Oldal: 1 / 11

Forma1 2010 CSEVEGŐ

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 11:03 am
Szerző: Gadfly
Jelentkezés - NF1B / Szenior - Hungaroring 2009.11.08 20.00 topik ötleteléseinek folyt....

Én amondó vagyok, hogy magával a MOD köntösével lehetne még 1 picit várni, hiszen pár új MOD napvilágra jöhet még addig. pl. az FSONE 09 is. Igazából azt kéne szerintem eldönteni, hogy melyik év köntösét használjuk majd a 2010-es NF1B-ben...tehát melyik év autóival menjünk majd. Jelenleg szerintem ami kinézetre igényesnek mondható az: a CTDP06, FSONE08 és az RFT09. Én speciel ebből a listából a CTDP-t kivenném, mert NF1B-n belül picit már lerágott csont és nem árt a változatosság. :) Viszont az FSONE08-nak és az RFT09-nek is lehet egy olyan hátránya már márciusban, hogy nem fog motiválóként hatni az esetleges új jelentkezőkre, hiszen addigra még többen ismerni fogják ezeket és lehet uncsi lesz már. Az egyéb ligák zöme ezzel a két MOD-al megy jelenleg, szóval....remélem értitek mit akarok ebből kihozni. :)
Tehát szerintem ahhoz, hogy figyelemfelkeltővé és érdekessé tegyük az NF1B 10-et, egy olyan köntös kell, ami nem megszokott v. új. Nagyon jó példa erre a 91-es téli bajnoki. Ha pl. vmi hucudli MMG moddal lett volna a téli bajnoki, nem hinném, hogy ennyien jelentkeztek volna.

Szóval a köntössel szerintem kéne még várni, hisz ez később is meghatározható, viszont egy bizonyos fizikát lehetne addig készíteni és tesztelni, amit csak a köntös alá rakunk majd. pl. a gumifizikát szerintem simán átvehetnénk a CDTP06-ból, de a motort és a váltót és a törésmodellt vmi másból kéne. (én speciel a CDTP06 törésével (damage.ini) sem voltam megelégedve)

Érdekességként:
Ugye a CDTP06-nál volt az a jelenség, hogy az autók féloldalasan látszódtak, szóval úgy, mint ha az egyik oldala defektes lett volna. Nem titok, hogy mi az FPL Ligában is a CDTP fizikát használjuk és korábban az F1 RL alá raktam ezt a fizikát és ott is megjelent ez a jelenség. Tehát vhol a CDTP fizikájában van ez a hiba...

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 11:19 am
Szerző: Adam Jonas
Annyit a fizikához hozzá szeretnék fűzni, hogy sztem a váltó/motor jó volt a CTDP 06-ban, meg az is oké, hogy szemcsésedik a gumi, DE a gumi akkor kezd el szemcsésedni tudtommal, ha állandóan driftelnek vele. Lényegébe ez a szemcsésedés azt jelenti, hogy a leégett gumidarabok rátapadnak a gumi felületére, ezáltal olyan jelenséget előidézve, mintha port és egyéb más szennyező anyagot szednél össze a pályáról. :) Szóval nekem nem a szemcsésedéssel volt gondom inkább, hanem a tapadással/kopással. Emlékszem, amikor Kínában vizsgáztam, majd meg őrültem, mire teljesítettem a 10 kört, mert a) alacsony volt a pálya tapadása is b) a gumi is túl gyorsan kopott, és nem tapadt. Kipróbáltam múltkor a CTDP 06-ot egy MMG-féle Bahreinen, na ott pl. egész jó volt a tapadás is, meg ez szemcsésedéses dolog is. Ha nagyon drifteltem a kocsival, akkor utána 2-3 körig tényleg oltári nehéz volt menni vele, ha ügyeltem a gumikra s a kanyarvételekre, kopott a gumi, de tapadt megfelelően.

Szóval lehet, hogy végső soron nem a gumifizikával van a gond, hanem a pályatapadással, ezt így nem tudom egyértelműen meghatározni. :) Ajánlanám Nektek Mozso kollegát fizikaírás ügyben (asszem HF1L-ben versenyzik), múltkor kipróbáltam egy általa írott fizikát CTDP06-hoz, na az nagyon fájintos volt. :D ;)

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 11:53 am
Szerző: Gadfly
Adam Jonas írta:Annyit a fizikához hozzá szeretnék fűzni, hogy sztem a váltó/motor jó volt a CTDP 06-ban, meg az is oké, hogy szemcsésedik a gumi,
Remélem nem sértődsz meg, nem azért írom, de ha nem csak Kínában jössz és 1-2 tesztre, hanem végigtoltad volna az egész szezont, akkor szerintem nem írnád ezt. Téged ismerve az első lázadó lehettél volna, aki a motort fikázta volna, de ehhez idő és tapasztalat kellett mire az ember "felba..ta" magát rajta. :) Egyszerűen irreális véletlenszerűséggel tudja megadni magát, ami nem jó és szerintem ez nagyban befolyásolhatta egyes pilóták inaktívvá válását.
Adam Jonas írta:Emlékszem, amikor Kínában vizsgáztam, majd meg őrültem, mire teljesítettem a 10 kört, mert a) alacsony volt a pálya tapadása is b) a gumi is túl gyorsan kopott, és nem tapadt.
Kína tényleg katasztrófa volt és Te is pont akkor próbálkoztál az NF1B-ben. Hidd el voltak olyan pályák később meg előtte is ahol jó volt a tapadás. Abban 100%-ig igazat adok Neked, hogy igen is vannak olyan pályák, ahol ezzel a fizikával nem jó menni viszont itt az NF1B-ben az is hozzásegített, hogy az Upgradek miatt bizonyos pályákon, bizonyos gumikat lehetett csak választani. pl. az utolsó Magyar GP-n is csak a 04-es típust lehetett és véleményem szerint ide legalább 06-08-as gumi lett volna jó. Kínánál is lehetett ilyesmi...szóval ha netán továbbra is ennél a gumifizikánál maradnánk, akkor úgy kell megoldani a jövőben, hogy minden pályán 01-09-ig lehessen választani és így a szemcsésedési és tapadási problémák is jobban kezelhetők lennének. (FPL-ben mi már így csináltuk meg és nincs is gond vele)

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 12:31 pm
Szerző: Tom
Nekem a ctdp 2006-ban a gumik egyántalán nem tetszettek!
Levezettem vele egy évet úgy hogy fogalmam sem volt arról hogy tulajdonképpen én most milyen gumival állok rajthoz. Lehet hogy viccesen hangzik, de nem éreztem különbséget a gumik között.
Jövőre max 3 féle gumit szeretnék látni:
SOFT
MEDIUM
HARD
Elsősorban ezért tetszett jobban a 2005-ös ctdp.
A külsőséggel úgy vagyok, hogy eljutottam odáig hogy teljesen mindegy hogy milyen autóval megyünk, csak verseny legyen, és persze jó fizika.
Tőlem akár a 79-es mod-al is mehetnénk!( biztos felborulna az erősorrend :) )
Mellesleg az FsOne 2008 grafikailag nagyon szép, bár még nem mentem vele.

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 3:08 pm
Szerző: danikosz
Gadfly írta:[Magyar GP-n is csak a 04-es típust lehetett és véleményem szerint ide legalább 06-08-as gumi lett volna jó. Kínánál is lehetett ilyesmi...szóval ha netán továbbra is ennél a gumifizikánál maradnánk, akkor úgy kell megoldani a jövőben, hogy minden pályán 01-09-ig lehessen választani és így a szemcsésedési és tapadási problémák is jobban kezelhetők lennének. (FPL-ben mi már így csináltuk meg és nincs is gond vele)
Igaz én nem tudom hogy mi a különbség a 04es és a 06os között de a 04 tökéletes volt a pályára.1 Kiálláson voltam féltávig elkopott 3-3,5-4 csík,kinek hogy (Ulvarnak 4 nekem csak 3) és tök jó volt.1-2 helyen mondjuk rossz volt így mert Szingapurba csak a 01es keverék az nagyon nehéz volt.1 kiállással maradt kb fél negyed csík a gumin...10ből 9 pályán jó szokott lenni az a keverék amit beállítottak a többiek...Legalábbis nekem...

Nekem nem jön be annyira az FPL-es dolog.Végigkisérletezni meg megnézni melyik gumi a jó.20 keverék közül kiválasztani hogy melyikkel akarok menni 1kiálláson szerintem nagyon rossz. Itt van 2-4 max 6 variáció és még annál is megkell nézni hogy 05 vagy 06cold legyen de hogy megnézzek 6cold és 2 hot gumit melyik a leggyorsabb ami ki is bírja ehez se időm,energiám és kedvem sincs...

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 3:37 pm
Szerző: Ulvar
CTDP05 el biztosan nem megyek még egyszer


GYÁRI CTDP 06 1.1 ezt próbáljátok ki. Aztán lehet variálni a gumikkal hogy melyik pályán mennyi közül lehessen választani (persze a legopcionálisabbakat). De előbb a bugokat javították e stb stb stb...ezt kell megnézni az 1.1es patchben.

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 3:59 pm
Szerző: IsTi
Én legszívesebben kipróbálnám az összeset (mmg fsone ctdp20061.1, új rft) de egyedül nem lehet normálisan tesztelni. Mit szólnátok ha kiválasztanánk 4 vasárnapot és letesztelnénk őket egy rövid verseny keretében? :wink:

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 4:59 pm
Szerző: Ulvar
Oké, de EGY ugyanazon pályán, hogy megnézzük a különbségeket, setupolásban és sebességben időben tapadásban STB. Javaslom valamelyik alap ISI pályát. Lehetne Brianza, vagy mittom én, csak alap ISI pálya legyen.

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 5:06 pm
Szerző: Tom
ok

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 6:35 pm
Szerző: danikosz
legyen a nürburgring akkor

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 7:20 pm
Szerző: Adam Jonas
Gad, most megcáfolom önmagam :D Nekem a motorfizikával egyáltalán nem volt bajom (lásd Kína, amikor teszten odaadtam a setem, s elvileg akkor Te az enyémmel mentél). Ugye ha jól emlékszem a versenytáv 80%-a körül elfüstöltél már motorügyileg, én meg a maradék 5-8 körben maxon használtam a motorteljesítmény - hozzáteszem, lazán bírta, előtte pedig 8-9-es booston mentem. :) Abban igazad van, hogy változtatni kellene ezen a motorfüstöléses dolgon, mert ez így tényleg nem jó. De ebként GT bajnokságba is egymást követő 2 futamon elfüstöltem, utána megtanultam váltani bekapcsolt hibáknál, szóval ezzel már F1-be se nagyon lesz gondom. :D

Jövőre azt kell leginkább eldöntenetek, hogy minden áron 99,999999999%-os szimulációt akartok, vagy egy picit könnyebben vezethetőt. Avagy szenvedni akartok 1,5 órán keresztül vagy egymással versenyezni egy jót sok-sok csatával. ;)

Tudom, erre az utolsó mondatomra jönnek majd a hsz-ek, hogy mit keresek itt meg hasonlók. Amikor idehívtak (Gerrard, Teqi, Gad, és a többiek), úgy jöttem ide, hogy ez egy jó társaság (ezt még máig is tartom, hogy egy jó társaság ;) ), illetve hogy sokan szoktak futamon lenni. Gondoltam amúgy se sok időm lesz készülni, mondom hátha valami kellemes, jól kezelhető fizikája van, amivel nem kell órákon keresztül birkózni, hogy megszokd. :) Aztán a kínai, majd török szenvedésem után döntöttem úgy, hogy idén már nem nagyon jövök futamokra. Miért? Mert nekem inkább játszani van kedvem (most már lehetőleg minél kevesebb gyakorlással), s nem szenvedni. :) Bocs, de ez a fizika számomra inkább szenvedősre sikerült, mint élvezhetőre, de szenvedős fizika alatt inkább a gumifizikát értem. Sebaj, remélem jövőre valami jobb fizika lesz, s akkor reményeim szerint részt tudok venni én is majd a bajnokságban. ;)

Elküldve: kedd nov. 10, 2009 10:56 pm
Szerző: Gadfly
Támogatom Isti 5letét én is! :wink:

Viszont azt nem értem Ulvar, hogy miért ISI pályán kéne menni? Azért mert olyanon biztos nem megyünk a szezonban? :P

Sejtésem van amiért ezt mondhattad, de szerintem pont olyan körülmények között kéne tesztelni a modokat, amilyenen amúgy is használva lennének...v. nem? :)

@Jóni:
Azért égtem el azon a versenyen, mert nem a Te seteddel mentem... :( Bár magamból azt is kinézném, hogy akkor ott a Tiéddel is elfüstöltem volna. Később kezdtem csak megkomolyodni... :P

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 9:06 am
Szerző: Ulvar
Alap ISI pálya, Nurburgring, Brianza pl. Ez két pálya ahol idén is mentünk :).

Azért ezeken kell, mert ezekhez a pályákhoz vannak általában optimalizálva a modok, azért mert ezek a pályák készültek el a legpontosabban! Méretre szélességre kerékvetőkre stb stb stb...A fantázia pályákat nem sorolom természetesen ide, de amihez az ISI megkapta a jogokat azt nagyon precízen csinálták meg. Mondhatnám hogy menjünk a lézer technológiával készített pályákon, de abból kettő van és közük nincs az F1hez :). Van még 2 pálya. Silverstone meg Magny Cours valami régebbi verzió, és ott is állítólag jól lehet tesztelni, mert a pályának minden pontja tökéletesen van beállítva (tapadás, pályaszélesség, féktáv, táblák stb stb stb.)

Ez nagyon fontos mert idén elején csináltunk egy nagy hibát azzal hogy RFT Monza, meg RFT nem tom milyen másik pályán teszteltünk...Utána jöttem rá hogy basszus....valami nem stimmel, utána érdeklődtem és akkor jöttem rá hogy ezen pályák tapadásának a mértéke kurva magas....ezért látjuk hogy az RFTsek tapadnak a pályához, úgy állítják be...aminek nem tom mi értelme van de...na és ezért mondtam hogy EGY pályán menjünk az ÖSSZES moddal és ezért legyen ISI pálya mert az biztosan jól van optimalizálva. És ezáltal nem kapunk fals értéket a modról :). A többi pályát úgy is le kell tesztelni később, de ahhoz már tudni fogjuk hogy melyik moddal megyünk és ha több verzió van a pályából akkor letudjuk tesztelni azt az egyet mindegyik pálya, akármelyik verzióján :).

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 9:24 am
Szerző: Gadfly
okok ilyesmire gondoltam én is, hogy ezért gondolhattál erre.... :wink: 8)

Az rFactorcentralról jelenleg az alábbi F1-es ISI pályák érhetőek el:

Nuerburg
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Nuerburg

Barcelona
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Barcelona

Montreal
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Montreal%20ISI

Jiading
http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Jiading

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 4:08 pm
Szerző: Ede
hi,
honnan lehet letölteni a fent említett modokat??
E.

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 4:42 pm
Szerző: Ulvar
http://rfactorcentral.com/

Legtöbbjét itt.

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 5:00 pm
Szerző: IsTi
Kezdjük a tesztet (modjuk a nagyfönökök még nem bolíntotak rá):lol: szerintem az rft-vel innen lelehet szedni http://www.simcompany.hu/downloads/F1RFT_2009.rar meg majd ftp-re is átteszem ha lesz 1 kis idöm :wink:
Amúgy én pályának olyat választotam volna amit nem használunk a bajnokságban pl laguna seca. De monza is jó lesz vagy kína, ott lehet sebességet is tesztelni meg gumikopást is :wink:

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 5:13 pm
Szerző: Ulvar
Azért választom ezeket mert ha realitást nézzük, akkor megnézhetjük hogy az adott mod adott VALÓSÁG évében mennyit mentek azon az adott pályán. És egy szinte tökéletesen megcsinált pálya jó eredményeket mutathat, nem fals (mit tudom én 5 mp vel gyorsabb vagy mint a valóságban). Amelyik mod a legközelebb fog állni az időhöz az nyer. Szerintem.

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 6:06 pm
Szerző: Adam Jonas
Srácok, ha kellene még tesztelésbe segítség, akkor szóljatok, s szívesen segítek, ha van rá időm. ;)

RFT-ről annyit hallottam, hogy inkább vezethetőségre lett optimalizálva, nem pedig a valós autóviselkedéshez. Ez nem sok infó; lehet a 2 véglet is akár, tehát vagy túl könnyű, s nincs benne semmi szórakoztató, vagy pedig nagyon jó lett.

Alap Mercedes CTDP fizikát próbálta már valaki? :) Szerintem az is nagyon jól sikerült. :)

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 6:36 pm
Szerző: Tom
Nos kipróbáltam az rft2009, illetve az fsone 2008-at.

Tudom-tudom, hosszasan kell őket tesztelni, de nálam fontos az első benyomás!
Első benyomásra az FSONE klasszisokkal szimpatikusabb, mint a 2009-es rft.

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 7:07 pm
Szerző: IsTi
Tom írta:Nos kipróbáltam az rft2009, illetve az fsone 2008-at.

Tudom-tudom, hosszasan kell őket tesztelni, de nálam fontos az első benyomás!
Első benyomásra az FSONE klasszisokkal szimpatikusabb, mint a 2009-es rft.
Ez sejthető volt de azért szerintem adjunk neki 1 tesztversenyt :wink:

Elküldve: szer. nov. 11, 2009 10:04 pm
Szerző: Adam Jonas
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy érdekel benneteket egy fizika CTDP 06 alá? Mert ha igen, akkor "titkos közkinccsé" teszem a tesztidőszak alatt. :)

Elküldve: csüt. nov. 12, 2009 8:53 am
Szerző: Gadfly

Elküldve: pén. nov. 13, 2009 7:43 pm
Szerző: Ede
hi,
nekem ezek nem akarnak lejönni... ha valaki feltöltené FTP-re, megköszönném...
2.1 patch: http://F1 2005 CTDP 1.20
F1 2005 CTDP 1.20
Barcelona 1.00
Nuerburg 1.00
E.

Elküldve: kedd nov. 17, 2009 11:33 pm
Szerző: Gadfly
@Ede
Van amikor 1-2 link nem müüködik, gondolom az "ottani" szerver bohóckodik. :? Érdemes többször próbálni.

Más:
A napokban napvilágot látott két "promo" videó az FsOne 2009-rööl. Eléggé kész állapotnak tüünik, így szerintem elég esélyes, hogy hamarosan napvilágot lát ez is. Csak abból gondolom ezt, hogy öök sem akarják, hogy Sompir learassa helyettük teljesen a babérokat... :D (butaság lenne nekik sokáig várni ezzel a MOD-al)


F60 PREVIEW FSONE 2009

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/XpKjYEHV_Fw&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/XpKjYEHV_Fw&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>


1? Trailer - FSONE 2009

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YqV6-h9dUNA&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YqV6-h9dUNA&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>


General Information :

- All 2009 Cars .
- All 2009 Drivers including Testers .
- Brand New Steering Wheels .
- Brand New Helmets .
- 3D Arms Option .
- Brand New Showroom .
- Brand New Tires Model .
- New Tires Texture ( Soft and Hard Option ) .
- All Cars updates by G.P .
- All Helmets updates by G.P .
- Brand New Physics .
- Brand New Suspentions .
- Brand New Engine limited at 18000 .
- Kers Option For Server Edition .
And More surprises at release ;)

Elküldve: kedd dec. 01, 2009 7:06 pm
Szerző: Tom
Hy!

Bár sokan 91-es lázban égnek, és még odébb van március, én azért elkezdtem tesztelgetni.

Mod: FSONE 2008
Map: Nunburgring ( ISI )
Autó: 2008 BMW Sauber
körülmények: auto kuplung on, traction control low, minen más off!

Motor teszt:
1-es hűtés, 12 boost :

Már a felvezető körben megjelent figyelmeztető jelzés, de a 6. körig bírta!
17 körre megtankoltan ( kb 55 liter ) 10-es booston, 5-ös hűtéssel, nem ment 100 fok fölé az olaj, 94 fok fölé a víz!
Motor tesztel itt tartok.

Gumi:
Kíváncsi voltam hogy kibírja-e a 17 kört a super soft garnitúra:
Simán bírta úgy, hogy sokszor a 120 fokot is elérte a bal első. Idő veszteséget sem tapasztaltam, sem azt hogy jobban csúszkálna a " sárga " sávban.
Tehát valószínű, hogy simán lehet 1 kiállásos taktikával versenyezni, akár soft gumival is. Ez mondjuk annyira nem tetszik.

Hát egyenlőre ennyi.

Mellesleg vezethetőség szempontjából nagyon élvezetes kis mod!
Érdemes kipróbálni!!!

üdv: Tom
8)

Elküldve: szer. dec. 02, 2009 5:58 pm
Szerző: Adam Jonas
Ha minden igaz, december 21-én megjelenik az FSONE 09. :)

Elküldve: pén. dec. 11, 2009 5:50 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: kedd dec. 22, 2009 1:12 pm
Szerző: Tom
22.-e van :?

Elküldve: kedd dec. 22, 2009 11:38 pm
Szerző: Gadfly
Tom írta:22.-e van :?
Ha a FsOne09-re írtad, akkor sajnos úgy néz ki, hogy erre még bőven lehet várni. Próbálkoztam a napokban az rfactorcentralon 1-2 infót megszerezni a megjelenéssel kapcsolatban, de (mondhatni) csak a lecseszést kaptam, hogy "miért nem tudok várni" meg "miért siettetem" a dolgot (persze nem a készítők vélekedtek). Én úgy látom, hogy ez idén már nem fog megjelenni, sőt azt is megkockáztatnám, hogy az rFactor 2-vel dobják majd ki, amely elvileg 2010 Q2-ben fog megjelenni. Ettől független lehet, hogy már előtte lesz sima rF-es verzió is az FsOne09-ből, de annyira bizonytalan a kiadás dátuma, hogy nem biztos, hogy érdemes erre apellálni....

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 9:23 am
Szerző: Tom
Értem.

Akkor folytatom az FSONE 2008 tesztelését!
Tegyen így mindenki! :D

üdv: Tom

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 10:07 am
Szerző: danikosz
Tom írta:Értem.

Akkor folytatom az FSONE 2008 tesztelését!
Tegyen így mindenki! :D

üdv: Tom
Nekem az nagyon nem jön be :)

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 10:20 am
Szerző: metosz
Urak!

Sok beszélgetés és tárgyalás után úgy döntöttem Gadfly-t Keszthelyi Ákos kérem fel a Forma1 szakosztályunk vezetésére a 2010-es évadban. Örömmel jelenthetem be el is vállalta a feladatot. Természetesen minden segítséget és támogatást megkap és ezúton is sikerekben gazdag évet kívánok a szakosztálynak! A 2010-es évben a futamokat már mind saját magunk fogjuk közvetíteni! 2010-re ígérhetem ismét fejlődni fogunk! Ezúton is nagyon Békés Boldog Karit mindenkinek!



A MOD kérdéssel kapcsolatosan az a véleményem nem érdemes egy percet sem tovább várni, 2007, 2008-ban MOD-okra vártunk………………………….

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 10:30 am
Szerző: Gerrard
metosz írta:Urak!

Sok beszélgetés és tárgyalás után úgy döntöttem Gadfly-t Keszthelyi Ákos kérem fel a Forma1 szakosztályunk vezetésére a 2010-es évadban. Örömmel jelenthetem be el is vállalta a feladatot. Természetesen minden segítséget és támogatást megkap és ezúton is sikerekben gazdag évet kívánok a szakosztálynak! A 2010-es évben a futamokat már mind saját magunk fogjuk közvetíteni! 2010-re ígérhetem ismét fejlődni fogunk! Ezúton is nagyon Békés Boldog Karit mindenkinek!
Jobb személyt nem is találhattatok volna! Gratulálok Ákos!

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 10:38 am
Szerző: danikosz
Grat! Ákos a lényeg az hogy én Tonyval McLarent kapjunk :!: :D :D

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 11:41 am
Szerző: Tom
Gratulálok!

@Danikosz

Valakinek ez nem teszik, valakinek az.
Én csak azért gondoltam az fsone tesztelésére, mert a többit már ismerjük. ( mmg, ctdp )

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 11:48 am
Szerző: danikosz
Tom írta:Gratulálok!

@Danikosz

Valakinek ez nem teszik, valakinek az.
Én csak azért gondoltam az fsone tesztelésére, mert a többit már ismerjük. ( mmg, ctdp )
Jó tudom.Én csak mondtam hogy szerintem szar.Mentem vele már baromi sok kört. Monaco - Suzuka - Brasil - Dubai de valahogy nekem nem jött be. Nem érzem gyorsnak valahogy...
fel kell menni majd valamikor 6-7 embernek és menni a fsone08-al és ki lehetne próbálni ctdp 1,1es verziót hogy mit javít

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 11:53 am
Szerző: Gadfly
Köszi Srácok majd igyekszek! ;)

Viszont, hogy legyen még 1 jó hír ezen a napon: :twisted:

Hivatalos: Schumacher visszatér a Forma-1-be

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 12:33 pm
Szerző: danikosz
Gadfly írta:Köszi Srácok majd igyekszek! ;)

Viszont, hogy legyen még 1 jó hír ezen a napon: :twisted:

Hivatalos: Schumacher visszatér a Forma-1-be
Ez jó hír? :D
Nem ettől lesz jobb a F1 hanem ha normális autókkal mennek amivel lehet előzni,normális versenypályákon...

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 12:56 pm
Szerző: Gadfly
danikosz írta:
Gadfly írta:Köszi Srácok majd igyekszek! ;)

Viszont, hogy legyen még 1 jó hír ezen a napon: :twisted:

Hivatalos: Schumacher visszatér a Forma-1-be
Ez jó hír? :D
Nem ettől lesz jobb a F1 hanem ha normális autókkal mennek amivel lehet előzni,normális versenypályákon...
Állította valaki, hogy ettől jobb lesz az F1? :P

Amúgy a hír igen is jó! (szerintem)
Kell ez az F1-nek, sőt....ha Villeneuve is visszatérne az lenne ám a bódogság! :D

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 12:57 pm
Szerző: Tom
Az FSONE2008-at én sem érzem gyorsnak, viszont szerintem élvezetes vezetni.
De természetesen ki kell próbálni.

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 1:02 pm
Szerző: Ulvar
HAJRÁ GADFLY!
és schumi :)

Elküldve: szer. dec. 23, 2009 5:52 pm
Szerző: Adam Jonas
danikosz írta:
Tom írta:Gratulálok!

@Danikosz

Valakinek ez nem teszik, valakinek az.
Én csak azért gondoltam az fsone tesztelésére, mert a többit már ismerjük. ( mmg, ctdp )
Jó tudom.Én csak mondtam hogy szerintem szar.Mentem vele már baromi sok kört. Monaco - Suzuka - Brasil - Dubai de valahogy nekem nem jött be. Nem érzem gyorsnak valahogy...
fel kell menni majd valamikor 6-7 embernek és menni a fsone08-al és ki lehetne próbálni ctdp 1,1es verziót hogy mit javít
Gratula Gad! ;)

Egyébként személy szerint múltkor próbálgattam én is az FSONE 08 modot, de nekem is hasonlóak a tapasztalatim, mint Daninak. Egyszerűen alig lehet érezni, hogy ez most gyorsul vagy sem, mennyivel mész meg ilyenek.

CTDP alap Merci fizikát próbáltátok? :) Szerintem az tök jó lett, nem csúszik nagyon, de nem is tapad túlságosan.

Elküldve: csüt. dec. 24, 2009 11:02 am
Szerző: Tom
És akkor azt a fizikát ráhúzzuk valami frissebb évjáratú modra?

Elküldve: csüt. dec. 24, 2009 11:21 am
Szerző: Ede
...a CTDP mellett én az MMG-t érzem jónak. Túl sokat nem teszteltem, de tetszett. lehet vezetni teli tankkal, üres tankkal, van különbség közte, jól néz ki, online mókáztam valami spanyolokkal, és nem fagyott, nem laggolt... simán okés...
E.
FSONE - sztem közel árkád hangulat.....

Elküldve: pén. dec. 25, 2009 10:12 am
Szerző: Tom
Én már úgy vagyok vele, hogy mindegy mivel megyünk, csak időben döntsük el. :wink:

Elküldve: szer. dec. 30, 2009 2:19 am
Szerző: danikosz
kijött a wcp99
egy próbát megér
http://vsr.simsporttv.com/download/rfactor/mod/F1 1999/F1.1999.WCP.rar

Elküldve: szer. dec. 30, 2009 9:06 am
Szerző: Tom
Én megnéztem.
Nagyon jó hangulatú, iszonyatosan brutális hangú, ám annál inkább árkád jellegű sajnos!
( szerintem )

Közben eszembe jutott az is, hogy 2008-ban azért dobtuk el az MMG 2007-et a szezon felénél, mert annyi eszünk volt, hogy a PUBLIC EDITIONNAL versenyeztünk!!!
Viszont a SERVER EDITION más lapra tartozik!
Egyszerű, gyors, élvezetes, nem arcade jellegű, azonos fizika.

Szóval érdemes próbálgatni!

Elküldve: szer. dec. 30, 2009 10:51 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: kedd jan. 05, 2010 3:56 pm
Szerző: Gadfly
!!!FIGYELEM, AZ NF1B SZERVER ÚJRA MŰKÖDIK!!!

IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi

MOD: FSONE 2008 v1.0B SE
Pálya: Bahrain

A MOD, a PÁLYA és az RFM letölthető az FTP-ről: Forma1 / 2010 mappából. (explorer)

Az FSONE telepítésekor a "Single Playert" NEM KELL kipipálni (telepíteni), mivel ezt a részt nem használjuk, csak a "Multi Player" részt!

Arra szeretnénk kérni mindenkit, hogy teszteljük a dolgokat, és ha bárki bármit észrevesz ill. javasol, azt ebben a topikban tárgyaljuk. A MOD hasonlóan van paraméterezve mint a tavalyi szezonban, tehát a segítségek, a meghibásodás, az időmérő rendszer stb stb. A TC jelenleg mediumon van, melynek az oka, hogy teszteljük le több állásban (off, low, medium) és amelyik szimpatikusabb lesz, az lesz a végleges majd.

Hogy miért ez a MOD?

Természetesen nem feltétlen a végleges választás, de mivel kb. 3 hónap múlva kezdődik a szezon, így valamilyen formában el kell kezdenünk a tesztelést ill. a felkészülést. Feltételezhetően a MOD-ot nem nagyon kell bemutatni, mivel a népszerű kategóriába sorolható, viszont aki esetleg nem ismeri, annak kötelező kipróbálnia. ;)
Hosszútávú tervünk, hogy az NF1B sorozat újra virágozzon és ahogyan ezt sokan tudjuk ennek jelentős szerepe van a MOD-nak is, mivel ezzel játszunk. Hiába egy jó társaság, egy jó egyesület és szervezés, ha a MOD nem mindenkinek tetszik v. fekszik. Sajnos a 2009-es szezonban ez meg is mutatkozott a CTDP-vel, mert hiába volt sok új jelentkező, feltételezhetően a MOD-nak köszönhetően nem sokan maradtak aktívak a bajnokságban. (tisztelet a kivételnek)
Éppen ezért esett a választás az FSONE-ra elsősorban, mert ez egy népszerűbb és sokkal bejáratottabb MOD, és ezek mellett nem túl nehéz, viszont realisztikusnak és élvezhetőnek mondható. Remélhetőleg gyorsabban hozzá lehet szokni, és nem fog annyi kudarcot okozni a véletlenszerű meghibásodásokkal, melyek a CTDP-t jellemezték...


Aki esetleg nagyon FSONE ellenpárti, annak sem kell elkeseredni, mert ha minden igaz tavasszal érkezik az rFactor 2, és ha szakosztályvezetés és a vezetőség úgy dönt, akkor lehetnek változások.... ;)

HAJRÁ! 8)

Elküldve: kedd jan. 05, 2010 6:15 pm
Szerző: Adam Jonas
Várjátok meg a végét, mert szerintem lassan jön az FSONE 09, ami képek alapján szintén jónak tűnik. 8)

Elküldve: vas. jan. 10, 2010 10:23 am
Szerző: Tom
Valaki segítsen már nekem!

Gondoltam így 4 év után szeretnék úgy felkészülni a 2010-es szezonra, hogy használnék telemetriát :) .
Sajnos ebben gyerekcipőben járok, úgyhogy meséljétek már el nekem, hogy melyiket érdemes használni, és azt hogy tudom letölteni!?

Elöre is köszönöm:
Tom

Elküldve: hétf. jan. 11, 2010 10:35 am
Szerző: IsTi
Tom írta:Valaki segítsen már nekem!

Gondoltam így 4 év után szeretnék úgy felkészülni a 2010-es szezonra, hogy használnék telemetriát :) .
Sajnos ebben gyerekcipőben járok, úgyhogy meséljétek már el nekem, hogy melyiket érdemes használni, és azt hogy tudom letölteni!?

Elöre is köszönöm:
Tom
HOPTO liga oldalán akadtam rá ezkre a leírásokra
http://hopto.hu/readarticle.php?article_id=12
http://hopto.hu/readarticle.php?article_id=8

Programok amiket telepíteni kell
http://www.motec.com.au/filedownload.ph ... docid=3428
http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... n%20Plugin

Remélem működni fog :wink:

Elküldve: hétf. jan. 11, 2010 7:34 pm
Szerző: Adam Jonas
IsTi írta:
Tom írta:Valaki segítsen már nekem!

Gondoltam így 4 év után szeretnék úgy felkészülni a 2010-es szezonra, hogy használnék telemetriát :) .
Sajnos ebben gyerekcipőben járok, úgyhogy meséljétek már el nekem, hogy melyiket érdemes használni, és azt hogy tudom letölteni!?

Elöre is köszönöm:
Tom
HOPTO liga oldalán akadtam rá ezkre a leírásokra
http://hopto.hu/readarticle.php?article_id=12
http://hopto.hu/readarticle.php?article_id=8

Programok amiket telepíteni kell
http://www.motec.com.au/filedownload.ph ... docid=3428
http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... n%20Plugin

Remélem működni fog :wink:
Egy biztos: egy éjjelt tuti el fogsz tölteni azzal, hogy kitapasztalsz, melyik grafikon mire való, meg mi számít jónak és rossznak. :D

Elküldve: kedd jan. 12, 2010 9:52 am
Szerző: Gadfly
Alonso bemutatkozott a Ferrarinál

A Forma-1 kétszeres világbajnoka, Fernando Alosno először mutatkozott vörös színekbe öltözve, ugyanis hétfőn kezdetét vette a Ferrari hagyományos téli rendezvénye, a Wrooom az olasz Dolomitokban.

<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_HRVJa1lTd4&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_HRVJa1lTd4&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Elküldve: kedd jan. 12, 2010 12:24 pm
Szerző: Bedy
Adam Jonas írta:
Egy biztos: egy éjjelt tuti el fogsz tölteni azzal, hogy kitapasztalsz, melyik grafikon mire való, meg mi számít jónak és rossznak. :D
Szerintem többet mint egy éjjelt :twisted:

Benne lennék egy kis tapasztalat megosztásban :wink:

Elküldve: kedd jan. 12, 2010 5:06 pm
Szerző: Tom
Köszönöm szépen!

Elküldve: csüt. jan. 14, 2010 6:53 pm
Szerző: Adam Jonas
Bedy írta:
Adam Jonas írta:
Egy biztos: egy éjjelt tuti el fogsz tölteni azzal, hogy kitapasztalsz, melyik grafikon mire való, meg mi számít jónak és rossznak. :D
Szerintem többet mint egy éjjelt :twisted:

Benne lennék egy kis tapasztalat megosztásban :wink:
Én is, bár az én esetembe leginkább arról szólna a dolog, hogy elmagyarázza valaki nekem hogy mi mire való a progiba. :D

Elküldve: szomb. jan. 16, 2010 3:12 pm
Szerző: Gadfly
<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ubYbn4FII-I&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ubYbn4FII-I&hl ... 2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>

Elküldve: szomb. jan. 16, 2010 4:23 pm
Szerző: Tom
Hali!

8 hét van a kezdésig!
Szép lassan nem ártana letisztázni a verseny körülményeket, pontozást, szabályokat.
Ugyan soknak tűnik ez a 8 hét, de észre sem vesszük és itt van. Én 2006-ban csatlakoztam a társasághoz, de ekkora érdektelenséget még nem tapasztaltam!
Lesz ebből valami gyerekek? Vagy csináljunk hasonló retró bajnokságot, mint a 91, mert az most marha trendi!? Én arra is vevő vagyok.
:shock:

Nyugtassatok meg, hogy feleslegesen parázok!

üdv: Tom