- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
F1OB 2007 - USA csevegő
majd később írok...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz vas. júl. 01, 2007 8:39 pm-kor.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Mindent összevetve egész jó kis futamom volt.
Sőt eredmény szempontjábol talán a legjobb, mert ugyan nem elöször vagyok második ,de az első helyhez ilyen közel még nem voltam idén ( 15mp ). Ráadásul az utolsó helyröl. :D . Eltolt kerékcserével mentem, ezért nem is eröltettem annyira az előzést, és sokáig autóztam Nyeksek mögött. Egyszer megpróbáltam, de miután mellé kerültem hirtelen megállt a játékom, aztán egyszer csak megint 2 mp-re volt elöttem. Remélem nem zavartam nagyon meg a Toyota pilótáját. Tulajdonképpen mindenki elöttem állt ki ahogy azt sejtettem is és utánna már csak a pozíciomat kellett tartanom.
Szép volt fiuk!
Metosz remélem egyszer utolérlek .( Nagyon nehéz )GRAT!!!
Hajrá Renault! (Azért megint ott voltunk)
Viszlát Franciáknál!
Sőt eredmény szempontjábol talán a legjobb, mert ugyan nem elöször vagyok második ,de az első helyhez ilyen közel még nem voltam idén ( 15mp ). Ráadásul az utolsó helyröl. :D . Eltolt kerékcserével mentem, ezért nem is eröltettem annyira az előzést, és sokáig autóztam Nyeksek mögött. Egyszer megpróbáltam, de miután mellé kerültem hirtelen megállt a játékom, aztán egyszer csak megint 2 mp-re volt elöttem. Remélem nem zavartam nagyon meg a Toyota pilótáját. Tulajdonképpen mindenki elöttem állt ki ahogy azt sejtettem is és utánna már csak a pozíciomat kellett tartanom.
Szép volt fiuk!
Metosz remélem egyszer utolérlek .( Nagyon nehéz )GRAT!!!
Hajrá Renault! (Azért megint ott voltunk)
Viszlát Franciáknál!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Jó futam volt, próbáltam Istit segíteni mivel azt hittem gyorsabb nálam, de nem volt az. :D 3 kiállással terveztem, de hamar rájöttem hogy kettővel is simán menne pedig teszteken nagyon fogytak a gumik de itt most bírták volna, és még a benzin is kevésbé fogyott mint amire számítottam. A tempóm is rendben volt, kár hogy nem bírta a motor, pedig semmi jel nem utalt rá hogy baj lenne. Na sebaj majd legközelebb tán jobban sikerül.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Szuper volt ez a futam mondhatom. Kvalin bénáztam, így csak az 5.helyet csíptem meg, de tudtam, hogy jó beállításaim vannak és a metoszal történő közös tesztek alapján jó csatát vívhattunk volna az első helyért.
Sajnos a technika közbeszólt.
Már az első körben feltűnt, hogy nem egészen stimmel valami az autóval, de akkor még csak a hideg gumikra gyanakodtam, mert IsTi a nyakamban loholt. Csak akkor tűnt fel, hogy jóval több benzinem van, mint amennyit tankoltam, amikor az autót ellenőrizgettem, mert nem értettem mitől húz el ilyen gyorsan metosz. Az autó hamar kezelhetetlenné kezdett válni és IsTi nagyon közel került, de sajnos hibázott. Kimentem a boxba, hogy egy taktikaváltással talán még lehet esélyem. De idegességemben megpördültem. Ami ezután jött az felért egy kabaréval. Nem cserélték le a gumit ugyanis. Az első szektorig sem jutottam és kidurrant. Visszamentem hát újra. Se a kért benzinmennyiség, se a gumitípus nem stimmelt. Kíváncsi lettem, hogy én vagyok-e hülye, ezért újra visszamentem és kértem 14litert, kaptam 45-öt. Na itt elpattant az agyam, ugyanis ez még a Kanada előtti teszten beállított favorit setupom benzinmennyisége volt.
Egyszerűen fantasztikus érzés volt.
Próbáltam legalább egy gyors kört menni, de a szinte alapsetuppal lehetetlen volt. 15km/h-ás sebességcsökkenés, a betanulttól eltérő kormányzás, semmi tapadás. Király!
Végre úgy éreztem van esélyem a tesztek alapján, erre tessék.
Az fix, hogy én többet nem fogok készülgetni versenyekre, rohadtul nem éri meg az elpazarolt idő és egy bug véget vet mindennek.
Rohadjak meg ha nem a Raikkönen-átok ül rajtam. Bízom benne, hogy az új moddal Hamilton autójában nem lesz ilyen balszerencsém.
@metosz - A hírben légyszives javítsd ezt ki:
"Knife F1OB 2006 Bajnok nagyszerűen rajtolt és már az első kör végére üldözőbe vette a Williams-t, sajnos a boxbehajtás során megpördűlt és büntetést kapott így elszálltak dobogós reményei."
Ugyanis nem kaptam büntetést.
"Knife F1OB 2006 Bajnok nagyszerűen rajtolt és már az első kör végére üldözőbe vette a Williams-t, sajnos a pitbug miatt azinban elszálltak dobogós reményei."
Ja és Grat a győzelemhez metosz és grat a többieknek is!
Sajnos a technika közbeszólt.
Már az első körben feltűnt, hogy nem egészen stimmel valami az autóval, de akkor még csak a hideg gumikra gyanakodtam, mert IsTi a nyakamban loholt. Csak akkor tűnt fel, hogy jóval több benzinem van, mint amennyit tankoltam, amikor az autót ellenőrizgettem, mert nem értettem mitől húz el ilyen gyorsan metosz. Az autó hamar kezelhetetlenné kezdett válni és IsTi nagyon közel került, de sajnos hibázott. Kimentem a boxba, hogy egy taktikaváltással talán még lehet esélyem. De idegességemben megpördültem. Ami ezután jött az felért egy kabaréval. Nem cserélték le a gumit ugyanis. Az első szektorig sem jutottam és kidurrant. Visszamentem hát újra. Se a kért benzinmennyiség, se a gumitípus nem stimmelt. Kíváncsi lettem, hogy én vagyok-e hülye, ezért újra visszamentem és kértem 14litert, kaptam 45-öt. Na itt elpattant az agyam, ugyanis ez még a Kanada előtti teszten beállított favorit setupom benzinmennyisége volt.
Egyszerűen fantasztikus érzés volt.
Próbáltam legalább egy gyors kört menni, de a szinte alapsetuppal lehetetlen volt. 15km/h-ás sebességcsökkenés, a betanulttól eltérő kormányzás, semmi tapadás. Király!
Végre úgy éreztem van esélyem a tesztek alapján, erre tessék.
Az fix, hogy én többet nem fogok készülgetni versenyekre, rohadtul nem éri meg az elpazarolt idő és egy bug véget vet mindennek.
Rohadjak meg ha nem a Raikkönen-átok ül rajtam. Bízom benne, hogy az új moddal Hamilton autójában nem lesz ilyen balszerencsém.
@metosz - A hírben légyszives javítsd ezt ki:
"Knife F1OB 2006 Bajnok nagyszerűen rajtolt és már az első kör végére üldözőbe vette a Williams-t, sajnos a boxbehajtás során megpördűlt és büntetést kapott így elszálltak dobogós reményei."
Ugyanis nem kaptam büntetést.
"Knife F1OB 2006 Bajnok nagyszerűen rajtolt és már az első kör végére üldözőbe vette a Williams-t, sajnos a pitbug miatt azinban elszálltak dobogós reményei."
Ja és Grat a győzelemhez metosz és grat a többieknek is!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
- Admin: Admin
Üdv
Előző szezonban valahogy jobban ment ez a pálya... De végülis a kiesések miatti 5. hely miatt sem szomorkodhatok. Nem teszteltem sokat, de talán nem is baj, mert sztem nem lett volna sokkal jobb a helyzet...
A taktikám legalább tökéletesen működött, minden pontosan ki volt számolva, és úgy is történt, ahogy elterveztem, kivéve 1-2 megprödülést.
Elnézést kérek, az egyik Renault-t megtoltam a rajtnál, bocsánatot kérek érte. Emiatt megsérült ez első felfüggesztésem, de nem kértem javítást, mert így is jól működött a talicska.
Gratula mindenkinek aki beért, és sajnálom, hogy bug-ok miatt ilyenek történnek...
Fel a fejjel, és igenis megéri készülni
Előző szezonban valahogy jobban ment ez a pálya... De végülis a kiesések miatti 5. hely miatt sem szomorkodhatok. Nem teszteltem sokat, de talán nem is baj, mert sztem nem lett volna sokkal jobb a helyzet...
A taktikám legalább tökéletesen működött, minden pontosan ki volt számolva, és úgy is történt, ahogy elterveztem, kivéve 1-2 megprödülést.
Elnézést kérek, az egyik Renault-t megtoltam a rajtnál, bocsánatot kérek érte. Emiatt megsérült ez első felfüggesztésem, de nem kértem javítást, mert így is jól működött a talicska.
Gratula mindenkinek aki beért, és sajnálom, hogy bug-ok miatt ilyenek történnek...
Fel a fejjel, és igenis megéri készülni
Geri
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
hi,
mondhatnám a szokásos menet volt...
időmérő óvatosra sikerült, de ideálisnak mondható... a rajtnál elaludtam, és Knife besurrant a jobbomra, így el kellet engednem. aztán volt némi kiszorítósdiuk Isti vs. Knife, és lelassultak a 3. vagy 4. kanyarban, ahol előzést terveztem, de hogy megóvjam a hátsó szárnyaikat, és nem utolsó sorban a saját autóm, kénytelen voltam elhagyni a pályát, és mindenki leelőzött. Talán csak Geri nem. Innentől kezdve indult a felzárkózás. a taktika működött, gyors voltam, de innen csak ennyire futotta.
majd legközelebb...
E.
mondhatnám a szokásos menet volt...
időmérő óvatosra sikerült, de ideálisnak mondható... a rajtnál elaludtam, és Knife besurrant a jobbomra, így el kellet engednem. aztán volt némi kiszorítósdiuk Isti vs. Knife, és lelassultak a 3. vagy 4. kanyarban, ahol előzést terveztem, de hogy megóvjam a hátsó szárnyaikat, és nem utolsó sorban a saját autóm, kénytelen voltam elhagyni a pályát, és mindenki leelőzött. Talán csak Geri nem. Innentől kezdve indult a felzárkózás. a taktika működött, gyors voltam, de innen csak ennyire futotta.
majd legközelebb...
E.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 59 vendég