- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
rF- CTDP - F12005
Igen jól látjátok a címet!
Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy tagja lehet annak a 6-os pilota csapatnak aki a kocsit teszteli a CTDP-nek, a végleges verzió elkészültéről így ti fogtok első körben tudomást szerezni, többet sajnos egyenlőre nem árulhatok el de annyit már most mondhatok, a progi nagyon szép lesz.
Úgy tűnik az RH csoportnak vége de a fizikájuk tovább él szívünkben.
Abban a megtiszteltetésben van részem, hogy tagja lehet annak a 6-os pilota csapatnak aki a kocsit teszteli a CTDP-nek, a végleges verzió elkészültéről így ti fogtok első körben tudomást szerezni, többet sajnos egyenlőre nem árulhatok el de annyit már most mondhatok, a progi nagyon szép lesz.
Úgy tűnik az RH csoportnak vége de a fizikájuk tovább él szívünkben.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz hétf. nov. 13, 2006 11:25 am-kor.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát ez az örök csata az RH - CTDP között, számunkra most az rFactorral a CTDP felé dölt el,ennek oka a sokkal magasabb létszám amivel dolgoznak + hajlandók voltak azonnal rFactorra váltani ami azt kell mondjam klasszisokkal jobb mint az F1C.
Teleaprosággal ami viszont nagyon fontos
amik hirtelen eszembe jutnak:
Multiplayar Vote System
közvetlen setup küldés
beépített quick chat
megújított kapcsolati rendszer - nem akad ha valaki fellép vagy leugrik, s sokkal biztosabb kapcsolatot ad, egésznap a német srácokkal teszteltem s azt kell mondjam ilyen közel még soha nem voltunk egymáshoz F1C-ben mindíg hagyni kell egy métert mert sokszor szarul számol ilyesmi itt már nem fordul elő
...stb
nem beszélve a grafikáról
a fizika pedig majdnem egy az wgyben RH lesz mert mi OR-es és Sim-Raceres csávók rakjuk össze, akik eddig csak RH-val "utaztunk
Teleaprosággal ami viszont nagyon fontos
amik hirtelen eszembe jutnak:
Multiplayar Vote System
közvetlen setup küldés
beépített quick chat
megújított kapcsolati rendszer - nem akad ha valaki fellép vagy leugrik, s sokkal biztosabb kapcsolatot ad, egésznap a német srácokkal teszteltem s azt kell mondjam ilyen közel még soha nem voltunk egymáshoz F1C-ben mindíg hagyni kell egy métert mert sokszor szarul számol ilyesmi itt már nem fordul elő
...stb
nem beszélve a grafikáról
a fizika pedig majdnem egy az wgyben RH lesz mert mi OR-es és Sim-Raceres csávók rakjuk össze, akik eddig csak RH-val "utaztunk
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Tommy
Szerezz egy legál verziót, s gyere körözgetni!
Gratulálok a Brazil futam győzelemhez!
CTDP rFactor 2006:
Fizika már készen is van. Gyakorlatilag maradt az RH, ami összekapcsolodik egy új engime.ini-vel ami a V8-as motorok erejét tulajdonságait probálja szimulálni, összességében 1-2 másodperccel lett az egész lassabb mint az F1C.
Jelenleg a gumik kopását állítjuk, sajnos azt kell mondanom túl sok fajta gumi van az rFactorban remélem a versenyek a pályán nem pedig a box-ban a gumi választással fognak eldölni.
:? Összesen 11 féle gumi van ebben a pillanatban.
Szerezz egy legál verziót, s gyere körözgetni!
Gratulálok a Brazil futam győzelemhez!
CTDP rFactor 2006:
Fizika már készen is van. Gyakorlatilag maradt az RH, ami összekapcsolodik egy új engime.ini-vel ami a V8-as motorok erejét tulajdonságait probálja szimulálni, összességében 1-2 másodperccel lett az egész lassabb mint az F1C.
Jelenleg a gumik kopását állítjuk, sajnos azt kell mondanom túl sok fajta gumi van az rFactorban remélem a versenyek a pályán nem pedig a box-ban a gumi választással fognak eldölni.
:? Összesen 11 féle gumi van ebben a pillanatban.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
+ egy két kép
sovány vigasz de már nagyon közel az első beta - már letölthető verzió
http://www.metosz.net/desi/ctdp1.jpg
http://www.metosz.net/desi/ctdp2.jpg
sovány vigasz de már nagyon közel az első beta - már letölthető verzió
http://www.metosz.net/desi/ctdp1.jpg
http://www.metosz.net/desi/ctdp2.jpg
-
- Hozzászólások: 73
- Csatlakozott: szomb. ápr. 01, 2006 11:00 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ez csak egy MOD nem az alap szoftver a MOD-ok ingyenesek. Már az F1C-nél is. Persze vannak nagyon extrán megcsinált dolgok F1C-hez amik már lovéba kerülnek de azok már gyakorlatilag különálló szoftverek (PrototypeC mod).Kristi írta:legal = crackelt ?
rFactorban még nem készült lovés mod de nem is fog!
Bár mindíg voltak akik a semmiért is pénzt kértek, meg hülyék is akik fizettek érte.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kisebb incidensek után vissza könyörögtem magam a teszt csapatba, a dolog az eltelt idő alatt szépen fejlődött. Egy biztos a srácok teljes, lehengerlő modot szeretnének kihozni hibák nélkül. ( sok duma kevés eredmény)
Ha van valakinek kedve segíthet a magyarosításban 1700 szavacska, ha beleírtok az új verziót rakjátok ide fel.
http://www.metosz.net/down/rFactorTranslation.zip
Ha van valakinek kedve segíthet a magyarosításban 1700 szavacska, ha beleírtok az új verziót rakjátok ide fel.
http://www.metosz.net/down/rFactorTranslation.zip
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Üdv!
És lám végre elkészült!
AlieNel tesztelgettünk kicsit Barcelonában, gondoltam leírom a tapasztalatokat.
Első ránézésre gyönyörű, másodikra is gyönyörű :D Aztán nézegetés helyett a körözgetés jött. A beállítások sokrétűek, jól beállítható az autó. Az irányításnál kicsit csalódtam, mert jobban húz rh04 felé, mint rh05-höz. Ebből kifolyólag azt gondoltam sínautó. De aztán eszembe jutott, hogy ez még nem setupolt autó, tehát eléggé csak vezethetőségre állítottam elsőre. 1:19-es kör volt a legjobb idő ami akárhogy is nézzük 4mpel van az F1C-s időktől lemaradva legalább. Ahogy gyorsult az autó a setupolással, úgy lett egyre instabilabb a határon. Úgy gondolom minél gyorsabb akar lenni valaki, annál nehezebb dolga lesz a pályán a kocsival.
Ez egy kis csalódást jelentett nekem, mert legalább egy rh05-höz hasonló fizikát reméltem. Ugyanakkor felsejlettek előttem a kibővített lehetőségek. Hosszútávon nem teszteltem az autót és a gumikat, de mivel nincs kerékcsere, a gumiválasztásra nagy hangsúly helyeződik. Nem beszélve arról, hogy egy-egy elfékezés komolyan tönkreteheti a gumit, hiszen rF már ezt is számolja. A motorerő verseny közbeni állításával komolyabb előzésekre, bevállalósabb, motorkímélősebb taktikázásokra lehet számítani.
Az össz benyomás nem rossz tehát, de nem jött az a várt szívdobogás, mint amit akkor éreztem amikor a Zondát csúsztattam a határon kipörgésgátló nélkül.
Végezetül én tudom ajánlani mindenkinek. Izgalmas versenyekre lehet vele számítani. Nagyon könnyű hibázni, ha nem az ideális ívet használja az ember, a szélárnyékos előzés pedig remekül kivitelezhető, a kifékezés úgyszintén, s aztán sírhat az ember a kockás gumiján rázkódva :D
F1CoD mindenesetre bízik a modban, úgyhogy meglesz a váltás. Jelentkezni a Pilóta Fórum F1CoD Topicjában lehet.
És lám végre elkészült!
AlieNel tesztelgettünk kicsit Barcelonában, gondoltam leírom a tapasztalatokat.
Első ránézésre gyönyörű, másodikra is gyönyörű :D Aztán nézegetés helyett a körözgetés jött. A beállítások sokrétűek, jól beállítható az autó. Az irányításnál kicsit csalódtam, mert jobban húz rh04 felé, mint rh05-höz. Ebből kifolyólag azt gondoltam sínautó. De aztán eszembe jutott, hogy ez még nem setupolt autó, tehát eléggé csak vezethetőségre állítottam elsőre. 1:19-es kör volt a legjobb idő ami akárhogy is nézzük 4mpel van az F1C-s időktől lemaradva legalább. Ahogy gyorsult az autó a setupolással, úgy lett egyre instabilabb a határon. Úgy gondolom minél gyorsabb akar lenni valaki, annál nehezebb dolga lesz a pályán a kocsival.
Ez egy kis csalódást jelentett nekem, mert legalább egy rh05-höz hasonló fizikát reméltem. Ugyanakkor felsejlettek előttem a kibővített lehetőségek. Hosszútávon nem teszteltem az autót és a gumikat, de mivel nincs kerékcsere, a gumiválasztásra nagy hangsúly helyeződik. Nem beszélve arról, hogy egy-egy elfékezés komolyan tönkreteheti a gumit, hiszen rF már ezt is számolja. A motorerő verseny közbeni állításával komolyabb előzésekre, bevállalósabb, motorkímélősebb taktikázásokra lehet számítani.
Az össz benyomás nem rossz tehát, de nem jött az a várt szívdobogás, mint amit akkor éreztem amikor a Zondát csúsztattam a határon kipörgésgátló nélkül.
Végezetül én tudom ajánlani mindenkinek. Izgalmas versenyekre lehet vele számítani. Nagyon könnyű hibázni, ha nem az ideális ívet használja az ember, a szélárnyékos előzés pedig remekül kivitelezhető, a kifékezés úgyszintén, s aztán sírhat az ember a kockás gumiján rázkódva :D
F1CoD mindenesetre bízik a modban, úgyhogy meglesz a váltás. Jelentkezni a Pilóta Fórum F1CoD Topicjában lehet.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Knife írta:Üdv!
És lám végre elkészült!
AlieNel tesztelgettünk kicsit Barcelonában, gondoltam leírom a tapasztalatokat.
Első ránézésre gyönyörű, másodikra is gyönyörű :D Aztán nézegetés helyett a körözgetés jött. A beállítások sokrétűek, jól beállítható az autó. Az irányításnál kicsit csalódtam, mert jobban húz rh04 felé, mint rh05-höz. Ebből kifolyólag azt gondoltam sínautó. De aztán eszembe jutott, hogy ez még nem setupolt autó, tehát eléggé csak vezethetőségre állítottam elsőre. 1:19-es kör volt a legjobb idő ami akárhogy is nézzük 4mpel van az F1C-s időktől lemaradva legalább. Ahogy gyorsult az autó a setupolással, úgy lett egyre instabilabb a határon. Úgy gondolom minél gyorsabb akar lenni valaki, annál nehezebb dolga lesz a pályán a kocsival.
Ez egy kis csalódást jelentett nekem, mert legalább egy rh05-höz hasonló fizikát reméltem. Ugyanakkor felsejlettek előttem a kibővített lehetőségek. Hosszútávon nem teszteltem az autót és a gumikat, de mivel nincs kerékcsere, a gumiválasztásra nagy hangsúly helyeződik. Nem beszélve arról, hogy egy-egy elfékezés komolyan tönkreteheti a gumit, hiszen rF már ezt is számolja. A motorerő verseny közbeni állításával komolyabb előzésekre, bevállalósabb, motorkímélősebb taktikázásokra lehet számítani.
Az össz benyomás nem rossz tehát, de nem jött az a várt szívdobogás, mint amit akkor éreztem amikor a Zondát csúsztattam a határon kipörgésgátló nélkül.
Végezetül én tudom ajánlani mindenkinek. Izgalmas versenyekre lehet vele számítani. Nagyon könnyű hibázni, ha nem az ideális ívet használja az ember, a szélárnyékos előzés pedig remekül kivitelezhető, a kifékezés úgyszintén, s aztán sírhat az ember a kockás gumiján rázkódva :D
F1CoD mindenesetre bízik a modban, úgyhogy meglesz a váltás. Jelentkezni a Pilóta Fórum F1CoD Topicjában lehet.
Ééés még hozzátesszük h. mod NEM tartalmaz pályákat!!! ami elszomorító! (De nem biztos forrásból, lesz trackpack..)
Véleményem ugyanaz mint Knifenak, GYAKORLÁS-ÁTSZOKÁS-TAROLÁS
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ne már vazzeg még nyaralni is magammal vittem, persze nem túl szorgalmasan de fordítgattam, kb. a 3/4 -él tartok és sok a hiba benne.Knife írta:@metosz - Van egy kész fordítás 1.150-es verizóhoz. Feltöltöm, majd nézd meg.
Tényleg kész vagy csak a főmenüben vannak magyar szavak? Nem volt időm még megnézni!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: CTDP 2006 rFactor
@Knifemetosz írta:.....................
Úgy tűnik az RH csoportnak vége de a fizikájuk tovább él szívünkben.
RH04 megérzésed tökéletes, iszonyatos nagy versenyeket futottunk vele, 2005-ben, nem csoda ha nyomott hagyott bennünk. Élethűbb lett mint az RH04 volt a köridő azonoságokra nem lesz panasz, egész apró részletek is pontosak, mint pl. a williams 2005-ben 6 sebességes kocsit használt (renault-tal egyetemben), helyet nyertek és súlyt csökkentettek, ezek a kocsik jobban bírják a több benzines terhelést.....stb
@Alien
A pályákkal nem lesz gond.
Már készülnek. lásd. Bahrain CTDP track.
Hogy csomagban vagy sem, majd megkérdezem, én nem tarom olyan fontosnak mert nem érzem hiányát pályáknak szép számmal vannak,
BUGoka meg majd útközben...update - updatet követ majd.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
:? Pár nap alatt az ember baromi sok mindenből kimarad.
@MINDENKI
- változtatás -
Bocs! Javítottam a Téma címét, hiba volt a 2006 tőlem.
Ilyesmi gyakorlatilag soha nem jöhet össze...
@Knife
A gumik szarok.
Erre már a srácok is rájöttek, a készülő OR fizika csomagban a 1ms belüli autókon kívül a gumik is változtatva lesznek, mindez gondolom a köv.kez. ctdp updatebe is bekerül.
@MINDENKI
- változtatás -
Bocs! Javítottam a Téma címét, hiba volt a 2006 tőlem.
Ilyesmi gyakorlatilag soha nem jöhet össze...
@Knife
A gumik szarok.
Erre már a srácok is rájöttek, a készülő OR fizika csomagban a 1ms belüli autókon kívül a gumik is változtatva lesznek, mindez gondolom a köv.kez. ctdp updatebe is bekerül.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@metosz
hát a fordítás nem 100% valahol megmaradt 1-2 inglis:)
a pálya... meg sztem sokkal jobb,egyszerűbb lenne egy egységes trackpack, amit mindenki használ! de majd csak lesz valami!! az eddigi pályák meg konvertek, és valami mindig van velük, mindig látszodni fog h. konvert:( bár a GP4 es konverteket dicsérik, még nem probáltam öket:)
Knife emlitette h. ORen is van sok jo pályátok szal csak lesz valami
hát a fordítás nem 100% valahol megmaradt 1-2 inglis:)
a pálya... meg sztem sokkal jobb,egyszerűbb lenne egy egységes trackpack, amit mindenki használ! de majd csak lesz valami!! az eddigi pályák meg konvertek, és valami mindig van velük, mindig látszodni fog h. konvert:( bár a GP4 es konverteket dicsérik, még nem probáltam öket:)
Knife emlitette h. ORen is van sok jo pályátok szal csak lesz valami
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Természetesen F1-es pályákra gondoltam...AlieN írta:@Tommy
Jó ötlet és milyen pályákra gondoltál?? kicsit hosszú meló lesz, de hajráá rfcentralon vannak pályák, és szavazás alapján leszedem a legjobbakat, és megnézem öket!
szerk.
Hirtelen 8 pályát szedtem le! 2v3 meg a pecsben van!
Eddig nekem ezek vannak ami használható: Monza, Monaco, Bahrain, Imola
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Pályákra ne legyen gondotok. Persze semmi rossznak nem vagyok elrontója és kellene is egy csomag, de olyat még nem tudnánk összerakni ami nem konvertált és minden pályát tartalmaz.
Amúgy szinte minden pályakarakterisztika rendelkezésünkre áll tesztelni. Van Hungaroring meg monza is és szép számmal közbülső esetek : kanada, imola, nurnburgring, hockenheim....stb.
Természetesen konvetált szarral nem megyünk majd csak a rF poligonszámra megírt gyönyörűségekkel.
Amúgy szinte minden pályakarakterisztika rendelkezésünkre áll tesztelni. Van Hungaroring meg monza is és szép számmal közbülső esetek : kanada, imola, nurnburgring, hockenheim....stb.
Természetesen konvetált szarral nem megyünk majd csak a rF poligonszámra megírt gyönyörűségekkel.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Tommy
Feltöltöm majd az oldalt!
Jelenleg hivatalos 9 tesztelt BUGtalanított OR pályáról tudok.
Ezek:
Indianapolis
Hungaroring
Magny Cours
Silverstone
Barcelona
LeMans
A1Ring
Sepang
Bahrain
A héten tervezem rendbe rakni a zűrt ami a pályák körül van.
És ezeket a pályákat is lassan felküldözgetem. Sajnos az új netkacspolatom pocsék, fele olyan gyors vagyok feltöltésben, pedíg már régebben is anyáztam, elképzelhetitek hogy most tényleg már a falat is rágom.
Feltöltöm majd az oldalt!
Jelenleg hivatalos 9 tesztelt BUGtalanított OR pályáról tudok.
Ezek:
Indianapolis
Hungaroring
Magny Cours
Silverstone
Barcelona
LeMans
A1Ring
Sepang
Bahrain
A héten tervezem rendbe rakni a zűrt ami a pályák körül van.
És ezeket a pályákat is lassan felküldözgetem. Sajnos az új netkacspolatom pocsék, fele olyan gyors vagyok feltöltésben, pedíg már régebben is anyáztam, elképzelhetitek hogy most tényleg már a falat is rágom.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sokan kérdezték tőlem az autók közti különbséget.
Szerintem ez a dolog nagyon subjectív egy olyan sportban ahol a tizedek számítanak. Az autók különböző képességekkel bírnak. Minardi Jorden első sorban stabilitásával és gyenge végsebességével éri el azt a szar eredményt ami van, egy renault a lejobban vezethető eszköz (stabil) ami így üti a kicsit erősebb mclaren-t, de ha valaki "sin" vezető akkor biztos, hogy lenyom egy renault........stb
Mérés eredmények:
ICEMAN USA test:
Mclaren
Renault + 0,340
Ferrari + 0,782
BMW + 1,082
Toyota + 1,121
Sauber + 1,627
BAR + 1,702
Redbull + 2,312
Jorden + 3,335
Minardi + 3,872
Metosz Brasil test:
Renault
Mclaren +0.314
Ferrari +0.797
BAR +1.328
WILLIAMS +1.571
RedBull +1.627
Sauber + 1.711
Toyota + 1.773
Minardi + 2.885
Jorden +3.256
Teljesen ellenkező stílusban vezetünk.
+ gyakorlatilag nincs jelentősége mert a fizika különségek csökkentve lesznek.
Ráadásúl tavaly nem derült ki melyik a gyorsabb Renault vagy Mclaren nekem tetszik, hogy a játékban sincs megválaszolva.
Egyáltalán nem mindegy ki kormányoz, mit és hol.
Szerintem ez a dolog nagyon subjectív egy olyan sportban ahol a tizedek számítanak. Az autók különböző képességekkel bírnak. Minardi Jorden első sorban stabilitásával és gyenge végsebességével éri el azt a szar eredményt ami van, egy renault a lejobban vezethető eszköz (stabil) ami így üti a kicsit erősebb mclaren-t, de ha valaki "sin" vezető akkor biztos, hogy lenyom egy renault........stb
Mérés eredmények:
ICEMAN USA test:
Mclaren
Renault + 0,340
Ferrari + 0,782
BMW + 1,082
Toyota + 1,121
Sauber + 1,627
BAR + 1,702
Redbull + 2,312
Jorden + 3,335
Minardi + 3,872
Metosz Brasil test:
Renault
Mclaren +0.314
Ferrari +0.797
BAR +1.328
WILLIAMS +1.571
RedBull +1.627
Sauber + 1.711
Toyota + 1.773
Minardi + 2.885
Jorden +3.256
Teljesen ellenkező stílusban vezetünk.
+ gyakorlatilag nincs jelentősége mert a fizika különségek csökkentve lesznek.
Ráadásúl tavaly nem derült ki melyik a gyorsabb Renault vagy Mclaren nekem tetszik, hogy a játékban sincs megválaszolva.
Egyáltalán nem mindegy ki kormányoz, mit és hol.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Knife
Ígértem, hogy írok, na szóval
Race setuppal (olyan ami végig is futja) úgy tűnik a
1.16.900
jó Hockenheimban.
mondjuk nekem 3 intakel a 27 körben leégett, annak ellenére, hogy 7boosttal camogtam, már a 20 körben sárga volt a gumim, és nem jött még csak egy 17-es kör se ki.
összeségében nagyon messze vagyok.
Ígértem, hogy írok, na szóval
Race setuppal (olyan ami végig is futja) úgy tűnik a
1.16.900
jó Hockenheimban.
mondjuk nekem 3 intakel a 27 körben leégett, annak ellenére, hogy 7boosttal camogtam, már a 20 körben sárga volt a gumim, és nem jött még csak egy 17-es kör se ki.
összeségében nagyon messze vagyok.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
@metosz - Köszi! Akkor holnap asszem megnézem mennyit megy a kocsi nagyobb hűtéssel és kisebb motorprogival, mert így qualira állítva megvan az 1:15.4, 7 kör benzinnel. Ennyi kör alatt a gumiknak semmi baja nem volt, stabil 15vége 16eleje idők és a motor sem melegedett a 2es hűtés ellenére. Persze versenyen több a szélárnyék, lehet az betesz neki pluszban is. Majd meglessük, mehetnénk egy funracet, ha leszünk rá akár csak páran is.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sajnos a gumik elszállnak de a dolog sokkal lassabb és még sárgában is lehet kezelni őket, sőt nivo köröket futni, a lényeg a hőmérséklet.Knife írta:@metosz - Köszi! Akkor holnap asszem megnézem mennyit megy a kocsi nagyobb hűtéssel és kisebb motorprogival, mert így qualira állítva megvan az 1:15.4, 7 kör benzinnel. Ennyi kör alatt a gumiknak semmi baja nem volt, stabil 15vége 16eleje idők és a motor sem melegedett a 2es hűtés ellenére. Persze versenyen több a szélárnyék, lehet az betesz neki pluszban is. Majd meglessük, mehetnénk egy funracet, ha leszünk rá akár csak páran is.
A kérdés a kerékcserék száma, nekem úgy tünt - bár ez nem realisztikus, kicsit gyorsabb most a boxolás. Mennyivel lassít a súly hockenheimban? ezt még nem volt időm tesztlni. 71 litert vagy 0- át mentem a 2 stop kérdéses.
Sajna hétvégén nem vagyok, kiruccanok prágába meg egy kis BRNO MotoGP, nem baj ha folyik a nyálatok.
@MINDENKI
a 26. -ai hockenheim tesztversenyhez!
Fussatok teljes versenytávokat 44 kör, mert a motorok és gumik nagy meglepetéseket okozhatnak, nem érdemes olyan setupot összerakni ami az első 10 körben csúcsokat dönget, aztán a következő 34-ben cammogsz.
@Knife
F1CoD tesz a jövőhét csütörtökön nem lehetne hockenheimban?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Probálgattam egy race setupot.
4-es hűtés
10 motorkód
50l benya.
soft gumi
Hát én is úgy jártam mint Metosz,vagyis a 20. körben már sárgán pompáztak a gumik.A legjobb köröm 1:17:690 volt de átlagban 1:18:xxx -eket futottam.Majd kiprobálom médium gumikkal is,illetve kicsit lejjebb veszem a motorkódot,aztán meglátom.Érdekes 44 kör lesz az biztos!
4-es hűtés
10 motorkód
50l benya.
soft gumi
Hát én is úgy jártam mint Metosz,vagyis a 20. körben már sárgán pompáztak a gumik.A legjobb köröm 1:17:690 volt de átlagban 1:18:xxx -eket futottam.Majd kiprobálom médium gumikkal is,illetve kicsit lejjebb veszem a motorkódot,aztán meglátom.Érdekes 44 kör lesz az biztos!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Kijött az OR csomag
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Onlineracer-CTDP 2005-2006 Ligamod 1.0a.7z">OR-CTDP v1.1 2005 Ligamod 1.0a (137MB)</a>
CTDP1.1-et tartalmaz ami még nem jött ki.
Teljesen különálló a CTDP v1.0 -tól (elvilg, annak ellenére, hogy valamit felül ír)
Kitömörítő szoftver:
http://www.rarsoft.com/rar/wrar360d.exe
zippelve sokkal nagyobb lenne, bocs de kegyetlen lassú vagyok, minden mega számít.
Mi az ami új benne?
Fékhőmérséklet mellett a fékek aktuális vastagsága is látható
F1-hez optimalizált koordináta rendszer (végre nem a semmiben végződik a 7. fokozat)
+ Apró de hasznos vátoztatások a setup menüben, kerékkel kapcsolatos dolgok egy helyen találhatók...stb
HDV csoportok 1s belül
aktuális sorrend:
1.Ferrari
2.Toyota
3. Redbull
4. Renault
5. Williams
6. Mclaren
7.Minardi
8. Sauber
9. Jorden
10. BAR
6 pilóta csapatonként BASE és PRO leosztásban
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/Onlineracer-CTDP 2005-2006 Ligamod 1.0a.7z">OR-CTDP v1.1 2005 Ligamod 1.0a (137MB)</a>
CTDP1.1-et tartalmaz ami még nem jött ki.
Teljesen különálló a CTDP v1.0 -tól (elvilg, annak ellenére, hogy valamit felül ír)
Kitömörítő szoftver:
http://www.rarsoft.com/rar/wrar360d.exe
zippelve sokkal nagyobb lenne, bocs de kegyetlen lassú vagyok, minden mega számít.
Mi az ami új benne?
Fékhőmérséklet mellett a fékek aktuális vastagsága is látható
F1-hez optimalizált koordináta rendszer (végre nem a semmiben végződik a 7. fokozat)
+ Apró de hasznos vátoztatások a setup menüben, kerékkel kapcsolatos dolgok egy helyen találhatók...stb
HDV csoportok 1s belül
aktuális sorrend:
1.Ferrari
2.Toyota
3. Redbull
4. Renault
5. Williams
6. Mclaren
7.Minardi
8. Sauber
9. Jorden
10. BAR
6 pilóta csapatonként BASE és PRO leosztásban
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nekem sajna nem lesz időm rá ma, holnaptól 100% melózóm ma este verseny után már csak arra tudok koncentrálni-előkészíteni.Tommy írta:Metosz! Van egy elég jó Török pályám rFactorhoz, esetleg felraknád szerverre? Akkor futam után tolhatnánk egy kicsit, még F1OB előtt, vagy utána is akár
Sztem nagyon jól sikerült pálya!
Itt a link: KLIKK
Bocs.
letöltöm, de felhelyezni is csak holnap lesz időm.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Uhh... Sajnos csak most volt időm kipróbálni az OR packot és óriási csalódást okozott. 2mpet lassult a McLaren, ráadásul annak ellenére, hogy a gumihőmérsékletek az első kerekeken még alacsonyabbak is lettek pár fokkal teljesen elveszíti a tapadását 3 kör után. A kopásmérő semmit nem jelez, szerinte minden rendben, mégis a második gyorskör után rohamosan lassul az autó, csúszik, pördül.... Én ezt nem értem, a készítők szerint ez a jó? Mert ha igen, részemről F1CoD CTDP2005el fog tovább futni. Ebben az esetben inkább szétosztom a kocsik között a McLaren és a Renult fizikáját.
Most én basztam el valamit? Vagy ennyire béna vagyok? Mik a tapasztalatok OR packal? metosz, Zöldi, Genyó? Ez így frankó?
Most én basztam el valamit? Vagy ennyire béna vagyok? Mik a tapasztalatok OR packal? metosz, Zöldi, Genyó? Ez így frankó?
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem, teljesen rendben van az OR-en a mclaren a legszarabb hdv-vel megy.Knife írta:Uhh... Sajnos csak most volt időm kipróbálni az OR packot és óriási csalódást okozott. 2mpet lassult a McLaren, ráadásul annak ellenére, hogy a gumihőmérsékletek az első kerekeken még alacsonyabbak is lettek pár fokkal teljesen elveszíti a tapadását 3 kör után. A kopásmérő semmit nem jelez, szerinte minden rendben, mégis a második gyorskör után rohamosan lassul az autó, csúszik, pördül.... Én ezt nem értem, a készítők szerint ez a jó? Mert ha igen, részemről F1CoD CTDP2005el fog tovább futni. Ebben az esetben inkább szétosztom a kocsik között a McLaren és a Renult fizikáját.
Most én basztam el valamit? Vagy ennyire béna vagyok? Mik a tapasztalatok OR packal? metosz, Zöldi, Genyó? Ez így frankó?
+ abban is egyetértek hogy csináljunk egy saját pack-ot.
Amúgy lehet vele konstans köröket menni sőt OR-en üres tankkal mennek az embererkék a leggyorsabban, de én se találom a megfelelő beállítást vagy a probléma forrását, valószínű, hogy a kijelző nem megfelelő adatokat mutat, mert ha a régi OR -pack stilusban vezeted konstans lesz. Sajnos Gonzo (pack fejlesztő német fene gyerek) barátunk, nem hajlandó információkat kiadni és csak azt irogatja, "hogy teszteljek - másoknak se mondok semmit". Nem mellékesen nagyrészben az ő munkája maga a CTDP fizika is. OR-en nem panaszkodik senki se.
Mivel alíg teszteltem az egészet és összesen ha 100 kört mentem a pack-al, én se akarok vitatkozni + mindekinek ua.nehéz, nekem ezt kell megszoknom.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
A hdv-vel nem volt bajom (nem is a legszarabb, csak 6. a sorban), az irányítás butított mclaren, de a gumik... az kiborított. Mentem korábbi OR packokkal is, de ott legalább mutatta a kijelző, hogy - Igen Knife balf@sz vagy! Ott láttam mit rontok el és tudtam javítani. Itt meg mutogatja, hogy minden rendben és mégsincs tapadása az autónak, hasraütés szerűen meg nem lehet autót beállítani. Elhiszem, hogy mindenkinek ugyanígy nehéz, de ez ilyen formában nem nehezítés, hanem kib***ás. Ha a kipörgésgátlót leveszi Gonzo nem reklamálok az tényleg nehezítés (bár értelmetlen lenne hiszen egyszerűbb szerveresen állítani, hogy milyen erős lehet). De a vissza nem jelző gumikopással mit kezdjek? Ráadásul, ha már eleve CTDPben is beleadta a sajátját, akkor miért tuningolja szét OR pack néven? Minden tiszteletem Gonzoé, nagyon szépen összehozta a fizikákat, de nem értem ezt a gumit miért kellett így megcsinálni.
A saját pack készítésnek már utána is jártam. Sokkal egyszerűbb mint F1Cben, csupán némi átírás kell és a CTDPből működik is a dolog. A gond ezzel az, hogy tartok tőle az ORes hármas nem akarna néhány verseny kedvéért új fizikát tesztelgetni. Ezért arra is gondoltam, hogy amíg mi földi halandók közt szétosztom 3 autó (McLaren, Renault, Ferrari) fizikáját, addig az új modban engedélyezve lenne az OR verdák használata is, így mindenki vihetné a sajátját. Ezzel viszont két gond is van: Először is az OR kocsik lassabbak, másodszor az ORben benne van a CTDPv1.1 és az nem tudom összeakadna-e a v1.0-val.
Mindenesetre hamar el kellene dönteni, mert nyakunkon a következő futam. Szóval ha az OR-es srácok visszajeleznének, hogy CTDP verziós fizikára hajlandóak-e gyúrni, vagy szeretnének inkább OR-es autóikkal futni kis hátrányban a mezőnnyel szemben, akkor kérem mielőbb jelezzék, hogy még a hétvégén összerakhassam a modot. Továbbá jól jönne minden építő jellegű javaslat, hogy mely fizikák kerüljenek a mezőny összehozását célozni szándékozó modba. Azért gondoltam a McLaren-Renault-Ferrari hármasra, mert ezek 7 tizeden belül vannak egymáshoz, talán a Williams még közé szorítható.
Javaslatokat várok!
A saját pack készítésnek már utána is jártam. Sokkal egyszerűbb mint F1Cben, csupán némi átírás kell és a CTDPből működik is a dolog. A gond ezzel az, hogy tartok tőle az ORes hármas nem akarna néhány verseny kedvéért új fizikát tesztelgetni. Ezért arra is gondoltam, hogy amíg mi földi halandók közt szétosztom 3 autó (McLaren, Renault, Ferrari) fizikáját, addig az új modban engedélyezve lenne az OR verdák használata is, így mindenki vihetné a sajátját. Ezzel viszont két gond is van: Először is az OR kocsik lassabbak, másodszor az ORben benne van a CTDPv1.1 és az nem tudom összeakadna-e a v1.0-val.
Mindenesetre hamar el kellene dönteni, mert nyakunkon a következő futam. Szóval ha az OR-es srácok visszajeleznének, hogy CTDP verziós fizikára hajlandóak-e gyúrni, vagy szeretnének inkább OR-es autóikkal futni kis hátrányban a mezőnnyel szemben, akkor kérem mielőbb jelezzék, hogy még a hétvégén összerakhassam a modot. Továbbá jól jönne minden építő jellegű javaslat, hogy mely fizikák kerüljenek a mezőny összehozását célozni szándékozó modba. Azért gondoltam a McLaren-Renault-Ferrari hármasra, mert ezek 7 tizeden belül vannak egymáshoz, talán a Williams még közé szorítható.
Javaslatokat várok!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Én ezt az OR packot komolyan nem értem. Kimegyek aszfaltra, két gyors kör után eltűnik a tapadás az üresedő autón. Rátankolok és szabályosan begyorsulok tőle. 29 kört bírt a motor 3as hűtés 10es motorprogival, közben a kerekek kopása már majdnem átért pirosba(soft gumik). 2szer álltam ki üzemanyagért és ami vicces, hogy a nehéz autóval ugyanolyan köröket mentem mint a könnyűvel a kiállások előtt. Elejétől a végéig 1:13 közepe időket mentem, volt két 1:12es és három 1:15ös amikor megcsúsztam. Az egyik 12es kört közvetlen kiállás előtt mentem, kb 8 liter benzinnel, a másodikat kiállás után két körrel 40 literrel (eddigi bestem egyébként 1:10.800, 10es boost 24 liter benzin, 2es hűtés). Én eddig úgy tudtam a súlycsökkenéssel a gyorsulás is együtt jár. A tapadásnak pedig folyamatosan kéne kisebbnek lenni, de nekem úgy érződött inkább ciklikusan változik, hol jobb, hol rosszabb.
Az eddig megtett 86 kör után még mindig azt gondolom komoly gond van az OR pack gumijával. CTDPben szerintem jobban érezhető, hogy a kopás folyamatosan csökkenti a tapadást, de a gumi tovább bírja. Az elmelegédés is előfordul ott, míg ORben már-már azon aggódok nem elég melegek a gumik, mégis hol van tapadásuk hol nincs ugyanazon a hőmérsékleten. Szóval ORpackot én már teljes egészében nem értem, nem látom a logikát abban, hogy elejétől a végéig ugyanazokat a köröket lehet produkálni. Mintha a súlycsökkenés tapadásvesztéssel járna, hogy ezt a folyamatos köridőt el lehessen érni.
Lehet nagyon "hamari" vagyok a véleményezésemmel, de egyenlőre csak visszalépést látok CTDPtől. Persze ezt lehet sok teszttel lehetne orvosolni.
A mod-kérdésben pedig újabb lehetőség vetődik fel, ha elvetjük az OR használat lehetőségét: OR packra épülő mod CTDP gumikkal.
Persze ha a többség azt mondja menjünk OR packal, felőlem azzal is mehetünk, de számomra kisebb vele a játékélmény a gumik miatt mint CTDP-vel. És újabb gondot jelentene, hogy akik most kezdték az rFactort egyáltalán használni, már a CTDPben is küzdöttek a gumikkal, akkor mi lenne itt? ORBase jobban közelít CTDPhez, de jobbára csak sebességében, bár a gumik is valamivel tovább bírják, mint PROban. Elég nagy a különbség Base és Pro között, nálam kb 2 mp a Base javára, szóval vegyes versenynek se lenne sok értelme.
Srácok jól jönne egy kis segítség a használandó mod paramétereivel kapcsolatban, szóval próbálgassátok kicsit az OR packot legyetek szívesek és véleményezzetek! Köszi
Az eddig megtett 86 kör után még mindig azt gondolom komoly gond van az OR pack gumijával. CTDPben szerintem jobban érezhető, hogy a kopás folyamatosan csökkenti a tapadást, de a gumi tovább bírja. Az elmelegédés is előfordul ott, míg ORben már-már azon aggódok nem elég melegek a gumik, mégis hol van tapadásuk hol nincs ugyanazon a hőmérsékleten. Szóval ORpackot én már teljes egészében nem értem, nem látom a logikát abban, hogy elejétől a végéig ugyanazokat a köröket lehet produkálni. Mintha a súlycsökkenés tapadásvesztéssel járna, hogy ezt a folyamatos köridőt el lehessen érni.
Lehet nagyon "hamari" vagyok a véleményezésemmel, de egyenlőre csak visszalépést látok CTDPtől. Persze ezt lehet sok teszttel lehetne orvosolni.
A mod-kérdésben pedig újabb lehetőség vetődik fel, ha elvetjük az OR használat lehetőségét: OR packra épülő mod CTDP gumikkal.
Persze ha a többség azt mondja menjünk OR packal, felőlem azzal is mehetünk, de számomra kisebb vele a játékélmény a gumik miatt mint CTDP-vel. És újabb gondot jelentene, hogy akik most kezdték az rFactort egyáltalán használni, már a CTDPben is küzdöttek a gumikkal, akkor mi lenne itt? ORBase jobban közelít CTDPhez, de jobbára csak sebességében, bár a gumik is valamivel tovább bírják, mint PROban. Elég nagy a különbség Base és Pro között, nálam kb 2 mp a Base javára, szóval vegyes versenynek se lenne sok értelme.
Srácok jól jönne egy kis segítség a használandó mod paramétereivel kapcsolatban, szóval próbálgassátok kicsit az OR packot legyetek szívesek és véleményezzetek! Köszi
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 271
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég