Minden, ami a témához kapcsolódik
Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

rF- CTDP - F12005

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. jan. 16, 2006 5:02 pm

Igen jól látjátok a címet!
Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy tagja lehet annak a 6-os pilota csapatnak aki a kocsit teszteli a CTDP-nek, a végleges verzió elkészültéről így ti fogtok első körben tudomást szerezni, többet sajnos egyenlőre nem árulhatok el de annyit már most mondhatok, a progi nagyon szép lesz.

:roll: Úgy tűnik az RH csoportnak vége de a fizikájuk tovább él szívünkben. :wink:
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz hétf. nov. 13, 2006 11:25 am-kor.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. jan. 16, 2006 5:38 pm

2006? :o

Ne már, hogy az RH-nak vége! Sztem ezerszer jobb mint a CTDP! :o

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd jan. 17, 2006 10:23 pm

Hát ez az örök csata az RH - CTDP között, számunkra most az rFactorral a CTDP felé dölt el,ennek oka a sokkal magasabb létszám amivel dolgoznak + hajlandók voltak azonnal rFactorra váltani ami azt kell mondjam klasszisokkal jobb mint az F1C.
Teleaprosággal ami viszont nagyon fontos
amik hirtelen eszembe jutnak:
Multiplayar Vote System
közvetlen setup küldés
beépített quick chat
megújított kapcsolati rendszer - nem akad ha valaki fellép vagy leugrik, s sokkal biztosabb kapcsolatot ad, egésznap a német srácokkal teszteltem s azt kell mondjam ilyen közel még soha nem voltunk egymáshoz F1C-ben mindíg hagyni kell egy métert mert sokszor szarul számol ilyesmi itt már nem fordul elő
...stb
nem beszélve a grafikáról
:twisted: a fizika pedig majdnem egy az wgyben RH lesz mert mi OR-es és Sim-Raceres csávók rakjuk össze, akik eddig csak RH-val "utaztunk

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » pén. jan. 20, 2006 1:52 pm

Ez mind szép és jó, csak kellene az eredeti game, na meg az új gépem :lol:

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. jan. 23, 2006 9:35 am

@Tommy
Szerezz egy legál verziót, s gyere körözgetni!
Gratulálok a Brazil futam győzelemhez!

CTDP rFactor 2006:

Fizika már készen is van. Gyakorlatilag maradt az RH, ami összekapcsolodik egy új engime.ini-vel ami a V8-as motorok erejét tulajdonságait probálja szimulálni, összességében 1-2 másodperccel lett az egész lassabb mint az F1C.

Jelenleg a gumik kopását állítjuk, sajnos azt kell mondanom túl sok fajta gumi van az rFactorban remélem a versenyek a pályán nem pedig a box-ban a gumi választással fognak eldölni.
:? Összesen 11 féle gumi van ebben a pillanatban.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. jan. 29, 2006 12:27 pm

felraktam pár képet a készülő grafikáról
:twisted:
http://www.metosz.net/archiv.htm

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. feb. 06, 2006 3:33 pm

+ egy két kép
sovány vigasz de már nagyon közel az első beta - már letölthető verzió


http://www.metosz.net/desi/ctdp1.jpg

http://www.metosz.net/desi/ctdp2.jpg

Kristi
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: szomb. ápr. 01, 2006 11:00 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Kristi » hétf. máj. 22, 2006 8:46 pm

legal = crackelt ?

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. máj. 22, 2006 9:42 pm

Kristi írta:legal = crackelt ?
Te tényleg ekkora láma vagy? :lol:
Bocsi, ez már fájt :lol:

illegal = crackelt Tudod a legal az legális vagyis szabályos, eredeti...

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. máj. 22, 2006 9:57 pm

Kristi írta:legal = crackelt ?
Ez csak egy MOD nem az alap szoftver a MOD-ok ingyenesek. Már az F1C-nél is. Persze vannak nagyon extrán megcsinált dolgok F1C-hez amik már lovéba kerülnek de azok már gyakorlatilag különálló szoftverek (PrototypeC mod).

:wink: rFactorban még nem készült lovés mod de nem is fog!
8) Bár mindíg voltak akik a semmiért is pénzt kértek, meg hülyék is akik fizettek érte.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. júl. 13, 2006 1:25 am

:twisted: kisebb incidensek után vissza könyörögtem magam a teszt csapatba, a dolog az eltelt idő alatt szépen fejlődött. Egy biztos a srácok teljes, lehengerlő modot szeretnének kihozni hibák nélkül. ( 8) sok duma kevés eredmény)

Ha van valakinek kedve segíthet a magyarosításban 1700 szavacska, ha beleírtok az új verziót rakjátok ide fel.

http://www.metosz.net/down/rFactorTranslation.zip
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. aug. 07, 2006 8:11 pm

Üdv!

És lám végre elkészült!

AlieNel tesztelgettünk kicsit Barcelonában, gondoltam leírom a tapasztalatokat.
Első ránézésre gyönyörű, másodikra is gyönyörű :D Aztán nézegetés helyett a körözgetés jött. A beállítások sokrétűek, jól beállítható az autó. Az irányításnál kicsit csalódtam, mert jobban húz rh04 felé, mint rh05-höz. Ebből kifolyólag azt gondoltam sínautó. De aztán eszembe jutott, hogy ez még nem setupolt autó, tehát eléggé csak vezethetőségre állítottam elsőre. 1:19-es kör volt a legjobb idő ami akárhogy is nézzük 4mpel van az F1C-s időktől lemaradva legalább. Ahogy gyorsult az autó a setupolással, úgy lett egyre instabilabb a határon. Úgy gondolom minél gyorsabb akar lenni valaki, annál nehezebb dolga lesz a pályán a kocsival.
Ez egy kis csalódást jelentett nekem, mert legalább egy rh05-höz hasonló fizikát reméltem. Ugyanakkor felsejlettek előttem a kibővített lehetőségek. Hosszútávon nem teszteltem az autót és a gumikat, de mivel nincs kerékcsere, a gumiválasztásra nagy hangsúly helyeződik. Nem beszélve arról, hogy egy-egy elfékezés komolyan tönkreteheti a gumit, hiszen rF már ezt is számolja. A motorerő verseny közbeni állításával komolyabb előzésekre, bevállalósabb, motorkímélősebb taktikázásokra lehet számítani.
Az össz benyomás nem rossz tehát, de nem jött az a várt szívdobogás, mint amit akkor éreztem amikor a Zondát csúsztattam a határon kipörgésgátló nélkül.

Végezetül én tudom ajánlani mindenkinek. Izgalmas versenyekre lehet vele számítani. Nagyon könnyű hibázni, ha nem az ideális ívet használja az ember, a szélárnyékos előzés pedig remekül kivitelezhető, a kifékezés úgyszintén, s aztán sírhat az ember a kockás gumiján rázkódva :D

F1CoD mindenesetre bízik a modban, úgyhogy meglesz a váltás. Jelentkezni a Pilóta Fórum F1CoD Topicjában lehet.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. aug. 07, 2006 8:12 pm

@metosz - Van egy kész fordítás 1.150-es verizóhoz. Feltöltöm, majd nézd meg.

AlieN
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 271
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: AlieN » hétf. aug. 07, 2006 8:19 pm

Knife írta:Üdv!

És lám végre elkészült!

AlieNel tesztelgettünk kicsit Barcelonában, gondoltam leírom a tapasztalatokat.
Első ránézésre gyönyörű, másodikra is gyönyörű :D Aztán nézegetés helyett a körözgetés jött. A beállítások sokrétűek, jól beállítható az autó. Az irányításnál kicsit csalódtam, mert jobban húz rh04 felé, mint rh05-höz. Ebből kifolyólag azt gondoltam sínautó. De aztán eszembe jutott, hogy ez még nem setupolt autó, tehát eléggé csak vezethetőségre állítottam elsőre. 1:19-es kör volt a legjobb idő ami akárhogy is nézzük 4mpel van az F1C-s időktől lemaradva legalább. Ahogy gyorsult az autó a setupolással, úgy lett egyre instabilabb a határon. Úgy gondolom minél gyorsabb akar lenni valaki, annál nehezebb dolga lesz a pályán a kocsival.
Ez egy kis csalódást jelentett nekem, mert legalább egy rh05-höz hasonló fizikát reméltem. Ugyanakkor felsejlettek előttem a kibővített lehetőségek. Hosszútávon nem teszteltem az autót és a gumikat, de mivel nincs kerékcsere, a gumiválasztásra nagy hangsúly helyeződik. Nem beszélve arról, hogy egy-egy elfékezés komolyan tönkreteheti a gumit, hiszen rF már ezt is számolja. A motorerő verseny közbeni állításával komolyabb előzésekre, bevállalósabb, motorkímélősebb taktikázásokra lehet számítani.
Az össz benyomás nem rossz tehát, de nem jött az a várt szívdobogás, mint amit akkor éreztem amikor a Zondát csúsztattam a határon kipörgésgátló nélkül.

Végezetül én tudom ajánlani mindenkinek. Izgalmas versenyekre lehet vele számítani. Nagyon könnyű hibázni, ha nem az ideális ívet használja az ember, a szélárnyékos előzés pedig remekül kivitelezhető, a kifékezés úgyszintén, s aztán sírhat az ember a kockás gumiján rázkódva :D

F1CoD mindenesetre bízik a modban, úgyhogy meglesz a váltás. Jelentkezni a Pilóta Fórum F1CoD Topicjában lehet.

Ééés még hozzátesszük h. mod NEM tartalmaz pályákat!!! ami elszomorító! (De nem biztos forrásból, lesz trackpack..)
Véleményem ugyanaz mint Knifenak, GYAKORLÁS-ÁTSZOKÁS-TAROLÁS 8)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. aug. 07, 2006 10:50 pm

Remélem azért tetszik legalábbis a fizika a többihez nem sok közöm.
8) Arról szeretnék véleményeket de azonnal !

+ természetesen olyan hogy végleges nincs.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. aug. 07, 2006 11:23 pm

Knife írta:@metosz - Van egy kész fordítás 1.150-es verizóhoz. Feltöltöm, majd nézd meg.
:oops: ne már vazzeg még nyaralni is magammal vittem, persze nem túl szorgalmasan de fordítgattam, kb. a 3/4 -él tartok és sok a hiba benne.

Tényleg kész vagy csak a főmenüben vannak magyar szavak? Nem volt időm még megnézni!
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: CTDP 2006 rFactor

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. aug. 07, 2006 11:31 pm

metosz írta:.....................
:roll: Úgy tűnik az RH csoportnak vége de a fizikájuk tovább él szívünkben. :wink:
@Knife
RH04 megérzésed tökéletes, iszonyatos nagy versenyeket futottunk vele, 2005-ben, nem csoda ha nyomott hagyott bennünk. Élethűbb lett mint az RH04 volt a köridő azonoságokra nem lesz panasz, egész apró részletek is pontosak, mint pl. a williams 2005-ben 6 sebességes kocsit használt (renault-tal egyetemben), helyet nyertek és súlyt csökkentettek, ezek a kocsik jobban bírják a több benzines terhelést.....stb


@Alien
A pályákkal nem lesz gond.
Már készülnek. lásd. Bahrain CTDP track.
Hogy csomagban vagy sem, majd megkérdezem, én nem tarom olyan fontosnak mert nem érzem hiányát pályáknak szép számmal vannak,
:evil: BUGoka meg majd útközben...update - updatet követ majd.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd aug. 08, 2006 1:51 am

:? Pár nap alatt az ember baromi sok mindenből kimarad.

@MINDENKI
- változtatás -
Bocs! Javítottam a Téma címét, hiba volt a 2006 tőlem.
Ilyesmi gyakorlatilag soha nem jöhet össze...


@Knife
A gumik szarok.
Erre már a srácok is rájöttek, a készülő OR fizika csomagban a 1ms belüli autókon kívül a gumik is változtatva lesznek, mindez gondolom a köv.kez. ctdp updatebe is bekerül.
Kép

AlieN
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 271
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: AlieN » kedd aug. 08, 2006 8:56 am

@metosz

hát a fordítás nem 100% valahol megmaradt 1-2 inglis:)
a pálya... meg sztem sokkal jobb,egyszerűbb lenne egy egységes trackpack, amit mindenki használ! de majd csak lesz valami!! az eddigi pályák meg konvertek, és valami mindig van velük, mindig látszodni fog h. konvert:( bár a GP4 es konverteket dicsérik, még nem probáltam öket:)
Knife emlitette h. ORen is van sok jo pályátok szal csak lesz valami 8)

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd aug. 08, 2006 10:57 am

Miért nem dobunk össze egy trackpacket az eddigi pályákból mi Klubtagok?

A héten úgy néz ki megveszem az rFactort......és már tanulmányozom a játékot törtel :D

AlieN
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 271
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: AlieN » kedd aug. 08, 2006 11:24 am

@Tommy
Jó ötlet :wink: és milyen pályákra gondoltál?? kicsit hosszú meló lesz, de hajráá 8) rfcentralon vannak pályák, és szavazás alapján leszedem a legjobbakat, és megnézem öket!

szerk.
Hirtelen 8 pályát szedtem le! 2v3 meg a pecsben van!

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd aug. 08, 2006 11:56 am

AlieN írta:@Tommy
Jó ötlet :wink: és milyen pályákra gondoltál?? kicsit hosszú meló lesz, de hajráá 8) rfcentralon vannak pályák, és szavazás alapján leszedem a legjobbakat, és megnézem öket!

szerk.
Hirtelen 8 pályát szedtem le! 2v3 meg a pecsben van!
Természetesen F1-es pályákra gondoltam...
Eddig nekem ezek vannak ami használható: Monza, Monaco, Bahrain, Imola

AlieN
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 271
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: AlieN » kedd aug. 08, 2006 1:21 pm

ehh:) persze énis F1esekre csak h. mi alapján (hülyén fogalmaztam meg a kérdést:D) neekem van spa a1 melbörn mányijur brazil indi imola hungari de még nem néztem meg öket! bahrein CTDPs montreal eupora ezeket meg tartalmazza a pecs alapbol

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd aug. 08, 2006 2:40 pm

Pályákra ne legyen gondotok. Persze semmi rossznak nem vagyok elrontója és kellene is egy csomag, de olyat még nem tudnánk összerakni ami nem konvertált és minden pályát tartalmaz.

Amúgy szinte minden pályakarakterisztika rendelkezésünkre áll tesztelni. Van Hungaroring meg monza is és szép számmal közbülső esetek : kanada, imola, nurnburgring, hockenheim....stb.

8) Természetesen konvetált szarral nem megyünk majd csak a rF poligonszámra megírt gyönyörűségekkel. :wink:
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd aug. 08, 2006 3:00 pm

Metosz honnan tudok F1-es pályákat letölteni? Ami már normális?

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » kedd aug. 08, 2006 3:17 pm

@Tommy - Fent a lap tetején klikkelsz az rFactor F1-re és oda már töltött fel metosz pár pályát, ami rFhez készült.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd aug. 08, 2006 3:20 pm

Knife írta:@Tommy - Fent a lap tetején klikkelsz az rFactor F1-re és oda már töltött fel metosz pár pályát, ami rFhez készült.
Ezert TXH! :oops:

Tudtam, hogy valahol láttam.....de azt hittem fórumon....kerestem is :lol:

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » kedd aug. 08, 2006 6:20 pm

Kisebb bonyodalmak árán de végre CTDP is felkerült a szerverre. Úgyhogy a holnapi DTOB futam után akár már arra is lehet gyúrni. :twisted:

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd aug. 08, 2006 7:12 pm

Knife írta:Kisebb bonyodalmak árán de végre CTDP is felkerült a szerverre. Úgyhogy a holnapi DTOB futam után akár már arra is lehet gyúrni. :twisted:
Jövök gyúrni, megvettem :P :D

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd aug. 08, 2006 8:24 pm

@Tommy
Feltöltöm majd az oldalt!
Jelenleg hivatalos 9 tesztelt BUGtalanított OR pályáról tudok.

Ezek:

Indianapolis
Hungaroring
Magny Cours
Silverstone
Barcelona
LeMans
A1Ring
Sepang
Bahrain


A héten tervezem rendbe rakni a zűrt ami a pályák körül van.
És ezeket a pályákat is lassan felküldözgetem. Sajnos az új netkacspolatom pocsék, fele olyan gyors vagyok feltöltésben, pedíg már régebben is anyáztam, elképzelhetitek hogy most tényleg már a falat is rágom.
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » kedd aug. 08, 2006 9:46 pm

Hű de jó kis teszt volt ez, rég élveztem így a forma 1 et.

Gyertek többen, ne csak 3an legyünk :twisted:

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szer. aug. 09, 2006 7:31 pm

Srácok szóljatok, ha lesz valamilyen verseny.....

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szer. aug. 09, 2006 8:49 pm

Holnap, azaz csütörtökön teszt lesz, s ha vagyunk páran futunk egy versenyt is. Bahrain a pálya amit itt az oldalon az rFactor F1 oldalról szedhettek le. A kitörömörített mappát csak be kell másolni a \GameData\Locations mappába.

Jó gyakorlást!

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szer. aug. 09, 2006 11:22 pm

Knife írta:Holnap, azaz csütörtökön teszt lesz, s ha vagyunk páran futunk egy versenyt is. Bahrain a pálya amit itt az oldalon az rFactor F1 oldalról szedhettek le. A kitörömörített mappát csak be kell másolni a \GameData\Locations mappába.

Jó gyakorlást!
Ez a CTDP-s pálya lesz?

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. aug. 10, 2006 3:46 pm

@Tommy - Majdnem, az ő pályájuk az OR-esek hibajavításával :D

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. aug. 12, 2006 4:48 pm

Sokan kérdezték tőlem az autók közti különbséget.
Szerintem ez a dolog nagyon subjectív egy olyan sportban ahol a tizedek számítanak. Az autók különböző képességekkel bírnak. Minardi Jorden első sorban stabilitásával és gyenge végsebességével éri el azt a szar eredményt ami van, egy renault a lejobban vezethető eszköz (stabil) ami így üti a kicsit erősebb mclaren-t, de ha valaki "sin" vezető akkor biztos, hogy lenyom egy renault........stb

Mérés eredmények:

ICEMAN USA test:

Mclaren
Renault + 0,340
Ferrari + 0,782
BMW + 1,082
Toyota + 1,121
Sauber + 1,627
BAR + 1,702
Redbull + 2,312
Jorden + 3,335
Minardi + 3,872

Metosz Brasil test:

Renault
Mclaren +0.314
Ferrari +0.797
BAR +1.328
WILLIAMS +1.571
RedBull +1.627
Sauber + 1.711
Toyota + 1.773
Minardi + 2.885
Jorden +3.256


Teljesen ellenkező stílusban vezetünk.
+ gyakorlatilag nincs jelentősége mert a fizika különségek csökkentve lesznek.
Ráadásúl tavaly nem derült ki melyik a gyorsabb Renault vagy Mclaren nekem tetszik, hogy a játékban sincs megválaszolva.
Egyáltalán nem mindegy ki kormányoz, mit és hol.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szomb. aug. 12, 2006 5:00 pm

Jó, a Meci meg a Renault közt tényleg nincs sok kül.....max mondjuk Monzába....vagy Monacoba.

Engem a többi érdekelt....na meg főleg a Ferrari. :roll: De majd 2006 :lol:
Az még szorosabb mint 2005 volt :o

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. aug. 13, 2006 1:39 pm

Mivel beállt a szerver, ezért home made szerver van üzemben. AlieN a host.

ip:

86.101.167.74

Lehet jönni!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. aug. 16, 2006 9:29 pm

@Knife
Ígértem, hogy írok, na szóval
Race setuppal (olyan ami végig is futja) úgy tűnik a
1.16.900
jó Hockenheimban.

mondjuk nekem 3 intakel a 27 körben leégett, annak ellenére, hogy 7boosttal camogtam, már a 20 körben sárga volt a gumim, és nem jött még csak egy 17-es kör se ki.
összeségében nagyon messze vagyok.
:roll:
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szer. aug. 16, 2006 9:38 pm

@metosz - Köszi! Akkor holnap asszem megnézem mennyit megy a kocsi nagyobb hűtéssel és kisebb motorprogival, mert így qualira állítva megvan az 1:15.4, 7 kör benzinnel. Ennyi kör alatt a gumiknak semmi baja nem volt, stabil 15vége 16eleje idők és a motor sem melegedett a 2es hűtés ellenére. Persze versenyen több a szélárnyék, lehet az betesz neki pluszban is. Majd meglessük, mehetnénk egy funracet, ha leszünk rá akár csak páran is.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. aug. 16, 2006 11:06 pm

ŐŐ srácok kérhetnék majd egy kis segítséget rfactorral kapcsiban? TS en vagy vaahol holnap ami az már ma van d.u. vagy valamikor fontos lenne!!!


TOM HA LESZEL LÉCCI KERESS MEG AKÁR MSNen is TÖK MIND1 CSAK FONTOS LENNE!!! TS IS JÓ!!![/color]

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » csüt. aug. 17, 2006 8:11 am

este fele ha lesz egy kis időm,dumálunk.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. aug. 17, 2006 8:12 am

Rendben!

A mai CoDos tesztnél ha lennél egy kicsit azt megköszönném :) szerintem sejted mi ügyben :)!

köszike! akkor ma dumálunk!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. aug. 17, 2006 12:34 pm

Knife írta:@metosz - Köszi! Akkor holnap asszem megnézem mennyit megy a kocsi nagyobb hűtéssel és kisebb motorprogival, mert így qualira állítva megvan az 1:15.4, 7 kör benzinnel. Ennyi kör alatt a gumiknak semmi baja nem volt, stabil 15vége 16eleje idők és a motor sem melegedett a 2es hűtés ellenére. Persze versenyen több a szélárnyék, lehet az betesz neki pluszban is. Majd meglessük, mehetnénk egy funracet, ha leszünk rá akár csak páran is.
Sajnos a gumik elszállnak de a dolog sokkal lassabb és még sárgában is lehet kezelni őket, sőt nivo köröket futni, a lényeg a hőmérséklet.
A kérdés a kerékcserék száma, nekem úgy tünt - bár ez nem realisztikus, kicsit gyorsabb most a boxolás. Mennyivel lassít a súly hockenheimban? ezt még nem volt időm tesztlni. 71 litert vagy 0- át mentem a 2 stop kérdéses.

Sajna hétvégén nem vagyok, 8) kiruccanok prágába meg egy kis BRNO MotoGP, nem baj ha folyik a nyálatok.

@MINDENKI
a 26. -ai hockenheim tesztversenyhez!
Fussatok teljes versenytávokat 44 kör, mert a motorok és gumik nagy meglepetéseket okozhatnak, nem érdemes olyan setupot összerakni ami az első 10 körben csúcsokat dönget, aztán a következő 34-ben cammogsz.

@Knife
F1CoD tesz a jövőhét csütörtökön nem lehetne hockenheimban?
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. aug. 20, 2006 4:35 pm

@metosz - De lehetne, én úgysem leszek itthon, úgyhogy tejhatalmat kapsz. Viszont 31.-én bahraini futam lesz, úgyhogy kérnék majd egy Bahraines tesztnapot még előtte ha nem gond.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. aug. 21, 2006 7:45 am

Knife írta:@metosz - De lehetne, én úgysem leszek itthon, úgyhogy tejhatalmat kapsz. Viszont 31.-én bahraini futam lesz, úgyhogy kérnék majd egy Bahraines tesztnapot még előtte ha nem gond.
Már hogy volna gond!
28-tól folyamatosan futhat Bahrain,
Szerver órarendet majd ha visszajöttél egyeztetünk.
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » hétf. aug. 21, 2006 12:27 pm

Probálgattam egy race setupot.
4-es hűtés
10 motorkód
50l benya.
soft gumi
Hát én is úgy jártam mint Metosz,vagyis a 20. körben már sárgán pompáztak a gumik.A legjobb köröm 1:17:690 volt de átlagban 1:18:xxx -eket futottam.Majd kiprobálom médium gumikkal is,illetve kicsit lejjebb veszem a motorkódot,aztán meglátom.Érdekes 44 kör lesz az biztos! :lol:

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. aug. 23, 2006 10:54 pm

Kijött az OR csomag

<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Onlineracer-CTDP 2005-2006 Ligamod 1.0a.7z">OR-CTDP v1.1 2005 Ligamod 1.0a (137MB)</a>
CTDP1.1-et tartalmaz ami még nem jött ki.
Teljesen különálló a CTDP v1.0 -tól (elvilg, annak ellenére, hogy valamit felül ír)

Kitömörítő szoftver:
http://www.rarsoft.com/rar/wrar360d.exe
zippelve sokkal nagyobb lenne, bocs de kegyetlen lassú vagyok, minden mega számít.

Mi az ami új benne?

Fékhőmérséklet mellett a fékek aktuális vastagsága is látható
F1-hez optimalizált koordináta rendszer (végre nem a semmiben végződik a 7. fokozat)
+ Apró de hasznos vátoztatások a setup menüben, kerékkel kapcsolatos dolgok egy helyen találhatók...stb


HDV csoportok 1s belül
aktuális sorrend:
1.Ferrari
2.Toyota
3. Redbull
4. Renault
5. Williams
6. Mclaren
7.Minardi
8. Sauber
9. Jorden
10. BAR

6 pilóta csapatonként BASE és PRO leosztásban
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szomb. aug. 26, 2006 11:30 pm

Metosz! Van egy elég jó Török pályám rFactorhoz, esetleg felraknád szerverre? Akkor futam után tolhatnánk egy kicsit, még F1OB előtt, vagy utána is akár :lol:

Sztem nagyon jól sikerült pálya!

Itt a link: KLIKK

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. aug. 27, 2006 11:07 am

Tommy írta:Metosz! Van egy elég jó Török pályám rFactorhoz, esetleg felraknád szerverre? Akkor futam után tolhatnánk egy kicsit, még F1OB előtt, vagy utána is akár :lol:

Sztem nagyon jól sikerült pálya!

Itt a link: KLIKK
Nekem sajna nem lesz időm rá ma, holnaptól 100% melózóm ma este verseny után már csak arra tudok koncentrálni-előkészíteni.
Bocs.
letöltöm, de felhelyezni is csak holnap lesz időm.
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » vas. aug. 27, 2006 12:07 pm

oks :wink:

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » hétf. aug. 28, 2006 9:44 am

Remélhetőleg szeptember végére meglesz a pénz a gamere
vagy még lehet hogy hamarabb még nem tom! majd elválik! De meg lesz hamarosan!

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szomb. szept. 02, 2006 3:53 pm

Uhh... Sajnos csak most volt időm kipróbálni az OR packot és óriási csalódást okozott. 2mpet lassult a McLaren, ráadásul annak ellenére, hogy a gumihőmérsékletek az első kerekeken még alacsonyabbak is lettek pár fokkal teljesen elveszíti a tapadását 3 kör után. A kopásmérő semmit nem jelez, szerinte minden rendben, mégis a második gyorskör után rohamosan lassul az autó, csúszik, pördül.... Én ezt nem értem, a készítők szerint ez a jó? Mert ha igen, részemről F1CoD CTDP2005el fog tovább futni. Ebben az esetben inkább szétosztom a kocsik között a McLaren és a Renult fizikáját.

Most én basztam el valamit? Vagy ennyire béna vagyok? Mik a tapasztalatok OR packal? metosz, Zöldi, Genyó? Ez így frankó?

AlieN
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 271
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: AlieN » szomb. szept. 02, 2006 4:01 pm

Szintén u.a vélemény mint Knife-nak és szintén McLaren :(:)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. szept. 02, 2006 4:44 pm

Knife írta:Uhh... Sajnos csak most volt időm kipróbálni az OR packot és óriási csalódást okozott. 2mpet lassult a McLaren, ráadásul annak ellenére, hogy a gumihőmérsékletek az első kerekeken még alacsonyabbak is lettek pár fokkal teljesen elveszíti a tapadását 3 kör után. A kopásmérő semmit nem jelez, szerinte minden rendben, mégis a második gyorskör után rohamosan lassul az autó, csúszik, pördül.... Én ezt nem értem, a készítők szerint ez a jó? Mert ha igen, részemről F1CoD CTDP2005el fog tovább futni. Ebben az esetben inkább szétosztom a kocsik között a McLaren és a Renult fizikáját.

Most én basztam el valamit? Vagy ennyire béna vagyok? Mik a tapasztalatok OR packal? metosz, Zöldi, Genyó? Ez így frankó?
Nem, teljesen rendben van az OR-en a mclaren a legszarabb hdv-vel megy.
+ abban is egyetértek hogy csináljunk egy saját pack-ot.
Amúgy lehet vele konstans köröket menni sőt OR-en üres tankkal mennek az embererkék a leggyorsabban, de én se találom a megfelelő beállítást vagy a probléma forrását, valószínű, hogy a kijelző nem megfelelő adatokat mutat, mert ha a régi OR -pack stilusban vezeted konstans lesz. Sajnos Gonzo (pack fejlesztő német fene gyerek) barátunk, nem hajlandó információkat kiadni és csak azt irogatja, "hogy teszteljek - másoknak se mondok semmit". Nem mellékesen nagyrészben az ő munkája maga a CTDP fizika is. OR-en nem panaszkodik senki se. :roll:

Mivel alíg teszteltem az egészet és összesen ha 100 kört mentem a pack-al, én se akarok vitatkozni + mindekinek ua.nehéz, nekem ezt kell megszoknom.
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szomb. szept. 02, 2006 5:29 pm

A hdv-vel nem volt bajom (nem is a legszarabb, csak 6. a sorban), az irányítás butított mclaren, de a gumik... az kiborított. Mentem korábbi OR packokkal is, de ott legalább mutatta a kijelző, hogy - Igen Knife balf@sz vagy! Ott láttam mit rontok el és tudtam javítani. Itt meg mutogatja, hogy minden rendben és mégsincs tapadása az autónak, hasraütés szerűen meg nem lehet autót beállítani. Elhiszem, hogy mindenkinek ugyanígy nehéz, de ez ilyen formában nem nehezítés, hanem kib***ás. Ha a kipörgésgátlót leveszi Gonzo nem reklamálok az tényleg nehezítés (bár értelmetlen lenne hiszen egyszerűbb szerveresen állítani, hogy milyen erős lehet). De a vissza nem jelző gumikopással mit kezdjek? Ráadásul, ha már eleve CTDPben is beleadta a sajátját, akkor miért tuningolja szét OR pack néven? Minden tiszteletem Gonzoé, nagyon szépen összehozta a fizikákat, de nem értem ezt a gumit miért kellett így megcsinálni.

A saját pack készítésnek már utána is jártam. Sokkal egyszerűbb mint F1Cben, csupán némi átírás kell és a CTDPből működik is a dolog. A gond ezzel az, hogy tartok tőle az ORes hármas nem akarna néhány verseny kedvéért új fizikát tesztelgetni. Ezért arra is gondoltam, hogy amíg mi földi halandók közt szétosztom 3 autó (McLaren, Renault, Ferrari) fizikáját, addig az új modban engedélyezve lenne az OR verdák használata is, így mindenki vihetné a sajátját. Ezzel viszont két gond is van: Először is az OR kocsik lassabbak, másodszor az ORben benne van a CTDPv1.1 és az nem tudom összeakadna-e a v1.0-val.

Mindenesetre hamar el kellene dönteni, mert nyakunkon a következő futam. Szóval ha az OR-es srácok visszajeleznének, hogy CTDP verziós fizikára hajlandóak-e gyúrni, vagy szeretnének inkább OR-es autóikkal futni kis hátrányban a mezőnnyel szemben, akkor kérem mielőbb jelezzék, hogy még a hétvégén összerakhassam a modot. Továbbá jól jönne minden építő jellegű javaslat, hogy mely fizikák kerüljenek a mezőny összehozását célozni szándékozó modba. Azért gondoltam a McLaren-Renault-Ferrari hármasra, mert ezek 7 tizeden belül vannak egymáshoz, talán a Williams még közé szorítható.

Javaslatokat várok!

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szomb. szept. 02, 2006 7:47 pm

Én ezt az OR packot komolyan nem értem. Kimegyek aszfaltra, két gyors kör után eltűnik a tapadás az üresedő autón. Rátankolok és szabályosan begyorsulok tőle. 29 kört bírt a motor 3as hűtés 10es motorprogival, közben a kerekek kopása már majdnem átért pirosba(soft gumik). 2szer álltam ki üzemanyagért és ami vicces, hogy a nehéz autóval ugyanolyan köröket mentem mint a könnyűvel a kiállások előtt. Elejétől a végéig 1:13 közepe időket mentem, volt két 1:12es és három 1:15ös amikor megcsúsztam. Az egyik 12es kört közvetlen kiállás előtt mentem, kb 8 liter benzinnel, a másodikat kiállás után két körrel 40 literrel (eddigi bestem egyébként 1:10.800, 10es boost 24 liter benzin, 2es hűtés). Én eddig úgy tudtam a súlycsökkenéssel a gyorsulás is együtt jár. A tapadásnak pedig folyamatosan kéne kisebbnek lenni, de nekem úgy érződött inkább ciklikusan változik, hol jobb, hol rosszabb.

Az eddig megtett 86 kör után még mindig azt gondolom komoly gond van az OR pack gumijával. CTDPben szerintem jobban érezhető, hogy a kopás folyamatosan csökkenti a tapadást, de a gumi tovább bírja. Az elmelegédés is előfordul ott, míg ORben már-már azon aggódok nem elég melegek a gumik, mégis hol van tapadásuk hol nincs ugyanazon a hőmérsékleten. Szóval ORpackot én már teljes egészében nem értem, nem látom a logikát abban, hogy elejétől a végéig ugyanazokat a köröket lehet produkálni. Mintha a súlycsökkenés tapadásvesztéssel járna, hogy ezt a folyamatos köridőt el lehessen érni.

Lehet nagyon "hamari" vagyok a véleményezésemmel, de egyenlőre csak visszalépést látok CTDPtől. Persze ezt lehet sok teszttel lehetne orvosolni.

A mod-kérdésben pedig újabb lehetőség vetődik fel, ha elvetjük az OR használat lehetőségét: OR packra épülő mod CTDP gumikkal.

Persze ha a többség azt mondja menjünk OR packal, felőlem azzal is mehetünk, de számomra kisebb vele a játékélmény a gumik miatt mint CTDP-vel. És újabb gondot jelentene, hogy akik most kezdték az rFactort egyáltalán használni, már a CTDPben is küzdöttek a gumikkal, akkor mi lenne itt? ORBase jobban közelít CTDPhez, de jobbára csak sebességében, bár a gumik is valamivel tovább bírják, mint PROban. Elég nagy a különbség Base és Pro között, nálam kb 2 mp a Base javára, szóval vegyes versenynek se lenne sok értelme.

Srácok jól jönne egy kis segítség a használandó mod paramétereivel kapcsolatban, szóval próbálgassátok kicsit az OR packot legyetek szívesek és véleményezzetek! Köszi

AlieN
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 271
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: AlieN » szomb. szept. 02, 2006 8:05 pm

Hát én maradnék a CTDP nél... azt szoktam meg, játékélmény ott sokkal jobb.. és persze a gumi és hasonlo problémák nekem is fennvannak.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szomb. szept. 02, 2006 10:26 pm

xar ez is meg az is :lol:

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szomb. szept. 02, 2006 11:41 pm

Tommy írta:xar ez is meg az is :lol:
Köszi. Ez sokat lendített előre.

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég