- minikimi
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:19 pm
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Na nekem ebből elég volt. Kocsim szabad. Jó hogy teszteltem egy csomót.Minden miatt van resi............
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Nagyon korán fékeztél és iszonyatosan nagyot a kanyar közepén, nem számítottam rá, sajnálom Kopi.KOPI írta:Na nekem ebből elég volt. Kocsim szabad. Jó hogy teszteltem egy csomót.Minden miatt van resi............
Úgy festett nagyon jó kis futam lesz, minden tervszerűen ment vezettem is a futamot, amíg el nem ment a netem, 2. helyről pit előnyben kiesni , egy kerékcserét terveztem harddal indultam....................be jöhetett volna ha....................
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Persze én voltam fasz.Semmi gond ezért nem jövök,ne legyek útban.Mellesleg nem fékeztem a kanyar közepén,ott fékeztem ahol kell.De fos mind1metosz írta:Nagyon korán fékeztél és iszonyatosan nagyot a kanyar közepén, nem számítottam rá, sajnálom Kopi.KOPI írta:Na nekem ebből elég volt. Kocsim szabad. Jó hogy teszteltem egy csomót.Minden miatt van resi............
Úgy festett nagyon jó kis futam lesz, minden tervszerűen ment vezettem is a futamot, amíg el nem ment a netem, 2. helyről pit előnyben kiesni , egy kerékcserét terveztem harddal indultam....................be jöhetett volna ha....................
- Peter Szentpeteri
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 115
- Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:42 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Rossz rajt, elején jó csata Gilbertoval és Bodnárral. Sikerült Gilberto elé jönnöm kiállás után, de futam közben elkezdett fájni a térdem, így nagyon nem tudtam koncentrálni. Jót csatáztam vele, próbáltam kiállással aláfordulni, de nem sikerült. A végén már leszakadtam róla, így inkább kijöttem még 1x és futottam egy legyrosabb kört idegességemben :D
Összességében nem vagyok elégedett, megint teszteltem több mint 1000km-ert (ebbol 800-at 2 nap alatt) és csak egy 5. hely
Grat Gábor a címért!
Összességében nem vagyok elégedett, megint teszteltem több mint 1000km-ert (ebbol 800-at 2 nap alatt) és csak egy 5. hely
Grat Gábor a címért!
A képet köszi Gábornak :D
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Kvali:
Q1-be jöttem 2 kört hűtőkkel, jöttem is másodikra egy 1.31.8-at. Na mondom ez király lehet Q2-re, de aztán még jönnöm kellett még egyet hűtők nélkül, mert visszaestem 7. helyre és Darvasi problémásnak tűnt. Természetesen, mint ma minden szekciójában a versenynek elrontottam, így mákkal mentem be a Q2-be. Ott meg sikerült összerakni az eddigi legrosszabb körömet hűtőkkel, újabb mák a 4. hely.
Futam:
Jót rajtoltam 3.-nak fordultam, de az 1. szektorban ritka gyenge volt a kocsi, Gilberto és Peti is visszaelőzött. Aztán a kör végén megelőztem mindkettejüket, de Gilberto visszavette az 1. szektorban. Aztán a DRS-el végleg átléptem őket, majd olyan 1,5 mp-re sikerült meglépni, mikor Gábor "becsúszott" mögém. Az 1. szektorban sokkal jobb volt ő is, viszont a 2.-3. szektorban gyorsabb voltam, így nem sokat közeledett, majd hibázott 1 kisebbet ismét. A kemény gumikkal jó tempót tudtam menni - ha nem nézzük Gadfly-t -, 11 körrel a vége előtt jöttem lágyért. 17 mp-s hátrány Gáborral szemben, de úgy voltam vele, hogy jön. Aztán 3-4 kör múlva realizálódott bennem, hogy nem, nem fog jönni. Gadfly 3 körrel a vége előtt kijött megint, pont mögé, mondom ezaz, kicsit segít közelebb jönni. Utolsó körre utolértem Gábort, az 1. szektorban toltam magam előtt kb, aztán a visszafordítóban elég hosszat fékezett, én kicsit eltaláltam persze, hogy megforogtam. A kör végéig szidtam is magam, adtam Gadflynak további 3 pontot.
A verseny összképe nem tűnt olyan rossznak, Gadfly ma más dimenzió volt, bár szerintem Gábor is csak biztonságit ment. Szóval marad a gratuláció: Gratulálok Gábor a bajnoki címért, illetve Gadfly-nak is a sima győzelemért. Van még min melózni a következő 4 futamon.
Q1-be jöttem 2 kört hűtőkkel, jöttem is másodikra egy 1.31.8-at. Na mondom ez király lehet Q2-re, de aztán még jönnöm kellett még egyet hűtők nélkül, mert visszaestem 7. helyre és Darvasi problémásnak tűnt. Természetesen, mint ma minden szekciójában a versenynek elrontottam, így mákkal mentem be a Q2-be. Ott meg sikerült összerakni az eddigi legrosszabb körömet hűtőkkel, újabb mák a 4. hely.
Futam:
Jót rajtoltam 3.-nak fordultam, de az 1. szektorban ritka gyenge volt a kocsi, Gilberto és Peti is visszaelőzött. Aztán a kör végén megelőztem mindkettejüket, de Gilberto visszavette az 1. szektorban. Aztán a DRS-el végleg átléptem őket, majd olyan 1,5 mp-re sikerült meglépni, mikor Gábor "becsúszott" mögém. Az 1. szektorban sokkal jobb volt ő is, viszont a 2.-3. szektorban gyorsabb voltam, így nem sokat közeledett, majd hibázott 1 kisebbet ismét. A kemény gumikkal jó tempót tudtam menni - ha nem nézzük Gadfly-t -, 11 körrel a vége előtt jöttem lágyért. 17 mp-s hátrány Gáborral szemben, de úgy voltam vele, hogy jön. Aztán 3-4 kör múlva realizálódott bennem, hogy nem, nem fog jönni. Gadfly 3 körrel a vége előtt kijött megint, pont mögé, mondom ezaz, kicsit segít közelebb jönni. Utolsó körre utolértem Gábort, az 1. szektorban toltam magam előtt kb, aztán a visszafordítóban elég hosszat fékezett, én kicsit eltaláltam persze, hogy megforogtam. A kör végéig szidtam is magam, adtam Gadflynak további 3 pontot.
A verseny összképe nem tűnt olyan rossznak, Gadfly ma más dimenzió volt, bár szerintem Gábor is csak biztonságit ment. Szóval marad a gratuláció: Gratulálok Gábor a bajnoki címért, illetve Gadfly-nak is a sima győzelemért. Van még min melózni a következő 4 futamon.
Azazamaz #7
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Q1: Mentem egy olyan kört ami sokadikra de tiszta volt, de ma ennyi volt benne.
Race: A Rajt az nagyon sikerült, de nem értettem miért a az első két körben mindenki gyorsabb volt nálam, így el is ment mindenki.
Mire rájöttem, hogy 1esen van a motorerő már a 12. körben jártunk és volt az előttem haladóhoz képest 20 mp hátrányom. Ekkor kapcsoltam egyet, majd jöttek a jobb idők sorra egymás után, de akkor a kemény gumijaimban már csak annyi volt, hogy tartottam a tempót. Jött a gumicserével a lágyabb gumi, azon el is kezdtem gyorsulni, de jöttek a lekörözések, és pár apró baki, aztán máris 40 mp volt a hátrányom. Innentől csak biztonságit autóztam, hogy a 10. hely meglegyen.
Grat Gadfly ! Óriásit mentél ma !!
Gábornak meg Gratula a bajnoki címért ! Szép munka volt !
Race: A Rajt az nagyon sikerült, de nem értettem miért a az első két körben mindenki gyorsabb volt nálam, így el is ment mindenki.
Mire rájöttem, hogy 1esen van a motorerő már a 12. körben jártunk és volt az előttem haladóhoz képest 20 mp hátrányom. Ekkor kapcsoltam egyet, majd jöttek a jobb idők sorra egymás után, de akkor a kemény gumijaimban már csak annyi volt, hogy tartottam a tempót. Jött a gumicserével a lágyabb gumi, azon el is kezdtem gyorsulni, de jöttek a lekörözések, és pár apró baki, aztán máris 40 mp volt a hátrányom. Innentől csak biztonságit autóztam, hogy a 10. hely meglegyen.
Grat Gadfly ! Óriásit mentél ma !!
Gábornak meg Gratula a bajnoki címért ! Szép munka volt !
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Grat Gábor a Bajnoki Címhez!
Grat Gadfly a Győzelemhez, csak megérte megvenni ezt a kormányt!
Grat Gadfly a Győzelemhez, csak megérte megvenni ezt a kormányt!
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Hol is kezdjem... tudtam hogy nem lesz egyszerű futam mert nem sikerült megtalálni a jó versenytempót. Tavalyi évhez hasonlóan idén is alá lőttem a végsebességet a kelleténél, így Gadfly könnyedén át tudott ugorni. Futam előtt a reális tempómat nézve, 3. és 4. hely környékére vártam magam. A futam elején sikerült majdnem falba végeznem, ekkor eldöntöttem hogy nem éri meg fölöslegesen kockáztatni, pont elég lesz a 3. hely. Bár az is igaz hogy végig olyan érzésem volt hogy jégen kell autóznom, a fékezés is iszonyú rossz volt, egész futam alatt jóval előbb kellett a fékre lépnem mint a teszteken. + a kerset is hiába nyomtam, olyan mintha nem is működött volna. 7. fokozatom ráadásul hosszú is volt így megszívtam.
Bodnár Lajos tempóját tudtam tartani kisebb nagyobb hibákkal, Ő az egyenesekben, én a kanyarokban voltam gyorsabb. Kettőnk között a különbség ilyen 1-3mp környékén ingadozott. Tudtam hogy semmi esélyem nincs átlépni ezért megkockáztattam hogy végig fogok menni a keményebb keverékkel.
Elején még úgy tűnt hogy ez lazán meglesz, Gadfly viszont úgy gondolta hogy nyom még egy pitet, épp elé tudtam érkezni de a csatának köszönhetően Bodnár odaért a kipufogóm végére.
A kemény abroncsokba olyan 28-29 kör lehetett, sajnos jóval előbb kellett fékeznem, amivel Lajos nem kalkulált. Visszafordítóba kicsit belém szállt, de ha jobban átgondolta volna a helyzetet az egyenesben lazán előzött volna.
Gondolom a pillanat hevében nem gondoltál erre. Van ilyen...
Na szóval, a 2. hely nekem itt ajándék volt, örülök is neki.
De ami miatt tényleg örülök hogy sok munkával, teszteléssel 3 év után végre sikerült a cél ami miatt ide jöttem.
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat, és hatalmas grat Gadflynak aki ma fantasztikusan vezetett.
Megérdemelt győzelem volt!
Még 4 futam van hátra, élvezzük ki az idei szezont. Láttam hogy voltak bonyodalmak, de én úgy gondolom hogy érdemes versenyezni. Ha azt nézitek az igazi versenyzők még ki is utaznak a helyszínre, iszonyú stressz az egész, és sajnos ott is megesik hogy már az elején kiesik az esélyes pilóta. (Hamilton)
Szóval mindenki:
Bodnár Lajos tempóját tudtam tartani kisebb nagyobb hibákkal, Ő az egyenesekben, én a kanyarokban voltam gyorsabb. Kettőnk között a különbség ilyen 1-3mp környékén ingadozott. Tudtam hogy semmi esélyem nincs átlépni ezért megkockáztattam hogy végig fogok menni a keményebb keverékkel.
Elején még úgy tűnt hogy ez lazán meglesz, Gadfly viszont úgy gondolta hogy nyom még egy pitet, épp elé tudtam érkezni de a csatának köszönhetően Bodnár odaért a kipufogóm végére.
A kemény abroncsokba olyan 28-29 kör lehetett, sajnos jóval előbb kellett fékeznem, amivel Lajos nem kalkulált. Visszafordítóba kicsit belém szállt, de ha jobban átgondolta volna a helyzetet az egyenesben lazán előzött volna.
Gondolom a pillanat hevében nem gondoltál erre. Van ilyen...
Na szóval, a 2. hely nekem itt ajándék volt, örülök is neki.
De ami miatt tényleg örülök hogy sok munkával, teszteléssel 3 év után végre sikerült a cél ami miatt ide jöttem.
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat, és hatalmas grat Gadflynak aki ma fantasztikusan vezetett.
Megérdemelt győzelem volt!
Még 4 futam van hátra, élvezzük ki az idei szezont. Láttam hogy voltak bonyodalmak, de én úgy gondolom hogy érdemes versenyezni. Ha azt nézitek az igazi versenyzők még ki is utaznak a helyszínre, iszonyú stressz az egész, és sajnos ott is megesik hogy már az elején kiesik az esélyes pilóta. (Hamilton)
Szóval mindenki:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
GÁBOR A BAJNOK!! Gratulálok
@Kopi
Sajnálom a dolgot, lehettem volna óvatosabb, mentségem, hogy az ott extrém korai fékezés volt, nézd meg azt a pillanatot amikor 191 km/h mutat az órád és 3-asban vagy már, melletted a rázókő, előtted 100 méterrel Bodnar 203-al 5-ösben.
Korai volt, de nem gond és remélem megbocsátod nekem, hogy nem számítottam rá, nagyon sajnálom, de főleg, hogy emiatt bedobtad a törülközött, lelkemre szárad, kérlek ne tedd!
@Kopi
Sajnálom a dolgot, lehettem volna óvatosabb, mentségem, hogy az ott extrém korai fékezés volt, nézd meg azt a pillanatot amikor 191 km/h mutat az órád és 3-asban vagy már, melletted a rázókő, előtted 100 méterrel Bodnar 203-al 5-ösben.
Korai volt, de nem gond és remélem megbocsátod nekem, hogy nem számítottam rá, nagyon sajnálom, de főleg, hogy emiatt bedobtad a törülközött, lelkemre szárad, kérlek ne tedd!
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Hogy is szoktátok mondani?Nem első körben kell nyerni mert a gumi hideg.Nekem az volt a biztonságos féktáv,igaz én csak egy senki vagyok a mezőny végén.Téma lezárva,kocsim szabad
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Qualy: reális esélyt láttam a 3. helyre de nem sikerült 5. lettem, de igazából nem volt lényege mert tudtam hogy a versenytempóm kifejezettel jó lesz.
Race: Hát talán eddigi F1-es pályafutásom legkomolyabb versenye volt, az elején sikerült feljönnöm 3.nak köszönhetően hogy az első szektorra lőttem be a kocsit. Bodnár eltudott menni Szentpéterivel viszont hatalmas csatába keveredtem, itt buktam is rengeteg időt, főleg hogy a kiállásom után mögé érkeztem vissza, igazából ebben a 2. 10-1x körben buktam a legtöbbet körönként 1-1,5 mpt amivel eluszott a remény hogy akár Gadfly-al is megküzdjek a végén. Az autó iszonyatosan jól ment (kösz az alap szettet Gadfly) az elején a szoftal úgy 20-22 kört is eltudtam volna menni de mindenki kijött és láttam hogy gyorsulnak mint állat így 2 körrel mindenki után(kivéve metosz) kijöttem énis ha már úgyis elfékeztem a sikánt. Simán kibírta volna a gumi az 1 kiállást a Hard gumik 77%-osak voltam amikor már 18 kör volt benne de mivel Szentpéteri mögött buktam 20mp-t gondoltam kijövök a Softra és a friss gumikkal odalépek neki sikerült is sorra futottam a leggyorsabb köröket amíg Makakoval a visszafordítóban sikeresen összementünk nekem ez újabb +4 mp volt ami nagyon hiányzott a végén ha az nincs akkor talán még a 2. hely is meg lett volna.
Szóval ha nem bukok kb 20 mp-t akkor Gadflyal harcban lehettem volna szerintem a győzelemért! Az egyik kedvenc pályámon kicsit csalódás a 4. hely főleg a tempóm függvényében, de mind1 a cél a köv 4 futamon dobogón állni, és hátha sikerül végre egy győzelem is!
Szumma:
Grat Gadfly a győzelemhez! Grat Gábor a Bajnoki címhez! Köszönöm Szentpéteri Petinek a hatalmas csatát!
Ui.:A legkeményebb pillanat amikor az első szektorban a csikicsukiban Tommy mellé bementem és sikerült megelőznöm!
Go India (fos thilke szar!!!!!!)
Race: Hát talán eddigi F1-es pályafutásom legkomolyabb versenye volt, az elején sikerült feljönnöm 3.nak köszönhetően hogy az első szektorra lőttem be a kocsit. Bodnár eltudott menni Szentpéterivel viszont hatalmas csatába keveredtem, itt buktam is rengeteg időt, főleg hogy a kiállásom után mögé érkeztem vissza, igazából ebben a 2. 10-1x körben buktam a legtöbbet körönként 1-1,5 mpt amivel eluszott a remény hogy akár Gadfly-al is megküzdjek a végén. Az autó iszonyatosan jól ment (kösz az alap szettet Gadfly) az elején a szoftal úgy 20-22 kört is eltudtam volna menni de mindenki kijött és láttam hogy gyorsulnak mint állat így 2 körrel mindenki után(kivéve metosz) kijöttem énis ha már úgyis elfékeztem a sikánt. Simán kibírta volna a gumi az 1 kiállást a Hard gumik 77%-osak voltam amikor már 18 kör volt benne de mivel Szentpéteri mögött buktam 20mp-t gondoltam kijövök a Softra és a friss gumikkal odalépek neki sikerült is sorra futottam a leggyorsabb köröket amíg Makakoval a visszafordítóban sikeresen összementünk nekem ez újabb +4 mp volt ami nagyon hiányzott a végén ha az nincs akkor talán még a 2. hely is meg lett volna.
Szóval ha nem bukok kb 20 mp-t akkor Gadflyal harcban lehettem volna szerintem a győzelemért! Az egyik kedvenc pályámon kicsit csalódás a 4. hely főleg a tempóm függvényében, de mind1 a cél a köv 4 futamon dobogón állni, és hátha sikerül végre egy győzelem is!
Szumma:
Grat Gadfly a győzelemhez! Grat Gábor a Bajnoki címhez! Köszönöm Szentpéteri Petinek a hatalmas csatát!
Ui.:A legkeményebb pillanat amikor az első szektorban a csikicsukiban Tommy mellé bementem és sikerült megelőznöm!
Go India (fos thilke szar!!!!!!)
Manchester United
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
gratulálok én is mégegyszer Gábornak ahhoz ami Vettelnek sem sikerült és Gadflynek, mert nagyon ráérzett a settre, pályára.
sikerült jól bemutatkozni az új csapatnál, az új autó is jól muzsikált.
a Q az nagyon nehéz volt, mert kb 2 tiszta kört tudtam futni.
az is olyan volt, hogy az elöttem lévők hűtő nélkül mentek ki ami baszottra zavaró, hogy ott füstől elöttem a kanyarbejáratokat nem látva , ne csináljuk már ezt, versenyen úgy is fel kell tenni a hűtőt.
a rajtom az csúcsszuper volt a két sauberest úgy rajtoltam le , hogy már azért megérte elindulni a versenyen rögtön az első kanyarig hoztam két poziciót, majd a kör végére már a 3 poziciót javítottam.Vik szorongatott az első körben de aztán leszakadt.
Metosz, Marci, és Tommy küzdött elöttem, nem fértem már oda 4-nek, így tisztes távolságból követtem őket, majd a 6. körben jött Doozi akit inkább elengedtem, mert sokkal nem volt gyorsabb, viszont lassabbak lettünk volna ha neki állok keménykedi, így kb 3-4 körön keresztül folyamatosan nyithattam a drs-t és szélárnyékba autózhattam.
a gumik jól bírták a 14 körben cseréltem le a közepest.a kemény is jól működött folyamatosan gyorsultam rajta akár ki is bírta volna a verseny végéig de eszembe sem jutott az egy kiállás, így az utolsó 12 körre visszaraktam a közepest amin a verseny végéig gyorsultam.5 körrel a vége elött Marci kijött cserélni gumit 7 mp előnyből, nem is értettem, így a 7. hely meglett mivel az új gumikon már nem tudott visszaelőzni, bár igaz nem sok kellett volna hozzá.
sikerült jól bemutatkozni az új csapatnál, az új autó is jól muzsikált.
a Q az nagyon nehéz volt, mert kb 2 tiszta kört tudtam futni.
az is olyan volt, hogy az elöttem lévők hűtő nélkül mentek ki ami baszottra zavaró, hogy ott füstől elöttem a kanyarbejáratokat nem látva , ne csináljuk már ezt, versenyen úgy is fel kell tenni a hűtőt.
a rajtom az csúcsszuper volt a két sauberest úgy rajtoltam le , hogy már azért megérte elindulni a versenyen rögtön az első kanyarig hoztam két poziciót, majd a kör végére már a 3 poziciót javítottam.Vik szorongatott az első körben de aztán leszakadt.
Metosz, Marci, és Tommy küzdött elöttem, nem fértem már oda 4-nek, így tisztes távolságból követtem őket, majd a 6. körben jött Doozi akit inkább elengedtem, mert sokkal nem volt gyorsabb, viszont lassabbak lettünk volna ha neki állok keménykedi, így kb 3-4 körön keresztül folyamatosan nyithattam a drs-t és szélárnyékba autózhattam.
a gumik jól bírták a 14 körben cseréltem le a közepest.a kemény is jól működött folyamatosan gyorsultam rajta akár ki is bírta volna a verseny végéig de eszembe sem jutott az egy kiállás, így az utolsó 12 körre visszaraktam a közepest amin a verseny végéig gyorsultam.5 körrel a vége elött Marci kijött cserélni gumit 7 mp előnyből, nem is értettem, így a 7. hely meglett mivel az új gumikon már nem tudott visszaelőzni, bár igaz nem sok kellett volna hozzá.
Balogh András
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Az volt a cél, csak annyira korán fékeztél, hogy nem tudtam mit reagálni rá, de teljesen mértékben az én faultom.GABOR írta: Visszafordítóba kicsit belém szállt, de ha jobban átgondolta volna a helyzetet az egyenesben lazán előzött volna.
Gondolom a pillanat hevében nem gondoltál erre. Van ilyen...
Azazamaz #7
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Először is, szeretnék Gábornak gratulálni a 13-as bajnoki címhez.
Az idei kiegyensúlyozott és domináns teljesítményedet nézve teljesen megérdemelt ez a cím. Remélem az utolsó pár futamon sem fogsz kiengedni és ugyan úgy fogod tolni neki, mint ahogy eddig.
Q1:
A practice-hez képest kissé lassult a pálya, mert akár mennyire is erőltettem kb. 3-4 tizeddel lassabb köröket tudtam menni. Ettől független ezt a szakaszt sikerült megnyerni, bár jobb szerettem volna, ha practice-hez hasonló körülmények lettek volna, mert meglepiként egy 1:30.5xx időt terveztem.
Q2:
Koreához hasonlóan itt is csak pár századdal maradtam el a poletól.
Race:
A rajt viszonylag jól sikerült. Próbáltam Gáborra vigyázni, viszont érezhető volt rajta, hogy óvatosan próbált menni. Kicsit meg is pöcköltem (asszem a 2. v. 3. kanyarban), de szerencsére nem lett következménye. A hátsó egyenesben végül sikerült elmennem mellette, innentől viszont az volt az elsődleges cél, hogy DRS aktiválás előtt meg legyen a több mint 1 mp. Ez sikerült is, sőt a körök haladtával folyamatosan tudtam növelni a hézagot közöttünk. A futamom innentől, egészen az 3/4-ig csak az egyedüli körözgetésről szólt, amit kivételesen most nagyon élveztem, mert 1. hely volt a nevem mellett ill. imádom ezt a pályát és az autót is nagyon kellemesre sikerült beállítanom. Igazából semmilyen taktikám nem volt, csak a szokásos: mégpedig az, hogy lágyabb gumival megyek amíg lehet és az utolsó etapra felteszem majd a keményet. A taktikai "trógerkedésemnek" köszönhetően ennek majdnem meg is lett a böjtje, mert így 3x kellett kimennem a boxba, ami így utólag Gáborhoz képest kb. +44 mp, Bodnárhoz képest pedig +22 mp pitprocedúrát jelentett. A többiek eltérő taktikájára a futam utolsó negyedében jöttem rá és amikor az utolsó előtti körben kijöttem a kemény keverékért, akkor Gáborral szinte fej-fej mellett fordultunk az első kanyarban. Mivel az én tappancsaim frissek voltak, így meg tudtam előzni és végül a várva várt Ferraris futamgyőzelem is összejött, ráadásul egy olyan pályán, ami szerintem az egyik legjobb (hanem a legjobb) az összes közül.
Köszönöm a gratulációkat, viszont én is szeretnék mindenkinek gratulálni, akik teljesítették a futamot. Az AARTV bánhatja, hogy pont az utóbbi futamokról marad le, ahol szinte minden körben van vmi esemény a pályán. Nagyon jó kis versenyek vannak mostanában, aminek külön örülök.
A következő (indiai) pálya már nem tartozik a kedvencek közé, viszont optimistán állok a futam elé, mert tavaly itt poleból indulhattam, és ez mellett remélem, hogy az utóbbi futamokon megszerzett lendület is fennmarad. Erre szükségem is lesz, mert ha jól számolom Lajos és a köztem lévő távolság 29 pontra csökkent, így egy kis szerencsével + jó teljesítménnyel "talán" még elérhető a bajnoki 2. hely. Ami biztos, hogy a következő futamokon ezért a célért próbálok majd harcolni!
@Kopi
Őszintén sajnálom, hogy nem úgy jöttek össze a dolgok ezen a futamon ahogy tervezted. Tudom (hiszen tapasztaltam már nem1x), hogy mennyire sz@r érzés mikor az ember már az első méterekben eldobja a futamot. Kétség kívül sokat készültél erre a futamra és a tempód is versenyképes volt, így ha még lehet és tudsz, akkor meríts erőt ebből és vedd fontolóra a visszalépésedet. Könyörögni nem fogok, mert ismerlek már annyira, hogy adott szituációkban mennyire elszánt tudsz lenni, viszont ha csak 1 picit is számít Neked ez az egész bajnoki és főként a közösség, akkor ne akaszd fel az F1-es sisakodat is arra a bizonyos szögre! A csapat és én is számítok Rád!
Az idei kiegyensúlyozott és domináns teljesítményedet nézve teljesen megérdemelt ez a cím. Remélem az utolsó pár futamon sem fogsz kiengedni és ugyan úgy fogod tolni neki, mint ahogy eddig.
Q1:
A practice-hez képest kissé lassult a pálya, mert akár mennyire is erőltettem kb. 3-4 tizeddel lassabb köröket tudtam menni. Ettől független ezt a szakaszt sikerült megnyerni, bár jobb szerettem volna, ha practice-hez hasonló körülmények lettek volna, mert meglepiként egy 1:30.5xx időt terveztem.
Q2:
Koreához hasonlóan itt is csak pár századdal maradtam el a poletól.
Race:
A rajt viszonylag jól sikerült. Próbáltam Gáborra vigyázni, viszont érezhető volt rajta, hogy óvatosan próbált menni. Kicsit meg is pöcköltem (asszem a 2. v. 3. kanyarban), de szerencsére nem lett következménye. A hátsó egyenesben végül sikerült elmennem mellette, innentől viszont az volt az elsődleges cél, hogy DRS aktiválás előtt meg legyen a több mint 1 mp. Ez sikerült is, sőt a körök haladtával folyamatosan tudtam növelni a hézagot közöttünk. A futamom innentől, egészen az 3/4-ig csak az egyedüli körözgetésről szólt, amit kivételesen most nagyon élveztem, mert 1. hely volt a nevem mellett ill. imádom ezt a pályát és az autót is nagyon kellemesre sikerült beállítanom. Igazából semmilyen taktikám nem volt, csak a szokásos: mégpedig az, hogy lágyabb gumival megyek amíg lehet és az utolsó etapra felteszem majd a keményet. A taktikai "trógerkedésemnek" köszönhetően ennek majdnem meg is lett a böjtje, mert így 3x kellett kimennem a boxba, ami így utólag Gáborhoz képest kb. +44 mp, Bodnárhoz képest pedig +22 mp pitprocedúrát jelentett. A többiek eltérő taktikájára a futam utolsó negyedében jöttem rá és amikor az utolsó előtti körben kijöttem a kemény keverékért, akkor Gáborral szinte fej-fej mellett fordultunk az első kanyarban. Mivel az én tappancsaim frissek voltak, így meg tudtam előzni és végül a várva várt Ferraris futamgyőzelem is összejött, ráadásul egy olyan pályán, ami szerintem az egyik legjobb (hanem a legjobb) az összes közül.
Köszönöm a gratulációkat, viszont én is szeretnék mindenkinek gratulálni, akik teljesítették a futamot. Az AARTV bánhatja, hogy pont az utóbbi futamokról marad le, ahol szinte minden körben van vmi esemény a pályán. Nagyon jó kis versenyek vannak mostanában, aminek külön örülök.
A következő (indiai) pálya már nem tartozik a kedvencek közé, viszont optimistán állok a futam elé, mert tavaly itt poleból indulhattam, és ez mellett remélem, hogy az utóbbi futamokon megszerzett lendület is fennmarad. Erre szükségem is lesz, mert ha jól számolom Lajos és a köztem lévő távolság 29 pontra csökkent, így egy kis szerencsével + jó teljesítménnyel "talán" még elérhető a bajnoki 2. hely. Ami biztos, hogy a következő futamokon ezért a célért próbálok majd harcolni!
@Kopi
Őszintén sajnálom, hogy nem úgy jöttek össze a dolgok ezen a futamon ahogy tervezted. Tudom (hiszen tapasztaltam már nem1x), hogy mennyire sz@r érzés mikor az ember már az első méterekben eldobja a futamot. Kétség kívül sokat készültél erre a futamra és a tempód is versenyképes volt, így ha még lehet és tudsz, akkor meríts erőt ebből és vedd fontolóra a visszalépésedet. Könyörögni nem fogok, mert ismerlek már annyira, hogy adott szituációkban mennyire elszánt tudsz lenni, viszont ha csak 1 picit is számít Neked ez az egész bajnoki és főként a közösség, akkor ne akaszd fel az F1-es sisakodat is arra a bizonyos szögre! A csapat és én is számítok Rád!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Még nem is gratuláltam.Grat a győzelemhez,Gábornak a bajnokihoz.Viszont nem kell könyörögni és hagyjuk a témát.Én igy tudok menni ez meg szar mert geci modon fékezek.Nyugodtan kihuzhatsz a ferraritól,elég volt
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Én szeretem az Indiai pályát is de ha nem lenne akkor sem lenne hiányérzetem.
Idén még 1 pálya van ami a kedvenceim közé tartozik (Abu Dhabi) és még 1 pálya van ami nem igazán az én stílusom. (Brazil) A maradék pedig sikerül ahogy sikerül. A legviccesebb hogy az összes pálya közül Koreát gyűlöltem tiszta szívből, erre azt a futamot sikerült nagy fölénnyel megnyerni. Erre mondják hogy vannak még csodák... xd
A hátralévő futamokra mindenképp fogok készülni, de tudom hogy a szezon elei lelkesedés, tesztelési vágyam már nem olyan magas mint volt. Bele lehet fáradni ebbe is elég keményen, főleg ha az a cél hogy folyamatosan elöl végezz a versenyeken. (Lehet nekem is kéne egy új kormány hogy új erőre kapjak.)
Idén még 1 pálya van ami a kedvenceim közé tartozik (Abu Dhabi) és még 1 pálya van ami nem igazán az én stílusom. (Brazil) A maradék pedig sikerül ahogy sikerül. A legviccesebb hogy az összes pálya közül Koreát gyűlöltem tiszta szívből, erre azt a futamot sikerült nagy fölénnyel megnyerni. Erre mondják hogy vannak még csodák... xd
A hátralévő futamokra mindenképp fogok készülni, de tudom hogy a szezon elei lelkesedés, tesztelési vágyam már nem olyan magas mint volt. Bele lehet fáradni ebbe is elég keményen, főleg ha az a cél hogy folyamatosan elöl végezz a versenyeken. (Lehet nekem is kéne egy új kormány hogy új erőre kapjak.)
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Köszi!KOPI írta:Még nem is gratuláltam.Grat a győzelemhez,Gábornak a bajnokihoz.Viszont nem kell könyörögni és hagyjuk a témát.Én igy tudok menni ez meg szar mert geci modon fékezek.Nyugodtan kihuzhatsz a ferraritól,elég volt
Szerintem meg ne általánosítsd le ezt a szituációt, mert több olyan futamod is volt, ahol nagyon szuperül mentél és galibák sem voltak. Sajnos azt kell mondanom, hogy itt tényleg túl óvatosan mentél be a kanyarba és vártnál jóval előbb fékeztél. Ezzel igazából semmi gond, mert ahogy írtad, tartottál a hidegebb gumiktól ami érthető is, csak ez pont egy olyan "szemét" kanyar, hogy itt igazából a mögötted lévőnek semmi esélye sincs korrigálni, mert ha félre is rántja a kormányt, abból tuti hogy zakó lenne (persze mindehhez hiperszuper reakció idő is kéne, h megtörténjen). Metoszra szerintem semmiképp ne haragudj, mert ha én mentem volna mögötted, akkor én is neked mentem volna, de szerintem bárki más a mezőnyből. Természetesen a BT (Csaba, Tommy, Tony) mindenképpen megfogja vizsgálni az esetet, hiszen első körről és egy elég jelentős ütközésről van szó, melyet szinte 100%, hogy a szerver is regisztrált.
Próbálj túllépni ezen a dolgon (az idő sokat segít ezt Te is tudod). Egyelőre nem húzlak ki a Ferraritól, mert korábban jelezted, hogy Indiába amúgy sem tudnál jönni és ha jól tudom ezt követően pont olyan 3 pálya következik (Abu, Austin, Inter), melyeket kedvelsz...azokat pedig kár lenne kihagyni. Ha Abu előtt is úgy gondolod, hogy nem akarsz indulni (ami kb. 1 hónap múlva lesz), akkor elfogadom a lemondásod, addig viszont nem!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Gratulálok a bajnoki címhez Gábor!
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Nyugodtan beirhatod most is.Más az elképzelés a szituációrol.A ti szemetekben én vagyok a hibás,én nem igy látom.Nem az én 3 pontom fog hiányozni a csapatból.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
@Marcell
Kérlek ma 20:00-ig töltsd fel a screenshotot! Jelenleg csak a Tiéd hiányzik.
Kérlek ma 20:00-ig töltsd fel a screenshotot! Jelenleg csak a Tiéd hiányzik.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Gratulálok Gábor!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
TABELLA FRISSÍTVE A SUZUKAI ADATOKKAL! TOVÁBBÁ FRISSÍTVE LETT A VERSENYZŐK MENÜ IS.
Gumiellenőrzés utáni eredmény:
1. Gadfly 67:39.483
2. GABOR +0:05.113
3. Lajos Bodnar +0:11.194
4. Gilberto +0:13.899
5. Tommy78 +0:40.447
6. Peter Szentpeteri +0:33.870 +0:10.000 (büntetés) = +0:43:870
7. Bandi +1:02.094
8. Marcell Darvasi +1:03.719
9. Zsozsesz +1 lap
10. CsaB +1 lap
BT eredmények (Korea és Suzuka) a következő napokban várható....
Indiai pálya/futamkiírás a következő napokban várható!
Gumiellenőrzés utáni eredmény:
1. Gadfly 67:39.483
2. GABOR +0:05.113
3. Lajos Bodnar +0:11.194
4. Gilberto +0:13.899
5. Tommy78 +0:40.447
6. Peter Szentpeteri +0:33.870 +0:10.000 (büntetés) = +0:43:870
7. Bandi +1:02.094
8. Marcell Darvasi +1:03.719
9. Zsozsesz +1 lap
10. CsaB +1 lap
BT eredmények (Korea és Suzuka) a következő napokban várható....
Indiai pálya/futamkiírás a következő napokban várható!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Köszi Gadfly.és sajnálom,de hátha valaki beül a másik ferkába.
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Tehát a Japán adatokkal????Gadfly írta:TABELLA FRISSÍTVE A KOREAI ADATOKKAL! TOVÁBBÁ FRISSÍTVE LETT A VERSENYZŐK MENÜ IS.
Gumiellenőrzés utáni eredmény:
1. Gadfly 67:39.483
2. GABOR +0:05.113
3. Lajos Bodnar +0:11.194
4. Gilberto +0:13.899
5. Peter Szentpeteri +0:33.870
6. Tommy78 +0:40.447
7. Bandi +1:02.094
8. Marcell Darvasi +1:03.719
9. Zsozsesz +1 lap
10. CsaB +1 lap
BT eredmények (Korea és Suzuka) a következő napokban várható....
Indiai pálya/futamkiírás a következő napokban várható!
Manchester United
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Igen, javítottam. Köszi! (ctrl+c / ctrl+v )Gilberto írta: Tehát a Japán adatokkal????
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: vas. jún. 24, 2012 4:30 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Bocsánat, hogy mást mondtam, mint amit cselekedtem..
Drágalátos Édesanyám elnéztem a csekkeket (közte volt egy elmaradt net is...)
Szóval nem volt netem, ezért nem tudtam jönni versenyre.
Gratulálok a Bajnoknak!
Drágalátos Édesanyám elnéztem a csekkeket (közte volt egy elmaradt net is...)
Szóval nem volt netem, ezért nem tudtam jönni versenyre.
Gratulálok a Bajnoknak!
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Még 1x köszönöm mindenkinek!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: csüt. feb. 14, 2013 7:16 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Gratula Gábor!
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Grat Gábor, jó lett a vidi és köszi
Egyetlen egy észrevétel.....mégpedig csak annyi, hogy a felvételen látszódott, hogy néha lag-olnak az autók. Gondolom saját replayt használtál....a jövőben lehet érdemesebb a szerver replayel dolgozni, de csak egy tipp és remélem, hogy nem a szerver replay lag-olt ennyire.
Médiatár frissítve!
Egyetlen egy észrevétel.....mégpedig csak annyi, hogy a felvételen látszódott, hogy néha lag-olnak az autók. Gondolom saját replayt használtál....a jövőben lehet érdemesebb a szerver replayel dolgozni, de csak egy tipp és remélem, hogy nem a szerver replay lag-olt ennyire.
Médiatár frissítve!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
MF1B 2013 - 15. Futam Suzuka:
3.57 - Metosz - Kopi : Végignéztük az első 5 helyezettet, hol és milyen tempónál kezdi meg a fékezést, valamint Kopi időmérős köreihez is viszonyítva az alábbiakat láttuk:
Mindenki a jobbos kerékvető fele és a vége között kezdték meg a fékezést, és ezt megelőzően 250-255 km/ó-val mentek ezen a ponton mielőtt megkezdték volna a fékezést. Kopi már a kerékvető előtt (ránézésre felső nézetből, kb 3,5 autó hossznyival) megkezdte a fékezést, amikor a tempója 244 volt, majd ahol az előbb említett 5 versenyző 250-255 km/ó-ról fékezett, azon a ponton Kopinak 181 km/ó volt a sebessége. Ami minimum 70 km/ó-ás sebesség különbséget jelent, amit feltehetőleg esélytelen lett volna Metosznak lekövetnie, mire észlelte, hogy Kopi fékez már késő volt és 255-ről 230-ig tudott lefékezni, de az ütközés elkerülhetetlen volt ilyen tempónál.
Az ilyen balesetekért mindig a hátul jövő a felelős, de a körülmények miatt Metoszt csak egy figyelmeztetésben részesítjük.
57:28 Tommy78 - Szentpéteri Peti óvás: Szentpéteri Péter levágja a jobbos kanyart és megelőzi Tommyt és így jogosulatlan előnyhöz jut. Szentpéteri Péter-t 10 másodperces büntetésben részesítjük, amivel módosul a futam végeredménye is, Kérem Gadflyt módosítsa az eredményt.
63:52 Gilbertó - Makákó óvás: Gilbertó a Degner utáni jobb törésben éri utol és körözné le Makákót, aki a pálya bal részéről a jobbról mellé érkező Gilbertre ráhúzza a kormányt, a tükörben jól látható Gilbert így feltehetőleg figyelmetlenségből adódott az ütközés. Az esetért Makákó a felelős és Figyelmeztetésben részesül.
Összegezve:
Makákó és Metosz figyelmeztetés
Szentpéteri Péter 10 másodperc büntetés
3.57 - Metosz - Kopi : Végignéztük az első 5 helyezettet, hol és milyen tempónál kezdi meg a fékezést, valamint Kopi időmérős köreihez is viszonyítva az alábbiakat láttuk:
Mindenki a jobbos kerékvető fele és a vége között kezdték meg a fékezést, és ezt megelőzően 250-255 km/ó-val mentek ezen a ponton mielőtt megkezdték volna a fékezést. Kopi már a kerékvető előtt (ránézésre felső nézetből, kb 3,5 autó hossznyival) megkezdte a fékezést, amikor a tempója 244 volt, majd ahol az előbb említett 5 versenyző 250-255 km/ó-ról fékezett, azon a ponton Kopinak 181 km/ó volt a sebessége. Ami minimum 70 km/ó-ás sebesség különbséget jelent, amit feltehetőleg esélytelen lett volna Metosznak lekövetnie, mire észlelte, hogy Kopi fékez már késő volt és 255-ről 230-ig tudott lefékezni, de az ütközés elkerülhetetlen volt ilyen tempónál.
Az ilyen balesetekért mindig a hátul jövő a felelős, de a körülmények miatt Metoszt csak egy figyelmeztetésben részesítjük.
57:28 Tommy78 - Szentpéteri Peti óvás: Szentpéteri Péter levágja a jobbos kanyart és megelőzi Tommyt és így jogosulatlan előnyhöz jut. Szentpéteri Péter-t 10 másodperces büntetésben részesítjük, amivel módosul a futam végeredménye is, Kérem Gadflyt módosítsa az eredményt.
63:52 Gilbertó - Makákó óvás: Gilbertó a Degner utáni jobb törésben éri utol és körözné le Makákót, aki a pálya bal részéről a jobbról mellé érkező Gilbertre ráhúzza a kormányt, a tükörben jól látható Gilbert így feltehetőleg figyelmetlenségből adódott az ütközés. Az esetért Makákó a felelős és Figyelmeztetésben részesül.
Összegezve:
Makákó és Metosz figyelmeztetés
Szentpéteri Péter 10 másodperc büntetés
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Megtörtént!Csaba írta:Kérem Gadflyt módosítsa az eredményt.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Nem figyelmetlenség miatt történt a koccanás,nekem teljesen egyértelmű volt,hogy belülről engedem el Gilbertót! Valószínűleg Ő nem így gondolta! Van valaki aki kívülről előzne ebben a kanyarban egy lekörözendőt? Ezért nem is kértem elnézést amikor "beleköszizett" TS-en az eset után.Szerintem bőven lett volna lehetősége a visszafordító után is elmennie! Ettől függetlenül elfogadom a figyelmeztetést!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Probléma ott volt hogy Te már teljesen a belső ívre húzódtál jelezvén Gilberto felé hogy simán elmehet a külső íven. Erre hirtelen visszahúztál felé amikor már melletted volt. Gondolom ezért volt a figyelmeztetés. De ez egyéni meglátásom.Makako írta:Nem figyelmetlenség miatt történt a koccanás,nekem teljesen egyértelmű volt,hogy belülről engedem el Gilbertót! Valószínűleg Ő nem így gondolta! Van valaki aki kívülről előzne ebben a kanyarban egy lekörözendőt? Ezért nem is kértem elnézést amikor "beleköszizett" TS-en az eset után.Szerintem bőven lett volna lehetősége a visszafordító után is elmennie! Ettől függetlenül elfogadom a figyelmeztetést!
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Mint az óvások topick -ban írtam bocs a verseny hevében ez kijött én úgy érzékeltem belülre húzodsz hogy kívülről elmenjek mikor melléd értem akkor meg visszajöttél volna a külsőre ennyi. Sorry igyekszem majd verseny közben ezeket kussban lereagálni csak elég kiélezett helyzet volt és nem tudtam kontrolálni a pofám Ezért sry.Makako írta:Nem figyelmetlenség miatt történt a koccanás,nekem teljesen egyértelmű volt,hogy belülről engedem el Gilbertót! Valószínűleg Ő nem így gondolta! Van valaki aki kívülről előzne ebben a kanyarban egy lekörözendőt? Ezért nem is kértem elnézést amikor "beleköszizett" TS-en az eset után.Szerintem bőven lett volna lehetősége a visszafordító után is elmennie! Ettől függetlenül elfogadom a figyelmeztetést!
Manchester United
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SUZUKA 13.10.13. VASÁRNAP
Korrekt, mis is így láttuk!GABOR írta:Probléma ott volt hogy Te már teljesen a belső ívre húzódtál jelezvén Gilberto felé hogy simán elmehet a külső íven. Erre hirtelen visszahúztál felé amikor már melletted volt. Gondolom ezért volt a figyelmeztetés. De ez egyéni meglátásom.Makako írta:Nem figyelmetlenség miatt történt a koccanás,nekem teljesen egyértelmű volt,hogy belülről engedem el Gilbertót! Valószínűleg Ő nem így gondolta! Van valaki aki kívülről előzne ebben a kanyarban egy lekörözendőt? Ezért nem is kértem elnézést amikor "beleköszizett" TS-en az eset után.Szerintem bőven lett volna lehetősége a visszafordító után is elmennie! Ettől függetlenül elfogadom a figyelmeztetést!
Buchert Csaba
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég