- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
2006 F1OB - Silverstone futam csevegő
Volt itt sok minden!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Huhuhú! Így tudnám jellemezni ezt a futamot. Sikerült megtalálnom a beállításom hibáját, így egy másodperccel jobb időket mentem teszten mint korábban. Időmérőn kicsit hibáztam és csak a második helyre fértem be. Futamon azonban... A csütörtöki tapasztalatokból kiindulva bevállalósra vettem a dolgot és kisebb hűtéssel indultam, mint korábban. Bejött. A kocsi igen gyors volt friss gumikon is és tele tankkal, viszont nagyon el is használtam a gumikat az etapok végére és amennyivel elhúztam etap elején annyit Tommy vissza is vett. Az első kör valami fantasztikusan izgalmas volt, utána még körökig remegett a lábam, annyira komoly közdelem volt Tommy és köztem. Aztán az első etapom végén egy fantasztikus manőverrel az elsőről a második helyre ugrottam, amikor is 360fokos fordulatot vettem. Érdemes megnézni a replayben: 1127-1135. A pörgés ellenére nem maradtam le Tommytól, aki viszont bravúros mozdulattal kerülte el az ütközést. A boxkiállást azonos körre terveztük, mint kiderült, de Tommy szervizgárdája valamit elszúrhatott, mert engem hamarabb tovább engedtek. Ezután újra kezdtem meglépni Tommytól, a lekőrözésekkor azonban mindig hozott rajtam, majd legtöbbet akkor, mikor futam végére ismét elkopott a jobb első kerekem. Egy problémás esetet kivéve minden rendben volt a lekőrözésekkel is: 2042-2048. Csak annyit fűznék hozzá, hogy oda kell figyelni emberek!
Szerencsés győzelem volt nem vitás. De monaco után jó érzés, hogy a McLaren újra versenyképes.
Minden célbaérőnek gratulálok! További jó versenyzést kívánok!
Szerencsés győzelem volt nem vitás. De monaco után jó érzés, hogy a McLaren újra versenyképes.
Minden célbaérőnek gratulálok! További jó versenyzést kívánok!
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Hát az biztos, hogy szoros verseny volt! A kvalifikáción nem tudtam jól menni, csoda a 4. hely. Aztán gondoltunk Dragonnal és Viperával egyet és kitaláltuk, hogy 6 környi benzinnel rajtolunk és 2-szer állunk majd ki. Ez nekik nem jött be, de nemkem igen.
Az elején Tommy nyakán voltam, gondolom, biztos meg lehetett lepődve, mitől megyek így. Aztán kipördültem, majd a 6. körben kiálltam a boxba. Érdekes volt, hogy AlieN 17 másodpercre előlem állt ki tankolni és 17 másodperccel volt lemaradva, amikor visszatért a pályára.
Aztán kiesett, onnan megvolt a biztos 5. hely! Synchro is kiállt valamikor a 15. kör tájékán, és 15 másodpercre került mögém. Aztán 5 gyors kör után én is felkerestem a boxot, majd 2 másodperccel elé értem vissza. Utána kiautóztam úgy 8 másodpercet, majd megpördültem, és megint kezdhettem előlről. Végül 8 másodperrcel mögöttem ért célba a Renault.
Ez volt az eddigi legkeményebb versenyem grat mindenkinek!
Valamikor kidolgozok egy wallpapert Silverstoneról.
Az elején Tommy nyakán voltam, gondolom, biztos meg lehetett lepődve, mitől megyek így. Aztán kipördültem, majd a 6. körben kiálltam a boxba. Érdekes volt, hogy AlieN 17 másodpercre előlem állt ki tankolni és 17 másodperccel volt lemaradva, amikor visszatért a pályára.
Aztán kiesett, onnan megvolt a biztos 5. hely! Synchro is kiállt valamikor a 15. kör tájékán, és 15 másodpercre került mögém. Aztán 5 gyors kör után én is felkerestem a boxot, majd 2 másodperccel elé értem vissza. Utána kiautóztam úgy 8 másodpercet, majd megpördültem, és megint kezdhettem előlről. Végül 8 másodperrcel mögöttem ért célba a Renault.
Ez volt az eddigi legkeményebb versenyem grat mindenkinek!
Valamikor kidolgozok egy wallpapert Silverstoneról.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Asszem én csináltam csak most screenshotot:
Időmérő:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... ekvali.jpg
Futam:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... efutam.jpg
Leggyorsabb körök:
1. Knife ------------- 1.17:873 (Lap 23)
2. Tommy ---------- 1.17:960 (Lap 27)
3. Tom -------------- 1.17:976 (Lap 30)
4. AlieN ------------- 1.18:708 (Lap 13)
5. Habasa --------- 1.19:296 (Lap 2)
6. ULVAR ---------- 1.20:544 (Lap 16)
7. Synchro --------- 1.20:785 (Lap 12)
8. Geri -------------- 1.20:876 (Lap 11)
9. Vipera ----------- 1.21:212 (Lap 3)
10. Lacakaaa ----- 1.21:754 (Lap 11)
11. Dragon -------- 1.23:620 (Lap 3)
Időmérő:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... ekvali.jpg
Futam:
http://f1codcl.indexf1.hu/images/events ... efutam.jpg
Leggyorsabb körök:
1. Knife ------------- 1.17:873 (Lap 23)
2. Tommy ---------- 1.17:960 (Lap 27)
3. Tom -------------- 1.17:976 (Lap 30)
4. AlieN ------------- 1.18:708 (Lap 13)
5. Habasa --------- 1.19:296 (Lap 2)
6. ULVAR ---------- 1.20:544 (Lap 16)
7. Synchro --------- 1.20:785 (Lap 12)
8. Geri -------------- 1.20:876 (Lap 11)
9. Vipera ----------- 1.21:212 (Lap 3)
10. Lacakaaa ----- 1.21:754 (Lap 11)
11. Dragon -------- 1.23:620 (Lap 3)
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Hát hát, csak eztom mondani! :D
Az időmérőt elvileg simán hoztam, mivel a teszten elég nagy előnyöm volt....nah ettől függetlenül nem hoztam simán Meglehet nézni mennyivel kapott ki Knife...hibáztam 2-3-at a körömbe. Nah mind1 meglett a pole! Ez eddig oké, de Knife a 2. :P Mivel megszoktam már a rajtjait....ezért arra számítottam, hogy a rajtnál majd beelőz. Hát nem így történt, ugyanis most mégjobban elkaptam a rajtot mint Monacoba. De valamiért nem volt jó az autó egyensúlya....a teszteken még jónak tűnt, de a versenyen megváltoztak a körülmények. Meglehet nézni a replay-t hogy a gyors kanyarokban csúszik az autóm segge. Az első körben nagyot csatáztunk! Megelőzött a hosszú egyenes végén, majd visszaelőztem, majd bebújt mellém majd megint elé kerültem. Aztán a sikán előtt ismét bebújt mellém, nekem úgy tűnt sok lesz neki és direkt külső ívről akartam szűkebben venni a kanyart......de nem így történt, becsapott a lag (ez látszik is a kormánymozdulatomon) és megelőzött. Ezután kisebb előnyre tett szert mivel Habasával foglalkoztam aki jól átvert mert ha tom, hogy 6 körre elegendő benyája van akkor elengedem Na mind1 így előnye lett Knifenak aztán mikor Habasa kiállt Tom hamar feljött rám, de tartottam átlagosan a 2 ms-t....És egyre jobban jöttem fel Knifera! Az első boxkiállás előtt 1 körrel megelőztem, mivel hibázott a Bridge kanyarba, túlságosan ráment e kerékvetőre full gázon és megcsúszott az autója, szerencsére észnél voltam és kikerültem, de amilyen máááááákos Úgy fogta meg, hogy kb. 1 ms-t veszített csak Ezt kb. 2 ms-re tornáztam a kör végére amikor kiálltunk mind2-en a boxba! Na sztem itt dölt el a verseny Először is elbasztam a bejáratot....na mind1 1 ms előnyöm így is volt (elvileg) De a szerelőim valamit nagyon elb*sztak a boxban és nekem 11 másodpercig ügyködtek az autón, míg Knifenak 7 másodpercig!!! (LEMÉRTEM! :P ) Nah jó, tudtam hogy nagy benzinmennyiséggel nincs esélyem, szóval gondoltam majd ahogy tok megyek azt a végén megint behozom. Csakhogy mivel sokat vesztettem a kiálláson és Tom & köztem 2 ms volt kb. Ezért éppen Tom elé értem vissza! Nah ezt érdemes megnézni! Vele is nagyot csatáztam! De Ő is átvert , mivel 2 boxkiálláson volt...és ezért amíg azzal foglalkoztam, hogy ne előzzön meg, Knife elég rendesen elhúzott 10 ms-re kb. De valahogy megint ledolgoztam az etap végére, csak már kevés volt az idő! 2 ms-re voltam tőle az utolsó körben......csak a kör végén hibáztam ,mert nagyon nyomtam, ezért kaptam ki 8 ms-el. Na de mind1! Sztem attól még jó volt! És egész szépen összeszokott a csapat már! Ez látszik a csatákon, a rajtokon és a lekörözéseken. (igaz a lekörözésnél még vannak problémák) De nekem most nem volt bajom azzal sem.
Lényegében ez egy padlógázos futam.....szóval nem bánkódom, hogy kikaptam a gyengébb autóval. Majd megpróbáljuk Kanadába! Csapattársamnak Synchronak gratulálok! 12 pt-ot szállítottunk a Renault-nak!
Csak így tovább! Hajrá hajrá!
Monológ vége
Az időmérőt elvileg simán hoztam, mivel a teszten elég nagy előnyöm volt....nah ettől függetlenül nem hoztam simán Meglehet nézni mennyivel kapott ki Knife...hibáztam 2-3-at a körömbe. Nah mind1 meglett a pole! Ez eddig oké, de Knife a 2. :P Mivel megszoktam már a rajtjait....ezért arra számítottam, hogy a rajtnál majd beelőz. Hát nem így történt, ugyanis most mégjobban elkaptam a rajtot mint Monacoba. De valamiért nem volt jó az autó egyensúlya....a teszteken még jónak tűnt, de a versenyen megváltoztak a körülmények. Meglehet nézni a replay-t hogy a gyors kanyarokban csúszik az autóm segge. Az első körben nagyot csatáztunk! Megelőzött a hosszú egyenes végén, majd visszaelőztem, majd bebújt mellém majd megint elé kerültem. Aztán a sikán előtt ismét bebújt mellém, nekem úgy tűnt sok lesz neki és direkt külső ívről akartam szűkebben venni a kanyart......de nem így történt, becsapott a lag (ez látszik is a kormánymozdulatomon) és megelőzött. Ezután kisebb előnyre tett szert mivel Habasával foglalkoztam aki jól átvert mert ha tom, hogy 6 körre elegendő benyája van akkor elengedem Na mind1 így előnye lett Knifenak aztán mikor Habasa kiállt Tom hamar feljött rám, de tartottam átlagosan a 2 ms-t....És egyre jobban jöttem fel Knifera! Az első boxkiállás előtt 1 körrel megelőztem, mivel hibázott a Bridge kanyarba, túlságosan ráment e kerékvetőre full gázon és megcsúszott az autója, szerencsére észnél voltam és kikerültem, de amilyen máááááákos Úgy fogta meg, hogy kb. 1 ms-t veszített csak Ezt kb. 2 ms-re tornáztam a kör végére amikor kiálltunk mind2-en a boxba! Na sztem itt dölt el a verseny Először is elbasztam a bejáratot....na mind1 1 ms előnyöm így is volt (elvileg) De a szerelőim valamit nagyon elb*sztak a boxban és nekem 11 másodpercig ügyködtek az autón, míg Knifenak 7 másodpercig!!! (LEMÉRTEM! :P ) Nah jó, tudtam hogy nagy benzinmennyiséggel nincs esélyem, szóval gondoltam majd ahogy tok megyek azt a végén megint behozom. Csakhogy mivel sokat vesztettem a kiálláson és Tom & köztem 2 ms volt kb. Ezért éppen Tom elé értem vissza! Nah ezt érdemes megnézni! Vele is nagyot csatáztam! De Ő is átvert , mivel 2 boxkiálláson volt...és ezért amíg azzal foglalkoztam, hogy ne előzzön meg, Knife elég rendesen elhúzott 10 ms-re kb. De valahogy megint ledolgoztam az etap végére, csak már kevés volt az idő! 2 ms-re voltam tőle az utolsó körben......csak a kör végén hibáztam ,mert nagyon nyomtam, ezért kaptam ki 8 ms-el. Na de mind1! Sztem attól még jó volt! És egész szépen összeszokott a csapat már! Ez látszik a csatákon, a rajtokon és a lekörözéseken. (igaz a lekörözésnél még vannak problémák) De nekem most nem volt bajom azzal sem.
Lényegében ez egy padlógázos futam.....szóval nem bánkódom, hogy kikaptam a gyengébb autóval. Majd megpróbáljuk Kanadába! Csapattársamnak Synchronak gratulálok! 12 pt-ot szállítottunk a Renault-nak!
Csak így tovább! Hajrá hajrá!
Monológ vége
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
@Tommy - Helyesbítenék: 8mpet álltam.
De nem értem, velem hogy végeztek ilyen gyorsan, pedig nagyjából ugyanannyit tankolhattunk... Mikor hívtad az embereket? Mert olyan volt már nálam is, hogy későn hívtam őket és tovább tartott a box, bár akkor több mint 11mpet álltam. Ja és a javítás kérést sem árt tiltani, azzal is el tudnak pepecselni és nem is biztos, hogy annyit számít egy kis sérülés, hogy megérje.
@metosz - Nem tudsz kicsit világosítani a videón? mert nálam nem látszik Tommy, csak a füstje a boxban, pedig nincs messze. És ha még nem túl sok, kezdődhetne a pördüléstől a video, az volt az igazi móka. :D
De nem értem, velem hogy végeztek ilyen gyorsan, pedig nagyjából ugyanannyit tankolhattunk... Mikor hívtad az embereket? Mert olyan volt már nálam is, hogy későn hívtam őket és tovább tartott a box, bár akkor több mint 11mpet álltam. Ja és a javítás kérést sem árt tiltani, azzal is el tudnak pepecselni és nem is biztos, hogy annyit számít egy kis sérülés, hogy megérje.
@metosz - Nem tudsz kicsit világosítani a videón? mert nálam nem látszik Tommy, csak a füstje a boxban, pedig nincs messze. És ha még nem túl sok, kezdődhetne a pördüléstől a video, az volt az igazi móka. :D
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Hát ez nem volt egyszerü!
Mivel ez volt az első futamom és nekem új dolog volt a sérülés és a mechanikai hibák , ezért úgy versenyeztem , mintha tojásokon lépkednék!Na meg izgultam is persze! :D Tommyval valóban jót fight-oltunk,de én tudtam hogy 2kiálláson vagyok,úgyhogy kicsit keserü szájízzel pofozkodtam vele. :( Persze azért óriási volt!A legjobban az bánt, hogy elrontottam az időmérőt,és a 9. helyről rajtoltam.Lehet hogy más lett volna az eredmény ha az első 4-be benne vagyok. De hát ez van.Debütáló versenynek a 3. hely tökéletes !
Egy biztos:jó verseny volt!!!
u.i.:DRAGON CSINÁLTASD MEG A KORMÁNYOD!!! (egyébként le a kalappal!!! Billentyüzettel én még annyira se mennék mint te.)
Mivel ez volt az első futamom és nekem új dolog volt a sérülés és a mechanikai hibák , ezért úgy versenyeztem , mintha tojásokon lépkednék!Na meg izgultam is persze! :D Tommyval valóban jót fight-oltunk,de én tudtam hogy 2kiálláson vagyok,úgyhogy kicsit keserü szájízzel pofozkodtam vele. :( Persze azért óriási volt!A legjobban az bánt, hogy elrontottam az időmérőt,és a 9. helyről rajtoltam.Lehet hogy más lett volna az eredmény ha az első 4-be benne vagyok. De hát ez van.Debütáló versenynek a 3. hely tökéletes !
Egy biztos:jó verseny volt!!!
u.i.:DRAGON CSINÁLTASD MEG A KORMÁNYOD!!! (egyébként le a kalappal!!! Billentyüzettel én még annyira se mennék mint te.)
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
@Tommy - Hát ez Megnéztem néhány boxkiállást a futamon. Minden csapat 7-9 mp alatt végzett az emberével. A Toyotások ezidő alatt még elsőszárnyat is pakoltak vissza. Viszont Synchro kiállása már 10mp-et vett igénybe, a tiéd pedig 11-et, pedig ő előbb állt ki, tehát még benyát is többet kapott. Lehet a Renault boxában van valami hiba?
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Hát akkor kapják be Majd letesztelem....de futamon mindig más ezért kellene néhányszor nyomni egy kis funrace-tKnife írta:@Tommy - Hát ez Megnéztem néhány boxkiállást a futamon. Minden csapat 7-9 mp alatt végzett az emberével. A Toyotások ezidő alatt még elsőszárnyat is pakoltak vissza. Viszont Synchro kiállása már 10mp-et vett igénybe, a tiéd pedig 11-et, pedig ő előbb állt ki, tehát még benyát is többet kapott. Lehet a Renault boxában van valami hiba?
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 83
- Csatlakozott: szomb. márc. 11, 2006 9:00 pm
- Admin: Admin
jó futam volt szerintem is,bár viperával benéztük rendesen a boxtaktikát.Legalább azzal a vadállattal ismételten csatáztunk eggy jót,igaz a "NAGYOK" közelébe nem tudtunk érni.Csak 1 a vicc.Hogy vipera kormánnyal megy én meg billentyűzettel és majdnem úgyanúgy megyünk:))))))
DE akkor is jó futam volt ! Gratulálok minden befutónak!!!Ja és főleg a csapattársamnak!
DE akkor is jó futam volt ! Gratulálok minden befutónak!!!Ja és főleg a csapattársamnak!
ÍÍÍZI Ráááájder ÖccséM!!
ÍÍÍZI Ráááájder!!!!
ÍÍÍZI Ráááájder!!!!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég