Minden, ami a témához kapcsolódik
Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » szer. okt. 13, 2010 10:42 am

Ginger17 írta: Valaki szaki mesélhetne nekünk a harmadik rugóról.
Nem vagyok szaki, ezért vélhetően vannak hibás pontok a gondolataimban.

Valójában egy olyan mechanikus elem, ami segíti a hatékony aerodinamikai hatásokat. Amikor az autó nagy sebességgel halad egy egyenesben, a szárnyakra és egyéb karosszérialemekre ható megnövekedett légnyomás leszorítja az autót az aszfalthoz, ezzel tovább gerjesztve a leszorító erőt.

Minél alacsonyabb a hasmagasság, annál nagyobb lesz az autó hátsó részén a leszorító erő. Mivel az autó padlólemeze és az aszfalt között kisebb a távolság, az ide irányított levegő nagyobb nyomással távozik az autó diffúzoránál, ezzel még nagyobb leszorítóerőt generálva. Nyilván itt a fizikai korlát már az út egyenetlenségéből adódó túlzott fizikai kontaktus a padlólemez és az aszfalt között, mely egyrészt fékez, másrészt sérülést okozhat.

Azokban a szériákban, ahol nem engedélyezett elöl illetve hátul 3. rugó alkalmazása, ott a független kerékfelfüggesztésben is szerepet kapó torziós rugóval lehet szabályozni a hasmagasságot. Mivel annak alapvető feladata az útegyenetlenségekből adód energiák elnyelése, így abban az esetben kompromisszumot kell kötni. Egyrészt elég keménynek kell lennie ahhoz, hogy az autó súlyát megtartsa, másrészt el kell nyelnie a kerékre ható energiák nagy részét, miközben a ragálási idejének is kicsinek kell maradnia. Ez azt jelenti, hogy minél direktebben kövesse a kormánymozdulatokat az autó. Alapvetően ezért van, hogy elöl keményebb rugókat használunk a direktebb kormányzás érdekében, hátul lágyabbakat, hogy minél több energiát nyeljen el, ezzel segítve a folyamatos tapadást.

Alapvetően a 3. rugó arra jó, hogy az autó hasmagasságát szabályozza anélkül, hogy kompromisszumot kellene kötni kis regaálási idő, és az útegyentelenségekből adódó energiák elnyelése között. Ez egy spirálrugó, melynek progresszivitása lineáris. Ezzel adott aerodinamikai hatások mellet szabályozhatjuk, hogy milyen sebességnél mennyi legyen a hasmagasság.

Így összességében elérhető, hogy a felfüggesztésben szereplő torziós rugók "kellően" puhák legyenek (mivel effektív súlyt nem kell tartaniuk).

Ami még érdekes lehet ebben az összefüggésben a stabilizátor keménysége. Mivel a 3. rugók az autó középvonala környékén helyezkednek el, az autó hajlamosabb lehet billegésre, emiatt célszerű merevebb stabilizátrorokat használni. Túlzásba vinni ezt sem szabad, hiszen az sem ideális, ha csak az egyik keréken jelentkező úthiba, vagy rázókő, a másik oldal rugózási tulajdonságait is alapvetően megváltoztatja.

Bocsánat ha hosszú volt és sok hiba van benne :wink:

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » szer. okt. 13, 2010 10:53 am

RPeti írta:
Ginger17 írta: Valaki szaki mesélhetne nekünk a harmadik rugóról.
Nem vagyok szaki, ezért vélhetően vannak hibás pontok a gondolataimban.
.
.
.
Bocsánat ha hosszú volt és sok hiba van benne :wink:
Látszik is, hogy nem értesz hozzá....összecsapott, elkapkodott, felületes iromány... :mrgreen:

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » szer. okt. 13, 2010 11:03 am

sanya írta:
Látszik is, hogy nem értesz hozzá....összecsapott, elkapkodott, felületes iromány... :mrgreen:
:oops: :oops: :lol:

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. okt. 13, 2010 11:03 am

Ez egy spirálrugó, melynek progresszivitása lineáris.

Így már értem. 8)

...és ha tekergetem a harmadik rugót, mi történik?
...

Az én setupom is alapvetően a default settre "épül" és korán sincs kész. Első körben a gumi kopásokra érdemes figyelni, mint azt fent írtam a végletekig nem szabad fújni a jobb oldalt (sőt!), mert brutálisan csúszkál az egész autó. Én nem fékezek a kanyarokban (tegnap be volt fáslizva a bal lábam, egy húzódásból kifolyólag, így a lábfejem előre hátra nem mozgott, ergo fék az nuku) a motorfék maxon van, illetve 6-osba csak szélárnyékban kapcsolok. Az első szárny evidens 6... nem is értem, hogy lehetne kevesebb, bár nem tudom, hogy mennyit számít. Egyéb cuccot - idő hiányában - még nem piszkáltam.

...

Annyit még, hogy tegnap pár emberkénél szokatlan kanyarodási technikákat véltem felfedezni: úgy próbáltak oválon kanyarodni, mintha road pályán lennének, az utsó pillanaban egy bazinagy féket nyomva, hirtelen vissza 2 sebességet. A köridőkből ez nem jött le, de nem tudom, hogy lehet így az íven maradni. Lehet, hogy 2-3 körig működik ez a dolog, de hosszú távon kizárt... igaz, hosszú távon nem mentünk... :P
Peter Rigo

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » szer. okt. 13, 2010 11:17 am

Ginger17 írta:

...és ha tekergetem a harmadik rugót, mi történik?



Hogy ebben a modban pontosan mi történik, azt az eltöltött tesztkilóméterek száma miatt (muhaha) nem tudtam még kielemezni :)

Ideális esetben minél erősebb a 3. rugó, annál kisebb tartományban változik az autó hasmagassága különböző sebességeknél.

Egyébként is nehéz ezt leképezni rFactorra, hiszen itt van olyan opció hogy futóművenkénti magasság. Ez a valóságban nem létező konkrét állítási lehetőség, hiszen a rugó ereje, a csatolt lengőkar hossza, az ütköző értéke befolyásolja alapvetően, és még néhány paraméter, aminek csak közvetett hatása van rá. Gyanítom hogy azért lehet itt ilyesmit állítani, mert nem kívánták a pilótákra bízni annak kiszámítását, hogy ha 3mm-el alacsonyabb futóművet szeretnének, akkor mennyivel kell csökkenteni a lengőkar hosszát, az ütköző értékét, illetve a rugó keménységét. Valahogy úgy képzelem el az rFactor fizikai modellezését, hogy ebből a 3 dologból a lengőkarhosszt állítja, ezzel befolyásolva a magasságot.

Személy szerint úgy gondolom, hogy alapvetően úgy működik, hogy egy előre beállított 0 leszorítóerős magassághoz képesti hasmagasságváltoztatást lehet szabályozni a 3. rugó erősségének változtatásával..

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. okt. 13, 2010 11:51 am

Köszi Peti! :wink:

...

Még egy gondolat. Mivel oválpályáról van szó, ismét külön ki kell hangsúlyozni a setupot érintő legfontosabb szabálypontot:

Általános irányelv: amelyik sávon bemész a kanyarba, azon a sávon gyere ki, tehát a fordulókban a megkezdett ívet tartani kell a fordulóból való kijövetelig. Baleset esetén az a versenyző a vétkes, aki a fordulókban a megkezdett pályaívről letér, illetve arról lesodródik.

Kéretik a settet ezek szerint bütykölni.
Peter Rigo

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. okt. 14, 2010 4:03 pm

Elméleti 0:28.434-es quali set: replay98_homestead_gad_quali.svm
(jobb klikk -> mentés másként)

:arrow:
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » csüt. okt. 14, 2010 9:03 pm

Nem tudom megállni szó nélkül a mai tesztet.
Élősszőr azt hallom, hogy mindenki teli tankkal megy csak én megyek üressel, és nem arra kell gyúrni. Aztán a versenyen vezetek 1 körrel, akkor meg viccelődök erre a válasz ez csak teszt verseny..
Én nem értem, wtf???? Nekem is tesztverseny volt, egyszerűen eltaláltam valamit.
Kurva szarul esik, hogy be vagyok skatulyázva "hotlaphuszárnak". Na mind1, a versenyt végül is élveztem, sokat tanultam belőle, jó tapasztalat volt, és ez a lényeg.

Mikrofonom meg van, csak nem akarom használni, nem akarok zajongani.

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » csüt. okt. 14, 2010 9:08 pm

Csaba írta:Nem tudom megállni szó nélkül a mai tesztet.
Élősszőr azt hallom, hogy mindenki teli tankkal megy csak én megyek üressel, és nem arra kell gyúrni. Aztán a versenyen vezetek 1 körrel, akkor meg viccelődök erre a válasz ez csak teszt verseny..
Én nem értem, wtf???? Nekem is tesztverseny volt, egyszerűen eltaláltam valamit.
Kurva szarul esik, hogy be vagyok skatulyázva "hotlaphuszárnak". Na mind1, a versenyt végül is élveztem, sokat tanultam belőle, jó tapasztalat volt, és ez a lényeg.

Mikrofonom meg van, csak nem akarom használni, nem akarok zajongani.
Ne haragudj Csaba, nem akartalak megbántani...

Én mondtam hogy ne örülj, mert ez csak tesztverseny, nem kellett volna.. :wink:

És valóban ügyesen és gyorsan mész, hidd el nem az irigység beszél belőlem..

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. okt. 14, 2010 10:17 pm

crash_cart98.avi

Érdemes megnézni! :D :D :D (58 MB)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. okt. 15, 2010 6:56 am

Nem, tényleg semmi baj. Csak kicsit bántott.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 7:30 am

@ Csaba

Csabikám, egyértelmű, hogy a te lelked valami olyasmi, mint egy hófehér vászon, amin nekünk folyton muszáj ordenáré módon foltokat ejteni... ne haragudj, de az "elmészámapicsábaGadfly" kifejezés után - amit hirtelen felindulásból pötyögtél - nehéz mást mondani, mint azt, hogy kissé lüke vagy - már elnézést, ha ezzel megbántalak. Szóval hogy kinek mi esik rosszul abba ne menjünk bele... mert lehet, hogy Gadfly jót röhög az ilyesmin, de engem kifejezetten irritál. :roll: Peti fenti hozzászólása teljesen helytálló: gyors vagy Csaba, de tegnap akkor is tesztverseny volt.

@ All

Én azért szeretek Bodzzzával együtt dolgozni, mert minden esemény után egy mondatban képes összefoglalni a tanúlságokat (amire általában én képtelen vagyok). Szóval a tegnapi teszt legnagyobb tanúlsága, hogy félelmetesen különböző setupokkal rohangászunk és ennek az a következménye, hogy a kanyar bemeneti sebességek jelentősen különböznek, a ráfutásos balesetek száma nő. A nagy bemeneti sebességek okán az ívtartások továbbra is gondot okoznak, de ezeknek most kell előjönniük - mikor máskor? - hogy két hét múlva ne legyen ebből gond. Egyébként klasszisokkal jobb volt a tegnapi futás, mint a keddi - köszi mindenkinek.

Tequila jogsija megerősödött, Petit viszont invitálnánk még1 fordulóra két hét múlva kedden.

Bedy a jövő keddre kiadja a mod javítást, ami a szerelési időket normalizálja, figyeljétek a fórumot. A jövő hétre maradunk a pályán, csak kicsit kanyargósabbra vesszük a figurát az infield pályán - hála Tommynak.

@ Kopi

Klassz az aláírásos képed, de '98-ban Lanigan bácsi sehol sem volt... csak 2007-től csatlakozott a pénzével a csapathoz kemény 2 évre... úgyhogy a korhűség kedvéért sztem kapd le a feliratot. :wink:

Egyébként ezek a "képaláírások" lassan elviszk a fórumot a képeskönyv irányába... be fogok tenni magamnak egy 1024-es képet, azt nézegessétek. :twisted:
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 pén. okt. 15, 2010 9:27 am-kor.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 7:47 am

Gadfly írta:crash_cart98.avi

Érdemes megnézni! :D :D :D (58 MB)
Kééész.... :D
Peter Rigo

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » pén. okt. 15, 2010 8:44 am

Üdvözletem!
Amennyiben tegnap nagy bonyodalmakat okoztam, elnézést kérnék érte! :oops:
Továbbá a tegnapi bohóckodásom után arra jutottam, hogy kipróbálnám road pályán is a modot, ha lehetséges és nem zavarok. :) Oválon nekem bejött, nem olyan mint az Indy '95 volt, ahol szinte padlógázon lehetett végig menni, szóval tetszik. :twisted:
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. okt. 15, 2010 9:25 am

Ginger17 írta:
Gadfly írta:crash_cart98.avi

Érdemes megnézni! :D :D :D (58 MB)
Kééész.... :D
Külső íven próbáltad előzni Tommyt, csak Ő nem tudott maradni az íven. (itt megjegyezném, hogy lehetetlen is ott maradni) Ennek következtében ütköztetek és a mögöttetek lévő Bodzzza lassításra kényszerült, ahogy ennek következtében én is és nekimentem Bodzzzának. Ez miatt megcsúszott a kocsim eleje és felcsúsztam Tommyra, majd Ő a Hold irányába! :D Teqi már csak hab volt a tortán, mikor beléd ment.

Szóval ez egy tipikus láncreakciós folyamat volt, ahol nehéz eldönteni, hogy ki volt a hibás, de ha kell, akkor én vállalom a felelősséget! :)

Igazából nem csak Tommy asztronautás kiképzését szerettem volna prezentálni a videóval, hanem azoknak a figyelmét is felhívni, akik a bajnokságra jelentkeztek, de még nem nagyon látogattak a pályára a MOD-al. (itt nem szerencsés az a megoldás, hogy uccsó nap kérünk egy set-et és majd lesz vmi)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 9:38 am

Gadfly írta:(itt megjegyezném, hogy lehetetlen is ott maradni)
Ezzel továbbra sem tudok egyetérteni. Igenis van olyan sebesség ahol íven lehet maradni, de az is valószínű, hogy nem a "durbeleakanyarba" technikával...

Nem bánnám, ha a NASCAR-os kollégák is leírnák a véleményüket, nekik a lapos ovál nem újdonság, de biztos vagyok benne, hogy az én véleményemet osztják.

Sztem jó settel kellemesen lehet finomkodni a gázzal és a fékkel: ha tolja az autó az elejét és valaki mellettem íven tartja az autót, akkor má' csak nem hagyom, hogy nekicsússzak. "Baleset esetén a saját ívet elhagyó versenyő a vétkes." Tommyval pl. az eset után nagyon klassz side by side meccseket vívtunk, hiszen a fordulóban a belső ív, a kivezetésen viszont a külső a gyorsabb - ezeket baromira élveztem.

Amire inkább vigyázni kell, azok a beszúrások az egyenesek végén. Tegnap rám is húztak és én is húztam rá emberekre (bocs, Zsozsesz a végéért!), mert nagyon nehéz érzékelni a másik autó helyzetét. Erre ügyeljünk!
Peter Rigo

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. okt. 15, 2010 10:00 am

Gadfly én is vitatkoznék azzal, hogy nem lehet íven maradni, ugyanazzal a beállítással mentünk, nekem 95% ban sikerül, de tény hogy gyorsabb ha kicsit "elrontod".

Más. Nektek milyen a spotter??? Nekem mint valami cincogás, nem nagyon segített versenyen...

Mégvalami más. A tankolás érdekes volt: az első alkalommal kb 40literrel mentem be, beállítottam 20 literre, nem változott semmi.
Másodjára kb 18-al mentem be, beállítottam 40 re, 58-al jöttem ki.
Ti értitek ezt??

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 10:10 am

Csaba írta:de tény hogy gyorsabb ha kicsit "elrontod".
Ha nem is ezen a pályán, de remélem a rövid oválokon nem kell majd azt beleírni a szabályzatba, hogy tilos a falon csúszva qualizni... sztem nagyon ledegradálná a bajnokságot az ilyesmi.
Peter Rigo

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. okt. 15, 2010 10:26 am

Ginger17 írta:
Csaba írta:de tény hogy gyorsabb ha kicsit "elrontod".
Ha nem is ezen a pályán, de remélem a rövid oválokon nem kell majd azt beleírni a szabályzatba, hogy tilos a falon csúszva qualizni... sztem nagyon ledegradálná a bajnokságot az ilyesmi.
Lehet hogy félre értem, de ezt ént nem követendő példának írtam:-))
Így nem is éltem vele! :-)

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » pén. okt. 15, 2010 10:32 am

Olyan nincs hogy lehetetlen tartani egy ívet, egyszerűen a megfelelő sebesség kell hozzá. Bármelyik setuppal ott lehet tartani az autót a vonal mellett, csak éppen az egyikkel 240-es, míg a másikkal 270-es tempóval.
A kanyarnak alapból úgy kell nekikezdeni, hogy aki belül van, az a vonalra tapadva, felcsúszás nélkül haladjon, aki kívűl van, az pedig legalább egy autó helyet helyet hagyva maga mellett belül vegye be a kanyart.

A "beesek a kanyarba és majd lesz valami" stílusú vezetést nagyon gyorsan el kell felejteni mert abból csak a baleset lesz.

A másik gond a ráfutásos balesetekkel van. A hátul lévőnek alkalmazkodnia kell az elől lévőhöz. Arra hivatkozni, hogy azért lökött ki valaki valakit, mert nem számított rá hogy az elől lévő ennyivel lassabb lesz, nem lehet. Könnyen előfordulhat, hogy két versenyző setupja között hatalmas különbség lesz és ezáltal a kanyarsebesség is eltérő lesz.
Az ilyen esetek elkerülése végett, jobb ha miután utolér valaki egy autót, előszőr felméri, hogy az előtte haladó, hogy és milyen sebességgel veszi be a kanyart, mielőtt eszetlenül beszúrna mellé...
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. okt. 15, 2010 11:01 am

szerintem meg egyszerűen fos ez a pálya..Tommy szerkesszen bele 20%-ban döntött kanyarokat és bármilyen setup jó lesz..akkor hozhatom a téglát és kalimpálhatok a lábammal is akár :mrgreen:
speedwayen visszaválhatani meg fékezni ow autóval..hallatlan :twisted:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 11:09 am

Még tegnapról adós vagyok egy képpel...

Kép

...maradjunk annyiban, hogy igenis elég látványosan kifelé dől az a bal hátsó. :P
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 11:12 am

Oválon fékezni???

Má' megint ez a "pappgyerek"... (1:11-nél) :twisted:

<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/nlMkz7EIUb0?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/nlMkz7EIUb0?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></object>
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. okt. 15, 2010 11:18 am

Ginger17 írta:Oválon fékezni???

Má' megint ez a "pappgyerek"...
Sztem jó settel kellemesen lehet finomkodni a gázzal és a fékkel

há ki a faszom írta ezt? rövidtávú memóriáid vannak? cseréld nagyobbra már lehet 4GB felett is :mrgreen:

a klippen ami van Gstyle a hibás nem én..állandóan böködik így járt :mrgreen:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 15, 2010 11:26 am

Dietrich írta:a klippen ami van Gstyle a hibás nem én..állandóan böködik így járt :mrgreen:
Nem mindegyaz...? :P PT is pörög-forog.
A rioi lökdösődést már nem is volt képem berakni.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. okt. 15, 2010 12:42 pm

Ginger17 írta:
Dietrich írta:a klippen ami van Gstyle a hibás nem én..állandóan böködik így járt :mrgreen:
Nem mindegyaz...? :P PT is pörög-forog.
A rioi lökdösődést már nem is volt képem berakni.
miért nem jössz inkább ezekkel még ha az évszám nem is '98? :p
tisztára olyan páros mint én gstyle-al..csak egymást lökték ki :p

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ABTfD1Nb63I?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ABTfD1Nb63I?fs=1&hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gAZJPYA37tU?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gAZJPYA37tU?fs=1&hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. okt. 15, 2010 2:58 pm

Gadfly írta:(itt megjegyezném, hogy lehetetlen is ott maradni)
Nem gondoltam, hogy egy elrontott megfogalmazás ennyire érdekfeszítő lesz, de legalább pörög a fórum! ;)

Nyilván én sem ezt akartam kihozni belőle hiszen magamnak mondanék ellent mivel számos alkalommal én is tudtam tartani az ívet. :) Inkább kijavítanám a lehetetlen szót nehézre és bocsi a félreértésért. :arrow:

@Ginger
Csabi védelmében had jegyezzem meg, hogy ennél sokkal durvább dolgok is el szoktak hangozni a chaten (de még TS-en is) mint amit Csaba írt nekem tegnap. Mi régóta ismerjük egymást és tudjuk mikor mi a poén, így ha ilyeneket írunk egymásnak az egyáltalán nem sértő. Persze Te nem tudhatod ezeket a dolgokat pontosan, így ha netán azért oltottad Csabit, mert az én védelmemben írtad, akkor köszi ;) viszont ha csak úgy általánosan, akkor ezt nem tudom hova tenni, főleg annak tudatában melyre az első mondatomban utaltam. Természetesen mint csapattársak használjuk a /w parancsot és sztem csak annyi történt, hogy tegnap lemaradt ez az előtag. :wink:

Jaaa és értem ám a célzást, de szerencsére ez nincs még szabályozva (kivéve 18-as karika), így én várok Tőled egy 1024-es képet. :P (bár az már nagyon széthúzná a fórumot)

Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. okt. 15, 2010 6:53 pm

Ginger17 írta:Még tegnapról adós vagyok egy képpel...

...
...maradjunk annyiban, hogy igenis elég látványosan kifelé dől az a bal hátsó. :P
És tényleg. :-)
Ha tudsz valami olyan oldalt, ahol vannak jó képek, azt is belinkelhetnéd! :-) Köszi

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » pén. okt. 15, 2010 9:04 pm

Ginger17 írta:
Gadfly írta:crash_cart98.avi

Érdemes megnézni! :D :D :D (58 MB)
Kééész.... :D
Ginger, azon kívül, hogy szépen megfogtad, szoktál szerencsejátékozni? :D Ez kb egy olyan dolog volt, mint az Indy-s Nascaros agyonspilázott filmekbe, hogy bemegy a naaaagy füstbe aztán persze sértetlenül jön ki belőle, miközben körülötte mindenki ronggyá törik :D
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Avatar
Tequila
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 338
Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tequila » kedd okt. 19, 2010 7:37 am

Ginger17 írta: Namost, mondanom sem kell, hogy vannak emberkék akinek nem lesz olyan egyszerű nevezni erre a bajnokságra. Bizonyos feltételekhez kötjük a részvételüket. Tequila te is ezek közé tartozol. Nem kertelek, tőled bizony nevezési díjat fogunk kérni, ami konkrétan egy promóciós video formájában kellene, hogy megvalósuljon. Tessék gyűjteni az ihletet! :twisted:
Hú olyan zenét találtam beszartok :D Hát megpróbálkozok a dologgal, lesz ami lesz :D
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd okt. 19, 2010 8:05 am

Tequila írta:Hú olyan zenét találtam beszartok :D Hát megpróbálkozok a dologgal, lesz ami lesz :D
:wink:
Peter Rigo

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szer. okt. 20, 2010 1:56 pm

Sziasztok!

Szeretnek indulni a bajnoksagban. Akartam jonni a tegnapi tesztre, de kozbejott egy kis melo es sajnos a holnapira se tudok jonni...
A road palyakon valoszinuleg nem lesz gondom, de az oval az eleg uj nekem. Egy parszor indultam nascar oval futamokon, uh van egy pici tapasztalatom, de ettol futggetlenul az oval uj nekem. Remelem, h az elso oval futamig meg tudom szerezni a jogsit, sokat fogok addig gyakorolni.

Ha valaki tudna linkelni egy oval setup giude-ot vagy leirast, az sokat segiteni, elore is koszi!

Ja es a masik kerdesem, h van kulonbseg az autok kozt?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. okt. 20, 2010 4:45 pm

Nightt írta:Sziasztok!

Szeretnek indulni a bajnoksagban. Akartam jonni a tegnapi tesztre, de kozbejott egy kis melo es sajnos a holnapira se tudok jonni...
A road palyakon valoszinuleg nem lesz gondom, de az oval az eleg uj nekem. Egy parszor indultam nascar oval futamokon, uh van egy pici tapasztalatom, de ettol futggetlenul az oval uj nekem. Remelem, h az elso oval futamig meg tudom szerezni a jogsit, sokat fogok addig gyakorolni.

Ha valaki tudna linkelni egy oval setup giude-ot vagy leirast, az sokat segiteni, elore is koszi!

Ja es a masik kerdesem, h van kulonbseg az autok kozt?
Szia!

Örülök, hogy az indulás mellett döntöttél. A nyitóversenyen való induláshoz le kell tenned kedden az oválos jogosítványt. A mikéntről már nyilván hallottál ezt-azt a HRCs haveroktól, de azért leírom:

- 103% 10 körön;
- pit be/ki 5x;
- KITT & forgalomvizsga;
- tesztverseny a kockás zászlóig galiba nélkül.

A setupolást jelenleg mi is nyögjük - azt hiszem ezt mindenki nevében mondhatom - mert ez a mod gyökeresen eltér az eddig megszokottaktól, így hasznos információval majd csak később szolgálhatunk. A pályára fellépve a "default set" egészen jó, és Gadfly mester is linkelt a csevegő fórumba egy quali settet.

Az autók egyformák.

Sikeres vizsga esetén választhatsz magadnak autót a bajnoki jelentkezős fórumban, a szabályzat elfogadása után.

Kedden várunk. :wink:
Peter Rigo

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » szer. okt. 20, 2010 5:14 pm

Van különbség !

Van sárga, kék, piros, fekete, na meg sok papatyi színű :twisted:
Start Me Up

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. okt. 20, 2010 5:20 pm

Bedy írta:Van különbség !

Van sárga, kék, piros, fekete, na meg sok papatyi színű :twisted:
Komolyra fordítva a showt: van Reynard, Swift, Lola, meg Penske autó, Goodyear és Firestone gumikkal, meg Honda, Toyota, Ford és Mercedes motorokkal...

...de az összes paraméter egyenlő. :wink:

@ Bedy

"papatyi"

akkorjóvanakkor. 8)
Peter Rigo

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szer. okt. 20, 2010 5:34 pm

Koszi a valaszokat! Remelem sikerul a vizsga...

Olvasom, h ti is szenvedtek a setuppal, de nekem egyelore barmilyen oval setup leiras jol jonne, h az alapelveket megertsem... (az epitett palyara valo setup eleg jol megy, de ez teljesen mas...)
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » csüt. okt. 21, 2010 1:34 pm

Sikerult tegnap ejjel kiprobalni magam ovalon :)

RPeti setupjat hasznaltam, de azzal nekem vezethetetlenul tulkormanyzott volt az auto. Tegnap nehany dolgot megtudtam az oval setupolasrol, amik segitsegevel sikerult stabilabba (bar lehet, h lassabba) tenni az autot. A setupon meg nehany orat kell dolgoznom, h jo legyen, de legalabb tudom, h merre induljak...

29-es idoket mentem teletankal... meg eleg sok van benne, a stabilitasra gyurtam.... Ti milyen idoket mentetek?

Es lenne egy kis vezetestechnikai kerdesem: milyen technikaval kell knyarodni? :D
En ugy probaltam, h kanyar elott kis fek (csak nagyon finoman nyomtam a feket, mert ha nem, azonnal keresztbefordult.... ez normalis?), egy visszavaltas, kanyarban felgazzal gurulas, utana kigyorsitas...

Minden tanacsot szivesen fogadok :roll:
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » csüt. okt. 21, 2010 6:13 pm

28:0 a legjobb.
Hát a kanyarodási tecnika az jó kérdés, van aki végig 5ösben megy gázelvétellel, van aki fékez és visszavált, van aki gázelvétel és vissza vált, embere válogatja.
Lényeg hogy szűken vedd és hamar engedd ki, meg hogy NE CSÚSSZ LE az ívről, mert versenyen abból csúnya baleset lehet.

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. okt. 22, 2010 11:26 pm

Lehet, h hulye kerdes, de szabad olyant csinalni, h road kasznival menni ovalon? Mert ugy sokkal gyorsabb!
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. okt. 22, 2010 11:34 pm

Nightt írta:Lehet, h hulye kerdes, de szabad olyant csinalni, h road kasznival menni ovalon? Mert ugy sokkal gyorsabb!
Short oval kasznival 25os idot mentem :D
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. okt. 23, 2010 7:39 am

Kötelező az a szett ami ki van jelölve. Nem mehetsz azzal az upgradel amivel akarsz meg van határozva.

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szomb. okt. 23, 2010 12:56 pm

Ulvar írta:Kötelező az a szett ami ki van jelölve. Nem mehetsz azzal az upgradel amivel akarsz meg van határozva.
En is igy gondoltam :) Gumit lehet szabadon valasztani?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szomb. okt. 23, 2010 1:23 pm

Letoltottem es feltettem mindent, ami a Replay'98-as konyvtarban van, megse enged fel a szerver. Probaltam az osszes upgrade-et es tobb autot, mi lehet a baj?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szomb. okt. 23, 2010 1:27 pm

Nightt írta:Letoltottem es feltettem mindent, ami a Replay'98-as konyvtarban van, megse enged fel a szerver. Probaltam az osszes upgrade-et es tobb autot, mi lehet a baj?
SWIFT009CG.HDV or Track config mismatch
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. nov. 03, 2010 2:31 pm

A tegnapi teszten megéreztem, hogy ez jó lesz. Egyszerűen csak nagyon az elején vagyunk a bajnokinak, ezért nincs még információnk. Ez a cucc superspeedway-en pontosan azt az élvezetet fogja adni, amiből már ízelítőt ad Motegi gyorsabb kanyarjában. Szerintem nagyon sütni fog a dolog, a road autóról meg csak jót hallottam. Szóval akik eddig visszaléptek gondolok itt olyan jó pilótákra mint Sanya és RPeti, remélem nem fognak veszíteni, bár bizton tudom arról maradnak le amit itt keresnek a pályán, a versenyeken. Még nem is mentünk szélárnyékban! Még nem volt olyan pálya ami normális lett volna! Motegiben jött el az első kanyar, amire már azt lehet mondani, van benne egy pici élvezet. Ez fokozódni fog. Gondoljátok át, korai volt szerintem nagyon a visszavonulás. Iszonyatos élvezetről maradtok le, indy’95-ös élményeket szeretem überelni fogja - figyelembe véve mennyivel tapasztaltabb mindenki oválon - ez nem kérdéses.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. nov. 03, 2010 3:41 pm

metosz írta:Még nem is mentünk szélárnyékban! Még nem volt olyan pálya ami normális lett volna! Motegiben jött el az első kanyar, amire már azt lehet mondani, van benne egy pici élvezet.
Csak a magad nevében nyilatkozz metosz... :P amióta létezik az IndyCar szakosztály, Homestead volt az első olyan nagy sebességű pálya ami többről szólt, mint az eszetlen száguldozás. Motegi még többről szól majd és ennél még sokkal többről szól majd, Nazareth és Gateway.

Rio-ról meg nem nyilatkozok, mert egészen egyszerűen ilyen még nem is volt sehol, hiszen egy igazi "roval" lesz, ami teljesen új kihívás mindenkinek........... :twisted:

A superspeedway versenyekről meg kaptunk elég ízelítőt tavaly ... remélem mindenkinek kellően beleégett a tudatába az a 3 óra Fontanában. 8)
Peter Rigo

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » szer. nov. 03, 2010 3:58 pm

Jaja, értem én hogy gőzgép de mi hajcsa?
Én p.l. most tudta meg, hogy a seggfejek (én is) rossz gumival mentek...
Ha valaki lett volna annyira fasza gyerek, hogy szól: figyelj te marha, cseréld le a gumit és akkor nem szopod le az egész családot oda-vissza napokig, nem kapsz spontán stroke-ot 3x egy nap akkor most lenne "kék a fű és zöld az ég".
Így meg beleokádok... :twisted:

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. nov. 03, 2010 4:25 pm

hát igen a gumi kérdésben valóban történt némi elhajlás, de szabálytalanság semmiképpen sem - végig olvasva. Szóval összességében ez engem is bánt, de végső soron csak magamat okolhatom amiért nem figyeltem arra, hogy több gumi is választható és sehol nem szerepel, hogy ezt nem tehetem.
Kép

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » szer. nov. 03, 2010 4:26 pm

sanya írta: Én p.l. most tudta meg, hogy a seggfejek (én is) rossz gumival mentek...
vagyis? :D Ez nekem is új....
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. nov. 03, 2010 4:48 pm

Zsoltee írta:
sanya írta: Én p.l. most tudta meg, hogy a seggfejek (én is) rossz gumival mentek...
vagyis? :D Ez nekem is új....
A modban 4 típus gumi választható (ha még nem tűnt volna fel): egy lágy és egy keményebb keverék "road", egy "short ovál", és egy "speedway" ... de még mielőtt elkezdenétek kihegyezni a történetet a gumi kérdésre, szeretném közölni - gondolom nem lesz nagy meglepetés, hogy Homesteadben (saját tapasztalataim szerint) a "speedway" keverék messze a legjobb volt a többi lehetőségez képest - magyarra fordítva: nem ezen múlik, hogy valaki élvezi a dolgot vagy sem.

Más. Elég röhelyes ebben a modban, hogy egy 130-140 fokos gumi semmivel sem kopik jobban mint egy 105 fokos... és a két variáció között 1 tized különbség van (úgy 40 kör után) a pályán.

Ha Dietrich erre értette, hogy ez a mod szar, akkor ebben az esetben egyet kell(?), hogy értsek vele. :roll:
Peter Rigo

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » szer. nov. 03, 2010 4:53 pm

sanya írta:Jaja, értem én hogy gőzgép de mi hajcsa?
Én p.l. most tudta meg, hogy a seggfejek (én is) rossz gumival mentek...
Ha valaki lett volna annyira fasza gyerek, hogy szól: figyelj te marha, cseréld le a gumit és akkor nem szopod le az egész családot oda-vissza napokig, nem kapsz spontán stroke-ot 3x egy nap akkor most lenne "kék a fű és zöld az ég".
Így meg beleokádok... :twisted:
Sanya ehez egy dolgot füznék hozzá.Semmi titkolozás nem volt a gumikkal,mellesleg hétfő este jött rá a fent lévő társaság a gumi dologra. Homesteadba ez nem müködött. Szoval senki nem titkolozott ezzel a dologgal mielött bárki kitalálná.Plusz te meg hétfőn közölted hogy felbasz a mod és nem mész tovább,le is adtad a verdát. Akkor még nem is derült ki a gumi kérdés. De nem fogok vitázni főleg nem veled ebben hogy vajon tényleg átbaszott bárki és titkolozott a gumi kérdéséről.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. nov. 03, 2010 5:01 pm

metosz írta:hát igen a gumi kérdésben valóban történt némi elhajlás, de szabálytalanság semmiképpen sem - végig olvasva. Szóval összességében ez engem is bánt, de végső soron csak magamat okolhatom amiért nem figyeltem arra, hogy több gumi is választható és sehol nem szerepel, hogy ezt nem tehetem.
Mondja ezt a CTDP gumibajnoka, ahol minimum 15 féle gumi közül választhat az ember... és metosz le is teszteli azt a 15-öt, egy-egy 1493 körös etappal. :D
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szer. nov. 03, 2010 5:38 pm

Ginger17 írta:
Zsoltee írta:
sanya írta: Én p.l. most tudta meg, hogy a seggfejek (én is) rossz gumival mentek...
vagyis? :D Ez nekem is új....
A modban 4 típus gumi választható (ha még nem tűnt volna fel): egy lágy és egy keményebb keverék "road", egy "short ovál", és egy "speedway" ... de még mielőtt elkezdenétek kihegyezni a történetet a gumi kérdésre, szeretném közölni - gondolom nem lesz nagy meglepetés, hogy Homesteadben (saját tapasztalataim szerint) a "speedway" keverék messze a legjobb volt a többi lehetőségez képest - magyarra fordítva: nem ezen múlik, hogy valaki élvezi a dolgot vagy sem.

Más. Elég röhelyes ebben a modban, hogy egy 130-140 fokos gumi semmivel sem kopik jobban mint egy 105 fokos... és a két variáció között 1 tized különbség van (úgy 40 kör után) a pályán.

Ha Dietrich erre értette, hogy ez a mod szar, akkor ebben az esetben egyet kell(?), hogy értsek vele. :roll:
én csak azt éreztem olyan az egész mintha nascaroznék köze nincs az ow-hez..ott kell visszaváltani és motorfékkel gurulni a kanyarokban....és minden ilyen kanyarban alul-túl-felül :p kormáényzott lett az autó..akkor fogjuk rá a gumira ;)
de a CTDP-t is bugnak érzem..egy F1-es banda ovállal? nem véletlen jó a road része a modnak de az ovál...
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » szer. nov. 03, 2010 5:41 pm

Ginger17 írta:
Zsoltee írta:
sanya írta: Én p.l. most tudta meg, hogy a seggfejek (én is) rossz gumival mentek...
vagyis? :D Ez nekem is új....
A modban 4 típus gumi választható (ha még nem tűnt volna fel): egy lágy és egy keményebb keverék "road", egy "short ovál", és egy "speedway" ... de még mielőtt elkezdenétek kihegyezni a történetet a gumi kérdésre, szeretném közölni - gondolom nem lesz nagy meglepetés, hogy Homesteadben (saját tapasztalataim szerint) a "speedway" keverék messze a legjobb volt a többi lehetőségez képest - magyarra fordítva: nem ezen múlik, hogy valaki élvezi a dolgot vagy sem.

Más. Elég röhelyes ebben a modban, hogy egy 130-140 fokos gumi semmivel sem kopik jobban mint egy 105 fokos... és a két variáció között 1 tized különbség van (úgy 40 kör után) a pályán.

Ha Dietrich erre értette, hogy ez a mod szar, akkor ebben az esetben egyet kell(?), hogy értsek vele. :roll:
De ha Speedway konfigot választassz a menübe, akkor alapból a Speedway gumit fogja fel rakni szerintem(még nem néztem, de nekem alapból a Speedway gumi volt berakva).

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » szer. nov. 03, 2010 7:34 pm

Ez a gumi dolog nekem is új volt tegnapig, meg is lepődtem, de logikus sehol nem volt leírva, meg ha lehet választani miért ne. :-)
Sanyával meg egyetértek hogy idegesítő, nagyon sok időt beleöltem eddig, és semmi eredménye(itt arra gondolok, hogy próbálok logikusan állítgatni a setupon, de semmi sem úgy sül el mint azt várom. Nekem az hiányzik leginkább, hogy a csapattársammal össze dugjuk a fejünket... :S Egyedül elég nehéz és unalmas. De hát érthető Gadfly is és én is dolgozunk.), engem ezért bosszant.
De hozzáteszem kaptam tegnap setupot, amit köszönök, de azzal sem jutottam dűlőre. Érdekes mennyire mást igénylünk...

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » szer. nov. 03, 2010 11:13 pm

Dietrich írta:
Ginger17 írta:
Zsoltee írta: vagyis? :D Ez nekem is új....
A modban 4 típus gumi választható (ha még nem tűnt volna fel): egy lágy és egy keményebb keverék "road", egy "short ovál", és egy "speedway" ... de még mielőtt elkezdenétek kihegyezni a történetet a gumi kérdésre, szeretném közölni - gondolom nem lesz nagy meglepetés, hogy Homesteadben (saját tapasztalataim szerint) a "speedway" keverék messze a legjobb volt a többi lehetőségez képest - magyarra fordítva: nem ezen múlik, hogy valaki élvezi a dolgot vagy sem.

Más. Elég röhelyes ebben a modban, hogy egy 130-140 fokos gumi semmivel sem kopik jobban mint egy 105 fokos... és a két variáció között 1 tized különbség van (úgy 40 kör után) a pályán.

Ha Dietrich erre értette, hogy ez a mod szar, akkor ebben az esetben egyet kell(?), hogy értsek vele. :roll:
én csak azt éreztem olyan az egész mintha nascaroznék köze nincs az ow-hez..ott kell visszaváltani és motorfékkel gurulni a kanyarokban....és minden ilyen kanyarban alul-túl-felül :p kormáényzott lett az autó..akkor fogjuk rá a gumira ;)
de a CTDP-t is bugnak érzem..egy F1-es banda ovállal? nem véletlen jó a road része a modnak de az ovál...
Nem akarok veled vitázni, DE

Az a buta Vasser. Andretti a szűk kanyarban elveszi a gázt visszavált 1 néha 2.őt talán még fékez is (sőt biztos) Bár lehet Gingerrel van a baj és a verseny kiírásban nem is cart versenyt linkelt be . A 6. perctől van egy pár Onboard jelenet. :twisted:

Tovább megyek az idei versenyen több pilótánál vettem észre, hogy lenyúl a bal kezével és meghúz valamit, majd a kanyar kimenetelekor vissza tolja (ja közben fékezett). Bár lehet csak viszketett mindegyiknek a térde. Szerintem a fékerő elosztást babrálta. Hülye OW versenyzők mind :lol:
Start Me Up

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. nov. 04, 2010 8:11 am

Bedy írta:Az a buta Vasser. Andretti a szűk kanyarban elveszi a gázt visszavált 1 néha 2.őt talán még fékez is (sőt biztos) Bár lehet Gingerrel van a baj és a verseny kiírásban nem is cart versenyt linkelt be . A 6. perctől van egy pár Onboard jelenet. :twisted:
Ráadásul mindezt botváltóval... szóval nem egyszerű meló.
Sztem Gstyle még mindig így nyomja - azért panaszkodik annyit. :P
Bedy írta:Tovább megyek az idei versenyen több pilótánál vettem észre, hogy lenyúl a bal kezével és meghúz valamit, majd a kanyar kimenetelekor vissza tolja (ja közben fékezett). Bár lehet csak viszketett mindegyiknek a térde. Szerintem a fékerő elosztást babrálta. Hülye OW versenyzők mind :lol:
Az történetesen nem a fékerő, hanem a "weight jacker" amivel az autó súlyelosztását változtatják az oválokon - menet közben - azért, hogy az üzemanyag fogyásával járó súlypontáthelyeződést, meg a gumikopást korrigálják - akár fordulóról fordulóra is.

A sokak által szidott Codemasters egész munkássága alatt egyetlenegy jó játékot készített: a 2003-as IndyCar Series beállítások és a pályák tekintetében simán felvette a versenyt a Pappy féle Indy játékokkal. Többek között ott volt "weight jacker" az autóban, meg "grey line" a pályán... soha azelőtt nem találkoztam ennyire pontos fizikával... persze voltak idegesítő dolgok, pl.tükör az úgy ahogy van kimaradt a játékból. :P

Sztem baró volt nagyon. :twisted:

<param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WQnzEw3Xj7s?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/WQnzEw3Xj7s?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></object>
Peter Rigo

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » csüt. nov. 04, 2010 9:48 am

Ginger17 írta:
A sokak által szidott Codemasters egész munkássága alatt egyetlenegy jó játékot készített: a 2003-as IndyCar Series beállítások és a pályák tekintetében simán felvette a versenyt a Pappy féle Indy játékokkal. Többek között ott volt "weight jacker" az autóban, meg "grey line" a pályán... soha azelőtt nem találkoztam ennyire pontos fizikával... persze voltak idegesítő dolgok, pl.tükör az úgy ahogy van kimaradt a játékból. :P

Sztem baró volt nagyon. :twisted:
Jaja. nagyon sokat játszottam evvel a játékkal, és megvan eredetiben 8)

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. nov. 04, 2010 12:00 pm

Peter Rigo

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » vas. nov. 07, 2010 9:55 pm

Sziasztok, a Nazareth palyat honnan tudom leszedni?

Koszi!
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 49 vendég