Minden, ami a témához kapcsolódik
Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. jan. 11, 2012 9:01 pm

pettya írta:Várható különben hogy átállunk majd vmikor az rf2-re?

Amúgy Tommy te már találkoztál vmi hibával a játékban?
Mindenképpen át fogunk rá állni, de semmiképpen sem ebben az évadban.
Én félek tőle, hogy aktivitást szív el, mert amúgy a versenyzés a lényeg, és az ellenfelek, az eszköz pl. az ütő másodlagos.
Mindenképpen gorcső alá vesszük és záros határidőn belül szerver is fut, ha van aki mással közösen egy picit körözgetne. De kérek szépen mindenkit, ne akarjon azonnal váltást, mert ehhez mindenkinek fel kell fejlődni, arról nem is beszélve, hogy bajnokit indítani vele nagy kockázat lenne, ismerjük meg tesztek során hibáit, előnyeit, az egészet.
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. jan. 11, 2012 10:20 pm

Dietrichet még annyival egészíteném ki, hogy van Lifetime Membership is ami nyilván drágább (2x annyi), viszont nincs éves díj többé.

Illetve még annyi, hogy rF2-ben már csak DirectX 9-van, tehát még ezzel sem lehet játszani, hogy akinek gyengébb gépe van lejebb veszi 8-ra vagy 7-re. Ez van. De szerintem jó cucc lesz ebből előbb utóbb.

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: IsTi » pén. jan. 13, 2012 6:30 pm

Aki megvette számoljon be róla hogy érdemes-e rá most előfizetni vagy majd később? :mrgreen:

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. jan. 13, 2012 11:08 pm

IsTi írta:Aki megvette számoljon be róla hogy érdemes-e rá most előfizetni vagy majd később? :mrgreen:
Hát én egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, de készültem rá olyan értelemben, hogy tudtam, hogy nem kis gép kell hozzá, hogy jól fusson, egyelőre nem sokat tudok róla mondani, elég összetett a program, és még sok minden nem végleges benne, mivel béta, így úgy gondolom, mire kijön a végleges, addigra egy elég komoly szimulátor lesz belőle. Nekem pl. az új gumi kimondottan tetszik, legfőképp a 60-as Formula autóknál lehet ezt érezni, mivel ott keményen kell dolgozni, hogy kordába tartsd a gépet. A Forma2, és Forma3 egész baráti érdemes azzal kezdeni, majd ha megy jöhet az F1, persze nem hinném, hogy mindenki így csinálná, köztük én sem, persze, hogy egyből az F1-be ugrottam bele, hát kemény nagyon, de legfőképp fárasztó, és Spa-ban például olyanokat vigyorgok, hogy eszméletlen. Pont ilyet olvastam rF fórumon is pár embertől de tényleg így van. Valahogy olyan élvezetet ad annak az autónak a vezetése, hogy nem hiszed el. Mikor mész az EGYENESBEN és alig tudod sokszor úton tartani, az nem gyenge, érzel minden kis gödröt, nagyon jól visszaadja a gumi és futómű, hogy mit csinálsz. És ez már csak jobb lehet, és ha majd jönnek a minőségi tartalmak hozzá, akkor tényleg nagyon top játék lesz. Legfőképp a WSGT2-t várom, és talán arra már nem is kell sokat várni, hisz az autók többsége már kész van, természetesen kell rajta módosítgatni, mivel rF1-en tesztelték, de annyira nem vészes az autók átalakítása rF2-re ahogy olvasgattam, viszont a pálya annál inkább. Én is nekiálltam próbálkozni Diepholzot, de sok idő lesz az tuti mire bekerül rF2 alá.
Szóval sztem megéri megvenni, mentem már jónéhány szimulátorral, és ha azt veszem, hogy ez még csak béta, nálam már most üti az eddig szimeket mármint ami a vezetési élményt illeti. Grafikailag még lenne mit fejlődni, attól függetlenül, hogy jól kidolgozott, de olyan más, nem tudom milyen, olyan réginek tűnik, lehet hülye szó rá, nehéz elmondani, de a vezetés kárpótol érte, meg a hangok is jók, úgyhogy........
hajrá ;-)

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szomb. jan. 14, 2012 8:43 am

Köszi Tommy a leírást, én is akartam már kérdezni róla...

Ami engem érdekel (korábban is felvetettük asszem ezt a kérdést), hogy a multi része h működik? Ugyan úgy mint az rF-ben, hogy van egy dedicated.exe v. teljesen másképp?
A jelenlegi bétában lehet multiba játszani már és ha igen, akkor saját szervert is lehet indítani?

Maga a game felépítése (fájlrendszer, kiterjesztések stb.) mennyire hasonlít a sima rF-re? Ezen belül mennyire lehetne kompatibilis rá pl. egy jelenleg használt DRM mod? (sok meló ráhangolni v. csak kalapálni kell 1 kicsit?)

Ugyan ez a kérdés a pályákra is. A régi pályák kuka v. azokkal is játszható?

Ha esetleg lenne 1 kis időd, tudnál közölni 1-2 FPS adatot?
pl. kéne a géped főbb paraméterei ill. egy általad kiválasztott MOD alacsony, közepes és magas (screenshot előny) grafikai beállításnál lévő átlag FPS egy adott pályán AI-k nélkül. Persze ugyan ez AI-kal is külön mondjuk 20 fővel. :grin:

Egyenlőre ennyi kérdés lenne. 8) 8)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: kiru » szomb. jan. 14, 2012 1:04 pm

Feltöltöttem ide egy rF2 OFFLINE törést, vásárlás előtti kipróbálás céljából.
>> letöltés <<
Még nem próbáltam, így nem tudom biztosan hogy működik!
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 14, 2012 1:28 pm

simco indított rf2 teszt szervert..

gumi viselkedése

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. jan. 14, 2012 2:48 pm

A multi rész ugyanúgy működik, van egy dedicalt.exe azt kell indítani, ebből kifolyólag, igen működik az online része a dolognak. Tehát lehet saját szervert is indítani.

A felépítés a fájlformátumokat tekintve hasonló, sőt szinte minden megtalálható benne ami rF1-ben, természetesen kiegészítésekkel, tehát úgy nem működik, hogy átdobom oda és már mehet is.
Ami különbség, hogy itt már nem látsz fájlokat, minden egybe MAS fileokba van tömörítve és lekódolva, ezáltal kizárva más által a belepiszkálást, módosítást. Át lehet konvertálni mindent, de nem egyszerű. A modokat talán könnyebb átrakni mint a pályákat, mivel az autók nem túl sokat változtak felépítésileg, de azért itt is vannak különbségek, illetve ami nagy változás a gumi, mivel deformálódik és "számolja" a dolgokat, ezáltal a textúrázása is máshogy zajlik.
A pályák már sokkal macerásabbak, teljesen új shadereket kapott maga a pálya rész, mivel dinamikus lett a cucc, eső, stb. Egy aszfalt ami rF1-ben mondjuk 1 v. 2. v. 3 réteget használt maximum a 3 volt, most 7 réteget használ, tehát mindent újra kell textúrázni, mappingolni. Neked kell lemodellezni a pálya "fölé" az ideális ívet ami "felgumizódik" illetve esőben felszárad. Valamint megjelentek az animációk, ami megint nem kis móka, animációval megcsinálni a pályabírókat, illetve amit akarsz. Meg még sok újdonság de bonyi lenne leírni. Szóval egy pálya átkonvertálása hát elég sok meló, nem vagyok benne biztos, hogy nem e egyszerűbb újra modellezni egy pályát, persze a meglévő objektumokat fel lehet használni amik a pályán vannak, pl. lelátó, épületek, fák, ezek textúrázása nem nagyon változott, csak azok amivel maga az autó érintkezik.
Mindenképp megpróbálkozok vele, mert azért kiváncsi vagyok/leszek hogy mutat mondjuk Diepholz rF2-n, persze nem ártana sok objektumot újra modellezni kicsit részletesebben.

Gépem főbb adatai: (szerintem ez a 3 elég, ha nem akkor szólj :) )
-Proci: i5-2500k 3.3GHz
-Memória: 2 x 4GB Kingston DDR3 1600MHz
-Videókártya: MSI nVidia GTX 580 1536 MB GDDR5
FPS adatok:
Pálya+Mod: Estoril, Renault Megane Trophy
Beállítás: Felbontás 1280*800 32bit
Minden MAX-on + minden Reflection bekapcsolva

Esőben, egyedül:
átlag 130-150 FPS
Száraz, egyedül:
átlag 150-190 FPS

29AI-val, látható autók száma 20
Esőben átlag:
50-70 FPS
Száraz átlag:
60-80 FPS

Medium beállítás + Reflection bekapcsolva

Esőben, egyedül:
átlag 230-280 FPS
Száraz, egyedül:
átlag 275-350 FPS

29AI-val, látható autók száma 20
Esőben átlag:
60-80 FPS
Száraz átlag:
70-90 FPS

Esőben, egyedül:
átlag 390-420 FPS
Száraz, egyedül:
átlag 400-450 FPS

LOW beállítás + Reflection kikapcsolva

29AI-val, látható autók száma 20
Esőben átlag:
120-140 FPS
Száraz átlag:
150-200 FPS

Persze még lehet sok mindent finomítani, hisz rengeteg opció van amit variálhatsz, 4 kidolgozottsági szint van ahogy rF1-ben is, illetve a Reflection dolgokokat ki-be kapcsolni lehet. Meg ezek az FPS-ek csak irányadóak, és a rajt illetve az után közvetlenül értendőek, tehát amint oszlik a tömeg már más a helyzet.

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: IsTi » szomb. jan. 14, 2012 4:28 pm

Tommy78 írta:
IsTi írta:Aki megvette számoljon be róla hogy érdemes-e rá most előfizetni vagy majd később? :mrgreen:
Hát én egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, de készültem rá olyan értelemben, hogy tudtam, hogy nem kis gép kell hozzá, hogy jól fusson, egyelőre nem sokat tudok róla mondani, elég összetett a program, és még sok minden nem végleges benne, mivel béta, így úgy gondolom, mire kijön a végleges, addigra egy elég komoly szimulátor lesz belőle. Nekem pl. az új gumi kimondottan tetszik, legfőképp a 60-as Formula autóknál lehet ezt érezni, mivel ott keményen kell dolgozni, hogy kordába tartsd a gépet. A Forma2, és Forma3 egész baráti érdemes azzal kezdeni, majd ha megy jöhet az F1, persze nem hinném, hogy mindenki így csinálná, köztük én sem, persze, hogy egyből az F1-be ugrottam bele, hát kemény nagyon, de legfőképp fárasztó, és Spa-ban például olyanokat vigyorgok, hogy eszméletlen. Pont ilyet olvastam rF fórumon is pár embertől de tényleg így van. Valahogy olyan élvezetet ad annak az autónak a vezetése, hogy nem hiszed el. Mikor mész az EGYENESBEN és alig tudod sokszor úton tartani, az nem gyenge, érzel minden kis gödröt, nagyon jól visszaadja a gumi és futómű, hogy mit csinálsz. És ez már csak jobb lehet, és ha majd jönnek a minőségi tartalmak hozzá, akkor tényleg nagyon top játék lesz. Legfőképp a WSGT2-t várom, és talán arra már nem is kell sokat várni, hisz az autók többsége már kész van, természetesen kell rajta módosítgatni, mivel rF1-en tesztelték, de annyira nem vészes az autók átalakítása rF2-re ahogy olvasgattam, viszont a pálya annál inkább. Én is nekiálltam próbálkozni Diepholzot, de sok idő lesz az tuti mire bekerül rF2 alá.
Szóval sztem megéri megvenni, mentem már jónéhány szimulátorral, és ha azt veszem, hogy ez még csak béta, nálam már most üti az eddig szimeket mármint ami a vezetési élményt illeti. Grafikailag még lenne mit fejlődni, attól függetlenül, hogy jól kidolgozott, de olyan más, nem tudom milyen, olyan réginek tűnik, lehet hülye szó rá, nehéz elmondani, de a vezetés kárpótol érte, meg a hangok is jók, úgyhogy........
hajrá ;-)
Ezek alapján amiket mondasz már nekem is tetszik:D Csak így mehetek dolgozni suli után jövö héten végig :D Amúgy köszi:)

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: IsTi » szomb. jan. 14, 2012 5:44 pm

kiru írta:Feltöltöttem ide egy rF2 OFFLINE törést, vásárlás előtti kipróbálás céljából.
>> letöltés <<
Még nem próbáltam, így nem tudom biztosan hogy működik!
Kipróbáltam mükszik! :)
http://torrentkereso.hu/torrent/req-rfa ... 31122.html telepítési útmutató

Egész jó csak a gépemet gyengének érzem médiumon van 10+ kocsival 70 fps :S

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: GABOR » szomb. jan. 14, 2012 6:38 pm

Olyan kérdésem lenne hogy a single és a multis résznél hol tudom megadni hogy
milyen néven menjek?
Kicsit idegesít a Gabor Toth XD
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: kiru » szomb. jan. 14, 2012 7:33 pm

IsTi írta:Kipróbáltam mükszik! :)
http://torrentkereso.hu/torrent/req-rfa ... 31122.html telepítési útmutató
örülök! :)
Így legalább lehet tesztelni vásárlás előtt.
Kép

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Giorgio » szomb. jan. 14, 2012 11:36 pm

IsTi írta:
kiru írta:Feltöltöttem ide egy rF2 OFFLINE törést, vásárlás előtti kipróbálás céljából.
>> letöltés <<
Még nem próbáltam, így nem tudom biztosan hogy működik!
Kipróbáltam mükszik! :)
http://torrentkereso.hu/torrent/req-rfa ... 31122.html telepítési útmutató

Egész jó csak a gépemet gyengének érzem médiumon van 10+ kocsival 70 fps :S
Hogy sikerült működésre bírni, mert leírást nem találtam mellé? -hh-
Illés György

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: kiru » vas. jan. 15, 2012 12:56 am

Giorgio írta:Hogy sikerült működésre bírni, mert leírást nem találtam mellé? -hh-
>> leírás <<
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. jan. 15, 2012 9:11 am

GABOR írta:Olyan kérdésem lenne hogy a single és a multis résznél hol tudom megadni hogy
milyen néven menjek?
Kicsit idegesít a Gabor Toth XD

Közben rátaláltam a megoldásra.
C:\Users\neved\AppData\Roaming\.rFactor

Azon belül van egy rFactor.name file amit tetszés szerint tudtok szerkeszteni.
Ha az megvan, tulajdonságokba írásvédetté kell tenni.

Gondoltam megosztom, hátha másnak is jól jön -mos-
Kép

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Giorgio » vas. jan. 15, 2012 12:24 pm

kiru írta:
Giorgio írta:Hogy sikerült működésre bírni, mert leírást nem találtam mellé? -hh-
>> leírás <<
Köszi Kiru! -kakcsi- 90%-ban megvoltam am csak abban a leírásban amit találtam neten a ModMgr-es részt elfelejtették beleírni, de így már működik. -hh-
Illés György

Kép

Bator92
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 40
Csatlakozott: pén. jan. 15, 2010 6:45 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Bator92 » vas. jan. 15, 2012 2:10 pm

Én is felraktam. Egész jó. Csak olyan fakó az egész. Minden annyira fénylik, hogy szinte minden fehér. Van amikor az aszfalt is annyira fénylik, hogy tiszta fehér. Pedig már össze-vissza állítgattam a grafikai beállításokat. Brightness állítás van benne valahol szerintetek?

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Gadfly » vas. jan. 15, 2012 2:28 pm

Köszi Tommy az infókat! ;-)

Mielőtt megvenném és lesz időm, kipróbálom én is ezzel a crackelt változattal...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. jan. 15, 2012 5:39 pm

besza és behu

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. jan. 15, 2012 8:21 pm

Bator92 írta:Én is felraktam. Egész jó. Csak olyan fakó az egész. Minden annyira fénylik, hogy szinte minden fehér. Van amikor az aszfalt is annyira fénylik, hogy tiszta fehér. Pedig már össze-vissza állítgattam a grafikai beállításokat. Brightness állítás van benne valahol szerintetek?
Nálam is ez volt a hiba.
Megoldás: settings/videores/high dynamic range imaging: OFF
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » vas. jan. 15, 2012 8:36 pm

Én is ezt a WSGT2 modot várom már jóideje, dolgoznak a fiúk rajta rendesen már közel két éve, úgyhogy most áttextúrázzák a modelleket, aztán lassan kint is lesz rF2-re.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. jan. 21, 2012 10:30 pm

Tommy78 írta:Én is ezt a WSGT2 modot várom már jóideje, dolgoznak a fiúk rajta rendesen már közel két éve, úgyhogy most áttextúrázzák a modelleket, aztán lassan kint is lesz rF2-re.

Most már nekem is megvan az rf2 jöhet a WSGT2 :)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » vas. jan. 22, 2012 10:48 pm

rF2-höz készülő első modom, első autójáról néhány kép:
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Jelenleg már bent van a játékban, nem volt egyszerű magába az offline részhez bevarázsolni, de nagy nehezen azért rájöttem, az autó már müködőképes, persze még finomhangolások kellenek egyértelműen, illetve sok dologra még rá kell jönni, mi, hogy működik, főként a gumi viselkedése ami nem túl egyszerű, de a lényeg, hogy már alakul. Még 4 autó fog készülni ez mellé, remélem sikerül megvalósítani. ;-)

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: kiru » hétf. jan. 23, 2012 2:25 am

Ez jól néz ki! Grat!
Lassan saját kiadót alapíthatsz. :)
Megveszed az ISI-től a motort, és kiadod teljes programként. :)
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. jan. 23, 2012 2:23 pm

Grat Tommy!

Kiru!
Megveszi, kijavítja!! és utána eladja az ISI-nek, simbinnek :)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

tjoe
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: tjoe » hétf. jan. 23, 2012 4:47 pm

Ugyan nem RF2, de a DTM Calibrával hogy haladsz Tommy?
De hová tűnt Damon Hill !?

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. jan. 23, 2012 4:56 pm

tjoe írta:Ugyan nem RF2, de a DTM Calibrával hogy haladsz Tommy?
Sajna mikor végeztem a mercivel majd a Calibrával, meg már félkész állapotú volt az Alfa is, meghalt a vinyóm, és nem tudtak kimenteni róla csak egy-két adatot ami nem sérült, de nem volt közte a modom, úgyhogy nagyon úgy néz ki, hogy abból már nem lesz semmi, hacsak nem állok neki még egyszer valamikor. --kj-

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. jan. 27, 2012 8:23 pm

Lassan kész a 2. verda: (az utolsó biztos bejön majd Bodzzzának, viszont jobbkormányos :grin: )
Kép
Kép
Kép
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » pén. jan. 27, 2012 9:07 pm

mindegyik bejön ;)
de maj köll egy balkormányos ápdét, mert ezt nem lehet ép idegekkel bírni... :D
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. jan. 27, 2012 9:40 pm

Bodzzza írta:mindegyik bejön ;)
de maj köll egy balkormányos ápdét, mert ezt nem lehet ép idegekkel bírni... :D
lesz benne 1 bal kormányos is, csak az másik verda lesz.

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Kazard » hétf. jan. 30, 2012 3:46 pm

Van értelme kipróbálnom ilyen géppel vagy eléggé élvezhetetlen lenne? rFactort gond nélkül viszi,
bár néha előjön vele a rendkívül idegesítő megáll minden, majd össze-vissza színek probléma
utóbbi időben viszont nem.
Nvidia 9600gt
AMD 5400+ Am2
2Gb ddr2 Ram

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. jan. 30, 2012 4:08 pm

Kazard írta:Van értelme kipróbálnom ilyen géppel vagy eléggé élvezhetetlen lenne? rFactort gond nélkül viszi,
bár néha előjön vele a rendkívül idegesítő megáll minden, majd össze-vissza színek probléma
utóbbi időben viszont nem.
Nvidia 9600gt
AMD 5400+ Am2
2Gb ddr2 Ram
Hát ez kb a minimum gépigénye, ami kb azt jelenti a jelenlegi helyzetben, hogy ha mindent minimumra állítasz, akkor elfut rajta, 1-2 autóval, de minden minimumra véve, sokkal gázabbul néz ki mint mondjuk rF1 kb medium beállításnál. Szóval lehet hogy így kicsit csalódás érne, de elvileg a leírtak alapján ez a minimum. Későbbiekben biztos javítanak ezen, és azért optimalizálják a cuccot.

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Kazard » hétf. jan. 30, 2012 10:21 pm

Igen valami ilyesmire gondoltam én is. Nem vagyok nagyon jártas az ügyben, de szerintem attól hogy alakítanak még rajta a gépigény nem sokat fog változni esetleg szebb lesz. Mindenesetre megvárom a teljes kiadást, aztán gondolom kell újítani gépet. Nyilván addigra ki fog alakulni egy tisztább kép arról hogy milyen hardverek kellenek a problémamentes játékhoz.

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd jan. 31, 2012 9:33 am

Szerintem már most tervezd úgy, hogy mindenképpen kell majd fejleszteni a gépet, mert észrevételem szerint nagyon eszi a gépet és ahogy Tommy is mondta ha levesszük a grafikát, akkor nagyon csúnya lesz a játék. Nekem az aláírásomban lévő gépem van és nekem is picit lejjebb kellett venni a grafot (high) ahhoz, hogy 3-4 AI-val 30-40 FPS-en tudjak körözni. Ha bajnoki (online) szempontból nézzük, ahol ugye többen leszünk, ott nem is tudom mi lesz. Remélem én is h optimalizálnak még rajta, mert ha nem sokat, akkor az én gépem is kevés a game. :-(
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd jan. 31, 2012 7:27 pm

egy biztos..rf2 beta után nem sok kedvem van már az rf1-hez...
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: GABOR » kedd jan. 31, 2012 8:43 pm

Ha jobban belegondolunk nem olyan nagy a gépigénye.
Kipróbáltam hogy betettem 25 AI-t a Malay pályán mindent maxra rakva + AA, AF.
Árnyékokat teljesen kikapcsoltam mivel szerintem teljesen felesleges, így értem el 40-50fpst (utolsó helyről indulva)

Core2 Quad Q9550 OC 3.2ghz, 4GB ram, Radeon 5850

Ettől eltekintve én is remélem hogy finomítanak a dolgokon. -mos-
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd feb. 07, 2012 11:06 am

BMW F1.08 for rFactor 2 – Released
http://www.virtualr.net/bmw-f1-08-for-r ... 2-released
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd feb. 14, 2012 1:01 pm

Alakulnak, már lassan 4 verda kész lesz, persze ez a kész még messze van, külsőre már alakulnak.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. feb. 18, 2012 11:37 am

Kijött az első patch!
BUILD 49 > 60 UPDATE
1.hsz-ben a link!

1. Letölt
2. Az exe bemásol a Updates mappába
3. Launcher indítás > Updates > Install
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd feb. 28, 2012 5:12 pm

Nemrég Kopi unszolására neki álltam modellezni, a konvertelés sem annyira egyszerű, főleg ezeknél a Forza modelleknél, de komplett megcsinálni valamit pár fokkal nehezebb, a Calibra meg Merci óta nem is csináltam talán semmit Diepholz kivételével, úgyhogy nekiálltam egy verdának, a legjobban a Caterham-re hasonlít, de nem az lesz a neve, így nem lehet kötekedni az összehasonlítgatásnál, illetve nem is nagyon akartam volna pont ugyanolyat csinálni, az amúgy is nehezebb :)

Ma már meglestem rF2-ben mégis hogy néz ki, eddig nem vészes, alakulgat.
Kép
Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. márc. 02, 2012 11:48 am

No kipróbáltam .

Háát részemről itt a versenyzés vége.
Az összes fékponton és kigyorsításon keresztbe állok.
A kormányt is rendesen gyilkolja, és nem találom hol lehet levenni, hogy ne érezzem azt hogy szét akarja szaggatni.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. márc. 02, 2012 8:52 pm

gstyle írta:No kipróbáltam .

Háát részemről itt a versenyzés vége.
Az összes fékponton és kigyorsításon keresztbe állok.
A kormányt is rendesen gyilkolja, és nem találom hol lehet levenni, hogy ne érezzem azt hogy szét akarja szaggatni.

Esetleg ha kérdeztél volna akkor elárulom a nagy titkot :)
Egyrészt kiadtak frissítést annak akinek van eredeti rf2 abban javították :p
A másik dolog akinek virágbolti van C:\rFactor2\UserData\player\Controller.ini fájlban ezt a sord írd át legalább 30-ra:
Steering torque filter="30"
ezután nem veri szét a fű, kerékvető a kormányt.
A másik ha felgumizod a pályát utána ne térj le az ívről mert működik a beta-ban is, hogy a poros részen nincs tapadása az autónak ;)

Nekem meg az a tapasztalat, hogy rf2 után nincs sok kedvem az rf1-hez. Utóbbiban nem lehet semmit csinálni ha elindul az autó rf2-ben meglehet fogni jó kormány beállításoknál.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: gstyle » kedd márc. 06, 2012 3:14 pm

Végül is utána jártam és a kormánynál a controller.ini beállításokat az alapján módosítottam és jobb lett.
majd meglátjuk:)
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. márc. 11, 2012 9:08 pm

pályák fr2-hez.
a Mid Ohio állítólag nagyon jó lett.

http://www.drivingitalia.net/forum/inde ... howcat=133
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. márc. 15, 2012 3:35 pm

rf2-re készül az új Dallara kasztnis mod
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. ápr. 19, 2012 2:22 pm

Kicsit rendszereztem a dolgokat rFactor 2-ben, összegyűjtöttem a letölthető tartalmakat (pályákat) amik eddig elkészültek rF2 alá.
Működésileg telepítésileg teljesen más mint az rF1 de meg lehet szokni. Maga a játék telepítése a szokásos módon zajlik.
A modok, pályák már más tészta. A játék 2 helyre telepítődik fel a gépedre, van egy Core és egy Data mappa, persze külön helyen. A program files/rFactor2-ben van a Core - maga a program agya, minden más egyéb kiegészítők, feltelepíteni kívánt és feltelepített tartalmak a Data mappában, ami a felhasználó/dokumentumok mappába kerül rFactor2 mappába.
Amit érdemes elsőként megtenni, az a Core mappában levő ModMgr.exe (modkezelő progi) ezt át kell másolni a Data mappába az rFactor2 gyökerébe.
Ami még lényeges a Packages mappa, a letöltött tartalmakat ide kell belemásolni már kicsomagolt formában, mert a többség tömörítve tölti fel a netre. A lényeg, hogy a Packages mappába, már csak rfmod és rfcmp kiterjesztésű fileok kerüljenek.
A két fájlról kicsit bővebben:
rfcmp - ez a komponens a független pályákat jelenti, valamint független autót is jelenthet, de ez esetben az autó csak a játékban az All Cars and Track mod beállítása után érhető el, mivel az autónak szüksége van rFm filera.
rfmod - ez a komponens egy teljes tartalmat jelent, tehát van rFm, van autó és van pálya, valamint létre lehet hozni Virtuális modokat, röviden VMOD, amely csak egy rFm-et tartalmaz, amiben kifejted mely autókkal és pályákon tudsz menni.

Az rFm a legnagyobb különbség rF1 és rF2 között, amit szerintem borzasztóan túlbonyolítottak, nem véletlen nyitottak topicot az ISI fórumon ennek törléséről. De sajna az ISI nem akarja.
Ami a lényeg az rFm-nél, hogy mindkét játék esetében ott kell megadni egy úgynevezett pálya valamint autó szűrőt. rF1-ben ez egyszerű volt, pálza szűrőt nem voltál/vagy köteles megadni, ott mész a moddal ahol akarsz, illetve autószűrőnél, be kellett írni a VEH file-ban levő "class" megnevezést, ez így nem volt nagy tartalom, még egy LeMans mod esetében sem, mert csak be volt írva, hogy pl. GT P1 P2 stb.
Viszont rF2-ben kötelező a pálya szűrőt betenni másképp nem működik. Tehát be kell irni a pálya GDB fájl-ban található pálya nevét, valamint az autószűrőben már nem a classt kell megadni, hanem ami a "description" után található, ami ugye minden autónak más, még ha egy kategória is. Tehát jelen esetben példának megint ott a LeMans mod, van 3 kategória, és kb van 60 autó a modban, akkor az rFm-ben fel kell sorolni mind a 60 autó megnevezését. Emellett meg a pályát is amivel az a bökkenő, hogy ha kiadod a modod, majd sorba jönnek a pályák, minden alkalommal, ha egy újabb pályán akarsz menni, frissítened kell a mododat az új pálya nevével az rFm-ben.
Ez nagyon értelmetlen sztem, úgy gondolom mindenkinek szíve-joga ki mivel hol akar menni.

Ezután mehet a ModMgr indítása, előjön egy excel-hez hasonló táblázat, ahol láthatjuk hogy milyen modokat tartalmaz a Packages mappánk (tehát csak az rfmod kiterjesztétsű tartalmakat fogjuk látni)
Az rfcmp tartalmakat akkor látjuk, ha kivesszük a pipát az "Options" fül alatt látható "Show Mods Only" elől. Van egy oszlop ahol írja, hogy az adott tartalom telepítve van e vagy sem, amennyiben nem, csak jobb click és katt az install gombra.
Ha valamely tartalomnál van frissítés is akkor az install után egy csillag jelenik meg előtte, ekkor megint jobb gomb és update.
Valamikor előfordul, hogy valamit nem enged telepíteni, ez azért fordul elő, mert különböző tartalmak összefüggenek egymással, és csak akkor tudod feltelepíteni, ha a kapcsolódó tartalom már fent van, de erre könnyen rájön az ember egy idő után.

Ennyi lenne tömören, a többi a játékon belül már egyszerűbb.

Összegyűjtöttem az eddigi publikus tartalmakat, és feltöltöttem FTP-re is.

Először is az alapjáték, ami most a Build 85-nél jár:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... _Setup.exe

Pályák:
Mid-Ohio v1.9
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... Ohio.rfcmp

Fuji 2012 v1.0:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... _v10.rfcmp

Snetterton:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... n300.rfcmp

Putnam Park:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... park.rfcmp

Watkins Glen v0.2:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... Glen.rfcmp

Sears Point v1.35:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... v135.rfcmp

HP Topeka v1.0:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... _v10.rfcmp

ISI Gyári modok: (ezek tartalmázzák a gyári pályákat is, Mills, Portugal, Malaysia, Palm Beach, Monaco, Spa)
Renault Megane Trophy v1.0 + v1.1 Update
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... ophy.rfmod
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... ophy.rfmod
Formula Renault 3.5 v1.0 + v1.1 + v1.2 Update
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... t35s.rfmod
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... t35s.rfmod
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... t35s.rfmod
1960 World Class Racing v1.0
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... cing.rfmod
GTWorld Endurance Championship v1.0 + v1.1 Update
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... ance.rfmod
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... ance.rfmod

Tommy78 Mod:
Maserati Trofeo World Series 2011-2012:
rfcmp:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... _rfcmp.zip
VMOD:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/rFactor ... VMOD.rfmod

Ha valakinek kérdése van bármivel kapcsolatban a témában itt jelezheti.
Valamint ha igény van rá néha lehetne körözgetni online akinek van kedve.
Szerveren fent vannak a dolgok, csak indítani kell.

Kis izelítő a készülő Maserati Trofeo modomból, jelenleg béta fázisban van még sok festést meg kell csinálnom mire kész lesz de alakul, valamint a fizika már egész jó állapotban van, jelenleg is tesztelés alatt: (grafikai bugok vannak benne, de nem az én hibámból, hanem a jelenlegi ISI általi GFX bugjai miatt)
Az elkészült festésekről itt vannak képek is:
Fotók

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. ápr. 20, 2012 6:27 pm

Thx Tommy!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. máj. 02, 2012 10:27 pm

A Maserati Trofeo modom béta verziója letölthető.
Telepítés előtt fontos, hogy a fentebbi hozzászólásomban levő pályák-modok fel legyenek telepítve, ellenkező esetben nem lehet installálni a Maseratit.

Alapverzió jelenleg a v1.4:
VMOD v1.4:
http://www.gamefront.com/files/21762007 ... 4_VMOD_zip

rFcmp v1.4:
http://www.gamefront.com/files/21761971 ... _rfcmp_zip

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. máj. 21, 2012 6:13 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Re: rFactor 2

Hozzászólás Szerző: Norbi » pén. máj. 25, 2012 9:48 pm

Tommy78 írta:A Maserati Trofeo modom béta verziója letölthető.
Telepítés előtt fontos, hogy a fentebbi hozzászólásomban levő pályák-modok fel legyenek telepítve, ellenkező esetben nem lehet installálni a Maseratit.

Link v1.0:
http://www.gamefront.com/files/21585644 ... TRACKS_zip

Update:
Link v1.1:
http://www.gamefront.com/files/21638...TRACKS_v11_zip
1.1es link nem működik.

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég