- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Holnap hivatalos tesztidőpont 20.00 - 22.00-ig van.
server_edition TC nélkül lesz indítva a teszt elején.
Setupokat cseréljünk, talán egy jó alapbeállítással tartható.
21.00-kor döntünk vita esetén sima szavazással, hogy maradunk vagy indítunk szervert elsőre low TC-vel, de talán tényleg jobb lenne a publiccal folytatni és mondjuk ezt a kérdést a már rövidített nyári szünetre halasztani.
MÁS (az ötletet IsTi hozta)
Bővíteni szeretném a versenynaptárat abból a célból, hogy minden versenyzőnek lehetőség legyen kötelezően kijelőlni két futamot ami törlésre kerül, így gyakorlatilag a legrosszabb eredményeket illetve hiányzásokat - nyaralásokat kompenzálni lehetne.
pontosan ez azt jelentené, hogy nem változna semmi sem csak kicsit nyugisabbak lennénk. Aug 3-án továbbra sincs értelme versenyeznünk többen a ringen lesznek..stb (csak FUN futam lesz) ellenben a naptár a végén kiegészülne, változna:
nov 16 SUZUKA
nov. 30 A1
dec. 7 HUNGARORING
Tartalék időpont viszont kell ezért itt nem lehet megint 2 hét szünet a végén kari előtt jóval zárnunk kell már a dec 7 is rázós.
server_edition TC nélkül lesz indítva a teszt elején.
Setupokat cseréljünk, talán egy jó alapbeállítással tartható.
21.00-kor döntünk vita esetén sima szavazással, hogy maradunk vagy indítunk szervert elsőre low TC-vel, de talán tényleg jobb lenne a publiccal folytatni és mondjuk ezt a kérdést a már rövidített nyári szünetre halasztani.
MÁS (az ötletet IsTi hozta)
Bővíteni szeretném a versenynaptárat abból a célból, hogy minden versenyzőnek lehetőség legyen kötelezően kijelőlni két futamot ami törlésre kerül, így gyakorlatilag a legrosszabb eredményeket illetve hiányzásokat - nyaralásokat kompenzálni lehetne.
pontosan ez azt jelentené, hogy nem változna semmi sem csak kicsit nyugisabbak lennénk. Aug 3-án továbbra sincs értelme versenyeznünk többen a ringen lesznek..stb (csak FUN futam lesz) ellenben a naptár a végén kiegészülne, változna:
nov 16 SUZUKA
nov. 30 A1
dec. 7 HUNGARORING
Tartalék időpont viszont kell ezért itt nem lehet megint 2 hét szünet a végén kari előtt jóval zárnunk kell már a dec 7 is rázós.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz kedd márc. 18, 2008 10:56 pm-kor.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
téma MÁS
Ezt gondoljuk jobban át, én nem vagyok mellette, nem életszerű. Nem véletlenül nincs ilyen a sport világában. A versenyek jelentőségüket vesztik, az eredmények nem követhetőek az ucsó futamig…..stb. Mindenkinek ugyanannyi esélye van így is, és ez a legfontosabb. Valaki itt, valaki ott fog hibázni. Valakinek több, valakinek kevesebb szerencséje lesz, de ezzel senkinek nem lehet gondja. Ilyen az élet.
Ezt gondoljuk jobban át, én nem vagyok mellette, nem életszerű. Nem véletlenül nincs ilyen a sport világában. A versenyek jelentőségüket vesztik, az eredmények nem követhetőek az ucsó futamig…..stb. Mindenkinek ugyanannyi esélye van így is, és ez a legfontosabb. Valaki itt, valaki ott fog hibázni. Valakinek több, valakinek kevesebb szerencséje lesz, de ezzel senkinek nem lehet gondja. Ilyen az élet.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
@metosz
Szerintem most túlzásba viszed a demokratát. Legyél szíves és zárd le ezt a témát, szeretnék felkészülni a futamra. Nincs értelme tesztelgetni aki írt úgy írt, hogy már tesztelte. Amúgy is hónapok óta csak tesztelünk, pedig az lett volna a cél, hogy már hónapokkal ezelőtt fixen megvan amivel megyünk és SOHA nem változtatunk. A 30 napos szabályt már rég elfelejtettük?
Maradjon a publik.
Azt sem egyszerű az úton tartani, de izgalmas futamunk volt vele.
Szerintem most túlzásba viszed a demokratát. Legyél szíves és zárd le ezt a témát, szeretnék felkészülni a futamra. Nincs értelme tesztelgetni aki írt úgy írt, hogy már tesztelte. Amúgy is hónapok óta csak tesztelünk, pedig az lett volna a cél, hogy már hónapokkal ezelőtt fixen megvan amivel megyünk és SOHA nem változtatunk. A 30 napos szabályt már rég elfelejtettük?
Maradjon a publik.
Azt sem egyszerű az úton tartani, de izgalmas futamunk volt vele.
-
- Hozzászólások: 63
- Csatlakozott: pén. dec. 28, 2007 9:40 am
- Admin: Admin
Sziasztok,
Szerintem sem kellene ennyire túlbonyolítani.
Nincs szükség sem 2 verseny törlésére, sem mód késöbbi változtatására.
Döntsük el melyik mód legyen, pálya ami a csomagban volt az is szuper és versenyezzünk ahogy sikerül...Ha valaki nem ér rá akkor nem indul....
Úgysem lesz olyan időpont ami mindenkinek jó.
Próbáljuk meg a server editiont low TC-vel, legalább egyforma az autók fizikája..
Mondjuk már látom előre, hogy úgyis a sereghajtók (velem együtt) szívjuk meg, mert többször fogunk megcsúszni az biztos.
Ha végképp nem jó akkor maradjon a public, de döntsünk róla!
Bárhogy is legyen, minél hamarabb választani kellene, mert nehéz így gyakorolni, hogy azt sem tudom melyikkel gyakoroljak...Uffff, szóltam
:D
Szerintem sem kellene ennyire túlbonyolítani.
Nincs szükség sem 2 verseny törlésére, sem mód késöbbi változtatására.
Döntsük el melyik mód legyen, pálya ami a csomagban volt az is szuper és versenyezzünk ahogy sikerül...Ha valaki nem ér rá akkor nem indul....
Úgysem lesz olyan időpont ami mindenkinek jó.
Próbáljuk meg a server editiont low TC-vel, legalább egyforma az autók fizikája..
Mondjuk már látom előre, hogy úgyis a sereghajtók (velem együtt) szívjuk meg, mert többször fogunk megcsúszni az biztos.
Ha végképp nem jó akkor maradjon a public, de döntsünk róla!
Bárhogy is legyen, minél hamarabb választani kellene, mert nehéz így gyakorolni, hogy azt sem tudom melyikkel gyakoroljak...Uffff, szóltam
:D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Bocs, hogy beleszólok, de kicsit elgondolkodhatnátok miről beszéltek. A server edition nem új fizika, hanem egy meglévő fizika kiterjesztése a többi autóra. Tehát aki azt írta, hogy nem lehet vezetni, gondoljon kicsit bele, hogy valaki mégis ezzel fog versenyezni.
Nekem mindegy melyiket választjátok, csak ne érveljetek hülyeséggel.
Nekem mindegy melyiket választjátok, csak ne érveljetek hülyeséggel.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Imádom ezt az egyesületet, néha több fejfájást okoz mint egy 8-os osztály.
Ráadásul engem többnyire csak az vezérel ne legyünk kevesebben, mert tudom, hogy a létszámmal egyenesen arányos az élvezet is. Most is azt számolgatom fejben, ha így döntünk akkor Tommy, Zöldi, Pukkandur… lép le - megy el a kedve, ha úgy döntünk akkor IsTi, Nyeksek…stb
Zöldinek maximálisan igazat adok! Valóban problémás lenne ez, de végül is nem most kell megbeszélnünk, mert ahogy írtam is, csak a bajnokság végén változtat. Majd nyáron ebben az ügyben újra vitázunk, szóval szőnyeg alá vele és majd megbeszéljük, illetve ha nem jön szóba elfeledjük.
Este server_edition fut ahogy írtam és teszteljük még, bár nekem most már ezek után inkább Gallardozni lenne kedvem, holnap ott tuti izgalmak lesznek, tesztfutam után azonnal átlépek oda.
Sajnálom, de kapkodni nem lehet és ez a MOD tegnap előtt került valójában a kezünkbe vasnap este jelent meg, nem hiszem, hogy csigák lennénk csak szerencsétlen időben vagyunk amit hozzátenném mit problémát tavaly novemberben jeleztem – „2008-ban folytassuk nyári szünetig BMW átalakítottal” - , modok soha nem jelennek meg időben!!!. Most annyit tudtunk tenni, hogy a Malájt eltoltuk egy héttel.
Pár dolog szól a server_edition mellett:
1. kompatibiltást vesztünk a többi ligához képest ami most gyakorlatilag a leagues cup ucsó futamát érintheti
2. Azonos a fizika! Pl. IsTi nem szívesen menne olyan kocsival, ami a papíron a leggyorsabb és én sem. Ezt viszont pontos teszteléssel és adatgyűjtéssel a publicon is megtudhatjuk illetve talán már más ligák tesztelték, nem beszélve magáról az MMG-ről.
3. (ami ma fog tesztelésre kerülni) Ez valóban multizni készült. Mit lehet tudni, lehet, hogy az fps szám magasabb lesz, ami nem elhanyagolható tény vagy pl. a saftycar normálisan működik (bár ezt magam is kétlem)
4. kipörgést setuppal ellensúlyozni lehet, pl elnyújtott fokozatokkal (3-4 tizedet vesztve) tuti stabillá változtatható, nem beszélve a szárnyakról, mondjuk ezzel már másodperceket lehet bukni
Amúgy én személyesen publikkal folytatnám, gépem bírta, csapat felkészült volt.
De egy teszt please férjen bele.
Viszont ha a publik mellett döntünk akkor is tesztelni kell.
Idétlen lenne megtudni az évad közepén, hogy a spyker volt a Joker. F1C-ben RH03 vagy 04-ben a Jaguár volt a meglepi és közel ferrari köröket lehetett vele nyomni.
Szerintem amúgy semmilyen különbség nincs illetve elhanyagolható de 5 jó pilóta a végén összeadva és átlagolva tuti ki tud mutatni 1 tized különbséget is. Adatok kellenek a folytatáshoz.
Ráadásul engem többnyire csak az vezérel ne legyünk kevesebben, mert tudom, hogy a létszámmal egyenesen arányos az élvezet is. Most is azt számolgatom fejben, ha így döntünk akkor Tommy, Zöldi, Pukkandur… lép le - megy el a kedve, ha úgy döntünk akkor IsTi, Nyeksek…stb
Zöldinek maximálisan igazat adok! Valóban problémás lenne ez, de végül is nem most kell megbeszélnünk, mert ahogy írtam is, csak a bajnokság végén változtat. Majd nyáron ebben az ügyben újra vitázunk, szóval szőnyeg alá vele és majd megbeszéljük, illetve ha nem jön szóba elfeledjük.
Este server_edition fut ahogy írtam és teszteljük még, bár nekem most már ezek után inkább Gallardozni lenne kedvem, holnap ott tuti izgalmak lesznek, tesztfutam után azonnal átlépek oda.
Sajnálom, de kapkodni nem lehet és ez a MOD tegnap előtt került valójában a kezünkbe vasnap este jelent meg, nem hiszem, hogy csigák lennénk csak szerencsétlen időben vagyunk amit hozzátenném mit problémát tavaly novemberben jeleztem – „2008-ban folytassuk nyári szünetig BMW átalakítottal” - , modok soha nem jelennek meg időben!!!. Most annyit tudtunk tenni, hogy a Malájt eltoltuk egy héttel.
Pár dolog szól a server_edition mellett:
1. kompatibiltást vesztünk a többi ligához képest ami most gyakorlatilag a leagues cup ucsó futamát érintheti
2. Azonos a fizika! Pl. IsTi nem szívesen menne olyan kocsival, ami a papíron a leggyorsabb és én sem. Ezt viszont pontos teszteléssel és adatgyűjtéssel a publicon is megtudhatjuk illetve talán már más ligák tesztelték, nem beszélve magáról az MMG-ről.
3. (ami ma fog tesztelésre kerülni) Ez valóban multizni készült. Mit lehet tudni, lehet, hogy az fps szám magasabb lesz, ami nem elhanyagolható tény vagy pl. a saftycar normálisan működik (bár ezt magam is kétlem)
4. kipörgést setuppal ellensúlyozni lehet, pl elnyújtott fokozatokkal (3-4 tizedet vesztve) tuti stabillá változtatható, nem beszélve a szárnyakról, mondjuk ezzel már másodperceket lehet bukni
Amúgy én személyesen publikkal folytatnám, gépem bírta, csapat felkészült volt.
De egy teszt please férjen bele.
Viszont ha a publik mellett döntünk akkor is tesztelni kell.
Idétlen lenne megtudni az évad közepén, hogy a spyker volt a Joker. F1C-ben RH03 vagy 04-ben a Jaguár volt a meglepi és közel ferrari köröket lehetett vele nyomni.
Szerintem amúgy semmilyen különbség nincs illetve elhanyagolható de 5 jó pilóta a végén összeadva és átlagolva tuti ki tud mutatni 1 tized különbséget is. Adatok kellenek a folytatáshoz.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Knife
A fizika új benne, de ha mész vele érzed.
rfactorcenralon írják, hogy tovább fejlesztett r-go nem azonos szerintük.
http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... 2007%20MMG
- Removed Wing upgrades
- Improved Near Perfected simulation physics / Lap Times.
- New Tires, Fixed Understeer/Oversteer, Fixed grip levels, Fixed Wear Levels. Better Realistic handling.
A fizika új benne, de ha mész vele érzed.
rfactorcenralon írják, hogy tovább fejlesztett r-go nem azonos szerintük.
http://www.rfactorcentral.com/detail.cf ... 2007%20MMG
- Removed Wing upgrades
- Improved Near Perfected simulation physics / Lap Times.
- New Tires, Fixed Understeer/Oversteer, Fixed grip levels, Fixed Wear Levels. Better Realistic handling.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak a következőre gondoltam.
Miután Nyeksek és IsTi is elfogadja a public folytatást nem írok most ki szavazást, a publical megyünk tovább.
Addig tovább tesztelődnek pontosan - már most vasárnap is - a különbségek.
Az, hogy futamozni tudunk vele már kiderült.
Április 6 - 27 között 3 hetes kihagyásunk lesz, és bár beindul majd az amerikai OW bajnokság is azért erre is lesz több időnk illetve addig is új információkkal esetleg egy 2.0-val gyarapodunk, de arra is csak ebben a szünetben váltunk, ha váltunk!
Remélem ez így mindenkinek megfelel és vitamentes Sepang elé nézünk, felmerülő kérésekben autoválasztásokban nyitott marad a rendszer, bármelyik szabad autóba át lehet most is még ülni!
Miután Nyeksek és IsTi is elfogadja a public folytatást nem írok most ki szavazást, a publical megyünk tovább.
Addig tovább tesztelődnek pontosan - már most vasárnap is - a különbségek.
Az, hogy futamozni tudunk vele már kiderült.
Április 6 - 27 között 3 hetes kihagyásunk lesz, és bár beindul majd az amerikai OW bajnokság is azért erre is lesz több időnk illetve addig is új információkkal esetleg egy 2.0-val gyarapodunk, de arra is csak ebben a szünetben váltunk, ha váltunk!
Remélem ez így mindenkinek megfelel és vitamentes Sepang elé nézünk, felmerülő kérésekben autoválasztásokban nyitott marad a rendszer, bármelyik szabad autóba át lehet most is még ülni!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Bocs, ezek szerint én ott lemaradtam, hogy módosított honda fizika, legalábbis a fórumon ezt írták korábban.
Biztos, hogy van különbség az autók között a publicban, ami több tizedet is jelenthet. Ugyanakkor mindenkinek más a vezetési stílusa, s lehet valakinek a lassabb autó lesz a gyorsabb. Valamint a setup is nagy szerepet játszik, hiszen ugyanaz a setup jelentheti az egyik autónál a legjobb időt, míg másik autóban is megfutod, de ha állítasz a jó helyen, még gyorsabb is lehet.
Biztos, hogy van különbség az autók között a publicban, ami több tizedet is jelenthet. Ugyanakkor mindenkinek más a vezetési stílusa, s lehet valakinek a lassabb autó lesz a gyorsabb. Valamint a setup is nagy szerepet játszik, hiszen ugyanaz a setup jelentheti az egyik autónál a legjobb időt, míg másik autóban is megfutod, de ha állítasz a jó helyen, még gyorsabb is lehet.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Eredménytábla:
http://www.metosz.net/f12008/Calendar.html
Vannak még benne apró hibák a köveketkező verseny után azokat is javítom, pl. "driver laps" nem lett lefordítva, quali végeredmény nem pontos illetve nem lett átalakítva a sorrend, de mivel az F1 pontversenyben a qualinak nincs jelentősége nem vesződtem vele csak szimbólikus jelentősége van.
De remélem azért tetszik
http://www.metosz.net/f12008/Calendar.html
Vannak még benne apró hibák a köveketkező verseny után azokat is javítom, pl. "driver laps" nem lett lefordítva, quali végeredmény nem pontos illetve nem lett átalakítva a sorrend, de mivel az F1 pontversenyben a qualinak nincs jelentősége nem vesződtem vele csak szimbólikus jelentősége van.
De remélem azért tetszik
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 63
- Csatlakozott: pén. dec. 28, 2007 9:40 am
- Admin: Admin
Üdv,
Ma szembesültem vele, hogy hiába cseréltem ki a hang könyvtárat a server editionból a publicba, a publicban ugyanolyan gyökér túlvezérelt maradt a külső hang mint elötte. Hangbeállítások is egyformák.
Tehát nem csak a sound könyvtár tartalma számít, ezek szerint az exe is?
Menjetek egy kört mindkettővel, nézzétek vissza tv camera állásból a replayt és el fogtok csodálkozni mennyivel szebb és élethűbb a server edition hangja.
És az igazat megvallva a TC hiánya is jobban érződik a server editionban, úgy is mondhatnám, hogy közelebb állhat a valósághoz, már amennyire el tudom képzelni.
Ezek után sajnálom ha a public-kal kellesz menni
Ma szembesültem vele, hogy hiába cseréltem ki a hang könyvtárat a server editionból a publicba, a publicban ugyanolyan gyökér túlvezérelt maradt a külső hang mint elötte. Hangbeállítások is egyformák.
Tehát nem csak a sound könyvtár tartalma számít, ezek szerint az exe is?
Menjetek egy kört mindkettővel, nézzétek vissza tv camera állásból a replayt és el fogtok csodálkozni mennyivel szebb és élethűbb a server edition hangja.
És az igazat megvallva a TC hiánya is jobban érződik a server editionban, úgy is mondhatnám, hogy közelebb állhat a valósághoz, már amennyire el tudom képzelni.
Ezek után sajnálom ha a public-kal kellesz menni
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
FIGYELEM!
Pukkandur és a többiek, akinek a Server Edition hangja jobban tetszik!
Megoldottam a helyzetet....Public alatt Server E. hangok fognak szólni a játékban!
Szerveren mismatchot nem okozott Nekem, szóval levan tesztelve.
FTP-n van a cuccos, itt a link:
MMG_2007_Public_v1.0_soundpatch_v.1.0_by_Tommy.zip
Remélem nem hagytam benne hibát! Élvezzétek :D
Ha mégsem tetszik, írjátok felül a Teams mappát az eredeti Teams mappával és minden a régi lesz
Pukkandur és a többiek, akinek a Server Edition hangja jobban tetszik!
Megoldottam a helyzetet....Public alatt Server E. hangok fognak szólni a játékban!
Szerveren mismatchot nem okozott Nekem, szóval levan tesztelve.
FTP-n van a cuccos, itt a link:
MMG_2007_Public_v1.0_soundpatch_v.1.0_by_Tommy.zip
Remélem nem hagytam benne hibát! Élvezzétek :D
Ha mégsem tetszik, írjátok felül a Teams mappát az eredeti Teams mappával és minden a régi lesz
-
- Hozzászólások: 63
- Csatlakozott: pén. dec. 28, 2007 9:40 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
:D Köszönöm mindenkinek a futamot IsTi szuper volt a qualin, nagyon kemény, hogy mégtöbb kör benzin is volt a tankjában mint a féltáv. Kár, hogy versenyen nem jött ki neki a sebesség hosszútávon, remélem majd elmondja nekünk mi történt. A futam nagyon izgalmas volt a két ifjú titán IsTi és Habasa után mentem az első 10 körben, kegyetlen tempót digtáltak.
GRAT a dobogóhoz Tommy, javul a tendeciád! 4, 3, .......
Minden frissítve, FTP-n eléritek a szerver által készített replay és statisztika fájlokat a
jatekok / rfactor / bajnoksagok / forma1 / archiv 2008
útvonalon.
GRAT a dobogóhoz Tommy, javul a tendeciád! 4, 3, .......
Minden frissítve, FTP-n eléritek a szerver által készített replay és statisztika fájlokat a
jatekok / rfactor / bajnoksagok / forma1 / archiv 2008
útvonalon.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Nos a Renault dream team rendessen belassult tavalyhoz képest.
Már az első kanyarban megpecsételődött a sorsom, mikor valaki szépen letolt a pályáról.
Próbáltam felzárkózni hatalmas, példa értékü csaták közepette, de sajnos két kiállással sem voltam olyan gyors, mint az élmenők ( szerintem én már nem tatozom ide ) egy kiállással. Kénytelen voltam megelégedni a 6. hellyel. Talán ha nincs az elején az a lökdösődés akkor 1, max 2 hellyel előrébb végeztem volna, de dobogóra biztos nem volt elég a sebességem.
Viszont mindenkinek ajánlom figyelmébe az 5. kör utólsó 2 kanyarját: Tommy, Genyó , Tom.
Nem volt semmi!
Izgalmas verseny volt, gratulálok mindenkinek!
Már az első kanyarban megpecsételődött a sorsom, mikor valaki szépen letolt a pályáról.
Próbáltam felzárkózni hatalmas, példa értékü csaták közepette, de sajnos két kiállással sem voltam olyan gyors, mint az élmenők ( szerintem én már nem tatozom ide ) egy kiállással. Kénytelen voltam megelégedni a 6. hellyel. Talán ha nincs az elején az a lökdösődés akkor 1, max 2 hellyel előrébb végeztem volna, de dobogóra biztos nem volt elég a sebességem.
Viszont mindenkinek ajánlom figyelmébe az 5. kör utólsó 2 kanyarját: Tommy, Genyó , Tom.
Nem volt semmi!
Izgalmas verseny volt, gratulálok mindenkinek!
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Hát Én tulajdonképpen elégedett vagyok a dobogóval. Sztem max. 2. lehettem volna ha nem cseszem el a rajtot.
Tom még1x sry a 2. kanyarért. Az óvásoknál leírtam erről mindent.
végülis a 14. helyről nem is oylan rossz ez a 3. hely, szóval elégedett vagyok. Bár nem tudtam azokat a köröket hozni amiket teszten. Ha azokat hoztam volna és elől tudok maradni akkor sima győzelem...33-as időket hoztam teszten. De ilyen az élet, remélem a köv futamon 1x sem pördülök meg az elején.
Az 5. kör tényleg nagy volt! Tom, Genyó, Tommy
Hajrás Bahrain!
Tom még1x sry a 2. kanyarért. Az óvásoknál leírtam erről mindent.
végülis a 14. helyről nem is oylan rossz ez a 3. hely, szóval elégedett vagyok. Bár nem tudtam azokat a köröket hozni amiket teszten. Ha azokat hoztam volna és elől tudok maradni akkor sima győzelem...33-as időket hoztam teszten. De ilyen az élet, remélem a köv futamon 1x sem pördülök meg az elején.
Az 5. kör tényleg nagy volt! Tom, Genyó, Tommy
Hajrás Bahrain!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Tommy
Teszten nagyon szépen mentél láttam, ahogy 85 liter környékén 1.33.1 is tudtál, sajnálom, hogy versenyre nem tudtad még úgy mond áthelyezni ezt a tempót.
@Tom
Szerintem, aki pontot ért el ezen a futamon az már elégedett lehet magával. Legalábbis Genyó nagyon örült volna egy pontnak. Remélem nem gondoltad komolyan, hogy nincs köztünk a helyed, mert az eredmények a statisztika, szóval a tények szerintem ezt cáfolják.
Teszten nagyon szépen mentél láttam, ahogy 85 liter környékén 1.33.1 is tudtál, sajnálom, hogy versenyre nem tudtad még úgy mond áthelyezni ezt a tempót.
@Tom
Szerintem, aki pontot ért el ezen a futamon az már elégedett lehet magával. Legalábbis Genyó nagyon örült volna egy pontnak. Remélem nem gondoltad komolyan, hogy nincs köztünk a helyed, mert az eredmények a statisztika, szóval a tények szerintem ezt cáfolják.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 63
- Csatlakozott: pén. dec. 28, 2007 9:40 am
- Admin: Admin
Üdv,
Kivártam a 20.körig, aztán a boxutca bejáratánál sikerült kihörpinteni az utolsó csepp benyát is, így ott álltam meg
A múltkori ausztrál nagydíjon meg stop and go-t kaptam (limiter off)....Remélem csak lesz egy tiszta futamom is!
Minden elismerésem, hogy megtankolt autóval ilyen szuper köridőket tudtok menni!
Gratulálok Mindenkinek!
Kivártam a 20.körig, aztán a boxutca bejáratánál sikerült kihörpinteni az utolsó csepp benyát is, így ott álltam meg
A múltkori ausztrál nagydíjon meg stop and go-t kaptam (limiter off)....Remélem csak lesz egy tiszta futamom is!
Minden elismerésem, hogy megtankolt autóval ilyen szuper köridőket tudtok menni!
Gratulálok Mindenkinek!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
Ahoy,
valóban visszaestünk a tavalyi teljesítőképességünkhöz képest. Köszönhető a rengeteg gyakorlásnak.
Egy apró megjegyzésem lenne...
Forma1 autóversenyt játszunk, nem roncsderbit. A vezetői magatartások nem éppen a szériához hasonlítanak. Személy szerint versenyezni jövök vasárnaponként, és a játék örömére számítok. Ha nem az élmenőkkel kell versenyezni az sem baj, de ez nem verseny volt. Többször keveredtem csatába, de a közlekedési stílus elkeserített. A pályán történő "kacsázás", a vesztett pozició visszanyerése nem tetszett. Nem szoktam kiszállni a versenyből, de elegem lett.
..és ha a következő egy-két futamon ez nem változik, inkább nem versenyzek.
Még nem néztem vissza a replayt, és nem tudom kik voltak körülöttem, így konkrétumot sem tudok írni, de mint bíró, meg fogom nézni a rajtot, és az összes kérdéses helyzetet, és javasolni fogom a túlfűtött pilóták bűntetését.
Üdv.
E.
valóban visszaestünk a tavalyi teljesítőképességünkhöz képest. Köszönhető a rengeteg gyakorlásnak.
Egy apró megjegyzésem lenne...
Forma1 autóversenyt játszunk, nem roncsderbit. A vezetői magatartások nem éppen a szériához hasonlítanak. Személy szerint versenyezni jövök vasárnaponként, és a játék örömére számítok. Ha nem az élmenőkkel kell versenyezni az sem baj, de ez nem verseny volt. Többször keveredtem csatába, de a közlekedési stílus elkeserített. A pályán történő "kacsázás", a vesztett pozició visszanyerése nem tetszett. Nem szoktam kiszállni a versenyből, de elegem lett.
..és ha a következő egy-két futamon ez nem változik, inkább nem versenyzek.
Még nem néztem vissza a replayt, és nem tudom kik voltak körülöttem, így konkrétumot sem tudok írni, de mint bíró, meg fogom nézni a rajtot, és az összes kérdéses helyzetet, és javasolni fogom a túlfűtött pilóták bűntetését.
Üdv.
E.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem'tom, látom.
de legalább családban maradt.
félrevezetett, hogy egy Tom, Tommy, Genyó párharcot kerestem-találtam.
Biztos vagy amúgy benne, mert az eddigi legszarabb és láthatatlanabb klubTV felvételről beszélünk. Végül, LacZ, Genyó, Ede lett megörökítve.
Legalább így megnéztem a cikázást is, remélem LacZ oda figyel rá, hogy ilyet nem szabad. Az egyértelmű, hogy a 8.kör 3 szektor kezdeténél nem cikázás történt, hanem megfogott kipörgés a következő kör első szektora ami szabálytalan.
Ami még szerintem a jelenethez hozzátartozik, hogy gondolom a célegyenesben Ede nem látta pontosan milyen távolságban van mögötte LacZ aki azt érezthette, hogy leszorítják a fűre - ami biztosan nem szándékos volt, olyat senki nem csinál köztünk max. figyelmetlenség, de hiba is elég emberi tulajdonság.
Büntetés mivel óvás nem érkezett ebből szerintem nem lesz, de azért remélem a bírók figyelmeztetik LacZ a cikázás veszélyére.
de legalább családban maradt.
félrevezetett, hogy egy Tom, Tommy, Genyó párharcot kerestem-találtam.
Biztos vagy amúgy benne, mert az eddigi legszarabb és láthatatlanabb klubTV felvételről beszélünk. Végül, LacZ, Genyó, Ede lett megörökítve.
Legalább így megnéztem a cikázást is, remélem LacZ oda figyel rá, hogy ilyet nem szabad. Az egyértelmű, hogy a 8.kör 3 szektor kezdeténél nem cikázás történt, hanem megfogott kipörgés a következő kör első szektora ami szabálytalan.
Ami még szerintem a jelenethez hozzátartozik, hogy gondolom a célegyenesben Ede nem látta pontosan milyen távolságban van mögötte LacZ aki azt érezthette, hogy leszorítják a fűre - ami biztosan nem szándékos volt, olyat senki nem csinál köztünk max. figyelmetlenség, de hiba is elég emberi tulajdonság.
Büntetés mivel óvás nem érkezett ebből szerintem nem lesz, de azért remélem a bírók figyelmeztetik LacZ a cikázás veszélyére.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Urak!
Én azt hiszem, hogy a szándék a fontos.
Részemről annyit tudok mondani, hogy soha nem akartam hozzáérni senkihez sem a pályán, mégis számtalanszor „sikerült”, erre tegnap is volt példa, a több év versenyzői rutin ellenére is. El tudom képzelni, hogy a fiatalabb, rutintalanabb versenyzőkollégák ezzel többször szembesülnek.
Az viszont megengedhetetlen, hogy azért kerülök a pályán kívülre és veszítek rengeteg pozíciót, mert valaki hátulról „kisegít”. Nem a káröröm miatt, de azért jól esett volna a tudat, hogy a „tettesnek” be kell mennie a box-ba új orrkúpért. Ez ugyan az én aktuális helyzetemen nem segít, de talán tanul belőle az illető és legközelebb nagyobb távolságot tart és nem húzza keresztbe a futamom.
Annak idején, a németeknél ez úgy volt megoldva, hogy a kocsi orra 100%-ban tőrt, a feneke meg csak 10%-ban. Ezáltal, a legkisebb vezetői hiba egyenes utat jelentett a boksz-ba, vagy a verseny feladását is. Igaz, hogy nálunk, a jelenlegi versenyzői állomány mellett, jó ha a mezőny fele célba érne ilyen feltételekkel. De hát, ez mégis csak a Forma1, a profik sportja, legalábbis ezt akarjuk szimulálni, nem?
Magamról tudom, hogy mióta nem törik úgy a kocsi, azóta sokkal bátrabb és sajnos figyelmetlenebb is vagyok, szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
Tudom, hogy a felvetésem kapcsán pro és kontra sok érv szól, de talán ideje elkezdeni beszélni róla…
Üdv:
G.
Én azt hiszem, hogy a szándék a fontos.
Részemről annyit tudok mondani, hogy soha nem akartam hozzáérni senkihez sem a pályán, mégis számtalanszor „sikerült”, erre tegnap is volt példa, a több év versenyzői rutin ellenére is. El tudom képzelni, hogy a fiatalabb, rutintalanabb versenyzőkollégák ezzel többször szembesülnek.
Az viszont megengedhetetlen, hogy azért kerülök a pályán kívülre és veszítek rengeteg pozíciót, mert valaki hátulról „kisegít”. Nem a káröröm miatt, de azért jól esett volna a tudat, hogy a „tettesnek” be kell mennie a box-ba új orrkúpért. Ez ugyan az én aktuális helyzetemen nem segít, de talán tanul belőle az illető és legközelebb nagyobb távolságot tart és nem húzza keresztbe a futamom.
Annak idején, a németeknél ez úgy volt megoldva, hogy a kocsi orra 100%-ban tőrt, a feneke meg csak 10%-ban. Ezáltal, a legkisebb vezetői hiba egyenes utat jelentett a boksz-ba, vagy a verseny feladását is. Igaz, hogy nálunk, a jelenlegi versenyzői állomány mellett, jó ha a mezőny fele célba érne ilyen feltételekkel. De hát, ez mégis csak a Forma1, a profik sportja, legalábbis ezt akarjuk szimulálni, nem?
Magamról tudom, hogy mióta nem törik úgy a kocsi, azóta sokkal bátrabb és sajnos figyelmetlenebb is vagyok, szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
Tudom, hogy a felvetésem kapcsán pro és kontra sok érv szól, de talán ideje elkezdeni beszélni róla…
Üdv:
G.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ŐŐŐŐ, rossz taktika, kemény gumi, egy kiállás. Bahreinben megnézem, de sztem 2 kiállás és remélhetőleg gyors leszek, így aztán tudok menni veletek, boldog vagyok, mert jót csatáztam pl Genyóval de sajnos, a 3. sectora a pályának nem ment...Bahreinben még nagyobb elszántsággal megyek, már az jó jel, hogy kevesebbett hibáztam, és tartósan mentem.
már csak 6ot kell aludni
már csak 6ot kell aludni
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Nekem megint egy tökéletes versenyem volt. Nem bánom, hogy kétszer álltam ki, és azt se, hogy 4. lettem. Igazából nem voltam elég gyors ahhoz, hogy megtartsam a 3. helyet. Hátrébb sajnos nem tudom, mi volt, és itt Genyónak igaza van, hogy a kisebb törés miatt bevállalósabak lehetünk. Így a rajt, vagy egy csata során keményen támadunk, vagy esetleg cikázunk (kérdés persze, hogy LacZ tudott-e erről, ha nem, akkor gyorsan fussa végig a szabályzatot, és ez Zénoora is igaz, bár nem tudom, hogyan ment). Személy szerint én már extra óvatos akarok lenni, hála a tavalyi és azelőtti folyamatos háborúnak, nem részletezem, megtalálható a fórumban is. Már úgy kikupálódtam, hogy inkább nem okozom ilyen baleseteket, mert nem megyek vele semmire. És lehet az is intő példa, hogy 22 pilóta el tud fordulni a rajtnál, akkor mi is, ha már F1-et játszunk. Ha meg nem, akkor emeljük a törést, azt lesz miért óvatosnak lenni!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Törés?
Ha be lehet állítani úgy ahogy Genyó írta, akkor nem rossz ötlet, talán nem ilyen arányban, dé rdemes kitesztelni. Mondjuk 10% és 70%.
Ellenben azt se feledjük hogy mi időt veszünk el a családtól, barátoktól, barátnőtől...stb. Igen csak bosszantó ha az ember baleset miatt nem fejez be egy versenyt, mikor annyit készült rá.
Ha be lehet állítani úgy ahogy Genyó írta, akkor nem rossz ötlet, talán nem ilyen arányban, dé rdemes kitesztelni. Mondjuk 10% és 70%.
Ellenben azt se feledjük hogy mi időt veszünk el a családtól, barátoktól, barátnőtől...stb. Igen csak bosszantó ha az ember baleset miatt nem fejez be egy versenyt, mikor annyit készült rá.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
Uraim!
Visszanéztem az esetet... A 3. szektorba kipörgött ott megfogtam... Utána adok-kapok játék folyt... Szándékosan nem akartam neki csúszni Edének,a cél egyenes végén blokkolt a kerék és rácsúsztam.. Utána megelőztem,és egy ideig ideális íven haladtam és tisztán látszódik h ő cikázik mögöttem.. Én védtem a pozícióm mivel én voltam elől,bementem a pálya közepére ahogy szokás,majd vissza az ideális ívra.. De sztem nem hirtelen mozdulat volt.. Amikor húztam vissza az ideális ívre tény hogy összeéert a két kerék,de az Ausztál versenyen én 3szor pördültem ki emiatt és egy szót sem szóltam.. A kanyarba ahogy beértünk Ede szándékosan féktávon belül rám gyorsított és ki akart lökni.. De szerencsére nem talált el,így nem is hibáztatom semmiért..
Üdv,LaZ
Visszanéztem az esetet... A 3. szektorba kipörgött ott megfogtam... Utána adok-kapok játék folyt... Szándékosan nem akartam neki csúszni Edének,a cél egyenes végén blokkolt a kerék és rácsúsztam.. Utána megelőztem,és egy ideig ideális íven haladtam és tisztán látszódik h ő cikázik mögöttem.. Én védtem a pozícióm mivel én voltam elől,bementem a pálya közepére ahogy szokás,majd vissza az ideális ívra.. De sztem nem hirtelen mozdulat volt.. Amikor húztam vissza az ideális ívre tény hogy összeéert a két kerék,de az Ausztál versenyen én 3szor pördültem ki emiatt és egy szót sem szóltam.. A kanyarba ahogy beértünk Ede szándékosan féktávon belül rám gyorsított és ki akart lökni.. De szerencsére nem talált el,így nem is hibáztatom semmiért..
Üdv,LaZ
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Sajnos a server replayt még nem tudtam megnézni, de LacZ valóban cikázott Ede elött a 9. körben. kb 4-szer váltott irányt. Igaz a saját replayom elég érdekes, mert tele van brutális laggal. A cikázásos esetnél például csak azt látom hogy Ede megy az ideális nyomvonalon, LacZ elötte kimegy jobra, majd balra, majd megint jobra, majd megint balra, aztán a kanyar bejáratnál eltünik mind a két autó. Kb 3 másodperc mulva pedig Edét látom jó messze a pályától a gumifalba.
Hansúllyozom nem a cspattársam védem ,csak leírtam amit láttam.
A server replaymegfigyelése után, várhatólag honap este kiírjuk az esetleges büntetéseket.
Hansúllyozom nem a cspattársam védem ,csak leírtam amit láttam.
A server replaymegfigyelése után, várhatólag honap este kiírjuk az esetleges büntetéseket.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tom annyi marad meg a replayből otthon amennyire neked szükséged van a biztonságos vezetéshez az előtted és mögötted haladó képe a legstabil. Szerver replay mindenképpen le kell tölteni mert csak azon van meg mindenkinek az anyaga és az is jól látszik, hogy a szerver nem laggol ellenben bizonyos pilóták igen.
Urak le kell venni a grafikát mert a procitok nem az adatok küldésével foglakozik ha túlságosan le van terhelve, vannak pilóták akik ha beállnak a rajtvonalhoz 100 feletti pinjük lesz csak azért mert vannak elemek a képen amit ki kell számolni, amúgy meg teszt közben simán 17 pinggel mennek.
A megjelenítendő elemek számát is le lehet tólni a felére. Így rajtnál két sort előre és két sort hátra lát még az ember ami éppen elegendő.
Urak le kell venni a grafikát mert a procitok nem az adatok küldésével foglakozik ha túlságosan le van terhelve, vannak pilóták akik ha beállnak a rajtvonalhoz 100 feletti pinjük lesz csak azért mert vannak elemek a képen amit ki kell számolni, amúgy meg teszt közben simán 17 pinggel mennek.
A megjelenítendő elemek számát is le lehet tólni a felére. Így rajtnál két sort előre és két sort hátra lát még az ember ami éppen elegendő.
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
Majd a szerver replayt nézd meg azért, ő hogy cikázott mögöttem... És úgy tudom, hogy az előrébb lévő pilótát védik ilyen esetben!Tom írta:Sajnos a server replayt még nem tudtam megnézni, de LacZ valóban cikázott Ede elött a 9. körben. kb 4-szer váltott irányt. Igaz a saját replayom elég érdekes, mert tele van brutális laggal. A cikázásos esetnél például csak azt látom hogy Ede megy az ideális nyomvonalon, LacZ elötte kimegy jobra, majd balra, majd megint jobra, majd megint balra, aztán a kanyar bejáratnál eltünik mind a két autó. Kb 3 másodperc mulva pedig Edét látom jó messze a pályától a gumifalba.
Hansúllyozom nem a cspattársam védem ,csak leírtam amit láttam.
A server replaymegfigyelése után, várhatólag honap este kiírjuk az esetleges büntetéseket.
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Bárki is kezdi a pozició fogalalást senki nincs előnyben egész a fékpontig, ott meg akinek az orra előrébb van. Az elől lévőnek a biztonsági okokból csak egyszer szabad poziciót váltani illetve azt tartani, de mivel előrébb van eleve előnnyel indul a fékpontig.Habasa írta:Hát az semmit nem számít, hogy hátrébb mit csinálnak, az a lényeg, hogy az elől lévő cikázik. Az ilyeneket már személyes tapasztalatból tudom.
Ütközés esetén általában, ha nem durva kifékezésről van szó akkor versenybalesetről beszélünk
Persze az is számít az ellenfél mennyire van messze (biztonság), például ha csak a szélárnyékot akarod "megvonni" tőle akkor válthatsz 2X is ívet - viszont a hosszabb útvonal több idő, szóval így is úgy is veszít.
ChampCarban pl. simán szabályos a kifékezés is.
Sajnos sok magyar riporter sem ismeri a forma1 szabálykönyvet, így történhet meg, hogy egy Massa "berongyolás" Coulthard hiba lesz. Miközben a versenybíróság szimpla üzemi versenybalesetnek minősítette, erősen Massa javára. Ne felejtsük el, hogy annak idején Coulthard nyilatkozta legtöbbször - "nem értem miért nem enged el valaki akinék 1 mp-vel gyorsabb vagyok, rontja a bajnoki pontjainkat", szóval megérdemelte a döntést.
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Ez nagyon jó hozzáállás. Szerintem legfeljebb kapsz egy -1 pontos büntit, vagy egy figyelmeztetést. Viszont többet nem fog előfordulni, mert már tisztában vagy a szabállyal, és ez nagyon jó dolog. Fusd azért végig egyszer a szabályzatot, és akkor semmi baj nem lehet. Nem kell betéve tudni, csak annyit, ami éppen kell belőle.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
Ahoy,
mint bíró, figyelmeztetem magamat, a pályán történt felelőtlen magatartásért. Kérem bírótársaim, döntsetek az ügyben.
Az eset fordítása: szokásommal ellentétben elegem lett, és a kormányt pedálostól löktem az asztal alá, így a félre érthető szitu.
@LACZ
ha el akartalak volna találni, azt azért nem hibáztam volna el!
Saját esetről nem kívánok véleményt alkotni, de a következő eseteket ajánlanám a bírák figyelmébe:
4.kör 30MP
8.kör 54MP
9.kör 8-24MP
A cikázásról és a szándékosságról lévén szó...
üdv.
Ede
mint bíró, figyelmeztetem magamat, a pályán történt felelőtlen magatartásért. Kérem bírótársaim, döntsetek az ügyben.
Az eset fordítása: szokásommal ellentétben elegem lett, és a kormányt pedálostól löktem az asztal alá, így a félre érthető szitu.
@LACZ
ha el akartalak volna találni, azt azért nem hibáztam volna el!
Saját esetről nem kívánok véleményt alkotni, de a következő eseteket ajánlanám a bírák figyelmébe:
4.kör 30MP
8.kör 54MP
9.kör 8-24MP
A cikázásról és a szándékosságról lévén szó...
üdv.
Ede
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kösz a futamot urak!
Első sorban IsTinek és Tommynak gratulálok! Hatalmas meccs zajlott én egész jól tartottam magam Habasa előtt, de sajnos egy kis ütközés Zénooval megpecsélte a sorsomat és javítás alatt megöszültem annyira lassan ment, Genyó is meglepödött, hogy a boxban összefutottunk.
GRAT HABASA! Nagy voltál profi munka!
Első sorban IsTinek és Tommynak gratulálok! Hatalmas meccs zajlott én egész jól tartottam magam Habasa előtt, de sajnos egy kis ütközés Zénooval megpecsélte a sorsomat és javítás alatt megöszültem annyira lassan ment, Genyó is meglepödött, hogy a boxban összefutottunk.
GRAT HABASA! Nagy voltál profi munka!
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Sztem ha lesz még lehetőségünk ilyen "dominánsan" menni akkor most nem bánjuk annyira ezt a lehetőséget....de ha nem akkor :?metosz írta:kösz a futamot urak!
Első sorban IsTinek és Tommynak gratulálok! Hatalmas meccs zajlott én egész jól tartottam magam Habasa előtt, de sajnos egy kis ütközés Zénooval megpecsélte a sorsomat és javítás alatt megöszültem annyira lassan ment, Genyó is meglepödött, hogy a boxban összefutottunk.
GRAT HABASA! Nagy voltál profi munka!
Amúgy metosz remélem azért az ütközésért fogsz óvni met csúnya volt, legalábbis amit láttam a tükörben
Habasa grat! 3-as fék?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Lényegében egész jó futam volt egészen a 30. körig amikor elszállt a fék akkor még volt esély nyerni hiszen a mögöttem levő 23 másodpercre volt aztán megpördültem 1x-2x-3x és Habasa megelőzött. Az utolsó körben Metosz is megérkezett 2 másodpercre de mákom volt hogy nemvolt még 2 kanyar:D Hát ennyi lenne az én szerencsétlen versenyen:)
Grat Habasa és mindenkinek aki célba ért!
Barcelonába meg reszkessetek :D Lényeg, hogy a Ferrari vezetni a csapat bajnokságot:D
Grat Habasa és mindenkinek aki célba ért!
Barcelonába meg reszkessetek :D Lényeg, hogy a Ferrari vezetni a csapat bajnokságot:D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára IsTi vas. ápr. 06, 2008 8:43 pm-kor.
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Először is hadd jegyezzem meg, csak úgy halkan ,hogy kiváncsiságból kipróbáltam egy bmw-t és egy ferrarit. Mindkettővel mentem 2-2 kört, és ugyan nem voltam gyorsabb, de olyan stabil volt hogy renault ezekhez képest olyan mindha folyamatosan monszunban vezetnél.
Ezzel nem kissebíteni akarom a fent említett autókban ülő pilóták érdemeit, mert tudom róluk hogy nagyon jók, és biztos hogy egyforma körülmények között is elöttem végeztek volna. Csak bosszant hogy bennem is és Ede barátomban is több van mint amire képesek vagyunk mostanában, és ez szerintem egy picit az eltérő autóknak is köszönhető. Hangsúllyozom csak egy picit! Viszont nem felejtettünk el vezetni és furcsa hogy pár hónap alatt az élmezőnyből visszacsúsztunk a középmezőny végére. furi.
Na mindegy, csak ki akartam önteni a lelkem.
A futamrol csak annyit, hogy lagtenger, stop and go, idegesség. no comment.
Gratulálok uraim!
És most egy kicsit finomabban, mint közvetlen a verseny után: Kérek minden pilótát, ha befejezte a versenyt, várja meg míg más is végez, és csak utánna ossza a gratulációkat, vagy a szitkokat, egyszóval chatstop!
Kb négyen voltunk még a pályán mikor elkeztetek beszélgetni, és ennek hatására lag jött létre. Bocsánatot kérek hogy kissé erélyesen fejeztem ki magam ,de marha pipa voltam. :P
Ezzel nem kissebíteni akarom a fent említett autókban ülő pilóták érdemeit, mert tudom róluk hogy nagyon jók, és biztos hogy egyforma körülmények között is elöttem végeztek volna. Csak bosszant hogy bennem is és Ede barátomban is több van mint amire képesek vagyunk mostanában, és ez szerintem egy picit az eltérő autóknak is köszönhető. Hangsúllyozom csak egy picit! Viszont nem felejtettünk el vezetni és furcsa hogy pár hónap alatt az élmezőnyből visszacsúsztunk a középmezőny végére. furi.
Na mindegy, csak ki akartam önteni a lelkem.
A futamrol csak annyit, hogy lagtenger, stop and go, idegesség. no comment.
Gratulálok uraim!
És most egy kicsit finomabban, mint közvetlen a verseny után: Kérek minden pilótát, ha befejezte a versenyt, várja meg míg más is végez, és csak utánna ossza a gratulációkat, vagy a szitkokat, egyszóval chatstop!
Kb négyen voltunk még a pályán mikor elkeztetek beszélgetni, és ennek hatására lag jött létre. Bocsánatot kérek hogy kissé erélyesen fejeztem ki magam ,de marha pipa voltam. :P
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 63
- Csatlakozott: pén. dec. 28, 2007 9:40 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Valóban hibáztunk a Chattel kapcsolatban, ha beérünk akkor nekünk vége a versenynek de másoknak nem. Erre legközelbb figyelni fogok! Elnézést ha zavartam valakit, remélem nem történt pozícióvesztés emiatt.
Tom, Én pedig kipróbáltam a Renault és ugyanazt autóztam vele mint a BMW-vel sőt kipróbáltam a Ferrarit meg a McLarent is...nem veszek észre nagy különbséget. Amúgy ma éppen egy Toro Rosso nyert
Tom, Én pedig kipróbáltam a Renault és ugyanazt autóztam vele mint a BMW-vel sőt kipróbáltam a Ferrarit meg a McLarent is...nem veszek észre nagy különbséget. Amúgy ma éppen egy Toro Rosso nyert
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Részemről az alapvető problémák ott kezdődtek, hogy csamez kilökött a 4es kanyarban.Aztán Tom-ot 1 körig lehet tudtam volna tartani, de cikázni kezdtem ezért inkább a kanyar végén elengedtem. Többször is hibáztam amikor nem kellett volna.Így csak 8. lettem, bár az utolsó körben nem vagyok benne biztos de lehet hogy összeértem Pukkandurral és ő emiatt szaladt le a fűre.
1 pntnál több is lehetett volna.
1 pntnál több is lehetett volna.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 47 vendég