Válasz küldése
Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » kedd júl. 31, 2012 9:46 am

Akkor a továbbiakban itt lesznek a szöveges konzultációk! -edzo-
Manchester United

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » kedd júl. 31, 2012 9:58 am

Íme a Kiírás

A PSRL, az ASZK és a SimSport TV közös szervezésében 8 liga 24 pilótája méri össze tudását a
8 héten át tartó megmérettetésben.Minden jelentkezni vágyó liga nevezését várjuk a
szerkesztoseg@simsporttv.com e-mail címre.
Minden csapat (liga) három versenyzőt nevezhet. Ajánlott olyan versenyzők nevezése akik az
összes versenyen részt tudnak venni, hiszen egyéni értékelésre is sor kerül. Hiányzás esetén
a liga tartalék versenyzővel pótolhatja a hiányzó versenyzőt.
Az egyéni értékelésben minden versenyző részt vesz és a 8. futam után legtöbb pontot
szerző pilóta zsebeli be az egyéni bajnoki címet.
A csapat versenyben a legjobb két pilóta értékelése számít. (futamonkénti lebontásban)
Mind az egyéni- mind a csapatértékelésben is az első három helyezett díjazásban részesül.
A csapat versenyben győztes liga fél éves játékszerver előfizetésben részesül a ClanHome
felajánlásaként.
Bajnokságban szereplő autók listája:
1. Renault Clio Cup
2. Ferrari F 430
3. Formula Nissan
4. GP 2
Segítségek nem használhatóak. (kivétel automata kuplung)
Autófestések:
A festést a szervezők készítik el minden jelentkező csapat, liga egyedi festésben részesül. A
festés elkészítéséhez szükséges a liga nagyméretű logója .png formátumban, illetve
szükséges három alapszín meghatározása amiket a szerkesztoseg@simsporttv.com e-mail
címre kérjük elküldeni.
Versenynaptár:
Verseny típusa: Versenygépek: Pályák: Időpont:
Normál Renault Clio Cup Adria International Raceway 2012-08-26
Sprint Formula Nissan Autodromo Internazionale di Mugello 2012-09-02
Normál Ferrari F 430 Autodromo Nazionale Monza 2012-09-09
Sprint Gp 2 Silverstone Grand Prix Circuit 2012-09-16
Sprint Renault Clio Cup Circuit Ricardo Tormo 2012-09-23
Normál Formula Nissan Donington Park Racing Circuit 2012-09-30
Sprint Ferrari F 430 Mazda Raceway Laguna Seca 2012-10-07
Normál Gp2 Circuit de Spa-Francorchamps 2012-10-14Versenyek lebonyolítása:
A bajnokság versenyei két típusból állnak: normál futam, sprintfutam
Normál futam esetén a versenytáv 60 perc (1 boxkiállás kötelező)
Sprintfutam esetén a versenytáv 2 x 25 perc, a második verseny rajtrácsát az első futam
végeredménye alapján határozzuk meg. Az első 12 helyezett megfordul. (boxkiállás nem
kötelező)
Pontozás:
Pontozás sprint futam esetén: Pontozás normál futam esetén:
1. 25 pont 2. 20 pont
3. 16 pont 4. 13 pont
5. 11 pont 6. 10 pont
7. 9 pont 8. 8 pont
9. 7 pont 10. 6 pont
11. 5 pont 12. 4 pont
13. 3 pont 14. 2 pont
15. 1 pont
1. 50 pont 2. 40 pont
3. 32 pont 4. 26 pont
5. 22 pont 6. 20 pont
7. 18 pont 8. 16 pont
9. 14 pont 10. 12 pont
11. 10 pont 12. 8 pont
13. 6 pont 14. 4 pont
15. 2 pont
Lebonyolítási rend:
16:00 - Szabadedzés
16:45 - Versenyzői eligazítás (a SimSport TV TeamSpeak szerverén)
17:00 - Időmérő
17:20 - Bemelegítő edzés
17:30 - Verseny
18:05 - II. verseny (sprint versenyek esetén)
A pályák és modifikációk elérhetőek 2012.08.01.-től, illetve a szerver 24 órában elérhető
szintén ettől a dátumtól.
A Bírói Testület szerepe, vezetési szabályok:
A versenyeket független, élő Bírói Testület (továbbiakban: BT) felügyeli, mely szükség esetén
futam közben is aktívan végzi tevékenységét. (büntetések kiosztása, versenyzők
figyelmeztetése, utasítása)
Óvásra a versenyt követően van lehetőség az SimSport TV TeamSpeak szerverén!
A versenyeken az általános versenyzői etikett van érvényben a versenyszabályzat lentebb
olvasható!
Büntetési alapelvek:
A túraautózásban engedélyezettek a kisebb ütközések, koccanások, lökések. A bajnokságbanis meg van engedve bizonyos határokon belül. Ennek ellenére előfordul, hogy valaki a
kelleténél agresszívabb, és nem szabályos eszközökkel jut előnyhöz. A pályán ez
konfliktushoz vezethet, és előfordulhat, hogy a vétlen fél bosszút áll az elvesztett pozíció
miatt.
Ha egy versenyző úgy érzi, hogy szabálytalanságot követtek el ellene, a futam után óvást
tehet, tehát fölöslegesen nem érdemes a saját futamodat kockáztatnod.
A BT feladata, hogy megvizsgálja a szabálytalanság:
- tényét (az adott szituáció valóban szabálytalan volt-e)
- körülményeit (milyen okok, és események miatt történt)
- szándékosságát (elkerülhető lehetett volna, indulatosság, túlzott agresszió)
- súlyosságát (a szabálytalanság mértéke, időveszteség, sérülés a vétlen félnek)
- gyakoriságát ( az adott pilóta az elmúlt futamokon mennyire volt szabálytalan)
,majd a megadott büntetések közül a legmegfelelőbbet kiválassza.
Büntetések:
Típus: Kiszabható büntetés mértéke: Magyarázat:
Figyelmeztetés 5 figyelmeztetés után +20mp-es
időbüntetés
Elévülés: 3 futam után
Időbüntetés +5mp; +10mp; +15mp; +20mp Futam idejéhez hozzáadott idő
Rajtbüntetés +5rajthely; +10 rajthely; Utolsó rajthely Következő futamos rajtbüntetés
Kizárás Futam; Bajnokság Adott futamról vagy Bajnokságból
Online etika, versenyzési alapelvek:
Chatelés:
Nagyon hasznos dolog a chat-elés, de a pilótákat zavarhatja a szabad kör futásában, ezért
kizárólag a Szabadedzések teljes időtartamában lehet használni, illetve a Bemelegítő
edzésen(WarmUp). Az Időmérő edzésen, valamint a Futamokon a használata szigorúan Tilos,
de erre a bajnokság adminja külön felhívja a figyelmet a ’Chatstop’ üzenettel.
Versenyzési alapelvek:
A HSMC2 BT-je komoly hozzáállást vár el a versenyzőktől a versenypályán. A pilótáktöbbsége sokat gyakorol egy-egy futamra, és a legjobb eredmény elérésére törekednek. Nem
szeretnénk, ha hanyagságból valaki tönkretenné más szórakozását, ezért legyünk tekintettel
a többiekre.
Elengedés, lekörözés
Az akadályozás nélküli elengedés, és lekörözés fontos része az időmérő edzésnek és a
versenynek. Ha mind a két pilóta a gyors körét teljesíti az időmérő edzésen, akkor nincs
elengedési kötelezettsége a lassabban haladó pilótának.
Tilos feltartani a hátulról érkező gyors pilótát, ha még felvezető kört teljesítesz vagy rontottál
a mért körödön, érdemes lehúzódni.
Természetesen abban az esetben, ha mind a két pilóta a felvezető, vagy a mért körét teljesíti
abban az esetben nem jár semmilyen büntetés a feltartásért amíg a versenyzési szabályokat
betartják.
Vezetési szabályok:
• Tilos levágni a kanyarokat, lassítókat, lerövidíteni az utat!
• Tilos ütközéssel, lökéssel előnyt szerezni! (Forma autó esetén)
• Tilos a forgalommal szemben közlekedni, ez azonnali kizárással jár!
• Tilos tolatni a pályán! A tolatás csak akkor engedélyezett, ha a boxban kismértékben
túlcsúszik valaki a csapatán, illetve ha a pályán olyan helyzetbe kerül, amikor csak tolatással
tud a pályára visszatérni!
• Aki elveszti kerekeit, annak a versenyt fel kell adnia, mivel ez a sérülés nem javítható!
• Az esetleges laggolások miatti ütközéseknél nem élvez teljes védelmet a vétkes pilóta,
ugyanis a "lagg" többnyire nem egyik pillanatról a másikra jelentkezik.
Előzés:
A támadó versenyző csak akkor kísérelheti meg az előzést, ha közel azonos távolságra van a
kanyar bejárati ívétől, mint a védekező versenyző. A védekező félnek van teljes joga először
a kanyarra ráfordulni, az általa választott tetszőleges íven, kivéve, ha a támadó autója már a
védekező mellé vagy elé ért. Kivételt képezhetnek a különlegesen veszélyes manőverek. (pl.
fék nélküli féktávra való beesés szigorúan tiltott!!!)
A fentiekből látszik, hogy az előzésnél kulcsfontosságú a két autó közötti megfelelő
sebességkülönbség. A több autónyi távolságból megkísérelt előzés nem minősül
szabályosnak, védekező fél nem láthat mindent a tükörből, tehát elsődleges szempont az
átgondoltság.
Különös tekintettel vonatkozik a rajt utáni első pár kanyarra! Mindenki autózzon kivárásra, a
versenyek elég hosszúak ahhoz, hogy ne az első körben akarja mindenki eldönteni a
küzdelmet. Semmi értelme egy meggondolatlan, esetleg őrült kísérlettel elrontani mások és
persze a saját magunk szórakozását.
A pályán közlekedő versenyző nagyságrendi védelmet élvez a boxutcából kihajtó autóval
szemben, aki nem lépheti át a záróvonalat, figyelembe kell vennie egy pozícióvédő
manővernél, hogy a gumijai hidegek. Feltartás:
A tükrök használata kötelező, nélkülük nagyon nehéz megítélni hátul lévő autó helyzetét.
Tilos szándékosan feltartani a lekörözéshez készülődő versenyzőt!
Egynél többször nem megengedett a védekező versenyívének szándékos megváltoztatása a
támadó versenyző viselkedése alapján, tehát nem lehet cikázással és irreális ív választással
megakadályozni az előzési kísérletet.
Hátulról ütközés / Meglökés:
Abban az esetben, ha valaki egyértelműen hátulról meglöki az előtte lévőt (aki ennek
hatására kicsúszik / elveszti uralmát az autója felett / letörik valamely alkatrésze) büntetést
kap, kivéve ha már őt magát is korábban meglökte valaki. Mindenki próbálja meg elkerülni az
ilyen típusú baleseteket.
Amennyiben az ütközés során nem történik kicsúszás / jelentős idővesztés / autó sérülés,
illetve bármilyen nemű pozíció csere, akkor a meglökött versenyző óvást nyújthat be, amit
elbírálunk közösen.
Bármilyen nemű hirtelen, indokolatlan, előre nem sejthető fékezés nem megengedett.
Verseny közben tilos a fékezést próbálgatni, és ezzel veszélyeztetni a hátul lévőt.
Aki kismértékben szabálytalankodik (nem sérülnek az autók!!!), és utána vissza adja a
pozíciót a sértett részére az alapesetben nem büntetendő.
9.4 Pálya átvágás / pálya elhagyás:
A pálya minden esetben (kivéve amikor erre külön felhívjuk a figyelmet) a rázókőig tart,
tehát két kerékkel mindig a rázókövön kell tartani az autót. Büntetést csak az kap, aki
rendszeresen és/vagy előnyszerzésből szélesíti/rövidíti az utat. Természetesen az az előzés is
szabálytalan, amikor valaki ezt ilyen módon teszi meg, és ez büntetést von maga után.
•A pálya szándékos átvágása, a lassítók lerövidítése tilos, ezt a program súlyos esetekben
alapból bünteti.
Figyelem: ezt a BT is nagyon sűrűn ellenőrzi!
- A pálya szélét a fehér vonal, vagy a kerékvető jelzi.
• Pálya levágásnak vagy pálya szélesítésnek minősül, ha az autó mind a négy kereke elhagyja
a pályát. • Nem minősül pálya levágásának, ha:
- valaki láthatóan hibázik (megpördül, elenged valakit, balesetet szenved, baleset vagy
megpördülés megelőzése miatt megy ki a pályáról)
- nem szándékos és nem nyer vele időt.
Zászló szabályok:
Sárga zászló: A közelben baleset, vagy kicsúszás van, óvatosabb vezetés kötelező.
A megfelelő lassítással kell alkalmazkodni a megváltozott körülményekhez.
A zászló figyelmen kívül hagyása, és az zászló érvénye alatti előzés is büntetést
von maga után!
Kék zászló: Hamarosan lekörözés lesz, el kell engedni a leköröző versenyzőt /
versenyzőket. A program háromszor szólít fel az elengedésre, utána Stop&Go,
vagy fekete zászlós büntetést ad. ( Elengedés )
Fekete zászló: Kizárás a versenyből.A versenyzőnek ki kell lépnie a versenyből.
Büntetések:
Az első 3 kör után csak óvás esetén indítunk eljárást! Kivételt képeznek a kirívó
szabálytalanságok! Óvást lehet benyújtani a futamot követő 48 órán belül. Ezt a Óvások
fórumrésznek az aktuális verseny rovatában kérjük elküldeni.
Az óvást a következőképen kell benyújtani:
• Az óvást benyújtó és az óvott versenyző neve
• Az eset pontos időpontja pl: 36:03-36:33-ig (a program Replay része segít az incidens
pontos beazonosításra).
• A eset rövid, de pontos leírása.
•• Minden esetben fent áll, hogy az okozott kár = a büntetéssel!!!
Minden más esetben, amikor a program büntetést ad (korai rajt, sebesség túllépés, kanyar
átvágás, stb.) a program által elmondottak szerint kell eljárni. Ennek elmulasztása esetén a
játék diszkvalifikálja a versenyzőt. Ekkor a versenyzőnek véglegesen a box-ba kell állnia.
A HSMC2 szabályzata minden indulóra egyaránt vonatkozik.
Manchester United

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Tartózkodási hely: Békés
Kapcsolat:

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Bedy » kedd júl. 31, 2012 11:21 am

A témát kiemelté tettem, ha nem gond -kakcsi-

Rám számíthattok, akár versenyzőként akár tesztelni. _a_
Start Me Up

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » kedd júl. 31, 2012 11:37 am

Köszi Bedy! Rád is számítunk mindenképpen ma este kérném metosz-t meg téged is, ha lehet gyertek fel TS-re és beszéljük meg hogy hogyan is legyen a csapatbeosztás, stb... az esetleges kiválasztás!
18:30kor már leszek TS-en!
Manchester United

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » pén. aug. 03, 2012 7:08 am

Na 3. ember lesz vagy nem lesz?
Manchester United

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Tartózkodási hely: Magyarszék
Kapcsolat:

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. aug. 03, 2012 5:59 pm

Engem érdekelne, de nem időm készülni az kb 0....
Buchert Csaba

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » hétf. aug. 06, 2012 6:35 am

Csaba írta:Engem érdekelne, de nem időm készülni az kb 0....
Pedig arra nagy szükség lenne!
Manchester United

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » hétf. aug. 06, 2012 6:49 am

Szükség lenne majd egy nagyméretű *.png formátumú logóra. Bedy a teljes neved sem ártana mert azt nem tudom pontosan :)

U.i: 3 pilóta jelentkezését várjuk továbbra is!
Manchester United

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Tartózkodási hely: Békés
Kapcsolat:

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. aug. 06, 2012 11:16 am

Gilberto írta:Bedy a teljes neved sem ártana mert azt nem tudom pontosan :)
Bedy -monster-
Start Me Up

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » hétf. aug. 06, 2012 11:49 am

Bedy írta:
Gilberto írta:Bedy a teljes neved sem ártana mert azt nem tudom pontosan :)
Bedy -monster-
Haha már közben megtaláltam ám:D:D:d
Manchester United

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Név: Fatalin József
Életkor: 34
Kontroller: Logitech DFGT
Tartózkodási hely: Pécs

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: BengA » hétf. aug. 06, 2012 12:15 pm

Gilberto írta:
Bedy írta:
Gilberto írta:Bedy a teljes neved sem ártana mert azt nem tudom pontosan :)
Bedy -monster-
Haha már közben megtaláltam ám:D:D:d
Bedy teljes neve: Bedy bácsi -hh-
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Tartózkodási hely: Békés
Kapcsolat:

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. aug. 06, 2012 12:44 pm

BengA írta:Bedy a teljes neved sem ártana mert azt nem tudom pontosan :)


Bedy -monster-
Bedy teljes neve: Bedy bácsi -hh-
kochog -monster-
Start Me Up

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » hétf. aug. 06, 2012 2:09 pm

Bedy írta:
BengA írta:Bedy a teljes neved sem ártana mert azt nem tudom pontosan :)


Bedy -monster-
Bedy teljes neve: Bedy bácsi -hh-
kochog -monster-
Na inkább egy nagyméretű Maszim logót tegyen fel nekem valaki valahová, és linkelje be ide köszi!
Manchester United

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd aug. 07, 2012 7:19 am

pontosítsunk..Bedy bá :mrgreen:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Tartózkodási hely: Békés
Kapcsolat:

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Bedy » kedd aug. 07, 2012 11:49 am

Dietrich írta:pontosítsunk..Bedy bá :mrgreen:
JÓVAN papa -pucszi-
Start Me Up

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Név: Poszmik Gilbert
Életkor: 25
Kontroller: G27
Tartózkodási hely: Budapest

Re: HSMC2

Hozzászólás Szerző: Gilberto » szomb. aug. 11, 2012 4:37 pm

A mod letölthető!

Innen
Manchester United

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég