- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
2006 F1OB - Imola futam csevegő
Na mi volt?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Hogy mi volt? Hogy mi volt? Elbuktunk egy kettősgyőzelmet egy elhagyott alkatrész miatt! Nem tudom F1Ch-ben van-e ilyen egyáltalán, hogy az elhagyott alkatrészek bezavarnak a pályán, mindenesetre Habasa kicsúszása előtt közvetlen ráhajtott egy törmelékre, majd kicsúszása megkezdésekor egy másik törmelékdarab repült ki autója alól. lehet nem ezért csúszott ki, de mi akkor erre fogjuk!
Részemről azonban igen jól sikerült futam volt. A második helyről rajtolva még az első kanyar előtt átvettem a vezetést, amit ki sem eresztettem a kezemből. Egyetlen egyszer csúsztam ki kissé, mikor elnéztem a visszafordítót. Egyébként csak a lekőrözésekkel volt néha problémám és a keresztbeállt autókkal. Mindenkinek köszönöm, hogy szépen félrehúzódott!
A gumiválasztásnál és a hűtésbeállításnál inkább a biztonságra mentem, ami a köridejeimben meg is bosszulta magát, sajnos nem tudtam igazán gyors kört menni, pedig szerettem volna magaméva tenni a leggyorsabb kört is. De legalább sem kopással, sem túlmelegedéssel nem kellett küzdenem. Az autó végig stabil volt és jól vezethető. Köszönet érte a csapatnak!
Mindenkinek köszönöm és gratulálok a helyezetteknek!
Íme az eredmények:
Időmérő:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... akvali.jpg
Futam:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... larace.jpg
Leggyorsabb körök:
1. Nyeksek ---------- 1:22.548
2. Knife --------------- 1:22.649
3. Habasa ----------- 1:23.339
4. Synchro ----------- 1:24.418
5. Geri ---------------- 1:24.956
6. Ulvar --------------- 1:25.301
7. Joci92 ------------- 1:26.686
8. Vipera ------------- 1:28.202
9. Iceman ------------ 1:29.531
10. Dragon ---------- 1:32.426
11. Kakos ------------ 1:33.090
12. Alen --------------- 1:33.655
13. Gregs ------------ 1:34.393
14. Nepsterke ------ 2:12.871
Részemről azonban igen jól sikerült futam volt. A második helyről rajtolva még az első kanyar előtt átvettem a vezetést, amit ki sem eresztettem a kezemből. Egyetlen egyszer csúsztam ki kissé, mikor elnéztem a visszafordítót. Egyébként csak a lekőrözésekkel volt néha problémám és a keresztbeállt autókkal. Mindenkinek köszönöm, hogy szépen félrehúzódott!
A gumiválasztásnál és a hűtésbeállításnál inkább a biztonságra mentem, ami a köridejeimben meg is bosszulta magát, sajnos nem tudtam igazán gyors kört menni, pedig szerettem volna magaméva tenni a leggyorsabb kört is. De legalább sem kopással, sem túlmelegedéssel nem kellett küzdenem. Az autó végig stabil volt és jól vezethető. Köszönet érte a csapatnak!
Mindenkinek köszönöm és gratulálok a helyezetteknek!
Íme az eredmények:
Időmérő:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... akvali.jpg
Futam:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... larace.jpg
Leggyorsabb körök:
1. Nyeksek ---------- 1:22.548
2. Knife --------------- 1:22.649
3. Habasa ----------- 1:23.339
4. Synchro ----------- 1:24.418
5. Geri ---------------- 1:24.956
6. Ulvar --------------- 1:25.301
7. Joci92 ------------- 1:26.686
8. Vipera ------------- 1:28.202
9. Iceman ------------ 1:29.531
10. Dragon ---------- 1:32.426
11. Kakos ------------ 1:33.090
12. Alen --------------- 1:33.655
13. Gregs ------------ 1:34.393
14. Nepsterke ------ 2:12.871
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Knife
Gratulálok a győzelemhez 38 ponttal magasan vezetsz!
Kösz a képeket!
Már feldolgoztam!
www.f1ob.metosz.net
Bocs, de széthúzta az oldalt! Ki kellett vennem a képet!
Gratulálok a győzelemhez 38 ponttal magasan vezetsz!
Kösz a képeket!
Már feldolgoztam!
www.f1ob.metosz.net
Bocs, de széthúzta az oldalt! Ki kellett vennem a képet!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát elég nagy csalódás volt a futam... Az időmérő majdhogynem tökéletes volt. Utána warmupon még ellenőríztem a beállítást, és ott minden stimmelt. Tudtam hogy a rajt szar lesz mert azt mindig elbénázom, a két meki el is ment mellettem, de szorosan rajtuk voltam az első körben... Aztán jött a pokol. Folyamatosan csúszott a kocsi, szépen vissza is estem mivel többet voltam a füvön mint a pályán. Csak annak köszönhetem a 3. helyet hogy többen kiestek előlem. Igaz a verseny végére megint sikerült jó időket menni és majdnem Gerit is megcsíptem, csakhát annyira siettem hogy keresztbe álltam... Talán következő futamot már nem szúrom el a hibás gumiválasztással és stratégiával.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Valahogy úgy érzek mint Nyeki! Igaz mindd a 2-en beértünk a Toyotával ő 3. én 4. helyen...De végig azon dumáltunk hogy csúszik csúszik és csúszik a kocsi!
Nekem folyamatosan csúszkált, pedig még a warm upomon semmi baj nem volt...A rajtnál se volt vagy 2 körig aztán...egyszer megcsúsztam azután szinte majdnem minden körömben rontottam...
De legalább nem törtem szét az autót és az eddigi legjobb futamon volt..pontban számolva..a 4. hely. Hát dióhéjban ennyi...találkozunk a teszteken! csá
Nekem folyamatosan csúszkált, pedig még a warm upomon semmi baj nem volt...A rajtnál se volt vagy 2 körig aztán...egyszer megcsúsztam azután szinte majdnem minden körömben rontottam...
De legalább nem törtem szét az autót és az eddigi legjobb futamon volt..pontban számolva..a 4. hely. Hát dióhéjban ennyi...találkozunk a teszteken! csá
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Akkor egy tipikus mclarenes verseny után nincs más dolgom, mint leírni a történteket.
Az időmérő jó lett, majd a rajt is, Nyekit loehagytam, mentem Knife után. Ő gyorsabb volt, én pedig már megelégedtem a második hellyel. Aztán gondolkoztam azon, hogy mikor álljak ki a boxba, amikor megérkeztem a lassítóhoz. Eldöntöttem, hogy a következő körben kiállok tankolni. Aztán egyszercsak az autó irányíthatatlan lett, és a falban végeztem. Még az ütközés előtt szó szerint ezt mondtam: "Csak a szárnyat, csak a szárnyat...". Lett belőle bal első is. Asszem, hogy a bal elsőm nagyon érzékeny (dejá vu Ausztrália, ott is bal első). Aztán a visszajátszásban két törmeléket láttam a sikánban, és az egyiken átmentem, a másikat, mint a fűnyíró, kilőttem. Az okozta sztem a balesetet, hiszen előtte mindig így vettem azt a kanyart. Megkeresem a törmelék tulajdonosát, csak úgy poénból, hiszen már így is mindegy. :D
Gratulálok Knifenak, majd Európában meglesz!
Az időmérő jó lett, majd a rajt is, Nyekit loehagytam, mentem Knife után. Ő gyorsabb volt, én pedig már megelégedtem a második hellyel. Aztán gondolkoztam azon, hogy mikor álljak ki a boxba, amikor megérkeztem a lassítóhoz. Eldöntöttem, hogy a következő körben kiállok tankolni. Aztán egyszercsak az autó irányíthatatlan lett, és a falban végeztem. Még az ütközés előtt szó szerint ezt mondtam: "Csak a szárnyat, csak a szárnyat...". Lett belőle bal első is. Asszem, hogy a bal elsőm nagyon érzékeny (dejá vu Ausztrália, ott is bal első). Aztán a visszajátszásban két törmeléket láttam a sikánban, és az egyiken átmentem, a másikat, mint a fűnyíró, kilőttem. Az okozta sztem a balesetet, hiszen előtte mindig így vettem azt a kanyart. Megkeresem a törmelék tulajdonosát, csak úgy poénból, hiszen már így is mindegy. :D
Gratulálok Knifenak, majd Európában meglesz!
- Joci92
- Hozzászólások: 53
- Csatlakozott: pén. márc. 17, 2006 5:22 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Keresd ezeket a szavakat:Joci92 írta:á nem tudtam hogyan kell beállítani a radiátort és motor hiba így pedig amedig menni tudtam addig jó helyen álltam elmodnaátok hol tudom azt beállítani? :P
RADIATOR INTAKE (általában 3,4 elég)
BRAKE DUCT SIZE (2,3 normál pályákon - monza 7)
És állítsd be őket. Természetesen az autód kb. 1,5 - 2,5 ms lassabb lesz mindenhol.
-
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: szomb. márc. 11, 2006 9:00 pm
- Admin: Admin
Hát részemről sem volt eseményekben szegény a verseny.Kezdve a rajt utáni káoszról a mezőny hátsó felében,amit hálistennek sikerrel megúsztam.A beállításaim is jók voltak ,nem nagyon volt gond az autóval,csak annyi hogy nem kelett volna a sikánnál keresztbevágnom a szekeret.Ez lett sajan az oka annak hogy a kocsit érdekesen lehetett irányítani.Viperával is szépen megtaláltuk egymást,egész jót mentünk egymás ellen hosszas körökön keresztül.
Gratulálok a célbaérkezett pilótáknak!!!!!!
Gratulálok a célbaérkezett pilótáknak!!!!!!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég