Minden, ami a témához kapcsolódik
Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » kedd jún. 09, 2009 10:37 pm

Panaszkodtak páran, hogy kevés az FPS-ük a pályán.. Ami talán megoldást nyújthat erre:
rFactor/UserData/teneved/teneved.plr fájlban megkeresed ezt a két sort:
Max Headlights="24" <- ezt vedd le kb 8-ra
Headlights On Cars="1" <- ezt pedig 0-ra
Ezzel olyan 20 FPS-t lehet nyerni. ;)

A színváltós autókra nem találtam megoldást, valószínűleg valami LOD probléma lehet, ahogy távolodik az autó, csökkenti a LOD-ot, hogy legyen elég FPS, kisebb LOD-nál pedig nincs árnyék az autón.. vagy valami hasonló lehet.
Első nekifutásra belenyúlnék a kocsi .gen fájljába (nem okoz mismatchot) és csak a highpoly modellt hagynám benne, aztán azt a fájlt feltolni a közvetítő gépre. Így persze mindenkinek csak sötét lenne az autója (feltéve, ha ez a hiba)...
Világos autóhoz értelem szerűen a lowabb poly-s modell kell, a 4-ből talán a 2. legszebb.
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szer. jún. 10, 2009 7:08 am

Toby írta:Panaszkodtak páran, hogy kevés az FPS-ük a pályán.. Ami talán megoldást nyújthat erre:
rFactor/UserData/teneved/teneved.plr fájlban megkeresed ezt a két sort:
Max Headlights="24" <- ezt vedd le kb 8-ra
Headlights On Cars="1" <- ezt pedig 0-ra
Ezzel olyan 20 FPS-t lehet nyerni. ;)

A színváltós autókra nem találtam megoldást, valószínűleg valami LOD probléma lehet, ahogy távolodik az autó, csökkenti a LOD-ot, hogy legyen elég FPS, kisebb LOD-nál pedig nincs árnyék az autón.. vagy valami hasonló lehet.
Első nekifutásra belenyúlnék a kocsi .gen fájljába (nem okoz mismatchot) és csak a highpoly modellt hagynám benne, aztán azt a fájlt feltolni a közvetítő gépre. Így persze mindenkinek csak sötét lenne az autója (feltéve, ha ez a hiba)...
Világos autóhoz értelem szerűen a lowabb poly-s modell kell, a 4-ből talán a 2. legszebb.
Indycar autók fényszóróval... lol :D Érdekes, hogy nincs is rajtuk, mégis számoltatja a géppel mintha lenne.
LODhoz hozzátenném, hogy akinek nem elég erős a vasa, az óvatosan piszkálja ezt, és semmiképp ne futamon tesztelje. Mert ha egy nagyobb felbontású poly van csak bent, és sok autó látható, akkor ugyebár igencsak fps zabáló lehet, ha messze lévő autónak is a nagy felbontású képét kell megjeleníteni.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. jún. 10, 2009 8:12 am

Új szabálykiegészítések elfogadása a vonatkozó fórumban lehetséges.
Kérek mindenkit, tegye ezt meg. A szabályok nem ismerete (el nem fogadása) nem nyújt felmentést az esetleges büntetések alól.
Peter Rigo

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » szer. jún. 10, 2009 8:39 am

Nekem nem kevés az fps-em (80-90 folyamatosan) mégis még mindig szaggat a játék. :cry: Néha meg-megáll egy pillanatra, de egyébként sem érzem folyamatosnak sajnos.

Ezen a pályán ez megintcsak tönkreteszi a versenyemet. Sajna nincs pénzem gépet fejleszteni :roll:

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » szer. jún. 10, 2009 2:07 pm

Peti! Valamelyik futamra jelentkezős topikban írták, hogy az akadások megoldására a config.ini-ben kell módosítani 2 sort!
MinimumVidRes=(800, 600)
MaximumVidRes=(8000, 6000)
Ezekhez kell beírni az általad használt felbontást!
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » szer. jún. 10, 2009 2:22 pm

Toby írta:Peti! Valamelyik futamra jelentkezős topikban írták, hogy az akadások megoldására a config.ini-ben kell módosítani 2 sort!
MinimumVidRes=(800, 600)
MaximumVidRes=(8000, 6000)
Ezekhez kell beírni az általad használt felbontást!
Köszi, ezen (is) már régen túl vagyok :wink:

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. jún. 11, 2009 7:59 pm

"Mindeki a maga internetkapcsolatának a kovácsa és felelőse."

Ha valakinek nem magas a pingje, nem azt jelenti, hogy nála biztosan nincs gond. A ping (legalábbis amit mi látunk belőle) csupán válaszidő, azaz mennyi idő míg egy csomag oda vissza megteszi az utat.
A lag, nem csak ettől függ. Ha csak csomagok vesznek el útközben az nem jelenik meg a pingben, csak egyszer itt, máskor ott van az autó, attól függ hány csomag esik ki, azaz hány pozícióról nem kap visszajelzést a szerver, vagy a kliens.
Sajnos ez nem egyedi eset, úgy értem, ha egy valakinél előfordul, akkor lesz egy másik oldal, ami nem feltétlen a szerver, mert akkor mindenkinek laggolna. Hanem egy vagy több társa, akikkel nem tud jól kommunikálni az adott kliens.

Első körben szerintem feltételezzük, hogy a szervernek nem jó a kapcsolata valamely irányba, vagy valamelyik kliensnek nem jó a szerver felé. Ennek érdekében kérem akinek fix ipje van küldje el privátban, hogy meg tudjuk nézni szerver felől. Akinek nem, és gondja van, azzal kedden teszt futam alatt ellenőrizhetjük, csak kérem szóljon.

A csomagvesztést gyakran okozhatja router, vagy modem, érdemes otthon ellenőrizni. Az alap ping túl kis csomagokat küldd, így alkalmatlan tesztelésre, mivel az rfactor nem 32bájtokat közöl. Egy példa teszteléshez:

Parancssorba írjuk be:

ping index.hu -l 1000 -n 100

Végeredményen ha valakinek van csomagvesztése, vegye ki a routerét és kösse a modemre a gépét, ha nincs routere, vagy a modemmel is csinálja, szóljon a szolgáltatónak.

Remélem van annyira gerinces az illető, hogy bevallja, ha nála gond van. Természetesen ha szerver oldalon derül ki turpisság intézkedünk.

...

Közben hallom újraindítjátok a futamot. Kalappal!
Több oválon nem leszek, túl hosszú ez így nekem.

Avatar
voodoo
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 653
Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: voodoo » csüt. jún. 11, 2009 9:59 pm

Villámba csak annyit átgondolom folytatom e egyáltalán bámilyen formában a versenyzést . Útóbbi hetekben hozott intészkedések döntések nagyrészt érthetetlen dolgok miatt és a mai fútam útáni ismételten érthetetlen futamtörlés így frissen ez kezd kicsit sok lenni sőt az is.

Összegezve : nem kívánok indulni több fútamon , ha ez esetleg változna jelezni fogom mindenképp hamarosan , az autómat is nyúgodtan egy friss jelentkezőnek adjátok légyszi.

Köszi a lehetőséget.

Üdv.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. jún. 11, 2009 10:07 pm

voodoo írta:Villámba csak annyit átgondolom folytatom e egyáltalán bámilyen formában a versenyzést . Útóbbi hetekben hozott intészkedések döntések nagyrészt érthetetlen dolgok miatt és a mai fútam útáni ismételten érthetetlen futamtörlés így frissen ez kezd kicsit sok lenni sőt az is.

Összegezve : nem kívánok indulni több fútamon , ha ez esetleg változna jelezni fogom mindenképp hamarosan , az autómat is nyúgodtan egy friss jelentkezőnek adjátok légyszi.

Köszi a lehetőséget.

Üdv.
Felesleges elhamarkodott döntéseket hoznod.
Azt is látom, hogy nem érted miért vacilálunk... tipródás ez rendesen, és talán érdemes meghallgatnod az érveket.

Lecsupaszítva a dolgot két ellentétes álláspont rajzolódik ki:

1. Akiket indokolatlanul büntetett rakásra a gép (akik ráadásul halmozott büntit is kaptak - hogy rohadna meg a JNS), azok szenvedhetnek emiatt hátrányt??? Azonosak-e a feltételek mindenkinek?


2. Tény: aki végiggürizte a versenyt az abszolút jogosan kéri a pontjait.

Ám itt bejön egy kérdés: ha eleve nem azonosak a feltételek, milyen szinten ér valamit is a jó, vagy rossz helyezésük?

Ezt kell eldönteni és nem feketén - fehéren, átgondolatlanul ítéletet hirdetni. Amit mondtunk a TV-n az egy dolog... valamit mondani kellett, mert akkor is Petyka (vagy Toby) nyerte a versenyt, ha a fene fenét eszik is és ez elismerésre méltó, mert hibátlan versenyt mutattak.

Ezt gondold át légyszíves (nagy előnyöd, hogy neked nem kell döntést hoznod voodoo, szabadon kritizálhatsz). Elárulom: q...va nehéz ügy... :roll: ezzel együtt kiváncsi vagyok a véleményedre, illetve a fenti két pontra vonatkozóan érdekelne, hogy mit gondolsz, de javaslom, hogy egy kicsit nézz a másik oldal indokai mögé...
Peter Rigo

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. jún. 11, 2009 11:26 pm

Urak!
Le kell vonni a tanulságokat. Én egyben biztos vagyok, nem szeretem ha szó éri a ház elejét, ebben az esetben a szervert. Mivel elég régóta szolgál már minket biztosan ráférne egy frissítése amire nyáron sort is kerítünk, nem beszéltem még G-BoR-al de biztos benne lesz, hogy egy futamot a VSR szervergépen nyomjunk le, a karbantartás idején.
Ettől teljesen függetlenül úgy gondolom, mivel a problémák csak bizonyos pilótákat érintettek, (nekem spec. előtte a vihat miatt egyszer kapcsolat szakadásom egyszer meg teljes net leállásom volt. ) a játék maga nem laggolt, ahogy a társaság nagy részének sem, jó volna ha a saját gépeinken is körbenéznék és megtalálnánk a hibát. „Mindenki a saját netkapcsolatának a kovácsa” ez felelősség is a többiekkel szemben. Sajnos a ping általi meghatározás ahogy ez ma jól látszott közel sem elég. Lassan a család összes tagja el kezd netezni és szolgáltatások is netet igényelnek. Nekünk a szerverfele kimenő jel, ami általában gyenge mivel a végfelhasználóknak a letöltés a gyors, a lényeges. Egyre több dimamikus weboldal feltöltéseket is generál, nem beszélve a otthoni hálózatra ma már csatizó iphonokról, mobilketyerékről. Nézzetek légyszi körül, lehet csak a szomszéd lopja a netet vagy a hűtő akar rendelni.

@Voodoo
ne hülyülj szarban vagyunk, 8) te is ott voltál velünk benne, nehéz döntést hozni, de ha minden döntés támadást és feszültséget generál akkor még nagyobb nyomás alatt még több hiba és görcs születik. Alszunk rá!

Gyere F1 79-el Kyalamiba! Szétkapom a szád.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 6:47 am

A tegnapi nap legfőbb tanulsága, hogy az indokolatlan büntetések igen szoros összefüggésben állnak a netkapcsolattal (hogy ez szerver, vagy versenyzői részről bibis, az mindegy). A szar az egészben, hogy rendszerint nem is az a versenyző kap büntit akinél a probléma feltételezhető. Elég egy szerver oldalról nem látható "helyi" lagg és az autót a saját gép 1 méterrel hátrébb sorolja egy pillanatra amellett, hogy a szerver ezt nem teszi, és a követő ember úgy kap büntit, hogy nem is tud róla...

...nyilván ez a vihar is sokunknak keresztbe tett, de ahogy metosz is mondta, hogy kizárjunk minden lehetséges okot legelőbb otthon tegyünk rendet.

Halkan jegyzem meg, hogy a fenti következtetések alapján nem is biztos, hogy a JNS pályával voltak gondok... sőt.

Szóval a büntetések száma egyenesen arányos a szerveri kapcsolattal... elég gáz, de lássuk be, hogy ezeken az oválokon ez van. Próbáljuk orvosságot találni. Van két hetünk... akinek ötlete, véleménye van azt szívesen várjuk, sőt kötelező leírni!
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 7:24 am

Én azt mondom amit tegnap is..az első leállás után nem lett volna szabad újrainditani, hanem 1 héttel halasztani. Mondtam TS-be de nem sok foganatja volt.
Nehogy már a sstv miatt kelljen szivni ebben ők másodlagosak mi vagyunk az elsődlegesek hogy jól érezzük magunkat. De a lagg az indokolatlan büntik miatt nincs ember aki jól érezte magát..az egész egy idegbetegségbe ment át.
Most meg eszitek a kefét hogy mi legyen..legközelebb hallgasatok rám.

JNS pályákat meg a kukába csak a gond volt velük eddig az indokolatlan büntik miatt. nem csak tegnap osztogatta.

lagg: 12. helyen mentem (első futam) mikor mondták többen is hogy laggol mindenki az első 10-ben. Én ebből semmit sem láttam nem volt laggoló versenyző. Késöbb volt 1-2 esetben hogy valaki laggolt pl. Toby de ennyi mindig van. Biztos hogy nem szerveri gond volt hanem egyének szolgáltatójánál keresendő..lehet a vihar is ami volt az országban erősen beleszólt a dolgokba.

Ilyenkor ajánlatos nem csak pingelni pl. az indexet de traceroute-ot is kérni hol veszik el az adat csomag.
tracert ide a szerverip-t kell irni
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 7:40 am

Azt irtad a másik helyen, hogy nem értékelhető a futam. De miért nem értékelhető? megkell nézni a replayt az utolsó sárga után a rajt elötti körtől ha kell egyesével minden autót. Segitek ebben ha kell és akkor a saját szemünknek hiszünk nem annak mit firkált a szerveri log.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 9:02 am

Dietrich írta:Én azt mondom amit tegnap is..az első leállás után nem lett volna szabad újrainditani, hanem 1 héttel halasztani. Mondtam TS-be de nem sok foganatja volt.
...legközelebb hallgasatok rám.

JNS pályákat meg a kukába csak a gond volt velük eddig az indokolatlan büntik miatt. nem csak tegnap osztogatta.
Már megbocsáss, de nincs igazad. Felesleges hivatkozásokkal, nem biztos, hogy újabb gondokat kell feltételezni.

Ha elhalasztjuk a versenyt és a jövő héten jönnek elő ugyanezek a hibák (büntetések, akadások) akkor most előrébb vagyunk??? Nem.

Az Indy'95 bajnokság összes oválpályája JNS volt (kivéve Indianapolist) az égegyadta világon nem volt komolyabb gond velük... így egyértelműen nem mondható ki a pálya felelőssége.

Mint azt fent leírtam, a büntetések szoros kapcsolatban állnak a lagg problémával és (feltételezem) nem a pályán múlnak...

...ezt az is alátámasztja, hogy kedden nem volt gondunk, sőt! Emlékezz csak vissza, kedden is volt szabálytalan rajtunk > nem kaptunk zöld zászlót és senki sem kapott büntetést! Ugyanezért csütörtökön halomra volt büntetve a banda. :roll:

...

Egyre inkább hajlok arra a megállapításra, hogy az egészet a net hálózat (országos?) gondja okozta a vihar miatt, de ez könnyen tűnhet a problémák szőnyeg alá söprésében és ez távol álljon tőlem...
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:09 am

Ginger akkor old meg a gondot ne hallgass senkire a jövőben sem.
ne kérd ki senki véleményét (tegnap még neked is szar volt mellesleg a JNS pálya) majd legközelebb akkor irok a témában ha jelentkezni kell a futamra.
az meg véletlen se forduljon meg a gondolataidban hogy a vihar kavart be esetleg..ezért mondtam a halasztást 1 héttel úgy sincs akkor futam.

de felejsd el amit a témában irtam..vaciláljatok a témán még 5 napig mi legyen, mert vér komolyan kell venni mindent a szimulátorozásban...ha egyszer lefutottuk a futamot akkor pontozzátok is le. megirtam azt is hogyan ha a log fájl nem használható..Erre kb a HRC-nél 1 óra tanácskozás is sok lenne mit döntsünk öten..

arról meg ne is beszéljünk, hogy az elsö futam kb. 10 percig tartott a második futam 1,5 óra lett vagyis 15-20 percnyi idő kilett vágva ha már annyira ragaszkodsz a szabályokhoz..emiatt meg lehetne törölni az egészet..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 9:15 am

Kapja meg mindenki a most megszerzett pontjai felét, jövő héten meg fussuk újra teljes pontokért.

Ami még baromi furcsa volt tegnap:

2. futam 35.körben kimentem tankolni, akik közvetlen előttem voltak, 4-en, szintén. Tisztán a piteléssel hamarabb végeztem mint Ők, utolértem a köröző autókat, majd akiket a pitelésnél mehgelőztem, sorban jöttek vissza elém, a szerver is mögéjük sorolt vissza.. Ezt nagyon nem értettem.. azonos körben voltunk természetesen..

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. jún. 12, 2009 9:26 am

Nem tudom srácok ki hogy van vele, de bennem az is felmerült, hogy előző két héten nem volt ilyen... Mi nem volt akkor? Közvetítés? Miért? Netprobléma miatt... Nem lehet, hogy a közvetítőgép és a szerver közt van a gebasz?

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 9:35 am

Én azt nem tudom Dietrich, hogy neked mi bajod van. Miért kell rögtön a plafonon lenni? Próbálok javaslatokat összegyűjteni, de olyanokat amik következetesek és nem dobálnak össze egy rakás problémát megoldások nélkül. Eddig csak te írtál véleményt és engedtessék már meg, hogy én is reagáljak rá.

Az első verseny a sárgákkal együtt bruttó 28 percig tartott... nem csak a zöld periódust számoljuk, a sárga is a verseny része, ahogy a felvezető kör is < ez utóbbi a te javaslatod volt emléxel?

Nem fogunk a falnak rohanni, mert annak semmi értelme. A számodra oly' egyszerű döntés másik 10 versenyzőnek a kárára válik és fordítva. Lehet játszani diktatúrát is, de sztem itt most megoldásokat keresünk.
Peter Rigo

MoDa
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 215
Csatlakozott: hétf. ápr. 14, 2008 7:28 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: MoDa » pén. jún. 12, 2009 9:42 am

A közvetítő gép nem lehetett a lag oka, mivel az előző közvetítéseken sem volt semmi gond, valamint ha azzal lett volna gond az a közvetítésben is meglátszott volna.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:44 am

az a bajom, hogy bármit mondok szerinted nem jó....meg ez csak egy játék amit nem kéne elfelejteni nem kell vérkomolyan venni mindent..
tegnap mondtam halasszuk el...nem lett halasztva..
Metosz azt mondta szó sem lehet arról, hogy újra futni..pedig neki is indokolatlan büntit adott a gép meg sok mindenki másnak amivel legalább ugyanúgy tönkretette mint akinek összetörték az autót. én a crashnél bezúgtam a pitbe és mivel gyorsabb voltam mint szabad kaptam is a büntit ;) törés és még bünti is.
erre mondtam azt hogy a replayban az utolsó sárga kör legyen a mérvadó helyezések szempontjából és teljes pontozás mert lefutottuk a versenyt kb. 1:45 órában..

a bruttó 28 percből mennyit vet el amig restart volt? amig álltunk a vonalnál?
amúgy ez is replay függő megnézni kell de tök mindegy már..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » pén. jún. 12, 2009 9:56 am

@Dietrich: a múlt héten a rajt előtti restart miatt is nagy balhé volt, gondolj bele mi lenne, ha egy félig lefutott futam halasztva -úgymond későbbi időpontban restartolva- lenne!

@Peti: olyan problémám nekem is volt, nem is igazán értettem, hogy miért kell mögéjük állnom..

@Mindenki, de főként szervezők: a futam befejezte után (kockászászlólengetés után) közvetlenül még jó volt a sorrend, engem az után írt elsőnek, hogy Petykát megelőztem a levezető körön, mivel Ő örömében gumit melegített. :) Miután kimentünk a pitbe, megálltam a pithelyemen, nem nyomtam ESC-et, kíváncsiságból vártam és ahogy haladtak el mellettem a többiek, úgy estem vissza a 6. helyre a szerver szerint. Olyan, mintha a szerveren nem ért volna véget a futam a zászló beintésének ellenére. Ezt én egyértelműen szerver hibának mondanám, talán a laggok miatt teljesen meggajdult vagy valami.
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 10:07 am

Toby..
1. az első után kellett volna halasztani amikor 20-23 kört mentünk csak kb..

Ha valamilyen probléma lép fel a szerverrel a bajnoki versenyek előtt, akkor lehetőség van a verseny elhalasztására. Ebben az esetben új időpont kerül meghirdetésre. Ha a probléma a verseny első felében a mezőny minimum 50%-át érinti, akkor újra futjuk a futamot
.

gyakorlatilag 3-4-en mondtuk hogy nem laggol senki..

viszont ha a másodikat vesszük akkor nem félig lefutott volt hanem jóval több a kettő együtt meg majdnem egy egész. a pontokat biztosan nem felezném meg.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 10:08 am

Toby írta:@Mindenki, de főként szervezők: a futam befejezte után (kockászászlólengetés után) közvetlenül még jó volt a sorrend, engem az után írt elsőnek, hogy Petykát megelőztem a levezető körön, mivel Ő örömében gumit melegített. :) Miután kimentünk a pitbe, megálltam a pithelyemen, nem nyomtam ESC-et, kíváncsiságból vártam és ahogy haladtak el mellettem a többiek, úgy estem vissza a 6. helyre a szerver szerint. Olyan, mintha a szerveren nem ért volna véget a futam a zászló beintésének ellenére. Ezt én egyértelműen szerver hibának mondanám, talán a laggok miatt teljesen meggajdult vagy valami.
Vazze Toby... így egészen más a leányzó fekvése.

Hogy az a leborult................................ :evil:

Petyka! Hogy a pék rakja tele a gatyádat!!!!

Ez mi a fészkes fene a szabályzatban vazze?????????????

A verseny levezető körét a sárga zászlós periódusok szabálya szerint kéretik megtenni. Plusz tiszteletkör, vagy bármi féle "örömködést" mellőzzetek, mert a szerver a végső sorrend kialakításánál is büntethet.

E miatt van az egész qrva gebasz, hogy nem tudunk normális végeredményt hirdetni. Mi a fenét csináljunk, Vizsgáztassunk le mindenkit elméletben is??? A versenyen ráadásul többször melegítetted a gumit is, ami egyértelműen tilos... nem ééértem.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 10:14 am

akkor egy DQ neki a sok szabálysértésért a többiek sorrendjét beirtam, számolhatsz oszt jól van :D

ráadásul a TS-en is mondtad mindenki maradjon a helyén nem rajtolunk egymás mögött megyünk a pitbe..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. jún. 12, 2009 10:24 am

Félelmetesen nehéz ez az egész ügy, annyi gond lehet, hogy csak na. A szerveren több csapatnak is van versenye, rendszeresen kérem őket, ha bármi gond van akár nyilvánosan is jelezzék. Az eddigi kb. összesen 30 futam amit ők (po, z-form, hols) futottak nem volt gond.
A mi futamaink is lementek.
Persze vannak apró hibák ahogy Dietrich is írta, kár, hogy sokan később csatlakoztak ehhez az örülethez, mert bizony F1C után ezek a pici remegések ugrálások már nem is számítanak. Ime egy F1C előzése ami a győzelmemet jelentette 2004-ben. http://www.maszim.hu/video/orbase2004.mpg
Aszem a kép magáért beszél, aki ilyenen nőtt fel nem törődik egy kis remegéssel.
Kérek szépen mindenkit nézzen otthon körül, kapcsoljon ki mindent és mindenkit verseny előtt, ha nálam vannak akkor nemes egyszerűséggel le szoktam tiltani a wifi-t. Aki nem játszik az egy órán belül elfelejti és elég ha a másik szobában ír egy levelet amit el is küld futam alatt.
Ezen felül megkértem Genyót, remélem meg is csinálja majd, hogy minden futamon legalább legyen jelen és a TS-en, ha meghallja, hogy gond van gyorsan nézze végig kivel és zárja ki a versenyzőt, ezt a döntést nem bízhatjuk olyanra aki versenyez, természetes, hogy az ucsó pillanatig reménykedik, hogy rendbe jön a rendszere.
Ezúton is köszönöm Sanyának a nagyon korrekt hozzáállást! Sajnálom, hogy így alakult de a legjobb példát mutattad, köszi!
Pontozás nehéz ügy, én spec. Gyerek vagyok és lovagiasságban meg etikában gondolkozom, ha valaki engem kérdez elsőre az ellenfeleimet fogom meglesni, ebben az esetben Tommy-t és Gerrardot a tabellán és ha mögöttem végeztek akkor nem fogom javasolni a pontozást, ahogy tegnap is tettem. Aki ismer tudja, ilyen hiba már volt, de soha nem szerettem volna ha valaki azt mondja „ja persze mert érintett” – ezért mindig magam ellen döntöttem.

Szükség lesz hosszútávon a független versenybíróságra az ötlet nem új, meg kell szervezni.

Várom a döntést, ha kell ahogy Dietrich írta egyesével végig nézzük a cuccot és pontozunk. Én továbbra is vacillálok minkét oldalon nagyon sok nyomos érv sorakoztatható fel.
A fél pontozás szerintem nem lenne korrekt mert a versenytáv teljesítve lett.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 10:38 am

A két versenyt összesítve mentünk 34 meg 111 kört... ebből nem is merem kiszámolni, hogy mennyi volt zöld zászló alatt, de az, hogy lefutottuk a teljes távot... nem biztos, hogy igaz.

Két szélső érték között sem kell vacilálni... teljes értékű versenyt nem futottunk a rengeteg lag és büntetés miatt, de a versenyt mégiscsak végigtoltuk (hellyel- közzel).

Már le sem merem írni a javaslatomat az értékelésre, mert kezdek becsavarodni.
Tény, hogy van egy közel 100%-os sorrendünk (meg egy győztesünk akit seggbe kell rúgni). Mindezt egy hibákkal teletűzdelt versenyen... ebből kell gazdálkodni.

Nem egyszerű.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 10:42 am

teljes távnak minősül a 2 óra ebben gondolkodj Ginger ne a körök számában.
Az meg ahogy irtam kb. 1:45 óra volt a kettő együtt. nem 1 óra nem 1.05 nem 1:10 hanem 1:45. (de ezt is meglehet nézni replayben)
Jóval több mint a fele ezért nem adnék fél pontokat.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 11:16 am

Átgondoltam a dolgot és mostmár én is kezdek hajlani rá...

Jaj...

Ha azt vesszük, hogy lefutunk egy abszolút gondok nélküli versenyt: senki sem kap büntetést,senki sem laggol... DE a végén Petyka gumit füstöltet, akkor kvázi ugyanebben a helyzetben vagyunk mint most. Ugyanígy nem tudunk végeredményt hirdetni, hisz' a szerver alapból hülyeségeket csinál, ha a levezető körön valaki "butul", ezt eddig is tudtuk, bele is lett fogalmazva aszabályzatba.

Ergo az indokolatlan büntetéseknek és a verseny végi eredménytábla összeomlásának semmi köze sincs egymázhoz < ez utóbbi Petyka miatt volt csak.

Szóval sima verseny esetén az eljárás az lenne, hogy a rendelkezésre álló adataink alapján rekonstruáljuk a végeredményt (ezt Dietrich megtette, de még ellenőriznünk kell) és kihirdetnénk a győztest.

A fentiek alapján teljes pontozással kihirdethető a verseny végeredménye.

:?:

A laggok mennyiben befolyásolták a végeredményt? Szabad-e egy ilyen horrorisztikus, verseny közbeni indokolatlan bünti sorozat után teljes értékkel számolnunk, vagy egyátalán értékelnünk a versenyt? Tény, hogy a múltban szemethunytunk e felett... de sosem szembesültünk ilyen mértékű szívással.

Ez itt a kérdés....

...

Én nem tudok dönteni ...jóvan... még szarabb a helyzet mint előtte volt. 8)
Peter Rigo

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 11:22 am

@Ginger!

A pitelős sorrendcserélős dologra nincs tipped? Megnéztem a replayt, mindkét esetben mikor pitben előztem ugyanez történt..

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 11:28 am

Én nem tudok dönteni ...jóvan... még szarabb a helyzet mint előtte volt

:twisted:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 11:39 am

RPeti írta:@Ginger!

A pitelős sorrendcserélős dologra nincs tipped? Megnéztem a replayt, mindkét esetben mikor pitben előztem ugyanez történt..
Petikém... én örülnék a legjobban, ha valami halvány derengésem lenne e felől is, de ez azonos kategória za összes indokolatlan büntivel... Gerrard az egész versenyt úgy tolta végig, hogy a gép egy pillanatig sem volt tisztában vele, hogy hol is van a pályán... ez valami naggyon gáz.

Aztán, hogy ezért ki a felelős... szerver, net, versenyző, én... (nyilván én :D )... azt csak a jóég tudja.

Sokismeretlenes az egyenlet... elég röhejes, de tényleg így van. Sokkal egyszerűbb egy WTCC bajnokság az tuti, de mi (főleg én) mazoisták vagyunk, különben már rég nem itt lennénk... 8)
Peter Rigo

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » pén. jún. 12, 2009 11:42 am

..viszont egy bajnokságban kiírt és lefutott verseny végeredményét pontozás szempontjából semmisnek tekinteni nem túl korrekt dolog (kiöli a pilótákból a versenyszellemet).. mondjuk én nem ragaszkodok a pontokhoz, nem a pontok miatt jöttem ide versenyezni és az érdekel a legkevésbé. De akik végigszenvedték a futamot (sárgákkal, balesetekkel, büntikkel), valami elismerést mégiscsak kapjanak már. :?
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

MoDa
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 215
Csatlakozott: hétf. ápr. 14, 2008 7:28 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: MoDa » pén. jún. 12, 2009 11:52 am

Legalább a dobogósok kapjanak egy sportszeletet :D

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 11:54 am

Van egy észrevételem, és szerintem legközelebb erre is figyeljünk oda.
Tegnap szerintem az Időlimit a másfél óra nem jó lett megállapítva, Szerintem arányoságot kellet volna tartani vagyis 205 köre 1:50kellet volna (pontosabban 1óra 47perc 53mp 6838 10ezred másodperc), vagy ha azt mondjuk hogy másfél óra akkor csak 171körre kellet volna állítani.

Szerintem...
Csak egy észrevétel
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára G-BoR pén. jún. 12, 2009 12:00 pm-kor.
Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 11:58 am

Toby írta:..viszont egy bajnokságban kiírt és lefutott verseny végeredményét pontozás szempontjából semmisnek tekinteni nem túl korrekt dolog (kiöli a pilótákból a versenyszellemet).. mondjuk én nem ragaszkodok a pontokhoz, nem a pontok miatt jöttem ide versenyezni és az érdekel a legkevésbé. De akik végigszenvedték a futamot (sárgákkal, balesetekkel, büntikkel), valami elismerést mégiscsak kapjanak már. :?
Ez pont azért nem ennyire egyszerű, mint ahogy sokan írtuk már le. A másik oldalról viszont erősen öli a versenyszellemet, ha közük nincs lagghoz, büntetésekhez, balesetelhez, és mégis a sor végén kullognak..

Tudom hogy esély sincs ezen változtatni, de van egy másik bánatom is...

Az, hogy nem javítják az autót a pitben az arra jó, hogy bárki szinte 0 gyakorlással nyerhessen versenyt, szerencsével (nem konkrétan Petykára gondoltam, csak általánosságban). Teljesen értéktelenné válik a teszt, a jó beállítás, a megfelelő ívek használata abban a pillanatban ha valaki feltol a palánkra. Jó esetben körönként 2 tizeddel leszek annál lassabb, mint aki karcmentesen szerencsével 0 gyakorlással nekivág..

Természetesen ez az oválversenyzés velejárója, csak sorozatban a 3. ilyen verseny után kezdem kicsit érezni a nem érdekel effektust..

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 12:05 pm

MoDa írta:Legalább a dobogósok kapjanak egy sportszeletet :D
LOL Moda...te kettőt is kaphatsz mert kiskorú vagy :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 12:06 pm

RPeti írta:
Toby írta:..viszont egy bajnokságban kiírt és lefutott verseny végeredményét pontozás szempontjából semmisnek tekinteni nem túl korrekt dolog (kiöli a pilótákból a versenyszellemet).. mondjuk én nem ragaszkodok a pontokhoz, nem a pontok miatt jöttem ide versenyezni és az érdekel a legkevésbé. De akik végigszenvedték a futamot (sárgákkal, balesetekkel, büntikkel), valami elismerést mégiscsak kapjanak már. :?
Ez pont azért nem ennyire egyszerű, mint ahogy sokan írtuk már le. A másik oldalról viszont erősen öli a versenyszellemet, ha közük nincs lagghoz, büntetésekhez, balesetelhez, és mégis a sor végén kullognak..

Tudom hogy esély sincs ezen változtatni, de van egy másik bánatom is...

Az, hogy nem javítják az autót a pitben az arra jó, hogy bárki szinte 0 gyakorlással nyerhessen versenyt, szerencsével (nem konkrétan Petykára gondoltam, csak általánosságban). Teljesen értéktelenné válik a teszt, a jó beállítás, a megfelelő ívek használata abban a pillanatban ha valaki feltol a palánkra. Jó esetben körönként 2 tizeddel leszek annál lassabb, mint aki karcmentesen szerencsével 0 gyakorlással nekivág..

Természetesen ez az oválversenyzés velejárója, csak sorozatban a 3. ilyen verseny után kezdem kicsit érezni a nem érdekel effektust..
akkor mit mondjak én..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 12:07 pm

@ MoDa

Ennél sokkal többet fog kapni a banda... Petyka mindenek előtt egy seggberúgást, hogy megszivatott minket az végeredmény értékelésében.

@ G-BoR

Tanulunk belőle... és az sem biztos, hogy jól mondod, mert a versenyt szüneteltettük, nem pedig lenulláztuk a kör/időlimit arányt. Egyébként volt az egész metodika kitalálására kb. 2 percünk, mert 10 perc kellett a rajtsorrend beállítására... megmondom őszintén a 2 órából levontam az addig eltelt felet, a körszámból pedig a megtett köröket, nem nagyon számolgattam aránypárokat, de szerintem jó döntés volt.

Egyébiránt Dietrich felvetéséből kiindulva utánanéztem a 2007-es Indy 500 lebonyolításának. Ugye azt a versenyt megszakították eső miatt és a szemerkélő eső miatti negyed órás lassú körözés ugyanúgy beleszámított a körszámba, mint a tiszta körök... igaz ott nincs időlimit. Ez a lassú körözés a mi célvonalnál való megállásunkkal volt egyen értékű. Álltam egy percet, ránéztem az órára és kiléptem metoszékkal tanácskozni.
Peter Rigo

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 12:11 pm

RPeti erre csak egy idézetett tudok mondani
"Túl sok francos épített pályás versenyző van itt,
akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." AJ. Foyt

És itt nagyon kevés max 5-6 ember tudd ovalon versenyezni.

ha jó láttam tegnap te se bírtál magaddal. Mért kell az verseny első 3/4 részébe erőszakosnak lenni az élbolyban?

A Kopival való ütközésem is ezért volt, Ginger megy első helyen én a második helyen utazok utána, és erre elkezdenek támadni, MINEK? Álljunk be a sorba majd az utolsó 25körbe előzgesünk. Ha egy 5-6fős élmezőny mezőny együtt tudd menni, akkor fölösleges betámadni az előttem lévőt, mennyiből tartott volna beállni szépen egymás mögé, és csak körözni, és ez most mindenkinek szó. Ezért van sok sárga, mert még mindig úgy versenyeztek mit az F1-ben. Igen nagyon nehéz elvenni a gáz amikor meglodul a kocsi. A másik hogy ha lassabb vagy egy kicsit a másiknál inkább enged előrébb, pl kérdezétek meg tegnap Toby-t a verseny végén hogy felhuztam az élbolyba...

Nem az első körökbe kéne eldönteni ki a legény a vidéken...

Szóval több ésszel legközelebb...
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. jún. 12, 2009 12:17 pm

Na megjöttem én is melóból, végigolvastam mindent.
Elhiszem, hogy nehéz döntenetek ebben az esetben.

Az én véleményem az, hogy igen nagy valószínűséggel ezek a lagok a "nálatok" lévő vihar miatt lehetett. Eddig sosem volt ilyen, se ezzel a moddal, se kedden a tesztversenyen. Most meg a futam felétől, mikor sárga volt és jött volna a rajt, inkább kimentem a pitbe, hogy ne büntessen meg harmadszor is a gép, mert majdnem az összes újra rajtnál, állandóan írta a gép, hogy megelőztem az előttem levőt. És ha csak velem lett volna ez, akkor azt mondom, persze értékeljük ha lehet, de elég sok versenyzőt megbüntetett a gép, és ez így számomra egy nem értékelhető futam. Mindenki láthatta milyen kavarodás volt, sok autó ide oda mozgott, szórta a büntiket, én nem találnám fair-nek ha lenne eredmény hirdetve. És nem azért mert utolsó lettem, mert nekem ez az eredmény is jól jönne, hiszen ahogy Metosz is mondta, ő is meg Gerrard is nem sokkal előttem végzett, ha meg újrafutjuk, lehet kiesek, Ők meg (Metosz és Gerrard) nyernek és már hátrányba is vagyok, de inkább hátrányba leszek, mint egy ilyen versenyt igazságosnak és lefutottnak tekintsünk. És a lag miatt a spotter is kb annyit ért mint halottnak a csók. Már kikerültem az autót, azt kellet volna mondania, hogy "clear" erre akkor nyögi még csak ki, hogy melletted vannak. És gyanítom, hogy sok baleset is ennek köszönhető, nem azért mert sokan nem figyeltek a másikra, és most sokan egymásnak "esnek", hogy mit csináltál, stb. holott lehet, hogy ez is a gondok miatt volt.
Na ennyi. Akármi lesz a döntés természetesen elfogadom, hiszen nem tudunk mást tenni, remélem jó döntés születik.
Ja és persze megértem azokat is akik az élmezőnybe végeztek és nem volt gondjuk, nem kaptak büntit, és azt akarják, hogy legyen érvényes a futam, de az jusson eszükbe, hogy ugyenez megtörténhet valamikor velük is, és akkor is majd ugyanezen a véleményen legyenek.
na nem pofázok többet.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 12:17 pm

az idézetet mérgemben vettem kölcsön az indy500 fél köröm után és nagyon sok ember szemében finoman fogalmazva sem volt népszerű az Foyt mikor ezeket mondta szintén indy után :P

én tegnap a lassú autóval csak azért maradtam a pályán, hogy aki kiesik azt megelőzöm így..elengedtem mindenkit semmi értelme nem volt másnak csak blokkoltam volna.
De azt hogy még mindig sokan nem akarják megtanulni azt hogy nem az első körben, nem az újra rajtoknál hideg gumival kell nyerni..hát nem tudom mit lehet ez ellen tenni.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 12:17 pm

@Ginger

Sry teljesen igazad van, de nekem valamiért akkor is sántit ez a másfél óra, de mind1, sőt nekem vagyis nekünk jobb lett volna ha tegnap hamarabb vége van a futamnak :D
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 12:19 pm

@ RPeti

Amellett, hogy az ovál 80% mázli, a maradék 20% meg szerencse :D el kell mondanom, hogy a balesetek okozása ellen nem az a jó taktika, hogy a balesetet okozót jutalmazzuk azzal, hogy megjavíthatja az autóját.

A megoldás az, hogy nem okozunk balesetet.

Az én elvem az, hogy ha levesszük a törést, javítják az autót, akkor sokkal kisebb egy esetleges balesettől való félelem. Egy hevesebb mérsékletű versenyző, gondolkodás nélkül be fog menni olyan helyzetekbe amikbe nem kellene, tudva azt, hogy "mindegy, hisz' ha gáz van, majd úgyis megjavítanak".

Egyébiránt a törés most 66%-on van... a road/street és rövid oválokon már így is túlléptünk a határon. Ezen törés mellett Milwaukeeban simán az elején harcoltam, pedig megcsukták az autót rendesen... szóval ez eleve "csak" az SS pályákra igaz, ahol pontosan a legfontosabb a másikra való figyelem, a balesettől való félelem > az önkontroll.

..de ez megin' messzire vezető vita lesz és legalább annyian vannak mellette mint ellene. 8)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 pén. jún. 12, 2009 12:26 pm-kor.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 12:23 pm

el kell mondanom, hogy a balesetek okozása ellen nem az a jó taktika, hogy a balesetet okozót jutalmazzuk azzal, hogy megjavíthatja az autóját.

és mi van azzal aki vétlen az esetben? ugyan úgy szív...

sokkal szigorúbb BT döntéseket kellett volna hozni a vétkessel szemben korábban mintsen az ilyen semmit mondó versenybaleset meg felfüggesztett itéletek..HRC-nél elég jó nevelő hatása volt a szigorúbb büntiknek néhány "varacskosdisznó" féle rohanásnak vetett véget.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 12:39 pm

G-BoR írta:RPeti erre csak egy idézetett tudok mondani
"Túl sok francos épített pályás versenyző van itt,
akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." AJ. Foyt

És itt nagyon kevés max 5-6 ember tudd ovalon versenyezni.

ha jó láttam tegnap te se bírtál magaddal. Mért kell az verseny első 3/4 részébe erőszakosnak lenni az élbolyban?

A Kopival való ütközésem is ezért volt, Ginger megy első helyen én a második helyen utazok utána, és erre elkezdenek támadni, MINEK? Álljunk be a sorba majd az utolsó 25körbe előzgesünk. Ha egy 5-6fős élmezőny mezőny együtt tudd menni, akkor fölösleges betámadni az előttem lévőt, mennyiből tartott volna beállni szépen egymás mögé, és csak körözni, és ez most mindenkinek szó. Ezért van sok sárga, mert még mindig úgy versenyeztek mit az F1-ben. Igen nagyon nehéz elvenni a gáz amikor meglodul a kocsi. A másik hogy ha lassabb vagy egy kicsit a másiknál inkább enged előrébb, pl kérdezétek meg tegnap Toby-t a verseny végén hogy felhuztam az élbolyba...

Nem az első körökbe kéne eldönteni ki a legény a vidéken...

Szóval több ésszel legközelebb...
Erre nem reagálnék ha lehet, mindössze annyit hogy nem "francos épített pályás versenyző" vagyok, hanem Rally versenyző..

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 12:39 pm

@Dietrich
És ez a mondás sajnom ma itt nállunk teljesen igaz, a tegnapi futam után én is kölcsön veszem.
A másik még az előző hsz-hez, hogy ha úgy érzed hogy sokkal gyorabb tudnál lenni az előtted lévőnél akkor ott az a k... TS lehet szólni, hogy HÉJ HAVER előre mennék vezetni, mert szerintem úgy gyorsabbak lennénk.

Te továbbra se értem hogy az utolsó 25-20körig mért kell erőszakoskodni,

Nem tudom mért nem lehet azt felfogni hogy ha egymás mögött megyünk akkor gyorsabbak vagyunk...és ha előzgetjük egymást akkor lassabbak...
Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 12:43 pm

Ginger17 írta:@ RPeti

Amellett, hogy az ovál 80% mázli, a maradék 20% meg szerencse :D el kell mondanom, hogy a balesetek okozása ellen nem az a jó taktika, hogy a balesetet okozót jutalmazzuk azzal, hogy megjavíthatja az autóját.

A megoldás az, hogy nem okozunk balesetet.

Az én elvem az, hogy ha levesszük a törést, javítják az autót, akkor sokkal kisebb egy esetleges balesettől való félelem. Egy hevesebb mérsékletű versenyző, gondolkodás nélkül be fog menni olyan helyzetekbe amikbe nem kellene, tudva azt, hogy "mindegy, hisz' ha gáz van, majd úgyis megjavítanak".

Egyébiránt a törés most 66%-on van... a road/street és rövid oválokon már így is túlléptünk a határon. Ezen törés mellett Milwaukeeban simán az elején harcoltam, pedig megcsukták az autót rendesen... szóval ez eleve "csak" az SS pályákra igaz, ahol pontosan a legfontosabb a másikra való figyelem, a balesettől való félelem > az önkontroll.

..de ez megin' messzire vezető vita lesz és legalább annyian vannak mellette mint ellene. 8)
Teljesen tiszta, tudomásul is vettem :)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. jún. 12, 2009 12:47 pm

Dietrich írta:el kell mondanom, hogy a balesetek okozása ellen nem az a jó taktika, hogy a balesetet okozót jutalmazzuk azzal, hogy megjavíthatja az autóját.

és mi van azzal aki vétlen az esetben? ugyan úgy szív...

sokkal szigorúbb BT döntéseket kellett volna hozni a vétkessel szemben korábban mintsen az ilyen semmit mondó versenybaleset meg felfüggesztett itéletek..HRC-nél elég jó nevelő hatása volt a szigorúbb büntiknek néhány "varacskosdisznó" féle rohanásnak vetett véget.

Ha megnézed a névsort szép számmal vannak akik mindkét bajnokságban indulnak! Gerrard a V8 bajnok.
Hatalmas különbségek vannak a két csapat felfogása között, annak idején kértük, hogy vezessétek be a vizsgáztatás, mert mi abban hiszünk és nem a büntetésben.

Melózunk a pilótákkal és odafigyelünk rájuk a vizsgáztatás semmit nem vesztett erejéből. Azért nézzük meg korábban, hogy a végén ne legyen varacskos disznó effektus. Jobb ha a szekér elé van kötve a ló.

Ovál nagyon nehéz műfaj és mi elég szépen megfelelünk neki, nem olyan ahol a gyors pilóták elszakadnak és közel azonos képességű emberek csoportosulnak idővel a versenyben, más a karaktere az egésznek. HRC futamon is láttam szép számmal kiesést, egy ilyen normál esetben oválon tömegbalesetet jelent.

Ne menjünk bele légyszi ebbe a vitába, szerintem fegyelmezett a társaság éppen úgy mint a HRC-s csapat is illtve ez is a HRC csapat.

Petyka elfelejtette a szabályzatot, na de emberből van, természetes, hogy örült az első futam győzelmének.

Ettől még nagyon szépen ment és minden gratulációt megérdemel.
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 12:55 pm

RPeti írta:Erre nem reagálnék ha lehet, mindössze annyit hogy nem "francos épített pályás versenyző" vagyok, hanem Rally versenyző..
Nem csak neked szó, és nem bántásként írtam, és írok amit. SRY

Szerintem közös célunk hogy végre jó oval futamok legyenek kevés sárga mellet.

De ehez újra meg kell tanulni versenyezni, hogy itt az Oval pályán máskép müködnek a dolgok.

Dietrichnek teljesen igaza van:
"De azt hogy még mindig sokan nem akarják megtanulni azt hogy nem az első körben, nem az újra rajtoknál hideg gumival kell nyerni..."

Meg kell tanulni elvenni a gázpedálról a lábat... mert míg ezt nem tanulja meg a mezőny közel 2/3 része addig ilyen futamok lesznek
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 1:59 pm

Metosz egy zárt kasztnis bajnokság esetében a vizsgáztatás mit szűr ki? elmondom semmit..ha valaki nem tud menni vagy elindulni az már az első próbálkozás után a szerveren könnyen kitudódik mikor a tesztnap van. Voltak is ilyen próbálkozók elköszöntünk tőlük. Vagy ezzel a V8-al nem tud bánni..Ráadásul túraautónál néhány apróbb lökdödödés simán belefér.
Egyébként a túl erőszakos versenyzőket fogta vissza a sokadik pontlevonás erre gondoltam.

Az ow más kategória..nagyobb sebesség, kevesebb reakció idő és a kisebb lökdösödés is a verseny végét jelentené. Ide valóban kell egy szűrő mielött az illetőt versenyre engeditek. A kettőt nem lehet összehasonlitani ráadásul ott ahol Te és Ginger vizsgáztat is át tudott menni egy Vizi..

Egyébként én nem is irtam a vizsgáztatás ellen nem azt tartom rossznak..a gyenge BT döntések ellen szóltam, hogy az is a kiváltó ok. Nincs semmi visszatartó ereje ha valaki kiüti a másikat pl. vagy egész egyszerüen nem érdekli ha mondják a többiek ne melegisd a gumit ő akkor is melegiti (vagy nem volt TS-en és nem hallotta..bármelyik cselekedetével vét a szabályok ellen)mint tegnap Petykafiam.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 3:39 pm

A Vizi esetet kár felhozni példának. Abból is rengeteg mindent tanultunk és nem hinném, hogy ez újra megismétlődhet. A büntetési tételeket meg a versenybírók szabják ki. Lehet keveselni ezt, de olyan még egyszer sem fordult elő, hogy a felfüggesztett büntetést kapott versenyző a következő versenyeken bármi galibát okozott volna... öööö illetve asszem Peecey (vagy már mitt'omén, hogy írják a nevét) volt ilyen. Ő volt az egyetlen versenyző akit eddig pontlevonással kellett büntettünk.

@ Tommy

Pontosan ez az a hozzászólás ami megadja Dietrich-nek a választ. Egy ilyen verseny elbírálása nem úgy működik, hogy eldöntöm mi a sorrend, "oszt kész".

Továbbra sem tudom mi lesz, de az tisztán látszik, hogy nincs jó megoldás... :(
Peter Rigo

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 4:23 pm

G-BoR írta:RPeti erre csak egy idézetett tudok mondani
"Túl sok francos épített pályás versenyző van itt,
akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." AJ. Foyt

És itt nagyon kevés max 5-6 ember tudd ovalon versenyezni.

ha jó láttam tegnap te se bírtál magaddal. Mért kell az verseny első 3/4 részébe erőszakosnak lenni az élbolyban?

A Kopival való ütközésem is ezért volt, Ginger megy első helyen én a második helyen utazok utána, és erre elkezdenek támadni, MINEK? Álljunk be a sorba majd az utolsó 25körbe előzgesünk. Ha egy 5-6fős élmezőny mezőny együtt tudd menni, akkor fölösleges betámadni az előttem lévőt, mennyiből tartott volna beállni szépen egymás mögé, és csak körözni, és ez most mindenkinek szó. Ezért van sok sárga, mert még mindig úgy versenyeztek mit az F1-ben. Igen nagyon nehéz elvenni a gáz amikor meglodul a kocsi. A másik hogy ha lassabb vagy egy kicsit a másiknál inkább enged előrébb, pl kérdezétek meg tegnap Toby-t a verseny végén hogy felhuztam az élbolyba...

Nem az első körökbe kéne eldönteni ki a legény a vidéken...

Szóval több ésszel legközelebb...
G-bor
Te most az épitett pályás versenyzök alatt a rallysokat érted,mint pl én is?
Lehet hogy te kurva rég vagy itt,de nem vagy fair versenyzö,és ezt tegnap be is bizonyitottad,velem szemben.Nehogymár én legyek hibás azért,mert egyszerüen rámhuzod a kormányt,akármennyi kör van hátra.Majd feltöltöm a 2 elözést,az egyikben te vagy a másikban Rpeti. ugyanaz a szitu volt,söt Petit sokkal gecibb modon elöztem meg,és mégis hagyott helyet és nem ütköztünk.
Pedig ö csak egy rallys akinek fogalma sincs az oválrol (bocs Peti :D )
Te viszont kilöktél,még morfi is mondta neked TS en hogy egyszerüen kilökted Kopit
Te azt se mondtad,hogy huzd meg a f.szom.Szoval ezek után te ne kritizáljál itt senkit,hogy hogyan kell oválon menni.

A másik.Ezuton jelezném hogy Dietrich listája szerint 4. lettem,de nem tartok igényt a 4. helyre,soroljatok hátrébb mert az utolso sárga miattam történt,nem vettem észre hogy nincs hátso szárnyam,és senki nem is szolt.Ugy felhuztam magam az utolso balesetnél,hogy egyszerüen nem néztem rá a sérülésekre,és mondom sajna senki nem mondta TS en hogy vigyázzak nincs szárnyam hátul.
Sérült hiányos autoval,pedig nem szabadott volna elrajtolnom.
Kép

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » pén. jún. 12, 2009 4:28 pm

G-BoR írta:@Dietrich
És ez a mondás sajnom ma itt nállunk teljesen igaz, a tegnapi futam után én is kölcsön veszem.
A másik még az előző hsz-hez, hogy ha úgy érzed hogy sokkal gyorabb tudnál lenni az előtted lévőnél akkor ott az a k... TS lehet szólni, hogy HÉJ HAVER előre mennék vezetni, mert szerintem úgy gyorsabbak lennénk.

Te továbbra se értem hogy az utolsó 25-20körig mért kell erőszakoskodni,

Nem tudom mért nem lehet azt felfogni hogy ha egymás mögött megyünk akkor gyorsabbak vagyunk...és ha előzgetjük egymást akkor lassabbak...
Azért mert ez verseny. Valóban így kéne csinálni ahogy leírod, és ez lenne a tökéletes, de akkor miért nem csak azt az utolsó 25-30 kört nyomjuk végig? Szerintem ha ezt így tolnánk szegény Teqiék a közvetítés végére elaludnának. A vonatozás nem egyenlő a versennyel, a verseny a pozíció harc. És mindenki az első helyért megy a legelejétől mivel az a legbiztonságosabb...mert mivan ha pl én megyek mögötted és eldobod...mennyivel jobb lett volna ha megelőztelek volna...A másik meg hogy kicsit elhamarkodottan ítélkezel Dzsibi, énis visszanéztem és Kopi teljes terjedelmével bennvolt melletted. Az nem jogosít fel arra, hogy ráhúzd a kormányt, hogy "most minek harcolunk, így nem leszünk gyorsabbak".
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. jún. 12, 2009 4:38 pm

G-BoR írta:RPeti erre csak egy idézetett tudok mondani
"Túl sok francos épített pályás versenyző van itt,
akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." AJ. Foyt

És itt nagyon kevés max 5-6 ember tudd ovalon versenyezni.

.
Ezek szerint Te benne vagy az 5-6 föben ?
Start Me Up

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 4:51 pm

Bedy írta:
G-BoR írta:RPeti erre csak egy idézetett tudok mondani
"Túl sok francos épített pályás versenyző van itt,
akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." AJ. Foyt

És itt nagyon kevés max 5-6 ember tudd ovalon versenyezni.

.
Ezek szerint Te benne vagy az 5-6 föben ?
Bedy már csak töled nem kértem bocsánatot :D .Elbeszéltünk egy más mellett,te nem tudtad hogy én a körvisszavételre törekszem,és azért fogom a belsö ivet.Ha ezzel blokkoltalak,bocsánatot kérek
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. jún. 12, 2009 4:57 pm

KOPI írta:Bedy már csak töled nem kértem bocsánatot :D .Elbeszéltünk egy más mellett,te nem tudtad hogy én a körvisszavételre törekszem,és azért fogom a belsö ivet.Ha ezzel blokkoltalak,bocsánatot kérek
Nincs miért bocsánatot kérned . Ellenben nekem van , lehet egy kicsit indulatosan mondtam amit jogosnak éreztem. Igyekszem ezen változtatni és higgadtabb leszek :oops:
Start Me Up

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 5:03 pm

Bedy írta:
KOPI írta:Bedy már csak töled nem kértem bocsánatot :D .Elbeszéltünk egy más mellett,te nem tudtad hogy én a körvisszavételre törekszem,és azért fogom a belsö ivet.Ha ezzel blokkoltalak,bocsánatot kérek
Nincs miért bocsánatot kérned . Ellenben nekem van , lehet egy kicsit indulatosan mondtam amit jogosnak éreztem. Igyekszem ezen változtatni és higgadtabb leszek :oops:
Ugyanmár :D .Neked nem kell változtatnod semmin,de másoknak igen.Bár lehet hogy nem kéne itt osztanom az észt hisz én csak egy épitett pályás pöcs vagyok aki nem ismeri az ovált :D
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. jún. 12, 2009 5:05 pm

Urak!

Kicsit pontosítanék, úgy nem lehet versenyezni, hogy közben veszélyezteted a többieket. Vagyis ha annyira sérült az autód, hogy nem tudod pályán tartani akkor bizony vagy javítani kell vagy kiállni, ez a szabály F1-ben is. De még ott is a határra viszik ha valaki visszaemlékszik Kimi száguldására három keréken az nurnburgringen. Én akkor nagyon lebüntettem volna már a McLaren-t. Biztos volt, hogy ki fog durrani a gumi még sem hívták ki, aztán megtörtént a baj szerencsére csak Kimi versenyébe került.
Én tegnap, nem mentem már ki felrakni az első szárnyamat. Sajnos a mod ilyen szempontból hibás, gondolom a valóságban első szárny nélkül kezelhetetlenebbnek kellett volna lenni a kocsinak. Továbbra is úgygondolom, hogy ez vismajor és bizony a törést pont emiatt is 100% javítani kellene. Vagy a szabálykönyvben leírni a kötelező javítást minden esetben. De szerintem ez sem kivitelezhető, hiszen a három kör van hátra akkor sokan nem mennének már javítani és ha valaki mondjuk roadon nem az ideális íven és a többieket nem zavarva teljesíti akár csak 3 keréken a távot az a jelenlegi F1-ben és itt nálunk is szabályos.
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 5:48 pm

Lehet röhögni, de láttom nem értitek miről beszélek...

Kopi esett: azt hiszem már több hsz-ben is elismertem hogy én voltam a hibás és le is írtam mi történt. De akkor mégegyszer, de most akkor sokkal részletesebben.

Ginger17 előttem első helyen, én mögötte második helyen utazok. És azt láttam hogy mögöttem csatáznak, de Kopi már körök óta mögöttem volt, gondoltam ő is beült árnyékba, majd a kanyarba amikor visszapillantót nézem Kopi eltünk (megjegyzem a futam alatt a spoter hülye volt). Majd egyszer csak megjelenik a jobb első kereke a cockpitembe, már nem volt időm reagálni, egyszerűen holttérbe került (én Cockpit nézetből megyek megjegyzem, az ülés magaság masz és elég előre van huzva is az ülés olyan -80 asszem), azt hittem hogy hátrébb esett. Teljesen én vagyok a hibás, elismerem jobban oda kellet volna figyelnem... Jobbra se mertem rántani a kormányt, mert nem akartam palánkra csapodni és onnan vissza bele a mezőnybe. Egy rosz döntést hoztam és érte vállalom a felelőséget, amennyire tudtam hagytam helyet, de már túl késő volt lereagálni a dolgot.

Nagyon sajnálom a dolgot, nem szándékos volt, és magam igen is az egyik leg-FAIR-ebb játékosnak tartom, nekem ez nem stílusom, hogy a másik versenyét tönkre tegyem. De én is emberből vagyok, hozzok rossz döntéseket, és néha becsúszik egy kis figyelmetlenség.

SZÓVAL KOPI MEGINT ELNÉZÉST!
És igen én tudok Ovalon versenyezni!

A másik hogy azt az idézetett használunk hogy "Túl sok francos épített pályás versenyző van itt, akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." itt azon van a hangsúly hogy gőzük nincs arról hogy kell oválon versenyezni.
Nem az előzgetésekkel van baj, de tudni kell hogy mikor és miért előzünk. Tudom hogy kurva jó ha megindul az autó, de tudni kell a gázpedát elengedni annak semmi értelme nincs szerintem hogy minden kanyarba előzgesük egymást, és nem értem hogy miért kell fölöslegesen előzni? Ez a felfogást sose fogom érteni hogy: Egy centivel se vagyok gyorsabb nállad, de azért megelőzlek köcsög.
És felhozom most példának a 2008-as utolsó versenyét (Richmond) amikor a Zártosztály tarolt a versenyen, Ulvar, Voodooo, MoDa, és Én. Egy Setupon mentünk, és megbeszéltük hogy összefogunk, és összehozzuk Ulvarnak a győzelmet. Morfi ha visszaemlékszik a közvetítésre az élbolyba (vagyis mi négyen) nem is történt semmi beálltunk egymás mögé és toltuk, és tudjátok mi lett a befutó az nap: Ulvar, G-BoR, Voodoo és MoDa. Az egész versenyen domináltuk, mert okosan versenyeztünk és nem előztük egymást fölöslegesen, mert azzal csak lassítottuk volna egymást.
Remélem ezzel a példával már sikerült megértetni mire is gondolunk Dietrich-kel.

A helyesírási hibákért sry, és fogalmazni se tudok :S

Papa, most a stílus okés? mert multkor a veled való vitámba megszoltál érte (akkor azt írtad úgy se fogok változni, nehogy neked legyen már igazad :twisted: )

G.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 5:57 pm

Most a stílus ok. :wink:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég