Oldal: 1 / 6

IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: pén. dec. 03, 2010 8:16 am
Szerző: Dietrich
Új Penske festés lesz!

Kép

Kép[/url]

Elküldve: pén. dec. 03, 2010 8:52 am
Szerző: danikosz
most akartam belinkelni én is :D
http://indycar.com/news/show/55-izod-in ... -indy-500/
de csak indy500on lesz ez sztem

Elküldve: pén. dec. 03, 2010 9:16 am
Szerző: Dietrich
igen ott..

Shell, Meijer (coca-cola fő beszállítója), Verizon..jól elvan látva erős szponzorokkal a penske Team, ha arra gondolok, hogy a Marlboro elvesztése után kérdőjelek voltak ki lesz a szponzora..

Elküldve: pén. dec. 03, 2010 10:39 am
Szerző: Dietrich
Andrettiék közben aláírtak egy új szponzori szerződést és új technikai partnerre is szert tettek, szóval ott is alakulnak a dolgok.

Meira pedig megüzente Twitteren hogy újabb 2 évre aláírt a Foyt csapathoz és hogy AJ nem engedi elindulni a Daytona 24 óráson...

Elküldve: pén. dec. 03, 2010 3:36 pm
Szerző: Dietrich
danikosz írta:most akartam belinkelni én is :D
http://indycar.com/news/show/55-izod-in ... -indy-500/
de csak indy500on lesz ez sztem
Zoli le is fordította azóta már :)

Penske-Shell-Castroneves kombó az Indy 500-ra

Elküldve: hétf. dec. 06, 2010 9:24 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: kedd dec. 07, 2010 5:09 pm
Szerző: Dietrich
Az IZOD is csatlakozik a Team Penske-hez

Néhány dolog az IZOD-Penke telekonferenciából:

Kelly: We said this is where there should be and seems could be some really good marketing‑to‑marketing opportunities, and leveraging out with a motor sport group like Penske, their performance, their abilities, and then communications company like Verizon that has the kind of global reach that we're obtaining as we move into Europe and into China, other areas, and then folks like their other sponsors like Shell and others that also have kind of a global presence of distribution. So it just felt right. And in the last few weeks, I guess month or so, it just seemed like the right thing to do.

Szóval az IZOD márka Európa és Kína felé terjeszkedik... erről mindjárt két dolog jut eszembe: ha a széria főszponzora további érdekeltségeket szerez ezen a két helyen, akár az IndyCar is követheti majd versenyrendezéssel, másrészt pedig igazán hozhatnának magukkal néhány Indy pólót :)))

Kelly a jövő évi marketingről: This year we will be doing more. There's no question. We are investing more around Centennial. I think you're going to hear ‑‑ I won't give it all away today, but you'll hear about special programming that's happening over that month and that week that I think will give us a lot of global reach of message. Some of the other sponsors are really stepping up in terms of their activation. And then I think we're creating a better catalyst. I think the petri dish of communication and planning, it's just so much better this year, with some of the other major sponsors. Honda. HP. Mattel, Verizon other bigger players in the sport.

Öntik a pénzt az Indy 500 körüli felhajtásba és különleges programokkal is készülnek... muszáj kimenni!!! :)

Kb. 4-5 versenyen lehet főszponzor Briscoe autóján az IZOD, Indy és a szezonzáró biztos, a többiről még nem döntöttek.

Elküldve: kedd dec. 07, 2010 10:03 pm
Szerző: Dietrich
IZOD Penske autó

Kép

Elküldve: szer. dec. 08, 2010 4:23 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: szomb. dec. 11, 2010 4:08 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: hétf. dec. 13, 2010 7:43 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: hétf. dec. 13, 2010 7:45 pm
Szerző: japana
8. KV RACING TECHNOLOGY = #5 - Takuma Sato :wink: :wink: :wink:

Elküldve: hétf. dec. 13, 2010 11:19 pm
Szerző: Dietrich
Sage Karam: Csak az IndyCar érdekel!

Takuma Japana Sato te hány éves vagy? Karam 15 :)

Elküldve: kedd dec. 14, 2010 7:14 pm
Szerző: japana
Dietrich írta:Sage Karam: Csak az IndyCar érdekel!

Takuma Japana Sato te hány éves vagy? Karam 15 :)
Akk még van egy évem :lol: :lol:

Elküldve: pén. dec. 17, 2010 12:23 am
Szerző: Dietrich
Scheckter vs IndyCar paddock?

Tracy vs Scheckter a Trackforum.com-on, 2010. december 12-13.

Tracy és Scheckter mindketten rendszeresen írnak erre az amerikai fórumra, ami nemhivatalosan is a netvilág legnagyobb IndyCar rajongói közössége. Annak idején az IRL törzsközönsége bontott itt zászlót, miközben a Champ Carosok a champcarfanatcs.com-on gyülekeztek. Az egyesülés óta ugrásszerűen megnőtt a Trackforum tagjainak száma és rajongók ezrei osztják meg véleményüket egymással, kommentelik a híreket és pletykákat, szőnek és varnak el összeesküvés elméleteket. A crapwagon.com-á átalakult egykori Champ Car fórum azóta egy maroknyi csalódott és kiábrándult "rajongó" otthona maradt, akik gyűlölködésbe és utálatba folytják frusztrációjukat.

Elküldve: pén. dec. 17, 2010 6:48 pm
Szerző: Csaba
Jó kis beszélgetés volt :-))

Elküldve: pén. dec. 17, 2010 9:24 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: szomb. dec. 18, 2010 7:01 am
Szerző: KOPI
Tommy ugy látom fix a helyünk :D

Elküldve: szomb. dec. 18, 2010 12:30 pm
Szerző: Dietrich
Mike King Bernard interjúból az érdekességek:

Bryan Clauson-t fantasztikus tehetségnek tartják (Bernard azt mondja ő nem ért hozzá de mindenki ezt mondja neki:)) és megígérte neki, hogy nem fogja cserben hagyni az IC-t. Bernard szerint inkább az IC-nek van mit köszönni neki, hogy ilyen nagyszerű amerikai versenyzők az Indy felé akarják venni az irányt. Dolgoznak azon, hogy ne csak oválokra, hanem teljes szezonra kapjon ülést Sam Schmidtnél.

Vegas - lehet foglalni a szállást, januárban lesz bejelentés, nem egyszerűen csak a versenyt akarják bejelenteni, hanem több nagy dolgot egyszerre az eseménnyel kapcsolatban.

Kapott Bernard egy kérdést, hogy miazmár hogy Penske lopja a szponzorokat más csapatoktól, főleg Andrettitől. Válasz: ez történik minden sportban, a PBR-ban is ez ment. A legfontosabb, hogy a szponzor a szériában maradjon. Az IZOD eleve nem akart autót szponzorálni 2011-ben, de amikor felvillant a Penske B2B lehetőség, nem tudtak ellenállni. Az IC nem szól bele ilyen dolgokba. Egyébként beszélt Lopes-zel, Andretti csapat marketingfőnökével, nincs különösebb gond a csapatnál, optimisták.

Edmonton visszatérésével kapcsolatban optimista, de addig nem jelentenek be semmit, amíg nincs minden kőbe vésve. (Gondolom most sikerült a városnak eljátszani egy nagy adag bizalmat, amit kutya kemény dolog lesz visszaszerezni és az IC inkább kivár...)

Az Indy sebességrekord megdöntésének ötlete Jared Krisloff-tól és a Hulman családtól származik. A Firestone már mondta, hogy ők tudnak és hajlandóak megfelelő gumit csinálni ehhez, jelenleg minden a Hondán múlik. Arra biztatott mindenkit, e-mailezzenek a Hondának hogy lássák, mindenki ezt akarja.:)

Elkhart Lake - Milwaukee volt a rajongók 1. számú kérése, Elkhart Lake a 2. Amint az anyagi hátteret sikerül rendezni ill. megállapodni, az IC azonnal visszatér Road Americára.

Laguna Seca - a pálya nagyon akar IndyCar versenyt, Mario Andretti állandóan ostromolja Randy-t hogy legyen már ott verseny de van egy bökkenő: Sonomával olyan szerződés van érvényben, amely exkluzivitást ad a pályának, vagyis a kaliforniai piacon nem rendezhet az IC másik épített pályás versenyt... A csapatok, versenyzők és Bernard is nagyon szeretne oda visszatérni de a következő pár évben ez szerződéses okok miatt nem jöhet össze.

Comcast-NBC Universal egyesülést (felvásárlást) dec. 31 v. jan 31. én hagyhatja jóvá az amerikai igazságügyi minisztérium és az FCC, amennyiben bizonyos feltételek teljesülnek és minden részletet sikerül megfelelően letárgyalni.

Barnhart? "110%-ban mellette állok" ****... :(

És Belskus is volt a műsorban, ő pedig azt mondta, hogy az Indy 500 rajtja délután 1-ről visszakerül nagy valószínűséggel délre, vagy 11-re. De a déli 12:00 a legvalószínűbb, még dolgoznak a részleteken.

Elküldve: szomb. dec. 18, 2010 12:35 pm
Szerző: Dietrich
Ja és az IRL szó ugye törölve, aki kiejti ezt a nevet, 1 dolláros bünti megy a kalapba, amit Bernard a lánya egyetemi tanulmányaira fordít. Ganassi sajtón indult a gyűjtés..:D

Már csak az Indycar szó létezik.

Elküldve: kedd dec. 21, 2010 10:56 am
Szerző: Dietrich

Elküldve: kedd dec. 21, 2010 9:34 pm
Szerző: Dietrich
Simona De Silvestro 3 éves szerződést írt alá a HVM csapattal!

És megnem erősített hírek szerint Tracy lesz a csapattársa!

Elküldve: csüt. dec. 23, 2010 10:32 am
Szerző: Dietrich
IndyCar 2012: Tony Cotman blog - 4. rész

Rengeteg kérdést kaptam és számos véleményt olvastam a 2012-es IZOD IndyCar autókban is elérhető fedélzeti üzemanyag keveréket szabályozó eszközzel kapcsolatosan, ezért úgy látom, érdemes részletesebben körüljárni, hogy ennek a kapcsolónak milyen hatása van a versenyzés minőségére.
- Tony Cotman újabb írása.

Elküldve: szomb. dec. 25, 2010 6:51 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: kedd dec. 28, 2010 10:12 pm
Szerző: Dietrich
Bernard interjú 2. rész

Minek örülnek leginkább és minek a legkevésből a mostani ügyek közül a versenyzők?

"A versenyzők több beleszólást akarnak, ezért létrehoztak egy testületet, ami javaslatokat tesz az IndyCarnak. A legnagyobb elismerést pedig Dario Franchittitől kaptam. Kb. ötször mondta már el, hogy a legjobb dolog, amit eddig tettünk, az IRL név leváltása IndyCarra.

Nagyon örülnek annak is, amit a statisztikákkal csinálunk. Azon dolgozunk, hogy egységes formába öntsük az IndyCar száz éves történelmét, amiért mindenki nagyon hálás. Úgy érzem, ez az IndyCar rajongóknak - CART, IRL, AAA, stb. - is nagyon tetszeni fog. Jelenleg is több statisztikusunk dolgozik ezen. A szezonkezdésre már az egységes statisztika kerül meg a media guide-unkba.

Ha valaki megdönti AJ Foyt rekordjait, az óriási dolog. És ez nem tiszteletlenség a legendákkal szemben... ők is ezt akarják, azt akarják, hogy a rekordjaikat elismerjék. Szerintem eddig inkább az ellenkezője volt igaz. Az IRL előtt is volt open-wheel versenyzés, ó te jó ég de még milyen ezért nekünk az egészet egységes kell kezelni, elismerni a hőseinket hiszen rendkívül fontos részét alkotják történelmünknek. Ha valaki pedig túlszárnyalja ezeket a rekordokat, az elképesztő dolog lesz. Azt hiszem, az igazi hardcore open-wheel fanok ezt imádni fogják. Régi tartozás ez már, az én olvasatomban."

Hohó, VÉGRE!!!!!!!!!!! Bírom ezt a rodeóst!!! :))

Beszélt a 2011-es tervekről, amiről részletesen majd a már említett január 11-i sajtón lesz szó, de azért elráult egy-két dolgot.

Eddig 18 éves korhatár fölött lehetett belépni a paddockba - ezt leviszik 9 éves korra. Így a családok, sok fiatal sokkal közelebb kerülhet a sporthoz, mint eddig. "Szenvedélyessé és lojálissá kell tennünk a fiatalokat, le kell őket nyűgöznünk. Növelni kell a "wow" és "cool" faktorokat - amikor elmennek azt mondják "Istenem alig várom hogy ott legyek egy újabb versenyen."

"El lehet költeni rengeteg pénzt reklámra és hirdetőtáblára, de a szóban terjedő reklámnak van igazi értéke, amit csak úgy kapunk meg, ha a közönségnek kiemelkedően színvonalas élményt tudunk nyújtani."

Durván növelik a kivetítők és óriás kivetítők számát a versenyeken, a nagy lelátók elé, főleg a road és street pályákon. 750 ezer dollárt ölnek a hangtechnika fejlesztésébe. Új versenyző bemutató színpadot építenek, fel lesz pörgetve a felvezető műsor, hogy igazi show hangulatot kreáljanak a verseny előtt! Olyan dolgok is lesznek, amit eddig még nem láthattunk. "Az emberek annyit mondanak majd: szent szar!!"

Megint elmondta, hogy a lehető legjobb versenyzőket akarja, pincétől a padlásig.

"A minőséget célozzuk, a legjobb versenyzőket akarjuk. Nem kell neveket mondjak, de felháborít, amikor olyan versenyzők tudnak bekerülni a mezőnybe, akik nem tartoznak ide. Ez azt üzeni nekem, hogy erősebb mezőnyre van szükségünk, de olyanra, ahol az utolsó helyről induló is nagyon jó versenyző. Talán egy kis csapatnál van és újonc, tanulja a dolgokat, de a legjobbakat akarom, hogy ne kelljen elfogadnunk azokat, akik nem a legjobbak. A mi hibánk, ha ilyen kvalifikálni tudja magát a versenyeinkre, mert a mezőnyünk nem elég erős. Én komolyan veszem ezt a kérdést."

És a motorválasztásról:

"Amikor az ICONIC panel a soros 4 hengeres motorról beszélt, hát semmi olyat nem láttam benne, ami megfogott volna engem, nem klasszikus értelembe vett autóverseny rajongót. Újoncként semmi érdekeset nem láttam benne. Most persze olyan szabályaink vannak, hogy lehet soros 4 hengerest is építeni, tehát nem zártuk ki, de a sportot újonnan megismerőként a V6-os sokkal jobban tetszett. Ez csak én vagyok. Lehet, ha valaki épít egyet, a soros 4 hengeresnek is lesz rajongója. Remélem épít valaki ilyet, vagy behozza a globális versenymotort."

Egyébként pedig a vízen úszó kacsához hasonlítja az IndyCar szériánál folyó munkát és mindenkitől ezt a hozzáállást is várja el: a kacsa a vízfelszínen kellemesen, nyugalmat áraztva mozog, ám a víz alatt a lábaival pedálozik mint az állat.:) "Sokkal több dolog zajlik a háttérben, mint amiről a nyilvánosságnak beszélünk."

Elküldve: kedd dec. 28, 2010 10:13 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: szer. dec. 29, 2010 4:57 pm
Szerző: danikosz
mi kesz a különbség Chip Ganassi Racing és a Target Chip Ganassi Racing között?
lesz olyan erős csapat a háttérbe mint a Targetes?

Elküldve: szer. dec. 29, 2010 9:03 pm
Szerző: Dietrich
danikosz írta:mi kesz a különbség Chip Ganassi Racing és a Target Chip Ganassi Racing között?
lesz olyan erős csapat a háttérbe mint a Targetes?
A vezetőség nyilatkozatai alapján mindenben egyforma lesz a két Ganassi csapat, ugyanazokhoz az erőforrásokhoz, felszereléshez, alkatrészhez jut hozzá a Kimball-Rahal páros, mint Dixon és Franchitti. Fizikailag viszont nem egy helyről működnek: a Target csapat marad Indianapolisban, a másik CGR alakulat viszont Brownsville-ből, Don Prudhomme többszörös NHRA bajnok műhelyéből operál. Ezért mondta Ganassi, hogy ez nem egy 4 autós, hanem 2x2 autós csapat lesz.

A plusz autókat egyébként TG Vision csapatától vette meg Ganassi.

Elküldve: csüt. dec. 30, 2010 3:45 pm
Szerző: Dietrich
Robby Gordon azt mondta 90% az esély rá, hogy indul az Indy500-on, de a végső döntést majd márciusban hozza meg attól függően, hogy megy az új, Speed névű üdítőjének az eladása.
Három autója lesz, ebből egyet ő vezet, egy tartalék, és ha az első napon sikerül bekerülnie a mezőnybe, akkor a harmadik autót eladja v. bérbe adja vkinek, akinek kell a Bump Day-re.
Ezt a löttyöt hónapokkal ezelőtt kezdte árulni, saját gyártmány és pontosan azzal a céllal, hogy a saját versenyzését finanszírozza belőle. Volt viszont vmi logo vita egy másik céggel, ami azóta talán már lezárult, úgyhogy most már mehet ezerrel az eladás, gyűljön szépen az a pénz.:)


ilyen színű lett az új Gordon cucc a 2011-es dakarra (dél-amerika)
http://www.planetrobby.com/group/2010indy500

Elküldve: szomb. jan. 01, 2011 9:31 am
Szerző: japana
"A legfrissebb hírek szerint Sakon Yamamoto az államokból is kapott ajánlatot, így honfitársához, Takuma Satóhoz hasonlóan az IndyCar sorozatban szerepelhet."

Elküldve: vas. jan. 02, 2011 9:49 am
Szerző: Dietrich
Nem kell ide, se Fauzy, se Yamamoto, se Mutoh...de attól tartok, hogy a Honda és a Lotus csapatok jelenléte miatt nem fogjuk megúszni ezeket az ázsiai fizetős versenyzőket a jövőben sem...

A Barnard féle "a legjobb versenyzők kellenek ide nekünk" elképzelésbe egyik sem fér bele..

Elküldve: szer. jan. 05, 2011 10:22 am
Szerző: danikosz
Motegi futam full onboard Satoval

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rj87nMHZkU#!

Elküldve: csüt. jan. 06, 2011 10:04 am
Szerző: Dietrich
Elkészült a Dallara új szimulátora

A széria a Firestone megtartásán fáradozik

A Firestone közben sajtóközleményben reagált:

"Az INDYCAR és az Indianapolis Motor Speedway valamint a Firestone között fennálló üzleti kapcsolat részletei bizalmasak, ezért nem kommentálhatjuk és nem is kommentáljuk az együttműködésünkkel kapcsolatos találgatásokat."

Elküldve: csüt. jan. 06, 2011 7:08 pm
Szerző: japana
danikosz írta:Motegi futam full onboard Satoval

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... rj87nMHZkU#!
Akkoriban én ezt a futamot, innen néztem végig.:D Nem is érdekelt a Dario, Will csata, csak az hogy sato onboard van az rc-n.

Elküldve: pén. jan. 07, 2011 10:34 am
Szerző: Dietrich
Új sorozat indul az irace.hu-n, egészen az idei Indy 500-ig minden héten csütörtökön jön egy cikk a 100 éves históriából!!


Kép

Indianapolis 500 visszaszámlálás 1. - Új verseny születik

A RACER magazin és a RACER.com cikksorozatának segítségével az első Indianapolis 500 évfordulójára emlékezünk, hiszen századik életévét tapossa a rendezvény. Bemutatjuk a legendás verseny legemlékezetesebb pillanatait, epikus versenyeit. Felelevenítjük a tradíciókat, ill. találkozunk a hősökkel és a folyamatosan fejlődő versenygépekkel, amik az Indianapolis 500-at a világ legfontosabb versenyévé tették. A sorozat a 2011-es Indy 500 májusi startjáig tart. Ezen a héten először visszautazunk egészen a kezdetekig, hogy lássuk, a Memorial Day hétvégére szervezett 500 mérföldes versenyt valójában nagyon is praktikus okok hívták életre...

Elküldve: szomb. jan. 08, 2011 11:47 am
Szerző: Dietrich

Elküldve: kedd jan. 11, 2011 7:15 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: szer. jan. 12, 2011 9:20 am
Szerző: Dietrich
Tegnapi nap folyamán a széria több dolgot is bejelentett.
1. Edmonton visszatért a naptárba (Vegas még mindig nincs bejelentve)
2. bevezetik a 105%-os szabályt. (ezzel a befizetős noname versenyzőknek és Milka Duno féléknek game over)
3. mégsem 2.4 literes hanem 2.2 literes V6-os turbók lesznek. hogy ennek mi az oka nem tudni még csak tippeljük..
Cotmantól az infó a drivers meetingről
Ha ez tényleg így van, akkor igaz lehet. Az ok: talán így akarják közelebb hozni a V6-ot az I4-hez (a világmotorhoz). Nyilván nem vakon jelentenek be ilyet, hanem átbeszélték a GM-mel, Hondával és Lotusszal. Lehet ennyi kell ahhoz, hogy aláírjon a Fiat 2013-ra. Csak találgatok, de vmi racionális oka van, ha az utolsó pillanatban változtatnak a hengerűrtartalmo

Elküldve: szer. jan. 12, 2011 8:38 pm
Szerző: Dietrich

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szomb. jan. 22, 2011 11:51 am
Szerző: Dietrich
Torontóban 1,5 millió dollárból lecserélik a teljes betonfal és kerítésrendszert, ami már 25 éves.

Ennek 3 fő előnye lesz:

1. még nagyobb biztonság versenyzőknek/nézőknek egyaránt
2. javul a nézők rálátása a pályára a kerítések új kialakítása miatt
3. az eddigi durván másfél hetes kiapakolási/elkapkolása időt felére rövidítik le

Milwaukee a hírek szerint főszponzort szerzett, hamarosan meg is tudhatjuk, ki ez a cég.

Bernard és a csapatok nyomására Barnhart módosítja az ovál restart szabályt és egy az egyben NASCAR módszer lesz: az autók az újraindulásnál nem a pályán elfoglalt helyük sorrendjében, hanem a valós pozíciójuk alapján sorakoznak majd fel, vagyis lekörözött autók nem lesznek az élen állók között, mint ahogy a zeredeti tervek szóltak. Emellett a csapatok azt szeretnék, ha nemcsak az oválokon, hanem MINDEN pályán kétsoros restart legyen.

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szomb. jan. 22, 2011 11:04 pm
Szerző: Dietrich
Bemutatták az idei Indy500 PC autóját!

Pace car details

Equipped with a 400-horsepower (298 kW) V-8 engine and six-speed automatic transmission, the actual pace car for the race requires no performance modifications to perform its duty in front of the racing field.

All 50 of the Festival Committees cars will be SS convertible models fitted with the 2SS equipment package, offering the following standard features:

· Four-wheel disc brakes with Brembo four-piston calipers and hydraulic assist
· StabiliTrak electronic stability control
· Competitive/sport mode that enhances on-track performance
· Performance Launch Control (with the manual transmission) that optimizes hard-acceleration launches for quicker, more consistent performance
· Twenty-inch polished aluminum wheels and performance tires
· Head-up instrument display
· Center console with auxiliary gauge package.

http://automotive.speedtv.com/article/i ... e-indy-500

http://www.youtube.com/watch?v=OiUzScdB ... r_embedded

Kép

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: vas. jan. 23, 2011 10:54 am
Szerző: Dietrich

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: vas. jan. 30, 2011 10:58 am
Szerző: Dietrich
Indianapolis 500 visszaszámlálás 4. - A 33 autós mezőny… vagy mégsem?

ebből a cikkből kiderűl hogyan vezetett az út az 1996-os szakadáshoz.

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. feb. 09, 2011 10:38 pm
Szerző: Dietrich
Motegiben idén lesz utoljára IC verseny.

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szomb. feb. 12, 2011 5:36 pm
Szerző: Dietrich

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szomb. feb. 12, 2011 6:07 pm
Szerző: Dietrich

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: csüt. márc. 03, 2011 8:15 pm
Szerző: japana
Pangás van. -gepout-

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 4:13 pm
Szerző: Dietrich
Barber, Teszt 1. nap: Power és a többiek

a 24 résztvevőből 18-an egy másodpercen belül maradtak a leggyorsabb Powerhez képest.

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 4:22 pm
Szerző: Norbi
Wheldont nem igazolta le senki?

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 4:38 pm
Szerző: Dietrich
eddig nem
de nem csak őt..PT-t sem

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 4:55 pm
Szerző: danikosz
barberi teszten utolsó helyen : Ana Beatriz

beírtam gugliba mit dob ki a képeknél:
http://www.latintrends.com/wp-content/u ... Barros.jpg
http://www.webwombat.com.au/lifestyle/f ... rros-3.jpg
http://netkushi.com/gallery2/var/albums ... 1279931087

beírtam mögé az indycar szót mer hát csak nem létezik hogy ő a versenyző :
http://www.indyinformer.com/images/beatriz4004.jpg
http://img4.motorsport-aktuell.com/Gesc ... 460168.jpg

picsába :D :D

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 5:03 pm
Szerző: Dietrich
Azt ne mond, hogy eddig nem hallottál még róla?
Na meg miért nem ott keresed ahol adja magát :)
http://indycar.com/drivers/

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 6:37 pm
Szerző: Dietrich
Final Top 10 from Practice 1: Power, Briscoe, Castroneves, Hinchcliffe, Dixon, Rahal, Servia, Kimball, Wilson, Sato

ha PT nem lehet akkor megvan a kanadai utódja nálam :)

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: kedd márc. 15, 2011 6:50 pm
Szerző: Dietrich

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. márc. 16, 2011 8:12 am
Szerző: danikosz
Dietrich írta:Azt ne mond, hogy eddig nem hallottál még róla?
Na meg miért nem ott keresed ahol adja magát :)
http://indycar.com/drivers/
Őőőő nem ismerős a neve... Azért mert így sokkal kényelmesebb volt. No meg egy másik Ana Beatriz-ot is láttam így... :D :D

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. márc. 16, 2011 1:27 pm
Szerző: Dietrich
Indylightsba ment 2008,2009-ben majd 2010-ben Indycarban is 4 vagy 5 versenyen.
Ana Beatriz Caselato Gomes de Figueiredo a neve.
Braziliában meg Bia Figueiredoként ismerik :)

Viszont Pippa Mann a jobb versenyző kettőjük közül :)

tegnapi teszt eredménye:

1. Helio

2. Power

3. Dixon

4. Briscoe

5. Servia

6. Sato

7. Hinchcliffe

8. Marco

9. RHR

10. Franchitti

11. Tagliani

12. Danica

13. Rahal

14. Meira

15. Silvestro

16. Wilson

17. Kimball

18. Bourdais

19. Jakes

20. Viso

21. Saavedra

22. Bia

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. márc. 16, 2011 3:14 pm
Szerző: japana
Sato 6 -g- -g- -g- -g- -g- -g- -g-

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. márc. 16, 2011 4:31 pm
Szerző: Dietrich
2 nap összesítése:

Kép

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. márc. 16, 2011 5:22 pm
Szerző: danikosz
király hogy Wheldon helyén egy olyan balfasz van az utolsó helyen...

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Elküldve: szer. márc. 16, 2011 9:40 pm
Szerző: Ulvar
danikosz írta:király hogy Wheldon helyén egy olyan balfasz van az utolsó helyen...

Hildebrand?