már csak meg kellene határozni, hogy mi az a pingszám és mi az az időkorlát aminél már lehet, illetve kell szankcionálni.

Példának okáért Tommy78 kergetése közben láttam Tommy pingjeit ami folyamatosan 98 és 140 között mozgott. Mondanom sem kell, hogy 140-nél már oldalt csúszva vette a kanyarokat... én meg véletlenül sem mertem bemenni mellé, pedig az egyenesekben - főleg mikor már kopott volt a gumija - megtehettem volana.

Szóval szükség van pontosításra...
Peter Rigo

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » pén. nov. 21, 2008 1:41 pm

nálam Piceeynek is magas volt a pingje

jah de egy kérdés.. mivan akkor hogyha valakinek tök rendben van a pingje de aki mögötte megy azt mondja hogy magas és ezért álljon ki?
Kép

Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. nov. 21, 2008 2:42 pm

Gerrard írta:nálam Piceeynek is magas volt a pingje

jah de egy kérdés.. mivan akkor hogyha valakinek tök rendben van a pingje de aki mögötte megy azt mondja hogy magas és ezért álljon ki?
Semmi, megnyomja a kettes gombot alapból arra van állítva a ping és megnézi mit ír ki a gép ezt megszorzod 2-vel és kb. megkapod mennyit látnak a többiek tőled. Ezt ha szólnak egyenesben mindig megnézed és két körön belül ha nem jön rendbe kiállsz a boxba. kikapcsolod a motort és családod teljes lefagyaszátása után, továbbra is szorgalmasan nyomkodod a 2-es gombot. Ha az érték tartósan 60 alá megy vagyis amx. 120-at látnak tőled a többiek akkor ignition és start!
Tommy esetében én kicsit lazább lennék hiszen nála a távolság miatt eleve magas a ping, de nincs az egekben 5-600 felett. Én már mentem mellette meg mögötte is és nem volt zavaró. Ráadásul Ő tényleg semmit nem tud tenni a dolog érdekében, ellenben MoDa talán elég ha csak szól a háztartásban tartozkodóknak, hogy tegyék meg azt a szívességet, hogy nem neteznek futam közben. Nála egyértelmű volt az ingadozás miatt. Volt olyan amikor 40-50 csúcs alacsony értéket láttam de volt olyan is amikor 1000 felett járt és látszatra szó szerint a falakon át vette a kanyarokat.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. nov. 21, 2008 2:46 pm

2009-re rendbe rakunk mindent, de ezt az irodában a versenyszervezés témában beszéljük meg, ezt itt az óvás helye.
Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. jan. 16, 2009 9:20 am

Szeretném kivizsgáltatni a következő esetet

Tommy78 a célegyenes végén lévő sikán előtt fékezés közben belémrohan, megsérül mindkét hátsó felfüggesztésem és a hátsó szárny is, plusz visszaestem a 18. helyre.

IndyCar'95 sorozat, Portland-i verseny.
2.48 -nál történt a baleset.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

spiczi91
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: spiczi91 » csüt. feb. 19, 2009 8:38 pm

A Michigan-i verseny 72:30nál történt eseményeit szeretném megóvni, Ulvar rázár Barcsikra, aki megprödül és engem is magával ránt.

A vizsgálatot köszönöm!
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google

BIKICSUNÁJ

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » csüt. feb. 19, 2009 10:20 pm

Nem szeretnék óvni, csak állásfoglalást kérek ha lehet ilyet :)

A verseny első kanyarja Tjoe kontra RPeti. Ki volt a hibás? Köszönöm :)

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » hétf. márc. 30, 2009 8:28 pm

Még szeretném megkérdőjelezni egy óvással Ede mozdulatát az Ausztrál versenyen. Simsporttv közvetítésen 13:15, csak azt néztem meg. Nem tudom ki vétkezett ott, szerintem inkább áldozat lettem. Egyébként a közvetítést úgy kell folytatni, ahogy vasárnap volt, mert KIRÁLY!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. márc. 30, 2009 8:40 pm

Habasa írta:Még szeretném megkérdőjelezni egy óvással Ede mozdulatát az Ausztrál versenyen. Simsporttv közvetítésen 13:15, csak azt néztem meg. Nem tudom ki vétkezett ott, szerintem inkább áldozat lettem. Egyébként a közvetítést úgy kell folytatni, ahogy vasárnap volt, mert KIRÁLY!
:D ucsó pillanatban!
Éppen ki akartam írni az aktivitási szabálysértésekkel - figyelmeztetésekkel tartkított első futam bírói lezárást.

Mivel Ede is benne volt a balesetben, ha Tommal nem egyezne a véleményünk Zöldit kérem fel a bíráskodásra.

@Tom
PÜ küldöm a véleményem ma-holnap.

@Habasa
Talán vissza kellene térni a Habasa névhez, most még nem késő. Amúgy is Habasának ismer már mindenki, próbálj csak meg Tony Montanázni a köztudatból Habasát már nem törölheted.
TV még lesz jobb is, örültem volna ha 4-esben vágtok neki a kergetőzésnek.
Tom félelmetesen zárkozott fel, reménykedtem egy hármas párbajban, de aztán kiment boxra.
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » kedd márc. 31, 2009 2:26 pm

hi,
remélem a server replayt használjátok bíráskodáshoz...
üdv.
E.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. ápr. 16, 2009 7:45 pm

Indycar - St.Petersburg

"...Tilos rögtön kicsúszás után az ideális ívre vágni abban az esetben, ha mögöttünk mások jönnek...TILOS és büntetendő a tolatás! ...."

Ginger17, első kör, negyedik kanyar.

( Jogsimegújítást javasolnék :P )

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. ápr. 24, 2009 10:50 am

Indycar - Long Beach

15.kör, szerver replayen: 19:52

Füready megpördülést követően tolat, RPeti nekimegy, elveszti a vezetőszárnyát.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. ápr. 24, 2009 1:17 pm

Megóvnám a játékot, (remélem nem baj, hog ide írom, de itt tuti elolvassátok) miszerint Petykafiam ment Long Beach-ben Kopi #10-es Target Chip Ganassi autójával és szerzett 12 pontot, de az XML-ből valamiért Andretti Green Racing csapathoz írta Petykafiam-at így a 12 pont nem jó helyre került. :?

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. ápr. 25, 2009 5:10 pm

@Tommy78
utána nézünk és rendezzük, de jó volna tudni az okát a hibának. Gingertőkl mindenképpen kérek egy állásfoglalást az ügyben bármiféle átírás előtt. Türelmed kérem.

@RPeti
Zöldivel megnéztük az esetet. FüReady Úr hibázott, az óvás jogos.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » vas. ápr. 26, 2009 7:50 am

metosz írta:@Tommy78
utána nézünk és rendezzük, de jó volna tudni az okát a hibának. Gingertőkl mindenképpen kérek egy állásfoglalást az ügyben bármiféle átírás előtt. Türelmed kérem.

@RPeti
Zöldivel megnéztük az esetet. FüReady Úr hibázott, az óvás jogos.
@ metosz Nem tudom... pontosabban arra emléxem, hogy tavaly is volt hasonló eset, de mivel a csapatversenyt nem tartottuk számon, ezért nem is foglalkoztunk vele. Az tisztán látszik, hogy az eredménytáblázatban egy emberhez nem tud több csapatot rendelni a progi... amúgy nem értek hozzá. :roll:

LB bírói döntések kiírva.
Peter Rigo

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd ápr. 28, 2009 5:01 pm

Én közben rájöttem miért írta Petykát az Andretti Green Racinghez. Azért mert az első futamon azzal indult, és feltételezem, hogy a program az első pontszámítás után már a névhez azt a csapatot rendeli, amivel az első forulóban indult, kivétel ha nem indult.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. ápr. 30, 2009 8:09 pm

Megóvom a szervert, mert ok nélkül kib*szott! Miközben ts folyamatos volt, rf connection lost. Lehet nem kéne futtatni mellette a többi szervert szerintem...

Valamint doozit megkérném, hogy nézzen utána, hogy szabad-e a szervízsávban előzni. Köszönöm!

Avatar
Tequila
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 338
Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tequila » csüt. ápr. 30, 2009 8:15 pm

Eltelt idő: 11:33
No hát azért utolsó mozzanatként szeretném kivizsgáltatni az esetemet Csabával. Remélem ezért nem haragszotok meg, de úgy gondolom a többi versenyző érdekében egy ilyen hiba ellen tenni kell, hogy máskor ezért ne essenek ki versenyzők...Csaba, úgy hallottam kedden is valami hasonló esetbe kerültél, kérlek hogy ez ügyben csinálj valamit, nemtudom mennyit készültél teli tankkal, de ahogy megúszott a kocsid hátulja azt mutatja, hogy a versenysetupoddal valami probléma volt...
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. ápr. 30, 2009 8:44 pm

Szeretném megóvni a következő esetet: 76. Kör 49perc 30-tól. Doozi jön majd rámhúz és végem, körbe sárga lett a kocsi, amit nem tudtak megjavítani, a végsebességem 346 de ez még nem is olyan kínos, viszont a kanyarokban már csak 324-326, ezáltal 25.5-ös köridők.

doozi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: doozi » csüt. ápr. 30, 2009 9:24 pm

Knife írta:Megóvom a szervert, mert ok nélkül kib*szott! Miközben ts folyamatos volt, rf connection lost. Lehet nem kéne futtatni mellette a többi szervert szerintem...

Valamint doozit megkérném, hogy nézzen utána, hogy szabad-e a szervízsávban előzni. Köszönöm!
Knife! Egyszer sem előztem meg senkit szervízsávban. :?
Kép

Petykafiam
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 67
Csatlakozott: kedd feb. 03, 2009 9:49 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Petykafiam » pén. máj. 01, 2009 7:58 am

Én se értem miért az Andretti Green-hez ír. Pedig tegnap a #36-os autóval voltam...

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. máj. 01, 2009 8:25 am

de jó..én meg 2 körig is vezettem...miközben a 20-ból nem jöttem ki
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. máj. 01, 2009 9:04 am

Szeretném megóvni a következő esetet. Igaz nem befolyásolta a futamom végét mert a gépem az utolsó 1 percre meghalt és megakadt majdnem egy teljes körre.. A lényeg, RPeti a 110.12 - 115.00 -ig percig 3-4er rám húzott.. nem kicsit...Szeretném ezeket megvizsgálgatni. (A 2 időpontban biztosan rámhúzott a kettő közt 1 vagy 2 er még).

u.i.: Ne haragudj hogy megvádoltalak metosz tegnap, ott én hibáztam hogy ráfutottam a bal hátsódra, szerencse hogy nem lett baj.

Kérdés: Szeretném megóvni az rFactor-t, mert átvert...mögöttem Spiczi Gborékkal hatalmasat bukott, az rFactor nem hozta be a sárgát, én elkezdtem kihúzódni hogy ha bejön a sárga és lassítok nehogy baleset legyen ennek következménye lett hogy elment mellettem metosz és RPeti akiket addig végig tartottam...A kérdés: Miért nem jött be a PC?

És végül... Nincsen véletlen egy milliomos köztünk? Kölcsönt vennék fel tőle új gépre xD.
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » vas. máj. 10, 2009 7:35 pm

Szeretném kivizsgáltatni a 0:30 ( 1 kör) történteket Ede vs Bedy
Start Me Up

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » hétf. máj. 11, 2009 6:04 am

Megnézzük!
Urak!
Mivel Ede nem csak a csapattársam, hanem jó barátom is, ezért nem biztos hogy elfogulatlan döntést hoznék vele szemben!

Szeretném, ha ezt az ügyet valaki más vizsgálná ki!
Köszönöm!

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. máj. 11, 2009 7:28 am

Nekem is jóbarátom Ede.
Vizsgálja ki valaki más...
E.

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Hozzászólás Szerző: Zöldi » hétf. máj. 11, 2009 9:37 am

@Bedy, Ede
Metosz megkért hogy segítsek bíráskodni az ügyben, mivel most két bíró is érintett.
Ha minkettőtöknek megfelel, akkor én is megnézem és kiírom a bírói döntéseket.

Ronin
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: kedd dec. 05, 2006 12:20 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ronin » hétf. máj. 11, 2009 10:38 am

úgy döntöttem mégis óvok.

1.Balázs többször is agresszívan próbált meg előzni,, egyszer az 1-es kanyarban féktávon oldalról belém jött, aztán kb 1 körrel később hátulról egy az egybe belém jött a középső egyenesbe azt hiszem. A pontos kört az a baj,hogy nem tudom,mert sajnos nincs replayem, de úgy a 10. kör környékén volt..

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. máj. 11, 2009 10:50 am

Zöldi írta:@Bedy, Ede
Metosz megkért hogy segítsek bíráskodni az ügyben, mivel most két bíró is érintett.
Ha minkettőtöknek megfelel, akkor én is megnézem és kiírom a bírói döntéseket.
Rendben. Köszi.
E.

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. máj. 11, 2009 10:56 am

Ede írta:
Zöldi írta:@Bedy, Ede
Metosz megkért hogy segítsek bíráskodni az ügyben, mivel most két bíró is érintett.
Ha minkettőtöknek megfelel, akkor én is megnézem és kiírom a bírói döntéseket.
Rendben. Köszi.
E.
Szintén elfogadom, mint ahogy Tom ítéletét se vontam volna kétségbe :wink:
Start Me Up

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » hétf. máj. 11, 2009 11:30 am

@Ronin

Az esetet megvizsgáljuk!

@Bedy

Köszi a bizalmat! :wink:

@Zöldi

Pont erre gondoltam én is! :)

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » hétf. máj. 11, 2009 11:35 am

1.

a verseny 1. körének 23. másodpercénél Ede rám támaszkodva fordult be a gyors jobbosba. Az autóm jobb oldala meg is sérült. Szeretném ezt kivizsgáltatni.

2.

szintén az első körben 1perc 21 másodpercnél Nyeksek megforgott és aztán kifordult elém a pályára hiába próbáltam nem tudtam elkerülni, és a bal oldala szét ment az autómnak. Ezt is szeretném kivizsgáltatni.
Kép

Aflac
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: vas. ápr. 26, 2009 3:27 pm

Hozzászólás Szerző: Aflac » hétf. máj. 11, 2009 5:43 pm

Ronin megnéztem én is a replayt.

Igazából kétszer löktelek meg a hátsó szakaszon. Az első kanyarban nem tudom miért mondtad én nem értem hozzád. A hátsó szakaszon mindkétszer elfékeztem magam és leblokkoltam a kerekeket bocsi érte még szoknom kell ezt az egészet...
Egyébként amikor az első történt és beértem melléd sztem annyira szabálytalan nem voltam de mind1 majd a versenybíróság eldönti(:

nyeksek
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: nyeksek » hétf. máj. 11, 2009 5:56 pm

Bocs Ulvar csak nem akartam hogy a sérült jobb oldalad befolyásolja a versenyed ezért hozzá igazítottam a balt. Viccet félretéve, elnézést, biztosan az én hibám volt, sajnos össze-vissza csúszkáltam, ott meg meg kellett volna várnom az egész mezőnyt... A lényeg hogy legközelebb nem hiszem hogy jövök, hacsak meg nem tudom csinálni a fékpedált, mert ez így élvezhetetlen...

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Hozzászólás Szerző: Zöldi » szer. máj. 13, 2009 12:09 pm

Megnéztem mindet, volt akció rendesen:)

metosszal telefonon egyeztetve arra jutottunk, hogy a mennyiség, és egy két kényesebb helyzet miatt a végleges döntéssel mégiscsak megvárnánk. Így a bírói döntések szombaton lennének kiírva.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. máj. 17, 2009 7:03 am

Jó döntések születtek!
Kép

nyeksek
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: nyeksek » hétf. máj. 25, 2009 12:31 pm

Sajnos nem tudom visszanézni a rajt utáni eseményeket a tegnapi futamról melyek engem érintettek, ha esetleg vki vissza tudná nézni és elmondaná mi volt kiesésemig azt megköszönném. A rajt után vki szerintem belémszállt szépen, de mivel nemtom ki lehetett fogalmam sincs kit és hogyan óvhatnék. :)

szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. máj. 25, 2009 1:01 pm

nyeksek írta:Sajnos nem tudom visszanézni a rajt utáni eseményeket a tegnapi futamról melyek engem érintettek, ha esetleg vki vissza tudná nézni és elmondaná mi volt kiesésemig azt megköszönném. A rajt után vki szerintem belémszállt szépen, de mivel nemtom ki lehetett fogalmam sincs kit és hogyan óvhatnék. :)

szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...
Nem tudod megnézni a szerver replayen sem?
Kép

nyeksek
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 132
Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: nyeksek » hétf. máj. 25, 2009 1:16 pm

metosz írta:
nyeksek írta:Sajnos nem tudom visszanézni a rajt utáni eseményeket a tegnapi futamról melyek engem érintettek, ha esetleg vki vissza tudná nézni és elmondaná mi volt kiesésemig azt megköszönném. A rajt után vki szerintem belémszállt szépen, de mivel nemtom ki lehetett fogalmam sincs kit és hogyan óvhatnék. :)

szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...
Nem tudod megnézni a szerver replayen sem?
Hibaüzenettel kidob az rf...

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. máj. 28, 2009 6:25 pm

Megóvom a rajt utáni eseményeket.

Rajt utáni első sárga után Füready miatt lett egy tömeg crash aminek következtében vagy 10 autó ment össze ennek voltam szenvedője egy lerepülő kerék letörte a hátsó szárnyamat, Toby is nekem jött az autó irányithatalan lett..esc.
Metosz azt mondta nincs restart csak ha a 15 autó törik.

Meguntam, hogy mindig mások miatt szivok..valszeg részemről ennyi volt az indycar bajnokság.
Gerrard bemondja TS-en nem az elsö körben kell megnyerni..erre Gabf1 nyomja neki mint hülye gyerek a legóját és az első kanyarba már keresztbe is áll sárga..majd Füready miatt zúzda..
Olyanok mennek a pályán akik nem tudnak 10 m egyenesen menni, imbolyognak, lecsapják a kanyart..inkább nem agyalom magam fel.
Én ott vagyok minden tesztfutamon, 12345 kört tesztelek..mig mások nem és ez lett belőle.
Felhígult a mezőny..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. máj. 28, 2009 8:55 pm

177 körben, sok viszály és probléma - ismét kaptam egy stop and go-t - után midőn sikerült ismét a győzelem illetve a dobogó felé terelni autómat Ulvar kedvesen rámzárt és darabokra törte az autómat. Ezúton kérem a dolog kivizsgálását. Érhetetlen számomra ami történt. Valaki faltól belső íven menjen a pályán úgy hogy közben vannak mellette, félelmetes nagy hiba ami most nem csak a versenyembe hanem az egész versenyzésembe került.
Kép

zolee145
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm

Óvás, Indy500

Hozzászólás Szerző: zolee145 » csüt. máj. 28, 2009 10:16 pm

Tudom, hogy nem vagyok benne a bajnokságban, szóval minek óvok, de azt hiszem érdemes az eset egy megtekintésre. Nem is kommentálnám.

193-ik kör eleje a célvonaltól az egyes kanyarig, Kopi vs zolee145.

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. máj. 29, 2009 11:39 am

óv: Viski Gábor Albert (G-BoR) #7 Andretti Green Racing

kit: Sz. László (Knife) #17 Rahal Letterman Racing

mikor: server VCR-en Current Time: 36:42, G-Bor (34Lap), Knife (32Lap)

miért: Knife egy jóval lassabb autóval körözött a pályán, és láttam hogy előttem felső ívre húzódik és úgy engedi el a többieket, amikor én jöttem volna, valamiért nem így járt el és rám húzott. Megcsúsztam és 3 pozíciót estem vissza, valamit sérült az első jobb futóművem, amivel a végsebességemből 3-4 km/h veszítettem.

óvásommal szeretném felhívni a figyelmét a versenyzőtársaimnak hogy legközelebb hasonló esetben, ha valaki lassabb autóval megy és engedi el a többieket, mindenkivel szemben ugyan úgy járjon el.

Üdv:
Viski Gábor Albert (G-BoR)
#7 Andretti Green Racing

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég