Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 7:46 am

6. INDIANAPOLIS 500 - POLE DAY
nem hivatalos időeredmények

Kép
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 8:13 am

Gratulálok mindenkinek! ;-)

Akiknek nem sikerült teljesíteni a 4 kört, azoknak
azt tudom mondani, hogy 33 helyünk van a rajtnál és nem valószínű
hogy hirtelen annyian jelentkeznének a jövő héten, hogy kiszoruljanak
a mezőnyből. Ráadásul - gondolom - a bajnoki pontversenyben érdekeltek
előnyt élveznek a "beugrókkal" szemben, szóval tutira vehető, hogy ott
lehetnek a rajtnál csütörtökön.

-

A "Penske botrányról" annyit, hogy véleményem szerint először is várjuk meg,
hogy Norbi, Dani és Zsozsesz mire jut a versenysettel. Ebben sztem kooperálnotok
kellene, mert a gondotok közös, jelesül az, hogy egyedi set kell az autóhoz.
Ami működik a Lolákon és a Reynardokon, az sajnos nem ér semmit a Penske
masinákon.

A Pole Day-en a három Penskéssel szemben Dietrich nem a #3 autóval futott
- ez valami retorziót biztos von majd maga után, ezt majd a szak.vezetés eldönti.
Azt lehetne csinálni, - hogy ne legyen ez a percenkénti ki-be ugrálás - javasolnám,
hogy Dietrich maradjon a #28-as autóban, de ezzel együtt soroljátok vissza az utsó helyre.

Mindenképpen el kell kerülni, hogy versenyenként változzon az autók használata.
Ilyet nem lehet csinálni, hogy mindig az adott pályához legjobban illő autóval
fusson vki.

Namost. Mindezek ellenére meg kellene nézni a Penske autók fájljait, mert
nem kizárt, hogy valami hiba van a dologban ('95-ben ezek az autók
Indyben a béka segge alatt teljesítettek), lehet, hogy az iDT a '95-ös
fájlokra hivatkozik.

-

metosz hamarosan kiírja a versenyre jelentkezést. Kérjük, hogy mindenki adja
le majd újra a jelentkezését, a rajtolási beosztást majd csak ezek után lehet
véglegesíteni.

@Tequila és Gfly
Biztos, hogy nem tudtok jönni? :-?
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 8:49 am

Ginger17 írta:Mindezek ellenére meg kellene nézni a Penske autók fájljait, mert
nem kizárt, hogy valami hiba van a dologban
A meló mellett, kellően felületesen (tehát nem kizárt, hogy vmit benéztem) összeolvastam
a '94-es Lola/Ford és a Penske/Mercedes fájljait. Amit látok az az, hogy az aero csomagok
(a modell légellenállása és az SS kiegészítők értékei) teljesen megegyeznek, vagy minimális
eltéréseket jeleznek. A Penske autók viszont 15 kg-mal könnyebbek mind ovál, mind pedig
road/street esetben. A Mercedes motorok természetesen totál különböznek a Fordoktól, de
mivel az eddigi versenyeken erre nem volt panasz, úgy gondolom nem a motorban rejlik
a fő különbség, hanem a sebességváltóban, aminek értékei viszont nagyon eltérnek. Azt
javasolom a Penskét tesztelőknek, hogy elsősorban a sebességváltó áttétekre koncentráljanak,
sztem ott van elásva a poén.

@ Zsozsesz
A tesztversenyeken hogyan viselkedett az autó szélárnyékban?
Húzott rendesen a motor? Azért kérdem, mert tegnap is az élmezőnyben voltál,
pedig a te autód is ugyan olyan Penske/Mercedes mint a Penske csapaté,
és a hotlap szerint 37.973 is autóztál a tesztversenyeken, ami meg
egyátalán nem rossz tempó, sőt.
Peter Rigo

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. máj. 18, 2012 8:50 am

Ginger17 írta: @Tequila és Gfly
Biztos, hogy nem tudtok jönni? :-?
Sajnos nem, mert már egy korábban leszervezett dologról van szó melynek anyagi vonzata is van, így a módosítás veszteséggel járna. (kedden utazok és vmikor 7végén érek haza)
Ezért is próbáltam az összes tesztfutamon részt venni, hogy minél többet szívjak magamba az Indianapolisi atmoszférából. 8)

Kalappal mindenkinek és egy sikeres jó futamok kívánok az összes pilótának! ;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. máj. 18, 2012 9:33 am

Ginger17 írta:úgy gondolom nem a motorban rejlik
a fő különbség, hanem a sebességváltóban, aminek értékei viszont nagyon eltérnek. Azt
javasolom a Penskét tesztelőknek, hogy elsősorban a sebességváltó áttétekre koncentráljanak,
sztem ott van elásva a poén.
Igen én is ezt írtam neked tegnap hogy az lehet a baj valószínű. Szar az áttét. Legalábbis amit Norbival próbáltunk 5-6 fajta egyik se volt jó. Vagy nem forgatja ki teljesen,vagy túl hamar letilt.Amikor pirosba van már az 5ös, akkor még 3-4 km/h-t gyorsul az autó a tiltásig. Nekünk pont az a pirosba menő szakasz nincs meg és nem gyorsul tovább. Nem gyorsul fel az autó odáig.
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 11:40 am

danikosz írta:Amikor pirosba van már az 5ös, akkor még 3-4 km/h-t gyorsul az autó a tiltásig. Nekünk pont az a pirosba menő szakasz nincs meg és nem gyorsul tovább. Nem gyorsul fel az autó odáig.
...és 6. nincs is?
Peter Rigo

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » pén. máj. 18, 2012 11:41 am

Belenéztem én is a fájlokba és nagyjából sejtem, hogy hol van a baj. A mercedes motorok lóerőben alulmaradnak a Fordokkal és a Hondákkal szemben, ami eddig a roadokon azért nem tűnt fel, mert nyomatékban viszont sokkal jobbak mint a többi motor, emellett ahogy írtad az autó is könnyebb.

/Közben megnéztem, a Mercedes motor 20 lóerővel gyengébb/
Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. máj. 18, 2012 12:12 pm

Ginger17 írta:
danikosz írta:Amikor pirosba van már az 5ös, akkor még 3-4 km/h-t gyorsul az autó a tiltásig. Nekünk pont az a pirosba menő szakasz nincs meg és nem gyorsul tovább. Nem gyorsul fel az autó odáig.
...és 6. nincs is?
Egyik opciónál se tudta kiforgatni a fokozatot. 5 nem volt jó,ha vissza húztam 1el akkor meg a 6os épp hogy nem volt kiforgatva és "csak" 376-77 az egyenes végén.
5-6 áttét megoldás próbáltam tegnap délután és egyik se volt jó. Majd kiderül futamon élesbe draftba mi lesz,mennyire versenyképes oválon a kocsi.
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. máj. 18, 2012 12:14 pm

Zsoltee írta:Belenéztem én is a fájlokba és nagyjából sejtem, hogy hol van a baj. A mercedes motorok lóerőben alulmaradnak a Fordokkal és a Hondákkal szemben, ami eddig a roadokon azért nem tűnt fel, mert nyomatékban viszont sokkal jobbak mint a többi motor, emellett ahogy írtad az autó is könnyebb.

/Közben megnéztem, a Mercedes motor 20 lóerővel gyengébb/

Valóságba hogy nyertek akkor mégis? :D Minden pálya típuson versenyképesek voltak és nyertek. :D
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. máj. 18, 2012 12:23 pm

Hát figyi, bár nem követtem oly részletesen az eseményeket, de ha jól vettem ki téma volt az első futam után, hogy miért volt olyan gyors Norbi. Persze itt nem Norbira akarok kitérni, mert őróla tudjuk, hogy alapból gyors, de ezek szerint közrejátszhatott a Zsoltee által említett nagyobb nyomaték+könnyebb súly is, mely egy katlanos road pályán előny is lehet. Szóval vannak előnyei és egyben hátrányai is a Penske-nek, így ezt el kell fogadni. Ha átlagban nézzük az egész bajnokit (road+oval), akkor szerintem egységes lesz a dolog (erőviszony), bár Titeket ismerve azon se csodálkoznék ha ezekkel a Penske-kel behúznátok az Indy500-at is. 8)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Tequila
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 338
Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Tequila » pén. máj. 18, 2012 2:17 pm

Sajnos 99.9 százalék hogy nemleszek. Azon a napon fog a párom hazaköltözni, a terv az hogy én is akkor megyek, de előtte sajnos a kocsit el kell adni, jelenleg még megvan, ha nem tudom eladni addig akkor maradok, és akkor ha még a netem nem kötik ki, akkor talán tudok jönni, de ez mind csakis aznap derül ki.
Kép

Avatar
Matte
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 655
Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Matte » pén. máj. 18, 2012 2:32 pm

Zsozsesznek Bettenhause kasztnia van nem? Én nem Penske-re emlékszem. --kj-
Kép

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 763
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Gilberto » pén. máj. 18, 2012 2:41 pm

Pole Day eredmények mikor lesznek kinn?
Manchester United

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » pén. máj. 18, 2012 3:10 pm

A lassabb autók a modban SuperSpeedwayekre:

#4-es Indy 500
#16-os autók közül az összes
és az összes Penske.

Ezek az autók, kb. 20 Le-vel gyengébbek a többinél, viszont a nyomatékuk nagyobb. A többi autó teljesítménye ugyanolyan.

A #4-es autó Indyben egyébként valóban a Penske motorral ment, ugyanúgy, ahogy a #10-es autó is (ami egyébként nem azt a motort kapta a modban.)

A modban konkrétan van 5 Penske (3 "gyári" és a fent említett két autó) ami a Mercedes motort használja, ezek a Superspeedwayen lassabbak, de Roadon talán egy kis előnyben vannak és van a többi Reynard és Lola. Utóbbi kettő ugyanazt a Ford motort használja.
Kép

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » pén. máj. 18, 2012 4:34 pm

A szerveren a practice csak 5 perces, majd állítsátok át pls.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 6:00 pm

Gilberto írta:Pole Day eredmények mikor lesznek kinn?
Sztem kint vannak... kicsit fentebb (#61 hsz.).
Vagy nem látszik? Szóljatok, ha nem!
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 6:02 pm

Matte írta:Zsozsesznek Bettenhause kasztnia van nem? Én nem Penske-re emlékszem. --kj-
Bettenhausen a csapat neve (Gery Bettenhausen után, aki a csapatfőnök volt).
Penske autóval és Merci motorral versenyeztek.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. máj. 18, 2012 6:41 pm

danikosz írta:
Zsoltee írta:Belenéztem én is a fájlokba és nagyjából sejtem, hogy hol van a baj. A mercedes motorok lóerőben alulmaradnak a Fordokkal és a Hondákkal szemben, ami eddig a roadokon azért nem tűnt fel, mert nyomatékban viszont sokkal jobbak mint a többi motor, emellett ahogy írtad az autó is könnyebb.

/Közben megnéztem, a Mercedes motor 20 lóerővel gyengébb/

Valóságba hogy nyertek akkor mégis? :D Minden pálya típuson versenyképesek voltak és nyertek. :D

'94-ben Unser jr. nyerte a polet és az Indy500-at..'95-ben egyik Penske sem jutott be a 33-ba!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. máj. 18, 2012 6:41 pm

Ginger17 írta:
Gilberto írta:Pole Day eredmények mikor lesznek kinn?
Sztem kint vannak... kicsit fentebb (#61 hsz.).
Vagy nem látszik? Szóljatok, ha nem!

látszik.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Matte
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 655
Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Matte » pén. máj. 18, 2012 7:15 pm

Csak azért mondom mert a orr része egy kicsit más Zsozsesznak mint a Penske-nek. És a cápauszony sincs ott az autó gerincén.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 7:18 pm

Dietrich írta:'94-ben Unser jr. nyerte a polet és az Indy500-at..'95-ben egyik Penske sem jutott be a 33-ba!
Ennyit az eredeti adatokról... meg az rFactorról. :razz:
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. máj. 18, 2012 7:19 pm

Matte írta:És a cápauszony sincs ott az autó gerincén.
Ez az a cápauszony amit az F1 talált fel 2008-ban...? :twisted:
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. máj. 18, 2012 7:50 pm

Ginger17 írta:
Dietrich írta:'94-ben Unser jr. nyerte a polet és az Indy500-at..'95-ben egyik Penske sem jutott be a 33-ba!
Ennyit az eredeti adatokról... meg az rFactorról. :razz:

elnézték a dátumot a készítők...nekünk most polet kellett volna nyerni :p
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Rafa
OW (ovál) Pilóta
OW (ovál) Pilóta
Hozzászólások: 16
Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 9:15 am

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Rafa » pén. máj. 18, 2012 10:01 pm

Sziasztok!
Szeretnék én is jelentkezni a futamra a jövő heti vizsgán megpróbálkoznék a jogsival ha még lehetséges -mos-
Úgy láttam a 90-es szabad abba behuppannék. (vagy esetleg a 33-asba hogyha a 90 nem megoldható)
Kép
Kép
Kép
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. máj. 19, 2012 8:25 am

Rafa írta:Sziasztok!
Szeretnék én is jelentkezni a futamra a jövő heti vizsgán megpróbálkoznék a jogsival ha még lehetséges -mos-
Úgy láttam a 90-es szabad abba behuppannék. (vagy esetleg a 33-asba hogyha a 90 nem megoldható)
Szia várunk kedden a szerveren és a TS-en, a 33-ast közben Zöldi már foglalta, itt a futamok témában kiírásra került a versenynap is.

http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f=23&t=1872
Kép

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 763
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Gilberto » szomb. máj. 19, 2012 10:08 am

Megvan bocsi valahogy sikerült elsiklanom felette:)
Manchester United

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – POLE DAY 2012.05.17. 20.00

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » szomb. máj. 19, 2012 9:10 pm

Ginger17 írta:
Ginger17 írta:Mindezek ellenére meg kellene nézni a Penske autók fájljait, mert
nem kizárt, hogy valami hiba van a dologban
A meló mellett, kellően felületesen (tehát nem kizárt, hogy vmit benéztem) összeolvastam
a '94-es Lola/Ford és a Penske/Mercedes fájljait. Amit látok az az, hogy az aero csomagok
(a modell légellenállása és az SS kiegészítők értékei) teljesen megegyeznek, vagy minimális
eltéréseket jeleznek. A Penske autók viszont 15 kg-mal könnyebbek mind ovál, mind pedig
road/street esetben. A Mercedes motorok természetesen totál különböznek a Fordoktól, de
mivel az eddigi versenyeken erre nem volt panasz, úgy gondolom nem a motorban rejlik
a fő különbség, hanem a sebességváltóban, aminek értékei viszont nagyon eltérnek. Azt
javasolom a Penskét tesztelőknek, hogy elsősorban a sebességváltó áttétekre koncentráljanak,
sztem ott van elásva a poén.

@ Zsozsesz
A tesztversenyeken hogyan viselkedett az autó szélárnyékban?
Húzott rendesen a motor? Azért kérdem, mert tegnap is az élmezőnyben voltál,
pedig a te autód is ugyan olyan Penske/Mercedes mint a Penske csapaté,
és a hotlap szerint 37.973 is autóztál a tesztversenyeken, ami meg
egyátalán nem rossz tempó, sőt.
Megmondom őszintém én csak a Pol Day-en szembesültem azzal, hogy lassabb az autó (nem edzettem rá --kj- ). Versenyen nem feltűnő a különbség. Mondjuk szélárnyékozni inkább csak másodiknak lehet vele, de ott se mindig. A teszteken valószínüleg azért nem jött ki a különbség, mert sok volt a sárga......

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 66 vendég