-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hatalmas futam volt srácok, minden tiszteletem Voodoo-é Knife-é és Metoszé.
Nagyon Prok voltatok, de ez már megszokott :D.
Elértem életem egyik célját, mégpedig hogy poleból induljak, sose indultam még egy éles futamon se poleból. Úgyhogy nagyon boldog vagyok az eredménnyel.
Metosz, gondoltam hogy problémák vannak a kocsiddal futam közben, ezért szántam el magam az előzésre, de a hibára kellett várnom.
Laci, Voodoo, megfogtalak volna titeket :D szoros lett volna a vége , de majd Texasban, addig is készüljetek fel a vereségre. :D
A többiek, akik hátrébb végeztek. csak egyet tudok mondani. 1 sárga volt
Így tovább mindenki
Nagyon Prok voltatok, de ez már megszokott :D.
Elértem életem egyik célját, mégpedig hogy poleból induljak, sose indultam még egy éles futamon se poleból. Úgyhogy nagyon boldog vagyok az eredménnyel.
Metosz, gondoltam hogy problémák vannak a kocsiddal futam közben, ezért szántam el magam az előzésre, de a hibára kellett várnom.
Laci, Voodoo, megfogtalak volna titeket :D szoros lett volna a vége , de majd Texasban, addig is készüljetek fel a vereségre. :D
A többiek, akik hátrébb végeztek. csak egyet tudok mondani. 1 sárga volt
Így tovább mindenki
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Itt a tegnapi futam felvételről <a href="http://media.simsporttv.com/IRL/Milwauk ... lwaukee</a>
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Üdv Médiasztárok!
Uraim! Azt szeretném mondani, hogy le a kalappal mindenki előtt! Megtiszteltetés veletek versenyezni.
Texas...
...az azért más tészta lesz. Felejtsétek el az eddigi konvenciókat. A pálya baromi gyors, annak ellenére, hogy a speedway konfigurációval max 350 körül lehet menni, de azt folyamatosan. A setupolással nem lesz nagy gondotok, viszont koncentráljatok a pontos vezetésre. No és mivel nagyjából mindenki azonos tempót fog menni, centikre leszünk egymástól - nagyon kell vigyáznunk!
A jelentkezést hamarosan kiírjuk. Frissítjük a modot is az 1.20-ra. Töltsétek le, de ki kell egészíteni a szerver rfm fájljával. Bővebb tájékoztatás a jelentkezős fórumban.
Üdv!
Uraim! Azt szeretném mondani, hogy le a kalappal mindenki előtt! Megtiszteltetés veletek versenyezni.
Texas...
...az azért más tészta lesz. Felejtsétek el az eddigi konvenciókat. A pálya baromi gyors, annak ellenére, hogy a speedway konfigurációval max 350 körül lehet menni, de azt folyamatosan. A setupolással nem lesz nagy gondotok, viszont koncentráljatok a pontos vezetésre. No és mivel nagyjából mindenki azonos tempót fog menni, centikre leszünk egymástól - nagyon kell vigyáznunk!
A jelentkezést hamarosan kiírjuk. Frissítjük a modot is az 1.20-ra. Töltsétek le, de ki kell egészíteni a szerver rfm fájljával. Bővebb tájékoztatás a jelentkezős fórumban.
Üdv!
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
megnéztem..kikellett hagynom 2 versenyt és vissza is estem elég rendesen :(metosz írta:Én köszönöm mindenkinek a futamot!
Az eredmények igen izgalmasan alakúlnak, nézzétek meg a ponttáblát.
http://www.maszim.hu/OWB/Calendar.html
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mi köszönjük a verseny folyamatos és lelkiismeretes szervezését.Ginger17 írta:Üdv Médiasztárok!
Uraim! Azt szeretném mondani, hogy le a kalappal mindenki előtt! Megtiszteltetés veletek versenyezni.
Texas...
Megnéztem én is a felvételt és nagyon tetszett.
Hogy még jobb legyen kellenének pontos adatok rólunk, szerintem Gingert jobban be kellene vonni már a TV közvetítés előkészületeibe is, nála jobban verseny előtt senki nem mondaná el a pálya történetét, fontosabb dolgokat, illetve a versenyzőkről is tudna adatokat nem beszélve a bajnokság jelenlegi helyzetéről.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
...meg nem ártana néhány szabályt ismertetni velük mi miért történik a pályán..nem csak a kék zászlós történetre gondolok.
Texas pálya nem csak Bräck nagy balesetéről híres..hanem a rendkivül szoros befutokról..pl. pár éve hármas befutó volt 11 ezred volt a difi köztük.
Texas pálya nem csak Bräck nagy balesetéről híres..hanem a rendkivül szoros befutokról..pl. pár éve hármas befutó volt 11 ezred volt a difi köztük.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Kezdetnek meg lehetne adni nekik a jelentkezős fórum címét, meg aszabálykönyv elérhetőségét. Onnan minden lényeges info levehető. Nem tudom, metosz Te most vagy vmilyen kapcsolatban velük? Vagy MoDán keresztül üzenjünk?metosz írta:Mi köszönjük a verseny folyamatos és lelkiismeretes szervezését.Ginger17 írta:Üdv Médiasztárok!
Uraim! Azt szeretném mondani, hogy le a kalappal mindenki előtt! Megtiszteltetés veletek versenyezni.
Texas...
Megnéztem én is a felvételt és nagyon tetszett.
Hogy még jobb legyen kellenének pontos adatok rólunk, szerintem Gingert jobban be kellene vonni már a TV közvetítés előkészületeibe is, nála jobban verseny előtt senki nem mondaná el a pálya történetét, fontosabb dolgokat, illetve a versenyzőkről is tudna adatokat nem beszélve a bajnokság jelenlegi helyzetéről.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ma estig lehet óvni Milwaukeeval kapcsolatban.
Holnap reggel tisztába kívánom tenni az autók használatának kérdését. Az utóbbi időben a sok váltás és a nem komplett regisztrációnak köszönhetően sok autó elvétel történt. Rendezem a sorokat, akikkel pedig gond lesz, azokat automatikusan átsorolom a "nem rendszeres résztvevők" táborába.
Akiknél ez előfordulhat:
Fáy András (jön vizsgázni kedden)
IsTi (annak ellenére, hogy jösz elmulasztottad többször is a jelentkezést)
Fáy Antal
Genyó
Edem
Synchro
Tropie
Verbatim
Ők jó lenne, ha nyilatkoznának további terveikről.
Holnap reggel tisztába kívánom tenni az autók használatának kérdését. Az utóbbi időben a sok váltás és a nem komplett regisztrációnak köszönhetően sok autó elvétel történt. Rendezem a sorokat, akikkel pedig gond lesz, azokat automatikusan átsorolom a "nem rendszeres résztvevők" táborába.
Akiknél ez előfordulhat:
Fáy András (jön vizsgázni kedden)
IsTi (annak ellenére, hogy jösz elmulasztottad többször is a jelentkezést)
Fáy Antal
Genyó
Edem
Synchro
Tropie
Verbatim
Ők jó lenne, ha nyilatkoznának további terveikről.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
meg jó lenne gatyába ráznod a live timinget és a linkjét megadni a simsporton..metosz írta:Mi köszönjük a verseny folyamatos és lelkiismeretes szervezését.Ginger17 írta:Üdv Médiasztárok!
Uraim! Azt szeretném mondani, hogy le a kalappal mindenki előtt! Megtiszteltetés veletek versenyezni.
Texas...
Megnéztem én is a felvételt és nagyon tetszett.
Hogy még jobb legyen kellenének pontos adatok rólunk, szerintem Gingert jobban be kellene vonni már a TV közvetítés előkészületeibe is, nála jobban verseny előtt senki nem mondaná el a pálya történetét, fontosabb dolgokat, illetve a versenyzőkről is tudna adatokat nem beszélve a bajnokság jelenlegi helyzetéről.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Gyakoroljátok az álló helyzetből való indulást! A TC ellenére is igen nehéz feladat. Ne felejsétek el, ha valaki megpördül a felvezető körben, azt automatikusan hátra fogja sorolni a szerver. Ne csodálkozzatok, ha ez történik!
A pályán pedig próbáljátok tartani az íveket! Különösen a rajt/cél vonalnál, a "tört" egyenest fogjátok szűken, mert ha van mellettetek valaki azt könnyen feltolhatjátok a falra.
Texasban különösen vigyázzunk egymásra!!!
A pályán pedig próbáljátok tartani az íveket! Különösen a rajt/cél vonalnál, a "tört" egyenest fogjátok szűken, mert ha van mellettetek valaki azt könnyen feltolhatjátok a falra.
Texasban különösen vigyázzunk egymásra!!!
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ezügyben arról számolhatok be, hogy a texasi versenyünket többen is nézték nem a simsport oldalán hanem wmp-ben. Olyanok akiket én hívtam meg rá szurkolónak és nagy champcar ill. indycar fanok.metosz írta:Mi köszönjük a verseny folyamatos és lelkiismeretes szervezését.Ginger17 írta:Üdv Médiasztárok!
Uraim! Azt szeretném mondani, hogy le a kalappal mindenki előtt! Megtiszteltetés veletek versenyezni.
Texas...
Megnéztem én is a felvételt és nagyon tetszett.
Hogy még jobb legyen kellenének pontos adatok rólunk, szerintem Gingert jobban be kellene vonni már a TV közvetítés előkészületeibe is, nála jobban verseny előtt senki nem mondaná el a pálya történetét, fontosabb dolgokat, illetve a versenyzőkről is tudna adatokat nem beszélve a bajnokság jelenlegi helyzetéről.
Természetesen nagyon tesztett nekik amit előadtatok főleg az uccsó 10 körben és egyiküknek annyira, hogy jelentkezni fog riporternek jövő héten Honkéknál. Ha megfel majd nekik a tesztelést követően akkor lesz egy olyan riporter aki ismeri, érti mi miért történik a pályán valamint a valós indycarral is nagyon tisztában van. Tehát még jobban fellene dobva a közvetités is akár.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Emlékeztető, heti maszim progi:
Kedd 20.00 - 22.00 IRL hivatalos teszt
Szerda 20.00 - 22.00 F1 hivatalos teszt
Csütörtök 20.00 - 22.00 IRL hivatalos teszt, ezen a héten nincs futam!
Vasárnap 19.00 - 21.00 Forma1 OB - MagnyCours nagydíj
Aki a tesztnapokon jogosítványt szeretne szerezni az kéretik 20.00-kor pontosan megjelenni. Köszönjük!
Kedd 20.00 - 22.00 IRL hivatalos teszt
Szerda 20.00 - 22.00 F1 hivatalos teszt
Csütörtök 20.00 - 22.00 IRL hivatalos teszt, ezen a héten nincs futam!
Vasárnap 19.00 - 21.00 Forma1 OB - MagnyCours nagydíj
Aki a tesztnapokon jogosítványt szeretne szerezni az kéretik 20.00-kor pontosan megjelenni. Köszönjük!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
én jövök mindre..csak ha valami problem merül fel akkor nem.
Tegnap mentem pár kört de beszédültem ezen a rövid oválon nem lesz ez sem könnyű menet ha 15 vagy több autó lesz..
@Metosz küldtem priviket. Te azokat megkaptad?
Tegnap mentem pár kört de beszédültem ezen a rövid oválon nem lesz ez sem könnyű menet ha 15 vagy több autó lesz..
@Metosz küldtem priviket. Te azokat megkaptad?
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
http://www.youtube.com/watch?v=m6XN0bzThQU
Van ám hangzavar rendesen... :D
Nomeg elég nézőbarát a pálya: 7/8-ad mérföl és minden pontja belátható.
Van ám hangzavar rendesen... :D
Nomeg elég nézőbarát a pálya: 7/8-ad mérföl és minden pontja belátható.
Peter Rigo
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
http://www.youtube.com/watch?v=jx2xaituf9A
Na ez a videó se mindennapi... :D
Több dolgot is megmutat Iowából... :o
1. Az agybeteg "bácsi" zöldzászlóval a kezében, nem semmi :D
2.Kisebb-nagyobb baleset(reméljük nekünk ilyen nem lessz)
3. A balesetnél látható amikor a sexy Danica kocsija a falra tapadva gurul, letört kerékkel, akadozva...."Kisértetien hasonlít Metosz bukfencére :D Az a fránya fal....
/Remélem kicsit hozzátudtam járulni e fórum részhez is/
Na ez a videó se mindennapi... :D
Több dolgot is megmutat Iowából... :o
1. Az agybeteg "bácsi" zöldzászlóval a kezében, nem semmi :D
2.Kisebb-nagyobb baleset(reméljük nekünk ilyen nem lessz)
3. A balesetnél látható amikor a sexy Danica kocsija a falra tapadva gurul, letört kerékkel, akadozva...."Kisértetien hasonlít Metosz bukfencére :D Az a fránya fal....
/Remélem kicsit hozzátudtam járulni e fórum részhez is/
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
1.25 INFORMATON
1.25 Is an UPDATE to the rF Open Wheel Indy Edition. If you already have this, this is simply a "patch". For those installing for the first time, install Indy Editon, followed by this.
Extract this to your \rFactor\ folder (usually C:\Program Files\rFactor\)
What this does:
Increased tire wear
Fuel mileage tweaked. The "fudge factor" showing you approximately how many laps left to empty wont work on all tracks. This is an issue I cant seem to fix, but it makes it realistic and fun allowing you to calculate your fuel mileage rather than having it "handed to you". Go by the gallons/liters left, not by laps left.
Seasons should now work. It should not say "must own vehicle".
RFM values for caution sensitivity, laps of caution, pit/pace speeds, etc. tweaked.
Finally, included are Driver Suits and Helmets for all teams, by Bassman
2008 Helmet & Driver Suit Information
Suits & helmets are as accurate as possible within the limits of the templates, available photos and my talents.
Some helmets were originally in the Helmets folder and were renamed and copied to the team folders. ChiefWiggum made some great helmets and his were used whenever possible but his were made for 2007 so some needed updates.
Helmets by ChiefWiggum
Castroveves
Dixon
Wheldon
Patrick
Kanaan
Andretti, Marco
Manning
Carpenter
Helmets replaced by Bassman58
Mutoh
Rice
Scheckter
Meira
Briscoe
All driver suits and other helmets made by Bassman58
Notes:
EJ Viso - no good helmet photos & beyond my abilities
Wheldon - changes helmets every race & beyond my abilities
Marco Andretti - changes driver suit every race, NYSE suit used
For those worried about LARGE downloads, this is only 18MB as promised, it is a PATCH to the previous version (Indy Edition).
Enjoy and keep the feedback coming!!!!
1.25 Is an UPDATE to the rF Open Wheel Indy Edition. If you already have this, this is simply a "patch". For those installing for the first time, install Indy Editon, followed by this.
Extract this to your \rFactor\ folder (usually C:\Program Files\rFactor\)
What this does:
Increased tire wear
Fuel mileage tweaked. The "fudge factor" showing you approximately how many laps left to empty wont work on all tracks. This is an issue I cant seem to fix, but it makes it realistic and fun allowing you to calculate your fuel mileage rather than having it "handed to you". Go by the gallons/liters left, not by laps left.
Seasons should now work. It should not say "must own vehicle".
RFM values for caution sensitivity, laps of caution, pit/pace speeds, etc. tweaked.
Finally, included are Driver Suits and Helmets for all teams, by Bassman
2008 Helmet & Driver Suit Information
Suits & helmets are as accurate as possible within the limits of the templates, available photos and my talents.
Some helmets were originally in the Helmets folder and were renamed and copied to the team folders. ChiefWiggum made some great helmets and his were used whenever possible but his were made for 2007 so some needed updates.
Helmets by ChiefWiggum
Castroveves
Dixon
Wheldon
Patrick
Kanaan
Andretti, Marco
Manning
Carpenter
Helmets replaced by Bassman58
Mutoh
Rice
Scheckter
Meira
Briscoe
All driver suits and other helmets made by Bassman58
Notes:
EJ Viso - no good helmet photos & beyond my abilities
Wheldon - changes helmets every race & beyond my abilities
Marco Andretti - changes driver suit every race, NYSE suit used
For those worried about LARGE downloads, this is only 18MB as promised, it is a PATCH to the previous version (Indy Edition).
Enjoy and keep the feedback coming!!!!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
NE TÖLTSÉTEK LE! EGYELŐRE NEM FRISSÍTJÜK A MODOT.Dietrich írta:1.25 INFORMATON
1.25 Is an UPDATE to the rF Open Wheel Indy Edition. If you already have this, this is simply a "patch". For those installing for the first time, install Indy Editon, followed by this.
Extract this to your \rFactor\ folder (usually C:\Program Files\rFactor\)
What this does:
Increased tire wear
Fuel mileage tweaked. The "fudge factor" showing you approximately how many laps left to empty wont work on all tracks. This is an issue I cant seem to fix, but it makes it realistic and fun allowing you to calculate your fuel mileage rather than having it "handed to you". Go by the gallons/liters left, not by laps left.
Seasons should now work. It should not say "must own vehicle".
RFM values for caution sensitivity, laps of caution, pit/pace speeds, etc. tweaked.
Finally, included are Driver Suits and Helmets for all teams, by Bassman
2008 Helmet & Driver Suit Information
Suits & helmets are as accurate as possible within the limits of the templates, available photos and my talents.
Some helmets were originally in the Helmets folder and were renamed and copied to the team folders. ChiefWiggum made some great helmets and his were used whenever possible but his were made for 2007 so some needed updates.
Helmets by ChiefWiggum
Castroveves
Dixon
Wheldon
Patrick
Kanaan
Andretti, Marco
Manning
Carpenter
Helmets replaced by Bassman58
Mutoh
Rice
Scheckter
Meira
Briscoe
All driver suits and other helmets made by Bassman58
Notes:
EJ Viso - no good helmet photos & beyond my abilities
Wheldon - changes helmets every race & beyond my abilities
Marco Andretti - changes driver suit every race, NYSE suit used
For those worried about LARGE downloads, this is only 18MB as promised, it is a PATCH to the previous version (Indy Edition).
Enjoy and keep the feedback coming!!!!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 csüt. jún. 19, 2008 11:22 am-kor.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sokan leszünk a pályán „idegenek”, arra kérek minden újonnan érkezőt illetve öreg rutin rókát-barátot, hogy használjátok az Óvás témát, persze az volna a legjobb ha csak a kocsi rajtszámmal óvnánk, hogy még kevésbé legyen személyes, de ez több szempontból is nehéz lenne, már csak a bíróknak is nehezítené az adminisztrációt. Plusz feladatot pedig nem cél kitalálni, ennyi is bőven elég.
Szóval azt akarom mondani TS-en játék chaten próbáljuk meg beleélni magunkat a másik lelki világába és ne úgy, hogy belelépünk. Az is egyértelmű, hogy fokozott lelki állapotban könnyebben vágunk nem oda illő dolgokat a másik fejéhez, így ha mégis megtörténne, legyetek megértők.
Szóval azt akarom mondani TS-en játék chaten próbáljuk meg beleélni magunkat a másik lelki világába és ne úgy, hogy belelépünk. Az is egyértelmű, hogy fokozott lelki állapotban könnyebben vágunk nem oda illő dolgokat a másik fejéhez, így ha mégis megtörténne, legyetek megértők.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
..és a legfontosabb!
Nem az első körökben kell nyerni oválon! Legyen türelemmel mindenki a rajtoknál figyeljen a hideg gumikra. Nem kell a gogogo elhangzása után padló gázt adni mert abból megpördülés lesz a vége.
Ha full course yellow jelzés lép életbe EL KELL VENNI A GÁZT ne nyomja senki padlóig utána a progi úgyis beállitja a sárga pillanatában levő sorrendet. A fékkel ilyenkor óvatosan bánni mert satuzásnál tuti falazás a vége!Továbbá mindenki vegye fel ilyenkor az előirt tempót (80km/h Iowán) ne hullámozzon "gáz-fék-gáz-fék" mert mögötte ha van 10 autó ez hatványozódik és egymásnak megyünk. Gumi melegitésnek ilyenkor semmi értelme mert ahhoz több kör kell verseny tempóban tehát egyenesen menjen mindenki ne cikázva. A MEGVÁLTOZOTT SZABÁLYOKAT olvassa el mindenki újra és fogadja el a megfelelő topicba (aki nem tette még meg) mert az is feltétele a versenyen való részvételnek.
Ezeket mind azért irtam le mert várhatóan sokan leszünk több újonccal egy nagyon rövid oválon nehezebb dolgunk lesz mint Texasban volt.
Nagyon jó lenne kedden tesztfutamra minnél többen jönnétek, hogy lássuk ha sok autó van ezen a rövid oválon mekkora gebaszta okozhat az pedig legalább 15 autót jelentene.
Spottert használja mindenki mert a tükörbe nézni sem lesz ideje nem tudja mi van mellette, mögötte..van az rfactorba bépitett spotter vagy van egy jobb plugin http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... r%20Plugin kilehet választani benne oválhoz a nascar modot..gyakorlatilag tükör nem is kell ezután, ha bolyban halad az ember. Én az 1.11 verziót használom.sajna magyarul nem tud, de az angol tökéletes hozzá még akkor is ha valaki nem tud angolul. http://youtube.com/watch?v=R27cmsKzgGE&feature=related
Újoncoknak is kell 2-3 ovál verseny mire flottul megy minden úgy mint nekünk is (teszt futamokat nem számolom) elhiszem, hogy nem első online versenyük lesz, de az ovál teljesen más versenyzést követel mint a road vagy street pályás.
Nem az első körökben kell nyerni oválon! Legyen türelemmel mindenki a rajtoknál figyeljen a hideg gumikra. Nem kell a gogogo elhangzása után padló gázt adni mert abból megpördülés lesz a vége.
Ha full course yellow jelzés lép életbe EL KELL VENNI A GÁZT ne nyomja senki padlóig utána a progi úgyis beállitja a sárga pillanatában levő sorrendet. A fékkel ilyenkor óvatosan bánni mert satuzásnál tuti falazás a vége!Továbbá mindenki vegye fel ilyenkor az előirt tempót (80km/h Iowán) ne hullámozzon "gáz-fék-gáz-fék" mert mögötte ha van 10 autó ez hatványozódik és egymásnak megyünk. Gumi melegitésnek ilyenkor semmi értelme mert ahhoz több kör kell verseny tempóban tehát egyenesen menjen mindenki ne cikázva. A MEGVÁLTOZOTT SZABÁLYOKAT olvassa el mindenki újra és fogadja el a megfelelő topicba (aki nem tette még meg) mert az is feltétele a versenyen való részvételnek.
Ezeket mind azért irtam le mert várhatóan sokan leszünk több újonccal egy nagyon rövid oválon nehezebb dolgunk lesz mint Texasban volt.
Nagyon jó lenne kedden tesztfutamra minnél többen jönnétek, hogy lássuk ha sok autó van ezen a rövid oválon mekkora gebaszta okozhat az pedig legalább 15 autót jelentene.
Spottert használja mindenki mert a tükörbe nézni sem lesz ideje nem tudja mi van mellette, mögötte..van az rfactorba bépitett spotter vagy van egy jobb plugin http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... r%20Plugin kilehet választani benne oválhoz a nascar modot..gyakorlatilag tükör nem is kell ezután, ha bolyban halad az ember. Én az 1.11 verziót használom.sajna magyarul nem tud, de az angol tökéletes hozzá még akkor is ha valaki nem tud angolul. http://youtube.com/watch?v=R27cmsKzgGE&feature=related
Újoncoknak is kell 2-3 ovál verseny mire flottul megy minden úgy mint nekünk is (teszt futamokat nem számolom) elhiszem, hogy nem első online versenyük lesz, de az ovál teljesen más versenyzést követel mint a road vagy street pályás.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Továbbá mindenki vegye fel ilyenkor az előirt tempót (80km/h Iowán) ne hullámozzon "gáz-fék-gáz-fék" mert mögötte ha van 10 autó ez hatványozódik és egymásnak megyünk
Ezzel a résszel van egy kis bibim. Nem tudom Dietrich hogy emléxel e arra amikor első helyen körözgettél PC mögött mi volt. A PC80km/h val közlekedik mi meg csak 78al!!! ez azért baj mert a PC szép lassan 5 körön belül elhúzna ha az első nem adna néha egy kicsivel több gázt, ha ezt nem tenné meg, büntetés lenne, meg kiírná hogy túl lassan mész a PC mögött és mindenkit megbüntetne!!!
Szóval az igaz hogy ne legyen gáz fék gáz fék ÁLLANDÓAN, de néha sajnos szükség van rá, hogy a szabályokat nem sértsük meg :S. Ja és persze a Satuzás ne legyen!! RAJTNÁL BOXBÓL MEGYÜNK KI, AKI ELŐTT VAN AUTÓ AZ VÁRJA MEG MIELŐTT ELMEGY AZ ELŐTTE LÉVŐ EGY PICIT HOGY NE KELLJEN BELEFÉKEZNI HA AZ ELŐTTE LÉVŐ ESETLEG LASSABBAN GYORSÍTANA KI, RENDBEN??? Ez nagyon fontos különben problémák léphetnek fel! Keddre megpróbálom beszerezni, lehet hogy már hétfőn is meglesz az új kormány. Addig is hajrá, és gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni!!! Hiába azt hiszik az újoncok ha megvan a jogsi okés, futamon 125 kör lesz és több mint 20 autó fog körül venni titeket! Szóval nem árt a gyakorlás.
Ezzel a résszel van egy kis bibim. Nem tudom Dietrich hogy emléxel e arra amikor első helyen körözgettél PC mögött mi volt. A PC80km/h val közlekedik mi meg csak 78al!!! ez azért baj mert a PC szép lassan 5 körön belül elhúzna ha az első nem adna néha egy kicsivel több gázt, ha ezt nem tenné meg, büntetés lenne, meg kiírná hogy túl lassan mész a PC mögött és mindenkit megbüntetne!!!
Szóval az igaz hogy ne legyen gáz fék gáz fék ÁLLANDÓAN, de néha sajnos szükség van rá, hogy a szabályokat nem sértsük meg :S. Ja és persze a Satuzás ne legyen!! RAJTNÁL BOXBÓL MEGYÜNK KI, AKI ELŐTT VAN AUTÓ AZ VÁRJA MEG MIELŐTT ELMEGY AZ ELŐTTE LÉVŐ EGY PICIT HOGY NE KELLJEN BELEFÉKEZNI HA AZ ELŐTTE LÉVŐ ESETLEG LASSABBAN GYORSÍTANA KI, RENDBEN??? Ez nagyon fontos különben problémák léphetnek fel! Keddre megpróbálom beszerezni, lehet hogy már hétfőn is meglesz az új kormány. Addig is hajrá, és gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni!!! Hiába azt hiszik az újoncok ha megvan a jogsi okés, futamon 125 kör lesz és több mint 20 autó fog körül venni titeket! Szóval nem árt a gyakorlás.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ulvar!Ulvar írta:Továbbá mindenki vegye fel ilyenkor az előirt tempót (80km/h Iowán) ne hullámozzon "gáz-fék-gáz-fék" mert mögötte ha van 10 autó ez hatványozódik és egymásnak megyünk
Ezzel a résszel van egy kis bibim. Nem tudom Dietrich hogy emléxel e arra amikor első helyen körözgettél PC mögött mi volt. A PC80km/h val közlekedik mi meg csak 78al!!! ez azért baj mert a PC szép lassan 5 körön belül elhúzna ha az első nem adna néha egy kicsivel több gázt, ha ezt nem tenné meg, büntetés lenne, meg kiírná hogy túl lassan mész a PC mögött és mindenkit megbüntetne!!!
Szóval az igaz hogy ne legyen gáz fék gáz fék ÁLLANDÓAN, de néha sajnos szükség van rá, hogy a szabályokat nem sértsük meg :S. Ja és persze a Satuzás ne legyen!! RAJTNÁL BOXBÓL MEGYÜNK KI, AKI ELŐTT VAN AUTÓ AZ VÁRJA MEG MIELŐTT ELMEGY AZ ELŐTTE LÉVŐ EGY PICIT HOGY NE KELLJEN BELEFÉKEZNI HA AZ ELŐTTE LÉVŐ ESETLEG LASSABBAN GYORSÍTANA KI, RENDBEN??? Ez nagyon fontos különben problémák léphetnek fel! Keddre megpróbálom beszerezni, lehet hogy már hétfőn is meglesz az új kormány. Addig is hajrá, és gyakorolni, gyakorolni, gyakorolni!!! Hiába azt hiszik az újoncok ha megvan a jogsi okés, futamon 125 kör lesz és több mint 20 autó fog körül venni titeket! Szóval nem árt a gyakorlás.
Ne hülyéskedj már... a gázpedálnál azért van némi "játékra" lehetőség.
Ha például 15%-ig nyomsz, majd elengeded, majd újra 15%-ig nyomod akkor ezzel lehet ám tartani a tempót... úgye ezt nem kell különösebben magyarázni.
Nem feltétlen szükséges használni a limitert.
Ugye te nem úgy követed a PC-t, hogy full-gáz, padlófék, full gáz padlófék...??? mert menten körbefutom a világot.
Félre téve a tréfát. Sokak setupjánál (igen én ilyen setup elkérős vagyok) még mindig azt látom, hogy az oválos fékekkel nem nagyon foglalkoztok. Tessék a fékerőt 80%-ra állítani, kb. közepes elosztással, minimális féktárcsákkal és SOHA, DE SOHA NE NYOMJ PADLÓFÉKET!!!
Ezzel a blokkolás és csúnya (ráadásul a többiekre veszélyes) kipörgések esélye is csökkenthető. Ugyanez a helyzet a kigyorsításokkal: próbáljátok a kigyorsításkor fokozatosan adagolni a gázt... full gáznál tuti keresztbeállsz (főleg superspeedwayeken).
Remélem nem tűnik úgy, hogy okoskodunk... mi is kb. a 10. versenyt futjuk, de ez a 10 alkalom is rávilágított már egy-két hibára.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nos egyik cimbi aki a motorsportok.hu szerkesztöje is a rendelkezésére álló infók, adatok alapján szerinte ez lesz a 2009-es IC naptár!
1. St. Pete (March)
2. Motegi (April)
3. Long Beach (April)
4. Kansas (April)
5. Indianapolis (May)
6. Milwaukee (June) - I'm sure this event will remain at this weekend because of tradition.
7. Texas (June)
8. Iowa (June)
9. Richmond (June)
10. Cleveland (July)
11. Toronto (July)
12. Edmonton (July)
13. Mid-Ohio (August)
14. Kentucky (August)
15. Detroit (August)
16. Road America (August)
17. Sonoma (September)
18. Surfers Paradise (September)
19. Mexico City (September)
20. Chicagoland (November)
2010-re sztem megy a naptárból Chicagoland és Kansas is, és érkezik New Hampshire és vagy Portland vagy Laguna Seca. Ha esetleg Texas is megy, akkor talán mindkettő.
ez 10 ovál, 5 street, 5 road pályát érint esetleg.
lesz kedvünk majd egy 2009-es IC bajnokságra is?
1. St. Pete (March)
2. Motegi (April)
3. Long Beach (April)
4. Kansas (April)
5. Indianapolis (May)
6. Milwaukee (June) - I'm sure this event will remain at this weekend because of tradition.
7. Texas (June)
8. Iowa (June)
9. Richmond (June)
10. Cleveland (July)
11. Toronto (July)
12. Edmonton (July)
13. Mid-Ohio (August)
14. Kentucky (August)
15. Detroit (August)
16. Road America (August)
17. Sonoma (September)
18. Surfers Paradise (September)
19. Mexico City (September)
20. Chicagoland (November)
2010-re sztem megy a naptárból Chicagoland és Kansas is, és érkezik New Hampshire és vagy Portland vagy Laguna Seca. Ha esetleg Texas is megy, akkor talán mindkettő.
ez 10 ovál, 5 street, 5 road pályát érint esetleg.
lesz kedvünk majd egy 2009-es IC bajnokságra is?
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Megnéztem a lahetőségeket az új 1.25.1 mod verzióval kapcsolatban. Hatáskörömnél fogva úgy döntöttem, hogy a mod fejlesztését bizonytalan időre felfüggesztjük, tehát a versenyeket továbbra is az 1.20 verzióval rendezzük.
Indokaim a következők: az új, 1.25.1 verzió a jövő héten tovább frissül. A változások csak és kizárólag a 2008-as szezon autóira vonatkoznak, a mi bajnokságunk pedig a 2007-es évadot követi - így semit sem ér az upgrade számunkra.
Amint kijön egy megfelelően megalkotott verzió - a mod készítője a 2007-es autókat is fejleszti - értesítjük a társaságot az esetleges frissítésről.
Üdv!
Indokaim a következők: az új, 1.25.1 verzió a jövő héten tovább frissül. A változások csak és kizárólag a 2008-as szezon autóira vonatkoznak, a mi bajnokságunk pedig a 2007-es évadot követi - így semit sem ér az upgrade számunkra.
Amint kijön egy megfelelően megalkotott verzió - a mod készítője a 2007-es autókat is fejleszti - értesítjük a társaságot az esetleges frissítésről.
Üdv!
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ulvar hozzászólása, amit metosz volt szíves belinkelni az óvások fórumba...
Nem voltam itthon, bocsánat.
Ideges voltam bocsánat!
Másnak is beszóltam, és senki se vette komolyan, és ugyanaz miatt. De nem számít. Ja, kérem máskor akkor mondjátok el légyszives hogy mi a baj, amikor fent vagyok TSen, ne a háttérben, mert azt utálom! Köszönöm. (kivétel Voodoo).
A másik, hogy mivel végig se hallgatta senki a véleményem és anélkül hoztatok bármilyen fajta még megváltoztatható bírói döntést, szerintem nem megfelelő. Ginger, tisztázd légyszives legközelebb velem, mert igen csak harcolni szeretnék és az az 5 pont is igen sok!
TSen még megbeszéljük.
Igen tisztelt Ulvar versenyzőtárs!
Először is, ha a Versenybírósághoz intézel hozzászólást, kéretik nem (csak) engem megszólítani. Másodszor mielőtt bármit is kérnél, olvasd el figyelmesen a bírói döntéseket, különös tekintettel a RÁD vonatkozó passzusokat.
Ha ezek után is gondod van, akkor kérlek jelezd! Ha az értelmezéssel van gondod, azt is jelezd! A "felfüggesztett büntetés" azt jelenti, hogy addig nem lép érvénybe, míg nem tisztázzuk a dolgot. Remélem ez világos.
Bármely vitás ügy kapcsán a bírói testület legfőbb szempontja, hogy meghallgassa mindkét érintett felet. Ez alaptétel. A többiek a tanúk, hogy hány levelez írtam (nyomoztam) a testület nevében... ezért légyszíves vélemyényed kialakításában vedd figyelembe ezeket is! Azt hiszem elég méltányosak vagyunk az ügyedben. Mert ami történt megtörtént és (visszaesőként) gondolkodás nélkül is kiszabhattuk volna a büntetést. Ám mi nem ezt tettük, hanem várunk egy hetet(!) az eset tisztázása érdekében.
A BT nevében megértésedet és együttműködésedet előre is köszönöm!
Nem voltam itthon, bocsánat.
Ideges voltam bocsánat!
Másnak is beszóltam, és senki se vette komolyan, és ugyanaz miatt. De nem számít. Ja, kérem máskor akkor mondjátok el légyszives hogy mi a baj, amikor fent vagyok TSen, ne a háttérben, mert azt utálom! Köszönöm. (kivétel Voodoo).
A másik, hogy mivel végig se hallgatta senki a véleményem és anélkül hoztatok bármilyen fajta még megváltoztatható bírói döntést, szerintem nem megfelelő. Ginger, tisztázd légyszives legközelebb velem, mert igen csak harcolni szeretnék és az az 5 pont is igen sok!
TSen még megbeszéljük.
Igen tisztelt Ulvar versenyzőtárs!
Először is, ha a Versenybírósághoz intézel hozzászólást, kéretik nem (csak) engem megszólítani. Másodszor mielőtt bármit is kérnél, olvasd el figyelmesen a bírói döntéseket, különös tekintettel a RÁD vonatkozó passzusokat.
Ha ezek után is gondod van, akkor kérlek jelezd! Ha az értelmezéssel van gondod, azt is jelezd! A "felfüggesztett büntetés" azt jelenti, hogy addig nem lép érvénybe, míg nem tisztázzuk a dolgot. Remélem ez világos.
Bármely vitás ügy kapcsán a bírói testület legfőbb szempontja, hogy meghallgassa mindkét érintett felet. Ez alaptétel. A többiek a tanúk, hogy hány levelez írtam (nyomoztam) a testület nevében... ezért légyszíves vélemyényed kialakításában vedd figyelembe ezeket is! Azt hiszem elég méltányosak vagyunk az ügyedben. Mert ami történt megtörtént és (visszaesőként) gondolkodás nélkül is kiszabhattuk volna a büntetést. Ám mi nem ezt tettük, hanem várunk egy hetet(!) az eset tisztázása érdekében.
A BT nevében megértésedet és együttműködésedet előre is köszönöm!
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
Sziasztok !
Sajnálom, hogy nevezésem ellenére nem indultam a futamon, csak sajnos a kedves-okos-ügyes netszolgáltatós bácsi e-maile tegnap pont futam előtt érkezett meg, hogy 20.30-tól másnap 6.00-ig karbantartás lessz,..... DE MIÉRT PONT ESTE,ÉJSZAKA??
Hát így aztán előtte még sikerült fellépnem a szerverre, de miután mentem volna ki, kétszer is kidobott, majd amikor szóltam volna TS-en, onnan is ledobott, végleg... :? :(
Így elszállt egy jónak kinéző futamom, melyre 927 kör teszteltem, (időm is jó volt: 13.934) nemtudom sok e vagy kevés, de ti kollégák biztos tudtok ezügyben viszonyítani
Még egyszer sajnálom, de az biztos, ha törik ha szakad, véres ábrázattal és gyilkos ösztönnel, közbe ütve-verve a szolgáltató vezetőjét, de OTTLESZEK...
Köszönöm a megértést, üdv:Dávid
Sajnálom, hogy nevezésem ellenére nem indultam a futamon, csak sajnos a kedves-okos-ügyes netszolgáltatós bácsi e-maile tegnap pont futam előtt érkezett meg, hogy 20.30-tól másnap 6.00-ig karbantartás lessz,..... DE MIÉRT PONT ESTE,ÉJSZAKA??
Hát így aztán előtte még sikerült fellépnem a szerverre, de miután mentem volna ki, kétszer is kidobott, majd amikor szóltam volna TS-en, onnan is ledobott, végleg... :? :(
Így elszállt egy jónak kinéző futamom, melyre 927 kör teszteltem, (időm is jó volt: 13.934) nemtudom sok e vagy kevés, de ti kollégák biztos tudtok ezügyben viszonyítani
Még egyszer sajnálom, de az biztos, ha törik ha szakad, véres ábrázattal és gyilkos ösztönnel, közbe ütve-verve a szolgáltató vezetőjét, de OTTLESZEK...
Köszönöm a megértést, üdv:Dávid
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
így van nem maradtál le..szeptemberben megismételjük a rajtotDoDi írta:Jaj de jóóóó számomra, most látom nem maradtam le semmiről, VAN ISTEN ! :D :P
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Miller összeszedte, kinek mennyibe került a richmondi hétvége a kressek miatt.
Conquest: Bernoldi pénteki, Camara szombat esti balesete összesen kb. 250 ezer dolláros kárt okozott.
Coyne: Bruno iowai balesete 400 ezerret kóstált, a richmondi este újabb 400 ezres számlát generált.
Dreyer & Reinbold: Rice balesete 35 ezerbe került.
KV Racing: Power balesete kb. 300 ezerbe került.
NHL: Graham balesete 125 ezer dolláros kárt okozott.
Panther: 60 ezer
Penske: 25 ezer
Rahal: Itt pontos adatok vannak: 229821 dollár 68 cent
Roth Racing: 250 ezer
Vision: 45 ezer
Érdekes, hogy csak két csapat kötött biztosítást oválversenyes balesetekre (ilyen is van, beszarás:)), a PCM és a HVM Racing. Bachelart azt mondja, bánja hogy ő nem kötött, az eddigi balesetek összeköltsége 1-1,2 millió között mozog eddig.
Conquest: Bernoldi pénteki, Camara szombat esti balesete összesen kb. 250 ezer dolláros kárt okozott.
Coyne: Bruno iowai balesete 400 ezerret kóstált, a richmondi este újabb 400 ezres számlát generált.
Dreyer & Reinbold: Rice balesete 35 ezerbe került.
KV Racing: Power balesete kb. 300 ezerbe került.
NHL: Graham balesete 125 ezer dolláros kárt okozott.
Panther: 60 ezer
Penske: 25 ezer
Rahal: Itt pontos adatok vannak: 229821 dollár 68 cent
Roth Racing: 250 ezer
Vision: 45 ezer
Érdekes, hogy csak két csapat kötött biztosítást oválversenyes balesetekre (ilyen is van, beszarás:)), a PCM és a HVM Racing. Bachelart azt mondja, bánja hogy ő nem kötött, az eddigi balesetek összeköltsége 1-1,2 millió között mozog eddig.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Az AR1 fantasztikus pletykákkal tud szolgálni a köv. generációs motorformulával kapcsolatban!!!!
Egy magát meg nem nevezni kívánó forrás szerint a délután megrendezett találka úgy zajlott, hogy az autógyárak és motorépítők képviselői egy asztal körül ültek, és mindegyikük előtt volt egy szavazógomb, amellyel a több órás megbeszélés végén elhangzó kérdésekre válaszolhattak az IndyCar köv. generációs motorjára vonatkozóan. "Meg voltam lepődve, hogy mekkora egyetértés volt a szobában, annak ellenére, hogy olyan sokan megjelentek. Általános egyetértés volt arról, hogy a széria következő motorjának a turbónak kell lennie. Ugyanakkor az utolsó két szavazás lepte meg a legtöbb embert," - idézi forrását az AR1.
Az utolsó két kérdés így szólt:
1. A mai napon hallottak alapján részt venne-e a szériában az új motorformulával? A résztvevők 93%-ka igent nyomott!!, ami messze túlszárnyalta a várakozásokat a széria jövőben támogatásával kapcsolatban.
2. A mai napon hallottak alapján e témában részt vesz-e a következő találkozókon? A résztvevők 100%-ka igent mondott!
Egy másik forrásból az AR1 megtudta, hogy Brian Barnhart a V4 formulát preferálta volna, ám a gyártók a V6-ot támogatták.
én semmi másban nem reménykedtem mint a turbóban. azoknak olyan szép hangjuk van és amikor visszaváltásnál a pop of valve dologozik álom szép hang jön ki belöle, főleg utcai pályákon
Egy magát meg nem nevezni kívánó forrás szerint a délután megrendezett találka úgy zajlott, hogy az autógyárak és motorépítők képviselői egy asztal körül ültek, és mindegyikük előtt volt egy szavazógomb, amellyel a több órás megbeszélés végén elhangzó kérdésekre válaszolhattak az IndyCar köv. generációs motorjára vonatkozóan. "Meg voltam lepődve, hogy mekkora egyetértés volt a szobában, annak ellenére, hogy olyan sokan megjelentek. Általános egyetértés volt arról, hogy a széria következő motorjának a turbónak kell lennie. Ugyanakkor az utolsó két szavazás lepte meg a legtöbb embert," - idézi forrását az AR1.
Az utolsó két kérdés így szólt:
1. A mai napon hallottak alapján részt venne-e a szériában az új motorformulával? A résztvevők 93%-ka igent nyomott!!, ami messze túlszárnyalta a várakozásokat a széria jövőben támogatásával kapcsolatban.
2. A mai napon hallottak alapján e témában részt vesz-e a következő találkozókon? A résztvevők 100%-ka igent mondott!
Egy másik forrásból az AR1 megtudta, hogy Brian Barnhart a V4 formulát preferálta volna, ám a gyártók a V6-ot támogatták.
én semmi másban nem reménykedtem mint a turbóban. azoknak olyan szép hangjuk van és amikor visszaváltásnál a pop of valve dologozik álom szép hang jön ki belöle, főleg utcai pályákon
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 35 vendég