- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
MTCC 2011 CSEVEGŐ
2011. Március 2-án Kezdetét veszi az MTCC Bajnokság idei szezonja.
Nagyon hosszú tanakodás, több variációt végigtesztelve, mely mind "saját"
fejlesztés volt fizika terén, mivel mindenképp hasonlóan az F1-hez, saját modot szerettünk volna. Persze voltak gondok, valamikor a modell nem volt megfelő, jobban mondva alkalmas egy bajnokihoz, voltak ötletek, melyet végül elvetettünk, mivel úgy gondoltuk elég elcsépelt téma, de sikerült döntésre jutnunk, és elkészült a mod, mellyel remélhetőleg egy sikeres évadot tudunk teljesíteni minél többen.
Cél volt többek között, hogy ne legyen többféle autó, ami lehet sokak örömére
vagy bánatára, de úgy gondoltuk, így lehet egyenlő feltételeket biztosítani, elkerülve ezzel az "ez a kocsi gyorsabb a másik lassabb, és így tovább"-vitát. A másik nagy kérdés az autó hajtása volt, mivel sokan a hátsó, és vannak akik az első kerék hajtást szeretik jobban, ebből következett, hogy az idei modunk 4 kerék meghajtást kapott, de elég nagy tartományban állítható a hajtás elosztása, így mindenki saját vezetési stílusára tudja majd hangolni az autót. Az autó beállítása terén is próbáltuk leegyszerüsíteni a helyzetet, mellyel ismételten az volt a cél, hogy ne csak azon múljon ki, hogy tud setupolni, vagy kinek mennyi ideje van ezen felül tesztelésre, tehát elég korlátozottak a beállítási lehetőségek, de természetesen minden fontosabb, variálható.
Kicsit a Bajnokságról. Március 2-án kezdünk, így már lehet tudni, hogy a futamok szerdánként kerülnek majd megrendezésre, lesz, hogy 2 hetente, lesz nagyobb szünet az Indy 500 idején, illetve lesz hogy 3 futam is lesz egymás utáni héten.
Az utolsó, 13. futam Augusztus 31-én kerül megrendezésre.
A szabályokról pár szóban, melyről majd a szabályzatban, melyet majd el kell
fogadni aki indulni szeretne, bővebben olvashattok.
A jelentkezők maximális létszáma 27 fő. Ezen felül is persze lehet jelentkezni de csak tartalékosnak, akik ha lesz szabad autó tudnak indulni a futamon.
9 Csapat indulhat maximálisan, csapatonként 3 fővel.
A futamok 45 percesek lesznek, tehát idő limit lesz érvénybe.
Az értékelésnél a jól bevált MotoGP pontozást fogjuk alkalmazni, és csapaton belül mindhárom pilóta eredménye beleszámít a csapat értékelésbe.
Külön köszönet Kopinak, Sanyának, Bodzzzának, Zsozsesznek a mod fejlesztésében, tesztelésében, elkészítésében.
A Bajnoki Szezont megelőzően 3 tesztfutam kerül megrendezésre.
Egyéb teszt még lehetséges, hogy bekerül a szezon előtti tesztek közé.
Első Teszt: 2011. Február 15. Laguna Seca
Második Teszt: 2011. Február 16. Valencia (Utcai)
Harmadik Teszt: 2011. Március 1. Montreal
MTCC 2011 Versenynaptár:
1. Futam Március 2. - Montreal
2. Futam Március 16. - A1-Ring
3. Futam Március 30. - LeMans
4. Futam Április 20. - Valencia (utcai)
5. Futam Április 27. - Laguna Seca
6. Futam Május 11. - Sao Paulo (utcai)
7. Futam Június 15. - Spa-Francorchamps
8. Futam Június 29. - Macau
9. Futam Július 13. - Bathurst
10.Futam Augusztus 3.- Cleveland
11.Futam Augusztus 10.- Monza
12.Futam Augusztus 17.- Kyalami
13.Futam Augusztus 31.- Hungaroring
A mod tölthető:
MTCC 2011 - tartalmazza a javítást
JAVÍTÁS
Első tesztfutamhoz a pálya:
Laguna Seca
Szerver Fut: 87.229.108.129:34283 IP címen
Jelszó: mtcc11
Sok Sikert a Bajnoki Szezonhoz Mindenkinek!
Ha bármi kérdés van itt meg lehet tenni, bármelyik szervezőnél lehet érdeklődni.
Bodzzza, Sanya, Kopi és nálam.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KOPI szer. jan. 05, 2011 9:15 pm-kor.
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
A bajnokságban szereplő csapatok,és rajtszámok.
1. UPS MOTORSPORT 14 33 99
2. Lucky Strike Racing 3 6 27
3.Kraftwerk Racing Team 67 "VIP" 68 69
4.De Walt Racing Team 79 "VIP" 80 81
5. Stobart Motorsport 76 "VIP" 77 "VIP" 78 "VIP"
6. Benson&Hedges Racing 5 7 9
7.Martini Racing 47 48 49
8. Burn Motorsport 34 44 54
9. Monster Racing 19 20 21
10. Fedex Racing Team 50 60 70 (tartalék csapat)
Közvetitő Autók és Safety Car: AUDI R8
1. UPS MOTORSPORT 14 33 99
2. Lucky Strike Racing 3 6 27
3.Kraftwerk Racing Team 67 "VIP" 68 69
4.De Walt Racing Team 79 "VIP" 80 81
5. Stobart Motorsport 76 "VIP" 77 "VIP" 78 "VIP"
6. Benson&Hedges Racing 5 7 9
7.Martini Racing 47 48 49
8. Burn Motorsport 34 44 54
9. Monster Racing 19 20 21
10. Fedex Racing Team 50 60 70 (tartalék csapat)
Közvetitő Autók és Safety Car: AUDI R8
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára KOPI szer. jan. 05, 2011 8:28 pm-kor.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Jelentkezést illetve autó választást majd a Bajnoki jelentkezős témában kérjük, hogy jelezzétek!
Autó festés idén nem lesz, a modban levő autókból lehet majd választani. Itt emelném ki Kopi munkáját, aki elkészítette ezeket a festéseket, melyekből majd mindenki választhat magának megfelelőt.
Az autók között van 5 VIP autó, melyet a fentebb említett pilóták kapnak meg, tehát akik segítették munkájukkal, hogy összállt ez a mod.
Ezen felül elsőbbséget élvez a tavalyi teszt szezon első 10 helyezettje, akik elért eredményük alapján választhatnak maguknak majd autót, majd utána már a nevezés sorrendje dönt, amennyiben jogosítvánnyal rendelkezik az illető.
Emlékeztetőül a tavalyi első 10 helyezett:
1. Danik0sz
2. Gerrard
3. Tommy78
4. Zsozsesz
5. Lui76
6. Knife
7. Dodi
8. Gstyle
9. Mugen
10. Toby
Autó festés idén nem lesz, a modban levő autókból lehet majd választani. Itt emelném ki Kopi munkáját, aki elkészítette ezeket a festéseket, melyekből majd mindenki választhat magának megfelelőt.
Az autók között van 5 VIP autó, melyet a fentebb említett pilóták kapnak meg, tehát akik segítették munkájukkal, hogy összállt ez a mod.
Ezen felül elsőbbséget élvez a tavalyi teszt szezon első 10 helyezettje, akik elért eredményük alapján választhatnak maguknak majd autót, majd utána már a nevezés sorrendje dönt, amennyiben jogosítvánnyal rendelkezik az illető.
Emlékeztetőül a tavalyi első 10 helyezett:
1. Danik0sz
2. Gerrard
3. Tommy78
4. Zsozsesz
5. Lui76
6. Knife
7. Dodi
8. Gstyle
9. Mugen
10. Toby
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Tommy78 szer. jan. 05, 2011 8:35 pm-kor.
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
Megtisztelsz Sanya, de vannak még előttem 9-en.sanya írta:Mivel ez a festés az én külön kérésem volt Kopi mester felé, örömmel töltene el ha Bedy és Te is elfogadnátok a felkérésemet, hogy ebben a csapatban menjünk együtt.
Részemről igen nagy megtiszteltetés lenne!
Viszont nagyon jó párosítás lenne, Kraftwerk+69, mindkettőt csipázom.
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
....van az a pénz....Toby írta:Megtisztelsz Sanya, de vannak még előttem 9-en.sanya írta:Mivel ez a festés az én külön kérésem volt Kopi mester felé, örömmel töltene el ha Bedy és Te is elfogadnátok a felkérésemet, hogy ebben a csapatban menjünk együtt.
Részemről igen nagy megtiszteltetés lenne!
Viszont nagyon jó párosítás lenne, Kraftwerk+69, mindkettőt csipázom.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Pályákból van 1-2 ami nagyon bejön főleg a kedvenc városi pályám Macau és tavaly nagyon a szívemhez nőtt Tommy pálya.
Többi is elmegy de ez a kettő a legjobb :D :D
Foglalnám a UPC-es kis tragacsokat :D
#14et Gerrard kolegának ->majd erősíti
#33at Dodinak ->majd megerősíti
#99et magamnak
Tommy köszönöm a számokat!!
Többi is elmegy de ez a kettő a legjobb :D :D
Foglalnám a UPC-es kis tragacsokat :D
#14et Gerrard kolegának ->majd erősíti
#33at Dodinak ->majd megerősíti
#99et magamnak
Tommy köszönöm a számokat!!
Molnár Dániel #99
- b05co
- Pilóta
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: vas. aug. 03, 2008 12:49 pm
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: szomb. júl. 28, 2007 10:59 am
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
- Szabi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm
Benson&Hedges Racing 7-es autót foglalnám a 3 tesztversenyre legalább, aztán majd kiderül hogy megyek az autóval
szerk: olyan mintha teljesen random viselkedne az autó.. nembiztos hogy a tesztre jövök, így nem sok értelme van szerintem :-/
szerk: olyan mintha teljesen random viselkedne az autó.. nembiztos hogy a tesztre jövök, így nem sok értelme van szerintem :-/
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Szabi csüt. jan. 06, 2011 6:25 pm-kor.
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Végig olvastam, kipróbáltam GRAT URAK! Izgalmas versenyekkel kecsegtet!
Kicsit hosszúnak érzem az 1 órás futamokat, szerintem jobb lenne az osztott verzió, tudom már lerágott csont, de az 1 órás futam is. Nem tudom mennyien szoktak maradni a 2. futamra, ezzel kapcsolatosan a HRC-sek biztosan tudnak mondani statisztikát, de a csapatversenyerősítése ezen is bizonyos mértékben változtat. Egyénileg meg, ha valaki kiesik az elején - legrosszabb esetben más hibájából csapattársait is magával rántva - nincs több esélye, hogy jót szórakozzon, versenyezzen aznap.
@all
URAK!
HA VALAKI HOZZÁ AKAR SZÓLNI A DOLOGHOZ ARRA KÉREM MOST TEGYE, NE A VERSENYKIÍRÁSON AKARJON KÉSŐBB VÁLTOZTATNI, MERT AZON MÁR NEM LEHET!
Kicsit hosszúnak érzem az 1 órás futamokat, szerintem jobb lenne az osztott verzió, tudom már lerágott csont, de az 1 órás futam is. Nem tudom mennyien szoktak maradni a 2. futamra, ezzel kapcsolatosan a HRC-sek biztosan tudnak mondani statisztikát, de a csapatversenyerősítése ezen is bizonyos mértékben változtat. Egyénileg meg, ha valaki kiesik az elején - legrosszabb esetben más hibájából csapattársait is magával rántva - nincs több esélye, hogy jót szórakozzon, versenyezzen aznap.
@all
URAK!
HA VALAKI HOZZÁ AKAR SZÓLNI A DOLOGHOZ ARRA KÉREM MOST TEGYE, NE A VERSENYKIÍRÁSON AKARJON KÉSŐBB VÁLTOZTATNI, MERT AZON MÁR NEM LEHET!
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
Kipróbálván a modot, mégsincs meg a szerda esti elfoglaltságom.. :? Számomra nagyon élvezhetetlen, egyszerűen nem érzem, mikor merre akar menni az autó, egyik pillanatban alulkormányzott, aztán hirtelen túlkormányzottá válik és ennek variációi. A HRC szerveren van egy mod, abban a BMW-t 450LE-vel a hátsó kerekén jobban kordában tudom tartani, mint ezt.
Szóval röviden tömören nem akarok még egy olyan bajnokságban részt venni, ahol az autóval kell küzdenem és nem pedig a többiekkel. :(
Szóval röviden tömören nem akarok még egy olyan bajnokságban részt venni, ahol az autóval kell küzdenem és nem pedig a többiekkel. :(
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Sziasztok!
Kiprobaltam a mod-ot es nekem nagyon tetszik, tuti jonni fogok!
Leirom a tapasztalataim, velemenyem:
Azzal, h az auto 4 kerek meghajtasu, sztem nem azt ertetek el hogy az elosokerekeseket kedveloknek es a hatsokerekeseket kedveloknek is jo,mert ez egy 3. hajtasforma, de nekem tetszik:)
A beallitasoknal az volt a cel, h egyszeru legyen. En eddig nem nagyon talakoztam ilyen bonyolult setupolassal, mivel az auto egyensulyat harom kulonbozo helyen lehet allitani. Ott van a sulyeloszlas, nyomatekeloszlas es futomu. A zart kasztnis autoknal ritka, h a sulyeloszlashoz hozza lehet piszkalni. Ez nekem nem problema, de lehetnek olyanok, akiknek az!
Toby, ne hagyd ki a bajnoksagot, mert en tegnap 20 perc alatt be tudtam allitani az autot, ugy, h kezesbarany lett, adok setupot majd!
Kiprobaltam a mod-ot es nekem nagyon tetszik, tuti jonni fogok!
Leirom a tapasztalataim, velemenyem:
Azzal, h az auto 4 kerek meghajtasu, sztem nem azt ertetek el hogy az elosokerekeseket kedveloknek es a hatsokerekeseket kedveloknek is jo,mert ez egy 3. hajtasforma, de nekem tetszik:)
A beallitasoknal az volt a cel, h egyszeru legyen. En eddig nem nagyon talakoztam ilyen bonyolult setupolassal, mivel az auto egyensulyat harom kulonbozo helyen lehet allitani. Ott van a sulyeloszlas, nyomatekeloszlas es futomu. A zart kasztnis autoknal ritka, h a sulyeloszlashoz hozza lehet piszkalni. Ez nekem nem problema, de lehetnek olyanok, akiknek az!
Toby, ne hagyd ki a bajnoksagot, mert en tegnap 20 perc alatt be tudtam allitani az autot, ugy, h kezesbarany lett, adok setupot majd!
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Nagyon jól sikerült a mod, nekem bejön nagyon Setupban tényleg csak a lényeges dolgok maradtak, így az autó egyszerűen és gyorsan saját stílusra szabható Lehet igaza van Metosznak az egy órás futammal kapcsolatban, de ez csak saját vélemény A versenynaptárba meg különösen jó pályákat sikerült összeválogatni ;)
U.i.: Ha egy tippet elfogadsz Toby, a súlyelosztást próbáld meg teljesen előrehúzni úgy sokkal stabilabb az autó szerintem
U.i.: Ha egy tippet elfogadsz Toby, a súlyelosztást próbáld meg teljesen előrehúzni úgy sokkal stabilabb az autó szerintem
Illés György
-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
Próbálgattam eleget, nekem nem volt sehogy sem jobb, tudom, hogy egész évben csak a szenvedés lenne vele.Nightt írta:Toby, ne hagyd ki a bajnoksagot, mert en tegnap 20 perc alatt be tudtam allitani az autot, ugy, h kezesbarany lett, adok setupot majd!
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Metosz!
Nem készült sosem ilyen statisztika mennyien maradtunk (2010-es év nem mérvadó az egy bukta év volt a HRC történelmében) de a korábbi években futamokról 1-2 ember lépett le.
Volt mikor 28 induló volt aztán 4-en kiléptek, de maradtunk éppen elegen.
Elmondtam tavaly is (akkor sem hallgattak rám) elmondom most is (most sem fognak)
Több bajnokság tapasztalata után a legsikeresebb variáns a 3x20 perc volt a 2.és3. futam rajtsorrendjét az előző futam eredménye adta, azzal, hogy a célbaérőket fordítottuk meg utánuk soroltuk be a DNF vagy későn érkezőket.
Gyakorlatban ez azt jelentette, hogy volt aki az 1. futamon kiesett az elején majd a 2. futamon igaz hátulról kellett indulnia de mondjuk 16. lett utolsó célbaérő. Mögötte volt még mondjuk 5 DNF.
3. futamra ővé volt a pole és nyerhetett (volt ilyen) szóval nem volt jellemző az hogy leléptek tömegesen.
SLS oldalunkon ott vannak az eredmények.
Az első futam általában a szokásos "unalmas" a legjobbak elöl a gyengébbek hátul versenyek voltak. Aztán a 2. futamra kavarodtak a dolgok a 3. futamra előállt a káosz és Modáék nem bírtak magukkal.
Itt van egy ilyen a 2-3 futam az nagyon jó volt, ha csak 1 futam lett volna ami 60 perc hát...
Hidden Valley V8 bajnokság 3x20 perc
Aztán rendeztünk BMW bajnokságot is 2x30 percesek voltak.
Elöbb a modot találtuk meg aztán hozzá a megfelelő pályákat.
Egyik ilyen volt a BMW M3 E92 mod Paul Ricard pályán a 2. futam az brutális volt.
Bedynek is örök emlékű :D
1 órás vagy hosszabb versenyekhez GT kaliberű vagy NGT tipusú autókkal voltak jobb versenyek amikben van erő (Spa, Monza, Road America stb. pályákon)
Mentünk WTCC '87 moddal 1 órás futamokat de csak kizárólag utcai pályákon így nagyon sok csata alakulhatott ki.
Ezzel a moddal én a 2x30 percet javasolnám rövidebb pályákat amik 1-1,2 perc alatt teljesíthetők.
Nálunk 4 év tapasztalat alapján alakult ki melyik a jó lebonyolitási forma.
De a döntés a tiétek.
Nem készült sosem ilyen statisztika mennyien maradtunk (2010-es év nem mérvadó az egy bukta év volt a HRC történelmében) de a korábbi években futamokról 1-2 ember lépett le.
Volt mikor 28 induló volt aztán 4-en kiléptek, de maradtunk éppen elegen.
Elmondtam tavaly is (akkor sem hallgattak rám) elmondom most is (most sem fognak)
Több bajnokság tapasztalata után a legsikeresebb variáns a 3x20 perc volt a 2.és3. futam rajtsorrendjét az előző futam eredménye adta, azzal, hogy a célbaérőket fordítottuk meg utánuk soroltuk be a DNF vagy későn érkezőket.
Gyakorlatban ez azt jelentette, hogy volt aki az 1. futamon kiesett az elején majd a 2. futamon igaz hátulról kellett indulnia de mondjuk 16. lett utolsó célbaérő. Mögötte volt még mondjuk 5 DNF.
3. futamra ővé volt a pole és nyerhetett (volt ilyen) szóval nem volt jellemző az hogy leléptek tömegesen.
SLS oldalunkon ott vannak az eredmények.
Az első futam általában a szokásos "unalmas" a legjobbak elöl a gyengébbek hátul versenyek voltak. Aztán a 2. futamra kavarodtak a dolgok a 3. futamra előállt a káosz és Modáék nem bírtak magukkal.
Itt van egy ilyen a 2-3 futam az nagyon jó volt, ha csak 1 futam lett volna ami 60 perc hát...
Hidden Valley V8 bajnokság 3x20 perc
Aztán rendeztünk BMW bajnokságot is 2x30 percesek voltak.
Elöbb a modot találtuk meg aztán hozzá a megfelelő pályákat.
Egyik ilyen volt a BMW M3 E92 mod Paul Ricard pályán a 2. futam az brutális volt.
Bedynek is örök emlékű :D
1 órás vagy hosszabb versenyekhez GT kaliberű vagy NGT tipusú autókkal voltak jobb versenyek amikben van erő (Spa, Monza, Road America stb. pályákon)
Mentünk WTCC '87 moddal 1 órás futamokat de csak kizárólag utcai pályákon így nagyon sok csata alakulhatott ki.
Ezzel a moddal én a 2x30 percet javasolnám rövidebb pályákat amik 1-1,2 perc alatt teljesíthetők.
Nálunk 4 év tapasztalat alapján alakult ki melyik a jó lebonyolitási forma.
De a döntés a tiétek.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
a 3 tesztfutamot meg 3 különböző karakterű pályán kellene tesztelni szerintem, hogy kiderüljön a mod mire alkalmas.
1. utcai pl. Pau, Macau vagy Monaco
1. hosszabb Spa, Brno vagy Monza
1. rövidebb kacskaringós pl. Oschersleben
1. utcai pl. Pau, Macau vagy Monaco
1. hosszabb Spa, Brno vagy Monza
1. rövidebb kacskaringós pl. Oschersleben
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A beállítás nagyon sokat számít, tegnap alappal mentem ki és nem akartam egyáltalán fordulni aztán kaptam az Uraktól setupot és máris élvezet irányába mozdult - Toby ne add fel.
MOD, pályák már ki lettek írva és a datumok is - ez adja a gerincét - ezeken változtatni nem szerencsés és korábban se tettük csak a logika mentén.
Kopi 'tuti'-ja viszont letaglózott, ki kellene próbálni az 1 órát vele, hogy tudjuk miről beszélünk.
Hasonló méretű autókkal még a valóságban sem rendeznek 30 percnél hosszabb meneteket. A létszám 2. futamos csökkenést, pedig a csapatverseny erősen csökkentené, de ahogy Dietrich írta nem is igazán jellemző.
A saját 2 futamos versenyeink statisztikája hasonló volt, úgy emlékszem történt olyan is Kyalamiban 79-es autókkal, hogy a második futamon már többen voltunk
MOD, pályák már ki lettek írva és a datumok is - ez adja a gerincét - ezeken változtatni nem szerencsés és korábban se tettük csak a logika mentén.
Kopi 'tuti'-ja viszont letaglózott, ki kellene próbálni az 1 órát vele, hogy tudjuk miről beszélünk.
Hasonló méretű autókkal még a valóságban sem rendeznek 30 percnél hosszabb meneteket. A létszám 2. futamos csökkenést, pedig a csapatverseny erősen csökkentené, de ahogy Dietrich írta nem is igazán jellemző.
A saját 2 futamos versenyeink statisztikája hasonló volt, úgy emlékszem történt olyan is Kyalamiban 79-es autókkal, hogy a második futamon már többen voltunk
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Egy dolgot áruljatok el nem fos mind1 hogy milyen hosszuságu a pálya? 45 perces vagy 1 órás futamon fos mind1 hogy én spa ba kapok fél percet Tommytól vagy egy akármelyik rövid pályán?Küzdeni harcolni itt is ott is lehet.A 2 futamos dologgal meg csak a melo van. Forditott sorrend beállitás stb. Senki nem emlitette hogy segitene ebben. f1 be indycarba sincs 2 futam,ha kiesek az első körben,ott se inditják ujra. Ez a bajnokság ilyen lesz,ha nem jön be,akkor idő elött vége a bajnokságnak.
@metosz milyen tutim taglozott le?
@metosz milyen tutim taglozott le?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
KOPI írta:Egy dolgot áruljatok el nem fos mind1 hogy milyen hosszuságu a pálya? 45 perces vagy 1 órás futamon fos mind1 hogy én spa ba kapok fél percet Tommytól vagy egy akármelyik rövid pályán?Küzdeni harcolni itt is ott is lehet.A 2 futamos dologgal meg csak a melo van. Forditott sorrend beállitás stb. Senki nem emlitette hogy segitene ebben. f1 be indycarba sincs 2 futam,ha kiesek az első körben,ott se inditják ujra. Ez a bajnokság ilyen lesz,ha nem jön be,akkor idő elött vége a bajnokságnak.
@metosz milyen tutim taglozott le?
ne kezdjük azzal a szervezést, hogy eleve az idő előtti befejezését tervezzük.tuti nem lesz 2 futamos verseny
Valóban mivel a valóságot szimuláljuk ezeknél az általad említett bajnokiknál nem csináltunk soha olyat, hogy indycar vagy F1 bajnokin 2 futam lenne.
Viszont a valóságban is két futamot csinálnak sokszor a kasznis autók, ez jellemző a kategóriára.
Nekem az 1 futamos verzió is jó, de az a véleményem, hogy szerencsésebb lenne több futam.
Tommy mint szakosztályvezető dönt vagy szavaztat az előkészületi fórumban leírtakról!
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Akkor Tommy dönt,én meg befogom a pofám. Csak tudnám hogy ha ez Tommy bajnoksága,akkor miért nincs elfogadva ahogy ő akarja,lebonyolitani a futamokat. Milyen érdekes Gingernek miért nem mondja senki hogy ne igy ugy meg festeni kéne kocsit meg stb. Mikor vmelyi oválon speedway szárnyakkal mentünk short oval helyett senki nem mondta hogy Ginger ezt igy ne. Hanem lenyomtuk a futamot. Jó hogy még el sem kezdödött az egész szar,máris megy a vita.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Metosz akkor meg miért kérdezed a véleményét a HRC-nek mik a tapasztalatok (amik Kopiéknak 0 van e téren ill. már van 1), ha el van döntve minden?
Sok sikert a bajnoksághoz.
u.i. nem beszélt senki mod váltásról..
Sok sikert a bajnoksághoz.
u.i. nem beszélt senki mod váltásról..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Dietrich mindenben egyszerüsiteni akartunk .Nem lesz forditott sorrend nem lesz súly bünti nem lesz semmi.1 futam,de ezt már az elején mondtuk neked is. De a beirásod alapján ugy látom te már eldöntötted hogy nem is jöszDietrich írta:Metosz akkor meg miért kérdezed a véleményét a HRC-nek mik a tapasztalatok (amik Kopiéknak 0 van e téren ill. már van 1), ha el van döntve minden?
Sok sikert a bajnoksághoz.
u.i. nem beszélt senki mod váltásról..
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Az ominózus futamon a valóságban is speedway szárnnyakkal mentek a short pályán, Ginger csak ragaszkodott a valósághoz.KOPI írta:Akkor Tommy dönt,én meg befogom a pofám. Csak tudnám hogy ha ez Tommy bajnoksága,akkor miért nincs elfogadva ahogy ő akarja,lebonyolitani a futamokat. Milyen érdekes Gingernek miért nem mondja senki hogy ne igy ugy meg festeni kéne kocsit meg stb. Mikor vmelyi oválon speedway szárnyakkal mentünk short oval helyett senki nem mondta hogy Ginger ezt igy ne. Hanem lenyomtuk a futamot. Jó hogy még el sem kezdödött az egész szar,máris megy a vita.
Az F1 és az Indycar nem "fantázia" sorozatok, nem piszkáljuk a festést mert nem szeretnénk sárga Ferrarit vagy Zöld McLarent....stb, F1 játszunk.
Túlreagálod. Ez az előkészületi fórum és éppen azért, hogy ne a kezdésnél legyen vita.
Amennyiben probléma, hogy van véleményem akkor befogom a pofám.
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Nem kell befogni :D.az én álláspontom akkor is az hogy tavaly nem jött be a 2 futam mtcc be. amugy ha senki nem probálta honnan tudjuk hogy szar?metosz írta:Az ominózus futamon a valóságban is speedway szárnnyakkal mentek a short pályán, Ginger csak ragaszkodott a valósághoz.KOPI írta:Akkor Tommy dönt,én meg befogom a pofám. Csak tudnám hogy ha ez Tommy bajnoksága,akkor miért nincs elfogadva ahogy ő akarja,lebonyolitani a futamokat. Milyen érdekes Gingernek miért nem mondja senki hogy ne igy ugy meg festeni kéne kocsit meg stb. Mikor vmelyi oválon speedway szárnyakkal mentünk short oval helyett senki nem mondta hogy Ginger ezt igy ne. Hanem lenyomtuk a futamot. Jó hogy még el sem kezdödött az egész szar,máris megy a vita.
Az F1 és az Indycar nem "fantázia" sorozatok, nem piszkáljuk a festést mert nem szeretnénk sárga Ferrarit vagy Zöld McLarent....stb, F1 játszunk.
Túlreagálod. Ez az előkészületi fórum és éppen azért, hogy ne a kezdésnél legyen vita.
Amennyiben probléma, hogy van véleményem akkor befogom a pofám.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ezt imádom benned Kopi, hogy ha akarsz tudsz konstruktív lenni.KOPI írta:Nem kell befogni :D.az én álláspontom akkor is az hogy tavaly nem jött be a 2 futam mtcc be. amugy ha senki nem probálta honnan tudjuk hogy szar?metosz írta:Az ominózus futamon a valóságban is speedway szárnnyakkal mentek a short pályán, Ginger csak ragaszkodott a valósághoz.KOPI írta:Akkor Tommy dönt,én meg befogom a pofám. Csak tudnám hogy ha ez Tommy bajnoksága,akkor miért nincs elfogadva ahogy ő akarja,lebonyolitani a futamokat. Milyen érdekes Gingernek miért nem mondja senki hogy ne igy ugy meg festeni kéne kocsit meg stb. Mikor vmelyi oválon speedway szárnyakkal mentünk short oval helyett senki nem mondta hogy Ginger ezt igy ne. Hanem lenyomtuk a futamot. Jó hogy még el sem kezdödött az egész szar,máris megy a vita.
Az F1 és az Indycar nem "fantázia" sorozatok, nem piszkáljuk a festést mert nem szeretnénk sárga Ferrarit vagy Zöld McLarent....stb, F1 játszunk.
Túlreagálod. Ez az előkészületi fórum és éppen azért, hogy ne a kezdésnél legyen vita.
Amennyiben probléma, hogy van véleményem akkor befogom a pofám.
Én azzal a javaslattal egészíteném ki, hogy akkor a tesztfutam tapasztalatot beépítve tartsunk nyitva a kérdést, az első tesztfutamig.
@Dietrich
Nem akartalak megsérteni. Sőt nagyon remélem jössz a bajnokiba és a HRC csapat csapatkapitánya leszel. Pár ősmaszimossal (gondolok itt Knife-ra) tervezem, hogy összeállunk és kihívhatunk titeket egy bajnokira. A tét fejenként egy sör lehetne, ha elfogadjátok a kihívást, avagy nyuszi-e vagy? ez kaszni.
Szóban már egyeztettünk. A díjátadón csapatot fogunk díjjazni! 3 fős dobogón!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Amiatt nem akartunk 2x30 perces, vagy 3x20, vagy 9x5 vagy 8x4 perces futamokat rendezni mert nem akartunk.
Én épp ellenkezőleg látok sok dolgot, pl amíg egy 20 perces futam elején kicsúszik valaki, vagy összetöri az autóját, nagy valószínűséggel már nem ér oda az elejébe, mivel kevés rá az idő, míg egy 1 órás, vagy 45 perces futamon erre sokkal nagyobb az esélye. A másik dolog, hogy a gumikopást és a fogyasztást úgy állítottam be, hogy minimum 1 de aki nem tud nagyon vigyázni a gumikra, annak két kiállásra is szüksége lehet. Míg egy 20 vagy 30 perces futamon általában nem mennek pitelni, csak ha gond vagy sérülés van, én ugy érzem az sokkal unalmasabb, mint egy-két pitkiállással izgalmasabbá tenni egy futamot, és lehet taktikázni.
A harmadik dolog, én nem tudom ez honnan jön, hogy az autó mérete befolyásolja egy futamnak a hosszát. Csak azért mert vannak olyan futamok is, mint pl WTCC, ahol kb ilyen hokedlik rohangálnak mint ez a mini, de ha valaki látott már 6-8-12-24 órás futamot, akkor gondolom észrevette, hogy nem csak "LeMans" meg "GT" autókkal rohangáltak, hanem láttak ilyet is a Nürburgringi 24 óráson:
http://www.tsrennsport.com/weblog/wp-co ... 8-1860.jpg
Vagy láthatták a 12 órás Hungaroringen ezt:
http://farm4.static.flickr.com/3273/289 ... f6.jpg?v=0
http://www.vaconline.hu/auto/12-oras-fu ... ingen.html
Szóval úgy gondolom, hogy ez inkább kedv kérdés mintsem, hogy melyik pályára mi való. Mivel egy pályának a hossza egyáltalán nem befolyásolja véleményem szerint, hogy milyen autó való oda, mivel nem körszámba határozzuk meg a futamokat, hanem időkorláttal futjuk.
Én még mindig az 1 órás futamtávot támogatnám, de ha a 45perc illetve a *-os futamokon a 1,5 óra jobban megfelel abban még benne vagyok.
Én épp ellenkezőleg látok sok dolgot, pl amíg egy 20 perces futam elején kicsúszik valaki, vagy összetöri az autóját, nagy valószínűséggel már nem ér oda az elejébe, mivel kevés rá az idő, míg egy 1 órás, vagy 45 perces futamon erre sokkal nagyobb az esélye. A másik dolog, hogy a gumikopást és a fogyasztást úgy állítottam be, hogy minimum 1 de aki nem tud nagyon vigyázni a gumikra, annak két kiállásra is szüksége lehet. Míg egy 20 vagy 30 perces futamon általában nem mennek pitelni, csak ha gond vagy sérülés van, én ugy érzem az sokkal unalmasabb, mint egy-két pitkiállással izgalmasabbá tenni egy futamot, és lehet taktikázni.
A harmadik dolog, én nem tudom ez honnan jön, hogy az autó mérete befolyásolja egy futamnak a hosszát. Csak azért mert vannak olyan futamok is, mint pl WTCC, ahol kb ilyen hokedlik rohangálnak mint ez a mini, de ha valaki látott már 6-8-12-24 órás futamot, akkor gondolom észrevette, hogy nem csak "LeMans" meg "GT" autókkal rohangáltak, hanem láttak ilyet is a Nürburgringi 24 óráson:
http://www.tsrennsport.com/weblog/wp-co ... 8-1860.jpg
Vagy láthatták a 12 órás Hungaroringen ezt:
http://farm4.static.flickr.com/3273/289 ... f6.jpg?v=0
http://www.vaconline.hu/auto/12-oras-fu ... ingen.html
Szóval úgy gondolom, hogy ez inkább kedv kérdés mintsem, hogy melyik pályára mi való. Mivel egy pályának a hossza egyáltalán nem befolyásolja véleményem szerint, hogy milyen autó való oda, mivel nem körszámba határozzuk meg a futamokat, hanem időkorláttal futjuk.
Én még mindig az 1 órás futamtávot támogatnám, de ha a 45perc illetve a *-os futamokon a 1,5 óra jobban megfelel abban még benne vagyok.
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
A mai nap folyamán elkészítettünk egy javítást, melyet FTP-n megtaláltok, illetve itt az első hsz-ben is kint a link.
Az alapmod már tartalmazza a javítást, tehát aki még nem töltötte le a modot, annak elég csak az alapmod. Akinek pedig már megvan a mod, elég a javítás.
A szerver már ezzel fut.
JAVÍTÁS
Az alapmod már tartalmazza a javítást, tehát aki még nem töltötte le a modot, annak elég csak az alapmod. Akinek pedig már megvan a mod, elég a javítás.
A szerver már ezzel fut.
JAVÍTÁS
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Igen lett szélárnyék, nem túl sok, de nem is kevés. Illetve a motorerőn módosítottunk, túl erős volt a motor a kocsi súlyához és méretéhez képest, ezáltal a vezethetőség is nagyban javult.Nightt írta:Elarulod, h mi valtozott? Lett szelarnyek?
Toby, ha lesz kis időd, akkor még légyszi ezt próbáld ki, hátha mostmár bejön Neked is.
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Koszi!Tommy78 írta:Igen lett szélárnyék, nem túl sok, de nem is kevés. Illetve a motorerőn módosítottunk, túl erős volt a motor a kocsi súlyához és méretéhez képest, ezáltal a vezethetőség is nagyban javult.Nightt írta:Elarulod, h mi valtozott? Lett szelarnyek?
Toby, ha lesz kis időd, akkor még légyszi ezt próbáld ki, hátha mostmár bejön Neked is.
Kar, h gyengebb lett, en pont azt akartam javasolni, h legyen erosebb... Ugy izgalmasabb vezetni... Na de majd este kiprobalom es utana mondok velemenyt.
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Áttettem most Montrealra a szervert. Ha többen vagytok tudtok szavazni pálya léptetésre.danikosz írta:Tommy egy admin passt lehet kapni most még a teszt alatt hogy ne csak spa-ba lehessen gurulni hanem a másik két pályán is ?
A Patch-et majd szedjétek le még egyszer, mert kimaradt egy file.
Szeretnék még majd egy tesztet beiktatni vagy Spa-ba vagy Monza, vagy LeMans-ra, csak egyeztetnünk kell egy megfelelő időpontot. Jó lenne közösen egy hosszabb, gyorsabb pályán is letesztelni a modot.
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Kiprobaltam a modositott modot (gondolom az az egy hianyzo file nem sokat valtoztat...).
Alapvetoen tetszik, tenyleg sokat javult az auto kezelhetosege, csak ez sjanos az elvezet rovasara ment nallam... Sztem kicsit sok, h kb 70 le-vel lett gyengebb (remelem jol tudom az erteket).
Viszont a tobbsegnek valoszinuleg igy elvezhetobb lesz.
(szamomra az lenne a tokeletes, ha csak 40-50 le-vel lenne kevesebb az elsohoz kepest)
Alapvetoen tetszik, tenyleg sokat javult az auto kezelhetosege, csak ez sjanos az elvezet rovasara ment nallam... Sztem kicsit sok, h kb 70 le-vel lett gyengebb (remelem jol tudom az erteket).
Viszont a tobbsegnek valoszinuleg igy elvezhetobb lesz.
(szamomra az lenne a tokeletes, ha csak 40-50 le-vel lenne kevesebb az elsohoz kepest)
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sok-sok körön keresztül teszteltük, nyúztuk a verdát hétvégén.Nightt írta:Kiprobaltam a modositott modot (gondolom az az egy hianyzo file nem sokat valtoztat...).
Alapvetoen tetszik, tenyleg sokat javult az auto kezelhetosege, csak ez sjanos az elvezet rovasara ment nallam... Sztem kicsit sok, h kb 70 le-vel lett gyengebb (remelem jol tudom az erteket).
Viszont a tobbsegnek valoszinuleg igy elvezhetobb lesz.
(szamomra az lenne a tokeletes, ha csak 40-50 le-vel lenne kevesebb az elsohoz kepest)
Jelenleg 230LE de hidd el, hogy 240-nél már majdnem ugyan úgy tolja az orrát és kiszámíthatatlan mint 300-nál. Ráadásul a fékek is sokkal hatékonyabban viselkednek. Nem is beszélve arról, hogy így sokkal biztonságosabban lehet tömegben autózni.
Versenyhelyzetben kifogástalanul kézben tartható a járgány.
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Ok, ti biztos tobbet teszteltetek. Mar nagyon varom a bajnoksagot, reg vezettem olyan autot, aminek ennyire tetszik a viselkedesesanya írta:Sok-sok körön keresztül teszteltük, nyúztuk a verdát hétvégén.Nightt írta:Kiprobaltam a modositott modot (gondolom az az egy hianyzo file nem sokat valtoztat...).
Alapvetoen tetszik, tenyleg sokat javult az auto kezelhetosege, csak ez sjanos az elvezet rovasara ment nallam... Sztem kicsit sok, h kb 70 le-vel lett gyengebb (remelem jol tudom az erteket).
Viszont a tobbsegnek valoszinuleg igy elvezhetobb lesz.
(szamomra az lenne a tokeletes, ha csak 40-50 le-vel lenne kevesebb az elsohoz kepest)
Jelenleg 230LE de hidd el, hogy 240-nél már majdnem ugyan úgy tolja az orrát és kiszámíthatatlan mint 300-nál. Ráadásul a fékek is sokkal hatékonyabban viselkednek. Nem is beszélve arról, hogy így sokkal biztonságosabban lehet tömegben autózni.
Versenyhelyzetben kifogástalanul kézben tartható a járgány.
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát na ja.Tommy78 írta:És majd ha megyünk tömegbe LeMans-ba! Ugye Sanya?
Mikor kisakkoztuk a 230 pacit, Tommy rögtön mondta, hogy sajnos LeMans-t ki kell venni a naptárból mert oda túl lassú és esetlen lesz a verda.
Azé' biztos ami ziher, kibróbáltuk....
Hát bassza meg, ing-gatya leszakadt akkorát süvítettünk rajta.
Egyedül 258-260-nál vége de szélárnyékozva 280-ig elforgattuk....bexartam!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Egy kis sulyeloszlas modositassal es/vagy hajtas modositassal ezt eddig is meg lehetett szuntetni...danikosz írta:remélem az a jelenség megoldódik hogy kanyarbejáraton,még ha nem is fékezős de elindul a hátulja a fenébe...
ha nem bírja LeMan-t akkor maradhat ugyan úgy a gp verzió is esetleg...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 előkészületek
Akkor én folytatnám itt az új fórumon!
Ma volt szerencsém kipróbálni a MOD-ot szerveren. Tetszik a MOD viszont ez mellett két tulajdonság nagyon fel is tudta b@Xy..ni az agyamat.
1. Úgy érzem, hogy ha már 1 picit is megindul a kocsi hátulja, nem tudom már megfogni. Makacsul ragaszkodik onnantól a végkifejletre, ami a pálya széle v. a palánk. Éppen ezért úgy érzem, hogy nem nagyon lehet játszani a kocsi határjaival. Persze nagyon kevés kör van még mögöttem és a Nurburgring is tele van olyan nagy tempójú kanyarokkal, ahol ez a jelenség könnyen előjöhet. Gondolom nagyon sok gyakorlással orvosolható viszont így nekem 1 picit az élvezet rovására megy. Antianyagként a Ford Escortos MOD-ot tudnám felhozni, mellyel a karácsonyi FUN-on mentünk. Na ott lehetett érezni a kocsinak a határjait és öröm volt vele driftelgetni stb. Sajnos itt ilyet nem lehet, de talán jogosan is, mivel ez Mini egy rövidebb tengelytávval stb....de a Forndak se lehetett sokkal nagyobb...no mind1.
2. A sérülést talán lehetne egy picit lejjebb venni, mert elég egy apró palánk érintés és már is elkezd húzni a kocsi vmelyik irányba. Vannak MOD-ok melyekkel lehet ettől független tovább közlekedni, de itt sokkal nehezebb és veszélyesebbnek tűnik. Nem beszélve arról, hogy így még jobban megúszik a kocsi hátulja (1-es pont) és még annyi esélyt se láttam a koordinálásra, mint sérülés mentesen.
Egyenlőre ennyi az észrevételem. Minden más tetszik és gratula a készítőinek! ;)
Ma volt szerencsém kipróbálni a MOD-ot szerveren. Tetszik a MOD viszont ez mellett két tulajdonság nagyon fel is tudta b@Xy..ni az agyamat.
1. Úgy érzem, hogy ha már 1 picit is megindul a kocsi hátulja, nem tudom már megfogni. Makacsul ragaszkodik onnantól a végkifejletre, ami a pálya széle v. a palánk. Éppen ezért úgy érzem, hogy nem nagyon lehet játszani a kocsi határjaival. Persze nagyon kevés kör van még mögöttem és a Nurburgring is tele van olyan nagy tempójú kanyarokkal, ahol ez a jelenség könnyen előjöhet. Gondolom nagyon sok gyakorlással orvosolható viszont így nekem 1 picit az élvezet rovására megy. Antianyagként a Ford Escortos MOD-ot tudnám felhozni, mellyel a karácsonyi FUN-on mentünk. Na ott lehetett érezni a kocsinak a határjait és öröm volt vele driftelgetni stb. Sajnos itt ilyet nem lehet, de talán jogosan is, mivel ez Mini egy rövidebb tengelytávval stb....de a Forndak se lehetett sokkal nagyobb...no mind1.
2. A sérülést talán lehetne egy picit lejjebb venni, mert elég egy apró palánk érintés és már is elkezd húzni a kocsi vmelyik irányba. Vannak MOD-ok melyekkel lehet ettől független tovább közlekedni, de itt sokkal nehezebb és veszélyesebbnek tűnik. Nem beszélve arról, hogy így még jobban megúszik a kocsi hátulja (1-es pont) és még annyi esélyt se láttam a koordinálásra, mint sérülés mentesen.
Egyenlőre ennyi az észrevételem. Minden más tetszik és gratula a készítőinek! ;)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 előkészületek
Úgy érzem, hogy ha már 1 picit is megindul a kocsi hátulja, nem tudom már megfogni.
növeld a kormányszöget a driverben akár 700 fokra (ha alkalmas a kormányod rá és jelenleg nem ott van) a játékon belül pedig a kormányzárat.
Zártkasztnis modoknál javasolt a nagyobb kormányszög használata. Először megkell nézni mekkora a max. kormányzár a modban és ahhoz kell a kormányszöget állítani egy matematikai számítás alapján.
bővebben erről itt
(a HRC-nél ezt a 900 fokhoz igazítotuk pl. a V8 modnál 45-re pacheltük az alap asszem 30-as kormányzárat) Ezt Tommy könnyedén tudja orvosolni a modban ha túl kevés lenne.
Persze ez nem szentírás, de tapasztalatom szerint minden modban (hagsúlyozom zártkasztni) alkalmzható! de mikor 200 fokról átálltam 720 fokos beállításra az mp-ben is javulást jelentett nem csak az autót tudtam megfogni ezután. igaz kellett pár nap amig megszoktam, de sokkal jobb lett a kormányzás ezután.
Night 900 fokon használta a kormányát a V8-ban :D
növeld a kormányszöget a driverben akár 700 fokra (ha alkalmas a kormányod rá és jelenleg nem ott van) a játékon belül pedig a kormányzárat.
Zártkasztnis modoknál javasolt a nagyobb kormányszög használata. Először megkell nézni mekkora a max. kormányzár a modban és ahhoz kell a kormányszöget állítani egy matematikai számítás alapján.
bővebben erről itt
(a HRC-nél ezt a 900 fokhoz igazítotuk pl. a V8 modnál 45-re pacheltük az alap asszem 30-as kormányzárat) Ezt Tommy könnyedén tudja orvosolni a modban ha túl kevés lenne.
Persze ez nem szentírás, de tapasztalatom szerint minden modban (hagsúlyozom zártkasztni) alkalmzható! de mikor 200 fokról átálltam 720 fokos beállításra az mp-ben is javulást jelentett nem csak az autót tudtam megfogni ezután. igaz kellett pár nap amig megszoktam, de sokkal jobb lett a kormányzás ezután.
Night 900 fokon használta a kormányát a V8-ban :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 előkészületek
Egy kis Nordschleife feeling:http://www.youtube.com/watch?v=0xwc54G2Ur8
De hová tűnt Damon Hill !?
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ
Urak!
Egy hozzászólással mindenki jelezze legyen szíves, hogy az MTCC futam melyik nap lenne jó. Csak egy beírást kérek. SZERDA vagy CSÜTÖRTÖK esetleg mindkét nap jó.
Néhányan jelezték, hogy nem jó a csütörtök, ezért merült fel ez a kérdés. Ezáltal úgy gondoltuk úgy igazságos, ha mindenki nyilatkozik ez ügyben. Sajnos mi hibáztunk a bajnoki kiírásakor, amikor is szerdára volt meghirdetve, majd ez után változott néhány dolog, majd került át csütörtökre a bajnokság, mint ahogy az olvasható is a hivatalos Bajnoki jelentkezős topicban is, ezért elnézéseteket kérjük.
Szerda: Danikosz, bigiboi, Gerrard, Night, Speedy
Csütörtök: Kiru, Lui76hun, Sanya, Ginger17, Bodzzza, Zöldi
Mindkét nap: Kopi, Metosz, Ulvar, Tommy78, Zsozsesz, tjoe, Szabi, Dietrich
Egy hozzászólással mindenki jelezze legyen szíves, hogy az MTCC futam melyik nap lenne jó. Csak egy beírást kérek. SZERDA vagy CSÜTÖRTÖK esetleg mindkét nap jó.
Néhányan jelezték, hogy nem jó a csütörtök, ezért merült fel ez a kérdés. Ezáltal úgy gondoltuk úgy igazságos, ha mindenki nyilatkozik ez ügyben. Sajnos mi hibáztunk a bajnoki kiírásakor, amikor is szerdára volt meghirdetve, majd ez után változott néhány dolog, majd került át csütörtökre a bajnokság, mint ahogy az olvasható is a hivatalos Bajnoki jelentkezős topicban is, ezért elnézéseteket kérjük.
Szerda: Danikosz, bigiboi, Gerrard, Night, Speedy
Csütörtök: Kiru, Lui76hun, Sanya, Ginger17, Bodzzza, Zöldi
Mindkét nap: Kopi, Metosz, Ulvar, Tommy78, Zsozsesz, tjoe, Szabi, Dietrich
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ
Mind2 nap jó
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ
csütörtök
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2011 CSEVEGŐ
Annyira nagyot nem hibáztunk, mert a kép sokkal korábban készült, de tény, hogy közben nem lett cserélve a márc.2 a reklám képben (de nem is szerepel, hogy az szerda lenne, különben feltűnt volna).
A kiírás már csütörtököt tartalmazott illetve korábbi beírások cikkek és TV nyilkatkozatokban is a csütörtök szerepelt már. Itt emlékeztetnék arra a szabályra ami a fórumon a téma alatt olvasható.
Ennek ellenére egyetértek, egy picit ludasak vagyunk, így korrekt.
SZERDA IS CSÜTÖRTÖK IS JÓ!
A kiírás már csütörtököt tartalmazott illetve korábbi beírások cikkek és TV nyilkatkozatokban is a csütörtök szerepelt már. Itt emlékeztetnék arra a szabályra ami a fórumon a téma alatt olvasható.
Ennek ellenére egyetértek, egy picit ludasak vagyunk, így korrekt.
SZERDA IS CSÜTÖRTÖK IS JÓ!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 45 vendég