Minden, ami a témához kapcsolódik
Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. nov. 08, 2010 8:39 am

Nightt írta:Sziasztok, a Nazareth palyat honnan tudom leszedni?

Koszi!
Egyelőre sehonnan.
Hamarosan elérhető lesz FTP-n...
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. nov. 08, 2010 9:10 am

Az aktuális jogosítvány státuszok szerint (2010.11.08.), az állandó autót foglaló versenyzők közül Night, voodoo és MoDa oválos jogsija megerősítésre szorul. Erre legközelebb 2010.11.16-án a Nazareth-i teszten lesz lehetőség.

Felhívnám a tisztelt nevezők figyelmét, hogy a Junior szakosztály e heti tesztje Phoenixben remek felkészülési és tapasztalatszerzési lehetőség a rövid oválokra. Kérem - elsősorban gondolva az e téren újonc versenyzőkre -, hogy a Replay szünetében használják ki az alkalmat! Biztosan nem fogják megbánni. :wink:
Peter Rigo

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » hétf. nov. 08, 2010 9:44 am

csak most nézem hogy szünet lesz,bakker már úgy vártam hogy most csütörtökön is versenyezzünk.... :shock: :D
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » csüt. nov. 11, 2010 10:45 am

Hi,

A kovetkezo palya mikorra varhato? Ma lenne idom gyakorolni es setupot gyartani...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. nov. 11, 2010 11:19 am

Nightt írta:Hi,

A kovetkezo palya mikorra varhato? Ma lenne idom gyakorolni es setupot gyartani...
Ma estére.
Tegnap lett kész minden finomság hozzá.
8)
Peter Rigo

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » kedd nov. 16, 2010 3:58 pm

A jogsim megerositesre var, ezt csak ma a tesztfutamon tudom megerositeni vagy csutortokon is? Az a gond, h ma nem tudok tesztre jonni, de szivesen indulnek a versenyen...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » kedd nov. 16, 2010 3:59 pm

Setuppal kapcsoltaban lenne kerdesem! Csinaltam egy jo stabil setupot, de azzal 1 mp-el el vagyok maradva... Ez azert van, mert max szarnyat hasznalok? Milyen szarny az idealis short ovalra?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd nov. 16, 2010 6:09 pm

Jogsit csak ma tudsz eősíteni, csütörötkön már nem.
Setuppal kapcsolatban nem hiszem, én is maxxal mentem.

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » kedd nov. 16, 2010 6:10 pm

Tommy78 írta:Jogsit csak ma tudsz eősíteni, csütörötkön már nem.
Setuppal kapcsolatban nem hiszem, én is maxxal mentem.
Es akkor nem indulhatok? Ez igy eleg nem jo...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd nov. 16, 2010 6:20 pm

Nightt írta:
Tommy78 írta:Jogsit csak ma tudsz eősíteni, csütörötkön már nem.
Setuppal kapcsolatban nem hiszem, én is maxxal mentem.
Es akkor nem indulhatok? Ez igy eleg nem jo...
Ez mindegyik bajnokiba így van és volt a Maszimon belöl, csak a tesztfutamon tudod megerősíteni a jogsidat. :(

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd nov. 16, 2010 10:22 pm

Night!
a HRC-nél sem lehetett éles bajnokin indulni tesztfutam nélkül.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szer. nov. 17, 2010 10:50 am

Dietrich írta:Night!
a HRC-nél sem lehetett éles bajnokin indulni tesztfutam nélkül.
Ok, de egy tesztfutamon voltam mar... Az a gond, h egymasutan kedden is es csutortokon is, h szabad legyek, azt nehez osszehozni.
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. nov. 17, 2010 11:51 am

Nightt írta:
Dietrich írta:Night!
a HRC-nél sem lehetett éles bajnokin indulni tesztfutam nélkül.
Ok, de egy tesztfutamon voltam mar... Az a gond, h egymasutan kedden is es csutortokon is, h szabad legyek, azt nehez osszehozni.
Inkább én ott látom a gondot, hogy az utolsó tesztfutamod óta volt 2 bajnoki verseny és 4 tesztverseny... és egyikre sem tudtál jönni.

A tesztversenyek célja a szabályzat pontos ismeretének vizsgálata, és a többiekkel való együtt autózás élményének megszerzése. Tudjuk, hogy stabil és rendkívül gyors versenyző vagy, de a bajnokság egyetlenegy versenyén sem vettél még részt (sajnos mint kiderült az időhiány miatt), így lehetőségünk sem volt vizsgálni a dolgot. A szabályismeret hiányából óriási gubancok lehetnek - és ha egy hibád miatt egy másik versenyzőt büntet a szerver, akkor az egyenes botrány.

Nazareth, pedig nem az az egyszerű pálya, ezt nyilván te is láthattad.

Mindezek ellenére én azt javasolom, hogy szerda este gyere a szerverre és próbálj meg együtt közlekedni a többiekkel. 1 mp egy 1 mérföldes oválon elég sok (18.300 körül van a 103%) - nyilván kapsz majd segítséget is a setupot illetően. Ha szerdán és csütörtökön a verseny előtt nem lesz gond, akkor az egyesületi vezetés engedélyével beszélhetünk az indulásodról, de ehhez kérem, hogy legyél fent a szerveren akkor amikor min 5-10 másik autó is körülötted közlekedik. A szabályzatot (gyakorlat híjján jobb ötletem nincs) meg magold be és inkább kérdezz mielőtt cselekszel.

Oválon egy dolog gyorsnak lenni, másik dolog a társakkal együtt autózni.

Szóval várunk.
:wink:
Peter Rigo

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szer. nov. 17, 2010 1:32 pm

Koszi a lehetoseget. Ha tudok elek vele, de ez sajnos nem rajtam mulik. Az evnek ebben a szakaban nagyon sok a munkank, igy lehet, h csak 10 korul tudnek szerverre menni. Ha akkor is lesztek 10en, akkor jo:)

Ha nem jon ossze ez, akkor majd jovoheten megprobalok lenni a teszten is, nem gond!


Szerk: Mostmar biztos, h nem leszek 10 elott, tulora :cry: :evil:
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. nov. 17, 2010 3:13 pm

Nightt írta:Szerk: Mostmar biztos, h nem leszek 10 elott, tulora :cry: :evil:
Gyere akkor csütörtökön előbb a szeróra. Ha az sem megy, akkor nem tudunk mit csinálni... úgy nem lehet elindulni egy versenyen, hogy az ember nem jelenik meg rajta.

A többiek megnyugtatása okán mondom, hogy Night jogsiját nem elvettük egy büntetés miatt, hanem sorozatban 2 bajnoki versenyt hagyott ki és mint mindenkinek ilyenkor meg kell erősíteni a licenszét. Tehát a csütörtöki invitálás ennek tudható be, nyilván egy büntetésből adódó szituációt nem így kezelnénk.

Azonban a teljes gárdának engedélyeznie kell a részvételét a versenyen... ezért kérlek Night, hogy csütörtökön lehetőség szerint gyere minél korábban és keresd az autókat a pályán...
Peter Rigo

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » szer. nov. 17, 2010 3:52 pm

Ginger17 írta:
Nightt írta:Szerk: Mostmar biztos, h nem leszek 10 elott, tulora :cry: :evil:
Gyere akkor csütörtökön előbb a szeróra. Ha az sem megy, akkor nem tudunk mit csinálni... úgy nem lehet elindulni egy versenyen, hogy az ember nem jelenik meg rajta.

A többiek megnyugtatása okán mondom, hogy Night jogsiját nem elvettük egy büntetés miatt, hanem sorozatban 2 bajnoki versenyt hagyott ki és mint mindenkinek ilyenkor meg kell erősíteni a licenszét. Tehát a csütörtöki invitálás ennek tudható be, nyilván egy büntetésből adódó szituációt nem így kezelnénk.

Azonban a teljes gárdának engedélyeznie kell a részvételét a versenyen... ezért kérlek Night, hogy csütörtökön lehetőség szerint gyere minél korábban és keresd az autókat a pályán...
Ok, de ha nem jon ossze, az se gond, majd jovok jovoheten :wink:
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » csüt. nov. 18, 2010 5:13 pm

Ma is tulorazom... :x remelem jovoheten tudok jonni.
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. dec. 04, 2010 11:46 am

Kisebb feszültésgek kelezkeztek a bajnoki körül.
Problémát én első sorban abban látom, hogy az évad végi laza versenyezgetésnek gondolta mindenki a CART’98 részvételt, miközben az rF világ egy krém MOD-jával találkoztak össze. Annak idején a CTDP2005 F1 bajnokink azért tudta túlélni és sikerrel zárni az évadot, mert tudtam nektek adatokat mondani figyelmeztetni mindenkit, hogy az autó vezethetősége erősen változik a kezelés hatására. Egyáltalán nem mindegy ki hogy vezet és azt milyen setuppal, ellenben elég tág ahhoz majdnem minden intervallum, hogy bármilyen vezetési stílushoz beállítható legyen a kocsi. Úgy lett kitalálva, hogy ha egy picit beleássa magát az ember - úgymond veszi a fáradságot - igazi gyöngyre leljen.
A kocsi meghálálja a megfontolt kapkodás mentes vezetést. Sajnos nagy hátrány az, hogy 1 körön halálra lehet égetni és a valós versenysetuptól fényévekkel gyorsabbnak lehet lenni, ami szintén pszichés teherré válik egy bajnoki mezőnyében. Ezért arra kérek mindenkit azonnal hagyja abba a HOTLAPOLÁST a pályán!!! Long Beachben senki nem ment a versenyen 53 alatt! Felháborít az ilyen romboló attitűd. Megértem, ha valaki verseny előtt a gyakorlás ucsó szakaszában qualira tesztel ami 1 kör a futamon, nade már egy héttel előtte! Egy kör nem hiszem, hogy bárki edzésprogramjában ennyire jelentős lenne a 70-el szemben, hogy csak arra gyakoroljon, ráadásul értelmetlenül hiszen pont a MOD hosszútávon megismerése marad el miatta, súly, gumikopás, ecetera, apró nyalángságok amiből az egész összeáll.

Ezért a HOTLAP a csapatban - kérés szinten - tiltva van ilyen csúcs MODoknál.

Sajnos ennél a MOD-nál nem tudok pontos adatokat, bevallom én is úgy indultam neki egy kemény F1 évad zárás után, hogy kikapcsolódom a feszült versenyzés alól. Bedy Ginger csak mint mellékest megemlítette, hogy ja ez egy CTDP cucc, majdnem fejest ugrottam a parkettámba. De talán pár általános tanács jót tehet. Az egyik ilyen, hogy nem érdemes sokat a setupot piszkálni, fel kell menni a pályára és menni vele egy etupot közben figyelve az értékeket, simán elképzelhető, hogy egy autó ami az első körben szarul muzsikál a verseny legfontosabb pillanataiban a csúcsformáját mutatja. A gumi a lelke a MOD-nak, 110 fok felett minden bizonnyal leadja a tapadást, a hátsó gumi úgy látom ennél még érzékenyebb, ott célszerű 90-100 között tartani.
Egy már megszokott felfüggesztésen nem érdemes váltani, elég a has magasággal, szárnyakkal, motorral, guminyomással egy picit kompenzálni vagy a pályának megfelelően asszimetriázni. A MOD meghálálja azt is, ha minden hőmérséklet érték azonos, vagyis az össze gumi pl. 100 fokos (ezt nagyon is)….

Hosszan lehetne írni a tanácsokat és remélem illetve ezúton kérek mindenkit osszuk meg tapasztalatainkat és setupunkat egymással.

Úgy gondolom, hogy mindenki aki elmenekült a feladat elől baromi nagy vezetési élménytől fosztotta meg magát. Igen ez a MOD egy műremek, minden összefüggésben van. A gumik bizonyos súly mellett, megadott hő tartományban üzemelnek optimálisan. Túlhevítve gyorsabban akár 10X-sen is kopnak…………………….. Német barátaink a szokásos alaposság mellett az rF határaival tökéletest alkottak. Ez érthetően ijesztő és az elején amíg nem értjük a miérteket bosszantó is. „Az első körökön jó a kocsi aztán meg nem megy”, de közben nem nézünk a gumi hőmérsékletre, mert megszoktuk a szar MOD-okat és hogy semmi nem számít égethetjük a pokolba a motort meg az egész hóbelebancot hogy csessze meg a végén a beton, csak átfúrunk Kínáig vele.

Ezt csak közösen lehet hobby szinten megemészteni. Az adatoknak folyamatosan egy kollektívában kell keringeni.
Kép

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » szomb. dec. 04, 2010 10:33 pm

Igaz, hogy jelenleg nem versenyzek itt, de a jövőben még biztosan fogok és ehhez a beíráshoz egyszerűen muszáj hozzászólnom.
Bocsáss meg metosz, de ez hogy arra kérsz mindenkit hogy ne hotlapozzon ez egy óriási butaság. Mindenkinek megvan a saját módja egy versenyre való felkészülésre és sokaknál bizony a hotlapozás nagyon fontos szerepet tölt be.

Saját magamból kiindulva, el sem tudom képzelni, hogy lehet hotlapozás nélkül megtalálni a határokat. Én pl. egy pályára mindig úgy készülök fel, hogy az első 2-3-4 napban, (attól függően, hogy az időm mennyire engedi) csakis hotlapozok. Egyrészt sokkal nagyobb szórakozást nyújt, mivel tesztelés alatt folyamatosan tudok magam ellen versenyezni és a saját időmet javítani, másrészt a versenytársaimmal is egész héten lehet vívni egyfajta presztízs csatát. Volt már rá példa, hogy a csapattársammal több órán át csak hotlapoztunk és egymás idejét próbáltuk megdönteni. Kihoztuk egymásból a maximumot és a teszt végére hatalmas előnyünk volt a többiekkel szemben. Sokkal könnyebb így egy jó, vezethető setupot összerakni. Ezt a verseny előtti 1-2 napban lehet finomítani, a gumikopásra és taktikára való tekintettel.

Sokkal nagyobb élvezetet nyújt egy ilyenfajta felkészülés, mint egy olyan ahol egész héten 15-20 körös etapokat kell futni. Könnyen lehet, hogy még az idei CART szezonban elindulok néhány futamon és akkor bizony ugyanúgy fogok felkészülni a versenyre mint eddig. Hotlapozással!
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. dec. 05, 2010 11:21 am

Zsoltee írta:Igaz, hogy jelenleg nem versenyzek itt, de a jövőben még biztosan fogok és ehhez a beíráshoz egyszerűen muszáj hozzászólnom.
Bocsáss meg metosz, de ez hogy arra kérsz mindenkit hogy ne hotlapozzon ez egy óriási butaság. Mindenkinek megvan a saját módja egy versenyre való felkészülésre és sokaknál bizony a hotlapozás nagyon fontos szerepet tölt be.

Saját magamból kiindulva, el sem tudom képzelni, hogy lehet hotlapozás nélkül megtalálni a határokat. Én pl. egy pályára mindig úgy készülök fel, hogy az első 2-3-4 napban, (attól függően, hogy az időm mennyire engedi) csakis hotlapozok. Egyrészt sokkal nagyobb szórakozást nyújt, mivel tesztelés alatt folyamatosan tudok magam ellen versenyezni és a saját időmet javítani, másrészt a versenytársaimmal is egész héten lehet vívni egyfajta presztízs csatát. Volt már rá példa, hogy a csapattársammal több órán át csak hotlapoztunk és egymás idejét próbáltuk megdönteni. Kihoztuk egymásból a maximumot és a teszt végére hatalmas előnyünk volt a többiekkel szemben. Sokkal könnyebb így egy jó, vezethető setupot összerakni. Ezt a verseny előtti 1-2 napban lehet finomítani, a gumikopásra és taktikára való tekintettel.

Sokkal nagyobb élvezetet nyújt egy ilyenfajta felkészülés, mint egy olyan ahol egész héten 15-20 körös etapokat kell futni. Könnyen lehet, hogy még az idei CART szezonban elindulok néhány futamon és akkor bizony ugyanúgy fogok felkészülni a versenyre mint eddig. Hotlapozással!

Egy problémás helyzetet akarunk megoldani, nehéz fába vágtuk a fejszénk és ahogy írtam kollektívában közösen tudunk élvezetet vinni bele. Sokan az 5. futamra szó szerint elfáradtak a cucctól, talán még nem is keresve a problémák fő okát.

Természetesen hotlapozhatsz, ha akarsz én csak azt kérem, hogy ha lehet ne a szerveren tedd, de még ott is megteheted mindenféle büntetés nélkül, csak egy nyomatékos kérés.
Jó lenne, ha nem azért nem indulnának pilóták, mert azt hiszik 51.7-et kell menniük a futamon. Nyilván tökéletes kör nincs, végtelenségig lehet csiszolni, illetve az is hiba, hogy emiatt valaki esetleg visszalép, de emberek vagyunk, én meg azt szeretném ha azok a tényezők amik visszatartanak a versenyzéstől redukálva, kontrolálva lennének. Szóval radikális, de könnyen teljesíthető kérés, egy szuper MOD árnyékában. Jó lenne, ha versenyköridők látszanának a hotlapban, segítve sokak felkészülését, reális célokat adva egy érzelmi ingoványban, amit létünk magában hordoz.
8)
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Csaba » hétf. dec. 06, 2010 6:36 pm

Nagyon sok igazság van abban amit írtatok mindketten, én is hotlapos vagyok, rájöttem, hogy itt nem műkődik, de a váltás után sem működik semmi, rengeteg időt öltem már bele, nagyon kivagyok tőle, és semmi hatása, hiába kaptam jó beállítást(versenyt nyertek vele és KÖSZÖNÖM IS), nekem az se működött...

Nem csodálkozom, hogy ilyen kevesen vagyunk, kiakasztó ez a dolog, és nem a nehézsége hanem a "fafejsége a modnak" még ha ez hülyén is hangzik.

Tényleg mindent próbáltam, nem tudom hol a baj, és ezzel gondolom sokan vannak így.

Mind1 én végig fogom nyomni az egészet, akár mi is lesz, még ha a végén klinikán kötök is ki... :-)))

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » hétf. dec. 06, 2010 7:23 pm

Én is inkább Hotlap párti vagyok mer úgy hamarabb rájövök a beállításban hogy mit hogy merre és nekem spec könnyebb állítani az autót versenyre utána.
Mindenki máshogy szeret felkészülni... Volt 3 csapattársam különböző F1 bajnokságokban (egyik üresen tesztelt,másik 20-30 liter,harmadik meg 60 literekkel). Annyira más mindenki felkészülése mint amennyire más a vezetési meg egyéb stílusa :)

modról:
Lehet az én hülyeségem, de nekem leginkább az tűnt fel (nem tudom miért de 91be is) hogy minden setup függő. Egy jó setuppal teljesen más vezetni ezt a kocsit.Minden egyes pont teljesen más a pályán mint egy kicsivel rosszabb beállítással. Ha csak "két kattintással" más a setup akkor az jelenthet 2-3 tizedet is akár és végig szenvedhetsz és lehet esélyed sincs a győzelemre.
Míg pl a 09es indy módnál egy picit rosszabb beállítással akár nyerhettél is.
De lehet csak én vagyok ezen az állásponton és teljesen máshogy érzitek,nem tom...:)
1 biztos : Ha nem is megy úgy ezzel a moddal,és nem érzem úgy mint a 2009est, tuti annyi és olyan tapasztalatot gyűjtök az oválozás terén ami később meg fog térülni valahol...
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » kedd dec. 07, 2010 12:35 pm

Mivel eddig csak 1 teszten tudtam indulni (idohiany miatt) nincs nagy ralatasom, de azert kiprobaltam az eddigi palyakat.

Nekem az elso speedway nagyon jol fekudt, egesz jo beallitast is talaltam ra, viszont a short ovalokra nagyon nem megy a beallitas... Remelem ma valakitol kaphatok egy jo setupot, amit majd magamhoz tudok allitani...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

tsanyi
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: hétf. dec. 06, 2010 11:48 am
Admin: Admin

beállítások

Hozzászólás Szerző: tsanyi » pén. dec. 10, 2010 11:07 am

Infót szeretnék kérni, hogy milyen oldalak léteznek, ahonnan a CART '98 modhoz lehet setet letölteni? A CART '95 setek kompatibilesek a 98-al? Köszi!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: beállítások

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. dec. 10, 2010 1:41 pm

tsanyi írta:Infót szeretnék kérni, hogy milyen oldalak léteznek, ahonnan a CART '98 modhoz lehet setet letölteni? A CART '95 setek kompatibilesek a 98-al? Köszi!
Nem hiszem, talán a legegyszerűbb, ha csapaton belül vadászol setre, mert itt tuti kapni fogsz.

:wink:
Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. dec. 10, 2010 4:27 pm

Clevelandot valahonnan le lehet tolteni?
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. dec. 10, 2010 5:12 pm

@Night
Várd meg Gingert, nehogy rosszra tesztelj - biztosan a napokban kiírja.

Több verzió is megtalálható az rF centrálon.



@MINDENKI
Urak! Amennyiben az ebben a témában írt soraim valakit megsértettek, kérem jelezze akár nyilvánosan. Nem volt szándékomban, és nem is találtam ezzel kapcsolatosan semmit az írásaimban. Ennek ellenére születhetnek félreértések, rosszul megfogalmazott vagy rosszul értelmezett mondatok avagy akinek nem inge végképp ne vegye fel fordítva.
Továbbá azokra, akik visszamondták, egyáltalán nem haragszom, előfordulhat, hogy közbejönnek dolgok. Sanyával országos cimborák vagyunk azóta is -remélem megerősít - nem erőszakoskodtam vele, de senki mással sem. De amennyiben valaki így érzi kérem jelezzen - beszéljünk. Köszönöm!
Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. dec. 10, 2010 6:32 pm

metosz írta:@Night
Várd meg Gingert, nehogy rosszra tesztelj - biztosan a napokban kiírja.

Több verzió is megtalálható az rF centrálon.



@MINDENKI
Urak! Amennyiben az ebben a témában írt soraim valakit megsértettek, kérem jelezze akár nyilvánosan. Nem volt szándékomban, és nem is találtam ezzel kapcsolatosan semmit az írásaimban. Ennek ellenére születhetnek félreértések, rosszul megfogalmazott vagy rosszul értelmezett mondatok avagy akinek nem inge végképp ne vegye fel fordítva.
Továbbá azokra, akik visszamondták, egyáltalán nem haragszom, előfordulhat, hogy közbejönnek dolgok. Sanyával országos cimborák vagyunk azóta is -remélem megerősít - nem erőszakoskodtam vele, de senki mással sem. De amennyiben valaki így érzi kérem jelezzen - beszéljünk. Köszönöm!
Megerősítve! :D
Sajnos nekem tényleg rosszul alakultak a dolgaim már ami a játékra fordított időt illeti.
Ha lecseng ez a két hét akkor azért tervezem, hogy be-be ugrok ismét a versenyekre. 8)

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. dec. 11, 2010 9:03 am

Peter Rigo

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » szomb. dec. 11, 2010 11:21 am

Ginger17 írta:Szavazzatok! :twisted:

http://www.gyorsasagi.hu/szavazas
LOL
60%al vezet :D
Vagy még csak ilyen kevesen szavaztak? :)

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. dec. 11, 2010 11:55 am

Norbi írta:
Ginger17 írta:Szavazzatok! :twisted:

http://www.gyorsasagi.hu/szavazas
LOL
60%al vezet :D
Vagy még csak ilyen kevesen szavaztak? :)
tegnap még 65%-on volt :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. dec. 17, 2010 1:23 pm

Ha valaki kívácsi arra, hogy milyen srácok versenyeznek odaát az IndyCar világban, azoknak itt egy cikk... :D :D :D

http://www.irace.hu/indycar/izod-indyca ... ar-paddock
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. dec. 17, 2010 2:21 pm

ezt a cikket korábban beraktam az indycar 2011 csevegő topicba, de ez a bizonyíték rá nem nézi azt senki rajtam kívűl ;)
Így oka fogyottá vált a dolog..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. dec. 17, 2010 2:57 pm

Dietrich írta:ezt a cikket korábban beraktam az indycar 2011 csevegő topicba, de ez a bizonyíték rá nem nézi azt senki rajtam kívűl ;)
Így oka fogyottá vált a dolog..
Én neked senki vagyok?
Én nem nézem - csak (mer' olvasom az indexen).
Peter Rigo

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. dec. 17, 2010 2:58 pm

Dietrich írta:ezt a cikket korábban beraktam az indycar 2011 csevegő topicba, de ez a bizonyíték rá nem nézi azt senki rajtam kívűl ;)
Így oka fogyottá vált a dolog..
Te itten ne általánosíccsá itten te! :twisted:
Azé' mer Ginger véletlenül nem vette észre amott, attól még széles tömegek olvashatták! :mrgreen:
Mint p.l. én.

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. dec. 17, 2010 3:05 pm

sanya írta:
Dietrich írta:ezt a cikket korábban beraktam az indycar 2011 csevegő topicba, de ez a bizonyíték rá nem nézi azt senki rajtam kívűl ;)
Így oka fogyottá vált a dolog..
Te itten ne általánosíccsá itten te! :twisted:
Azé' mer Ginger véletlenül nem vette észre amott, attól még széles tömegek olvashatták! :mrgreen:
Mint p.l. én.
Nem is tudsz olvasni :twisted: szemüveget sem azért hordasz
Start Me Up

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » pén. dec. 17, 2010 8:02 pm

Bedy írta:Nem is tudsz olvasni :twisted: szemüveget sem azért hordasz
Az ital! Má' megint... :)
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. dec. 17, 2010 8:39 pm

Ginger17 írta:
Dietrich írta:ezt a cikket korábban beraktam az indycar 2011 csevegő topicba, de ez a bizonyíték rá nem nézi azt senki rajtam kívűl ;)
Így oka fogyottá vált a dolog..
Én neked senki vagyok?
Én nem nézem - csak (mer' olvasom az indexen).
nem... nem vagy senki..te Ginger17 vagy.. :)

Egyébként ma lett PT 42 éves.
RHR pedig 30.
HBD!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

tsanyi
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: hétf. dec. 06, 2010 11:48 am
Admin: Admin

Michigan

Hozzászólás Szerző: tsanyi » kedd dec. 21, 2010 10:14 am

A következő bajnoki futam helyszíne milyen forrásból szerezhető be? Én eddig csak a Pits (http://thepits.us) oldalon találtam Michigant, de az is valami Michigan Je verzióra hallgat. A 2. kanyarból kijövet pl. abban volt valami érdekes törés, amitől képes az autó hátulja kitörni. Bele kell nyúlnotok majd ennek a pályának a fizikájába is?

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: Michigan

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd dec. 21, 2010 10:55 am

tsanyi írta:A következő bajnoki futam helyszíne milyen forrásból szerezhető be? Én eddig csak a Pits (http://thepits.us) oldalon találtam Michigant, de az is valami Michigan Je verzióra hallgat. A 2. kanyarból kijövet pl. abban volt valami érdekes törés, amitől képes az autó hátulja kitörni. Bele kell nyúlnotok majd ennek a pályának a fizikájába is?
Baromira el vagyok havazva, de ma estére megpróbálok összerakni mindent. Remélem 20.00-tól tudunk tartani majd egy pályatesztet is... de nem a Pits féle verzión rohangászunk majd.
Peter Rigo

tsanyi
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: hétf. dec. 06, 2010 11:48 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: tsanyi » kedd dec. 21, 2010 11:41 am

Köszi az infót, akkor este megnézem, ki mire képes.

tsanyi
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 47
Csatlakozott: hétf. dec. 06, 2010 11:48 am
Admin: Admin

Gokart - Florianopolis

Hozzászólás Szerző: tsanyi » kedd dec. 21, 2010 11:49 am

Tegnap Eurosport2-n volt két gokart futam is, amin többek küzött Indycar és F1 pilóták is részt vettek. http://uk.eurosport.yahoo.com/20122010/ ... -race.html
Piranha-ról mindkét futam elérhető.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2010/2011 CART 1998 REPLAY - CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. feb. 23, 2011 10:59 am

A 3. futam bírói döntéseiben még mindig benne van az az adminisztrációs hiba, ami engem figyelmeztetésben részesít, mivel a futamot közvetítettem érhetetlen a dolog továbbra is!!!
Még az évad lezárása előtt lenne célszerű ezt javítani. Köszönöm!
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2010/2011 CART 1998 REPLAY - CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » szer. feb. 23, 2011 1:18 pm

metosz írta:A 3. futam bírói döntéseiben még mindig benne van az az adminisztrációs hiba, ami engem figyelmeztetésben részesít, mivel a futamot közvetítettem érhetetlen a dolog továbbra is!!!
Még az évad lezárása előtt lenne célszerű ezt javítani. Köszönöm!
A versenybíróság részéről ott nem történt adminisztrációs hiba.
Mivel autóval rendelkező versenyzőként is nyilván voltál, vagy tartva ezért a jelentkezési kötelezettség ilyen módon téged is érint, érintett közvetítéstől függetlenül.
Az általad emíltett aktivitási figyelmeztetés azóta elévült. A későbbi futamokon figyelembe vettük hogy milyen módon vettél részt a bajnokságban. Tudjuk hogy a bajnokság népszerűsítése volt a cél, ezúton köszönjük is.
A figyelmeztetésed az elévülés ellenére töröltem a nyilvántartásból, riporteri munkásságodnak elismeréséül.
A versenybíróság az utolsó futamra is fenntartja azt hogy a jelentkezési kötelezettség minden fix autóval rendelkező pilótát érint, az esetleg beugrókat is!
Köszönöm!
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2010/2011 CART 1998 REPLAY - CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » hétf. feb. 28, 2011 5:35 pm

-edzo-
Akarok készíteni egy Best of cart98 vidit és ebben kérném a segítségeteket.
Sajna egyedül szinte lehetetlen átnézni személyenként az évadot teljesen(vagy kajak sok idő.....), ezért arra kérlek titeket, akinek van vmi emlékezetes kanyarvétele, előzése, esése, az lécci irja meg nekem vagy ide vagy privátba. Futamot és percet nem árt ha írtok :)
Előre is köszi a segítségeteket!
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: 2010/2011 CART 1998 REPLAY - CSEVEGŐ

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. márc. 19, 2011 8:30 pm

Bodzzza írta:-edzo-
Akarok készíteni egy Best of cart98 vidit és ebben kérném a segítségeteket.
Sajna egyedül szinte lehetetlen átnézni személyenként az évadot teljesen(vagy kajak sok idő.....), ezért arra kérlek titeket, akinek van vmi emlékezetes kanyarvétele, előzése, esése, az lécci irja meg nekem vagy ide vagy privátba. Futamot és percet nem árt ha írtok :)
Előre is köszi a segítségeteket!

hát díjátadóra nem lenne rossz. sajna mint általában semmire nem emlékszem, valamikor 2004-ben volt egy igazán szép előzésem, -napcsi2-
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég