Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. máj. 29, 2009 11:48 am

óv: Viski Gábor Albert (G-BoR) #7 Andretti Green Racing

kit: Viski Gábor Albert (G-BoR) #7 Andretti Green Racing

mikor: server VCR-en Current Time: 37:00, G-BoR (35Lap)

miért: bár Voodoo nem óvta meg, de úgy érzem nem lenne Fair ha ezt az esetet nem vizsgálná ki a tisztelt versenybíróság. Még az előző Knife ütközésem után kiestem a ritmusból, és egyszerűen későn vettem észre Voodoot hogy mellet van. Teljesen az én hibán, elkerülhető lett volna az ütközésünk. Az én autóm nem sérült, de nem tudom, hogy Voodoo ebből milyen hátrányt szenvedett.

Üdv:
Viski Gábor Albert (G-BoR)
#7 Andretti Green Racing

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. máj. 29, 2009 12:06 pm

Mégegyszer elnézést G-Bor, ahogy már írtam futamtopicban is.
Kiestem szélárnyékból és belassult az autó, a beljebb húzódást már korábban megkezdtem és nem értünk volna össze, ha nme veszítek hirtelen még többet a sebességből.
Mindazonáltal versenyben voltam, kék zászló nincs, azért mert lassabb az autóm még nem kell félrehúzódjak, mégis elengedtem mindenkit, téged is. Csak épp te ott jottél rám ahol nem vártam.

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. máj. 29, 2009 12:29 pm

Persze semmi gond, csak én azt láttam hogy a T2-ben fent mész, és mennek alul el melletted, valamint azt halottam a TS-en hogy nem megy a kocsid, valami baj van, persze nincs kék zászló, de minden arra utalt hogy majd felső íven maradsz és én lent el fogok tudni menni melletted.

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » szomb. máj. 30, 2009 9:34 am

Megóvom a szervert, mert súlyosan befolyásolta, magyarul tönkre tette a versenyemet a téves büntetéssel. Kérem az eset kivizsgálását.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. máj. 30, 2009 10:48 am

W A Mozart írta:Megóvom a szervert, mert súlyosan befolyásolta, magyarul tönkre tette a versenyemet a téves büntetéssel. Kérem az eset kivizsgálását.
Nincs értelme.
Én is meg akartam!!! Engem STOP AND GO-ra vágott, amit úgy tudom már töröltünk, mivel felér oválon egy halálbüntivel.

Célegyenesben kaptunk sárgát, megnéztem nagyon pontosan a dolgot. 5 méterrel a téglák előtt kapom be a sárgát. Ezek után hallottam a kiálltást, hogy Bedyvel történt valami, akivel addig együtt haladtunk azt láttam, hogy boxba megy arra gondoltam talán benzinje nincs már és a sárga miatt vége a versenyének.......... Közben Norbi felett még jól látszik a kicsi pálcika a replayemen a kiguruló SC felett viszont egyáltalán nem!?!
Ennek ellenére teljesen egyértelmű, hogy én hibáztam, szerintem tüzetes átnézés után nálad is kiderül a hiba oka. Nem láttam még veled mi történt saját sebeimet nyalogattam, kedden lesz az értekezlet.
Kép

Aflac
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: vas. ápr. 26, 2009 3:27 pm

Hozzászólás Szerző: Aflac » vas. jún. 07, 2009 5:31 pm

Szeretném magamat óvni, első körökben nem voltam igazán magamnál így Tony versenyét el is csesztem:S Szeretnék bocsánatot kérni ezáltal elcsesztem bocs:S

Másnaposan többet nem versenyzek az is biztos...
Bocsánatot kérek mindenkitől:S

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » vas. jún. 07, 2009 6:42 pm

Másnaposságodat a bíróság kivizsgálja! :wink:

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. jún. 08, 2009 10:02 am

Sokat filóztam a dolgon, hogy írjak e erről a dologról, de úgy érzem helyesnek, ha mások véleményével is látom az esetet. Viszont azt szeretném leszögezni, hogy nem büntetés céljából írom ezt le, hanem csak szeretném a BT szemével is látni a szitut.

Szóval a rajt:
Sajnos van 1-2 pilóta, akik szerintem teljes mértékben a beállításuknak köszönhetően nem tudnak rajtolni, ennek a következménynek köszönhetően a többi versenyzőnél érdekes szituációk tudnak kialakulni a rajt pillanataiban. (itt meg is jegyezném, hogy én nagyon szívesen segítek infókkal a "nem túl jól rajtoló" pilótáknak. pm-ben nyugodtan lehet írni ;) )

Szóval a rajtot jól sikerült elkapnom...oly annyira, hogy nem csak az előttem lévő beragadó pilótákat tudtam megelőzni, hanem Rolikával szemben is esélyes voltam. Rolika pont mellettem volt jobb oldalon, amikor ő az előtte beragadó pilótát akarta megelőzni és mit sem törődve azzal, hogy én ott vagyok a bal oldalán kivágta felém az autóját, melyet szerencsére sikerült lereagálnom és ez miatt nem volt ütközés. (ha ez nem sikerül, akkor tömegbaleset gyanús lett volna az eset. érdemes megnézni a replayen)
Ezt követően én a pálya belső felén voltam és belsőíven szűken próbáltam venni a kanyart, hogy a kanyar külső részén bőven maradjon hely. Ekkor Rolika Nyeksekkel is összeütközött mely "talán" Nyeksek hosszabb féktávja miatt lehetett, de a lényeg, hogy a Rolikával történő első érintkezés meghozta első áldozatát. Ez után Rolika teljesen levágta a visszafordító jobbos kanyart, melynek köszönhetően lényeges tempókülönbségre tehetett szert velem szemben. Tisztában vagyok, hogy a rajt első kanyarjaiban nem "tiltott" az esetleges pályaszélesítés v. vágás, de én ezt csak az esetben fogadom el, ha a szabálysértés kényszerből adódik. Nos, én itt ilyet nem érzékeltem, bár a gumikra sok mindent lehet fogni, de a lényeg, hogy Rolika ezt kihasználva rögtön támadásba is lendült ellenem és az emelkedőn felfelé külső íven tudott elmenni mellettem, persze figyelve, hogy ne sodródjak ki neki. Ezután következett a visszafordító padlófékes balos, és én itt belső íven próbálkoztam volna, de Rolika itt már egy biztonságos féktávat választva közvetlen előttem lassított és egy kicsit össze is értünk, de ez egyikőnknél sem okozhatott bármiféle korrigálást. Mivel én itt beestem belső ívre, így itt is próbáltam volna minél szűkebben venni a kanyart, de Rolika a biztonságos féktávjának köszönhetően is ezt az ívet választotta, ismét mit sem törődve, hogy ott vagyok mellette. Persze itt nyilván nem hibáztatható mivel pár centivel, de az ő autója volt előrébb, de akkor is....ismét nem figyelt arra, hogy ki van mellette. (ilyenkor szerintem az lenne a minimum, hogy ha tudom, hogy vki ott próbálkozik belső íven, akkor a saját biztonságom érdekében, de nem fogom ráhúzni az autót...) Tehát itt kaptam szép sapkát és még szerencse, hogy a belső kerékvetőre pördül azt autó és nem a pálya közepére. No, az ott érdekes lett volna, hogy kerülnek ki a többiek. :D

Szóval mint említettem nem akarok Rolinak semmi rosszat, sőt gratulálok neki, hogy ilyen szép eredményt tudott elérni az első futamán, csak szerintem 1 kicsit jobban oda kéne figyelni egymásra, és a visszapillantót sem azért használni, mert egy nagyon jó aerodinamikai elem az autón...

Bocs, ha hosszú voltam!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » csüt. jún. 11, 2009 9:40 pm

Szeretnék ovni KOPI vs G-BOR

G-bor a 25.körben,leszoritott a pályárol,és ezzel tömegbalesetet okozott.
Teljessen mellette voltam belsö iven,és egyszerüen kilökött.Kérem az eset kivizsgálását
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. jún. 11, 2009 9:52 pm

Óvás:

Dietrich vs Tommy78 54. kör 50 perc 55-től, vártunk a Green-re de ő belémjött hátulról és ennyi, sokadjára a pitben kötöttem ki. A két értelmetlen büntit már nem is említem. Illetve ahány embernek kiosztott itt ma büntetést, ilyen állapotban, sztem nem kellett volna lefutnunk a versenyt. Teljesen értelmetlen büntetések sorozata volt már az első 20 körig tartó versenyen is, ami folytatódott a követkzőn, nálam már rögtön az első körben.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. jún. 11, 2009 9:55 pm

2 rajtot is megóvnék harmonikázás miatt hirtelen befékeztek elöttem green alatt és az elöttem menőbe belemenve sérült az autó, első szárny leszakadt.

ez nem az a rajt amit Tommy óvott abban igaza volt túl korán gyorsitottam..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:22 am

Sokan az új szabályokat el sem olvasták, el sem fogadták aláirásukkal.
Petykafiamra többször is rászóltunk ne melegitse a gumikat az autó ide-oda rángatásával még az utolsó rajt elött is ezt teszi aztán meg túllépi a rajtsebességet..
Valakik miatt harmonikáztunk mert a fékeket melegitik..oválon :roll:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:32 am

A 2. futam 25. körében Kopi a fehér vonal alá kerül valamilyen okból majd keresztbe áll pont elém forog ki és az én versenyemet tönkretszi. Az autó ezután max. 338-340-el tud csak menni..kérem az eset kivizsgálását.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 2:54 pm

KOPI írta:Szeretnék ovni KOPI vs G-BOR

G-bor a 25.körben,leszoritott a pályárol,és ezzel tömegbalesetet okozott.
Teljessen mellette voltam belsö iven,és egyszerüen kilökött.Kérem az eset kivizsgálását
Teljesen jogos, késő vettem észre hogy Kopi mellet van és már nem volt időm reagálni, jobbra fordítani a kormányt nem mertem, mert féltem hogy palánkot fogok...

SRY Kopi
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 4:28 pm

Dietrich írta:A 2. futam 25. körében Kopi a fehér vonal alá kerül valamilyen okból majd keresztbe áll pont elém forog ki és az én versenyemet tönkretszi. Az autó ezután max. 338-340-el tud csak menni..kérem az eset kivizsgálását.
Dietrich olvass feljebb:D
Most ovtam meg G-bort,mert kilökött,erre te megovsz engem hogy eléd forogtam................
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 4:56 pm

Én azt óvom meg aki nekem okozott kárt a BT dolga eldönteni mi váltotta ki. olvastam..
Érted? :)

A másik az tavaly szeptember óta túl sok versenyem ment tönkre mások miatt és indy500 után eldöntöttem mindenkit megóvok aki miatt ugrik a versenyem. Szóval nem haragszom én senkire, de az a idő lejárt hogy ezeket szó nélkül türöm.

Nem vagyok én sem tökéletes hibázok én is, és engem is megóvtak azonnal.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 8:22 pm

Szeretnék óvni Kopi vs palánk ,fehérvonal, hátsó szárny

Kérem a versenybiroságot hogy a a Texasi versenybalesetek miatt,a köv versenyre egy utolso rajthelyes büntit szeretnék.köszönöm.
Ja fellebezésnek helye nincs.
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » csüt. jún. 25, 2009 7:35 pm

Szervezőket óvom!

Gyerekek ez így nem lehet, ez már kezd nagyon komolytalan lenni, már versenyek óta LAGol ez az egész szar, és semmi változás nem történt.

Nem egyszer ajánlottam fel hogy vigyük át a versenyeket a VSR serverre, mivel az sokkal erősebb erőforrás, valamint szerintem a sávszélessége is jobb mint a MASZIM szerverré.

Nekem így nincs túl sok kedvem tovább versenyezni, egyszerűen vicc ami itt megy, ha már ennyi időt beleölünk hogy fasza bajnokság legyen, akkor talán a technikai hátteret is meg kéne nézni hogy alkalmas-e erre.

Szóval kedves Metosz és Ginger17!
Szeretném hogy a futam újra meg legyen rendezve a VSR szerverén!!!
Mint már korábban PÜ-kbe üzentem, szívesen adok a VSR szerverhez hozzáférést!

Míg nincs változás, addig minden futamot Limiterrel fogok teljesíteni!!!
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » csüt. jún. 25, 2009 7:39 pm

Ginger17 is szeretném megóvni!

Ez nem az első eset amikor leordítja a fejemet futam közben TS-en!

Nem az a baj hogy megmondja hogy hülye vagyok, de ezt futam után is el lehet intézni.

1. Zavarja beszólásával a többieket!
2. Nem sportemberhez való viselkedés ez!
Kép

MoDa
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 215
Csatlakozott: hétf. ápr. 14, 2008 7:28 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: MoDa » csüt. jún. 25, 2009 8:04 pm

Megóvom a pályát, mivel a kiallásomnál egy kicsit túl csúsztam a pithelyemen, és emiatt beragat a kocsim és nem ment se előre se hátra.
Kéretik kivizsgálni az esetet és megfelelő büntetést kiosztani a pályának. (Újraaszfaltozás, ledózerolás) :)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. jún. 25, 2009 9:25 pm

@G-BoR
Igazából a futam újra játszáson kívül ami egy kicsit rizikós és nagy vita lenne belőle - meg hát be is érkeztünk elég sokan - elfogadható minden kérésed, úgy gondolom nem a szerver a hibás de ebben nyilván nem értünk egyet ellenben miért ne futhatnánk a tiéteken. Légyszi majd adj nekem valami hozzáférést, hogy tudja babrálni amit kell. Én is adok a miénkhez, ha kéred. Vigyázz majd vele elég drasztikus eszköz ezzel az OP-val erre a feladatra! Ne szarozzuk le kérem :) . Plusz légyszi ne ugorjunk egymásnak mert semmi értelme.
:wink:

Arról ne feledkezzünk közben meg, hogy nem kicsit drasztikus vihar volt pont Danikosz feje felett amikor laggolt, remélem vihar mentes futamunk is lesz még az évben.

Meg arról sem, hogy mindenkinek kellett legalább egyszer zöld alatt kijönni ami nem semmi egy short oválon 60 körös etupokat mentünk hiba nélkül nem beszélve az ucsó legalább 80-ról!!!!!!!
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » csüt. jún. 25, 2009 9:30 pm

metosz írta:@G-BoR
Igazából a futam újra játszáson kívül ami egy kicsit rizikós és nagy vita lenne belőle - meg hát be is érkeztünk elég sokan - elfogadható minden kérésed, úgy gondolom nem a szerver a hibás de ebben nyilván nem értünk egyet ellenben miért ne futhatnánk a tiéteken. Légyszi majd adj nekem valami hozzáférést, hogy tudja babrálni amit kell. Én is adok a miénkhez, ha kéred. Vigyázz majd vele elég drasztikus eszköz ezzel az OP-val erre a feladatra! Ne szarozzuk le kérem :) . Plusz légyszi ne ugorjunk egymásnak mert semmi értelme.
:wink:

Arról ne feledkezzünk közben meg, hogy nem kicsit drasztikus vihar volt pont Danikosz feje felett amikor laggolt, remélem vihar mentes futamunk is lesz még az évben.

Meg arról sem, hogy mindenkinek kellett legalább egyszer zöld alatt kijönni ami nem semmi egy short oválon 60 körös etupokat mentünk hiba nélkül nem beszélve az ucsó legalább 80-ról!!!!!!!
SRY nem akartam szarozni, csak nagyon ideges voltam...
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. jún. 25, 2009 10:09 pm

G-BoR írta:
metosz írta:@G-BoR
Igazából a futam újra játszáson kívül ami egy kicsit rizikós és nagy vita lenne belőle - meg hát be is érkeztünk elég sokan - elfogadható minden kérésed, úgy gondolom nem a szerver a hibás de ebben nyilván nem értünk egyet ellenben miért ne futhatnánk a tiéteken. Légyszi majd adj nekem valami hozzáférést, hogy tudja babrálni amit kell. Én is adok a miénkhez, ha kéred. Vigyázz majd vele elég drasztikus eszköz ezzel az OP-val erre a feladatra! Ne szarozzuk le kérem :) . Plusz légyszi ne ugorjunk egymásnak mert semmi értelme.
:wink:

Arról ne feledkezzünk közben meg, hogy nem kicsit drasztikus vihar volt pont Danikosz feje felett amikor laggolt, remélem vihar mentes futamunk is lesz még az évben.

Meg arról sem, hogy mindenkinek kellett legalább egyszer zöld alatt kijönni ami nem semmi egy short oválon 60 körös etupokat mentünk hiba nélkül nem beszélve az ucsó legalább 80-ról!!!!!!!
SRY nem akartam szarozni, csak nagyon ideges voltam...
Kösz, hogy átjöttél TS-en, mondta Bedy, hogy kerestél sajna éppen nem voltam gépnél. Aztán átmentem hozzátok de nem sikerült beszélni. Sajnos nem tudom mikor de ha látlak TS-en beugrom és cserélhetünk adatokat illetve priviben is mehet. Viszont a kódot ha küldöd igazából ne is nekem mert csak Gingernek van szüksége rá, ha telepíteni akar pályát, 8) felelesleges felelősséget nem akarok vállani, van belőle elég. :)
Kép

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » csüt. júl. 09, 2009 8:29 pm

Szeretném megóvni Bedyt a futam rajtját követő megengedhetetlen viselkedéséért TS-en...
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » csüt. júl. 16, 2009 8:29 pm

Szeretném megóvni Ulvart a TS viselkedése miatt!!!
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » csüt. aug. 06, 2009 8:03 pm

Megóvom magam a tömegkarambol okozása miatt. :(
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » vas. aug. 30, 2009 9:05 pm

Óvok.

A felvezetőkörön Bedy-t biztosan óvom. Először jobb oldalról, majd hátulról ütköztünk.
Visszanézem a replayt, és óvni fogom a pályára kicsúszásból visszatérőket...valószínűleg.
Gyakorlatilag ideje lenne végig nézni a rajtot, és rendbe rakni a dolgokat. Lehet, hogy csak az én szerencsém ilyen, de az az érzésem, növelhetnénk a törés... hátha lecsillapodnak a kezdeti lelkesedések. Vagy hívjuk roncsderbinek.

Ede

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. aug. 31, 2009 11:04 am

Óvok
A felvezető körön Ede indokolatlanul lassan haladt a visszafordítóban nem hagyott elég helyet az elfordulásra , aztán indokolatlanul fékezett.
Start Me Up

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. aug. 31, 2009 5:06 pm

Hi,
Óvás kiegészítés:
Ahogy írtam felvezetőkör Bedy.
Rajt - Szintén Bedy - további 2 alkalommal ütközünk
1 kör 44 msp A Jonas - visszatérése a pályára
3 kör 1:02 msp R.Illés - visszatérése a pályára
köszi,
Ede

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » hétf. aug. 31, 2009 7:50 pm

Ede írta:Hi,
Óvás kiegészítés:
Ahogy írtam felvezetőkör Bedy.
Rajt - Szintén Bedy - további 2 alkalommal ütközünk
1 kör 44 msp A Jonas - visszatérése a pályára
3 kör 1:02 msp R.Illés - visszatérése a pályára
köszi,
Ede
Ezt én is kérem kivizsgálni:

1 kör 44 msp A Jonas - visszatérése a pályára

Valahogy vissza kellett jönnöm, s lehet, hogy ezzel Te némi tempót vesztettél, de hogy utána olyan szépen nem vettél tudomást rólam, ahogy van, az is biztos. :) Ráadásul ezt a leszoritósdit nem először játszottad el velem, törökbe pl. 300-as tempónál mentem el táblát kergetni. Utána Te azt írtad, hogy "nem láttál engem". :)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd szept. 01, 2009 3:01 pm

Az esetek kivizsgálását Zöldivel megkezdtük.......
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd szept. 01, 2009 3:27 pm

@Ede, Bedy
Szerintem beszélnünk kellene közösen a következő futam előtt, mert félreértések sorozata indul be a pályán. TS használatot is most már véglegesen mindenki számára megnyugtatóan tisztázni kell. Egyben biztos vagyok Ede nem direkt csinálta a dolgokat a felvezetőn és az is látszik, hogy Bedy nem full gázból megy Edének. A kezdeti ráhúzás és a pici pofon a rouge kanyar után (a fékpontot többen is elnézik, van aki nagyobb ütemben érkezik Bedynél ami persze nem mentség, de a rajt az sajnos mindig koccanásokkal jár, igaziból is). Bedy akciója érezhetően nem durva és csak figyelmeztetés jellege van, mert Bedy bár mondta a dolgokat, Ede nem volt a abban a szobában. Ha Bedy igazán zűrt és rombolást akart volna, a fékponton nem száll le a gázról.
Ezen felül ezekben az esetekben olyan ütközés nem történt ami a verseny feladását jelentette volna, jó lenne beszélnünk a dologról, ahogy írtam szerintem félreértések vannak, amit a mi döntésünk nem rendez majd. Zöldi még nincs itt ez a saját véleményem, ha megérkezik megmutatom neki az eseteket.

@Tom
Javaslatunkat küldöm PÜ.

@Adam
Az esetet most nézem majd.......
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » kedd szept. 01, 2009 3:44 pm

Várom a javaslatokat!

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Hozzászólás Szerző: Zöldi » kedd szept. 01, 2009 4:14 pm

Saját véleményem az óvásokkal kapcsolatban:

Pályára visszatérés kicsúszás után

Adam Jonas - Ede
Ede nem igazán értem, hogy ezzel mi gondod van. Adam teljesen korrektül érkezik vissza a pályára, a kanyarban is halyet hagy neked, aminek eredményeként újra kicsúszik.
Rolad - Ede
Roland kicsit karcosan tért vissza a pályára, én sokkal óvatosabban tettem volna. De nem érzem annyira dúrvámak.


Felvezetőkör

Különbséget kell tenni az indycar és a F1 felvezető között itt nem formációt teljesítünk. Egymás mellett pilóták nem lehetnének.(libasor) Mindenki tartson olyan távolságot ami szükséges, baleset esetén a hátulról érzkező a hibás.

Bedy vs Ede
Egyet értek metosz véleményével.

Zöldi

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » kedd szept. 01, 2009 4:17 pm

Részemről az ügy régen le van zárva. Bármilyen döntés lesz (mivel jogos) elfogadva.
Start Me Up

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. nov. 19, 2009 10:15 pm

Szeretném a Rajtbalesetet kivizsgáltatni, ami a verseny els? körének els? kanyarjában történt, IsTi - Tommy78 - Mozart között, majd jópáran még belekeveredtek és IsTi a verseny feladására kényszerült.

Köszönöm.

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » vas. nov. 22, 2009 4:58 pm

És, ha ehhez szükség lenne az én replayemre, akkor szóljatok légyszi, és küldöm is.... :)

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » csüt. dec. 10, 2009 10:45 pm

még soha nem óvtam......
Doozi 62'37"-nél balesetet szenved és letörik az első szárnya...
Majd visszajön elém és a sérült autóval láthatóan feltart és az ideális ívet használja. Amikor lehetősége van rá akkor sem enged el. A célegyenesre ráfordító kanyarban (külsőíven) észébe jut hogy depoba szeretne menni. Erre nem számíthattam mert a pályának a "versenyvonalát" használta és 300-as tempónál csak annyit tudtam tenni hogy félrerántottam a kormányt és ezzel lezúztam a vasam, majd kiléptem. Doozi ezek után keresztezte a pályát és Gadfly versenyét is tönkretette.

Tisztelt Esküdtszék! A sorozatos súlyos hibákat figyelembe véve kérném büntetés kiszabását....
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. dec. 10, 2009 11:05 pm

Bodzzza írta:még soha nem óvtam......
Doozi 62'37"-nél balesetet szenved és letörik az első szárnya...
Majd visszajön elém és a sérült autóval láthatóan feltart és az ideális ívet használja. Amikor lehetősége van rá akkor sem enged el. A célegyenesre ráfordító kanyarban (külsőíven) észébe jut hogy depoba szeretne menni. Erre nem számíthattam mert a pályának a "versenyvonalát" használta és 300-as tempónál csak annyit tudtam tenni hogy félrerántottam a kormányt és ezzel lezúztam a vasam, majd kiléptem. Doozi ezek után keresztezte a pályát és Gadfly versenyét is tönkretette.

Tisztelt Esküdtszék! A sorozatos súlyos hibákat figyelembe véve kérném büntetés kiszabását....
Hasonlóan óvom az estet, csak Bodzzza megelőzött, mivel a videót szerkesztgettem. A lényeget Bodzzza elmondta, így linkelem az esetet. :evil:

Videó: letöltés (19MB - hang 1 kicsit késik)

u.i.: Elnézést, hogy beleüvöltöttem a TS-be, de nem hittem a szememnek...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

doozi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: doozi » pén. dec. 11, 2009 12:02 am

Gadfly írta:
Bodzzza írta:még soha nem óvtam......
Doozi 62'37"-nél balesetet szenved és letörik az első szárnya...
Majd visszajön elém és a sérült autóval láthatóan feltart és az ideális ívet használja. Amikor lehetősége van rá akkor sem enged el. A célegyenesre ráfordító kanyarban (külsőíven) észébe jut hogy depoba szeretne menni. Erre nem számíthattam mert a pályának a "versenyvonalát" használta és 300-as tempónál csak annyit tudtam tenni hogy félrerántottam a kormányt és ezzel lezúztam a vasam, majd kiléptem. Doozi ezek után keresztezte a pályát és Gadfly versenyét is tönkretette.

Tisztelt Esküdtszék! A sorozatos súlyos hibákat figyelembe véve kérném büntetés kiszabását....
Hasonlóan óvom az estet, csak Bodzzza megelőzött, mivel a videót szerkesztgettem. A lényeget Bodzzza elmondta, így linkelem az esetet. :evil:

Videó: letöltés (19MB - hang 1 kicsit késik)

u.i.: Elnézést, hogy beleüvöltöttem a TS-be, de nem hittem a szememnek...
Időt szerettem volna nyerni valahogy, ez az én hülyeségem volt... nem is tudom hogy gondoltam. Ne haragudjatok Bodzzza és Gadfly a büntit várom.
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. jan. 24, 2010 4:03 pm

Elnézést, sajnos csak most jutottam újra gép elé, de mindegy is, mert nem büntettetni szeretnék, csak felhívnám a figyelmet.

Mellesleg rossz replay van fent ftpn...

IsTi - Knife
11.04-11.10
-> Féktávon jön mellém, a tükörben nem látszik sajnos mennyire van mellettem. Túl szűken kanyarodok, ahhoz, hogy mindketten elférjünk, de IsTi ekkor sem vesz vissza, mindketten megcsúszunk, majd IsTi ellenkormányzása mégjobban eltolja az autóm farát. Belefér a versenybalesetbe, de azért egy lassítás, vagy legalább egy bocs verseny után nem éreztetné velem, mennyire piszkos húzás volt.

Ginger17 - Knife
12.28
-> Én kérek elnézést! Nem hagytam helyet.

Ginger17 - Knife
14.10-14.14
-> Féktáv kezdetekor még mögöttem van a teljes autója, féktávon csúszik mellém. Ha ez belefér, akkor viszont nem értem a sikán második felén miért is nem hagyott helyet nekem, hogy én is elférjek, hiszen mellette voltam...

Dietrich - Knife
78.06-78.18
-> Ezt nem értem, tükrében látszik, hogy ketten jövünk mögötte, kék zászlóznak neki. Spike-ot elengedi, majd pici gáz, bejön elém ideális ívre és lassít... Ha nem lassított volna, hanem beveszi tempóban a kanyart és elenged az egyenesben teljesen jó lett volna, nem értem miért kellett a kanyarban lassítani, majd kiszélesíteni. Vagy bele se kellett volna menni...

Mindamellett jó verseny volt és grat mindenkinek!

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. jan. 28, 2010 9:05 pm

8:10-8:15
Gadfly-Knife

Ha nem látszódnék a tükörben, mondanám hogy versenybaleset.

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. jan. 28, 2010 9:46 pm

Knife írta:8:10-8:15
Gadfly-Knife

Ha nem látszódnék a tükörben, mondanám hogy versenybaleset.
Bocsi itt is!
Replay alapján látszódtál, de mint ahogy már említettem azzal küzdöttem, hogy abban a kanyarkombinációban a pályán tartsam a kocsit, mert Csamezzel meccseltem és picit belecsúsztam a kanyarba, ahol a bal oldali kerékvető elindított nálam egy korrigálási programot. Mivel ezzel voltam elfoglalva, így nem figyeltelek, de ha figyeltelek volna, akkor is ez lett volna, mert a kerékvető dobott meg balra, tehát én így is úgy is kicsúsztam volna balra, de sajnos Te ott voltál. Ha nem így lett volna nyilván nem megyek Neked, de ha már ide került a dolog, akkor döntsön a BT!

Mellékesen megjegyzem, hogy azért elég Bátor voltál Te is, hogy ott bementél mellettem főleg ott, ahol nem nagyon előznek és úgy, hogy látod, hogy imbolyog az autóm...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. jan. 29, 2010 9:54 am

Semmi gond.
Engem behúzott a szélárnyék, de szűken tudtam fordulni, láttam, hogy te kicsúszol jobbra, ezért fékezés helyett balról előzni akartam. Szerintem egyébként túlkorrigáltál, nem kellett volna akkora balkanyar, de lehet más is így tett volna.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. feb. 10, 2010 10:35 pm

Kicsit elmaradtam a bíráskodással, de mivel felületesen nincs értelme, türelmeteket kérem, Bedyvel megnézzük az esetet.
A következő bíroi döntésben 3 verseny lesz lezárva. Megértésetket köszönöm!
Knife türelmét pedig extra köszönöm! Sajnálom. Közbe jött nekem egy jégpálya készítgetés ami gyakorlatilag a maradék szabadidőt is megemésztette. 8) Most már arra nem várok, hogy melegedés jön és se pályát karbantartani illetve felügyelni nem kell,
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szomb. márc. 20, 2010 5:26 pm

Üdv!
Admin segítség kellene!
Szeretném lezárni a Bahrain-i nagydíjjat, de nem tudom hogy a jelentkezések terén vétett-e valaki. Valamiért a Bahrain topic is a soron következő Ausztrál nagydíjra mutat.
Segítséget előre is kösz!

Továbbá:
Mivel elég bug-os volt a futam , ezért nem lehetett egyértelműen megállapítani az esetleges szabály sértéseket. De írásban nem is érkezett óvás, úgyhogy csak az első pár kört néztem meg.
Egy olyan esetet találtam amit én minimum figyelmeztetéssel, vagy egy 5 rajthelyes büntetéssel "jutalmaznék" :
Ereco 5. kör 0:30
Mivel az esetben egy másik bíró is érintett, ezért segítséget kérnék! Amint kapok rá tanácsot, választ, akkor le tudom zárni a szezon nyitót!

üdv: Tom

Ja, és kérnék egy Nemzeti Forma1 Bajnokság 2010 Büntetések, bírói döntések téma nyitását.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. márc. 20, 2010 5:34 pm

A reklámkép változott, de a téma maradt Bahrain
http://www.fw.hu/metoszforum/viewtopic.php?t=1220


A melbourni futam ez:
http://www.fw.hu/metoszforum/viewtopic.php?t=1222
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szomb. márc. 20, 2010 5:56 pm

Köszi!

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. márc. 26, 2010 12:11 pm

3 eset kivizsgálását kérem!
Nemzeti IndyCar sorozat Sao Paolo
1, a felvezető kör végén esemény (szereplőket nem mondok többen benne voltak)
2, 9 kör 14:56 G-Bor vs Bedy
3, 14 kör 21: 51 G-Bor vs Bedy

A 3 esemény jelentősen befolyásolta a futamom végkimenetelét, mivel oly mértékben sérült az autóm, hogy kiszámíthatatlan lett az autóm viselkedése. Ennek tudom be a végkifejletet, rácsúsztam a rázókőre és fennakadtam, mivel nem tudtam lejönni fel kellett adnom a versenyt!
Start Me Up

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. márc. 26, 2010 2:59 pm

Tisztelt Versenybíróság!

A 2010 március 25.-én megrendezésre kerülő MaSzim IndyCar Sorozat sao paulo-i versenyen induló 6-os számú Team Penske versenyzője (Bedy) ellen óvást nyújtok be.

Óvásom: A 14. körben (21:51nél) a 9 körbe (14:56-nál) történt incidensünket érzésem szerint megakarta bosszúlni, így elkezdett rászorítani a falra, amitől elrontottam a féktávot és nem tudtam bevenni a kanyar és a beton palánknak mentem, ezzel jelentősen sérült az autóm, ami kihatott a verseny további részére.

A 9. körbe történekért vállalom a felelősséget, ezért kérem a Tisztelt Versenybíróságot hogy a 14.körbe Bedy ellen olyan ítéletet hozzanak amilyet én kapok a 9. körbe lévő eset miatt.

Üdvözlettel: Viski Gábor Albert (DzSiBi) a Andretti Green Racing (7-es számú autó) versenyzője.

u.i.: Szeretném kérni a versenytársakat hogy ha valami nézeteltérés van azt nem a verseny alatt TS-en kell kommentálni, mert a versenybe lévő másik 27 versenyző nem kíváncsi rá, valamint zavarhatja őket a versenybe. A nézeteltéréseket verseny után a fórum megfelelő részeibe beszéljük meg! KÖSZÖNÖM!
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. márc. 26, 2010 7:43 pm

G-BoR írta:Tisztelt Versenybíróság!

A 2010 március 25.-én megrendezésre kerülő MaSzim IndyCar Sorozat sao paulo-i versenyen induló 6-os számú Team Penske versenyzője (Bedy) ellen óvást nyújtok be.

Óvásom: A 14. körben (21:51nél) a 9 körbe (14:56-nál) történt incidensünket érzésem szerint megakarta bosszúlni, így elkezdett rászorítani a falra, amitől elrontottam a féktávot és nem tudtam bevenni a kanyar és a beton palánknak mentem, ezzel jelentősen sérült az autóm, ami kihatott a verseny további részére.

A 9. körbe történekért vállalom a felelősséget, ezért kérem a Tisztelt Versenybíróságot hogy a 14.körbe Bedy ellen olyan ítéletet hozzanak amilyet én kapok a 9. körbe lévő eset miatt.

Üdvözlettel: Viski Gábor Albert (DzSiBi) a Andretti Green Racing (7-es számú autó) versenyzője.

u.i.: Szeretném kérni a versenytársakat hogy ha valami nézeteltérés van azt nem a verseny alatt TS-en kell kommentálni, mert a versenybe lévő másik 27 versenyző nem kíváncsi rá, valamint zavarhatja őket a versenybe. A nézeteltéréseket verseny után a fórum megfelelő részeibe beszéljük meg! KÖSZÖNÖM!
Óvásomat szeretném kipótolni!

Bedy a futam alatt megsértette a TS szabályzatot, csatolom is a szabályzat idetartozó részét kiemelve hogy mit sértett meg:

CHAT ÉS TS SZABÁLYOK

A TeamSpeak használata a bajnokságok futamain (Practice-től a futam végéig) kötelező! A futam TS-szobájában csak az aktuális futamon résztvevő pilóták, illetve a pályaadminok tartózkodhatnak. Az időmérő edzés, illetve a futam alatt a chaten, illetve TS-en kommunikálni a pilóták számára szigorúan TILOS! A chatet, illetve TS-t csak az aktuális pályaadminok, illetve a bírók használhatják fontos, a versennyel kapcsolatos információk bejelentésére. Csak nekik van joguk esetleges figyelmeztetéseket tenni, például a gyorsköre után is a pályán maradó, másokat ezzel feltartó pilóták felé. A TS és chat nem használható a düh kifejezésére, vagy bocsánatkérésre, vitatkozásra. Ezek súlyosbító körülmények. A chatelési és TS-használati szabályok be nem tartása -5 pont büntetéssel jár!


A 9.kör és a 14.kör incidensek után Bedy kérdőre vonta hogy ki adott nekem jogosítványt (ezt sértésnek is vettem) valamint tovább megjegyzéseket tett a személyemre.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. márc. 26, 2010 8:00 pm

....és elvette a csattogófülű lepkémet.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » szomb. márc. 27, 2010 9:58 am

Nemzeti F1 - Bahrein
szeretném megkérdezni hogy miért kaptam figyelmeztetést? Futamra jelentkeztem és rajt előtt kénytelen voltam elhagyni a szerót mer mindenki laggolt és nem akartam hogy kilökjek 10embert...
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szomb. márc. 27, 2010 12:24 pm

@danikosz

Elnézésedet kérem!
Valószínű elnéztem! Már módosítottam is a döntést!

üdv: Tom

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szomb. márc. 27, 2010 12:47 pm

Óvok a döntés ellen Tom ne haragudj!

A futamra való jelentkezős topic Szer. Márc. 10, 2010 8:40 pm dátummal lett kiírva. Mivel nekem azon a héten szerdától költözés miatt nem volt netem és ezt előre jeleztem a bajnoki jelentkezős és a teszt topicba is nem tartom igazságosnak a büntetést. Vagy tessék felrakni időben azt a nyamvadt topicot, vagy ha máshova írom mert nincs hova tessék elfogadni. De ezt már harmadszor kell leírnom a fórumra ami szintén dühít, hogy ezek szerint nem lett elolvasva egyik sem.

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szomb. márc. 27, 2010 1:04 pm

Semmi baj, Knife, miért haragudnék?!
Én a jelentkezés topic alapján írtam ki a döntést, ahol nem szerepel a neved. Ez tény!
Ellenben a magyarázatodat elfogadom, valóban nem egyszerű internet hiányában jelentkezni.
Óvás elfogadva!

üdv: Tom

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. márc. 28, 2010 6:07 pm

Ha jól emlékszem 3:34 Ede-Knife (rajt után harmadik kanyar).

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » vas. márc. 28, 2010 8:53 pm

Megnéztem!
@Metosz
Szeretném, ha te is rápillantanál!

A vizsgálat eredményét majd a futam lezárásánál tudatjuk.

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. márc. 29, 2010 9:31 am

hi,
megóvom magamat, valakinek neki mentem hátulról... nincs replayem nem néztem még meg, de sorry akárki is az...
mentségemre alacsonyra van véve az egyszerre látható autó száma, a már leírt okok miatt, és egy pillanattal az ütközés előtt láttam meg a kocsit.
ettől függetlenül tegyétek a dolgotokat, az áldozattól elnézést.
E.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. márc. 29, 2010 9:55 am

Én voltam Ede. Nincs harag, de már kezdem unni, hogy ahányszor rajthoz állok, valaki elintéz. Ráadásul nem is tudok minden futamon indulni, ezért ide is teszteltem egy hete minden nap pár órát, ami hamar kárbaveszett.
Dehát ez van. Malajzián megint nem leszek húsvéti családlátogatás miatt, úgyhogy majd azután...

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég