- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
No készülőben a Phoenix-i futam videója, amint ígértem, igaz, hogy a gépen nemigen szeretné, hogy elkészüljek vele, de összeszorított foggal is, de meglesz, ha minden jól megy a mai késő esti órákban, legkésőbb holnap napközben vmikor.
Annyit előre, hogy szerintem eddigi legjobb lesz, mondom ezt az elkészült első perc után :D ami tényleg nagyon jó lett sztem.
De addig is várjatok türelemmel :P
Aztán ha szerintetek is jó, mehet futam előtt, közben, után :D
Na csocsi
Annyit előre, hogy szerintem eddigi legjobb lesz, mondom ezt az elkészült első perc után :D ami tényleg nagyon jó lett sztem.
De addig is várjatok türelemmel :P
Aztán ha szerintetek is jó, mehet futam előtt, közben, után :D
Na csocsi
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Alig várom már... :DTequila írta:No készülőben a Phoenix-i futam videója, amint ígértem, igaz, hogy a gépen nemigen szeretné, hogy elkészüljek vele, de összeszorított foggal is, de meglesz, ha minden jól megy a mai késő esti órákban, legkésőbb holnap napközben vmikor.
Annyit előre, hogy szerintem eddigi legjobb lesz, mondom ezt az elkészült első perc után :D ami tényleg nagyon jó lett sztem.
De addig is várjatok türelemmel :P
Aztán ha szerintetek is jó, mehet futam előtt, közben, után :D
Na csocsi
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Nos hát ez lenne az:
http://janraki.extra.hu/IRL/Indycar95-Phoenix.wmv
Előre annyit, hogy ami crash nem került bele, az azért nem, mert nálam nagyon lagos lett, és semmit sem látni belőle...
No de azért jó szórakozást hozzá :D
http://janraki.extra.hu/IRL/Indycar95-Phoenix.wmv
Előre annyit, hogy ami crash nem került bele, az azért nem, mert nálam nagyon lagos lett, és semmit sem látni belőle...
No de azért jó szórakozást hozzá :D
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tequila írta:Nos hát ez lenne az:
http://janraki.extra.hu/IRL/Indycar95-Phoenix.wmv
Előre annyit, hogy ami crash nem került bele, az azért nem, mert nálam nagyon lagos lett, és semmit sem látni belőle...
No de azért jó szórakozást hozzá :D
Király lett, főleg ezzel a "kerettörténettel" - sisakba "beki"-vel.
GRAT!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: szer. aug. 06, 2008 6:59 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Húúú nagyon király lett Teqi, nekem nagyon bejött, a zene az effektek, nagyon komoly és fasza minőségű videó lett!! Grat!Tequila írta:Nos hát ez lenne az:
http://janraki.extra.hu/IRL/Indycar95-Phoenix.wmv
Előre annyit, hogy ami crash nem került bele, az azért nem, mert nálam nagyon lagos lett, és semmit sem látni belőle...
No de azért jó szórakozást hozzá :D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Tervezet...
Közeledik a "világ legnagyobb versenye" az INDIANAPOLIS 500...
A nagy eseménnyel kapcsolatban egy újítást szeretnénk bevezetni, amiben a véleményeteket kérem.
A verseny december 11-én kerül megrendezésre 19.00-ás kezdéssel. Arra gondoltunk, hogy a qualifikációt egy héttel korábban (a valós eseményekhez hasonlatosan) tartanánk meg, 20.00-ás kezdettel. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a bajnokság fordított sorrendjében, egyesével gördülnének ki a nevezett autók a 4 mért körükre. A legjobb kör alapján dől el a rajtsorrend... de most nem privát qualin, hanem egyesével - amit reményeink szerint közvetít majd a TV is, és jó kis felvezető műsort varázsol a 11-i verseny előtt. A nevezőket a kijelölt pályabírók instruálnák: utasítanák a körözés megkezdésére és tájékoztatnák a pillanatnyi helyzetéről. Így a TV-n minden versenyző bemutatható, riport készíthető vele... és nem utolsó sorban a 19.00-ás pontos kezdés tartható lenne. Tehát az első felkészülési hét a qualiról, a második a versenyről szólna.
A qulaifikációra csak oválos vizsgával rendelkező versenyzők jelentkezhetnek (jogsiszerzés a szokott módon december 2-án és december 9-én kerülne sor). Aki a qualifikáción nem vesz részt, annak a jelentkezési sorrendnek, illetve újoncok esetén a jogosítvány megszerzésének sorrendjében jut pozíció a felvezető körre.
Kérem gondoljátok át a javaslatot és várom a kérdéseket, ötleteiteket az esetleges kiegészítésekről.
Közeledik a "világ legnagyobb versenye" az INDIANAPOLIS 500...
A nagy eseménnyel kapcsolatban egy újítást szeretnénk bevezetni, amiben a véleményeteket kérem.
A verseny december 11-én kerül megrendezésre 19.00-ás kezdéssel. Arra gondoltunk, hogy a qualifikációt egy héttel korábban (a valós eseményekhez hasonlatosan) tartanánk meg, 20.00-ás kezdettel. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a bajnokság fordított sorrendjében, egyesével gördülnének ki a nevezett autók a 4 mért körükre. A legjobb kör alapján dől el a rajtsorrend... de most nem privát qualin, hanem egyesével - amit reményeink szerint közvetít majd a TV is, és jó kis felvezető műsort varázsol a 11-i verseny előtt. A nevezőket a kijelölt pályabírók instruálnák: utasítanák a körözés megkezdésére és tájékoztatnák a pillanatnyi helyzetéről. Így a TV-n minden versenyző bemutatható, riport készíthető vele... és nem utolsó sorban a 19.00-ás pontos kezdés tartható lenne. Tehát az első felkészülési hét a qualiról, a második a versenyről szólna.
A qulaifikációra csak oválos vizsgával rendelkező versenyzők jelentkezhetnek (jogsiszerzés a szokott módon december 2-án és december 9-én kerülne sor). Aki a qualifikáción nem vesz részt, annak a jelentkezési sorrendnek, illetve újoncok esetén a jogosítvány megszerzésének sorrendjében jut pozíció a felvezető körre.
Kérem gondoljátok át a javaslatot és várom a kérdéseket, ötleteiteket az esetleges kiegészítésekről.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Az ötlet jó a kérdés csak az milyen sorrendben történjen a kvali?
a; mint a valóságban vagyis a free edzés eredménye alapján forditott rajtsorrendben
b; mi bajnoki tabellánk alapján forditott sorrendben indulva.
Természetesen a kvalinap neve legyen a Bump Day
a; mint a valóságban vagyis a free edzés eredménye alapján forditott rajtsorrendben
b; mi bajnoki tabellánk alapján forditott sorrendben indulva.
Természetesen a kvalinap neve legyen a Bump Day
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Hy Urak,egy kis segitség kéne.
Logitech dfpro kormányom van.Azt vettem észre hogy ha indy 95 moddal játszom,nem online akkor van visszahatásom.Amint belépek a szerverre,hogy mondjuk megyek a mostani pályán,ott teljesen más,inkább azt mondom nincs visszahatás.Ha visszamegyek a fömenübe,ujra van.Ez mi a pöcs lehet?
Logitech dfpro kormányom van.Azt vettem észre hogy ha indy 95 moddal játszom,nem online akkor van visszahatásom.Amint belépek a szerverre,hogy mondjuk megyek a mostani pályán,ott teljesen más,inkább azt mondom nincs visszahatás.Ha visszamegyek a fömenübe,ujra van.Ez mi a pöcs lehet?
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Mivel a free edzés újabb könyveléssel jár - amit személy szerint nem nagyon szereték - és a végeredményt figyelembe véve tökmindegy én az első mellett teszem le a voksom. A valóságban e nap neve Pole Day... a Bump Day az amikor már a 22, illetve a 33 közé kerülésről megy a vita. Az lenne a szép, ha nekünk is külön Bump Day qualit kellene csinálni...Dietrich írta:Az ötlet jó a kérdés csak az milyen sorrendben történjen a kvali?
a; mint a valóságban vagyis a free edzés eredménye alapján forditott rajtsorrendben
b; mi bajnoki tabellánk alapján forditott sorrendben indulva.
Természetesen a kvalinap neve legyen a Bump Day
Az igazi Indy 500 qualifikáviójáról jobb ha nem írunk cikket, mert ritka bonyolult több hetes procedúra ez a 11-11-11 rendszer... sztem spedway-en kivül nem érti senki sem ebben az országban, nekem is csak halvány sejtéseim vannak. :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 szomb. nov. 22, 2008 11:18 am-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Első körben nézd meg, hogy az autóválasztásnál milyen értéket "vásároltál" meg. Lehet, hogy nem ugyanazzal az autóval jösz online, mint offline és ezért vannak eltérések - ezt a beállítást mindegy egyes vásárolt autónál meg kell tenned.KOPI írta:Hy Urak,egy kis segitség kéne.
Logitech dfpro kormányom van.Azt vettem észre hogy ha indy 95 moddal játszom,nem online akkor van visszahatásom.Amint belépek a szerverre,hogy mondjuk megyek a mostani pályán,ott teljesen más,inkább azt mondom nincs visszahatás.Ha visszamegyek a fömenübe,ujra van.Ez mi a pöcs lehet?
Persze ettől még lehet más a gond... csak tippelek.
Peter Rigo
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Sztem azért nézz utána, mert Rahalnak is volt pár kocsija az idényben... lehet, hogy online fellépésnél épp' másikat választottál, de ennek nincs nagy valószínűsége. Nemt'om mi lehet... majd migyá' jönnek a szakik és segítenek.KOPI írta:A játékban alapértelmezett van beállitva a kocsinál. Online meg nem tudok változtatni,ugyanazt a kocsit adja.Vagy én vagyok láma. :D
Peter Rigo
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Fejlesztéseket még a szerverre lépés előtt kell kiválasztani. Pontosan nem értem hol akadtál el. Modtól is függ de az autót általában meg kell venni és utána tudsz csak fejlesztgetni.KOPI írta:Ha belépek a szerverre ott az autonál nem kéne látom a fejlesztéseket? Mert nekem nincs csak auto meg info meg festés a 4. fejlesztés az ott nincs.KOPI írta:A játékban alapértelmezett van beállitva a kocsinál. Online meg nem tudok változtatni,ugyanazt a kocsit adja.Vagy én vagyok láma. :D
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Akkor magyarul. :Dmetosz írta:Fejlesztéseket még a szerverre lépés előtt kell kiválasztani. Pontosan nem értem hol akadtál el. Modtól is függ de az autót általában meg kell venni és utána tudsz csak fejlesztgetni.KOPI írta:Ha belépek a szerverre ott az autonál nem kéne látom a fejlesztéseket? Mert nekem nincs csak auto meg info meg festés a 4. fejlesztés az ott nincs.KOPI írta:A játékban alapértelmezett van beállitva a kocsinál. Online meg nem tudok változtatni,ugyanazt a kocsit adja.Vagy én vagyok láma. :D
Bekapcsolom a gamét. indy mod én autom kiválaszt bobby rahal 9 es auto.
kiválasztva a fejlesztésnél a force fback elsö választhato,asszem alapértelmezett. kormányomon van visszahatás most.Tovább,belépek a szerverre ,csatlakozok,még mindig van ff.autoválasztásnál u.a az auto 9 es bobby rahal. tovább megyek,tölti a pályát,és ahogy betöltötte ,kormányon a force fback megszünik.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Teljesen máshol jártam azt hittem nem tudod felrakni az ovál szárnyakat.KOPI írta:Akkor magyarul. :Dmetosz írta:Fejlesztéseket még a szerverre lépés előtt kell kiválasztani. Pontosan nem értem hol akadtál el. Modtól is függ de az autót általában meg kell venni és utána tudsz csak fejlesztgetni.KOPI írta:Ha belépek a szerverre ott az autonál nem kéne látom a fejlesztéseket? Mert nekem nincs csak auto meg info meg festés a 4. fejlesztés az ott nincs.
Bekapcsolom a gamét. indy mod én autom kiválaszt bobby rahal 9 es auto.
kiválasztva a fejlesztésnél a force fback elsö választhato,asszem alapértelmezett. kormányomon van visszahatás most.Tovább,belépek a szerverre ,csatlakozok,még mindig van ff.autoválasztásnál u.a az auto 9 es bobby rahal. tovább megyek,tölti a pályát,és ahogy betöltötte ,kormányon a force fback megszünik.
Csak elképzeléseim vannak mi lehet, első sorban mint laikus BUG-ra gondolnék. Szerveren fix setup illetve fix upgrades nincs beállítva ennek ellenére mivel a pálya is sok mindent meghatároz esetleg ahoz lehet köze.
Remélem GURU-k gyorsan válaszolnak neked, én sajnos elértem határaim.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Az egyik problem az volt hogy a gombok kiválasztásánál nem volt beállitva a force f..back ujraérzékelés.A másik meg az hogy én az erösséget + irányba huztam,és dfp nél negativ irányba erösödik a visszahatás.ettöl független még mindig olyan hogy ha belépek a játékba,kikapcsol a ff back de ha megnyomom az elöbb emlitett gombot egyböl müködik.Ginger17 írta:Most akkor már áruld el, hogy mi volt a gond! Vagyunk páran DFP-vel, hátha nekünk is előjön.KOPI írta:ennyire azért nem vagyok láma :D De már megoldodott a problémám.Gerrard írta:de a kocsit megvetted? vagy csak kiválasztottad a listából?
köszönöm mindenkinek,föleg Tommy78 nak.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Basszus... én nem is tudtam, hogy van ilyen.KOPI írta:Az egyik problem az volt hogy a gombok kiválasztásánál nem volt beállitva a force f..back ujraérzékelés.A másik meg az hogy én az erösséget + irányba huztam,és dfp nél negativ irányba erösödik a visszahatás.ettöl független még mindig olyan hogy ha belépek a játékba,kikapcsol a ff back de ha megnyomom az elöbb emlitett gombot egyböl müködik.Ginger17 írta:Most akkor már áruld el, hogy mi volt a gond! Vagyunk páran DFP-vel, hátha nekünk is előjön.KOPI írta:ennyire azért nem vagyok láma :D De már megoldodott a problémám.
köszönöm mindenkinek,föleg Tommy78 nak.
Mit jelent pontosan ez az újraérzékelés? Mert nálam is elő szokott fordulni ilyesmi, sőt Dietrich rendszeresen szív vele. Tehát be kell állítani egy gombra... angolul ez melyik beállítás?
Peter Rigo
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Reset FFBGinger17 írta:Basszus... én nem is tudtam, hogy van ilyen.KOPI írta:Az egyik problem az volt hogy a gombok kiválasztásánál nem volt beállitva a force f..back ujraérzékelés.A másik meg az hogy én az erösséget + irányba huztam,és dfp nél negativ irányba erösödik a visszahatás.ettöl független még mindig olyan hogy ha belépek a játékba,kikapcsol a ff back de ha megnyomom az elöbb emlitett gombot egyböl müködik.Ginger17 írta: Most akkor már áruld el, hogy mi volt a gond! Vagyunk páran DFP-vel, hátha nekünk is előjön.
Mit jelent pontosan ez az újraérzékelés? Mert nálam is elő szokott fordulni ilyesmi, sőt Dietrich rendszeresen szív vele. Tehát be kell állítani egy gombra... angolul ez melyik beállítás?
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Az túlzás, hogy rendszeresen szivok vele..csak néha.
Nem DFP hanem Logitech sajátosság a negativba kell rakni hogy legyen FF viszont ha valaki használja az FF plugint akkor nem kell minuszba rakni az értéket.
Erről lenne szó: http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... B%20Plugin
Nem DFP hanem Logitech sajátosság a negativba kell rakni hogy legyen FF viszont ha valaki használja az FF plugint akkor nem kell minuszba rakni az értéket.
Erről lenne szó: http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... B%20Plugin
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Dietrich, Bedy, Ginger
Elértük megint a kritikus tömeget, holnap 3 vizsgázó biztosan lesz.
Sajnos ezt a rendszert nem tudjuk gyorsítani, mégha egyszerre is csináljuk az első két feladatot és pl. Bedy nézi Jocot, Ginger Kopit én meg Mozartot hallgatom, akkor is a többi feladatnál "dugó" keletkezik főleg Road pályákon ahol a 2. feladat is már hosszadalmasabb - valakinek sokat kell várni.
Egy szó mint száz, szükségünk van még egy vizsgáztatóra Indyben, 2-2 fős csoportokban vizsgázatnánk. Jó volna ha az a valaki HRC-s lenne mert egyben a tervezett HRC-s kasznis vizsgarendszer kialakításában és vizsgáztatásban is tapasztaltan részt tudna majd venni. Ez ügyben várom a javaslatokat Dietrichtől.
Holnap azt javaslom, 1.2.feladatot a példa szerint. A 3-ast WA Mozarttal és Kopival egyszerre közösen csináljuk meg. Utána vegyük nagyító alá Joco-t.
Elértük megint a kritikus tömeget, holnap 3 vizsgázó biztosan lesz.
Sajnos ezt a rendszert nem tudjuk gyorsítani, mégha egyszerre is csináljuk az első két feladatot és pl. Bedy nézi Jocot, Ginger Kopit én meg Mozartot hallgatom, akkor is a többi feladatnál "dugó" keletkezik főleg Road pályákon ahol a 2. feladat is már hosszadalmasabb - valakinek sokat kell várni.
Egy szó mint száz, szükségünk van még egy vizsgáztatóra Indyben, 2-2 fős csoportokban vizsgázatnánk. Jó volna ha az a valaki HRC-s lenne mert egyben a tervezett HRC-s kasznis vizsgarendszer kialakításában és vizsgáztatásban is tapasztaltan részt tudna majd venni. Ez ügyben várom a javaslatokat Dietrichtől.
Holnap azt javaslom, 1.2.feladatot a példa szerint. A 3-ast WA Mozarttal és Kopival egyszerre közösen csináljuk meg. Utána vegyük nagyító alá Joco-t.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Részemről rendben.metosz írta:@Dietrich, Bedy, Ginger
Elértük megint a kritikus tömeget, holnap 3 vizsgázó biztosan lesz.
Sajnos ezt a rendszert nem tudjuk gyorsítani, mégha egyszerre is csináljuk az első két feladatot és pl. Bedy nézi Jocot, Ginger Kopit én meg Mozartot hallgatom, akkor is a többi feladatnál "dugó" keletkezik főleg Road pályákon ahol a 2. feladat is már hosszadalmasabb - valakinek sokat kell várni.
Egy szó mint száz, szükségünk van még egy vizsgáztatóra Indyben, 2-2 fős csoportokban vizsgázatnánk. Jó volna ha az a valaki HRC-s lenne mert egyben a tervezett HRC-s kasznis vizsgarendszer kialakításában és vizsgáztatásban is tapasztaltan részt tudna majd venni. Ez ügyben várom a javaslatokat Dietrichtől.
Holnap azt javaslom, 1.2.feladatot a példa szerint. A 3-ast WA Mozarttal és Kopival egyszerre közösen csináljuk meg. Utána vegyük nagyító alá Joco-t.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Az Indianapolis 500 felkészülési menetrendje, valamint időpontjai.
2008.12.02 20.00 - jogosítványszerzés, 125 mérföldes tesztverseny
2008.12.04 20.00 - Pole Day (részletek a kiírás szerint)
2008.12.09 20.00 - jogosítványszerzés, 125 mérföldes tesztverseny
2008.12.11 19.00 - Indianapolis 500 200 kör (max. 3 óra)
2008.12.02 20.00 - jogosítványszerzés, 125 mérföldes tesztverseny
2008.12.04 20.00 - Pole Day (részletek a kiírás szerint)
2008.12.09 20.00 - jogosítványszerzés, 125 mérföldes tesztverseny
2008.12.11 19.00 - Indianapolis 500 200 kör (max. 3 óra)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 szer. nov. 26, 2008 3:00 pm-kor.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ez nálunk nehézkes mert aki vizsgáztat zártkasztnis bajnokságban az nem indul ow-ben. már magát a vizsgarendszert sem volt egyszerű elfogadtatnom velük...metosz írta:@Dietrich, Bedy, Ginger
Egy szó mint száz, szükségünk van még egy vizsgáztatóra Indyben, 2-2 fős csoportokban vizsgázatnánk. Jó volna ha az a valaki HRC-s lenne mert egyben a tervezett HRC-s kasznis vizsgarendszer kialakításában és vizsgáztatásban is tapasztaltan részt tudna majd venni. Ez ügyben várom a javaslatokat Dietrichtől
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Az indianapolisi felkészülés közben egy kis kikapcsolódást ajánlanék.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=3564
Ez lesz a tavaszi Vancouver-i versenyünk helyszíne. A pályán még semmi sincs belőve (se a körszám, se a fogyasztás, se a kamera...), de tesztelni és "frászt kapni" jó lesz.
Szóval érdemes belefektetni egynéhány karikát és máris elkezdi élvezni az ember...
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=3564
Ez lesz a tavaszi Vancouver-i versenyünk helyszíne. A pályán még semmi sincs belőve (se a körszám, se a fogyasztás, se a kamera...), de tesztelni és "frászt kapni" jó lesz.
Szóval érdemes belefektetni egynéhány karikát és máris elkezdi élvezni az ember...
Peter Rigo
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tequila írta:Elkészült az Indy500 Intro beta verziója, elérhető a maszim FTP-n, sajna nemtom onnan hogyan kell kilinkelni, de gondolom akit érdekel úgyis megtalálja :D
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... -Intro.wmv
csak a media könyvtár:
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... GOK/MEDIA/
nagyon állat! Viszont a végén kellene egy robbanás, a statikusból hírtelen pár másodperc száguldás egy WUUUUUUUUUUUUUUUUU
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kezdek félni! srácok ha ez így megy tovább futamon nagy vita lesz, ne akarjon már mindenki ennyire nyerni. Attól félek túlspannoljátok magatokat és a játék helyett már vérre fog menni a dolog.
Mozart sajnos lelépett, gondolom bizonyítottnak érzi a tézisét miszerint nem vagyunk elég jók a pályán.
Sajnálom de nem lesz olyan első 10 kör oválon soha sem, hogy ne lenne baleset, az életben sincs, pedig ott azért pár milla meg emberéletek vannak a pályán.
Nem érdemes lelépni az elején egy baleset miatt, mert nagyon hosszú a pálya és elég valószínű, hogy körveszteség nélkül fel lehet újra zárkózni.
Mozart sajnos lelépett, gondolom bizonyítottnak érzi a tézisét miszerint nem vagyunk elég jók a pályán.
Sajnálom de nem lesz olyan első 10 kör oválon soha sem, hogy ne lenne baleset, az életben sincs, pedig ott azért pár milla meg emberéletek vannak a pályán.
Nem érdemes lelépni az elején egy baleset miatt, mert nagyon hosszú a pálya és elég valószínű, hogy körveszteség nélkül fel lehet újra zárkózni.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Én úgy láttam a 2. rajtunk már jó volt, ott kellett volna tovább engedni a dolgot de inkább úgy döntött Ginger, hogy tesztejük a rajtot. Meg is kérdezte és senkinek nem volt ellenére, legalábbis szóban senki nem jelezte, hogy gond van ezzel. Én személyesen élveztem és akartam volna még 10 új rajtot, de érezhető volt a levegőben, hogy már sokan kivannak.Tommy78 írta:tudom, hogy nem érdemes lelépni, de azon kívül, hogy a pingem is inkább rossz volt mint jó, nem volt kedvem még 35x új rajtot kezdeni, mert mindegyik balesettel kezdődött, és nem is maga a verseny, hanem a felvezető kör. Az 5. restart után nekem elég volt. Bocsi.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
én nem értem minek kell ez a hűdenagy feszültség.. most jó hogy indy500 és ez 4x olyan fontos mint bármelyik de azt nem szabadna elfelejteni hogy ez egy JÁTÉK... én sajnálom hogy itt szinte mindenki ezt véresen komolyra veszi :(
pláne hogy ez egy tesztfutam ami arra van hogy a hibákat kiszűrjük, és gyakoroljuk a hiányosságainkat
pláne hogy ez egy tesztfutam ami arra van hogy a hibákat kiszűrjük, és gyakoroljuk a hiányosságainkat
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Szia!Csaba írta:Szeretném megkérni azt az uriembert aki tasztfutamon megállás nélkül probált okítaní, (mondhatnám ugyis hogy osztotta az észt). Vegyen fel msnre, szeretnék vele beszélni. Köszönöm szépen. MSN címem az adatlapomon.
