Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. szept. 03, 2011 6:16 pm

Ezen a pályán minden szűk..előzési pont? ugyan már..crash fesztivál az lesz..főleg az 5-ös kanyarnál :p

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. szept. 04, 2011 7:50 am

AR1 hírek, pletykák

- Szombat Ismét felhős idő van Baltimore-ban de nem mondtak esőt, azon kívül, hogy 11 óra körül egy gyors zápor vonult át felettünk. A délutáni IndyCar kvalifikációra tele voltak a lelátók, majd az ALMS versenyen minden lelátó, egy kisebb kivételével 100%-osan tele volt. A pálya mentén a kerítések mögött pedig végig emberek. Simán több, mint 60 ezer ember volt kinn ma. Ennek a versenynek úgy néz ki, nagyon komoly jövője van.

Egy újabb találkozó volt a motorgyártók és az IndyCar között csütörtökön, de még mindig nem véglegesítették a motorszabályokat. Még több találkozó lesz. Ugyanakkor már eljutottak egy olyan szintre, hogy a meglévő szabályokat nyilvánosságra lehetne hozni.

Apropó motorok, emlékeznek még arra, hogy azt ígérték, az új autóba a push-to-pass funkcióval +100 lóerő szabadul majd fel? Hát nem. A gyártók nem egyeztek bele. Ez az IndyCar óhaja volt, de senki nem gyötörte magát, hogy keresztülvigye ezt az elképzelést. 100 lóerővel több, de mihez képest? A ovál motor 550 HP-s, a road verzió 700 HP-s lesz. A 700 HP-s motornak tudnia kéne 800 HP-t, de a gyártók nem erre szerződtek.

Hogy majd egyszer Motegi visszatér-e a versenynaptárba, az nagyban függ a Japán gazdaságtól. Mindössze egyetlen versenyt futottak a Motegi oválon egy évben, ami így nem éri meg a Hondának, hogy megjavítsa a sérült részeket. Az épített kör talán megmarad. A Hondáé Suzuka is, szóval akár ez a pálya is lehet egy opció a jövőben az IndyCar számára.

Az IndyCar kvalifikációra majdnem minden lelátó tele volt és a belső paddockban is rengetegen voltak. Danica Patrick kamionja körül voltak a legtöbb idióta, akik gyerekei üvöltötték hogy Go Daddy Go. A paddockban több ezren hömpölyögtek de nem volt egyetlen olyan versenyző sem, aki autogramosztásban a következő Danica Patrick lehetne. Houston (IndyCar) we have a problem, mert Danica tábozásával nincs még egy ilyen ismert versenyző a mezőnyben.

Sarah Fisher babája szeptember 22-én érkezik várhatóan, ezért otthon van, sokat pihen. A Dollar General autót Ed Carpenter vezeti ismét és simán a leglassabb, nagyon durván nem találja a helyét épített és utcai pályákon. Carpenter mostohaapja, Tony George, akit mindenki egy emberként tart bűnösnek a sport tönkretételéért, ugyancsak itt van a paddockban Carpenterrel.

Beszéltünk az egykori F1 és IndyCar versenyző Derek Daly-vel, aki a soron következő F1-es versenyen, Monzában versenybíró lesz. Azt tudták, hogy az F1 versenyigazgató Charlie Whiting volt Derek főmérnöke, amikor Derek a Hesketh F1-es csapatnál vezetett 1978-ban?

Chip Ganassi és Roger Penske elszánt ellenfelek a pályán, de jóbarátok a pályán kívül, szombaton Baltimore-ban találkoztak a médiával és a bajnoki küzdelemről beszélgettek, amiben ismét ők vesznek részt (mint minden évben). Mindketten nagyon szépen beszéltek egymásról, Chip azt mondta "Roger nagyon magasra tette a lécet" ezért róla mintázták saját csapatuk működését, Roger pedig bevallotta, hogy Chip egyszer túljárt az eszén, amikor megvásárolt egy elhagyott Pennsylvania-i alagutat hogy autókat teszteljen. Az alagút annyira titkos volt, hogy Roger is csak akkor tudta meg, amikor mi (AR1) lelepleztük évekkel ezelőtt. Roger hozzátette, még mindig várja az ajánlatot, hogy a Team Penske mikor mehet kipróbálni.

Azt mondják, a Honda egy versenyorientált vállalat, akik autóeladással is foglalkoznak és én megkérdeztek Roger Penske-t, hogy ők is ezt a modelt követik-e (ugye rengeteg autókereskedésük van Penske-éknek is). Egyetértett abban, hogy minden vállalkozása az autóversenyzésben érintett érdekeltségeire épül fel.

Chipnek volt még egy elismerő mondata. "Roger nélkül nem lenne IndyCar széria". Szerintünk ez azt jelenti, hogy Roger vezéregyénisége és befeketetése először a CART-ba, majd az IndyCarba tette lehetővé, hogy a sport még mindig létezik a szakadás és a gazdasági válság ellenére.

"Leellenőriztem és az utóbbi három évben Chip csapat 21 versenyt nyert, mi 20-at, szóval holnap mi jövünk" - viccelődött Penske. A szezonzáróról annyit mondtak, hogy szerintük Las Vegas tökéletes záróverseny az IndyCar számára, Roger pedig izgatottan várja, hogy csütörtökön lezárják a Stripet, hogy IndyCar autók száguldozzanak rajta, promótálva a vasárnapi versenyt.

Az újabb versenyekről Roger azt mondta, hogy ő a minőséget helyezi előtérbe a mennyiség helyett, mert ha több verseny van a naptárban az több pénzbe kerül. Azt akarja, hogy az IndyCar egy észak-amerikai széria maradjon, versenyekkel az USA-ban, Mexikóban és Kanadában. Nagyon szeretne egy mexikói versenyt. Roger nagyon szereti ezeket az utcai versenyeket, szerinte ez egy olyan terület, amiben az IndyCar igazán profi lehet. Megjegyezte párszor, hogy mekkora tömeg van kinn a hétvégén és hogy ez az esemény minden szempontból mennyire pozitív, beleértve a pályát is, amiről a versenyzők is szinte csak jót tudnak mondani.

Chip egyetértett ezekkel és kiemelte, hogy az IndyCar NAFTA központú, de szeretné, ha legalább 20 versenyük lenne egy évben. Mindketten több versenyt szeretnének országos TV-re és Roger reméli, hogy a Comcast/NBC/Versus egyesülés azt eredményezi, hogy több verseny felkerül az NBC-re.

Rogertől megkérdezték, hogy hány autót indít jövőre, amire azt mondta, hogy a cél továbbra is három. Powernek van aláírt szerződése, de Briscoe és Castroneves esetében még folynak a tárgyalások.

A pletykák szerint az új IndyCar és a Honda motor 400 mérföldet ment az Indy épített pályán a héten, ami ha igaz, akkor sikerült minden korábbi problémát megoldaniuk.

Penske elmondta, hogy az Ilmor-féle Chevy a japán verseny után lép először pályára és nagyon sok tesztet terveznek vele.

Tudták, hogy Simona de Silvestrót ezen a hétvégén egy francia cég, az Areva is szponzorálja? Hát most már igen. Az Areva a nukleáris energiaiparban érintett cég, világszerte 55 ezer alkalmazottal. Ők amolyan csendes támogatói a Simona által közvetített üzenetnek a Nuclear Clean Air Energy kapcsán, ezért nem lesz ott a nevük az autón, de mégis annyira fontos ez nekik, hogy a cég észak-amerikai vezetője, Jacques Besnainou itt lesz Baltimore-ban vasárnap a versenyre. 50 fontos ügyfelüket is elhozták magukkal erre a hétvégére.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. szept. 04, 2011 7:52 am

Baltimore: Power Rahalt legyőzve idei hetedik pole pozícióját szerezte meg

Apuka kisfiával várt Coyne-ék előtt, szerettek volna egy aláírást Bourdais-tól, de nagyon elfogalt volt, de türelmesen vártak. A fater úgy gondolta 25 perc után, hogy inkább mennek tovább, amikor a Coyne-os szerelők odamentek és berakták a srácot Burdé autójába, akinek engedték hogy kinavigálja az autót a pálya felé át az egész paddockon, végig az emberek között, figyeljétek a reakciókat! Apuka meg persze nagyon büszke a vagány kisfiára :D

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Tartózkodási hely: Magyarszék
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Csaba » vas. szept. 04, 2011 3:29 pm

Aranyos! Ez a "nagy" F1-ben elképzelhetetlen..
Buchert Csaba

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. szept. 04, 2011 3:34 pm

wu alatt történt..óriási szerencse, hogy nem halt meg senki.

http://www.youtube.com/watch?v=5hNZmxHc ... r_embedded
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Tartózkodási hely: Magyarszék
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Csaba » vas. szept. 04, 2011 5:59 pm

Uhhh
Buchert Csaba

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Tartózkodási hely: BP

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: KOPI » vas. szept. 04, 2011 6:46 pm

Mikor van rajt? LINK lesz? Csak kéne nézni
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » vas. szept. 04, 2011 7:51 pm

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » vas. szept. 04, 2011 7:55 pm

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » vas. szept. 04, 2011 7:55 pm

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » vas. szept. 04, 2011 7:58 pm

most kezdődik...
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Tartózkodási hely: BP

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: KOPI » vas. szept. 04, 2011 8:03 pm

köcce Kiru
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. szept. 05, 2011 2:58 pm

KOPI írta:Mikor van rajt? LINK lesz? Csak kéne nézni

Ott voltál TS-en..meg mi is csak kérni kellett volna :)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd szept. 06, 2011 2:18 pm

Helyi sajtó: A Baltimore Grand Prix pozitív visszajelzéseket kapott a nézőktől

A bajnokság állása Baltimore után

(Dario nagy előnye szépen elfogyott)

pár hír..

Bourdais megy Coynenál Motegiben.
Baltimore minden idők legjobb nézettségét hozta a Versuson.
Mutoh szponzora az Autobacs Seven Co lesz Schmidtnél.
Az új autóban aktív felfüggesztés lesz.

Kép

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » kedd szept. 06, 2011 3:42 pm

Dietrich írta: Az új autóban aktív felfüggesztés lesz.
na akkor itt Európa nyert az F1el :mrgreen: :mrgreen:
(1993, igaz csak abban az évben volt, de volt :D )
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd szept. 06, 2011 4:52 pm

Bodzzza írta:
Dietrich írta: Az új autóban aktív felfüggesztés lesz.
na akkor itt Európa nyert az F1el :mrgreen: :mrgreen:
(1993, igaz csak abban az évben volt, de volt :D )

Ha tőlem függne nem lenne..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd szept. 06, 2011 6:05 pm

Bodzzza írta:
Dietrich írta: Az új autóban aktív felfüggesztés lesz.
na akkor itt Európa nyert az F1el :mrgreen: :mrgreen:
(1993, igaz csak abban az évben volt, de volt :D )

Az IndyCarban is használták akkoriban, meg legutóbb pár éve a Mclaren is használta az F1-ben annak ellenére hogy be volt tiltva.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd szept. 06, 2011 6:10 pm

IndyCar and China

ovált építenek!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd szept. 06, 2011 9:35 pm

Motorzűrök: hallott valaki a Lotusról?

Érdekes cikk arról, hogy milyen stratégia mentén választ a Honda és a Chevrolet csapatot és hogyan zajlanak a tárgyalások.

Az AR1 egyébként összeszedte, hogy az ő információk szerint ki kivel lesz jövőre (zárójelben a motorok száma):

Honda (11)

AJ Foyt Racing (1)
Dale Coyne Racing (2)
Sam Schmidt Motorsports (2)
Newman/Haas Racing (2)
Chip Ganassi Racing (2)
Target Chip Ganassi Racing (2)

Chevrolet (11)

Andretti Autosport (3)
KV Racing Technology (3)
Panther Racing (2)
Team Penske (3)

Lotus (4)

Conquest Racing (1)
Dreyer & Reinbold Racing (2)
HVM Racing (1)

Fontana jövőre szeptember 15-én lesz a naptárban.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. szept. 11, 2011 7:01 am

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. szept. 15, 2011 7:38 pm

Irány Indy: Motegi következik, utoljára

A verseny vasárnap magyaridő szerint reggel 06:00-kor kezdődik.
Első szabadedzés péntek 08:00-kor.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. szept. 17, 2011 6:42 pm

Motegi: Dixon legyőzte Powert; Franchitti kilencedik

Nem az oválon mennek (földrengéskor súlyosan megsérült több helyen a pálya) hanem a MotoGP féle belső részem.
Rajt magyaridő szerint vasárnap reggel 6-kor lesz.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » pén. szept. 23, 2011 1:08 pm

Kicsit OFF...

Jean Alesi részt vesz az Indy 500-on

A Lotus Csoport várhatóan ma jelenti be, hogy Jean Alesi részt fog venni a következő Indianapolis 500 versenyen.

A korábbi F1-es sztár 2012-ben áll rajthoz az államokban.

A francia Jean Alesi több mint 200 futamon állt rajthoz a Formula-1-ben, aki jelenleg a sportautókat gyártó márka nagykövete, mely egyúttal névadószponzor is a Renault-nál.

A 47 éves versenyző egy pénteki sajtótájékoztatón erősíti meg az amerikai szereplését.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. szept. 23, 2011 8:51 pm

kiru írta:Kicsit OFF...

Jean Alesi részt vesz az Indy 500-on

A Lotus Csoport várhatóan ma jelenti be, hogy Jean Alesi részt fog venni a következő Indianapolis 500 versenyen.

A korábbi F1-es sztár 2012-ben áll rajthoz az államokban.

A francia Jean Alesi több mint 200 futamon állt rajthoz a Formula-1-ben, aki jelenleg a sportautókat gyártó márka nagykövete, mely egyúttal névadószponzor is a Renault-nál.

A 47 éves versenyző egy pénteki sajtótájékoztatón erősíti meg az amerikai szereplését.
Miért lenne off?

A másik ha lehet ne ettől a tolvaj bandától linkeljél. Thx.

Újabb F1-es versenyző próbálkozik az Indy 500-on
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. szept. 25, 2011 11:23 am

Előrelépés motorfronton - több csapattal is tárgyal a Lotus

Griffiths, HPD technikai guru:

"Ha pl. Bobby Rahal előáll egy ígéretes új versenyzővel, akkor akár el is tudjuk kötelezni magunkat mellette, de ha csak annyit kér, hogy szállítsunk, akkor valószínűleg nem" - tette hozzá. "Ha csak felbukkan valaki és bevásárolja magát egy csapathoz, akkor kétszer is meggondoljuk, hogy nekünk érdemes-e bele pénzt fektetünk."

Nem gondoltam volna, hogy a motorgyártók ilyen módon is presszionálni fogják/vagy tudják a csapatokat, hogy ne pénzes lúzereket szerződtessenek... ha jó motort akartok, mutassatok fel vkit, akivel együtt nyerni is tudunk! Erről van szó!!! Kellemes csalódás a Honda hozzáállása. Remélem a Chevy is követi a példát.:)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. okt. 02, 2011 8:59 am

Miller szerint így fest a 2012-es versenynaptár, ha Bernard és Bruton Smith nem talál sürgősen szponzort Loudonnak és Kentuckynak. A kínai verseny még kérdőjeles, három héten belül lesz végleges döntés, Porto Alegre biztosan nem lesz.


1. March 25 - St. Petersburg, FL - street course
2. April 1 - Birmingham, AL - road course
3. April 15 - Long Beach, CA - street course
4. April 29 - Sao Paulo, Brazil - street course
5. May 27 - Indianapolis, IN - oval track
6. June 3 - Detroit, MI – street course
7. June 9 - Ft. Worth, TX - oval track (Saturday night doubleheader)
8. June 24 - Newton, IA - oval track (Saturday night race)
9. July 8 - Toronto, Canada - street course
10. July 22 - Edmonton, Canada - street course
11. August 5 - Lexington, OH - road course
12. Aug. 26 – Sonoma, Calif. road course
13. September 2 - Baltimore, MD - street course
14. September 15 - Fontana, CA - oval track (Sat Night Race)
15. September 23 – Qingdao, China (street course)
16. October 13-14 - Las Vegas, NV - oval track
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. okt. 02, 2011 9:00 am

kvali eredménye:

1. Will Power Penske 219.283
2. Graham Rahal Ganassi 218.348
3. James Hinchcliffe Newman/Haas 218.186
4. Ed Carpenter Sarah Fisher 218.004
5. JR Hildebrand Panther 217.872
6. Marco Andretti Andretti 217.807
7. Scott Dixon Ganassi 217.692
8. Ryan Hunter-Reay Andretti 217.632
9. Oriol Servia Newman/Haas 217.520
10. Charlie Kimball Ganassi 217.357
11. Dario Franchitti Ganassi 217.213
12. Mike Conway Andretti 217.110
13. Simona de Silvestro HVM 216.924
14. Danica Patrick Andretti 216.768
15. Wade Cunningham Sam Schmidt 216.763
16. Helio Castroneves Penske 216.732
17. Buddy Rice Panther 216.685
18. Ryan Briscoe Penske 216.669
19. Tony Kanaan KV 216.484
20. Ana Beatriz Dreyer & Reinbold 216.424
21. Vitor Meira Foyt 216.300
22. Takuma Sato KV 215.856
23. EJ Viso KV 215.789
24. Alex Lloyd Dale Coyne 215.607
25. Dillon Battistini Conquest 215.578
26. Townsend Bell Dreyer & Reinbold 215.404
27. James Jakes Dale Coyne 214.297
28. Dan Wheldon Sam Schmidt
29. Pippa Mann Rahal Letterman Lanigan


2:45 IZOD IndyCar Race
Kentucky Indy 300

20:45-kor a rajt ma este.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. okt. 06, 2011 7:08 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szer. okt. 12, 2011 6:12 pm

chevy motorral reklámozzák a naptárba visszatért Detroit versenyt. Végül is a chevy a promóter is.

http://media.mlive.com/news/detroit_imp ... 98287b.jpg
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. okt. 15, 2011 9:23 am

Eddig fantasztikus ez a Vegas-i hétvége, szinte minden az IC-ről szól a városban, nagy tömeg a Macy's-ben, nagy buli a Stripen, elképesztő sebesség a pályán... Vegas BABY!
Servia mondjuk úgy érezte magát csütörtökön a pályán, mintha orosz ruletteznének... nem is csodálom, ment a three-wide lazán.
Szép kis közönség is várható Randy szerint, olyan 40 ezer körül. Ez oválviszonylatban már a jobbak közé számít erősen.

New Hampshire biztosan kikerült a naptából, ezt ma megerősítette a pálya elnöke. :(
Ma a Chevy bemutatja azt a négy csapatát, akikkel 2012-ben versenyzik: Penske, Andretti, Panther és ... ?
A Lotus motorja már a dínóban, november elején indul a pályás tesztjük.
Már 50 db Dallarára érkezett rendelés, szépen alakul a mezőny. Bernard szerint nem elképzelhetetlen egy 25-ös mezőny jövőre.
Marco Andretti 100. versenyét futja a hétvégén.

Egy újabb Penske-Ganassi párbaj a finálén

Las Vegas: Danica 224,719 mph-t repesztett csütörtökön

Rossz volt eddig az Indy-s lapjárás Vegasban - változás küszöbén?

Megérkezett a Chevrolet Grand Prix Detroitba!

PT autója Vegasra:
Kép
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. okt. 16, 2011 11:22 pm

nem ilyen záró versenyt akartunk :(
sajna Wheldon nem élte túl RIP :(





"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » hétf. okt. 17, 2011 7:48 am

Dietrich írta:nem ilyen záró versenyt akartunk :(
sajna Wheldon nem élte túl RIP :(
Uhh...
Sokkolt a hír!
Brutális! -aaa-

Kép

RIP -jaj-
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » hétf. okt. 17, 2011 7:59 am

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4324
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Név: Pongrácz Tamás
Életkor: 36
Kontroller: Logitech G25
Tartózkodási hely: London

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. okt. 17, 2011 11:35 am

Szegény srác...

RIP Wheldon -uh-
Tamas Pongracz
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. okt. 17, 2011 1:12 pm

mikor visszajátszották az egészet tegnap olyan volt mint a Stallone film..autók repkedtek, lángoltak..csak ez a valóság volt.
Danny fejjel vágódott a kerítésbe 220 mérfőldes sebességnél esélye sem volt..ow versenyzők fejét nem védi semmi..Surtees, Massa és most Wheldon az utóbbi 2 évben.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. okt. 17, 2011 1:15 pm

Motorsport pays tribute to Dan Wheldon

Drivers, teams and officials from the IndyCar Series and the rest of worldwide motorsport have been paying tribute to 2005 and 2011 Indianapolis 500 winner and '05 IndyCar champion Dan Wheldon, who died in an accident at Las Vegas on Sunday.

The 33-year-old Briton was involved in a 15-car pile-up on lap 12 of the race, with his Sam Schmidt Motorsports car launched into the air in the accident and rolling across the track before making contact with the safety fence and barrier. He was airlifted to hospital but died from what were described as "unsurvivable injuries."

Wheldon had started from the rear of the field as part of a $5 million challenge that would have seen him and a randomly chosen fan win $2.5 million each had he won the race, which was cancelled after the crash. The 19 drivers whose cars were still running agreed to complete a five-lap, three-wide parade in Wheldon's honour instead.


TRIBUTES TO DAN WHELDON:

Lewis Hamilton, McLaren Formula 1 driver

"This is an extremely sad day. Dan was a racer I'd followed throughout my career, as I often followed in his footsteps as we climbed the motorsport ladder in the UK. He was an extremely talented driver. As a British guy, who not only went over to the States but who twice won the Indy 500, he was an inspirational guy, and someone that every racing driver looked up to with respect and admiration. This is a tragic loss at such a young age. My heart goes out to his family and friends during this extremely difficult time."

Andretti Autosport (Wheldon's team - as Andretti Green - from 2003 to 2005)

"It is with extreme sorrow that we have lost one of our champion drivers today. Dan was an Indy 500 champion and IndyCar Series champion with Andretti Autosport - and one of our closest competitors. Dan brought such enthusiasm and passion to the sport not often seen in motorsports. We will remember Dan's tremendous racing accomplishments with our team as well his infectious personality. We would like to express our deepest sympathy to Dan's family, racing team and friends today. Dan is one of IndyCar's greatest champions."

Sam Schmidt, Wheldon's team owner

"Dan Wheldon was a tremendous competitor, a great racer and an even better person. It was an honour to have him be a part of our team. All of us at Sam Schmidt Motorsports are deeply saddened by his passing. Our prayers go out to all his family, especially his wife Susie, and their two children."

Jeff Belskus, Indianapolis Motor Speedway Corporation president

"We are incredibly saddened at the passing of Dan Wheldon. He was a great champion of the Indianapolis 500 and a wonderful ambassador for the race, the Indianapolis Motor Speedway and all of motorsports. Most importantly, he was a fantastic husband, father and man - a good friend to so many in this sport. His memory will live forever at the Speedway, both through the magnitude of his accomplishments on the track and his magnetism off the track. Our deepest sympathies are extended to his entire family, team and fans."

Mark Webber, Red Bull Formula 1 driver

"Rest in Peace Dan. I remember our early days in the UK in 1995/96... Miss ya..."

Ryan Briscoe, Penske IndyCar driver

"I don't have words for the tragic loss of Dan today. He was a good man and will be missed by all of us."

Sarah Fisher Racing, IndyCar team

"Our thoughts and prayers go out to the entire Wheldon family. Today we lost a great friend and a true competitor. You will be missed, Dan!"

American Le Mans Series

"Our deepest condolences to the family and friends of Dan Wheldon. The world has lost a talented IndyCar driver and a great individual."

Alex Lloyd, Dale Coyne Racing IndyCar driver

"This is one of the saddest days of my life. Can't believe we have lost him. He was a true champion and a great friend."

Bobby Rahal, Rahal Letterman Lanigan team boss

"The passing of Dan Wheldon today is a great shame. Dan was a great driver as evidenced by not only his Indianapolis 500 victories, but by his many wins and great performances in the race car. But he was much more than a great driver. He was a good guy, good family man and really seemed to have a bright future not only as a driver but as a television personality as well. We had spoken to him very recently about his prospects as a driver for 2012 with our team and he was very enthusiastic about his future. He will be missed."

KV Racing Technology, IndyCar team

"The entire KV Racing Technology - Lotus organisation extends its heartfelt condolences to the Wheldon family on this very sad occasion. Dan was a great champion and friend, a loving husband and father. He will be deeply missed."

Danica Patrick, Andretti Autosport IndyCar driver

"There are no words for today. Myself and so many others are devastated. I pray for Suzi and the kids that God will give them strength."

Ryan Walkinshaw, Holden Racing Team boss

"I considered it a huge honour to spend time with Dan earlier this year at the Brickyard 400 at Indianapolis when we met to finalise our agreement for him to join our team for the Gold Coast. What grabbed my attention most was Dan's character, he was an incredible person with a huge passion for life and love for his family. It is a very sad day for the Toll Holden Racing Team but, more importantly, it is one of true sadness for Dan's family. To them we offer our sincerest condolences."

James Courtney, V8 Supercar driver

"I first met Dan when I moved to Europe in karting in the mid-90s, we knew each other a long time and considered ourselves friends. Today is difficult for those of us who have lost a mate but most of all, as a father of a young family, I am struggling with knowing Dan's wife Susie is now without her partner and their children, Sebastian and Oliver, will grow up without their father. It's Dan's family, all of his family, who I truly feel sorry for."

Justin Wilson, IndyCar driver

"Just don't know what to say. So many thought that are mixed up right now. Dan is one of the Indycar greats. Thoughts with his family."

Tony Kanaan, KV IndyCar driver

"No words to describe the pain. See you on the other side my dear friend. You will be missed."

Oriol Servia, Newman/Haas IndyCar driver

"This is incredibly sad. We all know this is part of the sport. Cars are getting safer, tracks are getting safer so fortunately it hasn't happened in a long time. We all had a bad feeling about this place in particular just because of the high banking and how easy it was to go flat and if you give us the opportunity, we are drivers and we try to go to the front - we race each other hard because that's what we do. We knew it could happen but it's just really sad. There was no right or wrong thing to do really on how to proceed. It's the first time ever that we knew that a driver was gone so I think the series did the right thing. Even if you were going to be more careful we were still going to be travelling at a very high speed and in a risky situation. I think Randy's call was rational. He was saying 'Listen, you guys are not thinking straight.' If they had kept us in the car and we still had hope that Dan was going to be okay and they restarted the race sooner you can just focus on what you do. This wasn't the right way either to finish the race or the season; it feels wrong but there was no right way to deal with the situation. I feel so bad for Susie and their kids. It's so tough to understand when somebody is gone that quickly. Dan was always a very happy guy; he was always smiling. He was a funny, great person that touched a lot of people. He will be missed."

James Hinchcliffe, Newman/Haas IndyCar driver

"It's a black day for the sport. We came in here hoping for a good season finale and ended up losing a very close friend and a very good racing driver. I think Dan was coming into his second wind as a driver. He had so much success early on and he was getting back into that. It's going to be hard next year to climb into the new cars every time knowing that if it wasn't for Dan this thing wouldn't be what it was. He made such an impact on this sport and will even continue to now. It's proof that this is still a very dangerous sport. As hard as we work on the safety side, these things are still very possible. It's tough to put into words what everybody is feeling. There was no right answer on how to deal with this situation in terms of the rest of the race. Deep down we all think Dan would have wanted us to race but out of respect for him we made a decision, right or wrong. We're going to have to regroup over the winter and head into the first race next year and race the whole year for Dan because all I said, the new car that we all are going to be blessed with the opportunity to race, a lot of that is as good as it is because of Dan. My thoughts are with Susie and the kids."

Vitor Meira, AJ Foyt IndyCar driver

"This is not right. It should not have happened. Rest in peace Dan."

Anthony Davidson, Peugeot Le Mans driver

"Spent so many races trying to match Daniel as we grew up and raced together. I'm utterly devastated to hear the sad news. RIP Dan."

Helio Castroneves, Penske IndyCar driver

"It's so hard to speak these days. Dan was a nice guy, my God! A guy like that we feel satisfaction in knowing. He had a son at the age of Mikaella and another baby at a few months. So we are all devastated, with a heavy heart. It's a huge loss. Let us pray that his soul is received with all the glories of the Kingdom of God and sustain his family."

Ryan Hunter-Reay, Andretti Autosport IndyCar driver

"Devastated. Lost for words. Dan was a true champion in so, so many ways. He was a huge part of our sport. I'm praying for his family."
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Tartózkodási hely: Magyarszék
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Csaba » hétf. okt. 17, 2011 6:44 pm

:-(((
A sors fura fintora, hogy ezeknek az autóknak is ez volt az utolsó versenye...

R.I.P
Buchert Csaba

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. okt. 20, 2011 1:48 pm

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd okt. 25, 2011 4:57 pm

Marco 1. versenyhétvégéjén volt halálos baleset (Dana) és a 100.-on is (Wheldon).....
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd okt. 25, 2011 8:19 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. nov. 05, 2011 6:52 pm

Tracy most már versenyezni akar és lehetőleg egész évben

A bukója a Wheldon baleset után..guminyomos lett..
Kép
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. dec. 02, 2011 10:41 am

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. dec. 02, 2011 2:47 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » kedd dec. 06, 2011 5:16 pm

Kép

Kép

Kép
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. dec. 08, 2011 8:10 am

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. dec. 17, 2011 9:20 pm

Hivatalos: A tartóoszlop 250G-s ütésébe halt bele Wheldon

Wheldon az ütközés előtt 3,8 mp-el 55%-ra vette vissza a gázpedált, 2,8 mp-el a becsapódás előtt kezdte nyomni a féket és végül "csak" 165 mph-val haladt, amikor elszállt Kimballon.

Na és Pippa Mann is nyomta a féket, igaz a csajszi kicsit megkésett, mert csak 0,8 mp-el a becsapódás előtt... ő 196 mph-val szállt el.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. dec. 25, 2011 7:24 pm

2012 schedule

March 25: Streets of St. Petersburg (1.8-mile street course)
April 1: Barber Motorsports Park (2.3-mile road course)
April 15: Streets of Long Beach (1.968-mile street course)
April 29: Streets of Sao Paulo (2.536-mile street course)
May 27: Indianapolis Motor Speedway (2.5-mile oval)
June 3: Raceway at Belle Isle Park (2.1-mile street course)
June 9: Texas Motor Speedway* (1.5-mile oval)
June 23: Iowa Speedway (.875-mile oval)
July 8: Streets of Toronto (1.755-mile street course)
July 22: Edmonton City Centre Airport (1.973-mile airport course)
Aug. 5: Mid-Ohio Sports Car Course (2.258-mile road course)
Aug. 19: Streets of Qingdao, China (3.87-mile street course)
Aug. 26: Infineon Raceway (2.303-mile road course)
Sept. 2: Streets of Baltimore (2-mile street course)
Sept. 15: Auto Club Speedway (2-mile oval

+2 ovál kapcsán mennek a tárgyalások még.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Norbi » vas. dec. 25, 2011 8:39 pm

Dietrich írta:2012 schedule

March 25: Streets of St. Petersburg (1.8-mile street course)
April 1: Barber Motorsports Park (2.3-mile road course)
April 15: Streets of Long Beach (1.968-mile street course)
April 29: Streets of Sao Paulo (2.536-mile street course)
May 27: Indianapolis Motor Speedway (2.5-mile oval)
June 3: Raceway at Belle Isle Park (2.1-mile street course)
June 9: Texas Motor Speedway* (1.5-mile oval)
June 23: Iowa Speedway (.875-mile oval)
July 8: Streets of Toronto (1.755-mile street course)
July 22: Edmonton City Centre Airport (1.973-mile airport course)
Aug. 5: Mid-Ohio Sports Car Course (2.258-mile road course)
Aug. 19: Streets of Qingdao, China (3.87-mile street course)
Aug. 26: Infineon Raceway (2.303-mile road course)
Sept. 2: Streets of Baltimore (2-mile street course)
Sept. 15: Auto Club Speedway (2-mile oval

+2 ovál kapcsán mennek a tárgyalások még.
Az eddig beírt pályákból csak 4db ovál van ha jól számoltam. Ez a Wheldon esetnek köszönhető, vagy miért lesz csak ennyi ovál?

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. dec. 25, 2011 10:23 pm

írtam azt is jelenleg +2 ovállal tárgyalnak még.
annyiban van köze Wheldonnak hozzá, hogy megy a varia mit változtassanak az autón..de a fő baj, hogy oválon nagyon szarul teljesít az a része az új autónak amit a csapatok nem tudnak változtatni.
Jelenleg folynak a tesztek a csapatoknál is és majd mennek a javaslatok mit változtassanak rajta.
rossz a súlyelosztás, vezethetetlen az autó, 100 kg-al könnyebb miközben a köridő nem javult egy jottányit sem..és ezért akarják az oválokat pihentetni 2012-ben...csak ezt így nem írják le hivatalosan.

Texasban lenne egy esti és egy nappali verseny, szombaton, vasárnap csak mindkettő esetében full táv lenne és mindkettőre külön kvali (nem úgy mint tavaly)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Tartózkodási hely: Magyarszék
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Csaba » hétf. dec. 26, 2011 10:59 am

Dietrich írta:írtam azt is jelenleg +2 ovállal tárgyalnak még.
annyiban van köze Wheldonnak hozzá, hogy megy a varia mit változtassanak az autón..de a fő baj, hogy oválon nagyon szarul teljesít az a része az új autónak amit a csapatok nem tudnak változtatni.
Jelenleg folynak a tesztek a csapatoknál is és majd mennek a javaslatok mit változtassanak rajta.
rossz a súlyelosztás, vezethetetlen az autó, 100 kg-al könnyebb miközben a köridő nem javult egy jottányit sem..és ezért akarják az oválokat pihentetni 2012-ben...csak ezt így nem írják le hivatalosan.

Texasban lenne egy esti és egy nappali verseny, szombaton, vasárnap csak mindkettő esetében full táv lenne és mindkettőre külön kvali (nem úgy mint tavaly)
Remélem kidobják a kukába ezt az ocsmányságot.
Buchert Csaba

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szer. dec. 28, 2011 2:49 pm

Nem olyan ronda mint a 2003-as :)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szer. dec. 28, 2011 2:53 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 07, 2012 11:02 am

Az ALMS-ből jött Barfield az IndyCar új versenyigazgatója

Barfield új módszereket, új szellemiséget ígér

"Ha csak szűkebben az utcai pályás versenyeket nézzük, szerintem sokkal kevesebb büntetésre van szükség blokkolás miatt - inkább az indokolatlan ütközések lereagálásában hiszek" - mondta Barfield a szerdai sajtótájékoztatón.
"Hiszek abban, hogy mindenkinek joga van megvédeni a saját pozícióját. Ez - mióta az eszemet tudom - része az autóversenyzésnek."


Helyes! Elsőként kell eltörölni ezt az idióta szabályt amit az előd alkotott meg.

Sok-sok egykori és mostani Indy versenyző a Rolex 24 órás mezőnyében
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 07, 2012 1:05 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd jan. 10, 2012 2:10 pm

James Hinchcliffe picked to be Danica's Go Daddy successor

Már csak PT-nek kellene 1 autót találni és akkor mindkét emberen ott van a rajtnál ;)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 14, 2012 1:19 pm

Ilyen lesz a Lotus az IC-ben. Csak egy a bibi velük, hogy 5 csapat 7 autóval lesz lotus csapat. HVM, Herta, Shank, DRR, Dragon. Ebből csak a HVM nem így fog kinézni. Ember legyen a talpán aki majd megkülönbözteti őket verseny alatt :) Azt csiripelik a madarak, hogy PT is full szezont tud majd menni csak a csapat még találgatás szintjén van. Shank, Coyne, Foyt...

Autosport Lotus filmben is elmondja a Lotusos góré, hogy széles körben közvéleményt kutattak és ennek az eredménye az lett, hogy a fekete-sárga színkombináció az, amit mindenki Lotus színeknek ismer/szeret/akar. Ezért döntött úgy a Lotus, hogy minden szériában ezt a színt viszi, ez lesz a brand szín.

Kép

Kép

Kép
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: kiru » szomb. jan. 14, 2012 1:24 pm

Dietrich írta: Azt csiripelik a madarak, hogy PT is full szezont tud majd menni csak a csapat még találgatás szintjén van.
Remélem az öreg harcos összekapja magát, és a technika is megfelelő lesz hogy ismét eredményes legyen.
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Tartózkodási hely: BP

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: KOPI » szomb. jan. 14, 2012 2:32 pm

ezek a kocsik kibaszott okádékok. Jól sikerül ezt is szar irányba vinni egyre jobban. Nézzük csak meg 1998 ban a kocsikat és azóta. Fos
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 14, 2012 3:08 pm

KOPI írta:ezek a kocsik kibaszott okádékok. Jól sikerül ezt is szar irányba vinni egyre jobban. Nézzük csak meg 1998 ban a kocsikat és azóta. Fos
dallarák mindig is kukás autók voltak ;)

meg se közelítik a reynardot és a késöbbi lolákat.
de ez van most ezt kell elfogadni..az ocsmányság a hátsó elemből adódik ami a ráfutásos baleset megelőzését hivatott elkerülni. És ha az F1 is átveszi már fel se fog tünni neked :)
merthogy már érdeklődik az FIA..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: IndyCar 2011 Csevegő

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 14, 2012 3:09 pm

kiru írta:
Dietrich írta: Azt csiripelik a madarak, hogy PT is full szezont tud majd menni csak a csapat még találgatás szintjén van.
Remélem az öreg harcos összekapja magát, és a technika is megfelelő lesz hogy ismét eredményes legyen.

kell a pénz, jó mérnök+szerelők és ő maga.
azon se lepődnék meg ha Coynál kötne ki..nála kezdte az IC-t 1991-ben és lehet nála is fejezi be )
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég