Ez azt is jelent(het)i, hogy a magas szögben döntött ováloknak befellegzett. Azok nem fogják elviselni a turbók erejét... pontosabban a pilóták nem fogják elviselni. Jöhetnek a tradícionális helyszínek. Kár, hogy Phoenix olyan makacs.Dietrich írta:Az AR1 fantasztikus pletykákkal tud szolgálni a köv. generációs motorformulával kapcsolatban!!!!
Egy magát meg nem nevezni kívánó forrás szerint a délután megrendezett találka úgy zajlott, hogy az autógyárak és motorépítők képviselői egy asztal körül ültek, és mindegyikük előtt volt egy szavazógomb, amellyel a több órás megbeszélés végén elhangzó kérdésekre válaszolhattak az IndyCar köv. generációs motorjára vonatkozóan. "Meg voltam lepődve, hogy mekkora egyetértés volt a szobában, annak ellenére, hogy olyan sokan megjelentek. Általános egyetértés volt arról, hogy a széria következő motorjának a turbónak kell lennie. Ugyanakkor az utolsó két szavazás lepte meg a legtöbb embert," - idézi forrását az AR1.
Az utolsó két kérdés így szólt:
1. A mai napon hallottak alapján részt venne-e a szériában az új motorformulával? A résztvevők 93%-ka igent nyomott!!, ami messze túlszárnyalta a várakozásokat a széria jövőben támogatásával kapcsolatban.
2. A mai napon hallottak alapján e témában részt vesz-e a következő találkozókon? A résztvevők 100%-ka igent mondott!
Egy másik forrásból az AR1 megtudta, hogy Brian Barnhart a V4 formulát preferálta volna, ám a gyártók a V6-ot támogatták.
én semmi másban nem reménykedtem mint a turbóban. azoknak olyan szép hangjuk van és amikor visszaváltásnál a pop of valve dologozik álom szép hang jön ki belöle, főleg utcai pályákon
Remélem Richmond kikerül jövőre a naptárból