-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
uff..
én nem lépek ki:) ennél rosszabb már nem lehet:)
először kocc metosz - bocs.. de nem gondoltam, hogy teljesen állva maradsz, aztán valami baleset rémlik, és szokásomhoz hasonlóan hipp-hopp az utolsó hely. eddig semmi baj, mindig így van ez.. elkezdtem felzárkózni, aztán találkoztam egy két nem épp sportszerű mutatvánnyal, ez sem gond, ilyen is volt már. na de a nyomorult kormányom amit művelt.. elkeztem lassulni, mert nem volt teligázom.. végsebesség jóindulattal is 280... elkezdtem sétesni, mert nem tudtam, hogy milyen sebességre gyorsul fel a kanyar előtt.. eztán elkezdtem a pedál zsinórját piszkálni, ki és be dugni, és max. fél körre javult meg. a vicc, hogy isti fék nélkül evickél, és elenged, mert nem tudta irányítani az autót. aztán az egyenesben nem előz meg, mert úgyis fékkel elmegyek, de nekem nem gyorsult a kocsim, így jött utánam, és mivel kék zászlóra nem ment el isti, azaz "nem engedtem el", áthajtásos bünti:) még az is...
jelentem a momo az erkélyen repült kifelé, amit kicsit később szedhettem össze, de már meg is rendeltem egy másikat... remélem az nem így végzi.
na uff.
E.
én nem lépek ki:) ennél rosszabb már nem lehet:)
először kocc metosz - bocs.. de nem gondoltam, hogy teljesen állva maradsz, aztán valami baleset rémlik, és szokásomhoz hasonlóan hipp-hopp az utolsó hely. eddig semmi baj, mindig így van ez.. elkezdtem felzárkózni, aztán találkoztam egy két nem épp sportszerű mutatvánnyal, ez sem gond, ilyen is volt már. na de a nyomorult kormányom amit művelt.. elkeztem lassulni, mert nem volt teligázom.. végsebesség jóindulattal is 280... elkezdtem sétesni, mert nem tudtam, hogy milyen sebességre gyorsul fel a kanyar előtt.. eztán elkezdtem a pedál zsinórját piszkálni, ki és be dugni, és max. fél körre javult meg. a vicc, hogy isti fék nélkül evickél, és elenged, mert nem tudta irányítani az autót. aztán az egyenesben nem előz meg, mert úgyis fékkel elmegyek, de nekem nem gyorsult a kocsim, így jött utánam, és mivel kék zászlóra nem ment el isti, azaz "nem engedtem el", áthajtásos bünti:) még az is...
jelentem a momo az erkélyen repült kifelé, amit kicsit később szedhettem össze, de már meg is rendeltem egy másikat... remélem az nem így végzi.
na uff.
E.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Hát-hát...
Idei első dobogós helyem, mégis keserű szájízzel távozm a tengerentúlról.
A rajtot nagyon jól kaptam el, amitől úgy megijedtem, hogy az első kanyarkombináció után meg is csúsztam :D . Viszonylag szépen tartottam a tempót az élen haladókkal, és a nagy csata hevében Nyeksekkel össze is akadtunk, ami miatt ki is szált a játékból. Az elöttem folyó Isti vs Habasa csata az én malmomra hajtotta a vizet, és felúsztam a 2. helyre. Az boxkiállás után megérkezett mögém az, akinek senki sem örűl, ha megérkezik mögé .
Metosznak lehúzták a redőnyt! Borzasztó tempóval próbált maga mögé tudni, de kivételesen most álltam a sarat és nem adtam magam egykönnyen.
Aztán jött a baj:
Kb a 34. körben elszált a bal első fék, rá 2 körre a jobb első és végűl, de nem utolsó sorban a 41.-ben a jobb hátsó!!! Szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem voltam egyedűl ezzel a problémával, és beevickéltem a 3. helyre. Ennek fényében örülök a dobogónak, de elvben még előrébb is végezhettem volna.
Viszont:
Ha a mezőny közel 50%-a műszaki problémával küszködik, az már nem setup hiba, nem vezetői hiba hanem MOD HIBA!!!
5-ös fékhűtéssel mentem!!! Ez a mod egy vicc!
Egyébként szép volt uraim!
Gratulálok Metosz! Ez most ténleg az öledbe pottyant.
Viszlát Francia országban!
Tom
Idei első dobogós helyem, mégis keserű szájízzel távozm a tengerentúlról.
A rajtot nagyon jól kaptam el, amitől úgy megijedtem, hogy az első kanyarkombináció után meg is csúsztam :D . Viszonylag szépen tartottam a tempót az élen haladókkal, és a nagy csata hevében Nyeksekkel össze is akadtunk, ami miatt ki is szált a játékból. Az elöttem folyó Isti vs Habasa csata az én malmomra hajtotta a vizet, és felúsztam a 2. helyre. Az boxkiállás után megérkezett mögém az, akinek senki sem örűl, ha megérkezik mögé .
Metosznak lehúzták a redőnyt! Borzasztó tempóval próbált maga mögé tudni, de kivételesen most álltam a sarat és nem adtam magam egykönnyen.
Aztán jött a baj:
Kb a 34. körben elszált a bal első fék, rá 2 körre a jobb első és végűl, de nem utolsó sorban a 41.-ben a jobb hátsó!!! Szerencse a szerencsétlenségben, hogy nem voltam egyedűl ezzel a problémával, és beevickéltem a 3. helyre. Ennek fényében örülök a dobogónak, de elvben még előrébb is végezhettem volna.
Viszont:
Ha a mezőny közel 50%-a műszaki problémával küszködik, az már nem setup hiba, nem vezetői hiba hanem MOD HIBA!!!
5-ös fékhűtéssel mentem!!! Ez a mod egy vicc!
Egyébként szép volt uraim!
Gratulálok Metosz! Ez most ténleg az öledbe pottyant.
Viszlát Francia országban!
Tom
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ne haragudj Lacz, egy kicsit megakadt a játék hiába tapostam a fékre tovább ment...Sajnálom, verseny baleset szerintem, velem is előfordult már pl: Törökországban, ott is utolsó helyről mentem, mégis végig mentem, és még pontot se szereztem. A másik hogy te is hibáztál, mivel hogy azután előttem mentél és az íven egy talp féket nyomtál a kanyarban amikor Geri megpördült én pedig száguldottam át a sikánon...hát én is mondhatnám hogy bocsi, mert hogy én voltam az utolsó, nem te. Csak úgy hozzá tenném. Mégis végig akartam menni, de nem sikerült 3as fékhűtésem volt, pedig averseny előtt állítottam a kocsin és sokkal jobban ment a kanyarokban és simán mehettem volna a többiekkel, de roncsá lett törve a kocsi. Ez van.
Szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy mivel ennyi elégedetlenség van a MOD miatt, az ügyet próbáljuk kiküszöbölni. Először is, valaki próbálta már a server editiont? hogy abba hogy működnek a dolgok? Mert ha ott jól működnek, lehetne azzal folytatni inkább. Vagy ha ott sem válik be, akkor valami mást kitalálni, különben szétcsúszunk nagyon.
Szeretném megragadni az alkalmat arra, hogy mivel ennyi elégedetlenség van a MOD miatt, az ügyet próbáljuk kiküszöbölni. Először is, valaki próbálta már a server editiont? hogy abba hogy működnek a dolgok? Mert ha ott jól működnek, lehetne azzal folytatni inkább. Vagy ha ott sem válik be, akkor valami mást kitalálni, különben szétcsúszunk nagyon.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Értékelném a futamom .
Sajnos rögtön az elején, az elnyújtott jobbosban megcsúsztam a hideg gumikon, ennek köszönhetően visszacsúsztam az utólsó helyre. A gyors felzárkózás hevében mégegyszer hibáztam, így kezdhettem előről mindent.
A versenyem nagyrészében Genyóval küzdöttem, aki elött le a kalappal mert nagyon szépen tartotta a pozícióját. Végül ott fejeztem be a versenyt, ahol elkezdtem, vagyis a 4. helyen. Esélyem sem volt a dobogóra! Metosz, Habasa és Isti egy teljesen más kategóriában versenyeztek! Sajnálom hogy így szétcsúszott a mezőny, de ez van.
Gratulálok fiúk!
@Hús: Thx
@Knife: Nagyon sajnálom hogy nem megy mostanában neked, remélem ha máskor nem is, de a modváltás után újra harcolhatok veled!
Viszlát a "reptéren" !
Sajnos rögtön az elején, az elnyújtott jobbosban megcsúsztam a hideg gumikon, ennek köszönhetően visszacsúsztam az utólsó helyre. A gyors felzárkózás hevében mégegyszer hibáztam, így kezdhettem előről mindent.
A versenyem nagyrészében Genyóval küzdöttem, aki elött le a kalappal mert nagyon szépen tartotta a pozícióját. Végül ott fejeztem be a versenyt, ahol elkezdtem, vagyis a 4. helyen. Esélyem sem volt a dobogóra! Metosz, Habasa és Isti egy teljesen más kategóriában versenyeztek! Sajnálom hogy így szétcsúszott a mezőny, de ez van.
Gratulálok fiúk!
@Hús: Thx
@Knife: Nagyon sajnálom hogy nem megy mostanában neked, remélem ha máskor nem is, de a modváltás után újra harcolhatok veled!
Viszlát a "reptéren" !
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Hali!
Bár még nagyon messze van, de azért feltennék egy kérdést!
Elméletileg a Silverstone-i futam után nyári szünet lesz, és augusztus 24.-én a Valenciai utcai pályán kellene folytatnunk.
Kérdések:
Mi van akkor, ha az rFactorhoz addigra nem készül el a pálya? Vagy csak én nem találtam sehol? Vagy valaki tudja biztos forrásbol hogy kész lesz addigra?
Ha nincs pálya akkor el kellene gondolkodni valami alternatíván.
Esetleg berakhatnánk valami régebbi F1-es pályát, pl: San Marino vagy A1 ring.
Persze mint említettem ez még odébb van, csak gondoltam szolok. Viszont a nyári szünet szerintem rá fog menni az új(régi ) mod tesztelésére.
üdv: Tom
Bár még nagyon messze van, de azért feltennék egy kérdést!
Elméletileg a Silverstone-i futam után nyári szünet lesz, és augusztus 24.-én a Valenciai utcai pályán kellene folytatnunk.
Kérdések:
Mi van akkor, ha az rFactorhoz addigra nem készül el a pálya? Vagy csak én nem találtam sehol? Vagy valaki tudja biztos forrásbol hogy kész lesz addigra?
Ha nincs pálya akkor el kellene gondolkodni valami alternatíván.
Esetleg berakhatnánk valami régebbi F1-es pályát, pl: San Marino vagy A1 ring.
Persze mint említettem ez még odébb van, csak gondoltam szolok. Viszont a nyári szünet szerintem rá fog menni az új(régi ) mod tesztelésére.
üdv: Tom
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Köszi urak a futamot! Minden a gumiról szólt ma.
Mindenkinek jó pihenést és vakációt kívánok!
Az IRODA/versenyszervezés témában lehet megtaláltni a tesztek időpontját a hivatalos szerdai időponton kívűl. Hockenheim FUN futam vár titeket különböző modokkal, illetve Hungaroring idejében a magyar pályán már a 2.féléves moddal tesztelünk - funversenyzünk!
Mindenkinek jó pihenést és vakációt kívánok!
Az IRODA/versenyszervezés témában lehet megtaláltni a tesztek időpontját a hivatalos szerdai időponton kívűl. Hockenheim FUN futam vár titeket különböző modokkal, illetve Hungaroring idejében a magyar pályán már a 2.féléves moddal tesztelünk - funversenyzünk!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Szerver indítva! Az első tesztfeladattal.
publik FTP is mindent megtaláltok:
ftp://87.229.108.129
F1 BMW Sauber 2008
HockenheimGTL
publik FTP is mindent megtaláltok:
ftp://87.229.108.129
F1 BMW Sauber 2008
HockenheimGTL
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak ma este hivatalos teszt van! Gyertek!
Futunk egy fun-t is a BMW-vel!
Más téma, hogy én még le sem töltöttem a modot :?
Kellene az F1-nek is egy saját szakosztályvezető aki csak ezzel foglakozik.
Sajnálom de ismét sírnom kell itt nektek, egyszerűen túl vagyok terhelve. Ezt már több százszor írtam, ennek ellenére a helyzet egyre súlyosabb a napi PÜ-k és levelek száma már alapból megemésztene egy embert, én meg még versenyzem is, amit ha nem változik a helyzet jövőre feladok mert fontosabbnak érzem a szervezést.
Futunk egy fun-t is a BMW-vel!
Más téma, hogy én még le sem töltöttem a modot :?
Kellene az F1-nek is egy saját szakosztályvezető aki csak ezzel foglakozik.
Sajnálom de ismét sírnom kell itt nektek, egyszerűen túl vagyok terhelve. Ezt már több százszor írtam, ennek ellenére a helyzet egyre súlyosabb a napi PÜ-k és levelek száma már alapból megemésztene egy embert, én meg még versenyzem is, amit ha nem változik a helyzet jövőre feladok mert fontosabbnak érzem a szervezést.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Indítottam szervet
alap CTDP 1.2 és hozzátartozó CTDP 2007 skinnel Hungaroringen indítva, FTP-n mindent megtaláltok. Jelenleg, hogy minden TC állás tesztelhető legyen Highval indítottam.
Más nincs telepítve! A gumis 1,2 verzót át kell írni hozzá és nem akarok gányolni várjuk meg Knife-ot
Remélem este páran összejöttök és megkergetitek egymást.
Én teszteltem nem volt mismatchom (csak CTDP1.2+F12007Skin+EMG hungary) ha gáz van szóljatok IsTinek vagy írjatok, netközelben leszek. HockeheimGTL is kellhet mert be van töltve mint plusz pálya a teszthez.
Szervert szavazással vagy a jól ismert admin kóddal tudjátok vezérelni.
alap CTDP 1.2 és hozzátartozó CTDP 2007 skinnel Hungaroringen indítva, FTP-n mindent megtaláltok. Jelenleg, hogy minden TC állás tesztelhető legyen Highval indítottam.
Más nincs telepítve! A gumis 1,2 verzót át kell írni hozzá és nem akarok gányolni várjuk meg Knife-ot
Remélem este páran összejöttök és megkergetitek egymást.
Én teszteltem nem volt mismatchom (csak CTDP1.2+F12007Skin+EMG hungary) ha gáz van szóljatok IsTinek vagy írjatok, netközelben leszek. HockeheimGTL is kellhet mert be van töltve mint plusz pálya a teszthez.
Szervert szavazással vagy a jól ismert admin kóddal tudjátok vezérelni.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
FTP-n kb így:Tom írta:uf!
A 2007-es skinpackot hol találom? Attól lehet problémám a szerverre lépésnél?
Mert próbálok felmenni, de még egy mismatchot sem kapok, hanem azonnal kiírja, hogy connection lost!
ötlet?
thx: Tom
rFactor/bajnokságok/forma1/
F12007DJW.zip
Gyakorlatilag egy új modot nyit a CTDP2005 és CTDP2005SE mellé, ezért kell még Knife! Szúrópróbáztam és a kocsik között úgy néz ki nincs különbség de ezt is meg kell lesni, de a lényeg a fizika CTDP2005 benne. Amúgy az rF centralon a CTDP2005 témában lehet megtalálni.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
űTom írta:
Köszi, működik!
Ha nem probléma az uraknak, és persze technikai problémát sem okoz, akkor pár alkalommal a saját festésünket használnám. Elméletileg ti azt úgy sem fogjátok látni, hacsak nem rakjátok fel ti is azt a festést. Ti továbbra is az ING renaultot látjátok majd!
Nem gond de még mielőtt kiadnánk a végleges csomagolt cuccunkat akkor ezt kicseréljük benne a tiétekre lássunk már mi is úgy titeket amilyenek vagytok, meg mindenki más is aki csatlakozik vagy csak játszik egyet a moddal.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
Hali!
Sajnos rég jártam erre idő hiány miatt,nyaralás család egyéb... De úgy láttam h gond volt a MOD választással... Meg komoly futamot sem nagyon mentetek azóta.. Akkor most ez lesz a végleges MOD,amivel menni fogunk vagy várjak még? Sajnos a létszám is megfogyatkozott kicsit, remélem tudok majd én is jönni ha komolyra fordulnak a dolgok..
Sajnos rég jártam erre idő hiány miatt,nyaralás család egyéb... De úgy láttam h gond volt a MOD választással... Meg komoly futamot sem nagyon mentetek azóta.. Akkor most ez lesz a végleges MOD,amivel menni fogunk vagy várjak még? Sajnos a létszám is megfogyatkozott kicsit, remélem tudok majd én is jönni ha komolyra fordulnak a dolgok..
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nincs problémánk, én személyesen IRL-ben versenyzem és nem sok időm maradt eddig a Forma1-el foglakozni amiért elnézést is kérek tőletek de mentségem legyen, hogy a vakációs szünetben vagyunk és F1 futam legközelebb 3 és fél hét múlva lesz. Na de mostantól..........LacZ írta:Hali!
Sajnos rég jártam erre idő hiány miatt,nyaralás család egyéb... De úgy láttam h gond volt a MOD választással... Meg komoly futamot sem nagyon mentetek azóta.. Akkor most ez lesz a végleges MOD,amivel menni fogunk vagy várjak még? Sajnos a létszám is megfogyatkozott kicsit, remélem tudok majd én is jönni ha komolyra fordulnak a dolgok..
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Sziasztok!
Talán már csak egy vitatott pontja van a bajnokság második felének:
MEDIUM TC , vagy LOW TC.
Először is javasolnám, hogy semmiképpen ne menjük külömböző tc-vel!
Én kipróbáltam mind a kettőt, és a következőre jutottam:
A medium sok szempontbol előnyösebb!!!
Kb ugyanazt az időt autozom vele mint a low tc-nél, csak egy kicsit mososítani kelett a setupon. Ha egységesen mediummal megyünk, akkor jobban tudunk segíteni egymásnak, ráadásul talán több ember kap majd kedvet hozzá.
Talán már csak egy vitatott pontja van a bajnokság második felének:
MEDIUM TC , vagy LOW TC.
Először is javasolnám, hogy semmiképpen ne menjük külömböző tc-vel!
Én kipróbáltam mind a kettőt, és a következőre jutottam:
A medium sok szempontbol előnyösebb!!!
Kb ugyanazt az időt autozom vele mint a low tc-nél, csak egy kicsit mososítani kelett a setupon. Ha egységesen mediummal megyünk, akkor jobban tudunk segíteni egymásnak, ráadásul talán több ember kap majd kedvet hozzá.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Na hát elkezdődik urak (bár kicsit késve) a II. félév.
Teszteltem ma a dolgokat, első változás, hogy qualin lehet üres kocsival menni.
Qualin maradunk a már megszokott rendszernél megadva a tiszteletet mindenknek egy saját qualikörre!
SC szintén teszteltük nem jön be!
30%-os törésre is kérek mindenkit figyeljen oda!
Ezen felül a pályán tisztességgel fel kell készülni az autó könnyen fennragadhat a rázóköveken valamint a célra fordítonál tilos kisodródni mert könnyen box menetnek tekinti a gép és büntethet!
Emlékeztetni szeretnék mindenkit, hogy ez az életben is így van, BRNO-ban pl .most cserélték a betont, monacóban meg nem is lehet a fal miatt szélesebbre venni - itt úgy kell tekinteni, hogy a rázókő már nem tartozik a pályához.
Kérek szépen mindenkit ezekre figyeljen oda.
Teszteltem ma a dolgokat, első változás, hogy qualin lehet üres kocsival menni.
Qualin maradunk a már megszokott rendszernél megadva a tiszteletet mindenknek egy saját qualikörre!
SC szintén teszteltük nem jön be!
30%-os törésre is kérek mindenkit figyeljen oda!
Ezen felül a pályán tisztességgel fel kell készülni az autó könnyen fennragadhat a rázóköveken valamint a célra fordítonál tilos kisodródni mert könnyen box menetnek tekinti a gép és büntethet!
Emlékeztetni szeretnék mindenkit, hogy ez az életben is így van, BRNO-ban pl .most cserélték a betont, monacóban meg nem is lehet a fal miatt szélesebbre venni - itt úgy kell tekinteni, hogy a rázókő már nem tartozik a pályához.
Kérek szépen mindenkit ezekre figyeljen oda.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A maximálisan engedélyezett TC medium.IsTi írta:Nos akkor milyen tc lesz csak nem low?
Remélem ez az alacsony kipörgésgátlás senkinek nem lesz probléma.
Nyilván nehezítettünk nagyon sokat, hiszen ezt a modot annak idején High TC-vel játszottuk és az autókban 2005-ben maximális kipörgésgátlás volt az életben is. De ennyi nehezítésre szükség van, megértéseteket köszönöm.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
IsTi írta::o Hát legyen igaz eddig alacsony tc-vel készültem
Legalább van időd készülni,
:? nekem ma is Sonoma IRL-ben, esélyem sincs F1 tesztelésig eljutni. Ráadásul a CTDP egy az egyben egy olyan mod amit nagyon tesztelni kell. A kocsi sem az első körökben adja fel....stb. A gumi is kopik amivel számolni kell és csak akkor lehet tesztelni ha folyamatosan megy az ember teljes távokat.
Többször jeleztem ezt a túlterheltséget és kértem segítségeteket az egyesületi fórumon.
Voltak akik hallani sem akartak a mediumról és csak high-t akarnak, voltak akik meg csak "low"-t.
Gyorsan döntöttem és kiírtam a mediumot kb. egy hónapja.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Na ez már beszéd!IsTi írta:Készülni... ha 50 kört mentem abból 20 volt amíg rendesen megtanultam
Ha gondolod akkor segítek vizsgáztatni vagy már tegnap "kivégezted" Őket?
Tommy78-nak és Gerrardnak meg van a vizsgája.
Bedy csütörökön jön! Nem látom csüt, estém még, ha esetleg nem érnék rá, ezek szerint vállalod? Természetesen figyleve a vizsgázó és a saját lelki világodra.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Megnézzük ha a vonalvezetés nem változott illetve más egyéb gond nincs vele, akkor lehetséges a csere. Gáz, hogy már csúszott egy nap mert ma tuti nem leszek kormány közelben illetve amikor már a köze3lében leszek erősen ittasan nem lenne értelme. Remélem a társaságból páran letöltik mág és mondanak véleményt. Ha bármi nagy változás van akkor biztosan ez marad.Gerrard írta:rfcentralon van egy új valencia pálya... szerintem jobb mint a mostani... esetleg nem gondolkoztatok a cserén? vagy nem szeretnétek ilyen kevéssel a verseny előtt cserélni?
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Teszteltem a pályát, a vonalvezetés sztem ugyanaz, a köridők is sztem ugyanott vannak, csak meg kell szokni, a kanyart segítő táblák jó hogy vannak, illetve a kerékvetők mindenképp jobbak, mondjuk a betonfalak itt igen közel vannak sok helyen a pályához, illetve a híd előtti egyenes, ami ívelt, az elég megtévesztő, hogy az aszfalt megmarad teljes szélességében, viszont a pálya maga az leszűkül, engem kicsit a pálya és a pályakörüli színek zavartak néha, nem láttam olyan jól mint a másik pályán, de lehet csak elsőre furcsa, és a 2. 20 körben már jobb.
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak pálya cserélve lett!
Ha bárkinek aki már tesztelt és ezzel a döntéssel gondja van, akkor azonnal visszrakjuk a régit vagyis a szokásos vétójoggal csináljuk.
Gondolnunk kell azokra akik esetleg már teszteltek és begyakorolták ezt a pályát 3-4 száz kör után már zavaró a legkisebb változtatás és versenyen probléma esetén komoly feszültség keletkezhet. Nekik viszont meg kell érteniük, hogy ez a pálya új nem volt még ilyen, így természetes a bizonytalanság és a változtatás, ez nem olyan mint egy Suzuka ahol hónapokkal ezelőtt választhattunk volna több pálya közül is, csak most lett a naptár része és ez egyértelműen a vélemények szerint jobb javított verzió.
Szóval pálya cserélve! FTP-n elérhető!
Ha bárkinek aki már tesztelt és ezzel a döntéssel gondja van, akkor azonnal visszrakjuk a régit vagyis a szokásos vétójoggal csináljuk.
Gondolnunk kell azokra akik esetleg már teszteltek és begyakorolták ezt a pályát 3-4 száz kör után már zavaró a legkisebb változtatás és versenyen probléma esetén komoly feszültség keletkezhet. Nekik viszont meg kell érteniük, hogy ez a pálya új nem volt még ilyen, így természetes a bizonytalanság és a változtatás, ez nem olyan mint egy Suzuka ahol hónapokkal ezelőtt választhattunk volna több pálya közül is, csak most lett a naptár része és ez egyértelműen a vélemények szerint jobb javított verzió.
Szóval pálya cserélve! FTP-n elérhető!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Hasznos lehet az is, de talán az lassít legtöbbet az autón. Próbálhatsz nagyobb első tárcsát is. CTDP ebből a szempontból jó, mert ha mész egy hosszabb etapot látod mennyit kopott centire, és ki lehet számolni fogja-e bírni.
Ami szintén bejöhet az a fékerőeloszlás. Ha nagyon elől van tedd kicsit hátrébb. Így féktávon ugyan a meg-meg csúszhat a segge, ha nagyon hátratolod, de több előnye is van. Kevésbbé fékezi, tehát kevésbbé koptatja az első tárcsákat és még az első kereked is kevésbbé fog kopni. Valamint az első szárnyat is csökkentheted ha úgy érzed túlkormányzott lett.
A fékerő csökkentés is bejöhet, de az inkább szokás kérdése. Mármint a lábadtól függ, mihez szoktál. 100%on is lehet ugyanúgy fékezni, mint 70%on, csak ugye akkor nem nyomhatsz fullféket.
Ami szintén bejöhet az a fékerőeloszlás. Ha nagyon elől van tedd kicsit hátrébb. Így féktávon ugyan a meg-meg csúszhat a segge, ha nagyon hátratolod, de több előnye is van. Kevésbbé fékezi, tehát kevésbbé koptatja az első tárcsákat és még az első kereked is kevésbbé fog kopni. Valamint az első szárnyat is csökkentheted ha úgy érzed túlkormányzott lett.
A fékerő csökkentés is bejöhet, de az inkább szokás kérdése. Mármint a lábadtól függ, mihez szoktál. 100%on is lehet ugyanúgy fékezni, mint 70%on, csak ugye akkor nem nyomhatsz fullféket.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!
Szerver SPA-val indítva! Mivel két pályát is találtam még nincs eldöntve melyiken nyomjuk, a csomagban mindenkettő megtalálható és a szerveren is minkettő "élesítve" - ki lehet próbálni pályaváltással.
@Tagoknak
Admin kód a szokásos
Versenytáv 28 kör lesz; jelenleg a szerver 11 körre és rövidebben van állítva 10perces qualival 2 perces WU-val és állórajttal felvezető nélkül. Természetesen a futamra visszaállítunk mindent.
Rajtot gyakorolnunk kell!!!
Szerdán 4 rajt gyaksi (1 körös futam) után 11 körös futam, kötelező kiállás nélkül.
Kérek szépen minden F1OB pilótát, aki ráér, szerdán legkésőbb 19.30-kor szíveskedjen a szerveren megjelenni.
Sajnos van még ezen felül egy tüske is most bennem. Kicsit bánt, hogy sokan nem voltak futamon, ennek ellenére nem voltunk kevesen és izgalamas lett a dolog. Viszont ez egy csapat, megértem a sok igazolást és nem kívánom részleteire bontani, de a legtöbben arra hivatkozva, hogy nem teszteltek nem jöttek a futamra. Egy egész nyári szünet rendelkezésre állt hiszen a pálya azért már régóta elérhető volt. A mod kérdést is több mint egy hónapja eldöntöttük a gumik meg 2007-ből ismertek mindenkinek.....
Egy félév újra indítása a legfontosabb és nem a legjobb bemutatkozás az új pilóták előtt sem, hogy veteránok felkészületlenek........ :?
Szerver SPA-val indítva! Mivel két pályát is találtam még nincs eldöntve melyiken nyomjuk, a csomagban mindenkettő megtalálható és a szerveren is minkettő "élesítve" - ki lehet próbálni pályaváltással.
@Tagoknak
Admin kód a szokásos
Versenytáv 28 kör lesz; jelenleg a szerver 11 körre és rövidebben van állítva 10perces qualival 2 perces WU-val és állórajttal felvezető nélkül. Természetesen a futamra visszaállítunk mindent.
Rajtot gyakorolnunk kell!!!
Szerdán 4 rajt gyaksi (1 körös futam) után 11 körös futam, kötelező kiállás nélkül.
Kérek szépen minden F1OB pilótát, aki ráér, szerdán legkésőbb 19.30-kor szíveskedjen a szerveren megjelenni.
Sajnos van még ezen felül egy tüske is most bennem. Kicsit bánt, hogy sokan nem voltak futamon, ennek ellenére nem voltunk kevesen és izgalamas lett a dolog. Viszont ez egy csapat, megértem a sok igazolást és nem kívánom részleteire bontani, de a legtöbben arra hivatkozva, hogy nem teszteltek nem jöttek a futamra. Egy egész nyári szünet rendelkezésre állt hiszen a pálya azért már régóta elérhető volt. A mod kérdést is több mint egy hónapja eldöntöttük a gumik meg 2007-ből ismertek mindenkinek.....
Egy félév újra indítása a legfontosabb és nem a legjobb bemutatkozás az új pilóták előtt sem, hogy veteránok felkészületlenek........ :?
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sejtettem a lényeg abban van amit most még én sem tudok.Tom írta:@Metosz
Első ránézésre a két pálya egy és ugyanaz, csak más a neve, illetve a betöltő képe!
Box utca be- és kimenet, úgy emlékszem F1 autók nem csinálnak ekkora kerülőt a BOX körül mint a GTL pályán hanem a kanyar után mennek ki a boxba, de olyan is dereng SPA-ban, hogy eleve a rajt fenn van meg a box is. Ezeken a dolgokon az ucsó években sokat változtattak és nem néztem még utána melyik verzió a jelenleg alkalmazott. Mivel a GTL-ben ez egyértelmű, most mentünk vele a MEGA futamon, GP pályát kellene meglessni hol lehet ki és bemenni, illetve a amit írtam a jelenlegi szabályozást.
Persze ha mind két verzió eltér az igazi F1-től akkor azt választjuk amelyik rövidebb, mert 28 körnél ha csak 37 mp veszteség a bejövetel nem lesz kérdéses, hogy egy kerék csere és kemény gumi. Hütőt min.5-re kell rakni, ellenben a fék itt most nem lesz annyira drasztikus 4-esen végig megy 60-40-es állással (azonos mennyiségű fékpont van körönként és azok közül kevesebb a satú + 28 kört kell menni ami elve ~9x6 fékezéssel kevesebb)
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát ez érdekes, hiszen többen írtak nekem PÜ, hogy bocs de nem érnek rá, itt is jelezték páran, hogy ma nem jó, sőt Genyó mikor felhívtam egyértelműen nem volt képben a dologgal.
Urak! Kicsit kedvem szegve de törve nem a tesztet vasárnapra áthelyezzük. Remélem alkalamasabb lesz. Az időpont változatlan legkésőbb 19.30-ig találkozunk szerveren.
@LacZ
Sajnálom papíron ketten lennénk ma. Aminek nem sok értelme. köszi, hogy jeleztél és a lekesedést is.
Urak! Kicsit kedvem szegve de törve nem a tesztet vasárnapra áthelyezzük. Remélem alkalamasabb lesz. Az időpont változatlan legkésőbb 19.30-ig találkozunk szerveren.
@LacZ
Sajnálom papíron ketten lennénk ma. Aminek nem sok értelme. köszi, hogy jeleztél és a lekesedést is.
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
Hát sajnálom h így alakult... Pedig tényleg ránk fért volna egy kis gyakorlás... Már pont fenn is vagyok TSen.. Mindegy,akkor majd legközelebb!metosz írta:Hát ez érdekes, hiszen többen írtak nekem PÜ, hogy bocs de nem érnek rá, itt is jelezték páran, hogy ma nem jó, sőt Genyó mikor felhívtam egyértelműen nem volt képben a dologgal.
Urak! Kicsit kedvem szegve de törve nem a tesztet vasárnapra áthelyezzük. Remélem alkalamasabb lesz. Az időpont változatlan legkésőbb 19.30-ig találkozunk szerveren.
@LacZ
Sajnálom papíron ketten lennénk ma. Aminek nem sok értelme. köszi, hogy jeleztél és a lekesedést is.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
LacZ írta:
Hát sajnálom h így alakult... Pedig tényleg ránk fért volna egy kis gyakorlás... Már pont fenn is vagyok TSen.. Mindegy,akkor majd legközelebb!
Kezdjünk is el fogalkozni vele!
@minden F1OB pilóta
Légyszi írjatok, ha vasárnap jó nektek! Remélem sokan leszünk, amit ez az visszaírás-jelzés is elősegít
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 97 vendég