- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
tudok, az esti kavalkád után csinálok egy FTP elérést magára a rfactorra. Mindenképpen még ma kapsz valami verziót csak szólj rám TS-en majd. elég sok meló van ilyenkor és viszonylag lassan dolgozom fel, arról nem is beszélve, hogy be kell még állítani az értékeket.voodoo írta:Nekem is lenne kis problémám. Vagy 6 x leszedtem már a modot és mindig megáll valahol telepítés közben , mindig máshol és azt írja nem lehet a file-t telepíteni , és útána már a többit sem. Leszedtem publicról , felmentem ftp-re külön és egyik sem oldotta meg a problémát , ha tudtok valamit help.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 416
- Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Demokráciát nem játszunk mert kataszrófális vége van mindig.IsTi írta:Elöre láthatóan sok versenyen nem leszek de én sem támogatom a low tc-t. Amúgy ez már 100%? ha igen akkor 1 szavazást megérdemelt volna
2006-ban volt TC. Ez egy 2006-os MOD. Ezen felül gondja van sok embernek lásd megperdülések. A TV-ben is minőséget és nem hibákat akarunk látni. Versenyt nem szenvedést. Mivel jómagam nem veszek részt csak figyelem az eseményeket, tiszta elhamarkodás mentes döntést hozhattam a kérdésben. Nyilván maga a bajnoki sincs olyan helyzetben, hogy elmenjen a kedve az újaknak. Talán nem tűnt fel, de nincs még mindig teltház. Ezek után muszáj volt a könnyítés irányába mozogni, még akkor is ha most valaki kilép, hiszen különben nehezen kap erőre a bajnoki. Inkább ma egy műtét mint holnap koporsó faragás.
A feltételek azonosak akinek nem kell low TC ki tudja kapcsolni.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Mivel nem versenyzek nekem mindegy, de azért engedtessék meg kicsit beleszólnom, mivel az általam készült koncepcióval futtok végülis.
Nem véletlenül került bele upgradesekbe a tc finomhangolása, mert kiválóan vezethető anélkül is. Eddig a komolyság volt a koncepció, ezért nem is volt tc. Ha viszont a tv közvetítésre tértünk át közben, hogy az legyennívós, ne maga a verseny, akkor nem low tct javaslok, hanem full modváltást rft sínautóra pályákkal együtt. Ott is ez a koncepció: Legyen jó a tv közvetítés, de tűnjön nehéznek, ergo nincs segítség felkiáltással a mod szerkezetileg könyebb mint pl ctdp.
Lehet én beszélek hülyeségeket, de ha a nehézséget nézzük indy sem egyszerű, mégis 28 pilóta állt rajthoz óriási crashel az elején.
Nem értek hozzá, mert mostanában nagyon kimaradtam mindenből, lehet jó döntés a low tc is, csak ha ekkora a létszámhiány, miért megy még két másik f1 bajnoki a szerveren... Gondolom ők használnak segítségeket is, pl tc, de akkor hogy is van ez.
Félreértés ne essék, nincs bajom semmivel, csak érdekel merre fejlődik az F1.
Nem véletlenül került bele upgradesekbe a tc finomhangolása, mert kiválóan vezethető anélkül is. Eddig a komolyság volt a koncepció, ezért nem is volt tc. Ha viszont a tv közvetítésre tértünk át közben, hogy az legyennívós, ne maga a verseny, akkor nem low tct javaslok, hanem full modváltást rft sínautóra pályákkal együtt. Ott is ez a koncepció: Legyen jó a tv közvetítés, de tűnjön nehéznek, ergo nincs segítség felkiáltással a mod szerkezetileg könyebb mint pl ctdp.
Lehet én beszélek hülyeségeket, de ha a nehézséget nézzük indy sem egyszerű, mégis 28 pilóta állt rajthoz óriási crashel az elején.
Nem értek hozzá, mert mostanában nagyon kimaradtam mindenből, lehet jó döntés a low tc is, csak ha ekkora a létszámhiány, miért megy még két másik f1 bajnoki a szerveren... Gondolom ők használnak segítségeket is, pl tc, de akkor hogy is van ez.
Félreértés ne essék, nincs bajom semmivel, csak érdekel merre fejlődik az F1.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nézzétek, annak persze örülnék ha a TC témában Zöldi, Genyó és első sorban azok akik mellette voltak hozzászólnának. Egy biztos, kikapcsolható, ha meg valóban kezelhető TC nélkül, és ha valaki tudja kezelni, akkor úgy is gyorsabb!!! Szóval ez már elnézést, de nem kötelező hanem egy opció. Nehéz készülni a futamokra, pl. Genyó Kapitánynak vagy olyan pilótáknak, akiknek munkájuk vagy a tanulás mellett kevesebb idejük van. Mivel az Ő aktivitásuk egyértelmű és biztos, logikus, hogy nekik is kedveztem a döntéssel és az új pilótáknak, akik érkeznek.
Sajnos nagyon sokan nem jelentkeztek a versenyre eddig. Ami első sorban az adminisztrációs csúszásoknak köszönhető ami eddig zajlott.
A bírói döntések kiírásra kerültek. Kéretik a vonatkozó fórumban elolvasni.
A listán szereplő pilótákat, akik még nem jelentkeztek a most hétvégi futamra, kérem tegyenek eleget az aktivitási szabályoknak és jelezzék részvételüket vagy hiányzásukat a FUTAM témában.
Intel BMW Sauber
Szabó Gábor - Puma
Borbély Attila - Voodoo
Panasonic Toyota Racing,
Leitner Norbert - Norbi
Red Bull Racing,
Bihercz Zoltán – Napster
Scuderia Ferrari Marlboro,
Béry István – IsTi
Keskeny Péter - Nyeksek
Super Aguri Honda F1 Team,
Bernhardt Gábor - Tequila
Jónás Ádám - Adam Jonas
Williams F1
Dávid András – Zöldi
Sajnos nagyon sokan nem jelentkeztek a versenyre eddig. Ami első sorban az adminisztrációs csúszásoknak köszönhető ami eddig zajlott.
A bírói döntések kiírásra kerültek. Kéretik a vonatkozó fórumban elolvasni.
A listán szereplő pilótákat, akik még nem jelentkeztek a most hétvégi futamra, kérem tegyenek eleget az aktivitási szabályoknak és jelezzék részvételüket vagy hiányzásukat a FUTAM témában.
Intel BMW Sauber
Szabó Gábor - Puma
Borbély Attila - Voodoo
Panasonic Toyota Racing,
Leitner Norbert - Norbi
Red Bull Racing,
Bihercz Zoltán – Napster
Scuderia Ferrari Marlboro,
Béry István – IsTi
Keskeny Péter - Nyeksek
Super Aguri Honda F1 Team,
Bernhardt Gábor - Tequila
Jónás Ádám - Adam Jonas
Williams F1
Dávid András – Zöldi
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Ezt is átvisszük üzletbe, mint az FIA tette? Éremrendszert vagy valamit nem vezetünk be? Esetleg mindenkinek felvezetőkörön le kell törnie a bal elsőjét? Ha tv-t akarunk nézni, menjünk sínautókkal. Knifenak nagyon igaza van abban, hogy az upgrade-ek nem véletlenül vannak. Én sem örültem először a noTC-nek, de szerintem semmi baj nincs vele. Remélem nem lesz lowTC, vagy bojkottálom a Bahreini nagydíjat.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Én viszont örülök a low tc-nek mivel nem tudok eleget készülni a futamokra, pedig kéne. Nincs rá napi több órám hag betanuljam a kigyorsításokat. Attól hogy a low tc be lesz kapcsolva vagyis be lehet kapcsolni attól még szerintem izgalmas futamok lesznek. Így annak is van esélye pont szerezni vgay jól teljesíteni akinek nincs olyan sok ideje a futamokra készülni. Az elején is örültem hogy milyen jól emgy vagy megyeget a dolog,de egyre kevesebb időm lett gyakorolni.
ettől még szerintem ugyan olyan izgalmas futamokat vívhatunk ha nem izgalmasabbakat. talán az élen is nagyobb lesz a küzdelem nem pedig 2-3 ember harcol a dobogókért.
Ez az én szerény véleményem.
ettől még szerintem ugyan olyan izgalmas futamokat vívhatunk ha nem izgalmasabbakat. talán az élen is nagyobb lesz a küzdelem nem pedig 2-3 ember harcol a dobogókért.
Ez az én szerény véleményem.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
hi,
ötletbörzére hínék mindenkit..
újrahúztam az rf-et, és az első meglepetés, hogy inditáskor azt üzente, hogy a windows explorer nem tudja megnyitni a célt....????
metosztól kaptam egy inditófájlt, azzal megy.
minden remekül működik, de a replay az továbbra sem megy. a program által létrehozott fájlokat nem tudja lejátszani...
sajnos így a bíráskodást némileg felejtenem kell! nagyon várnám az ötleteket.
nyáriszünetig biztos nem fogom a windows-t újrahúzni, de remélném nem is kell, mert semmi mással nincsen problémám, csak ezzel.
előre is köszi,
üdv.
E.
ötletbörzére hínék mindenkit..
újrahúztam az rf-et, és az első meglepetés, hogy inditáskor azt üzente, hogy a windows explorer nem tudja megnyitni a célt....????
metosztól kaptam egy inditófájlt, azzal megy.
minden remekül működik, de a replay az továbbra sem megy. a program által létrehozott fájlokat nem tudja lejátszani...
sajnos így a bíráskodást némileg felejtenem kell! nagyon várnám az ötleteket.
nyáriszünetig biztos nem fogom a windows-t újrahúzni, de remélném nem is kell, mert semmi mással nincsen problémám, csak ezzel.
előre is köszi,
üdv.
E.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Kíváncsiságból megnéztem én is ezt a replay dolgot. Az FTP-ről töltöttem le a sepangi Vcr-t és nálam nem volt gond!
Viszont korábban más mod-nál nálam is jelentkezett hasonló probléma és én úgy tudtam orvosolni, hogy a játékban állítható grafikát módosítottam. Asszem a Car Detail és a Texture Quality-re volt érzékeny és tudom, hogy csak egy bizonyos értékre való beállításnál volt hajlandó lejátszani a replayt. Nálam a replay hiba úgy jelentkezett, hogy betölteni betudta, csak mikor végzett vele, nem jelenített meg semmit a pályáról. Szóval én ezt tudnám javasolni, hogy játszatok a grafikával és a DirectX-el is!
A másik: nem tudom, hogy ez mennyire számít, de nekem rFactor Lite-ra van felpakolva a CTDP és a Maszim kieg. Tudom sokan eredi példányt használnak, viszont lehet érdemes lenne kipróbálni Lite alatt, ha ez még nem történt volna meg...
Viszont korábban más mod-nál nálam is jelentkezett hasonló probléma és én úgy tudtam orvosolni, hogy a játékban állítható grafikát módosítottam. Asszem a Car Detail és a Texture Quality-re volt érzékeny és tudom, hogy csak egy bizonyos értékre való beállításnál volt hajlandó lejátszani a replayt. Nálam a replay hiba úgy jelentkezett, hogy betölteni betudta, csak mikor végzett vele, nem jelenített meg semmit a pályáról. Szóval én ezt tudnám javasolni, hogy játszatok a grafikával és a DirectX-el is!
A másik: nem tudom, hogy ez mennyire számít, de nekem rFactor Lite-ra van felpakolva a CTDP és a Maszim kieg. Tudom sokan eredi példányt használnak, viszont lehet érdemes lenne kipróbálni Lite alatt, ha ez még nem történt volna meg...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Sziasztok!
TC témában szeretnék hozzászólni a dologhoz.
Igazából nem értem azokat a pilótákat, akik bojkotálni akarnak futamokat, vagy nem is kívánnak részt venni a bajnokságban, gondolok elsősorban Ulvarra és Habasára.
Srácok, nem értem a problémátokat!
Tény, hogy TC nélkül gyorsabban lehet menni. Viszont nem biztonságosan. Nekem személy szerint 2 mp-t jelentett a low tc Kínában. Ennyi jelent, hogy a kigyorsításoknál nem a biztonság az első. Gondolom ez azért van, mert a kínai futamra jó ha 60 kört tudtam tesztelni. Low tc használattal is hátrányba maradok azokkal szemben, akik ennél jóval többet tudnak tesztelni és nincs szükségük tc-re mert úgy is stabilak és gyorsak. A TC-ből annyi előnyöm lenne, hogy egy futamon nem veszítenék 30-40 mp-t a kigyorsítások elszúrása miatt, nem lenne annyi lekörözés, de utol nem érném a tc-t nem használókat.
Ez ugyan személyes dolog, de lehet, hogy más is így van vele: engem zavar, hogy megnézem a 2006-os kínai futam felvételét és az igazi kocsik teljesen máskép vannak beállítva mint az enyém. Elsősorban azért, hogy a kigyorsításoknál ne legyen annyi gondom, gyakorlatilag a teljes setup eme szempont köré készül. Legalábbis nálam. De az autó nem erre van tervezve alapban (szerintem).
Azért, mert engedélyezve van a low tc még nem lesz vérpistike liga. Amúgy is olyan néha mintha jégpályán autóznánk, semmi egyéb segítség nincs bekapcsolva, szerintem így is kihívás a dolog.
A TC elhagyásával pont a szimuláció sérül, ennyi erővel kapcsoljuk az autókuplungot is, mert az (ha jól tudom) tényleg nem volt a 2006-os kocsikban. de TC igen. Ráadásul full, nem csak low.
Szóval, nem értem egészen, hogy mi a probléma eredője: lécci írjátok már meg, hogy pontosan miért ellenzitek ennyire a TC-t! Szeretném jobban megérteni ezeket a szempontokat.
@ Knife!
Szerintem a tévé közvetítések minősége a TC kérdésben másodlagos. Tény, hogy a közvetítés szempontjából jobb, ha kevesebb a elmorzsolódás és csúszkálás és jobban egyben marad a mezőny, de azért a szabályrendszert ne ez határozza meg, mert különben jöhet a sínautó effektus. Azért megjegyzem, hogy tc ide, tc oda, a sínautótól még mindig nagyon messze leszünk. Szerintem pont ezért vannak teltházas futamok máshol, mert annyi segítség használható, hogy billentyűről is lehet vezetni, r-go, könnyű. A mi módunk meg nehéz. Mentem már pár F1 móddal az elmúlt 5-6 évben, de ez tényleg nem könnyű. Főleg nem egy William’s-ben...
Üdv:
G.
TC témában szeretnék hozzászólni a dologhoz.
Igazából nem értem azokat a pilótákat, akik bojkotálni akarnak futamokat, vagy nem is kívánnak részt venni a bajnokságban, gondolok elsősorban Ulvarra és Habasára.
Srácok, nem értem a problémátokat!
Tény, hogy TC nélkül gyorsabban lehet menni. Viszont nem biztonságosan. Nekem személy szerint 2 mp-t jelentett a low tc Kínában. Ennyi jelent, hogy a kigyorsításoknál nem a biztonság az első. Gondolom ez azért van, mert a kínai futamra jó ha 60 kört tudtam tesztelni. Low tc használattal is hátrányba maradok azokkal szemben, akik ennél jóval többet tudnak tesztelni és nincs szükségük tc-re mert úgy is stabilak és gyorsak. A TC-ből annyi előnyöm lenne, hogy egy futamon nem veszítenék 30-40 mp-t a kigyorsítások elszúrása miatt, nem lenne annyi lekörözés, de utol nem érném a tc-t nem használókat.
Ez ugyan személyes dolog, de lehet, hogy más is így van vele: engem zavar, hogy megnézem a 2006-os kínai futam felvételét és az igazi kocsik teljesen máskép vannak beállítva mint az enyém. Elsősorban azért, hogy a kigyorsításoknál ne legyen annyi gondom, gyakorlatilag a teljes setup eme szempont köré készül. Legalábbis nálam. De az autó nem erre van tervezve alapban (szerintem).
Azért, mert engedélyezve van a low tc még nem lesz vérpistike liga. Amúgy is olyan néha mintha jégpályán autóznánk, semmi egyéb segítség nincs bekapcsolva, szerintem így is kihívás a dolog.
A TC elhagyásával pont a szimuláció sérül, ennyi erővel kapcsoljuk az autókuplungot is, mert az (ha jól tudom) tényleg nem volt a 2006-os kocsikban. de TC igen. Ráadásul full, nem csak low.
Szóval, nem értem egészen, hogy mi a probléma eredője: lécci írjátok már meg, hogy pontosan miért ellenzitek ennyire a TC-t! Szeretném jobban megérteni ezeket a szempontokat.
@ Knife!
Szerintem a tévé közvetítések minősége a TC kérdésben másodlagos. Tény, hogy a közvetítés szempontjából jobb, ha kevesebb a elmorzsolódás és csúszkálás és jobban egyben marad a mezőny, de azért a szabályrendszert ne ez határozza meg, mert különben jöhet a sínautó effektus. Azért megjegyzem, hogy tc ide, tc oda, a sínautótól még mindig nagyon messze leszünk. Szerintem pont ezért vannak teltházas futamok máshol, mert annyi segítség használható, hogy billentyűről is lehet vezetni, r-go, könnyű. A mi módunk meg nehéz. Mentem már pár F1 móddal az elmúlt 5-6 évben, de ez tényleg nem könnyű. Főleg nem egy William’s-ben...
Üdv:
G.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ha jól értelmezem a hozzászólásodat Genyó akkor téged nem zavarna hogyha használatba lenne a low TC.
Én is ezen az állásponton vagyok. Kapok egy setupot amivel más 2 mpvel gyorsabb mint én és azon dolgozok hogy kigyorsításnál ne faroljon ki a kocsi,így már azzal a setuppal se tudok jót menni.
Bahreinen mentem máma pár kört délelött, és nem az volt a problémám hogy kigyorsításra odafigyeljek, hanem a féktáv. Máris nem azon fog elmenni a versenyem hogy kifarol a kocsi, és hogy odafigyeljek a kigyorsításra.
Lehet hogy gyorsabben lehet menni TC off-al, de akinek kell a low tc lehet hogy ő meg azzal tud jobban menni.
Én személy szerint úgy érzem hogy low tc-vel jobban kordában tudom tartani a vasat mint anélkül.
A többiek véleményére én is kíváncsi vagyok hogy miért ellenzik a low tc-t. Nem kötelező használni csak megvan a lehetőség rá.
És nem hiszem hogy sínautózásról kéne beszélni hogyha be van kapcsolva a TC, mert melette meg ki van kapcsolva minden.
Én is ezen az állásponton vagyok. Kapok egy setupot amivel más 2 mpvel gyorsabb mint én és azon dolgozok hogy kigyorsításnál ne faroljon ki a kocsi,így már azzal a setuppal se tudok jót menni.
Bahreinen mentem máma pár kört délelött, és nem az volt a problémám hogy kigyorsításra odafigyeljek, hanem a féktáv. Máris nem azon fog elmenni a versenyem hogy kifarol a kocsi, és hogy odafigyeljek a kigyorsításra.
Lehet hogy gyorsabben lehet menni TC off-al, de akinek kell a low tc lehet hogy ő meg azzal tud jobban menni.
Én személy szerint úgy érzem hogy low tc-vel jobban kordában tudom tartani a vasat mint anélkül.
A többiek véleményére én is kíváncsi vagyok hogy miért ellenzik a low tc-t. Nem kötelező használni csak megvan a lehetőség rá.
És nem hiszem hogy sínautózásról kéne beszélni hogyha be van kapcsolva a TC, mert melette meg ki van kapcsolva minden.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
én megmondom őszintén, azért elleneztem a TC engedélyezését, mert amíg ki volt kapcsolva, mindenkinek ugyanolyan nehéz volt
most hogy be lesz kapcsolva, van aki a könnyebb utat választva low tc-vel fog menni, ami szerintem néhány helyzetben sokkal előnyösebb, hiszen kigyorsításnál sokkal stabilabb tud valaki alatt lenni így a kocsi... aki meg szenved tovább az off TC-n hátrányba kerül egy csata közben, hiszen hiába fékez majd valaki rövidebbet, ha utána nem tud majd olyan gyorsan kigyorsítani mint az aki a low Tc-t használja
de ettől függetlenül áttértem arra a véleményre, hogy jót is tehet a low TC, mert hátha ez miatt többen eljövünk a futamokra is
bár félek, át fog menni abba a játékba, hogy kapcsolgatni kell majd futam közben a TC-t jobbra-balra, mert valahol szükséges a használata, és ott lehet vele nyerni ha be van kapcsolva, de van ahol semmi szükség nincsen rá, és ott meg gyorsabb az ember off Tc-n
mind1, csak egy rövid eszmefuttatás volt, sry
most hogy be lesz kapcsolva, van aki a könnyebb utat választva low tc-vel fog menni, ami szerintem néhány helyzetben sokkal előnyösebb, hiszen kigyorsításnál sokkal stabilabb tud valaki alatt lenni így a kocsi... aki meg szenved tovább az off TC-n hátrányba kerül egy csata közben, hiszen hiába fékez majd valaki rövidebbet, ha utána nem tud majd olyan gyorsan kigyorsítani mint az aki a low Tc-t használja
de ettől függetlenül áttértem arra a véleményre, hogy jót is tehet a low TC, mert hátha ez miatt többen eljövünk a futamokra is
bár félek, át fog menni abba a játékba, hogy kapcsolgatni kell majd futam közben a TC-t jobbra-balra, mert valahol szükséges a használata, és ott lehet vele nyerni ha be van kapcsolva, de van ahol semmi szükség nincsen rá, és ott meg gyorsabb az ember off Tc-n
mind1, csak egy rövid eszmefuttatás volt, sry
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Sose értettem igazán, hogy miért nem lehet használni a TC-t, mikor abban a sorozatban amiben aktuállisan megyünk, lehetett használni.bpetya írta:Ha jól értelmezem a hozzászólásodat Genyó akkor téged nem zavarna hogyha használatba lenne a low TC.
Én is ezen az állásponton vagyok. Kapok egy setupot amivel más 2 mpvel gyorsabb mint én és azon dolgozok hogy kigyorsításnál ne faroljon ki a kocsi,így már azzal a setuppal se tudok jót menni.
Bahreinen mentem máma pár kört délelött, és nem az volt a problémám hogy kigyorsításra odafigyeljek, hanem a féktáv. Máris nem azon fog elmenni a versenyem hogy kifarol a kocsi, és hogy odafigyeljek a kigyorsításra.
Lehet hogy gyorsabben lehet menni TC off-al, de akinek kell a low tc lehet hogy ő meg azzal tud jobban menni.
Én személy szerint úgy érzem hogy low tc-vel jobban kordában tudom tartani a vasat mint anélkül.
A többiek véleményére én is kíváncsi vagyok hogy miért ellenzik a low tc-t. Nem kötelező használni csak megvan a lehetőség rá.
És nem hiszem hogy sínautózásról kéne beszélni hogyha be van kapcsolva a TC, mert melette meg ki van kapcsolva minden.
Amúgy teljesen osztom a véleményed. :D
G.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Szimuláció....
Ezt nem gondolod komolyan ugye? Erre hivatkozol? Hogy szimuláció? Engem bitanggul nem ráz meg mivel mentek, de hogy egyszer a segítség bekapcsolásra, egyszer a kikapcsolásra hivatkozva "szimuláció", ez fura.
Egységes fizika? Már nem is szimuláció!!!
Akkor legyen alap ctdp 2006, minden különbséggel együtt. Legyen elérhető minden segítség, de mindegyik járjon büntetéssel.
Jelenleg így néz ki a dolog a *.hdv-kben:
[AIDPENALTIES]
TC=(0.00,0.00,0.00) _________________ // Weight penalties for using different
ABS=(0.000,0.005,0.010) _____________ // levels of aids. First value is typically
Stability=(0.000,0.005,0.010) __________ // with the aid off so it should be 0.0.
Autoshift=(0.00,0.00,0.00,0.00) ________ // Penalties should only be applied to
Steering=(0.000,0.005,0.008,0.020) _____ // aids that the vehicle would not be
Braking=(0.00,0.00,0.00) _____________ // allowed to run with. Penalties should
Invulnerable=(0.00,0.00) _____________ // typically only be used if the aid improves
Opposite=(0.00,0.00) ________________ // laptimes for a decent driver.
SpinRecovery=(0.00,0.00) ____________ // Values are fractions of the total vehicle
AutoPit=(0.00,0.00) _________________ // mass, and are modeled as extra weight in
AutoLift=(0.00,0.00) _________________ // the fuel tank. Do not use negative values.
AutoBlip=(0.00,0.00)
Amint látható a TC-ért nincs büntetés jelenleg. Amit éreztek lassulás, csak az amit a tc okoz rázókövön, nem engedi kipörögni a kereket, ergo lassabban pörög a kerék, tehát lassul a kocsi. (Megsúgom ezt setuppal le lehet redukálni kisebbre)
Vagy nem is, inkább ezt is hagyjuk, mert ez se lesz jó.
Fagyasszuk be a setupolást! Benzint, guminyomást és kormányszöget lehessen csak állítani! EZ a zseniális ötlet, akkor nem kell gyakorolni F1re! Elvégre ez a cél.
El kéne dönteni végre mi is a kitűzött cél: Komoly versenyzés, vagy sok pilóta, mert F1 ben a kettő nem nagyon megy egyszerre sajnos.
Ha több pilótát akartok enyhíteni kell a szabályokat. Biztos lesz akinek nem tetszik, de ez van. Meg kell növelni a tapadást (a pályán), és emelni kell a tct. Sokkal könyebb lesz vezetni.
De ez azért már több mint vicces szerintem, hogy tavaly még "ejj ráérünk arra még" hozzállással volt mindenki, most pedig megint alap szabályzati pont készül megváltozni.
Ez az igazi szimuláció, csak nem a FIA szimulálására kéne fordítani azt a sok időt, hanem a versenyére.
Béke!
Ezt nem gondolod komolyan ugye? Erre hivatkozol? Hogy szimuláció? Engem bitanggul nem ráz meg mivel mentek, de hogy egyszer a segítség bekapcsolásra, egyszer a kikapcsolásra hivatkozva "szimuláció", ez fura.
Egységes fizika? Már nem is szimuláció!!!
Akkor legyen alap ctdp 2006, minden különbséggel együtt. Legyen elérhető minden segítség, de mindegyik járjon büntetéssel.
Jelenleg így néz ki a dolog a *.hdv-kben:
[AIDPENALTIES]
TC=(0.00,0.00,0.00) _________________ // Weight penalties for using different
ABS=(0.000,0.005,0.010) _____________ // levels of aids. First value is typically
Stability=(0.000,0.005,0.010) __________ // with the aid off so it should be 0.0.
Autoshift=(0.00,0.00,0.00,0.00) ________ // Penalties should only be applied to
Steering=(0.000,0.005,0.008,0.020) _____ // aids that the vehicle would not be
Braking=(0.00,0.00,0.00) _____________ // allowed to run with. Penalties should
Invulnerable=(0.00,0.00) _____________ // typically only be used if the aid improves
Opposite=(0.00,0.00) ________________ // laptimes for a decent driver.
SpinRecovery=(0.00,0.00) ____________ // Values are fractions of the total vehicle
AutoPit=(0.00,0.00) _________________ // mass, and are modeled as extra weight in
AutoLift=(0.00,0.00) _________________ // the fuel tank. Do not use negative values.
AutoBlip=(0.00,0.00)
Amint látható a TC-ért nincs büntetés jelenleg. Amit éreztek lassulás, csak az amit a tc okoz rázókövön, nem engedi kipörögni a kereket, ergo lassabban pörög a kerék, tehát lassul a kocsi. (Megsúgom ezt setuppal le lehet redukálni kisebbre)
Vagy nem is, inkább ezt is hagyjuk, mert ez se lesz jó.
Fagyasszuk be a setupolást! Benzint, guminyomást és kormányszöget lehessen csak állítani! EZ a zseniális ötlet, akkor nem kell gyakorolni F1re! Elvégre ez a cél.
El kéne dönteni végre mi is a kitűzött cél: Komoly versenyzés, vagy sok pilóta, mert F1 ben a kettő nem nagyon megy egyszerre sajnos.
Ha több pilótát akartok enyhíteni kell a szabályokat. Biztos lesz akinek nem tetszik, de ez van. Meg kell növelni a tapadást (a pályán), és emelni kell a tct. Sokkal könyebb lesz vezetni.
De ez azért már több mint vicces szerintem, hogy tavaly még "ejj ráérünk arra még" hozzállással volt mindenki, most pedig megint alap szabályzati pont készül megváltozni.
Ez az igazi szimuláció, csak nem a FIA szimulálására kéne fordítani azt a sok időt, hanem a versenyére.
Béke!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 416
- Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
most tudtam megkérdezni Teqit aki szintén nem tud semmit.Adam Jonas írta:LOL :D :PGadfly írta:Köszönöm a kielégítő válaszokat....Gadfly írta:A kínai közvetítés mikor lesz kb. elérhető? Csak mert kíváncsi lennék mit futottak a többiek, no meg milyen volt a verseny kívülről... :D
Na erre most varjunk közösen gombot, nekem nyilván még annyira ping-om sincs. Xakta
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Urak!
Megnéztem a Kínai futam közvetítését.
Azt kell hogy mondjam, ha figyelmen kívül hagyom a vesszőfutásomat, akkor egy nagyon profi és izgalmas futamnak voltam tanúja, résztvevője.
Viszont a színvonal emelése, és a tv közvetítés érdekében lenne egy apró észrevételem.
Szerény véleményem szerint kiábrándító, hogy célba érkezéskor, hátrafelemenet, keresztbe fordúlva, madmax köröket róva örűl egy-két pilóta a pozíciójának. Legalább a célbaérkezést tegyük meg higgattan, aztán a következő kanyar után aki a fent említett módon akar örűlni, az ott tegye, és ne a célvonalon.
Köszönöm a figyelmet!
üdv:Tom
Megnéztem a Kínai futam közvetítését.
Azt kell hogy mondjam, ha figyelmen kívül hagyom a vesszőfutásomat, akkor egy nagyon profi és izgalmas futamnak voltam tanúja, résztvevője.
Viszont a színvonal emelése, és a tv közvetítés érdekében lenne egy apró észrevételem.
Szerény véleményem szerint kiábrándító, hogy célba érkezéskor, hátrafelemenet, keresztbe fordúlva, madmax köröket róva örűl egy-két pilóta a pozíciójának. Legalább a célbaérkezést tegyük meg higgattan, aztán a következő kanyar után aki a fent említett módon akar örűlni, az ott tegye, és ne a célvonalon.
Köszönöm a figyelmet!
üdv:Tom
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Én még nem néztem meg a futamot, de Tom-al egyetértek, mert az utolsó körömben a versenyen, mikor az előttem lévők beértek a célba, akkor hihetetlenül elkezdett szaggatni a játék!!!
Gondolom a célbaérkezők nem kímélték a karosszériát és hirtelen sok törést kellett lekezelni az rfactornak. Nos nekem szerencsére sikerült megszüntetni a futam közbeni szaggatást, de a végén ezt a dózist már nem bírta a gépem és ez miatt még további másodperceket veszítettem. Még szerencse, hogy Norbi nem volt olyan közel mögöttem, mert ha nem így lett volna akkor még az az összekaparászott 7. hely sem lett volna meg... :?
Gondolom a célbaérkezők nem kímélték a karosszériát és hirtelen sok törést kellett lekezelni az rfactornak. Nos nekem szerencsére sikerült megszüntetni a futam közbeni szaggatást, de a végén ezt a dózist már nem bírta a gépem és ez miatt még további másodperceket veszítettem. Még szerencse, hogy Norbi nem volt olyan közel mögöttem, mert ha nem így lett volna akkor még az az összekaparászott 7. hely sem lett volna meg... :?
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!Gadfly írta:Én még nem néztem meg a futamot, de Tom-al egyetértek, mert az utolsó körömben a versenyen, mikor az előttem lévők beértek a célba, akkor hihetetlenül elkezdett szaggatni a játék!!!
Gondolom a célbaérkezők nem kímélték a karosszériát és hirtelen sok törést kellett lekezelni az rfactornak. Nos nekem szerencsére sikerült megszüntetni a futam közbeni szaggatást, de a végén ezt a dózist már nem bírta a gépem és ez miatt még további másodperceket veszítettem. Még szerencse, hogy Norbi nem volt olyan közel mögöttem, mert ha nem így lett volna akkor még az az összekaparászott 7. hely sem lett volna meg... :?
Nagy hiányosságra lettem figyelmes az indy szabálykönyvben ez már javítva van, de F1-re is érvényes, hogy a pályán kéretik normálisan befejezni a futamot mert ha a gép kizár (DQ) akkor a versenyt is buktad!!! Nagyon körülményes és hosszadalmas meló, hogy rendbe rakjuk.
Ezúton szeretném újra jelezni, hogy a neveket amivel indultatok nem lehet futamok között változtatni, ez annak idején nyomatékosan szintén le lett írva! (azonos problémát jelent, a DQ-s esettel)
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Sziasztok!Knife írta:Szimuláció....
Ezt nem gondolod komolyan ugye? Erre hivatkozol? Hogy szimuláció? Engem bitanggul nem ráz meg mivel mentek, de hogy egyszer a segítség bekapcsolásra, egyszer a kikapcsolásra hivatkozva "szimuláció", ez fura.
Egységes fizika? Már nem is szimuláció!!!
Akkor legyen alap ctdp 2006, minden különbséggel együtt. Legyen elérhető minden segítség, de mindegyik járjon büntetéssel.
Jelenleg így néz ki a dolog a *.hdv-kben:
[AIDPENALTIES]
TC=(0.00,0.00,0.00) _________________ // Weight penalties for using different
ABS=(0.000,0.005,0.010) _____________ // levels of aids. First value is typically
Stability=(0.000,0.005,0.010) __________ // with the aid off so it should be 0.0.
Autoshift=(0.00,0.00,0.00,0.00) ________ // Penalties should only be applied to
Steering=(0.000,0.005,0.008,0.020) _____ // aids that the vehicle would not be
Braking=(0.00,0.00,0.00) _____________ // allowed to run with. Penalties should
Invulnerable=(0.00,0.00) _____________ // typically only be used if the aid improves
Opposite=(0.00,0.00) ________________ // laptimes for a decent driver.
SpinRecovery=(0.00,0.00) ____________ // Values are fractions of the total vehicle
AutoPit=(0.00,0.00) _________________ // mass, and are modeled as extra weight in
AutoLift=(0.00,0.00) _________________ // the fuel tank. Do not use negative values.
AutoBlip=(0.00,0.00)
Amint látható a TC-ért nincs büntetés jelenleg. Amit éreztek lassulás, csak az amit a tc okoz rázókövön, nem engedi kipörögni a kereket, ergo lassabban pörög a kerék, tehát lassul a kocsi. (Megsúgom ezt setuppal le lehet redukálni kisebbre)
Vagy nem is, inkább ezt is hagyjuk, mert ez se lesz jó.
Fagyasszuk be a setupolást! Benzint, guminyomást és kormányszöget lehessen csak állítani! EZ a zseniális ötlet, akkor nem kell gyakorolni F1re! Elvégre ez a cél.
El kéne dönteni végre mi is a kitűzött cél: Komoly versenyzés, vagy sok pilóta, mert F1 ben a kettő nem nagyon megy egyszerre sajnos.
Ha több pilótát akartok enyhíteni kell a szabályokat. Biztos lesz akinek nem tetszik, de ez van. Meg kell növelni a tapadást (a pályán), és emelni kell a tct. Sokkal könyebb lesz vezetni.
De ez azért már több mint vicces szerintem, hogy tavaly még "ejj ráérünk arra még" hozzállással volt mindenki, most pedig megint alap szabályzati pont készül megváltozni.
Ez az igazi szimuláció, csak nem a FIA szimulálására kéne fordítani azt a sok időt, hanem a versenyére.
Béke!
Nem tudom pontosan, hogy ki mit ért szimuláció alatt, részemről ez azt jelenti, hogy ha visszanézek egy kört akkor ugyanazt látom, mint a tévéközvetítés alatt Kimi belsőkamerájából.
Aztán, hogy ezt miként érjük el a virtuális térben, az már megint máskérdés. Erről szólt a vita.
Én úgy látom a dolgot az eddigi vitáktól függetlenül, hogy szimulátort vezetni sokkal nehezebb, mint igazi kocsit. Nekem nagyon hiányoznak azok a fizikai ingerek, amelyek alapján „érezni” lehet a verdát. Ezen túl mögöttünk nincs csapat aki segítene csak a futamra koncentrálni. Azért megnézném Schumit, hogy előzés közben miként kalkulál meg állít üzemanyagigényt, boksztaktikát.
Plusz hátrány, hogy pl. az én kormányomon összesen (a váltón túl) 2 gomb van: bármit akarok állítani el kell engednem a kormányt fél kézzel. Ez a 3 tényező tuti, hogy hátrány az igazi pilótákkal szemben. És legyünk őszinték, egyikünk sem ebből él, tehát egy csomó fontosabb dolog is van az életben.
Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy a szimuláció még messze van a tökéletestől, így magunknak kell megtalálni azokat a lehetőségeket, amivel a legjobban közelíthetünk.
Ebből következőleg, ha minden (a pálya tapadása, a gumik viselkedése, a kocsi műszaki teljesítménye stb.) valósághűen van beállítva, és úgy használjuk az autót, ahogy abban az évadban lehetett (TC, ABS, stb.) akkor, ha jól állítod be a kocsit tudsz úgy menni vele ahogy a srácok a tévében. És (teszem hozzá, hogy szerintem) a fent említettek alapján még mindig komolyabb teljesítményt adunk, mint Kimiék. Ha ez tényleg így van, akkor viszont messze nem a vérpistike ligáról beszélünk, nem?
Tom felvetése a célba érés utáni magatartásról kicsit ide vág abban a tekintetben, hogy nem a kocsi biztonságos uralása az elsődleges cél, hanem hogy milyen magatartást tanúsít vele az ember a futam alatt.
Egységes HDV.
Kell a közelítés a kocsik között, de azt nem tudjuk megoldani, hogy semmi különbség ne legyen. Nekem ez most kicsit olyannak tűnik, mint amikor két csapat ugyan azzal a motorral megy, mégis komoly a különbség köztük.
Én eddig igazából csak Kimi verdáját próbáltam a sajátomon kívül, de számomra érezhető volt különbség (remélem nem csak pszichésen! ) De ez hozzátartozik az F1-hez, akinek nem tetszik menjen az IncyCar-ba, ott talán kevesebb különbség van a kocsik között. Addig viszont nekem jó érzés, ha a William’s-emmel tartani tudok egy ferkát (Főleg ha egy R2D2 vezeti :D ).
Röviden összefoglalva, szerintem ebben a bajnokságban vannak a legnehezebb feltételek kicsi országunkban. legalábbis amennyire én tudom, mert senkit sem szeretnék ezzel megbántani.
Bocsi hogy hosszú lett!
üdv:
G.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
na, beleszólok én is egy kicsit jó?
nekem a szimuláció ott kezdődik, hogy mindenkinek azonosak a feltételek a tesztelés szempontjából, tehát mindenki ugyanannyit tesztelhet
namármost, mivel ezt soha az életben nem fogjuk tudni elérni, azt hiszem az igazi F1 leszimulálásáról kár is beszélgetni, maximum annyit lehet tenni, hogy közelítünk affelé, de teljes szimulációt nyilván soha nem tudunk bemutatni, hozzáteszem sajnos
szerintem low tc-vel nem lesz annyi hiba mint offal, de gondolom ez magától értetődik, mint Genyó is mondta, azért ez a low tc még igen csak messze áll a vérpistike ligától, de úgy gondolom senkinek nem az a célja, hogy azzá tegye ezt a bajnokságot
eddigi futamok szerintem eddig is jók voltak, legalábbis nekem tetszettek, még ha nem is voltunk olyan sokan a futamokon (sajnos)
remélem ez a jövőben változni fog, mert azért ha 18-20 ember eljönne egy futamra, azért nem gyenge versenyt lehetne futni, mert 8-10 ember is megnyerhetné, annyira erős a mezőny
nekem a szimuláció ott kezdődik, hogy mindenkinek azonosak a feltételek a tesztelés szempontjából, tehát mindenki ugyanannyit tesztelhet
namármost, mivel ezt soha az életben nem fogjuk tudni elérni, azt hiszem az igazi F1 leszimulálásáról kár is beszélgetni, maximum annyit lehet tenni, hogy közelítünk affelé, de teljes szimulációt nyilván soha nem tudunk bemutatni, hozzáteszem sajnos
szerintem low tc-vel nem lesz annyi hiba mint offal, de gondolom ez magától értetődik, mint Genyó is mondta, azért ez a low tc még igen csak messze áll a vérpistike ligától, de úgy gondolom senkinek nem az a célja, hogy azzá tegye ezt a bajnokságot
eddigi futamok szerintem eddig is jók voltak, legalábbis nekem tetszettek, még ha nem is voltunk olyan sokan a futamokon (sajnos)
remélem ez a jövőben változni fog, mert azért ha 18-20 ember eljönne egy futamra, azért nem gyenge versenyt lehetne futni, mert 8-10 ember is megnyerhetné, annyira erős a mezőny
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9239.html
2010-ben elvileg ahogy olvasom lesz majd PC-n is. teszteljük, bár szerintem semmit nem jelent, telefonos játék is már volt officiel F1 CSÚCS TOP Szimulátornak nevezve.
2010-ben elvileg ahogy olvasom lesz majd PC-n is. teszteljük, bár szerintem semmit nem jelent, telefonos játék is már volt officiel F1 CSÚCS TOP Szimulátornak nevezve.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Sokat én sem várok tőle....metosz írta:http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9239.html
2010-ben elvileg ahogy olvasom lesz majd PC-n is. teszteljük, bár szerintem semmit nem jelent, telefonos játék is már volt officiel F1 CSÚCS TOP Szimulátornak nevezve.
http://www.formula1-game.com/
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ebben az esetben a bírói teendőket nem tudod ellátni - keresnünk kell a helyedre valakit. Nekem halvány lila sincs mi lehet a bond.Tom írta:Nincs több ötletem!
Mindent visszajátszik az rFactor, de a CTDP 2006-ot nem!!!
El sem kezdi betőlteni, hanem egyszerűen kifagy a játék, de csak a ctdp-nél csinálja ezt! Nagyon idegesít!!!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Abba a videoba a hangokat mintha a Champcarból szedték volna, vagy én hallom rosszul?Gadfly írta:Sokat én sem várok tőle....metosz írta:http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9239.html
2010-ben elvileg ahogy olvasom lesz majd PC-n is. teszteljük, bár szerintem semmit nem jelent, telefonos játék is már volt officiel F1 CSÚCS TOP Szimulátornak nevezve.
http://www.formula1-game.com/
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
TC és közvetítés
Hali Urak!
Lement a Bahrein-i futam, az első low tc-vel és azt kell mondanom, hogy nagyon élveztem!!!!! :D :D :D :D
Nem tudom, hogy más hogy volt vele, de kiváncsi lennék a véleményekre!
Tegnap megnéztem a Simsport tévéközvetítés felvételét, ezzel kapcsolatban volna néhány észrevételem:
- Jó volt a közvetítés. Annyira, hogy még a barátnőm is megnézte. Gratula a kommentátoroknak, Metoszt én elvárnám Spanyolországban is, mert élvezetes volt egy „bennfentest” hallgatni közben, persze, ehhez kellett a megfelelő kommentátor társ is. Szóval elismerésem Srácok!
- Építő jelleggel szeretném megjegyezni, hogy a rajtot talán szerencsésebb távlati nézetből közvetíteni, úgy talán jobban át lehet látni mezőnyt. A futamot nézve (és az asszony kérdéseire válaszolva) az jutott eszembe, hogy néha fel lehetne villantani a pilóták nevét a TAB-bal, főleg akkor mikor sokan vannak egy rakáson.
- Összességében nagyon élvezetes volt a közvetítés, pont ezért volt elkeserítő az asszony kérdése , hogy nem zavar-e vezetés közben hogy néha csak 1-2 kerékkel vagyok a földön, és egyáltalán miért néz ez ki ilyen hülyén. Erre nem tudtam válaszolni, de tényleg nagyon hülyén néz ki és amúgy tényleg zavart egy kicsit a tudat alatt, hogy Ulvar előttem két kerékkel közlekedik csak.
Ezzel a grafikus(?) hibával kellene kezdeni valamit, de sürgősen!!!
Én nem értek hozzá, fogalmam sincs, hogy mi lehet a probléma, de azt látom, hogy aki a közvetítés alapján ítél meg minket, abban biztos felmerül a gondolat, hogy kicsit komolytalanok vagyunk. És asszem, ezzel most nagyon finoman fogalmaztam. :?
Azt bátran le merem írni, hogy én, mint pilóta, a látvány alapján nem sok késztetést éreztem, hogy részt vegyek ebben a repkedésben/billegésben/pattogásban.
Kérdésem: mit lehet ezzel tenni?
Köszi előre is és üdv:
G.
Lement a Bahrein-i futam, az első low tc-vel és azt kell mondanom, hogy nagyon élveztem!!!!! :D :D :D :D
Nem tudom, hogy más hogy volt vele, de kiváncsi lennék a véleményekre!
Tegnap megnéztem a Simsport tévéközvetítés felvételét, ezzel kapcsolatban volna néhány észrevételem:
- Jó volt a közvetítés. Annyira, hogy még a barátnőm is megnézte. Gratula a kommentátoroknak, Metoszt én elvárnám Spanyolországban is, mert élvezetes volt egy „bennfentest” hallgatni közben, persze, ehhez kellett a megfelelő kommentátor társ is. Szóval elismerésem Srácok!
- Építő jelleggel szeretném megjegyezni, hogy a rajtot talán szerencsésebb távlati nézetből közvetíteni, úgy talán jobban át lehet látni mezőnyt. A futamot nézve (és az asszony kérdéseire válaszolva) az jutott eszembe, hogy néha fel lehetne villantani a pilóták nevét a TAB-bal, főleg akkor mikor sokan vannak egy rakáson.
- Összességében nagyon élvezetes volt a közvetítés, pont ezért volt elkeserítő az asszony kérdése , hogy nem zavar-e vezetés közben hogy néha csak 1-2 kerékkel vagyok a földön, és egyáltalán miért néz ez ki ilyen hülyén. Erre nem tudtam válaszolni, de tényleg nagyon hülyén néz ki és amúgy tényleg zavart egy kicsit a tudat alatt, hogy Ulvar előttem két kerékkel közlekedik csak.
Ezzel a grafikus(?) hibával kellene kezdeni valamit, de sürgősen!!!
Én nem értek hozzá, fogalmam sincs, hogy mi lehet a probléma, de azt látom, hogy aki a közvetítés alapján ítél meg minket, abban biztos felmerül a gondolat, hogy kicsit komolytalanok vagyunk. És asszem, ezzel most nagyon finoman fogalmaztam. :?
Azt bátran le merem írni, hogy én, mint pilóta, a látvány alapján nem sok késztetést éreztem, hogy részt vegyek ebben a repkedésben/billegésben/pattogásban.
Kérdésem: mit lehet ezzel tenni?
Köszi előre is és üdv:
G.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: TC és közvetítés
sík egyszerű. Te is ösmered Sacha Grindaut alias Gonzo-t aki a modot készítette. Mivel velem köchög volt én nem megyek le szeizába előtte, ellenben Te írhatnál neki, ( ha kell kijavítom a német szöveget), hogy van egy ilyen kis ligánk és szeretnénk normális modot. Lássuk mit válaszol, amúgy üzenem, hogy béna és lenyomom bármikor.Genyó Kapitány írta:Hali Urak!
Lement a Bahrein-i futam, az első low tc-vel és azt kell mondanom, hogy nagyon élveztem!!!!! :D :D :D :D
Nem tudom, hogy más hogy volt vele, de kiváncsi lennék a véleményekre!
Tegnap megnéztem a Simsport tévéközvetítés felvételét, ezzel kapcsolatban volna néhány észrevételem:
- Jó volt a közvetítés. Annyira, hogy még a barátnőm is megnézte. Gratula a kommentátoroknak, Metoszt én elvárnám Spanyolországban is, mert élvezetes volt egy „bennfentest” hallgatni közben, persze, ehhez kellett a megfelelő kommentátor társ is. Szóval elismerésem Srácok!
- Építő jelleggel szeretném megjegyezni, hogy a rajtot talán szerencsésebb távlati nézetből közvetíteni, úgy talán jobban át lehet látni mezőnyt. A futamot nézve (és az asszony kérdéseire válaszolva) az jutott eszembe, hogy néha fel lehetne villantani a pilóták nevét a TAB-bal, főleg akkor mikor sokan vannak egy rakáson.
- Összességében nagyon élvezetes volt a közvetítés, pont ezért volt elkeserítő az asszony kérdése , hogy nem zavar-e vezetés közben hogy néha csak 1-2 kerékkel vagyok a földön, és egyáltalán miért néz ez ki ilyen hülyén. Erre nem tudtam válaszolni, de tényleg nagyon hülyén néz ki és amúgy tényleg zavart egy kicsit a tudat alatt, hogy Ulvar előttem két kerékkel közlekedik csak.
Ezzel a grafikus(?) hibával kellene kezdeni valamit, de sürgősen!!!
Én nem értek hozzá, fogalmam sincs, hogy mi lehet a probléma, de azt látom, hogy aki a közvetítés alapján ítél meg minket, abban biztos felmerül a gondolat, hogy kicsit komolytalanok vagyunk. És asszem, ezzel most nagyon finoman fogalmaztam. :?
Azt bátran le merem írni, hogy én, mint pilóta, a látvány alapján nem sok késztetést éreztem, hogy részt vegyek ebben a repkedésben/billegésben/pattogásban.
Kérdésem: mit lehet ezzel tenni?
Köszi előre is és üdv:
G.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 416
- Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 108
- Csatlakozott: szer. márc. 11, 2009 8:16 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
LOL de!Norbi írta:Abba a videoba a hangokat mintha a Champcarból szedték volna, vagy én hallom rosszul?Gadfly írta:Sokat én sem várok tőle....metosz írta:http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9239.html
2010-ben elvileg ahogy olvasom lesz majd PC-n is. teszteljük, bár szerintem semmit nem jelent, telefonos játék is már volt officiel F1 CSÚCS TOP Szimulátornak nevezve.
http://www.formula1-game.com/
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 58 vendég