Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Lezárt
Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. aug. 17, 2011 8:14 pm

Kép
DRM Replay 2011/12 Szabályzat

Szakosztályvezetés:

Szakosztályvezető:
Pongrácz Tamás (Tommy78)

Szerver admin: Pongrácz Tamás (Tommy78)

Vizsgáztatók:Hajdu Balázs - (metosz), Rigó Péter - (Ginger17),
Petneházi Zoltán - (Bedy), Pongrácz Tamás - (Tommy78), Balogh Sándor - (Sanya) , Terényi
Krisztián - (Kopi), Paár István Antal - (Tony)

Bírói Testület: Stágl Róbert (Bodzzza), Terényi Krisztián - (Kopi), Bencze Tibor
(Memphis), Balogh Sándor - (Sanya)

Futam kiírás: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Statisztika: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Pálya admin: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Cikkírás: Bencze Tibor (Memphis)
Hírdetések: Terényi Krisztián - (Kopi)
-------------------------------------------------------------------------------------------

1.00 Általános tudnivalók
1.10 Csatlakozás a szerverhez
1.11 Szükséges szoftver: rfactor 1.255F verzió
1.12 Kiegészítés: TeamSpeak3
1.13 Mod: DRM Revival 1.1 + Patch
1.14 Pályák: Az I./3. pontban felsoroltak
1.15 Szervernév: ! DRM Replay -Maszim.hu
1.16 IP: 87.229.108.129:34283
1.17 Jelszó: capri

1.20 Verseny menetrendje.
A bajnoki futamok a kiírt naptár szerint, csütörtökönként kerülnek megrendezésre.
Kezdés 19.40-től az Időmérőedzéssel, előtte természetesen szabadedzés.
17:40 - 19:40 Szabad edzés (120 perc)
19:40 - 20:15 Időmérő edzés (35 perc, max. 20 kör felvezető és levezető körrel együtt)
20:15 - 20:20 Bemelegítés
20:20 - Futam / felvezetőkör+Repülőrajt Táv: 150km-es limit / RAJTOLÁSI
SEBESSÉG - mindig az adott futam kiírásban szerepelni fog.

1.21 IDŐMÉRŐEDZÉS ALATT CSATLAKOZNI NEM LEHET A SZERVERHEZ!
TeamSpeak (TS) használata kötelező!
TS adatok:
IP: 87.229.108.129:9987
jelszó: maszim

1.22 Minden futamra a pálya adott topicjában kell jelezni indulási vagy nem indulási szándékát, a verseny napján 17:00 óráig! Aki nem, vagy későn jelzi, hogy részt vesz vagy nem az adott futamon, az 1. eset után figyelmeztetésben részesül, a 2. eset után autóját elveszíti, melyet tartalékos, de aktív versenyző megkapja!
Szerverre csatlakozni időmérő alatt nem lehet, erre lehetőség a Warm up alatt van, ilyen esetben a futamot a mezőny végéről kezdheti meg!

1.23 A versenyeken való indulás feltételei:
Csak az a versenyző indulhat a csütörtöki versenyen, aki érvényes jogosítvánnyal rendelkezik
és a jelentkezését legkésőbb a futam napján 17.00-ig leadta a megfelelő topicban. 17.00-ig a
tartalékos versenyzőknek is le kell adniuk a nevezésüket ha indulni szeretnének, hogy aki
esetleg távol marad adott futamtól lehetőséget tudjunk biztosítani valamennyi tartalékosnak maximális létszámon belül maradva. Kormány használata Kötelező! Autót cserélni a bajnoki során nem lehet, sem kategórián belül, sem átmenni másik kategóriába!

1.30 Pályák és a versenynaptár.
A Bajnokság kiírásának topicjában olvashatóak. Melyet a szervezőség bármiféle gond, hiba
esetén módosíthat. A Bajnokságban 15 futam kerül lebonyolításra.

1.40 A verseny beállítása:

1.41 Versenytáv: Futamonként 150 km
1.42 Üzemanyag fogyasztás: Normal
1.43 Gumikopás: Normal
1.44 Meghibásodás: Normal
1.45 Törés: 50%
1.46 Zászlószabály: Full
1.47 Engedélyezett segítségek: LOW TC, Automata kuplung és szabadon választott nézet.

1.50 Kvalifikáció

1.51 Csak jelentkezett versenyzők vehetnek részt az időmérő edzésen. Aki jelentkezett de a
kvalifikáción nem tud megjelenni a Futamot a rajtrács végéről kezdheti meg. Aki az időmérő
edzés alatt "szakad" le a szerverről a rajtrács végéről kezdheti a futamot, amennyiben nem sikerült mért időt futnia.
1.52 A Kvalifikáció 35 perces mely alatt maximum 20 kört lehet teljesíteni, felvezető illetve levezető körrel együtt. Mivel a kvalifikációs edzés nem privát, ezért kéretik a pályán NEM "ESC"-et nyomni ezáltal akadályozva a mögötte gyors körön levőt!
1.53 A Kvalifikáción Parc Fermé szabály van érvényben, ez azt jelenti, hogy az időmérő edzés után korlátozva van az autó beállításának lehetősége. Amin módosítani lehet még a bemelegítésen, a következők(4): Kormányzár, üzemanyag, fékerő, fékelosztás !
A futamot a kvalifikáción használt gumikkal kell megkezdeni!


1.60 Verseny Rajt

A futam mindig felzető és repülő rajttal kezdődik! A Biztonsági autó mögött teljesítjük a
felvezető kört(nem minden esetben), majd a GREEN jelzésre indul a Verseny! Fontos, hogy csak a Célvonal átlépése után szabad előzni, ellenkező esetben a szerver büntet! Felvezető körön Előzni TILOS! Fontos hogy tartsuk a formációt, mert a szerver büntet, ha lemaradunk.

2.00 Szabályok a pályán

2.10 Általános vezetési szabályok:

2.11 A futamokon nem kötelező a pitelés.
2.12 A boxkiállást fokozott figyelemmel hajtsd végre.
2.13 A boxutcában mindig kötelező a sebességkorlátozás betartása melynek sebessége pályánként változhat. Fontos! Az autókban NINCS Pit Limiter! Ezért különösen figyeljetek oda! Be nem tartása büntetést von maga után! Ezt a büntetést a program automatikusan osztja ki.
2.14 Stop & Go büntetésnél tilos tankolni vagy kereket cserélni, amikor a pilótát
értesítik, a rádión keresztül a büntetésről melyet 3 körön belül le kell tölteni.
Ha valaki nem tesz eleget büntetési kötelezettségének diszkvalifikálja magát a futamból!
2.15 Pitből történő kihajtáskor, edzés felvezető körében, pit kiállás után, valamint kicsúszás
után a pályára visszatérni fokozott figyelemmel és körültekintéssel ajánlott, használj
visszapillantó tükröt a gyors körön levő pilóták elengedése és a balesethelyzetek elkerülése
érdekében. Különösen fontos a boxkijárat lámpajelzéseinek figyelembe vétele, amely villogó kék
színnel jelzi(nem minden esetben), ha autó közeledik a versenyíven, piros jelzéskor pedig tilos kihajtani a boxutcából! Kivételes esetekben a lámpák nem működhetnek, ilyenkor fokozott figyelem ajánlott! 2.16 Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos
visszatérés titka, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt,
majd amennyiben lehetséges, NEM az ideális ívre térünk vissza, és ott gyorsítunk fel újra a
versenytempóra.
2.17 TILOS a szándékos ütközés, meglökés és ezzel egyidejű jogtalan előnyszerzés.
2.18 TILOS a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a vétkes versenyző kiesett, a bíróknak joguk van a kizárásra vagy egy futamtól való eltiltásra.
2.19 A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!
2.20 Ha elhagyod a boxutcát, adj helyet más, gyorsabb autóknak, akik az ideális vonalon
közlekednek.
2.21 Ne vágj be hirtelen az ideális ívre, kövesd a kivezető aszfaltfestést, a záró vonal
átlépése büntetéssel jár.
2.22 Figyelj a kék zászlóra és a legközelebbi ideális helyen engedd el a gyorsabb versenyzőt.
2.23 Ha megsérült az első, vagy a hátsó terelőszárnyad, vagy az autó bármelyik része, és ez
súlyos kormányzási gondokat okoz, akkor lehetőleg menj be a boxba, ne akadályozd a többieket.
Amennyiben a boxba tartasz, lehetőleg ne a versenyíven tedd.
2.24 Ha az autód súlyos sérülést szenvedett (például elvesztetted az autó kerekét), akkor
próbáld azonnal levezetni a pályáról, vagy nyomj „ESC”-et (ESC-et csak álló autónál tudsz
nyomni) A verseny utolsó köre kivétel, de senki ne akarjon 2-3 kört 3 kerékkel (vagy
kevesebbel) megtenni!
2.25 Ha kifejezetten lassan megy valaki, akkor a versenyvonaltól a lehető legtávolabb haladva, folyamatosan a hátulról jövő forgalmat figyelve vezessen, mert ha nagy a sebességkülönbség, szinte biztos, hogy balesettel végződik egy rossz manőver. Ilyen esetben mindig a sérült/lassabb autóval "vánszorgót" terheli a felelősség!
2.26 TILOS a kanyarokat levágni.
Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán!
A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az
esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz
viszonyítunk! Ezen szabályok áthágása büntetéssel jár, az eset súlyosságától függően!

2.30 Feltartás, blokkolás

2.31 Tükrök használata kötelező!
2.32 A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy
csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félre húzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a
leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja!
2.33 Ha a lassabb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gázelvétellel lassít, amíg a leköröző versenyző elhagyja. A KÉK Zászlót 0,5 másodperces különbségnél jelzi a program! Mielőbb el kell engedni a leköröző versenyzőt, ellenkező esetben a szerver áthajtásos büntetést szab ki!

2.40 Fényszóró használata:

Időmérő edzésen fel- és levezető körön TILOS használni a Fényszórót, viszont gyors körön használjátok, hogy az előttetek levő versenyző tudja, hogy gyors körön vagytok, feltartás, blokkolás esetén lehet óvni és büntetés jár érte amennyiben jogos volt az óvás ezzel kapcsolatban. Futam közben fényszórót csak lekörözés esetén használhatsz, abban az esetben
ha nem veszi észre a lekörözendő versenyző, hogy utolérted.

Aki ettől eltérően használja a fényszórókat (pl. folyamatosan bekapcsolva versenyez)első
esetben figyelmeztetés második eset után 5 rajthelyes büntetés.

2.50 Bajnoki Pontrendszer:

2.51 Bajnokság pontozása:
Kategóriánként az első 3, illetve az abszolút első 3 külön díjazásban részesül.

2.52 Futam pontozása:

Egyéni Pontozás:(kategóriánként)
1. hely: 20 pont
2. hely: 17 pont
3. hely: 15 pont
4. hely: 13 pont
5. hely: 11 pont
6. hely: 10 pont
7. hely: 9 pont
8. hely: 8 pont
9. hely: 7 pont
10.hely: 6 pont
11. hely: 5 pont
12. hely: 4 pont
13. hely: 3 pont
14. hely: 2 pont
15. hely: 1 pont

2.53
Csapat pontozás:
Nem lesz értékelve.

2.54
Bonus Pontok:
1. Pole pozíció: 1 pont (kategóriánként)
2. Leggyorsabb kör: 1 pont (kategóriánként)

2.55
Az adott futamon csak azok a pilóták szerezhetnek pontot, akik a versenytáv 80%-át
teljesítették.

2.60 Szerver hiba:

2.61 Amennyiben a táv 50% +1 kör teljesítése után a futamon elrajtoló mezőny több mint fele
elveszíti kapcsolatát a szerverrel, az utolsó teljesített körben érvényes sorrend a futam
végeredménye.
2.62 Ha a hiba a táv korábbi részénél történik a versenyigazgatóság újraindítja, vagy későbbi
időpontban rendezi meg vagy törli a versenyt.

2.63 Verseny, és Időmérőedzés újraindítása:

2.64 Időmérőedzést az első mért kör megkezdéséig lehet újraindítani (tehát a felvezető kör
alatt), abban az esetben, ha legalább 5 versenyzőt érint a műszaki probléma.

2.65 Versenyt csak a bemelegítő kör alatt lehet újraindítani, ha legalább 5 versenyzőt érint
műszaki probléma!

2.66 RESTARTOT CSAK VEZETŐSÉGI TAG VÉGEZHET!

2.67 A műszaki probléma nem egyezik meg semmilyen versenyszituációs konfliktussal, vagy vezetői
hibával! Ezek rendezésére, a megfelelő fórumban be kell nyújtani az óvást, és a BT kiszabja a
büntetést!

2.68 LAGG:

Amennyiben valaki a felvezető körön át laggol, magas a pingje vagyis nem stabil az Internet
kapcsolata és így autója ugrál -ami által igen komoly balesetveszélyt jelent pilótatársai
számára- a szervert el kell hagynia!Laggoló pilótára a többi versenyző is felhívhatja a
figyelmét a versenyszervezőknek vagy a BT-nek!
Amennyiben ilyen magas pinggel rendelkezik valaki a Bírói Testület vagy Vezetőségi tag
utasítja a laggoló pilótát a szerver elhagyására. Magas pingnek a 150 feletti érték értendő.

2.70 Kivizsgálás benyújtás:

2.71 Ideje: a verseny startját követő 24 órán belül!!! (Fórumban, erre kijelölt Topicban)
2.72 A Bírói Testület a versenyzők által bejelentett eseteket vizsgálja meg, bár egyébb
szabálytalanság esetén óvás nélkül is vizsgálhat, és hozhat döntést adott szituációban.
2.73 A kivizsgálás kérvényét csak abban az esetben tudja a Bírói Testület elfogadni, amennyiben
az esemény pontos idejét és a résztvevő pilóták nevét megadta a kivizsgálást
kérvényező.(kizárólag szerver replay alapján).
2.74 A Bírói Testület kérheti az érintett versenyzőket, hogy nyilatkozzanak szerintük mi történt az adott versenyhelyzetben. A versenybíróság saját hatáskörében meghozza döntését (ez azt jelenti, hogy valaki rögtön súlyos büntetést is kaphat adott helyzetben)
2.75 Bírói Testület döntései ellen, fellebbezésnek helye NINCS!
2.76 Szerver Replay a versenyt követően elérhető lesz a szerveren.

2.80 A verseny végeredménye:

2.81 A hivatalos végeredményt a verseny rajtjától számított 96 órán belül ki kell hirdetni.
2.82 A hivatalos eredmény ellen nem lehet fellebbezni egy kivétellel: ha valaki olyat vesz
észre, hogy egy pilóta nem töltötte le az előző futamról hozott büntetését!
2.83 A döntéshozatalhoz minimum 3 Bírói Tagnak ott kell lennie a döntésnél.

3.00 Büntetések meghatározásai:
3.01 Versenybaleset (nincs büntetés)
3.02 Figyelmeztetés (2. figyelmeztetés után, 5 pont levonás ! Egy Futamon Maximálisan 1
Figyelmeztetés adható)
3.03 Utolsó rajthely a következő versenyen
3.04 Pitből való indulás
Tehát mikor átvált a szerver Versenyre, meg kell várnia a 30mp-et majd csak utána
léphet ki a futamra. Mivel 30mp-en belül a rajtrácsra helyezi az illetőt. Amíg a piros lámpa
nem alszik ki, vagy vált zöldre, addig nem hagyhatja el a Pit utcát. A zöld jelzést akkor
kapja meg, amikor a mezőny az első időmérő ponthoz érkezik.
3.05 Pont levonás
3.06 Diszkvalifikálás adott futamról
3.07 Egy vagy több futamra szóló eltiltás
3.08 Kizárás a bajnokságból
3.09 box utcai áthajtásos büntetés (verseny 5. köréig teljesíteni kell)
3.10 idő büntetés (időmérő és verseny alatti kanyar levágásokért)
3.11
A Verseny alatti figyelmeztetés NEM azonos az AKTIVITÁSI figyelmeztetéssel!
A Figyelmeztetéses büntetést adott pilóta továbbviszi a következő futamra, és amennyiben a
következő futamon ismételeten kap figyelmeztetést abban az esetben lép életbe az 5 pont
levonás, illetve AKTIVITÁSI Figylemeztetésnél az AUTÓ ELVÉTEL, illetve amennyiben nem történik
a következő futamon szabálysértés, a Figylemeztetés ELÉVÜL!

3.20 Bajnoki büntetési rendszer:

Szabálytalanságtól függően a Versenybíróság az alábbiakban meghatározott bajnoki pontlevonásos
büntetéseket szabja ki az adott pilótának:

3.21 Baleset (első kör, egy versenyző károsulttal): 3 pont levonás
3.22 Baleset (első kör, 2 vagy több versenyző károsulttal): 6 pont levonás
3.23 Normál baleset, vagy szabálytalanság(egy versenyző károsulttal): 2 pont levonás
3.24 Normál baleset, vagy szabálytalanság(2 vagy több versenyző károsulttal): 5 pont levonás
3.25 Lekörözött versenyző nem engedi el időben a leköröző pilótát: Szerver bünteti - áthajtásos
büntetés
3.26 Lekörözött versenyző veszélyezteti vagy balesetet okoz a leköröző pilótával szemben: 10
pont levonás.
3.27 Szabálytalan visszatérés a pályára baleset okozással: 10 pont levonás
3.28 Chat - TS stop megszegése: Figyelmeztetés.
3.29 Chat-en és TS-en történő kulturálatlan megnyilvánulás: Első eset: figyelmeztetés, második:
10 pont levonás, harmadik: Egy futamra kiterjedő eltiltás
3.30 Adott büntetés a pilóta azon következő futamán teljesítendő, amelyen a pilóta megjelenik.
Tehát egy vagy több futam kihagyása nem jelenti automatikusan a büntetés letöltését.
3.31 "Utolsó rajthelynél" a versenyző az időmérő edzésen nem jöhet ki a pályára.
3.32 Koccanásért járó büntetés nincs.
3.33. Időmérő alatti pálya vágásért, 5 rajthelyes büntetés a következő futamon.
3.34 Verseny alatti 5. vágás után vágásonként 3mp hozzáadása a vétkes idejéhez, 15. vágás után
diszkvalifikáljuk a vétkes versenyzőt.
3.35 Ha egy versenyző a vágás eredményeképpen előz, vagy azt közvetlen követően előzési pozicióba
jut és előzési pozicióját kihasznlva előz, az idejéhez 10mp büntetést adunk, amennyiben az így
szerzett pozicióját két kanyaron belül nem engedi vissza.

3.40
Koccanás definíciója: Koccanás az, amikor két autó fizikai kontaktusba kerül egymással, de a
vétlen versenyző nem szenved általa olyan hátrányokat, ami pozíció vesztéssel jár és a
versenyben folyamatosan tud tovább haladni!
3.50
Természetesen ezek a szabályok csak általános szituációkra érvényesek, a végső döntéseket a
Bírói Testület hozza az adott szituációnak megfelelően. A fentiekben nem részletezett, de a
fair play és a szabályok szellemétől eltérő versenyzői magatartás az eset súlyosságától függő
büntetéssel sújtható.

4.00 Chat - TS szabályok:

4.01 A chat-et csak a szabad edzés, bemelegítő edzés alatt és verseny után lehet használni.
4.02 A TS-t csak a szabad edzés, bemelegítő edzés alatt és verseny után lehet használni
BESZÉLGETÉS céljából! A TS-en, Időmérőn, és versenyen, csak az adott versenyszituációk
megoldására lehet figyelmet felhívni! pl. lekörözésnél: X.Y. jövök...
4.03 A Chat-et Időmérő edzés és versenyek alatt TILOS használni, mert megzavarhatja a másik
játékát! Ezért a Team Speak program használata a kötelező!
4.04 A chat és a TS stop áthágása büntetést von maga után.
4.05 Esetleges vitás helyzetek megbeszélését és elnézéskérést mindenki lebonyolíthatja a futam
után a chatben, vagy más módon.
4.06 Az egyetlen eset, amikor a chat stopot meg lehet szegni, ha valaki laggoló pilótát lát a
pályán. Ebben az esetben röviden csak annyit kell beírni, vagy a TS-en bemondani hogy X.Y.
laggol.

5.00 Jogosítvány

Bajnoki futamon kizárólag jogosítvánnyal rendelkező pilóták indulhatnak.
Jogosítvány szerzés feltételei, a szabályok pontos ismerete és betartása, illetve kötelező minimum 2
Tesztfutamon részt vennie a Bajnokság megkezdéséig. Azon versenyzők, akik év közben
csatlakoznak a Bajnoksághoz, szintén 2 tesztfutamot kell teljesíteniük illetve pályahossztól függően
3km alatt 10, 3km-nél hosszabb pályán 5 kört kell futni folyamatosan 103%, illetve 105%-on
belül. A tesztfutam abban az esetben sikeres, amennyiben a vizsgázó teljesíti a kiírt távot.

6.00 Bajnokságra jelentkezés
Erről részletesen a Bajnoki előkészületek, illetve majd a Bajnoki jelentkezős topicban olvashattok!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
A szakosztályvezetés fenntartja a jogot a szabályzat akár azonnali változtatásához! (indokolt
esetben).

A szabályzat a HRC zárt kasznis sorozataihoz megalkotott szabályzatára épül, abból a lényegi
dolgokat több helyen szó szerint átvéve.Fenti lehetőségért külön köszönetet mondunk a HRC
vezetésének!

Fair, balesetmentes és izgalmas versenyzést kívánunk!

Pongrácz Tamás (Tommy78) szakosztályvezető Replay - 2011/2012 .



Szabályokat elfogadták:
1. Makako
2. Tommy78
3. Danik0sz
4. Memphis
5. Giorgio
6. Titusz
7. KOPI
8. Gadfly
9. Zsozsesz
10. Csaba
11. Bodzzza
12. Kiru
13. Nightt
14. sanya
15. Norbi
16. Kazard
17. Voodoo
18. Mugen
19. Bimbilla
20. Zöldi
21. Stork
22. Saaba (Várhegyi Sándor)
Tamas Pongracz
Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: danikosz » szer. aug. 17, 2011 10:17 pm

elolvasva,elfogadva
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Csaba » csüt. aug. 18, 2011 11:43 am

Elolvasva, elfogadva!
Buchert Csaba

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. aug. 18, 2011 12:46 pm

elolvasva, elfogadva
Tamas Pongracz
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. aug. 18, 2011 12:49 pm

elolvasva, elfogadva
Kép

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: memphis » csüt. aug. 18, 2011 1:16 pm

elolvasva,elfogadva!
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Makako » csüt. aug. 18, 2011 8:41 pm

Elolvasva,elfogadva.
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. aug. 19, 2011 4:43 pm

Kékkel kiemeltem, azokat a részeket, amik eltérőek a korábbi bajnokikban használt szabályokhoz képest, illetve 1-2 helyen pontosítva és kicsit ráncba lett szedve.

Kérném, hogy akik eddig elfogadták, olvassák át mégegyszer, és fogadják el ismételten a szabályokat! Köszönöm!
Tamas Pongracz
Kép

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Makako » pén. aug. 19, 2011 5:08 pm

Újraolvasva,újra elfogadva! -kakcsi-
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. aug. 19, 2011 5:15 pm

elolvasva, elfogadva.
Tamas Pongracz
Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. aug. 19, 2011 9:42 pm

danikosz írta:elolvasva,elfogadva
átolvasva,elfogadva
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: memphis » pén. aug. 19, 2011 9:54 pm

Ujra elolvasva\elfogadva -lll-
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Giorgio » vas. aug. 21, 2011 1:35 pm

Elolvasva, elfogadva -kakcsi-
Illés György

Kép

Titusz
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 150
Csatlakozott: vas. jan. 30, 2011 8:51 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Titusz » szer. aug. 24, 2011 2:07 pm

elolvasva a módosítottat is és elfpgadva..
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: KOPI » szer. aug. 24, 2011 9:08 pm

olvasva elfogadva
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. aug. 25, 2011 6:08 pm

;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » vas. aug. 28, 2011 7:24 pm

Elolvastam, elfogadtam

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd szept. 06, 2011 2:36 pm

A módosított is elolvasva és elfogadva.
Buchert Csaba

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » kedd szept. 06, 2011 5:28 pm

elolvasva, elfogadva
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: kiru » kedd szept. 06, 2011 7:28 pm

elolvasva, elfogadva
Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. szept. 09, 2011 2:31 pm

Elolvasva, elfogadva.
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: sanya » szer. szept. 14, 2011 2:14 pm

olvastam, elfogadom

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Norbi » csüt. szept. 22, 2011 7:34 pm

Elolvastam, elfogadom

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Kazard » vas. szept. 25, 2011 10:42 am

elolvasva, elfogadva

Avatar
voodoo
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 653
Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: voodoo » kedd okt. 04, 2011 3:45 pm

e fogadva , e olvasva
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)

"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)

"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)

Avatar
Mugen
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 76
Csatlakozott: hétf. máj. 31, 2010 11:32 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Mugen » csüt. okt. 06, 2011 4:33 pm

elolvasva, elfogadva
The Power of Dreams

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd okt. 25, 2011 8:48 pm

Grat a Jogsihoz Bimbilla!
Tesztfutam teljesítve: 2011.10.25.
Nordschleife 1. hely

Fair és Balesetmentes Versenyzést kívánok!
Tamas Pongracz
Kép

Avatar
Bimbilla
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: szomb. aug. 13, 2011 11:47 pm
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Bimbilla » szer. okt. 26, 2011 6:19 am

elolvasva, elfogadva

UI: köszi Tommy _a_
Kép

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Zöldi » csüt. okt. 27, 2011 6:24 pm

Elolvasva, elfogadva

Avatar
stork
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 10:03 am
Admin: Admin

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: stork » szer. dec. 07, 2011 7:30 am

Elolvastam elfogadom!
- üdv stork -

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd dec. 13, 2011 9:32 pm

Grat a Jogsihoz Saaba (Várhegyi Sándor)!
Tesztfutam teljesítve: 2011.12.13.
Norisring 4. hely

Fair és Balesetmentes Versenyzést kívánok!
Tamas Pongracz
Kép

Saaba
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: pén. dec. 09, 2011 9:08 am

Re: 2011/12 DRM Replay Bajnokság Szabályok elfogadása

Hozzászólás Szerző: Saaba » kedd dec. 20, 2011 9:03 am

Sziasztok!

A szabályzatot elolvastam és elfogadom.

Köszönöm szépen a teszt lehetőséget és a jogsit. -hh-

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég