A csomagban 3 féle gumi van (soft, medium, hart)
A gumikat a következő mennyiségű benzinnel kell tesztelni:
Soft - 52 Liter
Medium - 76 Liter
Hard - 100 Liter
Örülök előre is az véleményeknek.
A pályakarakterisztika változásával persze néha a medium gumi lesz majd szükséges még egy 3 stop -os taktikához is, de ugyanez fordítva is igaz, mert monzában egy 2 stop - ost is végig bírnak a soft gumik.
Első sorban tehát azt kell tesztelni, hogy az átlagosnak mondható pályákon, (Pl: Hockenheim, USA) a 3 stop - soft, a 2 stop - medium, 1 stop - hart fekszik-e.
<a href="http://www.freeweb.hu/metoszforum/viewt ... 312">Ugrás a belső fórumba / Gumi letöltés >>></a>
Vigyázzatok, felrakás előtt mentéstek el a mostani gumikat!!!
Az rFactor/gamedata/vehicles/OrCTDP/OrCTDP könyvtárban találjátok a
OR2005_tyres.tbc fájlt, ezt mentsétek, hogy később aki ORCTDP futamra jön használni tudja.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
rF - CTDP - gumiteszt
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz szomb. szept. 16, 2006 1:49 pm-kor.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
nem, ez csak teszt gumi a 2006-oshoz, szabályrendszerhez még nem nyúltak.Tom írta:Ez most azt jelenti,hogy ha ezt a gumit berakom a játékba,akkor lesz kerékcsere?
Sajna én is hibáztam, jobban mondva elfelejtettem írni, hogy ez 200km-es(kb. 67%-os versenytávhoz), 1.65x benzin fogyáshoz van állítva, de ezt a kopásban is megjelenő szorzót könnyen átállítják majd később.
A lényeg, hogy pl. az USA pályán 48 kör a verseny, vagyis
12 kör benzin - 3 stop (soft)
16 kör benzin - 2 stop (medium)
24 kör benzin - 1 stop (hard)
(persze a súly így egy kicsit kevesebb, r-go annál a kopásnál amit tapasztalni fogtok 1x benzin fogyásnál egy picivel több lesz a gumifogyás)
Probálgassátok a gumikat, milyen a grip az első körökben és az utolsó körökben, elvileg optimális tapadást kell biztosítanuik az ucsó körben is.
Engem az is érdekelne, hogy köridőben mennyi a különbség bár ezt most nem kell tesztelni.
Legfontosabb most az, hogy kihívás jelent-e megtartani a gumit vagy Arcade lesz-e játékból, mint F1C-n.
Tommy ennek biztos nem örül, de a lényeg szerintem megmarad mindekinek ua. nehéz.
Én még nem teszteltem.
Fontos elmenteni a régit, ahogy fent pirossal írtam mert versenyen nem lehet gumit cserélni még!!!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 59 vendég