1. Ne beszélj itt rébuszokban, mindenki tudja, hogy én magyaráztam neked...
2. Okaként annyit, hogy kétszer rohantál a sorba a sárga alatt...
3. Ne haragudj, hogy indulatos voltam - de 2x trafáltál el... nem akartalak megbántani.
4. A lassítást már az egyenesben megkezdtük, te a T2-ben rohantál belénk... miért nem lehet előbb lassítani???
5. MSN-em nincs, osszad nekem az észt, hogy miért jó az nekem...
...szóval sztem egyikünknek sem volt jó napja, ráadásul ahogy nézem az utsó 2 ovál versenyt kihagytad... utoljára oválon Richmondban voltál szeptemberben. Magyarul veszítettél a rutinodból, mert emlékeim szerint ilyeneket nem szoktál csinálni, mint ahogy én sem szoktam megforogni, meg G-BoR sem szokott bakizni... na nem dumálok.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 kedd dec. 02, 2008 11:04 pm-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Pontosan ezt akartam mondani amit metosz és Gerrard... a sok újra rajtot ráadásul keddre legalizálni fogjuk, mert amikorra meglesz mindenkinek a fix helye a rajtrácson igenis tesztelni és tesztelni és tesztelni fogjuk a rajtot, mert muszáj megtanulni...
... én nem tudom mi volt ma - én is keresztbeálltam - de sokunknak kicsit sok(k) volt a dolog, az tuti.
Elnézést érte... Mozarttól gondolom kapunk a fejünkre, mert mostmár nem fogja elhinni, hogy milyen klassz IRL szezont toltunk anno.
Tobynak grat a vizsgához!
... én nem tudom mi volt ma - én is keresztbeálltam - de sokunknak kicsit sok(k) volt a dolog, az tuti.
Elnézést érte... Mozarttól gondolom kapunk a fejünkre, mert mostmár nem fogja elhinni, hogy milyen klassz IRL szezont toltunk anno.
Tobynak grat a vizsgához!
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Énis számolok ok? :D
1., Nem tudtam hogy ki vagy, nem ismerlek meg hangról.
2., Nem rohantam nektek, szépen elmentem és mikor vissza lassultam beélltam mögétek.
3., Nem haragszom, de ez másokat zavar ez, és SENKIHEZ NEM ÉRTEM HOZZÁ!!!!!!!!!!
4., Így van előbb is lassíthattam volna ha ez szar nem irná hogy menjek gyorsabban, mert tudtommal ha ezt agy darabig irja akkor Stop & Go, ha tévedtem elnézést, ezért nyomtam.
5., Nem akartam osztani, csak kulturáltan beszélni veled, és lehet meg is kedveltek volna, mert az első (második) benyomás alapján nem szeretek itélni.
Nem szokásom okoskodni.
6. Utálok számolni :D:D:D:D::D Szóval hagyjuk abba:D
És igen kihagytam, de ez nem emiatt volt, és nekem jó napom volt a 3. restartig, csak tényleg ezt tisztázzuk hogyha azt irja hogy menjek gyorsabban akkor mi van??????
És igen mindenki hibázik, de az durva hogy mind az állórajtnál mind a repülő rajtnál mi van, na mind1
Még élek remélek! :D :D
1., Nem tudtam hogy ki vagy, nem ismerlek meg hangról.
2., Nem rohantam nektek, szépen elmentem és mikor vissza lassultam beélltam mögétek.
3., Nem haragszom, de ez másokat zavar ez, és SENKIHEZ NEM ÉRTEM HOZZÁ!!!!!!!!!!
4., Így van előbb is lassíthattam volna ha ez szar nem irná hogy menjek gyorsabban, mert tudtommal ha ezt agy darabig irja akkor Stop & Go, ha tévedtem elnézést, ezért nyomtam.
5., Nem akartam osztani, csak kulturáltan beszélni veled, és lehet meg is kedveltek volna, mert az első (második) benyomás alapján nem szeretek itélni.
Nem szokásom okoskodni.
6. Utálok számolni :D:D:D:D::D Szóval hagyjuk abba:D
És igen kihagytam, de ez nem emiatt volt, és nekem jó napom volt a 3. restartig, csak tényleg ezt tisztázzuk hogyha azt irja hogy menjek gyorsabban akkor mi van??????
És igen mindenki hibázik, de az durva hogy mind az állórajtnál mind a repülő rajtnál mi van, na mind1
Még élek remélek! :D :D
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Tudomásom szerint nem büntet... sőt, ha megállsz elkezdi kiírni, hogy -0,5, majd -1 körrel vagy lemaradva...Csaba írta:Énis számolok ok? :D
1., Nem tudtam hogy ki vagy, nem ismerlek meg hangról.
2., Nem rohantam nektek, szépen elmentem és mikor vissza lassultam beélltam mögétek.
3., Nem haragszom, de ez másokat zavar, és SENKHEZ NEM ÉRTEM HOZZÁ!!!!!!!!!!
4., Így van előbb is lassíthattam volna ha ez szar nem irná hogy menjek gyorsebben, mert tudtommal ha ezt agy darabig irja akkor Stop & Go, ha tévedtem elnézést, ezért nyomtam.
5., Nem akartam osztani, csak kulturáltan beszélni, vele, és lehet meg is kedveltek volna, mert az első (második) b
enyomás alapján nem szeretek itélni.
Nem szokásom okoskodni.
6. Utálok számolni :D:D:D:D::D Szóval hagyjuk abba:D
És igen kihagytam, de ez nem emiatt volt, és nekem jó napom volt a 3. restartig, csak tényleg ezt tisztázzuk hogyha azt irja hogy menjek gyorsabban akkor mi van??????
És igen mindenki hibázik, de az durva hogy mind az állórajtnál mind a repülő rajtnál mi van, na mind1
Még élek remélek! :D :D
Sztem te a rajtoknál történt lemaradással kevered. A dupla sorban, ha lemaradsz, akkor megbüntet. Ulvar ezért cseszegetett engem és igaza volt.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Srácok egy dolgot nagyon vegyetek figyelembe! Ha kell utolsó helyről rajtolok engem annyira nem érdekel...csak azt szeretném hogy tiszta verseny legyen...
Óvatosan kell hát 500mérföld és 3 óráról beszélünk...nem kéne még 12 kört se menni sárga alatt ha oda figyelünk egymásra és nem az első körökben próbáljuk eldönteni a versenyünket.
Szépen lightosan nem kell itt rohanni kapkodni...Anno IRL be sikerült de az egy másik mod új emberekkel.. a rutinosabbaknak is figyelnie kéne mert lehet hogy jól rajtoltok de abból puff lesz ahogy Ginger és G-BoRnak is sikerült.
De Csabának is mondhatom hogy a PC lassított be minket első helyezetteket ezért voltunk lassúak előttetek nem akartunk egymásra szaladni, és ha nem húzódom félre lehet nekem rohansz...tehát nézni kell az alsó csíkon is hogy hol tartunk mi és hol a PC és annak megfelően a tempot megválasztani úgy hogy a fékezésnél ne csússzatok meg....1-1es szárnyról beszélünk.
Én csak egy dolgot szeretnék, ha mindenki a legjobbját adná, készülne a futamra párban vagy több emberrel hogy gyakorolják a szélárnyékot a rajtot az elindulást az újrarajtolást! Mindenki és akkor nem lesz gond
Mutassuk meg hogy tényleg az ország legjobb pilótái versenyeznek itt!! és ne legyen mostmár középpontban a PC hanem mi legyünk ahogy versenyzünk!!! úgyhogy hajrá Jó felkészülést és sok sikert kívánok mindenkinek.
Óvatosan kell hát 500mérföld és 3 óráról beszélünk...nem kéne még 12 kört se menni sárga alatt ha oda figyelünk egymásra és nem az első körökben próbáljuk eldönteni a versenyünket.
Szépen lightosan nem kell itt rohanni kapkodni...Anno IRL be sikerült de az egy másik mod új emberekkel.. a rutinosabbaknak is figyelnie kéne mert lehet hogy jól rajtoltok de abból puff lesz ahogy Ginger és G-BoRnak is sikerült.
De Csabának is mondhatom hogy a PC lassított be minket első helyezetteket ezért voltunk lassúak előttetek nem akartunk egymásra szaladni, és ha nem húzódom félre lehet nekem rohansz...tehát nézni kell az alsó csíkon is hogy hol tartunk mi és hol a PC és annak megfelően a tempot megválasztani úgy hogy a fékezésnél ne csússzatok meg....1-1es szárnyról beszélünk.
Én csak egy dolgot szeretnék, ha mindenki a legjobbját adná, készülne a futamra párban vagy több emberrel hogy gyakorolják a szélárnyékot a rajtot az elindulást az újrarajtolást! Mindenki és akkor nem lesz gond
Mutassuk meg hogy tényleg az ország legjobb pilótái versenyeznek itt!! és ne legyen mostmár középpontban a PC hanem mi legyünk ahogy versenyzünk!!! úgyhogy hajrá Jó felkészülést és sok sikert kívánok mindenkinek.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Hát végül is csak teszt volt, legalább megtanultuk és versenyen mindenki óvatosabb lesz. Ráadásul úgy dobtam el a verdát, amiről nem régen azt írtam, hogy szánalmas hiba :D Na mind1. Én szeretem ezt a ligát Csak ne utáljatok meg ilyen gyorsan :DGinger17 írta:Pontosan ezt akartam mondani amit metosz és Gerrard... a sok újra rajtot ráadásul keddre legalizálni fogjuk, mert amikorra meglesz mindenkinek a fix helye a rajtrácson igenis tesztelni és tesztelni és tesztelni fogjuk a rajtot, mert muszáj megtanulni...
... én nem tudom mi volt ma - én is keresztbeálltam - de sokunknak kicsit sok(k) volt a dolog, az tuti.
Elnézést érte... Mozarttól gondolom kapunk a fejünkre, mert mostmár nem fogja elhinni, hogy milyen klassz IRL szezont toltunk anno.
Tobynak grat a vizsgához!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
én spec. szeretlek és közben mivel nem a tengerparton vagyunk még a lábam se homokos.W A Mozart írta: Hát végül is csak teszt volt, legalább megtanultuk és versenyen mindenki óvatosabb lesz. Ráadásul úgy dobtam el a verdát, amiről nem régen azt írtam, hogy szánalmas hiba :D Na mind1. Én szeretem ezt a ligát Csak ne utáljatok meg ilyen gyorsan :D
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
Urak!
Tegnapi poleday közvetítését, felraktam FTP-re is:
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... oleday.wmv
jó szórakozást!
Tegnapi poleday közvetítését, felraktam FTP-re is:
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... oleday.wmv
jó szórakozást!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Szerintem az IDT modok továbbra sem alkalmasak oválra..mert akkor miért van ennyi hiba és nem a kezdőknél? Na mindegy majd áprilistól jobbak lesznek az oválok ;)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Várható 2009-es rajtlista IndyCarban
Teljes szezonos csapatok:
1. AJ FOYT RACING = #14 - Vitor Meira
2. ANDRETTI GREEN RACING = #7 - Danica Patrick
3. ANDRETTI GREEN RACING = #11 - Tony Kanaan
4. ANDRETTI GREEN RACING = #26 - Marco Andretti
5. ANDRETTI GREEN RACING = #27 - Hideki Mutoh
6. CONQUEST RACING = #36 - Alex Tagliani ???
7. DALE COYNE RACING = #19 - ???
8. DREYER & REINBOLD RACING = #15 - Buddy Rice ???
9. HVM RACING = #33 - Ernesto Viso
10. LUCZO DRAGON RACING = #12 - Raphael Matos
11. NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING = #06 - Graham Rahal
12. PANTHER RACING = #4 - Dan Wheldon
13. TARGET CHIP GANASSI RACING = #9 - Scott Dixon
14. TARGET CHIP GANASSI RACING = #10 - Dario Franchitti
15. TEAM 3G = #98 - Stanton Barrett
16. TEAM PENSKE = #3 - Sebastien Bourdais v. Justin Wilson ???
17. TEAM PENSKE = #6 - Ryan Briscoe
18. VISION RACING = #2 - A.J. Foyt IV
19. VISION RACING= #20 - Ed Carpenter
Nem teljes szezonos csapatok:
20. SARAH FISHER RACING = #67 - Sarah Fisher [csak ovál]
21. TEAM 3G = # - ??? [Motegi, Indianapolis]
22. PCM/RUBICON RACING = # - Mario Dominguez ??? [8-10 verseny]
Bizonytalan teljes szezonos autók:
23. CONQUEST RACING = #34 - Jaime Camara ???
24. DALE COYNE RACING = #18 - Bruno Junqueira ???
25. DREYER & REINBOLD RACING = #23 - Milka Duno/Townsend Bell ???
26. KV RACING TECHNOLOGY = #32 - Oriol Servia ???
27. NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING = #02 - Justin Wilson v. Robert Doornbos v. Sebastien Bourdais ???
28. RAHAL LETTERMAN RACING = #17 - Ryan Hunter-Reay ???
Spekulációk további induló autókról:
29. AJ FOYT RACING = #41 - ???
30. FORSYTHE RACING = # - ???
31. HVM RACING = # - Robert Doornbos ???
32. KV RACING TECHNOLOGY = #8 - Will Power ???
33. PANTHER RACING = # - Anthony Davidson v. Mike Conway v. Giorgio Pantano ???
34. WALKER RACING = # - Paul Tracy ???
A listát Spedway barátom állitja össze és minden pénteken frissiti a megjelent hivatalos anyagokból, bejelentésekbő, amcsi médiában leirtakból és csapatok sajtóiból.
piros = hivatalosan bejelentett
Fekete = nagyon valószínű, de még nem hivatalosan bejelentett
Teljes szezonos csapatok:
1. AJ FOYT RACING = #14 - Vitor Meira
2. ANDRETTI GREEN RACING = #7 - Danica Patrick
3. ANDRETTI GREEN RACING = #11 - Tony Kanaan
4. ANDRETTI GREEN RACING = #26 - Marco Andretti
5. ANDRETTI GREEN RACING = #27 - Hideki Mutoh
6. CONQUEST RACING = #36 - Alex Tagliani ???
7. DALE COYNE RACING = #19 - ???
8. DREYER & REINBOLD RACING = #15 - Buddy Rice ???
9. HVM RACING = #33 - Ernesto Viso
10. LUCZO DRAGON RACING = #12 - Raphael Matos
11. NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING = #06 - Graham Rahal
12. PANTHER RACING = #4 - Dan Wheldon
13. TARGET CHIP GANASSI RACING = #9 - Scott Dixon
14. TARGET CHIP GANASSI RACING = #10 - Dario Franchitti
15. TEAM 3G = #98 - Stanton Barrett
16. TEAM PENSKE = #3 - Sebastien Bourdais v. Justin Wilson ???
17. TEAM PENSKE = #6 - Ryan Briscoe
18. VISION RACING = #2 - A.J. Foyt IV
19. VISION RACING= #20 - Ed Carpenter
Nem teljes szezonos csapatok:
20. SARAH FISHER RACING = #67 - Sarah Fisher [csak ovál]
21. TEAM 3G = # - ??? [Motegi, Indianapolis]
22. PCM/RUBICON RACING = # - Mario Dominguez ??? [8-10 verseny]
Bizonytalan teljes szezonos autók:
23. CONQUEST RACING = #34 - Jaime Camara ???
24. DALE COYNE RACING = #18 - Bruno Junqueira ???
25. DREYER & REINBOLD RACING = #23 - Milka Duno/Townsend Bell ???
26. KV RACING TECHNOLOGY = #32 - Oriol Servia ???
27. NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING = #02 - Justin Wilson v. Robert Doornbos v. Sebastien Bourdais ???
28. RAHAL LETTERMAN RACING = #17 - Ryan Hunter-Reay ???
Spekulációk további induló autókról:
29. AJ FOYT RACING = #41 - ???
30. FORSYTHE RACING = # - ???
31. HVM RACING = # - Robert Doornbos ???
32. KV RACING TECHNOLOGY = #8 - Will Power ???
33. PANTHER RACING = # - Anthony Davidson v. Mike Conway v. Giorgio Pantano ???
34. WALKER RACING = # - Paul Tracy ???
A listát Spedway barátom állitja össze és minden pénteken frissiti a megjelent hivatalos anyagokból, bejelentésekbő, amcsi médiában leirtakból és csapatok sajtóiból.
piros = hivatalosan bejelentett
Fekete = nagyon valószínű, de még nem hivatalosan bejelentett
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Még hírek, pletykák:
Szóval, a Honda a következő közleményt adta ki:
"Sajnálatos, hogy a jelenlegi globális gazdasági helyzetben a Honda a Formula 1-es programjának befejezésére kényszerül. Ugyanakkor a Honda az amerikai motorsportokban folytatni kívánja részvételét 2009-ben. A versenyzés mindig is fontos szerepet játszott a Honda vállalat történetében, a versenyzés nyújtotta kihívások vállalása a Honda által vallott egyik legfontosabb érték. Azért versenyzünk, hogy folyamatosan tanuljunk és nyerjünk. Midkét hagyományt folytatni kívánjuk 2009-ben és azon túl is."
Reméljük, ezt képesek is lesznek betartani.
A francba is, nem gondoltam volna egy-két éve, hogy szurkolni fogok a Hondának a kitartásért...
A TSO utánakérdezősködött a paddockban, hogy ki mit gondol a minapi fejleményekről és a gazdasági helyzetről, de nem tapasztaltak nagyobb aggódást, mint általában. A csapattagok többsége már megszokta, hogy egy bizonytalan világban dolgozik, így tulajdonképpen már az pozitív, ha nem rugják ki őket. Konszenzus van arról, hogy veszteni fog a széria autót és olyan 23-24 köré lövik be a számot, ha 24 lenne, az már nagy sikernek lenne értékelhető.
Viszont van néhány jó hír konkrétan a csapatok háza tájáról:
Mark Johnsonnal közölte a KV Racing vezetése, hogy készítse a csapatot a 2009-es szezonra, egy autó biztosan lesz. Johnson már négy új embert fel is vett, Kalkhovenék pedig rajta vannak az APEX listáján, mint potenciális szponzorálandó csapat. A KV csapat mellett versenyben van az új etanolszállító pénzéért a Rahal csapat is és még pár gárda, akikről konkrétan még nem tudni.
Nelson Philippe iránt több csapat is érdeklődik, most azt mondják, a Conquest csapathoz van a legnagyobb esélye Alex Tagliani mellé.
Dennis Reinbold azt mondta a TSO-nak, hogy a csapat két autóval tervez. Még tárgyalnak szponzorokkal. Rice-t teljes szezonra szeretnék, de még nincs elég pénz. Tárgyalnak Milkával, de még nincs lefixálva, a CITGO mennyi pénzt ad, az hány versenyre lesz elég és mely versenyeken fog versenyezni. Bell és más versenyzők is a kalapban vannak, akikkel ki lehet majd egészíteni teljes szezonra a #23-as autó szereplését.
A Rubicon tulajdonosa, Jim Freudenberg vmin dolgozik a háttérben, pontosan nem tudni miről van szó, de hamarosan utánajárnak. Állítólag a PCM és a Rubicon összeolvad és amennyiben a Roth csapattól valóban vettek meg autókat, akkor szponzorpénztől függően akár két autót is tudnának indítani. A technikai feltételek, felszerelés tehát megvan hozzá, de pénz is kell ahhoz, hogy működjön a dolog. Szóval ezen a fronton nagyon sok a bizonytalanság és meg nem erősített pletyka, de talán a következő hétben tisztulhat a kép.
Szintén Spedwaytől az infó. Ő irta az Indy500-ról az összefoglalót is.
Szóval, a Honda a következő közleményt adta ki:
"Sajnálatos, hogy a jelenlegi globális gazdasági helyzetben a Honda a Formula 1-es programjának befejezésére kényszerül. Ugyanakkor a Honda az amerikai motorsportokban folytatni kívánja részvételét 2009-ben. A versenyzés mindig is fontos szerepet játszott a Honda vállalat történetében, a versenyzés nyújtotta kihívások vállalása a Honda által vallott egyik legfontosabb érték. Azért versenyzünk, hogy folyamatosan tanuljunk és nyerjünk. Midkét hagyományt folytatni kívánjuk 2009-ben és azon túl is."
Reméljük, ezt képesek is lesznek betartani.
A francba is, nem gondoltam volna egy-két éve, hogy szurkolni fogok a Hondának a kitartásért...
A TSO utánakérdezősködött a paddockban, hogy ki mit gondol a minapi fejleményekről és a gazdasági helyzetről, de nem tapasztaltak nagyobb aggódást, mint általában. A csapattagok többsége már megszokta, hogy egy bizonytalan világban dolgozik, így tulajdonképpen már az pozitív, ha nem rugják ki őket. Konszenzus van arról, hogy veszteni fog a széria autót és olyan 23-24 köré lövik be a számot, ha 24 lenne, az már nagy sikernek lenne értékelhető.
Viszont van néhány jó hír konkrétan a csapatok háza tájáról:
Mark Johnsonnal közölte a KV Racing vezetése, hogy készítse a csapatot a 2009-es szezonra, egy autó biztosan lesz. Johnson már négy új embert fel is vett, Kalkhovenék pedig rajta vannak az APEX listáján, mint potenciális szponzorálandó csapat. A KV csapat mellett versenyben van az új etanolszállító pénzéért a Rahal csapat is és még pár gárda, akikről konkrétan még nem tudni.
Nelson Philippe iránt több csapat is érdeklődik, most azt mondják, a Conquest csapathoz van a legnagyobb esélye Alex Tagliani mellé.
Dennis Reinbold azt mondta a TSO-nak, hogy a csapat két autóval tervez. Még tárgyalnak szponzorokkal. Rice-t teljes szezonra szeretnék, de még nincs elég pénz. Tárgyalnak Milkával, de még nincs lefixálva, a CITGO mennyi pénzt ad, az hány versenyre lesz elég és mely versenyeken fog versenyezni. Bell és más versenyzők is a kalapban vannak, akikkel ki lehet majd egészíteni teljes szezonra a #23-as autó szereplését.
A Rubicon tulajdonosa, Jim Freudenberg vmin dolgozik a háttérben, pontosan nem tudni miről van szó, de hamarosan utánajárnak. Állítólag a PCM és a Rubicon összeolvad és amennyiben a Roth csapattól valóban vettek meg autókat, akkor szponzorpénztől függően akár két autót is tudnának indítani. A technikai feltételek, felszerelés tehát megvan hozzá, de pénz is kell ahhoz, hogy működjön a dolog. Szóval ezen a fronton nagyon sok a bizonytalanság és meg nem erősített pletyka, de talán a következő hétben tisztulhat a kép.
Szintén Spedwaytől az infó. Ő irta az Indy500-ról az összefoglalót is.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 67 vendég