Kaddish említette chatten, hogy túlságosan nagynak tartaja az autók közti különbségeket.
:D Örülnék ha a témát itt a fórumon folytatnánk.
Rengetek jó megoldás lehetséges, de egy biztos a különbségek megmaradnak, ez olyan alapszabály amin már ebben az évadban nem áll módunkban változtatni mert így lett meghírdetve!
A témával az ötödik verseny után fogunk gyakorlatban foglakozni, ha szükséges lesz, s bebizonyosodik Kaddish félelme. Ekkor újra keverhetjük majd az autókat a kérdés csak az hogy hogyan?
Amint megegyeztünk egy-két elfogatható megoldásban a fórumon szavazással döntünk.
Ötleteket írjatok :
Szerintem a bajnokságban legkevesebb pontot de legtöbbször résztvett játékos kezdje a választást és így szépen sorban
- pont egyenlőség esetén elöszőr a részvétel - majd autófizika dönt.
Úgy gondolom nincs olyan versenyző aki azért lassabban tudna vezetni, hogy utána öt versenyen keresztül gyorsabb autóban ülve több pontot szerezzen. a plusz súlyt a srácok örömmel cipelik ha kell széria autóversenyeken......
de csak ha szükség van rá
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
F1OB - Autó fizikák közötti probléma
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz pén. márc. 17, 2006 7:05 pm-kor.
-
- Hozzászólások: 4
- Csatlakozott: vas. feb. 05, 2006 6:47 pm
- Admin: Admin
Sziasztok!
Jó 5let az h. néhány verseny útán majd megvizsgáljuk a dolgokat.Remélem,pontosabban jó lenne a ha nem lenne igazam és kb egál feltételekkel versenyezheténk itt.
Csak az agaszt h. ha egy jó versenyző bekerül egy rönoba v. egy mekibe akkor az számunkra nem túl jó "hír".Az pedig tagadhatalan h. a kocsik között jelentős külömbségek vannak.
Ui: bocsi a problémázásért,csak nem szeretnék aszisztáló versenyző lenni,hanem reális esélyekkel jobb poziciokért szeretnék versenyezni,ugy h. nem arra kell épitenem h. majd lerobban a másik kocsija v. majd hibázik v. stb...
Sziasztok
Jó 5let az h. néhány verseny útán majd megvizsgáljuk a dolgokat.Remélem,pontosabban jó lenne a ha nem lenne igazam és kb egál feltételekkel versenyezheténk itt.
Csak az agaszt h. ha egy jó versenyző bekerül egy rönoba v. egy mekibe akkor az számunkra nem túl jó "hír".Az pedig tagadhatalan h. a kocsik között jelentős külömbségek vannak.
Ui: bocsi a problémázásért,csak nem szeretnék aszisztáló versenyző lenni,hanem reális esélyekkel jobb poziciokért szeretnék versenyezni,ugy h. nem arra kell épitenem h. majd lerobban a másik kocsija v. majd hibázik v. stb...
Sziasztok
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
:D Általában aki jó az jó
Pl: 2005-ben a sorrend az OR -VB-n azonos volt mint az OR lan - patyn azzal a különbséggel, hogy Gonzo 2 lett Brenner 4.
A nyári lan partyn fordított választási sorrendet csináltunk, így azok a pilóták kerültek a legrosszabb autókba akik a VB-n elől voltak.
A sorrend ennek ellenére mint említettem nem változott.
Egy pályának szerintem vannak határai, ráadásul az autók közti különbségek valójában egyáltalán nem nagyok csak pl. egy williams motorja erősebb de nagyobb a tapadása, légellenállása mint a ferrarinak R-go kevesebb szárnyal kompenzálható s ráadásul még gyorsabb is lesz talán mint a ferrari a megfelelő íveken és nyomatékkal véve a kanyarokat.
+ a redbull elődje a jaguar RH04-ben egy joker volt a hdv csomagban,
ezt nem teszteltem de lehet, hogy a redbull is az.
Ha gáz lesz változtatunk, írjatok ötleteket
Pl: 2005-ben a sorrend az OR -VB-n azonos volt mint az OR lan - patyn azzal a különbséggel, hogy Gonzo 2 lett Brenner 4.
A nyári lan partyn fordított választási sorrendet csináltunk, így azok a pilóták kerültek a legrosszabb autókba akik a VB-n elől voltak.
A sorrend ennek ellenére mint említettem nem változott.
Egy pályának szerintem vannak határai, ráadásul az autók közti különbségek valójában egyáltalán nem nagyok csak pl. egy williams motorja erősebb de nagyobb a tapadása, légellenállása mint a ferrarinak R-go kevesebb szárnyal kompenzálható s ráadásul még gyorsabb is lesz talán mint a ferrari a megfelelő íveken és nyomatékkal véve a kanyarokat.
+ a redbull elődje a jaguar RH04-ben egy joker volt a hdv csomagban,
ezt nem teszteltem de lehet, hogy a redbull is az.
Ha gáz lesz változtatunk, írjatok ötleteket
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég