ASSETO CORSA - CTDP IMF 2009

Készül.....

A SEAT LEON EUROCUP 2014 BAJNOKSÁG - SPA

A legendás pályához érkezett a maszim.hu mezőnye!

Komoly várakozások előzték meg ezt a futamot aztán főleg! A méltán híres pálya izgalmas versenyt ígért, és lett is meglepetés a végére! Az első futam időmérőjét, Sipos Atti húzta be szokás szerint, mögötte Sári Andris és meglepetésre Kovács Robi lett a harmadik, aki egyébként a prequal szerveren is szépen tör felfelé rendszerint!

A rajt szerencsére sima volt, nem volt baleset. Az La Source-ban Kovács Robi már kezdett is benézegetni Sári Andrisnak, aki zárta a szöget. A verseny első felében komolyabb változás nem történt, megint csak Kovács Robi nevét kellett említenünk, hiszen tökéletes tartotta a harmadik helyet. A hátsó mezőnyben kő kemény csaták mentek a helyezésekért, pontokért. Ács Szabó Andris aki szintén jeleskedik a prequal szerveren és az éles időmérőkön is rendre jó teljesítményeket, hoz nagy csatában volt Rozgonyi Petivel, de mindeközben Pongrácz Tomiék azaz Nagy Laci, Teply Józsi akik a negyedik hely környékén elég komolyan izzasztották egymást a futam végéig. Sipos Atti elég szép előnnyel behúzta az első futamot, mögötte Sári Andris végzett, harmadik pedig Kovács Robi lett, aki a végére nagyon közel került Andrishoz.


A második futam rajtsorrendje nem várt izgalmakat hozott, hiszen Sipos Atti feltehetően hibázott vagy nem jó ritmusban lőtte el az első éles kört, ezért kénytelen volt másodszorra is nekivágni, szintén apróbb hibák miatt a negyedik helyre "kényszerült" beállni a startnál, ami ugye a második sor és közel sem drámai :) Az első lett egyébként egy szép "run"-al Sári Andris , második Kovács Robi, harmadik pedig, Pongrácz Tomi remek időmérős teljesítménnyel! A második futam rajtja már nem volt annyira sima mint az első, már a La Source-ban voltak a pálya szélén, de az igazi dráma az Eau Rouge-ban jött amikor Kovács Robi és Pongrácz Tomi akadtak össze sajnos, ezzel magukkal rántva még 1-2 versenyzőt, nagy kár volt érte komolyan. Sipos Atti mellett még a szerencse is ott volt, hiszen ezzel a balesettel máris a második helyen találta magát Sári Andris mögött. Kiss Gergő kapott egy harmadik helyet az ölébe és elég sokáig, élni is tudott ezzel a lehetőséggel a verseny első felében szépen tartotta magát. Kovács Robi nagyon szépen lépett felfelé és a verseny első szakaszában már a hatodik helyen repesztett! A verseny közepe felé jártunk amikor Sipos Atti szép csendben ólálkodott Andris mögött, és nem tudtuk eldönteni mi járhat a fejében. Mindeközben a nyolcadik kilencedik helyen Szabó Gábor Nagy Laci és Keszthelyi Ákos kergette egymást elég keményen.**

Ács Szabó Andris super man teljesítménnyel a 7ik helyen üldözte az előtte lévő Pongrácz Tomit nagyon szép tempóban. Hihetetlen, de Kiss Gergő elég sokáig kitartott, de Pázsy Tomi a rajt utáni keveredéseknek (is) köszönhetően fel tudott jönni, és meg is előzte Kiss Gergőt, ezzel már a harmadik volt Pázsy Tomi! Szegény Kiss Gergő aztán Kovács Robit kapta meg, aki a verseny végéig pozícióra éhesen kergette is gazdagon :) A hátsó traktusban Kálóczi Gábor és Rozgonyi Péter köszönt be egymásnak elég szépen, miközben Nagy Laci is támadta őket. Ő azért ennél előkelőbb pozíciókhoz volt szokva. A hetedik körben Kiss Gergő és Ács Szabó Andris mutatott be egy páros piruettet a Les Combes kanyarban ezzel értékes helyeket és pontokat veszítve. A második futam végén még Sipos Atti egy utolsó támadást intézett Sári Andris ellen, ami végül nem jött össze és András megnyerte a futamot. Harmadik lett Pázsy Tomi aki még ránk hozta a harci frászt az utolsó sikánban, negyedik lett és gyönyörűen mentett Kovács Robi , ezzel értékes pontokat zsebelt be, Pongrácz Tomi lett az ötödik, Keszthelyi Ákos lett a hatodik, hetedik Kovács Tamás, nyolcadik Nagy Laci lett végül, míg a kilenc tízedik helyet, Molnár Attis és Rozgonyi Peti zárta, akik egyébként az utolsó sikánban pályán kívülre is vezették egymást :)

LEGALÁBB ennyire komoly, ha nem komolyabb izgalmakkal várunk mindenkit Monzába, ami ezen a héten azaz 02.22-én vasárnap lesz megrendezve! Szeretettel várunk mindenkit, addig is kövessetek minket továbbra is!

Jó felkészülést!
Hartge

JELENTKEZÉS A BAJNOKSÁGRA

Seat Leon EUROCUP 2014 kommentátorai:
Gabor (Hartge)
Balázs (metosz)
Réby Gábor (Genio)

www.maszim.hu
www.facebook.com/race07series

UPDATE!!! SEAT LEON EUROCUP 2014 v1.2b patch

Tommy elkészített egy v1.2b patchet, melyben az ütközési pontok és a tükör javítva lett. A szerverek már ezzel a patchel futnak, így a használatuk elengedhetetlen! A patch csak a módosított fájlokat tartalmazza (nem a komplett MOD-ot). Az alábbi linken lehet letölteni:

Seat Leon EuroCup 2014 v1.2b patch - LETÖLTÉS

A SEAT LEON EUROCUP 2014 BAJNOKSÁG - SILVERSTONE

Nagyon nem lehetett mit kezdeni Sipos Attilával ezen a versenyhétvégén sem. Az időmérőt papírforma szerint alakult: Sipos Attila, Sári Andris, Pongrácz Tomi és negyediknek fért be most Keszthelyi Ákos. Kiemelném még Ács Szabó Andris teljesítményét a hetedik helyen, és Kovács Róbert 9-dik helyét, aki egyébként már most jó helyen áll a SPA Preq szerveren. Az első futamon a rajtot szerencsére mindenki jól kapta el, baleset nem történt. A verseny első szakaszában Sipos Attila és Sári Andris küzdött egymással, mögöttük Pongrácz Tomi picit leszakadva várta, hátha megoldják egymás között a kiesést. Ács Szabó Andris vélhetően a saját rosszul sikerült rajtja eredményeként a 14-ik helyen volt kénytelen csatázni Rozgonyi Petivel és Szabó Gáborral.

A verseny közepe szintén hasonló képet festett, sajnos Sári Andris nem tudott mit kezdeni Sipos Attila dominanciájával. Ezzel együtt szépen próbálkozott Andris. A futam végéhez érve Sári Andris még egy utolsó utáni támadásba kezdett, de ez sem volt elég Attila legyőzéséhez, ezért végül ők ketten első, második helyen értek célba, harmadik lett Pongrácz Tomi, negyedik Keszthelyi Ákos, ötödik Teply Józsi, hatodik Pázsy Tamás (szép eredmény), hetedik Molnár Attis, nyolcadik Rigó Peti és őt követte Nagy Laci és Balogh Andris, ami az első tízet illeti.


A második futam első és második sor (Sipos Atti - Pongrácz Tomi) , (Sári Andris - Nagy Laci), aki egy remek 2.16-os idővel - igaz hajszállal, de megelőzte az időmérőn Keszthelyi Ákost. A rajtot nagyon masszívan kapta el mindenki és Pongrácz Tomi az első pár körökben komolyan tapadt Sipos Atti ellenfelére, aki kicsit bizony bele-bele fékezgetett, és biztos meglepő volt neki is, hogy valaki két versenyen is a nyakában van. "Új kihívó van a porondon", ahogy Gábor (kapitány) mondta. Én személy szerint sokáig élhető esélyt adtam Tominak, és továbbra is várom tőle a komolyabb teljesítményt, mert benne van. A második verseny első szakaszában szépen nyomás alatt tartotta Attit, de a futam közepe felé elfogyott a lendület és Sipos Atti erősebbnek tűnt ismét ellenfelénél. Mögöttük egyébként Balogh Andris csatázott (védekezett) szépeket Keszthelyi Ákossal szemben, szépen tartotta őt szabályos keretek között és masszív, jó védekezéssel. Le a kalappal Balogh Andris. Akit még kiemelnék az Nagy Laci, ő is gyönyörűen jött végig a negyedik helyen, ezzel értékes pontokat szerezve. Ács Szabó Andrist ,akit Hartge (én) kevés, de töretlen lelkesedéssel hajtok előre, remekül jött a kilencedik helyen, és végül a csodálatos hetedik helyen zárt. Grat Andris! A második verseny vége felé egyébként Sári Andris ért fel Pongrácz Tomira, és irgalmatlanul nyomás alatt tartotta a futam végéig, Nem gyenge meglepetés érte a kommentátorokat, amikor a kamera, Balogh Andris, Ács Szabó Andris, Andrási Norbi, Keszthelyi Ákos, Teply Józsi és Rozgonyi Peti vonat ért össze egy közös kameraképen. Jó volt ezt látni, hogy a vége felé is még ekkora a lelkesedés a pontokért.

A futamot végül (ki más mint) Sipos Atti nyerte, mögötte második helyen Pongrácz Tomi végzett, aki megőrizte pozícióját, harmadik lett Sári Andris, negyedik Nagy Laci (aki stabil szép hazafutással behozta a vasat), ötödik Rigó Peti lett (szép eredmény), hatodik Molnár Attis, hetedik Ács Szabó Andris lett (nice job), nyolcadik Andrási Norbert, kilencedik Keszthelyi Ákos, a top 10 pedig Balogh Andrással zárult. A végén még volt egy kis helycsere és kakaskodás az utolsó pillanatokig.

Van-e ellenszer Sipos Attihoz? Meg lehet-e annyira szorongatni, hogy hibázzon? SPA erre alkalmas lehet, mert többeknek nagyon megy ezen a pályán, és jól alakulnak a prequalifikációs idők is! Bárhogy is, február 8. és SPA Francorchamps az, ahol eldől, ki lesz a legény a gáton!

Mindenkit szeretettel várunk a következő futamra, bővebb információ itt az oldalon található. Jelentkezni pedig bátran lehet! Köszönjük az eddigi megtisztelő figyelmet, ami a közvetítéseket illeti. Igyekszünk az Assetto Corsa jelenlegi lehetőségeihez és az adott technikai eszközökhöz mérten a legjobb közvetítést produkálni nektek. A maszim oldala mellett a facebook.com/race07series oldalon (is) találtok folyamatosan információkat kitéve. A megosztásokat és a LIKE-ot , továbbá a közel 100 feliratkozót a csatornánkra és a rengeteg megtekintést ez úton is hálásan köszönjük!

Sokat jelent, hogy értékelitek a munkánkat! :-)
Kommentátor barátaim nevében is köszönöm!
Hartge (H.A.M 187)

JELENTKEZÉS A BAJNOKSÁGRA

Seat Leon EUROCUP 2014 kommentátorai:
Gabor (Hartge)
Balázs (metosz)
Réby Gábor (Genio)

www.maszim.hu
www.facebook.com/race07series

rF - F1 Replay 1976 LONG BEACH, HAJSZA A VÉGSŐKIG

Jelentkezés
Magas színvonal és végsőkig feszített küzdelem jellemezte a MaSzim F1 1976 Replay 2. futamát LONG BEACH-en. Az ádáz küzdelemben, Giorgionak sikerült megtartani a bajnokiban vezető szerepét és MONACO-ra 15 ponttal érkezik már, míg a csapatbajnokságban magasan elhúzott a LAUDA csapat. Következő verseny 2015.02.05 CSÜTÖRTÖK 21.00! Szerver már fut - megkezdődött a qualifikáció.

MOD és pálya letöltés (a pályát a Gamedata/Locations/GPC79Tracks mappába kell másolni.)

UPDATE!!! SEAT LEON EUROCUP 2014 v1.2

Az Assetto Corsa 1.0.2 frissétését követően a Seat MOD is frissítve lett, melyet az alábbi linken lehet letölteni:
(a maszim szerverek már ezzel a verzióval futnak)

Seat Leon EuroCup 2014 v1.2 - LETÖLTÉS

Changelog:
- fixed collision (updated to AC 1.0.2)
- fixed front windshield alpha ref
- fixed rear window alpha ref

A SEAT LEON EUROCUP 2014 BAJNOKSÁG - SALZBURGRING

Ahogyan a Nürburgringen, legalább annyira nagy volt a várakozás a salzburgringi második forduló előtt, amikor is a harmadik és negyedik futamot rendezték meg az Assetto Corsa Seat Leon EuroCup 2014 bajnokságában a maszim.hu szervezésében. Ismét lehetőséget kaptam egy rangos rendezvényen közreműködni és a facebook.com/race07series csapatával- értendő itt pilóták(Rozgonyi Péter és Szabó Gábor), továbbá a kommentátor (Jómagam:Hartge) emeltük a hétvége színvonalát. A helyszín tehát Austria-Salzburgring, egy igen trükkös pálya abban a tekintetben, hogy a hosszú kényelmes egyenesek után nem volt egyszerű féktávokat venni a egyébként állandó jobbos kanyarokban. Az időmérő viszonylag problémáktól mentesen zajlott, sok esetben elérték az autók a 240-243km/órás sebességet is a hátsó egyenesben. Olyan is akadt, akinek rövidebb volt az áttétele és a kigyorsításokra, kanyarokra volt beállítva, amivel érdekes idők és megoldások születtek a pályán. Az időmérőt ismét Sipos Attila nyerte, hozva a papírformát, mögötte második lett Nagy Laci, harmadik Keszthelyi Ákos, negyedik meglepetésemberünk Rigó Péter, ötödik Teply József alias Tjoe, hatodik Sári András, hetedik Balogh András, nyolcadik Retkes Péter, kilencedik Rozgonyi Péter (Ra07Se), és az első tizet Andrási Norbert zárta.

Már az első futam kezdése sem volt eseménytelen, rögtön a rajt után Teply József és Rigó Péter ütközött az első sikánban, amit több pilóta követett, ezért egy tömegbalesetbe torkollott a verseny eleje. Nagy nehezen sikerült rendezni a sorokat és kicsit megnyugodtak a versenyzők is, ami egyébként nem volt nehéz az élen vezető Sipos Attilának, aki az élről rajtolva nem sokat látott a mögötte történő eseményekből. Vezette is a futamot a verseny első szakaszában, mögötte Keszthelyi Ákos tartotta a lépést, de Nagy Laci és Retkes Péter sem volt nagyon lemaradva. Az ötödik helyen a balesetből jöl jött ki és ezzel szép pozícióba hozta fel magát Szabó Gábor, aki a nem túl erős időmérős teljesítmény után egy remek versenyhelyzetet alakított ki magának és üldözte az élen menőket. Szegény Rigó Petit még az ág is húzza - mondhatnánk, hiszen a verseny közepe felé Molnár Attissal nem értették meg egymást a hátsó egyenesben és akadtak össze. Szerencsére mindkettő tovább tudott menni és folytatták a futamot. A verseny vége felé kisebb kicsúszásoktól eltekintve, amik vélhetően a gumiknak voltak köszönhetőek, nem volt komolyabb esemény. Az első futamot végül nem okozva meglepetést Sipos Attila nyerte, aki azért ráhozta a harci frászt a kommentátorokra és lecsúszott a kavicságyba az utolsó körben, de akkora előnye volt , hogy még ez is belefért. A második Keszthelyi Ákos, a harmadik pedig Nagy Laci lett, aki mint túlélő behozta a gépet a harmadik helyre. A negyedik helyen célba érő Retkes Petit szintén dicséret illeti, hiszen pofozták eleget, de mégis a remek negyedik helyen zárt. Ötödik lett Szabó Gábor, szuper eredmény az első A szerveres hétvégéjén! Hatodik lett Andrási Norbi ,hetedik Pongrácz Tomi és mögötte Teply József végzett, ami az első nyolcat illeti.


A második futam rajtrácsa Sipos Attilában, Keszthelyi Ákosban, Nagy Laciban és Sári Andrásban pompázott, ami az első két sort illeti. Reménykedtünk benne, hogy lenyugodtak a kedélyek és egy higgadtabb futamot látunk, de sajnos nem így lett. Hatalmas baleset volt, ezért új rajtot rendelt el a szervezőség. A Re-Startot Sipos Atti irgalmatlan érzékkel kapta el és állt kő keményen az élre ellentmondást nem tűrve maga mögött. Keszthelyi Ákos sem aludt el, de aztán kénytelen volt Atti mögé besorolni az első sikánban és lekövetni a mozgását. Remegve vártuk az első sikánt, de gyönyörűen jöttek el, szegény Ács Szabó András forgott csak meg, de szerencsére tovább tudott jönni. A verseny első szakaszában egyébként Rozgonyi Peti fogott magának egy jó helyet, szépen haladt a hatodik helyen. Az ötödik körben egy technikai probléma miatt Keszthelyi Ákos dobta el a vasat, (nem az ő hibája volt) ez mindenképp dráma volt kommentátori szempontból, hiszen jó helyre vártuk Ákost. Szerencsére tudta folytatni a versenyt, de vesztett pozíciókat. A verseny közepe felé járunk, amikor Ács Szabó András a kezdeti nehézségek után egy félelmetes támadást mutatott be Balogh Andrissal szemben, akit kívül-belül püfölt, ahol csak ért. Nagyon jó volt ezt látni tőle. Nagy Lacinak nem jött jól ki a második futam, mert a tizedik hely környékén volt kénytelen terelgetni a vasat, de minden bizonnyal még motiváltabb lesz majd a következő futamon. A második futam vége felé-mondanom sem kell Sipos Attila vezetett, mögötte viszont Retkes Peti és Teply Józsi problémamegoldását követhettük le, remek műsort prezentáltak nekünk a végére. Józsi végig teher alatt tartotta Petit, nem volt egyszerű a helyzet. Hirtelen váltott a kamera, amikor is Ács Szabó András ismételt támadásba lendült egy kisebb tömörülés miatt és irgalmatlanul keményen támadta még így a végére Oláh Tomit, aki szerintem sűrűn nézett a visszapillantóba és nem hitte el, amit lát. :) Sajnos a trió vagy inkább quatro csapat nem vigadhatott túl sokáig, mert a hátsó egyenesben Csorosz Laci, aki megunta a pitét szintén támadásba lendült és szélárnyékból kilépve picit hozzáért Ács Andris hátsó lökőséhez, ami miatt történt egy baleset. Semmi gond, srácok, keep pushing, nyomjátok tovább!!
A második futamot ugye nem kell mondanom, ki nyerte. :) 10mp-cel vezetett Sipos Atti az élen, mögötte Retkes Péter repesztett a második helyen, őt követte nagy tempót diktálva a végére Teply József.

Várunk mindenkit a következő futamra és köszönöm, hogy néztek minket!
(Hartge H.A.M)

JELENTKEZÉS A BAJNOKSÁGRA

Seat Leon EUROCUP 2014 kommentátorai:
Gabor (Hartge)
Balázs (metosz)
Réby Gábor (Genio)

www.maszim.hu
www.facebook.com/race07series

RFACTOR - HAJSZA

A részletekért kattints a képre!

A SEAT LEON EUROCUP 2014 BAJNOKSÁGA ELSTARTOLT!

Nem is akárhogyan..

A hétvégén vasárnap este startolt el az Assetto Corsa szimulátorra készített Seat Leon EUROCUP 2014-es mezőnye. A pilóták elég komolyan vették a felkészülést, mert már a Pre-qual szerveren - ahol kötelező is volt időt futni - remek tempós szektorok és köridők születtek. Ezek közül is a hétvégén Sipos Attila bizonyult kiemelkedőnek és nem csak a pre-qualon, hanem az éles szerveren is bizonyított. Az időmérő három legjobbja Sipos Attila, Keszthelyi Ákos és Teply József. Az első verseny viszonylag problémamentesen zajlott, egy-két baleset azért becsúszott rögtön a második körben pl. Nagy Laci csúszott rá Pongrácz Tamásra az NGK sikánban, ezzel okozva kisebb torlódást és keverve meg a mezőnyt egy kicsit. A mezőny közepén és végén egyaránt voltak csaták, így a kommentátorok sem unatkoztak a futamon. Az első futamot egyébként, Sipos Attila nyerte szép előnyt kiautózva a többiekhez képest, mögötte pedig Keszthelyi Ákos végzett a második és Sári András a harmadik helyen.

Ami a második versenyt illeti, szintén Sipos Attila nevét kell említenem, hiszen ő nyerte a futam előtti ismételt kvalifikációt, mögötte pedig, és talán ez sem meglepetés, Keszthelyi Ákos és Sári András végzett. Ezt követően nem sokkal lemaradva, Illés György és Pongrácz Tamás futott be. A második futam rajtja viszonylag problémamentesen zajlott és szépen egyben maradt a mezőny, amihez mi kommentátorok külön gratulálunk és elismerésünket fejezzük ki. A startot egyébként Sipos Attila brutálisan kapta el, nem sokkal hosszabb reakcióidővel Keszthelyi Ákos is elstartolt. Sári András talán némileg később reagált a piros lámpára, de aztán a Yokohama S kanyarhoz érve, meg tudta védeni pozícióját.

A második verseny első szakaszában egyébként Pongrácz Tamás volt az, aki az élmenőkkel tudott haladni, Illés György a remek időmérő után kicsit tempót vesztett és visszacsúszott. A második verseny középső szakaszában aztán Pongrácz Tamás elégelte meg a dolgot és előzte meg Sári Andrást, akinek vélhetően gumiproblémája volt a versenyben végig, de még így is korrektül terelgette az MK3 SEAT Leon Cup Racer versenyautóját egészen a végéig küzdve. Pongrácz Tamás nagy csatákban megpróbálta még elcsípni Keszthelyi Ákost, ami a verseny végéig nem sikerült, de aztán az NGK sikánhoz érve dominanciával és ZERO toleranciával átvette a második helyet Ákostól. Ám itt még nem ért véget a dráma, mert Tamás a célegyenes rávezetőn keresztbe csúszott, ami miatt Ákost egy kicsit kiterelte a pályáról, ezért "nevető" harmadikként Sári András ölébe hullott a harmadik hely. Így a befutó végül Sipos Attila, Pongrácz Tamás, Sári András és mögöttük Keszthelyi Ákos lett.



A jövőben szeretnénk még színvonalasabb és minőségibb közvetítést produkálni nektek, hogy hűek legyünk a valós bajnokság színvonalához és minőségéhez! Ehhez többek között számítunk Tóth Norbi segítségére is, aki, örömmel vállalta, hogy, ha ideje engedi, segédkezik nálunk a még profibb közvetítéshez. Nagyon várunk Norbi!! :)

Jó versenyzést és jó szórakozást kívánunk a Seat Leon EUROCUP 2014 kommentátorai:
Gabor (Hartge)
Balázs (Metosz)
Gábor (kapitány)

www.maszim.hu
www.facebook.com/race07series

ASSETTO CORSA - SEAT LEON EUROCUP 2014 MEGJELENÉS

Örömmel jelentjük be, hogy a Tommy78 által készített Seat Leon Eurocup 2014 MOD hivatalosan is megjelent! A megjelenést követően útjának indítottuk a Seat bajnokságunkat, amelyre minden érdeklődőt szeretettel várunk.

!Seat Leon EuroCup 2014 - MaSzim.hu #Prequal - HOTLAP

!Seat Leon EuroCup 2014 - MaSzim.hu #FUN server (only hungarians) - HOTLAP


MOD LETÖLTÉS / BAJNOKSÁGRA JELENTKEZÉS


Mindenkinek örömteli virtuális száguldozást és kellemes ünnepeket kíván a MASZIM csapata!

ASSETTO CORSA

Örömmel jelentjük be, hogy a Tommy78 által készített Seat Leon Eurocup 2014 MOD hamarosan megérkezik Assetto Corsa alá. A megjelenést követően egyből indítjuk a Seat bajnokságunkat, amelyre minden érdeklődőt szeretettel várunk. Letöltéssel és a bajnoksággal kapcsolatos információk a "MOD DOWNLOAD LINK" alatt lesz elérhető.

A hivatalos megjelenésig létrehoztunk egy "előkészületek" fórumtopikot, ahova addig is várunk minden érdeklődőt:

Seat Leon Eurocup 2014 előkészületek csevegő

A visszaszámlálás elkezdődött! :-)

MOD DOWNLOAD LINK