-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Augusztus 12-13-án sokan mennek tesztelni Sonomába:
TEAMS/DRIVERS TESTING:
A.J. Foyt Racing (Ryan Hunter-Reay)
Andretti Green Racing (TBD)
Conquest Racing (Nelson Philippe)
Dale Coyne Racing (Justin Wilson)
Dreyer & Reinbold Racing (Mike Conway/Milka Duno)
Luczo Dragon Racing (Raphael Matos)
Panther Racing (Dan Wheldon)
Target Chip Ganassi Racing (Scott Dixon)
Team Penske (Ryan Briscoe/Helio Castroneves
TEAMS/DRIVERS TESTING:
A.J. Foyt Racing (Ryan Hunter-Reay)
Andretti Green Racing (TBD)
Conquest Racing (Nelson Philippe)
Dale Coyne Racing (Justin Wilson)
Dreyer & Reinbold Racing (Mike Conway/Milka Duno)
Luczo Dragon Racing (Raphael Matos)
Panther Racing (Dan Wheldon)
Target Chip Ganassi Racing (Scott Dixon)
Team Penske (Ryan Briscoe/Helio Castroneves
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tracy legfrisebb blogjából:
"Muszáj szólnom Milkáról. Katasztrofális, amit művel, és még csak nem is szórakoztató. Miért kapott ő egyáltalán rajtengedélyt? Ő nézzük csak... hét másodpercre van mögöttem, ami azt jelenti nyolc másodpercre Briscoe-tól. Ez annyit jelent, hogy ha nem lesz sárga, Ryan kilenc vagy tíz körönként kört fog adni neki! Miért engedik vezetni? Miért égeti magát ennyire?
Ha összehasonlítjuk a kvalin futott idejét 1:14.5371 mp, tíz (!!!) Atlantic versenyző is előtte végzett köridők szempontjából!!!
"Nem sok mindenről tudok egyébként írni. Természetesen mindenki Gil de Ferran új csapatáról beszél és épp most láttam, ahogy Pagenaud-val megnyerte az ALMS versenyt. Nyilvánvalóan azonnal egy jól teljesítő alakulat lesznek és nagyon szívesen dolgoznék ott, ha Gil engem akarna. Most a legforróbb pletyka, hogy Dixon megy oda, Mario Moraes pedig az AGR csapathoz Tony Kanaan mellé. Nem tudom, hogy miért akarná ezt, mert úgy tűnik minden rendben megy itt a KV-nél. Az AGR egy kicsit jobbnak tűnik ezen a hétvégén, de összeségében elég rossz évük van.
"Bárcsak nekem is lennének ilyen dillemáim, hogy melyik szerződést válasszam. Lássuk mit tudunk elérni holnap, hátha sikerül felkelteni az érdeklődést."
Egyébként még leírta, hogy a rajtnál agresszív lesz, minél több embert akar megelőzni azonnal, főleg Viso-t és Hunter-Reayt mert náluk gyorsabbnak érzi magát és nem akar beragadni mögéjük.
Kvali eredménye
"Muszáj szólnom Milkáról. Katasztrofális, amit művel, és még csak nem is szórakoztató. Miért kapott ő egyáltalán rajtengedélyt? Ő nézzük csak... hét másodpercre van mögöttem, ami azt jelenti nyolc másodpercre Briscoe-tól. Ez annyit jelent, hogy ha nem lesz sárga, Ryan kilenc vagy tíz körönként kört fog adni neki! Miért engedik vezetni? Miért égeti magát ennyire?
Ha összehasonlítjuk a kvalin futott idejét 1:14.5371 mp, tíz (!!!) Atlantic versenyző is előtte végzett köridők szempontjából!!!
"Nem sok mindenről tudok egyébként írni. Természetesen mindenki Gil de Ferran új csapatáról beszél és épp most láttam, ahogy Pagenaud-val megnyerte az ALMS versenyt. Nyilvánvalóan azonnal egy jól teljesítő alakulat lesznek és nagyon szívesen dolgoznék ott, ha Gil engem akarna. Most a legforróbb pletyka, hogy Dixon megy oda, Mario Moraes pedig az AGR csapathoz Tony Kanaan mellé. Nem tudom, hogy miért akarná ezt, mert úgy tűnik minden rendben megy itt a KV-nél. Az AGR egy kicsit jobbnak tűnik ezen a hétvégén, de összeségében elég rossz évük van.
"Bárcsak nekem is lennének ilyen dillemáim, hogy melyik szerződést válasszam. Lássuk mit tudunk elérni holnap, hátha sikerül felkelteni az érdeklődést."
Egyébként még leírta, hogy a rajtnál agresszív lesz, minél több embert akar megelőzni azonnal, főleg Viso-t és Hunter-Reayt mert náluk gyorsabbnak érzi magát és nem akar beragadni mögéjük.
Kvali eredménye
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 219
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 7:22 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
az IRL kiadta ukászba amcsi mérnöknek tanulóknak, hogy tervezzék meg a jövő amcsi ow autóját..jelenleg szárnyak nélküliben gondolkodnak..nem vicc.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
RM pletykák:
Továbbra is hallani, hogy az AGR szakad. Michael Andretti Gery Petersonnal (aki a szponzora a csapat Indy Lights programjának és most Montagnynak) válni ki és Kanaannak és Marcoval vinnék tovább a saját csapatukat. Kevin Savoree és Kim Green pedig menne tovább a magaútján, és még az is lehet, hogy Barry Green visszatér. Újra megalakulna a klasszikus Team Green? Érintettek nem nyilatkoztak eddig, ugyhogy én fenntartásokkal kezelném ezt. Amugy Tracy állítólag Kevin Savoree-val vette fel a kapcsolatot a jövő évi versenyzéssel kapcsolatban, nem Andrettivel. Gondoltam ennek a részletnek jelentősége lehet most már, hogy az AGR felbomlásáról suttognak.
Rob Edwards, aki 15 éven át dolgozott Derrick Walker csapatánál főmérnökként, igazgatóként, csatlakozik a Jim Freudenberg és Alex Tagliani által létrejövő új csapathoz. Miller értesülései szerint már meköttetett az üzlet és fel lettek vásárolva az egykori Roth Racing felszerelései. Tagliani már utalt erre, hogy 2010-re nagyon határozott és komoly tervei vannak, ez pedig kétségtelenül e felé mutat. Amíg pletyka, addig csak remélni tudjuk, hogy ez így is van/lesz.
Adrian Fernandez és Tom Andersen aktívan keresik a szponzorokat, mert vissza akarnak térni az IRL-be. "Vissza akarunk térni az IRL-be, újra ott akarok lenni Indyben, de már nem versenyzőként," - mondta Fernandez, aki idén 46 éves.
Duncan Dayton, akiről korábban azt pletykálták, ő is gondolkodik a Highcroft Racing IndyCarba hozásán, kijelentette, hogy marad jövőre is az ALMS-ben az Acura döntésétől függetlenül, viszont az Indy 500-on el akarnak indulni.
Továbbra is hallani, hogy az AGR szakad. Michael Andretti Gery Petersonnal (aki a szponzora a csapat Indy Lights programjának és most Montagnynak) válni ki és Kanaannak és Marcoval vinnék tovább a saját csapatukat. Kevin Savoree és Kim Green pedig menne tovább a magaútján, és még az is lehet, hogy Barry Green visszatér. Újra megalakulna a klasszikus Team Green? Érintettek nem nyilatkoztak eddig, ugyhogy én fenntartásokkal kezelném ezt. Amugy Tracy állítólag Kevin Savoree-val vette fel a kapcsolatot a jövő évi versenyzéssel kapcsolatban, nem Andrettivel. Gondoltam ennek a részletnek jelentősége lehet most már, hogy az AGR felbomlásáról suttognak.
Rob Edwards, aki 15 éven át dolgozott Derrick Walker csapatánál főmérnökként, igazgatóként, csatlakozik a Jim Freudenberg és Alex Tagliani által létrejövő új csapathoz. Miller értesülései szerint már meköttetett az üzlet és fel lettek vásárolva az egykori Roth Racing felszerelései. Tagliani már utalt erre, hogy 2010-re nagyon határozott és komoly tervei vannak, ez pedig kétségtelenül e felé mutat. Amíg pletyka, addig csak remélni tudjuk, hogy ez így is van/lesz.
Adrian Fernandez és Tom Andersen aktívan keresik a szponzorokat, mert vissza akarnak térni az IRL-be. "Vissza akarunk térni az IRL-be, újra ott akarok lenni Indyben, de már nem versenyzőként," - mondta Fernandez, aki idén 46 éves.
Duncan Dayton, akiről korábban azt pletykálták, ő is gondolkodik a Highcroft Racing IndyCarba hozásán, kijelentette, hogy marad jövőre is az ALMS-ben az Acura döntésétől függetlenül, viszont az Indy 500-on el akarnak indulni.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
@ KnifeKnife írta:Srácok, stabilan helyettesítsen valaki, nem tudom mikor tudok jönni futamra legközelebb, de biztos időben szólni fogok.
Átírlak tartaléknak. Sztem nem fogják elvinni az autódat (van most több szabad verda is), de ha mégis így lesz, majd kitalálunk valamit... jó lesz így?
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
HÉTVÉGI MENETREND
Augusztus 22., szombat
18:00 - 18:45 Indy Lights szabadedzés
19:00 - 20:30 IndyCar szabadedzés
22:30 - 23:10 Indy Lights időmérő edzés
23:30* - 01:00 IndyCar időmérő edzés
*Tippelési határidő!!!
Augusztus 23., vasárnap
17:30 - 18:00 Indy Lights bemelegítő edzés
19:15 - 19:45 IndyCar bemelegítő edzés
19:45 - 20:15 Indy Lights Pre Race
20:15 - 21:15 Indy Lights verseny
23:00 - 23:50 IndyCar Pre Race
23:50 - 02:00 IndyCar verseny
Augusztus 22., szombat
18:00 - 18:45 Indy Lights szabadedzés
19:00 - 20:30 IndyCar szabadedzés
22:30 - 23:10 Indy Lights időmérő edzés
23:30* - 01:00 IndyCar időmérő edzés
*Tippelési határidő!!!
Augusztus 23., vasárnap
17:30 - 18:00 Indy Lights bemelegítő edzés
19:15 - 19:45 IndyCar bemelegítő edzés
19:45 - 20:15 Indy Lights Pre Race
20:15 - 21:15 Indy Lights verseny
23:00 - 23:50 IndyCar Pre Race
23:50 - 02:00 IndyCar verseny
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
spedway barátom leforditott 2 cikket is. A honlappal vannak gondok még..
Márkanév vs küldetés? Danicának döntenie kell
A régi szép időkben, amikor egy versenyző szériát váltott, csak a tehetségét és a sisakját vitte magával.
Manapság már az üzleti lehetőségeket és márkanevüket is viszik magukkal.
Így van ez Danica Patrick esetében is, aki a jelek szerint 27 évesen egy kisebb krízist él át, mivel elmondása szerint komolyan fontolóra veszi az IndyCar szériából a NASCAR szériába való átlépést.
Miért tenné ezt Danica, aki még csak közel sem került eredeti, saját maga által kitűzött céljaihoz, vagyis az Indianapolis 500 és az IndyCar bajnokság megnyeréséhez? Miért kockáztatja a kudarcot az autósportnak abban az ágában, ahol olyan bajnokok küszködnek/küszködtek, mint Sam Hornish Jr., Dario Franchitti és Juan Pablo Montoya?
A marketingesek azt mondják, a NASCAR a legjobb hely Danica márkanevének, nem beszélve lojális rajongóbázisának vastag pénztárcájáról.
Danica mainstream megjelenésével Amerikában csak Dale Earnhart Jr. rivalizálhat. A múlt héten a Mid-Ohio Sports Car Curse-ön megfigyeltem egy középkorú férfit, aki egy Danica sapkát és egy A.J. Foyt pólót viselt, amin a legenda egy 1960-as évekbeli dirt pályára való autóban ült. Ez a két versenyző nem is lehetne különbözőbb egymástól, de láthatóan a rajongóik mindkettejüket egyenlő mértékben szeretik.
És Amerika egésze is szereti Danicát. Fiatalok és idősek. Férfiak és nők. A sárm és pimaszság lenyűgöző kombinációjaként Danica annyira szorosan odatapasztotta magát Amerikához, amilyen szorosan összefonódnak a kezek a vele való kézfogáskor.
A piaci szereplők számára, melyek között ott van Danica menedzsmenti csapata, az International Management Group (IMG), Danica és a NASCAR párosa a mennyországot jelenti: az IndyCar legjobban kereső versenyzője és a NASCAR pénzeszsákja, ahol minden jobb és nagyobb.
"A NASCAR-os pletykák igazak," - nyilatkozta Patrick, megerősítve azt, hogy nemrég ellátogatott néhány NASCAR topcsapat műhelyébe. "Nyilvánvalóan megvizsgálunk minden lehetőséget, amely szóba jöhet számomra, mint versenyző és márkanév."
Nehéz elképzelni, hogyan bukna el Danica, mint üzlet vagy Danica, mint márkanév a NASCAR világában. Ő az egyetlen IndyCar versenyző, aki komoly üzletet tudott generálni maga köré a póló- és egyéb kegytárgyak eladásával, a "NASCAR Nemzet" pedig egyértelmű lelkesedéssel és tárt karokkal fogadná őt és lelkes pénzköltő követőit.
Ezzel együtt ugyanilyen nehéz elképzelni azt is, hogy Danica sikeres NASCAR versenyző lesz. A stock car-ok vezetése teljesen más hozzáállást és képességeket követel meg. Sokkal többet elért open-wheel versenyzők számára is komoly nehézségeket okozott az átállás.
A háromszoros IndyCar bajnok és Indy 500 győztes Hornish esete a legjobb példa. Teljesítményét idén, második évében sikerült észrevehetően javítania. Még így is legjobb eredménye egy negyedik hely a múlt hétről, jelenleg pedig a 26. helyen áll a Sprint Cup bajnokságban.
Hornish NASCAR tudósítóknak elmondta, hogy szerinte Patrick nem vált teljes NASCAR szezonra 2010-ben.
"Ha valamit csak a pénzért csinálsz, akkor nem leszel boldog ember," - mondta. "Tudom, hogy most is úgy érzi, nagyon zsúfolt a menetrendje, de ha ide átjön, azzal automatikusan megduplázza a versenyei számát. És engem nem érdekel, hogy ki mit mond a tesztszabályokról, de itt sokkal többet lehet tesztelni, mint az IndyCarban. Ami sokkal több munkát is jelent."
Patrick pályafutása három irányba mehet tovább jelenleg. Marad az IndyCar szériában az Andretti Green Racingnél, ahol az elmúlt három évben is versenyzett; vagy csatlakozik a Target Chip Ganassi Racing IndyCar csapatához és limitált számú versenyen elindul az ARCA és/vagy NASCAR Truck és Nationwide szériákban, hogy megérezze, milyen a stock car versenyzés; vagy veszi a bátorságot és teljesen vált NASCAR-ra.
Tony Kanaan, jelenlegi csapattársa nemrég azt nyilatkozta, hogy szerinte Danica marad az AGR-nál, de ez attól is függ, hogy a csapat képes lesz-e elég hasznot hajtó szponzori csomagot összerakni ahhoz, hogy Patrick megnövekedett igényeit kielégítsék. Patrick szemszögéből azt a kérdést is meg kell vizsgálni, hogy az AGR vajon a jövőben is az IndyCar egyik top csapata marad-e, mely elnevezésre épp az idei teljesítményükkel nem igazán szolgálnak rá.
A tiszta NASCAR-os út kecsegtet a leggazdagabb jövővel Danica számára. Keresési képessége minimum megkétszereződne vagy megháromszorozódna, és még inkább részévé válna a nemzeti kultúrának, mint jelenleg. De Patrick rajongói meddig maradnak lojálisak, amennyiben a 38. helyen fog futni a Sprint Cup-ban és vajon Danica mennyire lesz boldog ebben az esetben?
A Ganassi-s lehetőség tűnik a legjobb kompromisszumnak. Az IndyCar széria továbbra is élvezheti a Danica jelenléte jelentette előnyöket, mint versenyző sokat tanulhat olyan profikkal való közös munkából, mint Dario Franchitti és Scott Dixon, emellett kipróbálhatja magát a NASCAR-ban is, hogy lássa, tényleg erre vágyik-e az év 365 napján?
Danica nyilvánvaló pályafutása szempontjából keresztutakhoz érkezett és rengeteg dolog forog kockán amellett, hogy sokan várnak döntésére. Vajon melyik oldal győzedelmeskedik - az üzleti és a márkanevet hajszoló vagy a színtiszta autóversenyző?
Írta: John Oreovicz, 2009. augusztus 20.
Forrás: ESPN.com
------------------------------------------------
Megváltozik az Andretti Green Racing tulajdonosi szerkezete
Michael Andretti nem volt teljesen biztos abban, hogy csapattulajdonos szeretne lenni, amikor 2003-ban Kim Green és Kevin Savoree mellé becsatlakozott az új Andretti Green Racinghez. De az egykori CART bajnok és IndyCar sztár csütörtökön nyilvánvalóvá tette, hogy most már nincsenek kétségei efelől.
Az Andretti Green Racing Inc. tulajdonosai, Andretti, Green és Savoree aláírtak és szándéknyilatkozatot arról, hogy az Andretti Green Promotions és az Andretti Green Toronto cégeket külön vállalatba szervezik ki, az Andretti Green Racing pedig önálló szervezetként megy tovább. Ennek megfelelően a tulajdonosi szerkezet is megváltozik: Andretti viszi tovább az AGR IndyCar csapatot, a promóciós cégeket pedig Green és Savoree, akik ezzel kiszállnak az IndyCar csapatból.
Az Andretti Green Promotions rendezi a St. Petersburg Grand Prix-t, az Andretti Green Toronto pedig a Honda Indy Toronto belvárosi versenyt. A csapat a szezon végéig marad az Andretti Green Racing, ezt követően új nevet vesz fel.
Eddig sem volt titok, hogy a három tulajdonos nem igazán értett egyet mindenben eddigi legrosszabb szezonjuk során, de Andretti állítása szerint sokkal inkább üzleti jellegű döntésről van szó.
"Tartozásunk volt saját vállalataink felé, és erre a lépésre azért szántuk el magunkat, mert mindenki érezte, hogy egyik oldal sem képes a maximumot nyújtani és egymás rovására működnek,"- mondta. "A két álltunk rendezett verseny nagyon fontos a széria számára, ezért kötelességünk működőképességükről gondoskodnunk.
"Én pedig remélhetőleg minden energiámmal arra tudok majd koncentrálni, hogy a versenycsapat régi fényében ragyoghasson újra."
Miután Barry Green eladta a gárdát testvérének, valamint a régi üzletembernek és az egykori versenyzőnek, az AGR négy autóból álló armadája 2003-2007 között 32 versenyt és három bajnokságot nyert.
Ugyanakkor az idén lezajlott 13 versenyt alatt az AGR csapatnak mindössze öt dobogós helyezést sikerült szereznie úgy, hogy egyszer sem volt esélyük a győzelemre. Danica Patrick jelenleg az ötödik helyen áll a bajnokságban, idén nyújtja legkiegyensúlyozottabb teljesítményét, a 13-szoros győztes Tony Kanaan viszont szenved Marco Andrettihez és Hideki Mutoh-hoz hasonlóan, néhány kivételtől eltekintve.
"Van néhány jól meghatározható oka annak, hogy miért tartunk itt, de ezeket inkább megtartanám magamnak," - tette hozzá Andretti. "Legyen elég annyi, hogy ezek a problémák felszámolhatók, ugyanakkor nem akarom a versenyzőket hibáztatni. Nem róluk van szó, hanem másról.
"Úgy érzem, ezen a hétvégén (Sonomában) már sokkal versenyképesebbek leszünk."
Andretti - akinek 21 millió dolláros szerződése a Motorolával és Patrickkal idén jár le - korábban már elmondta, hogy nem aggódik 2009 miatt, ellentétben 2010-el, mivel a szerződések ekkor járnak le és ebben a gazdasági környezetben szponzorokat találni nagyon nehéz feladat.
"Nem könnyű, ez kétségtelen, de úgy érzem, jobban állunk a szponzorációs tárgyalásokkal mint a korábbi években az évnek ebben a szakaszában," - mondta Andretti. "Még nem írtunk alá semmit, de már nagyon közel állunk hozzá. A célunk továbbra is az, hogy négy autót indítsunk a jövő évi bajnokságban is."
Sikeres versenyzői pályafutását követően - mely során 42 győzelmet szerzett és '91-ben CART bajnok is lett - Andretti számára nem tűnt logikus lépésnek a csapattulajdonosi szerepkör. De beletanult és megszerette.
"Nagyon sokat tanultam az elmúlt években és úgy érzem, készen állok tovább csinálni," - mondta. "Már az elejétől fogva tetszett a dolog, de nem értettem hozzá annyira, mint most. 2006 vége óta minden egyes nap ezzel foglalkozom elsősorban. Nagyon sok ember van körülöttem, akiket hagyni kell, hadd végezzék a dolgukat.
"Nagyon tetszik. Addig akarom ezt csinálni, amíg képes vagyok rá, mint Carl (Haas) és Roger (Penske). Ez a célom."
Forrás: AGR, SpeedTV.com
Márkanév vs küldetés? Danicának döntenie kell
A régi szép időkben, amikor egy versenyző szériát váltott, csak a tehetségét és a sisakját vitte magával.
Manapság már az üzleti lehetőségeket és márkanevüket is viszik magukkal.
Így van ez Danica Patrick esetében is, aki a jelek szerint 27 évesen egy kisebb krízist él át, mivel elmondása szerint komolyan fontolóra veszi az IndyCar szériából a NASCAR szériába való átlépést.
Miért tenné ezt Danica, aki még csak közel sem került eredeti, saját maga által kitűzött céljaihoz, vagyis az Indianapolis 500 és az IndyCar bajnokság megnyeréséhez? Miért kockáztatja a kudarcot az autósportnak abban az ágában, ahol olyan bajnokok küszködnek/küszködtek, mint Sam Hornish Jr., Dario Franchitti és Juan Pablo Montoya?
A marketingesek azt mondják, a NASCAR a legjobb hely Danica márkanevének, nem beszélve lojális rajongóbázisának vastag pénztárcájáról.
Danica mainstream megjelenésével Amerikában csak Dale Earnhart Jr. rivalizálhat. A múlt héten a Mid-Ohio Sports Car Curse-ön megfigyeltem egy középkorú férfit, aki egy Danica sapkát és egy A.J. Foyt pólót viselt, amin a legenda egy 1960-as évekbeli dirt pályára való autóban ült. Ez a két versenyző nem is lehetne különbözőbb egymástól, de láthatóan a rajongóik mindkettejüket egyenlő mértékben szeretik.
És Amerika egésze is szereti Danicát. Fiatalok és idősek. Férfiak és nők. A sárm és pimaszság lenyűgöző kombinációjaként Danica annyira szorosan odatapasztotta magát Amerikához, amilyen szorosan összefonódnak a kezek a vele való kézfogáskor.
A piaci szereplők számára, melyek között ott van Danica menedzsmenti csapata, az International Management Group (IMG), Danica és a NASCAR párosa a mennyországot jelenti: az IndyCar legjobban kereső versenyzője és a NASCAR pénzeszsákja, ahol minden jobb és nagyobb.
"A NASCAR-os pletykák igazak," - nyilatkozta Patrick, megerősítve azt, hogy nemrég ellátogatott néhány NASCAR topcsapat műhelyébe. "Nyilvánvalóan megvizsgálunk minden lehetőséget, amely szóba jöhet számomra, mint versenyző és márkanév."
Nehéz elképzelni, hogyan bukna el Danica, mint üzlet vagy Danica, mint márkanév a NASCAR világában. Ő az egyetlen IndyCar versenyző, aki komoly üzletet tudott generálni maga köré a póló- és egyéb kegytárgyak eladásával, a "NASCAR Nemzet" pedig egyértelmű lelkesedéssel és tárt karokkal fogadná őt és lelkes pénzköltő követőit.
Ezzel együtt ugyanilyen nehéz elképzelni azt is, hogy Danica sikeres NASCAR versenyző lesz. A stock car-ok vezetése teljesen más hozzáállást és képességeket követel meg. Sokkal többet elért open-wheel versenyzők számára is komoly nehézségeket okozott az átállás.
A háromszoros IndyCar bajnok és Indy 500 győztes Hornish esete a legjobb példa. Teljesítményét idén, második évében sikerült észrevehetően javítania. Még így is legjobb eredménye egy negyedik hely a múlt hétről, jelenleg pedig a 26. helyen áll a Sprint Cup bajnokságban.
Hornish NASCAR tudósítóknak elmondta, hogy szerinte Patrick nem vált teljes NASCAR szezonra 2010-ben.
"Ha valamit csak a pénzért csinálsz, akkor nem leszel boldog ember," - mondta. "Tudom, hogy most is úgy érzi, nagyon zsúfolt a menetrendje, de ha ide átjön, azzal automatikusan megduplázza a versenyei számát. És engem nem érdekel, hogy ki mit mond a tesztszabályokról, de itt sokkal többet lehet tesztelni, mint az IndyCarban. Ami sokkal több munkát is jelent."
Patrick pályafutása három irányba mehet tovább jelenleg. Marad az IndyCar szériában az Andretti Green Racingnél, ahol az elmúlt három évben is versenyzett; vagy csatlakozik a Target Chip Ganassi Racing IndyCar csapatához és limitált számú versenyen elindul az ARCA és/vagy NASCAR Truck és Nationwide szériákban, hogy megérezze, milyen a stock car versenyzés; vagy veszi a bátorságot és teljesen vált NASCAR-ra.
Tony Kanaan, jelenlegi csapattársa nemrég azt nyilatkozta, hogy szerinte Danica marad az AGR-nál, de ez attól is függ, hogy a csapat képes lesz-e elég hasznot hajtó szponzori csomagot összerakni ahhoz, hogy Patrick megnövekedett igényeit kielégítsék. Patrick szemszögéből azt a kérdést is meg kell vizsgálni, hogy az AGR vajon a jövőben is az IndyCar egyik top csapata marad-e, mely elnevezésre épp az idei teljesítményükkel nem igazán szolgálnak rá.
A tiszta NASCAR-os út kecsegtet a leggazdagabb jövővel Danica számára. Keresési képessége minimum megkétszereződne vagy megháromszorozódna, és még inkább részévé válna a nemzeti kultúrának, mint jelenleg. De Patrick rajongói meddig maradnak lojálisak, amennyiben a 38. helyen fog futni a Sprint Cup-ban és vajon Danica mennyire lesz boldog ebben az esetben?
A Ganassi-s lehetőség tűnik a legjobb kompromisszumnak. Az IndyCar széria továbbra is élvezheti a Danica jelenléte jelentette előnyöket, mint versenyző sokat tanulhat olyan profikkal való közös munkából, mint Dario Franchitti és Scott Dixon, emellett kipróbálhatja magát a NASCAR-ban is, hogy lássa, tényleg erre vágyik-e az év 365 napján?
Danica nyilvánvaló pályafutása szempontjából keresztutakhoz érkezett és rengeteg dolog forog kockán amellett, hogy sokan várnak döntésére. Vajon melyik oldal győzedelmeskedik - az üzleti és a márkanevet hajszoló vagy a színtiszta autóversenyző?
Írta: John Oreovicz, 2009. augusztus 20.
Forrás: ESPN.com
------------------------------------------------
Megváltozik az Andretti Green Racing tulajdonosi szerkezete
Michael Andretti nem volt teljesen biztos abban, hogy csapattulajdonos szeretne lenni, amikor 2003-ban Kim Green és Kevin Savoree mellé becsatlakozott az új Andretti Green Racinghez. De az egykori CART bajnok és IndyCar sztár csütörtökön nyilvánvalóvá tette, hogy most már nincsenek kétségei efelől.
Az Andretti Green Racing Inc. tulajdonosai, Andretti, Green és Savoree aláírtak és szándéknyilatkozatot arról, hogy az Andretti Green Promotions és az Andretti Green Toronto cégeket külön vállalatba szervezik ki, az Andretti Green Racing pedig önálló szervezetként megy tovább. Ennek megfelelően a tulajdonosi szerkezet is megváltozik: Andretti viszi tovább az AGR IndyCar csapatot, a promóciós cégeket pedig Green és Savoree, akik ezzel kiszállnak az IndyCar csapatból.
Az Andretti Green Promotions rendezi a St. Petersburg Grand Prix-t, az Andretti Green Toronto pedig a Honda Indy Toronto belvárosi versenyt. A csapat a szezon végéig marad az Andretti Green Racing, ezt követően új nevet vesz fel.
Eddig sem volt titok, hogy a három tulajdonos nem igazán értett egyet mindenben eddigi legrosszabb szezonjuk során, de Andretti állítása szerint sokkal inkább üzleti jellegű döntésről van szó.
"Tartozásunk volt saját vállalataink felé, és erre a lépésre azért szántuk el magunkat, mert mindenki érezte, hogy egyik oldal sem képes a maximumot nyújtani és egymás rovására működnek,"- mondta. "A két álltunk rendezett verseny nagyon fontos a széria számára, ezért kötelességünk működőképességükről gondoskodnunk.
"Én pedig remélhetőleg minden energiámmal arra tudok majd koncentrálni, hogy a versenycsapat régi fényében ragyoghasson újra."
Miután Barry Green eladta a gárdát testvérének, valamint a régi üzletembernek és az egykori versenyzőnek, az AGR négy autóból álló armadája 2003-2007 között 32 versenyt és három bajnokságot nyert.
Ugyanakkor az idén lezajlott 13 versenyt alatt az AGR csapatnak mindössze öt dobogós helyezést sikerült szereznie úgy, hogy egyszer sem volt esélyük a győzelemre. Danica Patrick jelenleg az ötödik helyen áll a bajnokságban, idén nyújtja legkiegyensúlyozottabb teljesítményét, a 13-szoros győztes Tony Kanaan viszont szenved Marco Andrettihez és Hideki Mutoh-hoz hasonlóan, néhány kivételtől eltekintve.
"Van néhány jól meghatározható oka annak, hogy miért tartunk itt, de ezeket inkább megtartanám magamnak," - tette hozzá Andretti. "Legyen elég annyi, hogy ezek a problémák felszámolhatók, ugyanakkor nem akarom a versenyzőket hibáztatni. Nem róluk van szó, hanem másról.
"Úgy érzem, ezen a hétvégén (Sonomában) már sokkal versenyképesebbek leszünk."
Andretti - akinek 21 millió dolláros szerződése a Motorolával és Patrickkal idén jár le - korábban már elmondta, hogy nem aggódik 2009 miatt, ellentétben 2010-el, mivel a szerződések ekkor járnak le és ebben a gazdasági környezetben szponzorokat találni nagyon nehéz feladat.
"Nem könnyű, ez kétségtelen, de úgy érzem, jobban állunk a szponzorációs tárgyalásokkal mint a korábbi években az évnek ebben a szakaszában," - mondta Andretti. "Még nem írtunk alá semmit, de már nagyon közel állunk hozzá. A célunk továbbra is az, hogy négy autót indítsunk a jövő évi bajnokságban is."
Sikeres versenyzői pályafutását követően - mely során 42 győzelmet szerzett és '91-ben CART bajnok is lett - Andretti számára nem tűnt logikus lépésnek a csapattulajdonosi szerepkör. De beletanult és megszerette.
"Nagyon sokat tanultam az elmúlt években és úgy érzem, készen állok tovább csinálni," - mondta. "Már az elejétől fogva tetszett a dolog, de nem értettem hozzá annyira, mint most. 2006 vége óta minden egyes nap ezzel foglalkozom elsősorban. Nagyon sok ember van körülöttem, akiket hagyni kell, hadd végezzék a dolgukat.
"Nagyon tetszik. Addig akarom ezt csinálni, amíg képes vagyok rá, mint Carl (Haas) és Roger (Penske). Ez a célom."
Forrás: AGR, SpeedTV.com
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
most lett vége nemrég a szabadedzésnek amin egy nagy baleset történt.
Nelson megpördült és egy lejtős szakaszon állt meg. és nem láthatták őt a többiek Viso eltalálta de csak épphogy a hátsó kerekével a kocsija orrát aztán jött Power aki telibe kapta oldalról
http://www.youtube.com/watch?v=C6ZvBHnHhgg
a baleset tökéletesen bemutatja a pálya nehézségét..egyszerüen nem látták a lejtőn Nelson autóját.
Sajnos Nelson és Powert is helikopterrel vitték kórházba.
Both drivers had to be removed from their cars under medical supervision, and Power (Penske) is now being transferred to hospital by helicopter for back pain to be assessed. Philippe will be transported to hospital by ambulance with an injury to his left foot.
Nelson megpördült és egy lejtős szakaszon állt meg. és nem láthatták őt a többiek Viso eltalálta de csak épphogy a hátsó kerekével a kocsija orrát aztán jött Power aki telibe kapta oldalról
http://www.youtube.com/watch?v=C6ZvBHnHhgg
a baleset tökéletesen bemutatja a pálya nehézségét..egyszerüen nem látták a lejtőn Nelson autóját.
Sajnos Nelson és Powert is helikopterrel vitték kórházba.
Both drivers had to be removed from their cars under medical supervision, and Power (Penske) is now being transferred to hospital by helicopter for back pain to be assessed. Philippe will be transported to hospital by ambulance with an injury to his left foot.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
szegénykéim :(Dietrich írta:Philippe és Power is megsérültek egy ijesztő balesetben
Nelson úgy be van drogozva mint az állat, elképesztő fájdalmai lehetnek. Ennek ellenére vígan írkál a twitterre. Legutóbb azt írta, hogy nagyon fájnak a lábai, de a gumicukor enyhít a fájdalmán :D Fel fog épülni. Nelsonnál az lenne a baj, ha nem ilyeneket írogatna...
Willnek úgy tűnik, hogy a L2-L3-as csigolyák mellett a fogai is sérültek. Totálisan együttérzek vele is.
Szegény fiaim :( Remélem felépülnek gyorsan mindketten.
üdv,
jfly
jfly
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
az Admirális még csak 23 éves..kölyökjfly írta:szegénykéim :(Dietrich írta:Philippe és Power is megsérültek egy ijesztő balesetben
Nelson úgy be van drogozva mint az állat, elképesztő fájdalmai lehetnek. Ennek ellenére vígan írkál a twitterre. Legutóbb azt írta, hogy nagyon fájnak a lábai, de a gumicukor enyhít a fájdalmán :D Fel fog épülni. Nelsonnál az lenne a baj, ha nem ilyeneket írogatna...
Willnek úgy tűnik, hogy a L2-L3-as csigolyák mellett a fogai is sérültek. Totálisan együttérzek vele is.
Szegény fiaim :( Remélem felépülnek gyorsan mindketten.
Will meg kerülje nagyívben Wheldont mert a végén megadja a fogdokijának a címét :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mind a kettő kölyök még... Nelson már 23? Múltkor még csak 17 volt. Te jó ég, hogy szalad az idő... whatever...Dietrich írta:az Admirális még csak 23 éves..kölyökjfly írta:szegénykéim :(Dietrich írta:Philippe és Power is megsérültek egy ijesztő balesetben
Nelson úgy be van drogozva mint az állat, elképesztő fájdalmai lehetnek. Ennek ellenére vígan írkál a twitterre. Legutóbb azt írta, hogy nagyon fájnak a lábai, de a gumicukor enyhít a fájdalmán :D Fel fog épülni. Nelsonnál az lenne a baj, ha nem ilyeneket írogatna...
Willnek úgy tűnik, hogy a L2-L3-as csigolyák mellett a fogai is sérültek. Totálisan együttérzek vele is.
Szegény fiaim :( Remélem felépülnek gyorsan mindketten.
Will meg kerülje nagyívben Wheldont mert a végén megadja a fogdokijának a címét :D
Willt remélem távol tartják Wheldontól. Azt a gyönyörű fejszerkezetét kár lenne ilyennel elrontani...
üdv,
jfly
jfly
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports
innen lehet eljutni pl ide:
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4a5238a4f321d
és fasza minőségben jön a versus
innen lehet eljutni pl ide:
http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4a5238a4f321d
és fasza minőségben jön a versus
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Power semmilyen figyelmeztető jelzést nem látott balesete előtt
A pálya ugyanakkor "nem magas kockázatúnak" van besorolva, így az ortopéd szakorvosok, Dr. Terry Trammell és Dr. Kevin Scheid nem utazott le a versenyhétvégére.
"Azonnal felhívtak Will balesete után, leültem a számítógépem elé és átnéztem a Will autójának feketedobozából származó adatokat," - mondta Trammell a SpeedTV.com-nak. "75G erejű volt a becsapódás szemből és 27G erejű volt a vertikális erőhatás, így azonnal felhívtam az ápolónkat, Denise Titus-t, hogy Will nagy valószínűséggel eltörte a hátát, legalábbis az adatok alapján.
Változások a 2010-es versenynaptárban
A Chicagoland-tényező
A pálya ugyanakkor "nem magas kockázatúnak" van besorolva, így az ortopéd szakorvosok, Dr. Terry Trammell és Dr. Kevin Scheid nem utazott le a versenyhétvégére.
"Azonnal felhívtak Will balesete után, leültem a számítógépem elé és átnéztem a Will autójának feketedobozából származó adatokat," - mondta Trammell a SpeedTV.com-nak. "75G erejű volt a becsapódás szemből és 27G erejű volt a vertikális erőhatás, így azonnal felhívtam az ápolónkat, Denise Titus-t, hogy Will nagy valószínűséggel eltörte a hátát, legalábbis az adatok alapján.
Változások a 2010-es versenynaptárban
A Chicagoland-tényező
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
HÉTVÉGI MENETREND
Augusztus 28., péntek
15:00 - 15:30 IndyCar szabadedzés (újoncok + top10-en kívül állók)
15:30 - 16:30 IndyCar szabadedzés (mindenkinek)
19:30 - 21:00 IndyCar időmérő edzés
22:30 - 00:00 IndyCar szabadedzés (esti)
Augusztus 29., szombat
16:30 - 17:30 Indy Lights szabadedzés
19:30 - 20:30 Indy Lights időmérő edzés
23:00 - 23:15 Indy Lights Pre Race
23:15 - 00:15 Indy Lights verseny (67 kör)
Augusztus 30., vasárnap
02:00 - 03:00 IndyCar Pre Race
03:00 - 05:00 IndyCar verseny
Augusztus 28., péntek
15:00 - 15:30 IndyCar szabadedzés (újoncok + top10-en kívül állók)
15:30 - 16:30 IndyCar szabadedzés (mindenkinek)
19:30 - 21:00 IndyCar időmérő edzés
22:30 - 00:00 IndyCar szabadedzés (esti)
Augusztus 29., szombat
16:30 - 17:30 Indy Lights szabadedzés
19:30 - 20:30 Indy Lights időmérő edzés
23:00 - 23:15 Indy Lights Pre Race
23:15 - 00:15 Indy Lights verseny (67 kör)
Augusztus 30., vasárnap
02:00 - 03:00 IndyCar Pre Race
03:00 - 05:00 IndyCar verseny
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Dario ezzel a Liflock festéssel nyomul hétvégén
Powert is kiengedték a kórházból, hazament Indianapolisba, pénteken talizik Trammell-el és indul a rehabilitáció. 4-5 hónap minimum.
Meira nagyon szépen gyógyul, a visszatérését nem akarja elsietni, ugyhogy nem vezet Motegiben, viszont a homestead-i szezonzárón viszontláthatjuk a tervek szerint a második Foyt autóban.
A Team 3G autót a hétvégén ugye - ovál lévén - megint Jacques Lazier vezeti, mégpedig a Children's Miracle Network autót. Ez egy non profit szervezet amely Amerikában 170 gyermekkórháznak gyűjt pénzt.
Rafa Matos autóján megjelenik a rózsaszín a hétvégén, mivel édesanyja mellrákos és a kemoterápia harmadik szakasza kezdődik nála a napokban. Egyébként Hunter-Reay anyukája is rákos...
Powert is kiengedték a kórházból, hazament Indianapolisba, pénteken talizik Trammell-el és indul a rehabilitáció. 4-5 hónap minimum.
Meira nagyon szépen gyógyul, a visszatérését nem akarja elsietni, ugyhogy nem vezet Motegiben, viszont a homestead-i szezonzárón viszontláthatjuk a tervek szerint a második Foyt autóban.
A Team 3G autót a hétvégén ugye - ovál lévén - megint Jacques Lazier vezeti, mégpedig a Children's Miracle Network autót. Ez egy non profit szervezet amely Amerikában 170 gyermekkórháznak gyűjt pénzt.
Rafa Matos autóján megjelenik a rózsaszín a hétvégén, mivel édesanyja mellrákos és a kemoterápia harmadik szakasza kezdődik nála a napokban. Egyébként Hunter-Reay anyukája is rákos...
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hosszabb szünet után folytatódik az Indycar bajnokság Motegiben.
A verseny magyaridő szerint szombaton hajnalban/reggel lesz!!
HÉTVÉGI MENETREND
Szeptember 19., péntek
02:00 - 02:30 IndyCar szabadedzés (újoncok + top10-en kívül állók)
02:30 - 03:30 IndyCar szabadedzés (mindenkinek)
05:30 - 07:00 IndyCar szabadedzés (két csoportban)
08:30* - 10:00 IndyCar időmérő edzés
*Tippelési határidő!!!
Szeptember 20., szombat
03:30 - 05:00 IndyCar Pre-Race
05:00 - 07:00 IndyCar verseny (200 kör)
A verseny magyaridő szerint szombaton hajnalban/reggel lesz!!
HÉTVÉGI MENETREND
Szeptember 19., péntek
02:00 - 02:30 IndyCar szabadedzés (újoncok + top10-en kívül állók)
02:30 - 03:30 IndyCar szabadedzés (mindenkinek)
05:30 - 07:00 IndyCar szabadedzés (két csoportban)
08:30* - 10:00 IndyCar időmérő edzés
*Tippelési határidő!!!
Szeptember 20., szombat
03:30 - 05:00 IndyCar Pre-Race
05:00 - 07:00 IndyCar verseny (200 kör)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A TSO beszélt az IRL fejesekkel, az új kasztni-motorformula bejelentés vmikor hálaadás környékére várható leghamarabb, még mindig sok kérdést kell tisztázni. A kasztni ügyében két lehetőség van pípíron: olyan új autót tervezni, ami alapvető fundamentumaiban a ma megszokott autó tulajdonságaival bír és egy radikálisan új dizájnról, ami alapjaiban változtatja meg fogalmainkat az Indy-típusú open-wheel autóról. Barnhart a radikális változást annál is merészebbnek tartja, mint amikor az orrmotoros autók mellett megjelentek a farmotorosok. Ez utóbbi verzió viszont sokkal több pénzt igényel (fejlesztés, tesztelés) ügyében, amihez a források még nincsenek meg, viszont ha a belépni szándékozó új autógyárakra is lehet számítani, akkor megvalósítható. Ám ehhez konkrétumok kellenek, és a részleteket megfelelően ki kell dolgozni, ui. az IRL mindenképpen el akarja kerülni, hogy a csapatoknak több millió dollárba kerüljön a felszerelés- és új autóvásárlás. Költséghatékonyság, ez a kulcsszó. Belskus nem szeretné, ha az IMS-nek kéne pénzügyi mentőövet dobni a csapatoknak az új autó megvásárlásához, és ezt Barnhartnak és Angstadtnak is megmondta, akikben egyébként nagyon bízik és elégedett a munkájukkal.
Az új kasznit-motor formula biztosan debütál 2012-ben, ezt viszont Barnhart határozottan kijelentette.
Az új kasznit-motor formula biztosan debütál 2012-ben, ezt viszont Barnhart határozottan kijelentette.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Barnhart elismerte, ezt a Honda modellt használják az új IndyCar autó radikálisan új változatának megtervezéséhez.
szerintem ritka ocsmány ezekkel a szárnyakkal meg utcai pályán a pit kijáratig jutnak el ;)
[/img]
szerintem ritka ocsmány ezekkel a szárnyakkal meg utcai pályán a pit kijáratig jutnak el ;)
[/img]
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mivel a szerveren be lett indítva a pálya és a mód, úgy láttam korrektnek, ha mindenki számára elérhetővé tesztem azt amivel éppen fut a szerver.
Én csináltam a NEM HIVATALOS felirattal rendelkező fájlt, amivel a szerver futott.
Kopi jön egy sörrel a csapatnak, nem nagy ügy.
Illetve nagyon szépen kérek mindenkit, csak Ginger döntsön itt indycar ügyekben!
Én csináltam a NEM HIVATALOS felirattal rendelkező fájlt, amivel a szerver futott.
Kopi jön egy sörrel a csapatnak, nem nagy ügy.
Illetve nagyon szépen kérek mindenkit, csak Ginger döntsön itt indycar ügyekben!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Nem ezen a JNS pályán és nem is ezekkel a körülményekkel lesz a bajnoki szezonzáró lefutva (bár megmondom őszintén még ebben sem vagyok biztos). Ha igény van rá, szívesen összekaparom a pályát, de ebben a formában ez a dolog kissé félrevezető lehet....... sőt sztem az is...
...ám a sört feltételek nélkül támogatom én is.
...ám a sört feltételek nélkül támogatom én is.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
HÉTVÉGI MENETREND
Október 8., csütörtök
22:00 - 23:00 Indy Lights szabadedzés
Október 9., péntek
14:00 - 15:00 Indy Lights szabadedzés (két csoportban)
15:15 - 15:45 IndyCar szabadedzés (újoncok + top10-en kívül állók)
15:45 - 16:45 IndyCar szabadedzés (mindenkinek)
18:15 - 19:15 Indy Lights időmérő edzés
18:30 - 19:30 IndyCar szabadedzés (két csoportban)
22:15* - 23:45 IndyCar időmérő edzés
*Tippelési határidő!!!
23:45 - 00:00 Indy Lights Pre Race
00:00 - 01:00 Indy Lights verseny
Október 10., szombat
22:00 - 23:00 IndyCar Pre Race
23:00-tól IndyCar szezonzáró verseny (200 kör/300 mérföld)
ÉLŐBEN KÖZVETÍTI A SPORTKLUB!!!
Október 8., csütörtök
22:00 - 23:00 Indy Lights szabadedzés
Október 9., péntek
14:00 - 15:00 Indy Lights szabadedzés (két csoportban)
15:15 - 15:45 IndyCar szabadedzés (újoncok + top10-en kívül állók)
15:45 - 16:45 IndyCar szabadedzés (mindenkinek)
18:15 - 19:15 Indy Lights időmérő edzés
18:30 - 19:30 IndyCar szabadedzés (két csoportban)
22:15* - 23:45 IndyCar időmérő edzés
*Tippelési határidő!!!
23:45 - 00:00 Indy Lights Pre Race
00:00 - 01:00 Indy Lights verseny
Október 10., szombat
22:00 - 23:00 IndyCar Pre Race
23:00-tól IndyCar szezonzáró verseny (200 kör/300 mérföld)
ÉLŐBEN KÖZVETÍTI A SPORTKLUB!!!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
egyszerüen hihetetlen, hogy férfi ember ilyen festésű autóba üljön...
NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING = #40202 - Alex Lloyd
ez ám a rajtszám is mi? :D
NEWMAN/HAAS/LANIGAN RACING = #40202 - Alex Lloyd
ez ám a rajtszám is mi? :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A Firestone újra elhozza a színes gumikat, a három bajnok esélyes gumijai ezüstös oldalfestést kapnak a hétvégére, Sarah Fisher pedig rózsaszínt.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!
22:30
Indy Car (élő)
Miami Speedway - élő
Ma este a sportklub élőben közvetíti az ucsó indycar futamot az állás nagyon izgalmas, Gingerrel TS-en leszünk "közösen" nézzük. Váruk mindenkit szeretettel, akinek nincs sportklubja annak is esetleg elérhető lesz a dolog, elméletben már minden rendben csak gyakorlatban nem jelenik meg az adás, elakadtam.
de nem adom fel!
Itthoni hálózatban tökéletesen működik a rendszer, külvilágra kapcsolódva ellenben beszarik. R-GO Minden meg van ahhoz, hogy menjen! Az is már látható, hogy 560kbits/sec-el vagyis jó - élvezhető képminőséggel tudom majd szórni az adókat. Maga a TV kártya simán DVD minőségben akadás mentesen nyomja a saját hálózaton belül
22:30
Indy Car (élő)
Miami Speedway - élő
Ma este a sportklub élőben közvetíti az ucsó indycar futamot az állás nagyon izgalmas, Gingerrel TS-en leszünk "közösen" nézzük. Váruk mindenkit szeretettel, akinek nincs sportklubja annak is esetleg elérhető lesz a dolog, elméletben már minden rendben csak gyakorlatban nem jelenik meg az adás, elakadtam.
de nem adom fel!
Itthoni hálózatban tökéletesen működik a rendszer, külvilágra kapcsolódva ellenben beszarik. R-GO Minden meg van ahhoz, hogy menjen! Az is már látható, hogy 560kbits/sec-el vagyis jó - élvezhető képminőséggel tudom majd szórni az adókat. Maga a TV kártya simán DVD minőségben akadás mentesen nyomja a saját hálózaton belül
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
hivatalosan megerősitették az A1GP nem megy el Surfersbe. (ugye ők váltották volna az indycart)
ebből per lesz hiszen tavaly 5 éves szerződést kötöttek a szériával.
20 évig faszán megvoltak az amcsi ow-el kellett a fasza gyereket játszaniuk és kötni az ebet a karóhoz ragaszkodni az október végi dátumhoz ami az IRL-nek nem felelt meg..
"És még az ausztrálok vádolják az A1-et azzal, hogy elkúrják a tradícionális surfers-i hétvégét... hát a hadművelet vmikor tavaly októberben kezdődött...
Amugy a V8 önálló szereplésére én is kíváncsi vagyok... négy 150 km-es verseny lesz a tervezett két 200 km-es helyett.
Queenslandben már politikai ügy lett a dologból, az ellenzék a tartományi sportminiszter (Phil Reeves) és a főszervező (Terry Mackenroth) fejét követeli, mondván Queenslandenből bohócot csináltak. A tartomány akarja megrendezni 2018-ban a Nemzetközösségi Játékokat, így most ez pont nem jött jól a pályázás előtt.
Queensland kormányának vezetője Andrew Fraser azt mondta, azonnal megkezdik a tárgyalásokat az A1 jövő évi pótlásáról. Kíváncsi vagyok, felveszik-e a kapcsolatot az IRL-el..."
ebből per lesz hiszen tavaly 5 éves szerződést kötöttek a szériával.
20 évig faszán megvoltak az amcsi ow-el kellett a fasza gyereket játszaniuk és kötni az ebet a karóhoz ragaszkodni az október végi dátumhoz ami az IRL-nek nem felelt meg..
"És még az ausztrálok vádolják az A1-et azzal, hogy elkúrják a tradícionális surfers-i hétvégét... hát a hadművelet vmikor tavaly októberben kezdődött...
Amugy a V8 önálló szereplésére én is kíváncsi vagyok... négy 150 km-es verseny lesz a tervezett két 200 km-es helyett.
Queenslandben már politikai ügy lett a dologból, az ellenzék a tartományi sportminiszter (Phil Reeves) és a főszervező (Terry Mackenroth) fejét követeli, mondván Queenslandenből bohócot csináltak. A tartomány akarja megrendezni 2018-ban a Nemzetközösségi Játékokat, így most ez pont nem jött jól a pályázás előtt.
Queensland kormányának vezetője Andrew Fraser azt mondta, azonnal megkezdik a tárgyalásokat az A1 jövő évi pótlásáról. Kíváncsi vagyok, felveszik-e a kapcsolatot az IRL-el..."
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
indycar.com oldalon volt egy cikk a Riói évadnyitó versenyről amit aztán gyorsan le is vettek.
"A brazil versenyről szóló sztori kikerülését hekkeléssel magyarázzák az IRL-nél, ami elég béna. Egy előredátumozott, készre megírt cikkről volt szó, viszont még nincs minden szerződésen pecsét ezért nem áll készen a bejelentésre a dolog. Október 31-re volt időzítve a cikk, tehát hivatalosan jövő héten hallhatunk a dologról.
Mindenesetre a posztolt cikkből kiderült, hogy a verseny Rio utcáin lesz, egy 2,3 mérföldes utcai pálya, kilenc kanyarral és Tony Cotman agyondicsérte. Ja, hisz ő jelölte ki az útvonalat:) Reméljük, jövő héten már minden letisztázódik és mehet a sztori hivatalosan is.
Az AR1-nek Junqueira azt mondta Homesteadben, ha lesz brazil verseny, nagyon jó kilátásai vannak a szezonra nézve."
Ebből számunkra az a lényeg nincs ilyen rf pálya és vélhetően nem is lesz márciusra..vagyis a szezon végén futjuk majd mi hátha addigra elkészül.
"A brazil versenyről szóló sztori kikerülését hekkeléssel magyarázzák az IRL-nél, ami elég béna. Egy előredátumozott, készre megírt cikkről volt szó, viszont még nincs minden szerződésen pecsét ezért nem áll készen a bejelentésre a dolog. Október 31-re volt időzítve a cikk, tehát hivatalosan jövő héten hallhatunk a dologról.
Mindenesetre a posztolt cikkből kiderült, hogy a verseny Rio utcáin lesz, egy 2,3 mérföldes utcai pálya, kilenc kanyarral és Tony Cotman agyondicsérte. Ja, hisz ő jelölte ki az útvonalat:) Reméljük, jövő héten már minden letisztázódik és mehet a sztori hivatalosan is.
Az AR1-nek Junqueira azt mondta Homesteadben, ha lesz brazil verseny, nagyon jó kilátásai vannak a szezonra nézve."
Ebből számunkra az a lényeg nincs ilyen rf pálya és vélhetően nem is lesz márciusra..vagyis a szezon végén futjuk majd mi hátha addigra elkészül.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Vagy pótoljuk, ahogy az anno Motegi esetében is volt tavalyelőtt. Mivel egyátalán nem biztos, hogy bárki, bármilyen indokból nekiállna megépíteni ezt a pályát, keresünk egy arra alkalmas helyszínt. Én első körben Surfer's Paradise-ra gondoltam, mint nem USA és mint tradícionális verseny.... elég gáz, hogy az IRL képtelen megegyezni velük. Helyette majd mi "megegyezünk" velük...... amúgy is több éven át szezonnyitó verseny volt az IndyCar-ban.Dietrich írta:indycar.com oldalon volt egy cikk a Riói évadnyitó versenyről amit aztán gyorsan le is vettek.
"A brazil versenyről szóló sztori kikerülését hekkeléssel magyarázzák az IRL-nél, ami elég béna. Egy előredátumozott, készre megírt cikkről volt szó, viszont még nincs minden szerződésen pecsét ezért nem áll készen a bejelentésre a dolog. Október 31-re volt időzítve a cikk, tehát hivatalosan jövő héten hallhatunk a dologról.
Mindenesetre a posztolt cikkből kiderült, hogy a verseny Rio utcáin lesz, egy 2,3 mérföldes utcai pálya, kilenc kanyarral és Tony Cotman agyondicsérte. Ja, hisz ő jelölte ki az útvonalat:) Reméljük, jövő héten már minden letisztázódik és mehet a sztori hivatalosan is.
Az AR1-nek Junqueira azt mondta Homesteadben, ha lesz brazil verseny, nagyon jó kilátásai vannak a szezonra nézve."
Ebből számunkra az a lényeg nincs ilyen rf pálya és vélhetően nem is lesz márciusra..vagyis a szezon végén futjuk majd mi hátha addigra elkészül.
Lassan amúgy is nyithatunk egy "IndyCar előkészületek 2010" fórumot.
Peter Rigo
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ja ők..10 évet irtak alá velük..metosz írta:Mi lesz a közvetítéssel? Versus csinálja tovább?Dietrich írta:"A Marlboro befejezi az ingyenjegyek osztogatását a jövő évtől.
Ez néhány ISC pályánál beteheti a kaput, pl. Kansas."
van már 2010-es csevegőnk.
oké de az előkészületek nevet kapta az nem a mi szimes bajnokságunkra vonatkozik?
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég