A tesztfutamok nem számítanak, hisz' ti írtátok, hogy azokon a modot teszteljük. Amennyiben ti is egyetértetek, javasolnám, hogy a nagy verseny 250 mérföldjének legalább a felét kellene teljesíteni (baleset okozása nélkül, a szabályok pontos betartásával) és akkor ez felér egy IndyCar oválos jogsi megerősítéssel. A dolog lényege az oválos magatartásforma átismétlése az IndyCar jogsi tulajok számára. Vadonat új jogosítványt természetesen nem adunk ki, az eltérő mod miatt.Gerrard írta:hát, mondanám hogy igen, de azért nézzük tisztán a dolgokat, azért nem ugyanaz a kettőGinger17 írta:Illetve hamár szóba került, kérdezném a szervezőket, hogy milyen feltételek mellett hasznosítható maga a verseny az IndyCar szakosztály számára, mint oválos licensz megerősítés... pontosítok: egyátalán felhasználható-e, mit gondoltok?
szerintem ezeket a kocsikat jóval nehezebb íven tartani mint az indycaros autót, viszont aki ezekkel is szépen teljesít egy tesztfutamot annak én odaadnám a jogsi megerősítést...mert gyakorolja újra hogy csak bal kanyar van, szépen tartja a saját ívét, és vissza tud szokni a szélárnyékozásba is..
Magyarul: a két IndyCar szezon előtti oválos tesztverseny alatt nem akarok annyit melózni. :D