@Gstyle
Mindenben az előkészítése a legtöbb munka, - legalábbis ha jól akarjuk csinálni, ez amúgy még mozdulatok szintjén is igaz. Ezt a munkát Te csináltad és le a kalappal! Senki nem gondolja, hogy alkalmatlan vagy, meg se kértelek volna. Ha az vagy, akkor én hibáztam, mert nem olyat kértem meg, aki erre képes lenne. Indycar szereteted, elkötelezettséged amivel a bajnokikban szerepeltél, bizonyítottak számomra.
Szerintem a legkörültekintőbb szakosztályvezető vagy, sokszor döntöttél konstruktívan a halasztások mellett, időpont tervezésben, és utána is aktívan szervezted a szériát, - nem felejtettük el a dolgokat, és amit megbeszéltünk úgy is lett. Így is kevesebb sokkal, mint amit szerettél volna, amit sajnálok, mert az indycar is megérdemelné a F1-hez hasonló teljes évados reprodukciót, de az idő határokat szab. Visszatérve az első gondolathoz, szerintem inkább arasd le a babérokat, mivel már gyümölcsözik a dolog. Kérlek folytasd, de most ne válaszolj, 2014-ben is jó lesz!
@Dietrich
Ha tudsz, ha nem, esetleg jöhetnél futamra is, mert nélküled elég sótlan, szó szerint!
Én baromira élveztem a futam elejét, egészen jól ment a cucc, meg is lepett a körcsúcs. Viszont sok kérdés merült fel bennem, pontosan most mennyit használhatom a boostot? 2-essel is esetleg végig lehet menni - mondjuk korábban visszaváltva? Mert nekem egészen meleg motorral simán ment és mikor elkezdett füstölni elengedtem a boostot, amint mint az örült nyomogatok folyamatosan, de nem tudom meddig tehetem. Tudom, hogy teszteken meg arra panaszkodtam, hogy állandóan leég, és most azt nem teszi, ami jobb is így, szóval nem szeretnék változtatni semmit a fizikán csak némi infót, amit amúgy folyamatos vezetéssel megkapnék, de nincs időm tesztelni. Ilyen adatokra gondoltam már korábbi hsz-ekben. Egy szárnyállás már jó lenne, - valamihez igazodni, ami ellenőrizhető, - de soha nem látok a fórumon.
Erről beszéljünk! Mert a téma off már az évre!
GRAT GINGER!
illetve mindenkinek aki végig ment