- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Futam Szerver:
Szervernév: ! MTCC 2013 Stock V8 – Maszim.hu
Szerver IP: 87.229.108.129:34282
Jelszó: mtcc13
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba jelszó: mtcc13
--------------------------------------------------------------------------------
MTCC 2013 Stock Car V8 - Curitiba
Időterv:
2013. 07. 16. Kedd
19:00 - 20:00 Vizsgáztatás
20:00 – 20:05 Időmérő Edzés (1 gyorskör)
20:05 – 20:15 Bemelegítés
20:15 - 20:55 Verseny (felvezető kör + repülőrajt, 30 kör vagy 40perc)
Bajnoki Futam:
2013. 07. 18. Csütörtök
18:00 - 20:00 Szabadedzés (120 perc)
20:00 - 20:05 Időmérő Edzés (1 gyorskör)
20:05 – 20:15 Bemelegítés (10 perc)
20:15 – 20:55 Verseny (felvezető kör + repülőrajt, 30 kör vagy 40perc)
Gyorsletöltések:
Mod:
MTCC 2013 Stock Car V8 Mod (Update01-et tartalmazza) jelszó: mtcc13
Update01
Pálya:
Curitiba
Hotlap
LIVE VIEW
Jelentkeztek:
1. Tommy78
2. BengA
3. Csaba
4. Norbi
5. Voodoo
6. Giorgio
7. Bandi
8. Gadfly
9. Makako
10. Matte
11. Dani
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Erre a futamra végre tudnék jönni, viszont...
Sajnos a keddi vizsgán nem tudok megjelenni, mert kedden és szerdán ismét délutános vagyok, viszont hétfőn cserélt velem egyik kollégám. Gondolom akkor nincs lehetőség vizsgázni?
Viszont az 50 kör meglesz, maximum kapok rajtrács büntit, de így is megéri, mert végre indulni tudok
Sajnos a keddi vizsgán nem tudok megjelenni, mert kedden és szerdán ismét délutános vagyok, viszont hétfőn cserélt velem egyik kollégám. Gondolom akkor nincs lehetőség vizsgázni?
Viszont az 50 kör meglesz, maximum kapok rajtrács büntit, de így is megéri, mert végre indulni tudok
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Jövök!
@Tommy
Engedelmeddel átírtam az Interlagost Curitibára a letöltés linknél... (nem mintha bármit is számítana)
@Tommy
Engedelmeddel átírtam az Interlagost Curitibára a letöltés linknél... (nem mintha bármit is számítana)
Buchert Csaba
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Köszi Csabi!Csaba írta:Jövök!
@Tommy
Engedelmeddel átírtam az Interlagost Curitibára a letöltés linknél... (nem mintha bármit is számítana)
Amúgy nem emlékeztem, hogy ez a Curitiba ilyen frankó pálya, jó kis tempós, nagyon jó kanyar kombinaciokkal.
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Sajnos nem tudok jönni, nyaralok.
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
dettoTuri írta:Sajnos nem tudok jönni, nyaralok.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Kár, hogy nem tudtok jönni, de akkor jó nyaralást nektek!
És köszi a képet Kopi!
És köszi a képet Kopi!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Sajna nemtok jönni, melózok:((
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Nem tudok jönni... Jó versenyt mindenkinek!
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
MTCC Brazil V8 bajnokság - 1. Futam
Rajt:
Dodi a célegyenes végén az első kanyar előtt jobbról-balra hirtelen keresztül megy az ideális íven. Ebből komoly baleset is lehetett volna, egy kisebb koccanással megúszta az esetet. Dodit megkérjük kerülje az ehhez hasonló manővereket.
7:19 Célegyenes végén Makákó és Csaba egymás mellett vannak valamint Zsozsesz Makako szélárnyékában szorosan, Makákó a belső íven picit hosszabb féktávot kényszerül venni amiatt, hogy Zsozsesz meglöki. Csaba eközben túl szűk ívet válasz a kanyarodásra és ráhúzza az autót Makákóra. Egy picit mindenki hibás, így Versenybaleset.
7:25 Előző eset folytatása. Csaba próbálja összeszedni az autót a fűről visszajőve, és eltalálja Matte autóját. Apró koccanás, sérülés nem történt. De mgekérjük Csabát, hogy a pályára visszatérést ennél óvatosabban tegye, vagy a kanyar után hajtsa végre.
9:00 Csaba az első kanyarban meglöki Makakót, Előnyszerzés és időveszteség nem történt. Versenybaleset.
24:05 Bandi picit megpöcköli Dani autója elejét. Az eset jelentéktelen méretű, de Dani másodperceket veszít. Versenybaleset, de megkérjük Bandit, hogy ha mellette vannak, picit jobban figyeljen a versenyző társára.
40:08 Tommy hátulról megpöcköli Norbit akinek az autója hátulja kitőr balra majd az ellenkormányzás miatt elindul egyenesen a palánknak orral balra.
A baleset kiváltó koccanás nem nagy, de igen szerencsétlen kimenetelű. Mivel Norbi autója jelentősen sérült, és sok helyet veszített. Mivel maga a koccanás nem nagy és Tommy szerette volna visszaadni a helyet Norbinak(de nem volt rá lehetősége), így a büntetés csak egy figyelmeztetés.
Összegezve:
Tommy Figyelmeztetés
Rajt:
Dodi a célegyenes végén az első kanyar előtt jobbról-balra hirtelen keresztül megy az ideális íven. Ebből komoly baleset is lehetett volna, egy kisebb koccanással megúszta az esetet. Dodit megkérjük kerülje az ehhez hasonló manővereket.
7:19 Célegyenes végén Makákó és Csaba egymás mellett vannak valamint Zsozsesz Makako szélárnyékában szorosan, Makákó a belső íven picit hosszabb féktávot kényszerül venni amiatt, hogy Zsozsesz meglöki. Csaba eközben túl szűk ívet válasz a kanyarodásra és ráhúzza az autót Makákóra. Egy picit mindenki hibás, így Versenybaleset.
7:25 Előző eset folytatása. Csaba próbálja összeszedni az autót a fűről visszajőve, és eltalálja Matte autóját. Apró koccanás, sérülés nem történt. De mgekérjük Csabát, hogy a pályára visszatérést ennél óvatosabban tegye, vagy a kanyar után hajtsa végre.
9:00 Csaba az első kanyarban meglöki Makakót, Előnyszerzés és időveszteség nem történt. Versenybaleset.
24:05 Bandi picit megpöcköli Dani autója elejét. Az eset jelentéktelen méretű, de Dani másodperceket veszít. Versenybaleset, de megkérjük Bandit, hogy ha mellette vannak, picit jobban figyeljen a versenyző társára.
40:08 Tommy hátulról megpöcköli Norbit akinek az autója hátulja kitőr balra majd az ellenkormányzás miatt elindul egyenesen a palánknak orral balra.
A baleset kiváltó koccanás nem nagy, de igen szerencsétlen kimenetelű. Mivel Norbi autója jelentősen sérült, és sok helyet veszített. Mivel maga a koccanás nem nagy és Tommy szerette volna visszaadni a helyet Norbinak(de nem volt rá lehetősége), így a büntetés csak egy figyelmeztetés.
Összegezve:
Tommy Figyelmeztetés
Buchert Csaba
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Urak, egy resit kérnék a szerverre, nem tudok felmenni "current session closed"
Danke!
Danke!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Egy kicsikét kémkedtem, hogy utána járjak miért is kapok 1,6 mp-et úgy, hogy ennél jobbat szerintem nem tudok menni. Tegyük félre, hogy esetlegesen gyengébb képességű vagyok és azt, hogy a settel valami nem okés.
Nézzük a száraz tényt: Giorgio top speed 273, Csaba top speed 262.
Mindezt úgy hogy a szárnyat nem lehet lejjebb venni, fék és sima hűtő nincs. Az autó nem ér le.
Az utolsó kanyar közepe után már egyenesben van az autó, csak hogy a kigyorsítás minél jobb legyen, végig nyomom ezt a szart. Ennek ellenére az egyenes közepénél mikor az én autóm már alig gyorsul Giorgioé még szárnyal. Kérdem WTF?
Még mielőtt valaki azt mondaná, hogy szar a pedálom, nem szar, megfigyeltem azt is, végig 100%.
A P2P működik, mert ha nem nyomom sokkal kevesebb a top speed.
Az össz hátrányomból, kb 1,2 mp innen jön.....
Nézzük a száraz tényt: Giorgio top speed 273, Csaba top speed 262.
Mindezt úgy hogy a szárnyat nem lehet lejjebb venni, fék és sima hűtő nincs. Az autó nem ér le.
Az utolsó kanyar közepe után már egyenesben van az autó, csak hogy a kigyorsítás minél jobb legyen, végig nyomom ezt a szart. Ennek ellenére az egyenes közepénél mikor az én autóm már alig gyorsul Giorgioé még szárnyal. Kérdem WTF?
Még mielőtt valaki azt mondaná, hogy szar a pedálom, nem szar, megfigyeltem azt is, végig 100%.
A P2P működik, mert ha nem nyomom sokkal kevesebb a top speed.
Az össz hátrányomból, kb 1,2 mp innen jön.....
Buchert Csaba
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Nem fogok eret vágni ha esetleg átküldöd nekem is :PCsaba írta:settel valami nem okés.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
LOOL. Már küldöm is.BengA írta:Nem fogok eret vágni ha esetleg átküldöd nekem is :PCsaba írta:settel valami nem okés.
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Csabi, azt nézted, hogy a többieknek mennyi a top speed?
Én 4-es szárnnyal megyek, Giorgio nem tudom lehet kevesebbel.
Boostot nyomod? Szerintem úgy irányíthatóbb az egész ha nyomkodod, kigyorsításon mindenképpen.
Meg ami kérdés, hogy volt-e előtte valaki. Itt sokat hoz a szélárnyék.
Én 4-es szárnnyal megyek, Giorgio nem tudom lehet kevesebbel.
Boostot nyomod? Szerintem úgy irányíthatóbb az egész ha nyomkodod, kigyorsításon mindenképpen.
Meg ami kérdés, hogy volt-e előtte valaki. Itt sokat hoz a szélárnyék.
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Igazság szerint nem figyeltem versenyen a sebességet annyira, de előtte, amikor köröztem 271 körül volt a plafon de azt még 3as szárnnyal amit utána feljebb vettem 5re, mert az nekem már instabil volt nagyon itt. Szóval a 273mat én is szélárnyékban tudom elképzelni, bár nem tudom hol láttad a számot, mert ha replayben akkor nyilván láttad, h szélárnyék vagy nem, ha pedig vmi statisztikában nézted akkor biztos vagyok benne, h vki ment előttem. Setupban nem lehet ekkora eltérés sztem, mert gyakorlatilag a szárnyon kívül csak apróságokat állítottam eddig, mint féknyomás meg kormányzár, de ha gondolod át tudom küldeni amivel mentem tegnap, de futam közben mikor nem volt folyamatos p2p csak a célegyenes egy részében, akkor nem mentem még 260 felé se nagyon.Csaba írta:Egy kicsikét kémkedtem, hogy utána járjak miért is kapok 1,6 mp-et úgy, hogy ennél jobbat szerintem nem tudok menni. Tegyük félre, hogy esetlegesen gyengébb képességű vagyok és azt, hogy a settel valami nem okés.
Nézzük a száraz tényt: Giorgio top speed 273, Csaba top speed 262.
Mindezt úgy hogy a szárnyat nem lehet lejjebb venni, fék és sima hűtő nincs. Az autó nem ér le.
Az utolsó kanyar közepe után már egyenesben van az autó, csak hogy a kigyorsítás minél jobb legyen, végig nyomom ezt a szart. Ennek ellenére az egyenes közepénél mikor az én autóm már alig gyorsul Giorgioé még szárnyal. Kérdem WTF?
Még mielőtt valaki azt mondaná, hogy szar a pedálom, nem szar, megfigyeltem azt is, végig 100%.
A P2P működik, mert ha nem nyomom sokkal kevesebb a top speed.
Az össz hátrányomból, kb 1,2 mp innen jön.....
Illés György
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Futamra jövök , bár egyre szenvedősebb nekem a vezetés, mert a kormányom napról napra sz@rabb. A tegnapi tesztfutamon is már több alkalommal nem akarta érzékelni rendesen a jobbra kanyarodást, nem beszélve a folyamatos középállásban lévő rángatásokról. Több mint egy hete, hogy megrendeltem a DFGT-t, de hétfőn felhívtak a mediaplanetből, hogy még mindig nem érkezett hozzájuk, így szíves türelmemet kérik (amint lesz szólni fognak). Hááát jöhetne már, mert így lassan azon is el kell gondolkodnom, hogy merjek e egyáltalán tömegben autózni.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Biztos, hogy nem szélárnyék, mert minden kis egyenesben(vagy törésben) ahol lehet gyorsulni, az egyenes közepétől gyorsabb Giorgio. Csak őt néztem, jah és én 0-ás szárnnyal mentem, hogy kitaláljam mi a baj......
Nah erre varjatok gombot! :D
Mint írtam a boostot nyomom, én manuálisan.
Nah erre varjatok gombot! :D
Mint írtam a boostot nyomom, én manuálisan.
Buchert Csaba
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Vmi olyat nem vettél lejjebb beállításoknál ami növeli a tapadást? Pl. differenciálmű, vagy keréknyomás rugózás, vagy vmi ilyesmi? mert azok tudnak elég sokat elvenni végsebességből. Meg nem tudom melyik kör ez konkrétan, ahol 273 volt a sebességem de ha nem verseny hanem időmérős kör én ott nem nyomogatni szoktam, hanem egész körön be van kapcsolva a p2p.Csaba írta:Biztos, hogy nem szélárnyék, mert minden kis egyenesben(vagy törésben) ahol lehet gyorsulni, az egyenes közepétől gyorsabb Giorgio. Csak őt néztem, jah és én 0-ás szárnnyal mentem, hogy kitaláljam mi a baj......
Nah erre varjatok gombot! :D
Mint írtam a boostot nyomom, én manuálisan.
Illés György
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Giorgio autojával próbáltad? (bár úgy gondolom azonos fálokat használnak az autók)
Esetleg kuplung segítség nélkül? Lehet az se mind1 mikor váltod a fokozatokat...stb.
Esetleg kuplung segítség nélkül? Lehet az se mind1 mikor váltod a fokozatokat...stb.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
@ Giorgio Ez a legjobb köröd volt, időmérős.
Semmi extrát nem változtattam, talán csak annyi, hogy picit puhább rugókkal megyek mint ti.
Esetleg kerékösszetartásra tudok még gondolni, az nekem elől 0.20.
Nincs végig bekapcsolva magamnak nyomkodom. Lehet ez különbség?
De igazából nem gondolom. Mert Interlagosban is ott hagyott Kopi és Dani az egyenesben, hiába nyomtam végig.... Pedig nekem még szélárnyékom is volt.
@Gadfly Fokozat váltást próbálgattam előbb - később, tök mind1. Neki 4.5.6.ba is jobban gyorsul(szemre). Kuplung nélkül még nem próbáltam.
Semmi extrát nem változtattam, talán csak annyi, hogy picit puhább rugókkal megyek mint ti.
Esetleg kerékösszetartásra tudok még gondolni, az nekem elől 0.20.
Nincs végig bekapcsolva magamnak nyomkodom. Lehet ez különbség?
De igazából nem gondolom. Mert Interlagosban is ott hagyott Kopi és Dani az egyenesben, hiába nyomtam végig.... Pedig nekem még szélárnyékom is volt.
@Gadfly Fokozat váltást próbálgattam előbb - később, tök mind1. Neki 4.5.6.ba is jobban gyorsul(szemre). Kuplung nélkül még nem próbáltam.
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Rájöttem...........
Mod Tipp: ha nyomod a tempboostot 500-al nagyobb a fordulat szám tartomány így 500-al késöbb kell válatni. És máris jó a top speedem...........
Lehet csak én vagyok balfasz, de nem tudtam.... Már mindent kipróbáltam, mire rájöttem véletlenül. :D
Mod Tipp: ha nyomod a tempboostot 500-al nagyobb a fordulat szám tartomány így 500-al késöbb kell válatni. És máris jó a top speedem...........
Lehet csak én vagyok balfasz, de nem tudtam.... Már mindent kipróbáltam, mire rájöttem véletlenül. :D
Buchert Csaba
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Persze ott még pörög bőven pirosban mire leszabályoz :D Arra kicsit rá kell érezni hang alapján, h vmikor pont szabályzás előtt váltsd el, mert fordulatszámmérő a p2p nélküli fordulatra van beállítva sztem :DCsaba írta:Rájöttem...........
Mod Tipp: ha nyomod a tempboostot 500-al nagyobb a fordulat szám tartomány így 500-al késöbb kell válatni. És máris jó a top speedem...........
Lehet csak én vagyok balfasz, de nem tudtam.... Már mindent kipróbáltam, mire rájöttem véletlenül. :D
Illés György
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Asszem gyüszök!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Persze, most,ár tudom :DGiorgio írta:Persze ott még pörög bőven pirosban mire leszabályoz :D Arra kicsit rá kell érezni hang alapján, h vmikor pont szabályzás előtt váltsd el, mert fordulatszámmérő a p2p nélküli fordulatra van beállítva sztem :DCsaba írta:Rájöttem...........
Mod Tipp: ha nyomod a tempboostot 500-al nagyobb a fordulat szám tartomány így 500-al késöbb kell válatni. És máris jó a top speedem...........
Lehet csak én vagyok balfasz, de nem tudtam.... Már mindent kipróbáltam, mire rájöttem véletlenül. :D
Warmupon esek be valamikor...
Buchert Csaba
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Ha tesztelek offline és elküldöm a shot-ot, hogy mennyi kört mentem elfogadjátok...kis időm lenne, de nem tudok felmenni a szerverre...szokásos beragadás!!!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Szerver zárva van,szeretnék felmenni körözni hogy megnézzem mi a szitu.
Molnár Dániel #99
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Egy kérdés:
Mennyi Nektek a végsebességetek a célegyenes végén ha nem nyomjátok azt a boost bigyó izét?
Az lehet hogy csak 246 km/h?
Mennyi Nektek a végsebességetek a célegyenes végén ha nem nyomjátok azt a boost bigyó izét?
Az lehet hogy csak 246 km/h?
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
A hotlapon 26 köröm van, most offline letoltam még 30-at (ennyi időm volt). Nem tudom, h9gy haza érek-e 17:00-ig ezért nem tudtam kivárni a szerver resit.
remélem elfogadható így is az 50 kötelező kör, mivel vizsgám nincs.
remélem elfogadható így is az 50 kötelező kör, mivel vizsgám nincs.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Szervert újra indítottam, mert nem tudom mi a frász van vele, ha "kiürül" a szerver, azaz senki nincs már fent, abban a pillanatban átugrik qualira.
@BengA 246 jónak tűnik, ennyit számít a boost.
@BengA 246 jónak tűnik, ennyit számít a boost.
Buchert Csaba
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Ha nem megy szét addig a kormányom akkor jövök. 10 perc után lassan már olvad a burkolata, olyan forró lesz ffb nélkül is.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Dani és BengA küldte a képet a megtett körökről, viszont BengA-nak mivel a Tesztfutam teljesítés hiányzik így 10 helyes rajtbüntetést kap.
Valamint Mattenak hiányzik a 20 kör, így 5 helyes rajtbüntetést kap.
Valamint Mattenak hiányzik a 20 kör, így 5 helyes rajtbüntetést kap.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Molnár Dániel #99
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Gratula Dani es Norbi!!
A végén rendesen "megkajáltatok"
Pedig egy leheletnyit bíztam benne, hogy talán sikerül megnyerni, de ezzel a sebesség különbséggel nem tudtam mit kezdeni.
Egyébként nagyon komoly volt a vonatkozás. Bocs Norbi ismét volt pár kocc, de talán nem volt annyira vészes mint az interlagosi.
Köszi Gadfly az elengedést!
A végén rendesen "megkajáltatok"
Pedig egy leheletnyit bíztam benne, hogy talán sikerül megnyerni, de ezzel a sebesség különbséggel nem tudtam mit kezdeni.
Egyébként nagyon komoly volt a vonatkozás. Bocs Norbi ismét volt pár kocc, de talán nem volt annyira vészes mint az interlagosi.
Köszi Gadfly az elengedést!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Ez egy tök unalmas verseny volt nekem :D
A rajtnál előztem 5öt aztán ott végig mentem, 7. hely. A végén még Ákost kergettem aki valamiért nagyon visszalassult, gondolom a kormány miatt.....
A rajtnál előztem 5öt aztán ott végig mentem, 7. hely. A végén még Ákost kergettem aki valamiért nagyon visszalassult, gondolom a kormány miatt.....
Buchert Csaba
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Az időmérő jobban nem sikerülhetett volna, így a 7. pozícióval meg voltam elégedve.
A rajtnál féktávon óvatosan fékeztem, mert előttem Giorgio volt aki tudtam versenyben lehet az első helyekért.Így Csaba befért mellém a sikánban, nem is volt ebből gond.Aki nagyon jó rajtot vett Makákó és Csaba, így visszaesetem a 9. helyre.
Az első körökben gyorsabbnak éreztem magam Makákónál, így a 3. kör első féktávján vettem a bátorságot, és betettem az autót, picit túlcsúsztam, de nem vészesen, viszont a sikánban nekem jött kigyorsításkor (tudom, hogy nem szándékosan) és megpördített ezzel visszaestem az utolsó helyre.Arra számítottam, hogy majd visszaadja a pozíciót, de utánna csatában volt mással, így két helyet kellett volna feladnia.
A verseny közepére utolértem Makákót és nagyon szorosan kanyarról-kanyarra csatáztunk, nagyon élveztem, ezek voltak a legjobb pillanatok.Volt egy két oda-vissza előzés pár körön keresztül de a végére elöttem tudott maradni.
Jó verseny volt, igaz az időmérős időm alapján a 7-8 helyre vártam magam.
Grat a célbaérkezőknek!
A rajtnál féktávon óvatosan fékeztem, mert előttem Giorgio volt aki tudtam versenyben lehet az első helyekért.Így Csaba befért mellém a sikánban, nem is volt ebből gond.Aki nagyon jó rajtot vett Makákó és Csaba, így visszaesetem a 9. helyre.
Az első körökben gyorsabbnak éreztem magam Makákónál, így a 3. kör első féktávján vettem a bátorságot, és betettem az autót, picit túlcsúsztam, de nem vészesen, viszont a sikánban nekem jött kigyorsításkor (tudom, hogy nem szándékosan) és megpördített ezzel visszaestem az utolsó helyre.Arra számítottam, hogy majd visszaadja a pozíciót, de utánna csatában volt mással, így két helyet kellett volna feladnia.
A verseny közepére utolértem Makákót és nagyon szorosan kanyarról-kanyarra csatáztunk, nagyon élveztem, ezek voltak a legjobb pillanatok.Volt egy két oda-vissza előzés pár körön keresztül de a végére elöttem tudott maradni.
Jó verseny volt, igaz az időmérős időm alapján a 7-8 helyre vártam magam.
Grat a célbaérkezőknek!
Balogh András
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Bocs Bandi,becsúsztál elém és nem tudtam mit csinálni! Vissza már nem tudtalak engedni,mert jöttek rám! Amúgy én is élveztem ezeket a köröket amikor veled meg Benga Bával csatázgattunk! Így legalább nem unatkoztam egy pillanatig sem,mindig volt valaki "körülöttem" ! Gratula fiúk,néztem a közvetítést és végig qrva jó csaták mentek!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Gratula a dobogósoknak!
Az előző futamból, a jelenlegi hotlapból ill. a tesztfutamból kiindulva a 6. helynél semmiképp nem vártam magam előrébb. Időmérőn is ezt a pozíciót szereztem meg viszont a rajtnál elég jól jöttek össze a dolgok és 2. helyen fordultam a sikánt követően. Egy körrel később Voodoo hibázott és vezettem a futamot jópár körig, amin magam is meglepődtem. Picit sikerült is elszakadni a bolytól viszont muszáj volt spórolni is, mert az első körökben (főleg a rajtnál) nem igazán kíméltem a p2p-t. A spórolásból az lett, hogy a többiek utol értek és itt jópár körig ment a csata egymás között, viszont egyáltalán nem éreztem magam biztosnak a tömegben, mert hááát a kormányom nem mindig reagált úgy, amit adagoltam neki, így jobbnak láttam inkább azt a taktikát, hogy autózok a boly mögött és lesipuskás alapon majd lesz ami lesz.
Mikor már csak 6 kör volt vissza, akkor láttam a GID-en, hogy nem lesz elég az üzemanyag és annyira elkezdtem spórolni, amennyire csak lehetett. Szerencsére Csabi jelentős távolságra volt tőlem, így be tudtam osztani ezt az előnyt. Mikor már csak 2 kör volt vissza, akkor ugrott be, hogy a GID 1 körrel mindig tovább számolja a futamot, így a gyári LCD alapján mégsem kellett volna ekkora spórolásba kezdenem (elég lett volna csak nem használni a p2p-t az uccsó 6 körben).
Igazából teljesen mind1, mert a 6. hely betonfix lett volna így is úgy is.
Sajnos az a helyzet, hogy amíg nem érkezik meg az új kormány, addig esélyem sem lesz jobb eredményeket összehozni. Számomra még az is csoda, hogy nem okoztam ez miatt nagyobb baleseteket. Mind1, majd egyszer csak meg-gyün, aztán remélem javul a helyzet.
@Tommy
Nincs mit! Igazából akkor pont egy olyan fázisban voltam, hogy nem láttam értelmét, hogy feltartsalak, mert épp a benyával próbáltam spórolni. Persze Gio-nak azért nem adtam olyan könnyen azt a helyet.
Az előző futamból, a jelenlegi hotlapból ill. a tesztfutamból kiindulva a 6. helynél semmiképp nem vártam magam előrébb. Időmérőn is ezt a pozíciót szereztem meg viszont a rajtnál elég jól jöttek össze a dolgok és 2. helyen fordultam a sikánt követően. Egy körrel később Voodoo hibázott és vezettem a futamot jópár körig, amin magam is meglepődtem. Picit sikerült is elszakadni a bolytól viszont muszáj volt spórolni is, mert az első körökben (főleg a rajtnál) nem igazán kíméltem a p2p-t. A spórolásból az lett, hogy a többiek utol értek és itt jópár körig ment a csata egymás között, viszont egyáltalán nem éreztem magam biztosnak a tömegben, mert hááát a kormányom nem mindig reagált úgy, amit adagoltam neki, így jobbnak láttam inkább azt a taktikát, hogy autózok a boly mögött és lesipuskás alapon majd lesz ami lesz.
Mikor már csak 6 kör volt vissza, akkor láttam a GID-en, hogy nem lesz elég az üzemanyag és annyira elkezdtem spórolni, amennyire csak lehetett. Szerencsére Csabi jelentős távolságra volt tőlem, így be tudtam osztani ezt az előnyt. Mikor már csak 2 kör volt vissza, akkor ugrott be, hogy a GID 1 körrel mindig tovább számolja a futamot, így a gyári LCD alapján mégsem kellett volna ekkora spórolásba kezdenem (elég lett volna csak nem használni a p2p-t az uccsó 6 körben).
Igazából teljesen mind1, mert a 6. hely betonfix lett volna így is úgy is.
Sajnos az a helyzet, hogy amíg nem érkezik meg az új kormány, addig esélyem sem lesz jobb eredményeket összehozni. Számomra még az is csoda, hogy nem okoztam ez miatt nagyobb baleseteket. Mind1, majd egyszer csak meg-gyün, aztán remélem javul a helyzet.
@Tommy
Nincs mit! Igazából akkor pont egy olyan fázisban voltam, hogy nem láttam értelmét, hogy feltartsalak, mert épp a benyával próbáltam spórolni. Persze Gio-nak azért nem adtam olyan könnyen azt a helyet.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Futam statisztika lesz valamikor?
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Most, hogy nézem a statisztikát, valószínű sérülhetett az autó az attackba, mert a tesztfutamon 20-19 köröket futottam, a versenyen meg 21-20, de lehet a forgalom miatt volt
Balogh András
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Végeredmény szempontjából totális csalódás a futam, viszont a verseny élvezetes volt nagyon. De, h egyetlen érték állítás a szárnynál ennyire megváltoztassa az autó viselkedését és majd egy másodperccel rosszabb köröket fussak mint tesztfutamon azt el sem hiszem. Hülyeségem miatt végig szenvedtem a futamot volt amikor kanyarokban 3-4szer vettem el a lábam a gázról mert folyamatosan tolta le az orrát az eggyel nagyobb szárny miatt. Összességében a futamot élveztem jó csaták voltak nagyon, de ha a szárnyat nem változtatom még a körözést is élveztem volna az autóval mint tesztfutamon.
Tapasztalat, h következőnek tesztfutam ha jól sikerül hozzá se nyúlok az autóhoz utána.
Dobogósoknak grat, aztán következő futamra pálya tanulással együtt készülök már sztem :D
Tapasztalat, h következőnek tesztfutam ha jól sikerül hozzá se nyúlok az autóhoz utána.
Dobogósoknak grat, aztán következő futamra pálya tanulással együtt készülök már sztem :D
Illés György
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Egyáltalán nem készültem a futamra mivel sok minden nem tetszik a szabályzatba és a kilépés határán voltam. Úgy jöttem hogy ha élvezem és jó lesz akkor valszeg maradok,amúgy off.
12 kör offline ahol próbáltam Norbi beállítását. Online felmentem amikor tudtam és az addig használt szet egy kalap szar volt. Betöltöttem egy régebbit és gyorsultam vele 6 tizedet. 20 köröm megvolt szóval leléptem.
Quali előtt mentem pár tiszta kört de nem állítottam semmit,vagy ha igen akkor egyből vissza mert rossz volt.
Q: 35,3hoz képest rossz. Nem éreztem rossz körnek,sőt... Érdekes.
Futam: Arról szól hogy helyezkedünk a végéig,spórolunk majd a végén feltekerjük a dolgokat és nyomjuk. Nekem ez idegen volt . Nem ezt szoktam meg, hogy túrakocsinál pörög az agyam a benzinen-mennyit kell spórolni-mennyit tudok nyomni a végén-mennyire maradjak max le-mennyit fogok gyorsulni-vajon neki mennyi van-nem szabad nyomnom - nem szabad előznöm de védjem a poz-t.
Biztos valaki élvezte,nem vagyunk egyformák.
Egy 500 mérföldes cart futam jutott eszembe tegnap,csak ez kicsit irreális egy V8-as pözsóval ilyen környezetben.
Biztos látványos meg jó de irreális képet látunk végig. Lásd : Megelőzöm Tommy-t és annyit lát a kommentátor hogy bealáztam az egyenesbe, mennyivel jobb vagyok.Holott nem.
Köv futamra jövök ha itthon vagyok,ott tali.
12 kör offline ahol próbáltam Norbi beállítását. Online felmentem amikor tudtam és az addig használt szet egy kalap szar volt. Betöltöttem egy régebbit és gyorsultam vele 6 tizedet. 20 köröm megvolt szóval leléptem.
Quali előtt mentem pár tiszta kört de nem állítottam semmit,vagy ha igen akkor egyből vissza mert rossz volt.
Q: 35,3hoz képest rossz. Nem éreztem rossz körnek,sőt... Érdekes.
Futam: Arról szól hogy helyezkedünk a végéig,spórolunk majd a végén feltekerjük a dolgokat és nyomjuk. Nekem ez idegen volt . Nem ezt szoktam meg, hogy túrakocsinál pörög az agyam a benzinen-mennyit kell spórolni-mennyit tudok nyomni a végén-mennyire maradjak max le-mennyit fogok gyorsulni-vajon neki mennyi van-nem szabad nyomnom - nem szabad előznöm de védjem a poz-t.
Biztos valaki élvezte,nem vagyunk egyformák.
Egy 500 mérföldes cart futam jutott eszembe tegnap,csak ez kicsit irreális egy V8-as pözsóval ilyen környezetben.
Biztos látványos meg jó de irreális képet látunk végig. Lásd : Megelőzöm Tommy-t és annyit lát a kommentátor hogy bealáztam az egyenesbe, mennyivel jobb vagyok.Holott nem.
Köv futamra jövök ha itthon vagyok,ott tali.
Molnár Dániel #99
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Q : remek P1 nem értettem az időm mert párszor hibáztam is , de összejött.
R : Simán eljöttem az elején majd talán a 2. kör lehetett ahol apám bevágtatott hozzám hogy nincs a tv-jén hang és csináljam meg neki.... na ekkor adtam egy kicsit nagyobb gázt majd beforogtam az sikán kivezető részén..... á nem lettem feszült. 5. helyre estem vissza majd 3.5 - 4mp-re . Innen feljöttem minimális erőfeszítéssel talán 1-2 körben használtam p2p-t hogy maradjon a végére elég. Vége elött 2. helyen haladtam Tommy mögött , majd sikerült hibáznom egy kicsit visszaestem 4. helyre. Itt megint egy pici hiba ezért meccselnem kelett Dzsordzsóval :P az utolsó körben megint pici hiba és a sikánt szélesen kezdtem meg ő meg megpróbált belül egy akciót , amit csak azért nem értek mert ott ketten nem tudtunk volna elfordulni így keresztbetolt félig meddig a sikán 2. részén így leszakadtunk teljesen Tommyéktól így 4. hely lett a vége. Na majd legközelebb.
R : Simán eljöttem az elején majd talán a 2. kör lehetett ahol apám bevágtatott hozzám hogy nincs a tv-jén hang és csináljam meg neki.... na ekkor adtam egy kicsit nagyobb gázt majd beforogtam az sikán kivezető részén..... á nem lettem feszült. 5. helyre estem vissza majd 3.5 - 4mp-re . Innen feljöttem minimális erőfeszítéssel talán 1-2 körben használtam p2p-t hogy maradjon a végére elég. Vége elött 2. helyen haladtam Tommy mögött , majd sikerült hibáznom egy kicsit visszaestem 4. helyre. Itt megint egy pici hiba ezért meccselnem kelett Dzsordzsóval :P az utolsó körben megint pici hiba és a sikánt szélesen kezdtem meg ő meg megpróbált belül egy akciót , amit csak azért nem értek mert ott ketten nem tudtunk volna elfordulni így keresztbetolt félig meddig a sikán 2. részén így leszakadtunk teljesen Tommyéktól így 4. hely lett a vége. Na majd legközelebb.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Köszi Gadfly, hogy megcsináltad!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
Elvégre vmi helyettes is vagyok v. mi fene...Tommy78 írta: Köszi Gadfly, hogy megcsináltad!
Nyugodtan szólj ha vmire nincs idő , mert gondolom most az új melód miatt változhatott a menetrend. (én meg szerencsére melóból is tudok bütykölni...)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2013 V8 - Curitiba 2013.07.18. Csütörtök
MTCC Brazil V8 bajnokság - 2. Futam Curitiba
Rajt:
Az első kanyar előtt Norbi nem veszi észre Makákót aki a belső íven már jó ideje mellette halad és ráhúzza az autót. Szerencsére nagyobb baj nem történik így az eset Versenybaleset.
6.14 Bandi Az első kanyar előtt kifékezi Makakót, de a féktáv annyira hosszú lesz, hogy túlcsúszik a kanyar ideális ívén és lelassulva próbál a pályán maradni és tovább haladni. Makákó valószínűleg ettől picit megijedve túl szűken veszi az első kanyart és rámegy a magas kerékvetőre ami kicsit megdobja az autója hátulját és egy apró kormánymozdulattal korrigál amitől a már lassan haladó Bandi autóját eltalálja. Bandi 2-3 helyet veszít. Az esetet a túl rövid féktáv idézte elő így nincs büntetés, versenybaleset.
Óvás nyomán megvizsgált eset(2-3 kanyar):
- BengA beszúr Bandi mellé. BangA az ideális belső íven halad nem kisodródva, viszont Bandi nem figyel és ő is a belső ívet választja melynek következében összeérnek.
- Itt BengA húzódik ki jobban és ezért érnek össze, viszont benne lehet, hogy BengA-nak itt az előző kocctól megingott a kocsija és azért.
- BengA a belső íven kezdené meg a kanyar Bandi mellett, viszont Bandi ismét nem figyel és ő is ezt az ívet választja. Tisztán látszik, hogy Bandi nem is próbált helyet adni a belső íven.
Az óvás jogos, így Bandi vonható felelősségre az incidensért. Mivel Bandi az interlagosi futamon kapott egy szóbeli figyelmeztetést a Danival történő ütközése miatt (ahol szintén nem vette észre a mellette haladót), így Bandi figyelmeztetésben és a következő futamon 5 rajthelyes büntetésben részesül! Bandit szeretnénk megkérni arra, hogy legközelebb fokozottan ügyeljen a mellette haladókra illetve ha lehetőség adódik gyakorolja valakivel a hasonló szituációkat.
Összegezve:
Bandi figyelmeztetésben és a következő futamon 5 rajthelyes
Rajt:
Az első kanyar előtt Norbi nem veszi észre Makákót aki a belső íven már jó ideje mellette halad és ráhúzza az autót. Szerencsére nagyobb baj nem történik így az eset Versenybaleset.
6.14 Bandi Az első kanyar előtt kifékezi Makakót, de a féktáv annyira hosszú lesz, hogy túlcsúszik a kanyar ideális ívén és lelassulva próbál a pályán maradni és tovább haladni. Makákó valószínűleg ettől picit megijedve túl szűken veszi az első kanyart és rámegy a magas kerékvetőre ami kicsit megdobja az autója hátulját és egy apró kormánymozdulattal korrigál amitől a már lassan haladó Bandi autóját eltalálja. Bandi 2-3 helyet veszít. Az esetet a túl rövid féktáv idézte elő így nincs büntetés, versenybaleset.
Óvás nyomán megvizsgált eset(2-3 kanyar):
- BengA beszúr Bandi mellé. BangA az ideális belső íven halad nem kisodródva, viszont Bandi nem figyel és ő is a belső ívet választja melynek következében összeérnek.
- Itt BengA húzódik ki jobban és ezért érnek össze, viszont benne lehet, hogy BengA-nak itt az előző kocctól megingott a kocsija és azért.
- BengA a belső íven kezdené meg a kanyar Bandi mellett, viszont Bandi ismét nem figyel és ő is ezt az ívet választja. Tisztán látszik, hogy Bandi nem is próbált helyet adni a belső íven.
Az óvás jogos, így Bandi vonható felelősségre az incidensért. Mivel Bandi az interlagosi futamon kapott egy szóbeli figyelmeztetést a Danival történő ütközése miatt (ahol szintén nem vette észre a mellette haladót), így Bandi figyelmeztetésben és a következő futamon 5 rajthelyes büntetésben részesül! Bandit szeretnénk megkérni arra, hogy legközelebb fokozottan ügyeljen a mellette haladókra illetve ha lehetőség adódik gyakorolja valakivel a hasonló szituációkat.
Összegezve:
Bandi figyelmeztetésben és a következő futamon 5 rajthelyes
Buchert Csaba
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég