Minden, ami a témához kapcsolódik
Válasz küldése
Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

2006 F1OB - Monacoi futam csevegő

Hozzászólás Szerző: Tommy » szer. máj. 31, 2006 9:08 pm

Nah mi volt? :)

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szer. máj. 31, 2006 9:16 pm

Nekem nagyon tetszett a futam! Az időmérő izgi volt így esős időben, mivel úgy 1 kört se edzettem :)

De végülis meglett! :) Első helyről indultam, jah és az időmérőn törént vágásról: Az "s" kanyar előtt szűken mentem, ezért mentem le a pályáról.....de utána emiatt félig meg is pördültem és nekimentem a palánknak, emiatt majdnem összetörtem a verdát, szóval nem nyertem vele, de tegyük fel legrosszabb esetben veszítettem volna 2 ms-t az időmhöz képest, akkor is még 1 vok...szóval még1x sorry!

A versenyről:

Knife indult a 2. helyről szokás szerint nagyon jó rajtot vett, de az enyém se volt rossz! A célegyenes végén előttem volt, de rövid féktávot vettem és így sikerült elsőként elfordulnom! Ez volt a célom! Mivel nem akartam beragadni senki mögé, mert tudtam, hogy jó a versenytempóm! 1:17-18-as köröket mentem....kivéve ha lekörözések voltak. Szóval nem volt ellenfelem ezen a futamon, amit nem is bánok, legalább végigtudtam menni egy futamon (előző nem sikerült)! De ezek után biztos vagyok benne, hogy a többiek erősebbek lesznek más pályákon, főleg Knife és Habasa! Szóval nyertem asszem 2 kör előnnyel. 1 kiállásos taktikával, ja és a gumik nagyon jól bírták!
:)

Best time: 1:16.917 / 28. kör

Köszi srácok a futamot! :D

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szer. máj. 31, 2006 9:29 pm

Üdv!
Időmérőn a száradó aszfalton rossz gumit választottam így csak második lettem.

A rajtot jól elkaptam, de nem akartam bemenni Tommy elé, nehogy ütközés legyen a szűkös monacoi pályán, inkább elengedtem. Szorosan mögötte autóztam, de kicsit lehúztam a falat és ez 2mp-re duzzadt amit jól tartottam. Aztán egyszercsak kidobott asztalra a Windows mert megszakadt a netkapcsolat. Közben az autóm a falnak rohant, pont a boxbejárat után, így mikor helyreállt a kapcsolat első szárny nélkül indultam tovább, de mindenki más ideje eltünt számomra. Az autóikat jól láttam, de fantomként jártam köztuk. Baleset nélkül sikerült végigvánom a tömegen, hogy feljöjjek Habasa mögé. Ulvar és Habasa közben folyamatosan mondták, ki kitől milyen messze van, így sacc per kábé tudtam hol állok. Végig együtt autóztunk Habasával, hol ő, hol én voltam előrébb. Reménykedtünk az újabb kettős győzelemben, dehát ezt Tommy meghíúsította. Az eredményem ugyan a többiek számára elveszett, de nálam kiadta mennyi idő alatt értem be, így remélem érvényes a harmadik helyem. Hiszen ez esetben az eredményjelző hibája miatt esnék csak ki, mivel senkivel nem ütköztem. Bízom a legjobbakban.

Gratulálok a célbaérteknek és a győztesnek, további jó versenyzést!

Silverstoneban a McLaren újra az élre fog törni!

Geri
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 168
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Geri » szer. máj. 31, 2006 9:50 pm

Uraim elnézést kérek, de a technika ördöge megtréfált, amit én nem vettem tréfának...
Sajnálom h ismét kihagytam Monaco-t, sorry.
Sziasztok
Geri

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » csüt. jún. 01, 2006 9:26 am

Hogy mi volt?
A qualin 4. lettem, hiába, Ausztráliában csak szerencsém volt. A vizet úgy utálom, mint a macska szokta.
A versenyen hihetetlen laggom volt, a rajtot elcsesztem, az 5. voltam, de Ulvaron hamar túltettem. Knifenak megszakadt a kapcsolata és vajon ki ment neki az utolsó kanyarban? ÉN. Ugyanis Ulvar volt a beslő íven, én a külsőn és túl hirtelen jött a másik McLaren. Majd mellékelem este a képet, most is már cseszgezt a tanár (infóm van). Az első boxkiállásig Nepsterke hihetetlen gyors volt, én meg szimplán szar. Azt utána megint nem tudtam utolérni , majd Knife mögém ért. Akkor elhatároztuk, hogy a tipikus 2006-os forgatókönyvet vesszük figyelembe: a két McLaren kullog, egyiknek nincs fékje, másiknak elszállt a bal első felfüggesztése, míg a Renault beszedi a 10 pontot. Most az egyszer engedékenyek voltunk, de majd Silverstone-ban visszavágunk!!!
A leggyorsabb köröket valószínűleg holnap tudom csak leírni, mert eltiltottak a géptől.
Grat mindenkinek!
Kép

Nepsterke
Hozzászólások: 99
Csatlakozott: hétf. jan. 30, 2006 4:39 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Nepsterke » csüt. jún. 01, 2006 1:48 pm

Ez jó volt!
A qualin 6. lettem, ami nagyon jó számomra, mert esőben mentem és azt nem szeretem.
Aztán jól kaptam el a rajtot és előre tudtam jönni a 3. helyre. Majd a 3. kanyarban megelőztem Kristit. Innen elég sokáig tudtam menni a 2. helyen. A 3. boxkiállás után megcsúsztam valamin és nekimentem a falnak amitől eldeformálódott a futóművem és ezzel nagyon lasultam. Habasa és Ulvar is megelőzött. Majd Ulvar és csókolózott a fallal és így 3. v. 4. lettem. De tetszett! :D

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » csüt. jún. 01, 2006 2:01 pm

Monacoi leggyorsabb kör: Letöltés

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. jún. 01, 2006 2:51 pm

Na én nagyjából jól mentem mondjuk úgy hogy felemásan!
A rajtnál utolsónak indultam de nem bántam meg mert simán elmentem vagy 2-3 versenyző mellett baleset nélkül
Majd egy darabig Habasa mögött mentem szorosan 1-2 mp-re!
Az én szemszögemből úgy látszott Knife mintha akkor jelent volna meg mikor Habasa bele mentén meg belsőn elmentem mellettük!
De aztánn hibáztam és mínusz 1 szárny lett...magyarul volt 1+ boxkiállásom sajnos! Aztán voltak kisebb problémáim nem voltak eléggé melegek a gumiaim és többször csúfosan megcsúsztam! A végén belelendültem kicsit túlságosan is! Knife és Habasa mögött mentem amikor már alig volt 2-3 kör
Nepsterke is messze volt már! Egyre feljebb kerültem Knifehoz már ha jól emlékszem volt 3 mp köztünk....aztán történt egy fatális baleset és kerék bánta...aztán visszaelőzött Nepsterke és így ért véget a futam...lehetett volna egy izgi vége is akár csak hát én meg a bénaságom előtört...sebaj..majd legközelebb! Amúgy grat Tommynak szépen ment! De ez ugyanúgy vonatkozik minden normálisan versenyzőnek! Csak így tovább!

CSÁ!

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » pén. jún. 02, 2006 2:11 am

Srácok visszanéztem a replayt és elég érdekes dolgokat találtam benne! :shock:

Először is Kristi.....nézzétek meg hogy vette a visszafordítót amikor éppen nem volt körülötte autó.....megéri. :roll:

Másodszor Vipera! Megnéztem, hogy történt az a kerékleszakadás.....elég érdekes, először befékezel Knife előtt....elengeded, majd utána az utolsó kanyar előtt kövér gázt nyomsz....majdnem eltaláltad Knife-ot....
Aztán a futam végéig szinte 3 kerékkel mész......amikor meglátod a Mclareneket gázt adsz, meg megállsz előttük, feltartod őket. :roll:

Olyan érzésem volt, mintha Knife-ra utaztál volna, vagy a McLarenekre. És ezt bizonyítja az is amit a verseny végén a chatbe írtál.....inkább nem idézem.

De ez így egyáltalán nem fair versenyzés. :o

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » pén. jún. 02, 2006 10:46 pm

Akkor a leggyorsabb körök a Monacoi Nagydíjon:

1. Tommy----- 1.16:917 (Lap # 28 )
2. Ulvar---------1.19:854 (Lap # 5)
3. Vipera-------1.20:403 (Lap # 5)
4. Kristi---------1.20:419 (Lap # 3)
5. Habasa-----1.20:481 (Lap # 6)
6. Nepsterke--1.20:819 (Lap # 3)
7. Dragon------1.25:375 (Lap # 10)
8. Lacakaaa---1.47:012 (Lap # 1)
9. Knife---------Azt csak Ő tudja mennyit és mikor :)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. jún. 02, 2006 11:27 pm

@Vipera

Én is megnéztem, mondjuk én pozitívnak tartom a rosszban hogy nem Knifenak akartál neki menni csak elé akartál kerülni, hogy feltartsd :?
Nem viheted a személyes problémáidat ki a pályára.
Pl.
Ha valaki az első körben letöri a spoilered, :evil: majd természetesen törés mentesen tovább megy. Valószínű, hogy még le is fog körözni, akkor nem mehetsz azért neki, ami a rajtnál történt. Ellenben köteles vagy helyet adni neki.
Nem érdemes ezeket a versenyen vezetés közben végig gondolni, legalábbis én nem sokat szoktam izgatni magam, ki kell hozni a legszarabb alap helyzetből is legtöbbet erre kell koncentrálni, a többit majd a verseny után a bírók meg a replay eldönti.

Amúgy ezek a feltartások, mindamellett, hogy tökéletes ellenkeznek a pályaetikettel, teljesen fölöslegesek mert az ilyet meg kell óvni és ezúton kérem a pilótákat tegyék is meg a jövőben. Büntetések is segíthetnek a pilóták fejlődésében.

Vipera ha azt láttam volna a Replayben hogy szándékosan neki akarsz menni a Knifenak akkor eltiltásod javasoltam volna a többi bírónak.
1.20.4 tudtál versenyen menni a pályán. Szerintem ez elég szép teljesítmény nem kellene beárnyékolni ilyen manöverekkel.
Nem értem miért frusztrálod magad. Add meg az időt a gyakorlásnak, február óta fogsz kormányt, egyértelműen látszik a fejlődésed. Biztos vagyok benne, hogy még az évadban több dobogós helyezésed lesz, szerencsével futamot nyersz, ha végre tisztán csak a vezetésre koncentrálsz.
Kép

Kristi
Hozzászólások: 73
Csatlakozott: szomb. ápr. 01, 2006 11:00 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Kristi » szomb. jún. 03, 2006 8:49 pm

metosz írta:@Vipera

Én is megnéztem, mondjuk én pozitívnak tartom a rosszban hogy nem Knifenak akartál neki menni csak elé akartál kerülni, hogy feltartsd :?
Nem viheted a személyes problémáidat ki a pályára.
Pl.
Ha valaki az első körben letöri a spoilered, :evil: majd természetesen törés mentesen tovább megy. Valószínű, hogy még le is fog körözni, akkor nem mehetsz azért neki, ami a rajtnál történt. Ellenben köteles vagy helyet adni neki.
Nem érdemes ezeket a versenyen vezetés közben végig gondolni, legalábbis én nem sokat szoktam izgatni magam, ki kell hozni a legszarabb alap helyzetből is legtöbbet erre kell koncentrálni, a többit majd a verseny után a bírók meg a replay eldönti.

Amúgy ezek a feltartások, mindamellett, hogy tökéletes ellenkeznek a pályaetikettel, teljesen fölöslegesek mert az ilyet meg kell óvni és ezúton kérem a pilótákat tegyék is meg a jövőben. Büntetések is segíthetnek a pilóták fejlődésében.

Vipera ha azt láttam volna a Replayben hogy szándékosan neki akarsz menni a Knifenak akkor eltiltásod javasoltam volna a többi bírónak.
1.20.4 tudtál versenyen menni a pályán. Szerintem ez elég szép teljesítmény nem kellene beárnyékolni ilyen manöverekkel.
Nem értem miért frusztrálod magad. Add meg az időt a gyakorlásnak, február óta fogsz kormányt, egyértelműen látszik a fejlődésed. Biztos vagyok benne, hogy még az évadban több dobogós helyezésed lesz, szerencsével futamot nyersz, ha végre tisztán csak a vezetésre koncentrálsz.

"Neki akarsz menni"

Velem megtette rámhúzott és a falba csapta a kocsimat

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szomb. jún. 03, 2006 9:22 pm

Kristi sztem Te csak ne beszélj fairplay vezetésről rendben? Köszi! :roll:

Dragon
Hozzászólások: 83
Csatlakozott: szomb. márc. 11, 2006 9:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Dragon » vas. jún. 04, 2006 10:33 pm

Sztem a monacio futam alapjában véve jó volt.
Mind az időmérő mind a futam.Csak volt egy kis gond 1-2 emberke hozzáállásával és ez naon nem jó.Hálistennek sikerült ismét pontot szereznem,és erősítenii a mostmár 2 fős BAR istállót!
Remélem csapattársam Tom is hamarosan értékes pontok sokaságát hozza majd a csapatnak :D

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég