ami van átnyomtam mind :D jó tesztelgetést! ;)Ulvar írta:ohh köszönöm mindenre van? aszfalt, murva hóhóhóhóóó :D +eső :D már ha...
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kösziTommy78 írta:nagyon zsír lett Bodzzza!!!Bodzzza írta:ha lenne saját dizájn tutkó ezzel mennék :D
http://www.bodzzza.extra.hu/indy_dukes.jpg
kár hogy itt nincs duda.... Már bent lenne a Dixie-kürt asszem :D :D
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Köszi Teqi!Tequila írta:Mindig jólesik látni, vki másnak a munkáját, és jó látni, nemcsak én vagyok ilyen megszállott, hogy videókészítéssel próbálkozik, mert megkell mondjam, egy nagyon jó videó készítéséhez rengeteg idő és türelem kell, és persze tapasztalat, gondolok itt arra, hogy az ember kiismerje a programot, és olyan dolgokat is megtudjon valósítani amiket elképzelt.
Én talán csak az utóbbi időben tudtam azt elmondani, hogy nagyjából azt láttam viszont a videókon amiket elképzeltem, de persze nemlehet teljesen olyan, hiszem ehhez a program nem elég fejlett, de azért nagyon sokmindent ki lehet hozni.
Tommy, nyugodtan szólj, ha kell vmi segítség a videókkal kapcsolatban, kameraállásokkal, kameramozgásokkal kapcsolatban, nagyon szívesen segítek, akár a videóban is, mert ez sztem egy olyan sorozat lesz, ami megérdemel egy remek promo videót, amit remélhetőleg majd a közvetítések alkalmával le lehet játszani
Az első lépéseket megtetted e felé, csak kitartás kell hozzá, és a többieknek a szavuk is eláll majd, meglátod :D
Valószínűleg majd igénybe fogom venni a segítségedet, én is így vagyok vele, hogy van sok ötletem a videóval kapcsolatban, csak azt nem olyan egyszerű megvalósítani, főleg mikor meg van húzva a határ mint most ez esetben a fél perces időtartam, csináltam egy ilyen fél percest is, nem tudom azt nézted e esetleg, az az Indy 2009 előkészületek topicba linkeltem, biztosan lehet sokkal jobb videókat csinálni, viszont én egy fél percbe nem tudtam több és jobb dolgot belesüríteni, Neked az eddigi videóidat elnézve, biztos jobban sikerülne. Akkor majd megkereslek még ez ügyben. Amúgy Te melyik programmal készítetted a videóidat?
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem tudtok valahol jó minőségü, aránylag nagy felbontású letölthető indycar vidit?
Ilyen zenés összefoglaló szerű érdekelne pl amibe van olyan h áthúznak a repülők a pálya felett, mutatják a tömeget is.
Ilyen zenés összefoglaló szerű érdekelne pl amibe van olyan h áthúznak a repülők a pálya felett, mutatják a tömeget is.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Az az igazság, hogy a '95-ös Indy 500-ról vannak a fenti képek ...Ulvar írta:Én is szeretlek .
...és mint tudjuk Unserék nem kerültek fel a listára. Viszont egyéb fényképek nézegetésére ezt az oldalt tudom ajánlani...
http://www.champcar.com/Gallery/index.html
...kár, hogy már nem frissítik. :?
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ezt a balesetet is volt "szerencsém" élő közvetitésben látni..Senna halálát követő évben egyből akkor az ugrott be nem élte túl..ezt túlélte viszont soha töbet nem ült ow autóban pár év múlva egy másik balesetet már nem élt túl.
http://www.youtube.com/watch?v=dWKbmS12ZKA
http://www.youtube.com/watch?v=dWKbmS12ZKA
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ez azután készült amikor részegen az autópályán kibaszta az asszonyt a kocsiból? ;)Ginger17 írta:XDDDDUlvar írta:Al Unser Jr. képet 95ből SEPTIBE!!! xD plz...xD
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. okt. 16, 2008 8:16 pm
- Admin: Admin
Szabályos?
Szeretve tisztelt Gerrard!
Mielőtt bárkiben kétség támadna, előrebocsájtom, hogy nem önsajnálat, nem sértődöttség, nem harag és semminemű sérelem nem dominál a következőkben.
(Hosszú évekkel ezelőtt kinőttem ezen gyermekies tulajdonságaimat)
Ráadásul az, hogy ebből a mélyen tisztelt társaságból, ki szeret - vagy kedvel, nehogy félreértés essék -, vagy ki nem, abszolúte nem érdekel, mert dög unalom lenne, ha mindenki szeretne. A csapat számomra igenis elfogadható, és kivétel nélkül mindenkit, kifejezetten kedvelek. Dietrich basszusát, Sanya forszbörriben vett kerítésátugró stílusát, Metosz tárgyilagosságát, Ginger hozzáértését, Gerrard fiatalos virtusát és még sorolhatnám. (Na, most jó szaros lett a nyelvem!)
Pusztán a szabályértelmezésem helyességét szeretném igazolni, magam, vagy bárki más felé.
Valamint, elkerülendő a további félreértéseket, idézném Ginger szavait:
"Ez a kifejezés pedig, hogy "el kell engednem" az oválon nem létezik!!! Légyszíves felejtsd el a road/street pályákon megtanult konvenciókat! Az oválon ezek nem működnek. Feltartás és blokkolás alatt azt értjük, hogy cikázol előtte és lassításra, netán fékezésre kényszeríted a szélárnyékban gyorsuló ellenfeled - ez utóbbi oválon azonnali megpördülést jelent. Azért te ne változtass versenyvonalat, mert a mögötted jövő felgyorsult a szélárnyékodban és akkor te "elengeded"... ez badarság. Ha a vonal mellett vagy, és ő gyorsabb, akkor majd megelőz kívülről... ha tud.
Egy szó mint száz... a lényeg az, hogy mindig mindenkor hagyj elég helyet a másiknak. Mindegy, hogy te előzöl, vagy hogy téged előznek... hagyj helyet, hogy ne érjetek össze és ne legyen kicsúszás.
Ezek után, hagy magyarázzam el, miről is van szó.
Mikor azt mondtam, hogy: "Ha tudom, hogy spacecar lesz nem engedem el Gerrardot!"
Erre Gerrard rögtön közölte, hogy ő bizony lerajtolt engem, nem én engedtem el.
Láss, csudát igaza is volt, amit én akkor is tudtam.
Viszont az azt követő kanyarívet már nem tartotta, hozzám is ért, és ezért el kellet rántanom a kormányt jobbra, így felkerültem a felső ívre.
Tehát, azt szeretném tudni, hogy a szabályokat csak nekem kell betartani, vagy esetleg mindenkinek, aki rajthoz áll, kedves Gerrard? (Tudom, ez kissé cinikusan hangzott, de nem az volt, inkább humor próbált lenni, amin lehet, hogy csak én röhögök)
Ennek az egésznek egy gramm jelentősége sincs, csak nem hiszem, hogy nem látod-érted meg az elengedés szó itt használatos mibenlétét.
Te rögtön azt bizonygattad, hogy ennyivel jobb vagy (Amiben nem kételkedem, lehet, hogy így van, de számomra a tisztaság, nagyobb érték), miközben - véleményem szerint -, ha, ahol el kellett volna jobban venni a gázt, ott lehetséges, hogy elmegyek melletted.
Visszanéztem, csak a kedvedért. 'Sztem, egyértelmű a szitu, készítettem is pár képet.
Nehogy valami balhé törjön ki, ez inkább poénos, mint komoly, de Gingertől egy megjegyzést mindenképpen várnék.
Mégegyszer, nem akarok senkit bántani, megbántani, piszkálni, csak kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Laci
U.i.: Úgy látom, kicsit nagyok lettek a képek, de ennyit tudok!
Még ui: Megjavítottam!
Mielőtt bárkiben kétség támadna, előrebocsájtom, hogy nem önsajnálat, nem sértődöttség, nem harag és semminemű sérelem nem dominál a következőkben.
(Hosszú évekkel ezelőtt kinőttem ezen gyermekies tulajdonságaimat)
Ráadásul az, hogy ebből a mélyen tisztelt társaságból, ki szeret - vagy kedvel, nehogy félreértés essék -, vagy ki nem, abszolúte nem érdekel, mert dög unalom lenne, ha mindenki szeretne. A csapat számomra igenis elfogadható, és kivétel nélkül mindenkit, kifejezetten kedvelek. Dietrich basszusát, Sanya forszbörriben vett kerítésátugró stílusát, Metosz tárgyilagosságát, Ginger hozzáértését, Gerrard fiatalos virtusát és még sorolhatnám. (Na, most jó szaros lett a nyelvem!)
Pusztán a szabályértelmezésem helyességét szeretném igazolni, magam, vagy bárki más felé.
Valamint, elkerülendő a további félreértéseket, idézném Ginger szavait:
"Ez a kifejezés pedig, hogy "el kell engednem" az oválon nem létezik!!! Légyszíves felejtsd el a road/street pályákon megtanult konvenciókat! Az oválon ezek nem működnek. Feltartás és blokkolás alatt azt értjük, hogy cikázol előtte és lassításra, netán fékezésre kényszeríted a szélárnyékban gyorsuló ellenfeled - ez utóbbi oválon azonnali megpördülést jelent. Azért te ne változtass versenyvonalat, mert a mögötted jövő felgyorsult a szélárnyékodban és akkor te "elengeded"... ez badarság. Ha a vonal mellett vagy, és ő gyorsabb, akkor majd megelőz kívülről... ha tud.
Egy szó mint száz... a lényeg az, hogy mindig mindenkor hagyj elég helyet a másiknak. Mindegy, hogy te előzöl, vagy hogy téged előznek... hagyj helyet, hogy ne érjetek össze és ne legyen kicsúszás.
Ezek után, hagy magyarázzam el, miről is van szó.
Mikor azt mondtam, hogy: "Ha tudom, hogy spacecar lesz nem engedem el Gerrardot!"
Erre Gerrard rögtön közölte, hogy ő bizony lerajtolt engem, nem én engedtem el.
Láss, csudát igaza is volt, amit én akkor is tudtam.
Viszont az azt követő kanyarívet már nem tartotta, hozzám is ért, és ezért el kellet rántanom a kormányt jobbra, így felkerültem a felső ívre.
Tehát, azt szeretném tudni, hogy a szabályokat csak nekem kell betartani, vagy esetleg mindenkinek, aki rajthoz áll, kedves Gerrard? (Tudom, ez kissé cinikusan hangzott, de nem az volt, inkább humor próbált lenni, amin lehet, hogy csak én röhögök)
Ennek az egésznek egy gramm jelentősége sincs, csak nem hiszem, hogy nem látod-érted meg az elengedés szó itt használatos mibenlétét.
Te rögtön azt bizonygattad, hogy ennyivel jobb vagy (Amiben nem kételkedem, lehet, hogy így van, de számomra a tisztaság, nagyobb érték), miközben - véleményem szerint -, ha, ahol el kellett volna jobban venni a gázt, ott lehetséges, hogy elmegyek melletted.
Visszanéztem, csak a kedvedért. 'Sztem, egyértelmű a szitu, készítettem is pár képet.
Nehogy valami balhé törjön ki, ez inkább poénos, mint komoly, de Gingertől egy megjegyzést mindenképpen várnék.
Mégegyszer, nem akarok senkit bántani, megbántani, piszkálni, csak kiváncsi vagyok a véleményetekre.
Laci
U.i.: Úgy látom, kicsit nagyok lettek a képek, de ennyit tudok!
Még ui: Megjavítottam!
48 éves vagyok, Babettával járok, anyámmal élek, macskám van, és még ne legyek kemény?
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
@Batmanci
Először is... nyilván a szabályokat mindenkinek be kell tartani.
Tehát, azt szeretném tudni, hogy a szabályokat csak nekem kell betartani, vagy esetleg mindenkinek, aki rajthoz áll
...ilyen mondatok - persze még ha poénnak is szánod őket - szvsz feleslegesek.
Másodszor pedig... ha képeket szúrsz, akkor célszerű a konkrét akcióról készíteni azokat. Nem vagyok hülye, nyilván értem, hogy mit akartál a hozzászólásoddal, de ebben az esetben a te szemszögedből talán többet láttunk volna, mert most - ha független bíróként szemlélem - csak azt látom, hogy Gerrard a hideg gumin picit! túlcsúszik az íven. Azt sem tudom, te hol vagy.
...
Azt mindenképpen szeretném leszögezni, hogy mint az kitűnik, oválpálya és oválpálya között is van némi különbség. Loudont ne hasonlítsuk össze Michigannel, mert ennek semmi értelme. Itt te kívülről (egyenlő esélyek mellett nem fogsz elmenni senki mellett... - hacsak nem kopott már el annyira az ellenfeled gumija, de nyilván erről tegnap, a sok sárga miatt nem lehetett szó.
Ez a rövid ovál (és koránsem a legrövidebb) amolyan balra kanyarodós road pálya... picit döntve. Ezen bármennyire is furcsa legalább annyira fontosak a road/street szabályok, mint az oválosak. Ezt remélem nem kell külön magyarázni. Ezt tegnap a vizsgán is megállapítottuk...
Gerrardot meg ismerem annyira, hogy ez a manőver nem volt szándékos... ám ha még véletlen is... és összeértek, netán kiestek - óvás lesz belőle és ha megállapítható, hogy ki hagyta el az ívet, az büntetést kap.
Én egyet kérek mindenkitől az oválon. Ebben a kifejezésben benne van minden szabály és aki ezt betartja, biztos lehet benne, hogy nem lesz gondja...
TOLERANCIA
...jobban vigyázzunk a másikra, mint saját magunkra!
Először is... nyilván a szabályokat mindenkinek be kell tartani.
Tehát, azt szeretném tudni, hogy a szabályokat csak nekem kell betartani, vagy esetleg mindenkinek, aki rajthoz áll
...ilyen mondatok - persze még ha poénnak is szánod őket - szvsz feleslegesek.
Másodszor pedig... ha képeket szúrsz, akkor célszerű a konkrét akcióról készíteni azokat. Nem vagyok hülye, nyilván értem, hogy mit akartál a hozzászólásoddal, de ebben az esetben a te szemszögedből talán többet láttunk volna, mert most - ha független bíróként szemlélem - csak azt látom, hogy Gerrard a hideg gumin picit! túlcsúszik az íven. Azt sem tudom, te hol vagy.
...
Azt mindenképpen szeretném leszögezni, hogy mint az kitűnik, oválpálya és oválpálya között is van némi különbség. Loudont ne hasonlítsuk össze Michigannel, mert ennek semmi értelme. Itt te kívülről (egyenlő esélyek mellett nem fogsz elmenni senki mellett... - hacsak nem kopott már el annyira az ellenfeled gumija, de nyilván erről tegnap, a sok sárga miatt nem lehetett szó.
Ez a rövid ovál (és koránsem a legrövidebb) amolyan balra kanyarodós road pálya... picit döntve. Ezen bármennyire is furcsa legalább annyira fontosak a road/street szabályok, mint az oválosak. Ezt remélem nem kell külön magyarázni. Ezt tegnap a vizsgán is megállapítottuk...
Gerrardot meg ismerem annyira, hogy ez a manőver nem volt szándékos... ám ha még véletlen is... és összeértek, netán kiestek - óvás lesz belőle és ha megállapítható, hogy ki hagyta el az ívet, az büntetést kap.
Én egyet kérek mindenkitől az oválon. Ebben a kifejezésben benne van minden szabály és aki ezt betartja, biztos lehet benne, hogy nem lesz gondja...
TOLERANCIA
...jobban vigyázzunk a másikra, mint saját magunkra!
Peter Rigo
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. okt. 16, 2008 8:16 pm
- Admin: Admin
Mondtam, hogy ez semmit nem számít.Ginger17 írta:@Batmanci
Először is... nyilván a szabályokat mindenkinek be kell tartani.
Tehát, azt szeretném tudni, hogy a szabályokat csak nekem kell betartani, vagy esetleg mindenkinek, aki rajthoz áll
...ilyen mondatok - persze még ha poénnak is szánod őket - szvsz feleslegesek.
Másodszor pedig... ha képeket szúrsz, akkor célszerű a konkrét akcióról készíteni azokat. Nem vagyok hülye, nyilván értem, hogy mit akartál a hozzászólásoddal, de ebben az esetben a te szemszögedből talán többet láttunk volna, mert most - ha független bíróként szemlélem - csak azt látom, hogy Gerrard a hideg gumin picit! túlcsúszik az íven. Azt sem tudom, te hol vagy.
...
Azt mindenképpen szeretném leszögezni, hogy mint az kitűnik, oválpálya és oválpálya között is van némi különbség. Loudont ne hasonlítsuk össze Michigannel, mert ennek semmi értelme. Itt te kívülről (egyenlő esélyek mellett nem fogsz elmenni senki mellett... - hacsak nem kopott már el annyira az ellenfeled gumija, de nyilván erről tegnap, a sok sárga miatt nem lehetett szó.
Ez a rövid ovál (és koránsem a legrövidebb) amolyan balra kanyarodós road pálya... picit döntve. Ezen bármennyire is furcsa legalább annyira fontosak a road/street szabályok, mint az oválosak. Ezt remélem nem kell külön magyarázni. Ezt tegnap a vizsgán is megállapítottuk...
Gerrardot meg ismerem annyira, hogy ez a manőver nem volt szándékos... ám ha még véletlen is... és összeértek, netán kiestek - óvás lesz belőle és ha megállapítható, hogy ki hagyta el az ívet, az büntetést kap.
Én egyet kérek mindenkitől az oválon. Ebben a kifejezésben benne van minden szabály és aki ezt betartja, biztos lehet benne, hogy nem lesz gondja...
TOLERANCIA
...jobban vigyázzunk a másikra, mint saját magunkra!
Ne a komolyságot keressük, de ezek szerint túl keményen fogalmaztam.
Vágom, hogy Te megértetted, és nincs is másról szó, mint a tolerancia.
Nem hiszem, hogy rólam más is eszedbe jutna, mint ez a szó.
Na, jó! Vicc félre.
Sokszor még úgy is engedek, hogy komoly hátrányba kerülök miatta.
Ennél a szitunál - és tök mindegy ki az ellenfél -, nekem az F1-es rajtok jutnak az eszembe. Mint pl. Barcelona-ban a sajátom.
Mindenkit lerajtoltam a hatodik helyről, majd a hideg gumival többet vállalva a célegyenes végén kicsúsztam. Pedig első helyen fordulhattam volna be.
Én is tudok hibázni, min bárki, de igyekszem nem a szomszédon befordulni.
Nem életveszély ez itt, és nem is akartam mást megmutatni mint ezt. Az első képre ráírtam, hogy itt már szólnia kellett a spotternek. Tehát ott voltam, egy idom bánta a kocsija közepéről.
Ennyi. Nem akartam még csak azt sem, hogy Te így reagálj. Nem ez volt a szándékom. De leírtam. Gerrardnak is csak azért címeztem, mert ő mondta, hogy simán lerajtoltalak, nem elengedtél! Hallottad, mert még válaszoltál is, hogy minek engedted el? Nem engedtem, lerajtolt, és kész. Mondtam is neki.
De mert simán lerajtoltál, a kanyarba még ne lökj le a pályáról.
Annyi szempontból lehet ezt vizsgálni, de ha nem hagysz helyet az oválon, akkor nincs tolerancia.
Most kezdtem egy kicsit komolyabban venni.
A tököm fog legközelebb bármit is leírni. Ezért utálok írni, mert nem veszik, hogy mi a szándékod. Itt az volt, hogy figyeljünk jobban egymásra, akkor talán kevesebb sétakocsikázás, és több verseny lesz. Amiben persze mindenki tud mindent, csak én vagyok a hülyegyerek. Töröld, miután elolvastad, és az előző hszt is, mert nem építő jellegű, hanem ellenséges és bomlasztó.
Kösz.
Ez volt az uccsó hsz-em. Nem vagyok hajlandó senkivel összeveszni baromságokon! Lőjetek mellbe, mert van véleményem, meg igazam.
Köszi.
48 éves vagyok, Babettával járok, anyámmal élek, macskám van, és még ne legyek kemény?
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ne haragudj Batmanci de fogalmam sincs, hogy mi a szándékod. Ez utóbbi beírásod után meg már azt sem értem, hogy mit is akarsz mondani valójában.
Félreértés ne essék biztos bennem van a hiba... biztos csak egyszerűen nehéz a felfogásom. Vagy már azt sem tudom, hogy nekem szántad-e ezt a gondolatsort... mert én ilyenekt sztem nem mondtam.
Ha valaki a fenti problémát érti és főként átlátja az összefüggéseket, az kérem reagáljon valamit helyettem... mert rendesen meg vagyok lőve (legalábbis azt hiszem) és azt sem tudom miért.
Köcce...
Félreértés ne essék biztos bennem van a hiba... biztos csak egyszerűen nehéz a felfogásom. Vagy már azt sem tudom, hogy nekem szántad-e ezt a gondolatsort... mert én ilyenekt sztem nem mondtam.
Ha valaki a fenti problémát érti és főként átlátja az összefüggéseket, az kérem reagáljon valamit helyettem... mert rendesen meg vagyok lőve (legalábbis azt hiszem) és azt sem tudom miért.
Köcce...
Peter Rigo
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
én vágom, Laci mélyen mazó és azt akarja, hogy bántsuk.
A témához meg annyit, hogy legyünk túl ezen a helyen és felejtsük el, ez mostani pálya minden csak nem ovál. Mivel road-oval szabályzat kellene neki - ami nincs, így nincs miről beszélgetni.
Remélem senkivel nem fogok ütközni, de ha igen előre is sorry, az én hibám volt.
A témához meg annyit, hogy legyünk túl ezen a helyen és felejtsük el, ez mostani pálya minden csak nem ovál. Mivel road-oval szabályzat kellene neki - ami nincs, így nincs miről beszélgetni.
Remélem senkivel nem fogok ütközni, de ha igen előre is sorry, az én hibám volt.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 7:22 pm
egy kis off
http://port.hu/nascar_3d_nascar_3d:_the ... where_tv=1
14:30-tól a retek klubbon nascaros dokumentumfilm
http://port.hu/nascar_3d_nascar_3d:_the ... where_tv=1
14:30-tól a retek klubbon nascaros dokumentumfilm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 39 vendég