- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Nyálcsorgatás a GT2 458-as körül ... új információk nélkül.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... 2-previews
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... 2-previews
Peter Rigo
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Hát nem sietik el a dolgokat.Ginger17 írta:Nyálcsorgatás a GT2 458-as körül ... új információk nélkül.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... 2-previews
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Bejelentették a Ferrari 599XX Evo-t.
http://www.racedepartment.com/2013/05/a ... -revealed/
Az biztos, hogy csak a Ferrarikkal el lehet lenni majd egy pár napig :D
http://www.racedepartment.com/2013/05/a ... -revealed/
Az biztos, hogy csak a Ferrarikkal el lehet lenni majd egy pár napig :D
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Steam bejelentés, illetve Spa-Francorchamps is jön... állítólag még idén.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =128612208
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =128612208
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Aktuális helyzetjelentés, magyarul: kapargassuk tovább a falat kínunkban...
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Sosefogják kiadni, ha a weboldalukkal vannak elfoglalvaGinger17 írta:"Our site is temporarily down for maintenance.
We will be back..."
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Jön a cucc... egyelőre Multi és AI nélkül.
https://www.facebook.com/Assetto.Corsa/ ... =notify_me
https://www.facebook.com/Assetto.Corsa/ ... =notify_me
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Ha lesz benne F40 és normálisan lehet majd vezetni akkor nekem az épp elég :D
Rendszerkövetelményre kíváncsi leszek.
Rendszerkövetelményre kíváncsi leszek.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Ebből az lesz, mint ami mostanában divatos: kijön egy demo verzió, amit 2 hetente bővítenek valamivel és amiből a büdös életben nem lesz 1.0... mindegy, csak jöjjön már valami.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Várjuk!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
MEGJELENT A STEAMEN 35 ejró!
Ezek vannak benne egyelőre:
CARS
PRODUCTION
- ABARTH 500 ESSEESSE
- LOTUS ELISE SC
- LOTUS EXIGE SCURA
GT
- BMW M3 E30 EVOLUZIONE
- BMW M3 E92
- BMW Z4 E89
GTR
- BMW M3 GT2
CLASSIC GP
- CLASSIC TEAM LOTUS TYPE 49
SUPERCAR
- FERRARI 458 ITALIA
TRACKDAY
- KTM X-BOW R
OPEN WHEEL
- TATUUS FA01
TRACKS
- AUTODROMO DI MAGIONE
- AUTODROMO DI IMOLA
- SILVERSTONE - INTERNATIONAL
- AUTODROMO DI MONZA CLASSIC 60'S EDITION
Ezek vannak benne egyelőre:
CARS
PRODUCTION
- ABARTH 500 ESSEESSE
- LOTUS ELISE SC
- LOTUS EXIGE SCURA
GT
- BMW M3 E30 EVOLUZIONE
- BMW M3 E92
- BMW Z4 E89
GTR
- BMW M3 GT2
CLASSIC GP
- CLASSIC TEAM LOTUS TYPE 49
SUPERCAR
- FERRARI 458 ITALIA
TRACKDAY
- KTM X-BOW R
OPEN WHEEL
- TATUUS FA01
TRACKS
- AUTODROMO DI MAGIONE
- AUTODROMO DI IMOLA
- SILVERSTONE - INTERNATIONAL
- AUTODROMO DI MONZA CLASSIC 60'S EDITION
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Assetto Corsa
Kipróbáltam, hát nem tudom mit mondjak elsőre.
A kormány beállítással nem kezdtek semmit a TP óta, szóval driverbe be kellett állítanom a kívánt fokot mert csak a játékban hiába állítottam, max 180 fokot használt még úgy is, hogy a driverben alapból 200 fokon van, persze mivel steames, a Logitech profilerből nem is engedi elindítani, hogy esetleg lehetne ennek is egy külön profilt csinálni. 1 rossz pont.
Grafikailag minden oké szép, stb, mint az összes mai "szimulátor". Csak idézőjelbe, mert nekem ez nem szimulátor, sajnos...
Nagyon vártam, hogy lesz egy jó játék ami szimulátor, grafikailag szép, és még a fizika is ütős lesz, de ez jelenleg számomra nem ilyen.
Ugyanaz a problémám mint a Project Cars-al, egyáltalán nem érezni (érzem) a gumit, hogy mit csinálok. pl rFactorban ennél sokkal jobban érzek mindent, a gumit, ha tapad ha nem, ha elkezd csúszni, itt semmit nem éreztem, csak amikor már eldobtam az autót, a kanyarban sem érzem, hogy határon megyek vagy van még benne. nekem nagyon fura, és így elsőre nem is tetszik pont ez miatt.
Emlékszem mikor kijött az rF2, és kipróbáltam a Historic F1-et, nem tudtam abbahagyni, fülig ért a szám az érzéstől, ez itt a legkisebb jelét sem adta sajnos.
Nem tudom mi lesz ebből, persze sokaknak biztosan így is tetszik majd, ahogyan a PCars is, nekem egyelőre nem, de nagy valószínűséggel magán a fizikai motoron nem hinném hogy fognak változtatni, de ha mégis akkor sem lesz nagy szabású ahogy az előbb említett másik "szimulátorban" is jött már új gumi fizika, amivel szintén semmi nem történt, mert számomra most is olyan mint másfél évvel korábban. Ehhez a két játékhoz képest az rF1 még mindig jobb legalábbis fizikailag az rF2-ről nem is beszélve.
Úgyhogy részemről egy ideig ez így felejtős.
De majd még adok egy esélyt neki, bár a PCarst is előveszem 2-3 havonta az elmúlt másfél évben, hátha fejlődött valamit fizika terén, de még nem történt számomra előre lépés ezidáig, de remélem itt nem így lesz, majd kiderül.
A kormány beállítással nem kezdtek semmit a TP óta, szóval driverbe be kellett állítanom a kívánt fokot mert csak a játékban hiába állítottam, max 180 fokot használt még úgy is, hogy a driverben alapból 200 fokon van, persze mivel steames, a Logitech profilerből nem is engedi elindítani, hogy esetleg lehetne ennek is egy külön profilt csinálni. 1 rossz pont.
Grafikailag minden oké szép, stb, mint az összes mai "szimulátor". Csak idézőjelbe, mert nekem ez nem szimulátor, sajnos...
Nagyon vártam, hogy lesz egy jó játék ami szimulátor, grafikailag szép, és még a fizika is ütős lesz, de ez jelenleg számomra nem ilyen.
Ugyanaz a problémám mint a Project Cars-al, egyáltalán nem érezni (érzem) a gumit, hogy mit csinálok. pl rFactorban ennél sokkal jobban érzek mindent, a gumit, ha tapad ha nem, ha elkezd csúszni, itt semmit nem éreztem, csak amikor már eldobtam az autót, a kanyarban sem érzem, hogy határon megyek vagy van még benne. nekem nagyon fura, és így elsőre nem is tetszik pont ez miatt.
Emlékszem mikor kijött az rF2, és kipróbáltam a Historic F1-et, nem tudtam abbahagyni, fülig ért a szám az érzéstől, ez itt a legkisebb jelét sem adta sajnos.
Nem tudom mi lesz ebből, persze sokaknak biztosan így is tetszik majd, ahogyan a PCars is, nekem egyelőre nem, de nagy valószínűséggel magán a fizikai motoron nem hinném hogy fognak változtatni, de ha mégis akkor sem lesz nagy szabású ahogy az előbb említett másik "szimulátorban" is jött már új gumi fizika, amivel szintén semmi nem történt, mert számomra most is olyan mint másfél évvel korábban. Ehhez a két játékhoz képest az rF1 még mindig jobb legalábbis fizikailag az rF2-ről nem is beszélve.
Úgyhogy részemről egy ideig ez így felejtős.
De majd még adok egy esélyt neki, bár a PCarst is előveszem 2-3 havonta az elmúlt másfél évben, hátha fejlődött valamit fizika terén, de még nem történt számomra előre lépés ezidáig, de remélem itt nem így lesz, majd kiderül.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Érdekes amiket írsz Tommy, mert nálam meg pontosan az ellenkezője az egész. Biztosan hozzászoktál már nagyon az rF-hez.
Abban teljesen egyetértek, hogy a dolog a TC óta nem sokat változott, DE legalább kapunk rálátást a többi autó fizikájára. Nekem nagyon tetszik... össze sem tudom hasonlítani más szimekkel, mert annyira más. Teljesen más mint az ISI. A pC-t pedig szvsz hagyjuk - nrm is értem, hogy jön ez ide. A grafikától viszont többet vártam. Pl. van 3, azaz három darab fa modell, amit az összes pályán bepakoltak. Cserébe viszont van autórádió és duda... meg nyalókás csávó. Király.
A kormánnyal nincs nagyon mit tenni Tommy. Egyszerű a setup. A driverben fel kell tekerni 900 fokra és úgy hagyni, mert onnantól kezdve a progi automatikusan tekeri hozzá az autót és nem fordítva(!), mint ahogy az az ISI játékokban van. Végre nem kell számolgatni kormányszögeket, meg elfordulást, nem kell többet a linearitással b...kodni, nem kell többet a digitális(jajjj!!!) kormányzás elejét közepét és végét tologatni, hogy reálisan forduljon! Jól ki lett találva - ja és nem utolsó sorban így reális. Amit te csináltál, azt nyilván lehetőségként benne kell hagyni a játékban, mert nem mindenkinek van 900-as kormánya - de javasolom, hogy próbáld ki. Tudom, hogy nagyon más lesz mint az rF - de egy idő után összehasonlíthatatlanul jobb is.
Annyi még, hogy állítólag 2 hetente jönnek majd a frissítések ehhez a v0.1-hez. Kiváncsi leszek, de olaszok... tudjuk mennyit számít nekik az idő.
Abban teljesen egyetértek, hogy a dolog a TC óta nem sokat változott, DE legalább kapunk rálátást a többi autó fizikájára. Nekem nagyon tetszik... össze sem tudom hasonlítani más szimekkel, mert annyira más. Teljesen más mint az ISI. A pC-t pedig szvsz hagyjuk - nrm is értem, hogy jön ez ide. A grafikától viszont többet vártam. Pl. van 3, azaz három darab fa modell, amit az összes pályán bepakoltak. Cserébe viszont van autórádió és duda... meg nyalókás csávó. Király.
A kormánnyal nincs nagyon mit tenni Tommy. Egyszerű a setup. A driverben fel kell tekerni 900 fokra és úgy hagyni, mert onnantól kezdve a progi automatikusan tekeri hozzá az autót és nem fordítva(!), mint ahogy az az ISI játékokban van. Végre nem kell számolgatni kormányszögeket, meg elfordulást, nem kell többet a linearitással b...kodni, nem kell többet a digitális(jajjj!!!) kormányzás elejét közepét és végét tologatni, hogy reálisan forduljon! Jól ki lett találva - ja és nem utolsó sorban így reális. Amit te csináltál, azt nyilván lehetőségként benne kell hagyni a játékban, mert nem mindenkinek van 900-as kormánya - de javasolom, hogy próbáld ki. Tudom, hogy nagyon más lesz mint az rF - de egy idő után összehasonlíthatatlanul jobb is.
Annyi még, hogy állítólag 2 hetente jönnek majd a frissítések ehhez a v0.1-hez. Kiváncsi leszek, de olaszok... tudjuk mennyit számít nekik az idő.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Tommy, a Logitech profilerbe be kell kapcsolni az "Allow Game to Adjust settings" opciót és akkor úgy állítja a kormányszöget a játék ahogy akarja.
Először amikor kipróbáltam nekem sem tetszett, szinte nem éreztem semmit az autón.
Aztán utánanéztem a opciókba miket lehet állítgatni.
Először is a kamerától elkezdtem rosszul érezni magam, mert nem úgy mozgott ahogy az autó hanem mint egy giroszkóp. Video menüben van egy olyan, hogy "Lock onboard camer to horizon" azt kikapcosltam egyből jobb lett a komfort érzetem, de az FFB még mindig nem volt jó.
Néztem RaceDepartment forumon hátha írnak vmi okosságot FFB-vel kapcsolatban. Ott azt írták, hogy a Profilerbe "Overall Strength Effects" legyen 100% a többi csúszka 0%(eddig is ennyin volt nekem), és a játékba Controls, Advanced menübe Gain =95%, Damping 0.15.
Hát ez olyannyira bejött, hogy vagy 2 órán keresztül mentem E92-es M3-al minden pályát sikerült végig driftelgetnem egész jól, szóval nagyon fasza
Először amikor kipróbáltam nekem sem tetszett, szinte nem éreztem semmit az autón.
Aztán utánanéztem a opciókba miket lehet állítgatni.
Először is a kamerától elkezdtem rosszul érezni magam, mert nem úgy mozgott ahogy az autó hanem mint egy giroszkóp. Video menüben van egy olyan, hogy "Lock onboard camer to horizon" azt kikapcosltam egyből jobb lett a komfort érzetem, de az FFB még mindig nem volt jó.
Néztem RaceDepartment forumon hátha írnak vmi okosságot FFB-vel kapcsolatban. Ott azt írták, hogy a Profilerbe "Overall Strength Effects" legyen 100% a többi csúszka 0%(eddig is ennyin volt nekem), és a játékba Controls, Advanced menübe Gain =95%, Damping 0.15.
Hát ez olyannyira bejött, hogy vagy 2 órán keresztül mentem E92-es M3-al minden pályát sikerült végig driftelgetnem egész jól, szóval nagyon fasza
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Úgy látszik, hogy nálam minden fordítva működik. Ezeket még délelőtt próbáltam és ijesztő dolgokat éreztem... maradt minden 0-án és vigyorgok mint a vadalma... őrület, hogy mekkora jóság ez a progi. Végre egy szimulátor, amiben elhiszem, hogy egy autó így mozog és nem csak odaképzelem...Norbi írta:Gain =95%, Damping 0.15.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Rég nem játszottam ennyit egy játékkal offline, és ez még csak nem is a teljes játék.
Mi lesz még itt :D
Felraktam tecsőre 2 köröm. Itt megnézhetitek
Mi lesz még itt :D
Felraktam tecsőre 2 köröm. Itt megnézhetitek
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
De béna vagy...Norbi írta:Rég nem játszottam ennyit egy játékkal offline, és ez még csak nem is a teljes játék.
Mi lesz még itt :D
Felraktam tecsőre 2 köröm. Itt megnézhetitek
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Köszi BengaBengA írta: De béna vagy...
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Most lapátoltam a gépembe egy rakás lóvét , úgy hogy most nem veszem meg , de elég bíztatóan mozog a cucc a videjó alapján.Mit lehet tudni a multiról? Ilyen frissítős modszerben fpgják kiadni vagy csak a végleges verzióban jön majd 2214-ben ? Steames a cucc ? Kapcsolódni kell fiókhoz hogy elindítsd ?
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Assetto Corsa
Multirol jelenleg semmit mert az most nincs benne, se AI, se a moddolasi rész szóval jelenleg ez inkább csak egy demonak mondható. Jelenleg csak steamen keresztül lehet megvenni. Es így most 22%-al olcsóbb azaz így 35 euró. Steam így kell hozzá de az offline is működik. Elvileg 2 hetente jönnek majd hozza frissitesek.voodoo írta:Most lapátoltam a gépembe egy rakás lóvét , úgy hogy most nem veszem meg , de elég bíztatóan mozog a cucc a videjó alapján.Mit lehet tudni a multiról? Ilyen frissítős modszerben fpgják kiadni vagy csak a végleges verzióban jön majd 2214-ben ? Steames a cucc ? Kapcsolódni kell fiókhoz hogy elindítsd ?
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Ahhoz képest ma jött vagy négy frissítés...Tommy78 írta:Elvileg 2 hetente jönnek majd hozza frissitesek.
Sztem ezek semmit sem csináltak az elmúlt 1 évben és most "nyilvánosan" bütykölik a cuccot.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Értékelést akartál voodoo? Nnnna, ezt a mondatot eresztette meg egy ürge az SG fórumon. Ebből levonhatod a következtetéseket.
"fizikálisan a játék alátámasztotta magát viszont a grafika terén módozatokat követel maga után szerintem egy kicsit meg beigérék nem hogy ha megjelenik lesz a nayg grafikai javítás"
"fizikálisan a játék alátámasztotta magát viszont a grafika terén módozatokat követel maga után szerintem egy kicsit meg beigérék nem hogy ha megjelenik lesz a nayg grafikai javítás"
Peter Rigo
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
WTF 3 szor kellett elolvasnom :DGinger17 írta:Értékelést akartál voodoo? Nnnna, ezt a mondatot eresztette meg egy ürge az SG fórumon. Ebből levonhatod a következtetéseket.
"fizikálisan a játék alátámasztotta magát viszont a grafika terén módozatokat követel maga után szerintem egy kicsit meg beigérék nem hogy ha megjelenik lesz a nayg grafikai javítás"
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Meglestem én is a nem legális 3DM verziót.
Messzemenő következtetést nem tudok írni a játékról, hiszen a fél órás kalibrálás után kb. ugyan ennyit mentem vele. Mivel ez még csak a 0.1-es verzsön, így a bug reportot és a hiány érzést keltő gondolatokat kihagynám, hiszen feltételezem x idő múlva ezek orvosolva lesznek.
A fizika sztem egész jóra sikeredett és itt osztom Ginger véleményét, hogy "egy autó így mozog és nem csak odaképzelem... ". Ezeket a tulajdonságokat legfőképp féktávokon ill. korrigáláskor lehet észrevenni. Az utóbbiról annyit, hogy adott szituációkban nagyon szépen meg lehet menteni az autót melynek kísértetiesen olyan hatása van, mint az életben. Az FFB-t egész jól eltalálták, szépen visszajönnek az effektek.
Norbival ellentétben a "Lock onboard camer to horizon" sztem úgy jó, ha be van kapcsolva....
Ami engem kicsit zavart az a kormányszög dolog. Hiába van 900 fokos kormányom, én ettől független 200-on szeretem használni. Ahogy néztem az OW autók kb. 360 fokos tartományban működnek, így e szerint állítottam be a profilerben és ezt követően már szépen szinkronba állt megjelenésileg is a saját kormányzásommal.
Ezen kívül a Ferrarival, Bömössel és az Elise-el mentem, ahol már a 900 fokos dolog kellett volna. Itt nekem már nem volt reális a dolog, mert több kanyarban tényleg csak akkor kanyarodott megfelelően az autó, ha vmelyik irányba több mint 90 fokban történt a kormányzás. Ez szerintem az életben már nem így lenne, főleg ezeken a széles és hajtű mentes pályákon. Persze szerencsére be lehet állítani (profilerben), hogy itt se kelljen továbbtekerni, de grafikailag, akkor is továbbtekeredik a kormány mint ahogy én tekerem, ami sztem elég hülyén néz ki. (v. ezt is be lehet állítani valahol, hogy ne így jelenjen meg? )
A másik gondom a sebesség érzet volt. Egyáltalán nem érzem a tempót az autóban, kicsit olyan mint ha vmi lassított felvétel lenne (az FPS-el nem volt gond, mert kb. 60-70 környékén mozgott).
Összességében jó a cucc, biztos, hogy fogok még vele repeszteni. Ami viszont csillagos 5-ös, azok a hangok!
Messzemenő következtetést nem tudok írni a játékról, hiszen a fél órás kalibrálás után kb. ugyan ennyit mentem vele. Mivel ez még csak a 0.1-es verzsön, így a bug reportot és a hiány érzést keltő gondolatokat kihagynám, hiszen feltételezem x idő múlva ezek orvosolva lesznek.
A fizika sztem egész jóra sikeredett és itt osztom Ginger véleményét, hogy "egy autó így mozog és nem csak odaképzelem... ". Ezeket a tulajdonságokat legfőképp féktávokon ill. korrigáláskor lehet észrevenni. Az utóbbiról annyit, hogy adott szituációkban nagyon szépen meg lehet menteni az autót melynek kísértetiesen olyan hatása van, mint az életben. Az FFB-t egész jól eltalálták, szépen visszajönnek az effektek.
Norbival ellentétben a "Lock onboard camer to horizon" sztem úgy jó, ha be van kapcsolva....
Ami engem kicsit zavart az a kormányszög dolog. Hiába van 900 fokos kormányom, én ettől független 200-on szeretem használni. Ahogy néztem az OW autók kb. 360 fokos tartományban működnek, így e szerint állítottam be a profilerben és ezt követően már szépen szinkronba állt megjelenésileg is a saját kormányzásommal.
Ezen kívül a Ferrarival, Bömössel és az Elise-el mentem, ahol már a 900 fokos dolog kellett volna. Itt nekem már nem volt reális a dolog, mert több kanyarban tényleg csak akkor kanyarodott megfelelően az autó, ha vmelyik irányba több mint 90 fokban történt a kormányzás. Ez szerintem az életben már nem így lenne, főleg ezeken a széles és hajtű mentes pályákon. Persze szerencsére be lehet állítani (profilerben), hogy itt se kelljen továbbtekerni, de grafikailag, akkor is továbbtekeredik a kormány mint ahogy én tekerem, ami sztem elég hülyén néz ki. (v. ezt is be lehet állítani valahol, hogy ne így jelenjen meg? )
A másik gondom a sebesség érzet volt. Egyáltalán nem érzem a tempót az autóban, kicsit olyan mint ha vmi lassított felvétel lenne (az FPS-el nem volt gond, mert kb. 60-70 környékén mozgott).
Összességében jó a cucc, biztos, hogy fogok még vele repeszteni. Ami viszont csillagos 5-ös, azok a hangok!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Még egyszer leírom, hátha nem volt teljesen világos. Anno nekem is ez volt a bajnom mint Ákosnak ezért még a TP idején rákérdeztem a fórumon és erre írta Kunos (a fejlesztő) a következőket, ergo sztem higyjünk neki.
Tehát, a profilerben szépen fel kell tekerni 900 fokra a kormányszöget. Semmi egyedi set nem kell a profilerben, ha van azt ki kell törölni. A játékban kalibrálsz és ezek után szépen úgy kell hagyni mindent, a többit a progi elintézi. Szinkronban fogja tekerni a hardverrel a kormányt. Pl. a kis formula autó 420 fok körül fog maxolni (hiába tekered tovább a hardvert, a virtuális kormány meg fog állni a valós(!) adatnál), míg egy utcai autó 900 fok körül fog tekeredni... azért mert ezt modellezték le. Az egyik fejlesztő srác anno a GTR2 féle Power&Glory modot fejlesztette, és ezt a rendszer ott találták ki, csak ott az ISI miatt nem forog szinkronban a virtuális kormány a hardveressel. Az AC rendszere - úgy gondolom - nagy könnyebbséget jelent nekünk, hiszen nem kell kormányáttét és kormányszög arányokat számolgatni és nem utolsó sorban az élmény még reálisabb.
Tehát, a profilerben szépen fel kell tekerni 900 fokra a kormányszöget. Semmi egyedi set nem kell a profilerben, ha van azt ki kell törölni. A játékban kalibrálsz és ezek után szépen úgy kell hagyni mindent, a többit a progi elintézi. Szinkronban fogja tekerni a hardverrel a kormányt. Pl. a kis formula autó 420 fok körül fog maxolni (hiába tekered tovább a hardvert, a virtuális kormány meg fog állni a valós(!) adatnál), míg egy utcai autó 900 fok körül fog tekeredni... azért mert ezt modellezték le. Az egyik fejlesztő srác anno a GTR2 féle Power&Glory modot fejlesztette, és ezt a rendszer ott találták ki, csak ott az ISI miatt nem forog szinkronban a virtuális kormány a hardveressel. Az AC rendszere - úgy gondolom - nagy könnyebbséget jelent nekünk, hiszen nem kell kormányáttét és kormányszög arányokat számolgatni és nem utolsó sorban az élmény még reálisabb.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Tegnap este finomhangoltam a rendszert és mindent úgy állítottam be, ahogy Norbi írta a #77-es hszben (kivéve azt a kamera izét) + profilerben és a játékban is 900 fokra. Az FFB sokkal jobb lett tőle és most már a kormányzás is. Oly annyira jól sikerült, hogy azt vettem észre, h már éjfél van és egymagamban körözgetek a ferkával silverstoneban és már illene lefeküdni.
Jó lett ez a cucc és komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha már lesz benne multi akkor még az is lehet, h megveszem.
Amúgy h tervezik a fejlesztők a multi részét? Lesz olyan lehetőség, mint pl. rF-ben, a dedicated opció, tehát akár mi is indíthatunk majd szervert v. teljesen más rendszerű lesz? Továbbá MOD-olható lesz majd a game? Mennyire lesz ligakompatibilis? (bocs, a tudatlan kérdésekért, de nem nagyon követtem az eddigi dolgokat az AC-val kapcsolatban)
Egyébként nem rossz ez a kormány rendszer (amiről Peti is írt), de akiknek nem 900-as kormányuk van, azok h oldják meg ezt a problémát? Kicsit felemásak így az érzéseim ezzel a megoldással kapcsolatban.
Jó lett ez a cucc és komolyan elgondolkodtam rajta, hogy ha már lesz benne multi akkor még az is lehet, h megveszem.
Amúgy h tervezik a fejlesztők a multi részét? Lesz olyan lehetőség, mint pl. rF-ben, a dedicated opció, tehát akár mi is indíthatunk majd szervert v. teljesen más rendszerű lesz? Továbbá MOD-olható lesz majd a game? Mennyire lesz ligakompatibilis? (bocs, a tudatlan kérdésekért, de nem nagyon követtem az eddigi dolgokat az AC-val kapcsolatban)
Egyébként nem rossz ez a kormány rendszer (amiről Peti is írt), de akiknek nem 900-as kormányuk van, azok h oldják meg ezt a problémát? Kicsit felemásak így az érzéseim ezzel a megoldással kapcsolatban.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Assetto Corsa
Multi részről nem sokat tudok, nem olvastam utána milyen lehetőségek lesznek, moddolhato lesz, de ez a része meg nem aktív a játékban de látható a kezdő menüben.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Igggen... ez egy jó kérdés. A P&G mod esetében volt rá lehetőség, hogy igazítsa az ember a dolgokat, pl. a linearítást kellett lehúzni 0-ra, meg volt valami opció a PRL fájlban is az alacsony sebesség melletti kormányzás "tompítására". A digitális kormányzás (eleje-közepe-vége) értékeivel is lehetett bohóckodni.Gadfly írta:Egyébként nem rossz ez a kormány rendszer (amiről Peti is írt), de akiknek nem 900-as kormányuk van, azok h oldják meg ezt a problémát? Kicsit felemásak így az érzéseim ezzel a megoldással kapcsolatban.
Lehet, hogy 180-as kormány esetén itt is a linearitással kell játszadozni, de sztem ez ronthat az élményen.
Mindenesetre egy dolog biztos.
Könnyen hozzá lehet szokni - és szvsz piszokjól működik.
Moddolni lehet majd... sőt, most olvastam, hogy a DRM 3.0 ide fog jönni, mert a készítők hanyagolják majd a rF2 platformot. Persze kicsit visszás a dolog, mert egyelőre semmi fejlesztői hozzáférés nincs a programhoz... ergo készülnek a gyönyörű 3d modellek, de semmi több. Multi meg lesz - egyértelmű. Lehet, hogy még karácsony előtt. Aztán, hogy ez milyen rendszerben, azt nem tudni. Remélem javítanak a netKar multi rendszerén... úgy tudom most a fejlesztő(k) 100%-ban az AI és a Multi rendszer pofozzák (sőt a TP kiadása óta ez megy). Remélem a végeredmény tökéletes lesz.
@Gadfly
Tegnap én is éjfélkor tettem le a fülest... nálam Imola+458 volt a program.
Félelmetes a dolog - néha borsódzott a hátam.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Hétvégén (Péntekkel együtt) 10 órát kockultam a Steam szerint.
Ez még több lesz sajna ha jön az online plusz új tartalmak (mikor jön a F40? nem tudok várni )
Ez még több lesz sajna ha jön az online plusz új tartalmak (mikor jön a F40? nem tudok várni )
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
És tényleg kocka :DNorbi írta:Hétvégén (Péntekkel együtt) 10 órát kockultam a Steam szerint.
Ez még több lesz sajna ha jön az online plusz új tartalmak (mikor jön a F40? nem tudok várni )
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Moddolás...? Úgy tűnik nem tartott sokáig az nKP-ből átrakni a Daytonát.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Mindenképpen muszáj lenne már kicsit előre is gondolkodni és nem folyton az események után kullogni.Gadfly írta:tehát akár mi is indíthatunk majd szervert
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 19
- Csatlakozott: hétf. jan. 30, 2012 9:35 pm
Re: Assetto Corsa
Hi! Látom van itt ilyen téma. Én beruháztam Steam a játékra
Nem rossz, Multit már várom! :D
Nem rossz, Multit már várom! :D
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
A Masters Phyton alapú HotLap rendszere már működik.
http://forum.gtr-masters.hu/showthread. ... Corsa-Rank
http://forum.gtr-masters.hu/showthread. ... Corsa-Rank
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
A november 20-ai update autói.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... s-revealed
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... s-revealed
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Ma is lesz update? :DGinger17 írta:A november 20-ai update autói.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... s-revealed
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Ennek a Paganinak a hangját Project CARS-ba nagyon eltalálták, remélem itt is jó lesz.
Egyébként ez a kép a játékból van? Mert akkor ez bizony Nordschleifét jelent ha jól látom :D
Egyébként ez a kép a játékból van? Mert akkor ez bizony Nordschleifét jelent ha jól látom :D
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Ez egy korai AC promo kép. Ahogy az SG-n olvasom anno még tervezve volt a Nordschleife is hivatalos tartalomként, de azóta lekerült a listáról, annak ellenére, hogy a Nürburgring benne lesz (igaz valami Germany Circuit néven). Sztem majd csak konvertként jöhet a nagy kör, de így sajnos nem lesz full lézeres verzió. Nem is tudom, melyik lehet a legpontosabb Nordschleife. Talán a SimBines... remélem hamar átrakják.Norbi írta:Ennek a Paganinak a hangját Project CARS-ba nagyon eltalálták, remélem itt is jó lesz.
Egyébként ez a kép a játékból van? Mert akkor ez bizony Nordschleifét jelent ha jól látom :D
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Nem is tévedtem nagyot Norbi!
Elvileg kint a v0.2 a következő javításokkal és kiegészítésekkel.
Holnap meg jönnek az új tartalmak.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-b ... 2-released
hsz update (holnap jön egyben az egész cucc):
"Hello everybody, Aristotelis from Kunos Simulazioni here.
We haven't released the update yet. The changelog is a leak that we don't really know where it came from and it's not even complete as the actual update has even more content than this changelog describes.
The update is scheduled for tomorrow as promised.
Sorry for this, but we don't know where it comes from. Thank you all for your support."
Elvileg kint a v0.2 a következő javításokkal és kiegészítésekkel.
Holnap meg jönnek az új tartalmak.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-b ... 2-released
hsz update (holnap jön egyben az egész cucc):
"Hello everybody, Aristotelis from Kunos Simulazioni here.
We haven't released the update yet. The changelog is a leak that we don't really know where it came from and it's not even complete as the actual update has even more content than this changelog describes.
The update is scheduled for tomorrow as promised.
Sorry for this, but we don't know where it comes from. Thank you all for your support."
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Zondát így elcseszni :(
Közelébe sincs a Project CARS-os autónak, a hangjáról nem is beszélek...
Közelébe sincs a Project CARS-os autónak, a hangjáról nem is beszélek...
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Miket beszélsz Norbi?!Norbi írta:Zondát így elcseszni :(
Közelébe sincs a Project CARS-os autónak, a hangjáról nem is beszélek...
Azt a visító pC videót be ne rakd ide is, mert sírva fakadok.
Iszonyat jó ez a progi... nem lehet letenni.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Nekem az sokkal jobban tetszik. Ott érződik, hogy brutális autóhoz brutális hang társul.Ginger17 írta:Miket beszélsz Norbi?!Norbi írta:Zondát így elcseszni :(
Közelébe sincs a Project CARS-os autónak, a hangjáról nem is beszélek...
Azt a visító pC videót be ne rakd ide is, mert sírva fakadok.
Iszonyat jó ez a progi... nem lehet letenni.
AC-ba meg nem igazán érzem ezt, legalábbis nekem furcsa...
Összességében tényleg jobb mint eddig bármi. Végre csináltak egy drift pályát, ma szétcsapattam a E92-es bömöst
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Egy jótanács.
Az új v0.2.1 alap beállításaival ellentétben, kapcsoljátok ki nyugodtan a hozzáadott (kamu) ffb effekteket, hogy a valós visszajelzéseket érezzétek a kormányon. Teljesen más lesz az autó - ha lehet még fokozni - sokkal jobb lesz. Kicsit fura hozzászokni, főleg az rFactor féle full fiktív effektezés után, de megéri. Mindenképpen próbáljátok ki. A pályák (aszfalt, kerékvetők, huplik) kellően részletesek hozzá - szépen működik a dolog.
Az új v0.2.1 alap beállításaival ellentétben, kapcsoljátok ki nyugodtan a hozzáadott (kamu) ffb effekteket, hogy a valós visszajelzéseket érezzétek a kormányon. Teljesen más lesz az autó - ha lehet még fokozni - sokkal jobb lesz. Kicsit fura hozzászokni, főleg az rFactor féle full fiktív effektezés után, de megéri. Mindenképpen próbáljátok ki. A pályák (aszfalt, kerékvetők, huplik) kellően részletesek hozzá - szépen működik a dolog.
Peter Rigo
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Lassan azt hiszem én is beruházok rá:) Az előző verziót is megvettem nem jár semmi kedvezmény érte?:D
Manchester United
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Assetto Corsa
Nem jár kedvezmény sajnos, nekem van egy eladó mert nekem ez nem jött be többszöri próbálkozás után sem, csak a steam-es verziót sztem nem lehet eladni. Es meg vissza se lehet kérni az árát ezért is szar a steam.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
@Gilberto
Ezt az Early Access verziót 22%-kal olcsóbban vásárolhatod meg most, mint majd a végleges változatot a kiadás után. Kíváncsi vagyok, hogy "fekete pénteken" leesnek-e még ez alá is a Steam-es AC árak.
Mai hír:
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... r-previews
Ezt az Early Access verziót 22%-kal olcsóbban vásárolhatod meg most, mint majd a végleges változatot a kiadás után. Kíváncsi vagyok, hogy "fekete pénteken" leesnek-e még ez alá is a Steam-es AC árak.
Mai hír:
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... r-previews
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Assetto Corsa
Hogyne
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Mikulásra itt az új csomag.
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... r-previews
http://www.virtualr.net/assetto-corsa-n ... r-previews
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: Assetto Corsa
Lehet szavazni a következő autótípusról...
http://www.assettocorsa.net/we-need-your-opinion/
http://www.assettocorsa.net/we-need-your-opinion/
Peter Rigo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég