
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Lásd első tesztfutam statisztika 

Peter Retkes
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
RPeti írta:Lásd első tesztfutam statisztika
Háde az szélárnyékos....vagy nem?

- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Hogy neked nem lehet segíteni se rendesenW A Mozart írta:RPeti írta:Lásd első tesztfutam statisztika
Háde az szélárnyékos....vagy nem?Szóval 30,3akat mentek élből. Az komoly :D

Nézd már meg jobban lécci, az is látszik, hogy ki volt elől és ki hátul illetve mekkora különbséggel, ebből lehet következtetni a szélárnyékra

Spórolok Neked egy kis időt, megtankolva az 5. körben -minimum- 30.6 kell, ennél inkább csak kevesebb.
Peter Retkes
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Fasza...Azért kösziRPeti írta:Hogy neked nem lehet segíteni se rendesenW A Mozart írta:RPeti írta:Lásd első tesztfutam statisztika
Háde az szélárnyékos....vagy nem?Szóval 30,3akat mentek élből. Az komoly :D
![]()
Nézd már meg jobban lécci, az is látszik, hogy ki volt elől és ki hátul illetve mekkora különbséggel, ebből lehet következtetni a szélárnyékra![]()
Spórolok Neked egy kis időt, megtankolva az 5. körben -minimum- 30.6 kell, ennél inkább csak kevesebb.

-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Lehet, hogy hiba volt, de ahogy írtam az a set a pénteki teszt előtt készült egészen pontosan csütörtökön mikor belinkeltem (elsősorban a pénteki vizsgázóknak). Vasárnap azért mondtam, mert még mindig láttam olyanokat, akik bőven messze voltak attól az időtől, amit az általam linkelttel lehetett menni, viszont azt is hozzátettem, hogy azóta már én is módosítottam és példának az alacsonyabb szárnyat és hasmagasságot említettem*.RPeti írta: @Gadfly
Vasárnap TS-en mondtad, hogy használják a fórumba linkelt setupot, szerintem ez hiba volt. Nem szeretnék ebből nézeteltérést kettőnk között, de azt a settet inkább senki ne használja ha lehet![]()
Komolyan nem értem a problémádat (v. is részben sejtem), de kicsit én is szarul érzem már magam, hogy megpróbáltam a kezdeti lendületen segíteni és a végén még én vagyok a "ge@i". Lehet, hogy már akkor is fos volt az a set amit linkeltem, de sztem csak a Te szemedben, ami érthető, hiszen már aznap (csütörtök) este kiderült a hotlapról, hogy tizedekkel jobbat tudsz, menni. Viszont meggyőződésem, hogy voltak olyanok akiknek azért abban a pár napban segített (legalább is remélem), viszont hogy tényleg vége legyen már ennek az egész cirkusznak, annyit szeretnék mondani, hogy SENKI NE HASZNÁLJA AZT A BEÁLLÍTÁST, max csak abban az esetben, ha nincs jobb v. 31.3xx-nál rosszabb köridőt tud menni megtankolva.
*+ tipp azzal a settel kapcsolatban, hogy ha kanyar kijáraton v. bejáraton instabil az autó, akkor érdemes a hasmagasság meredekségét csökkenteni, egész pontosan az autó orrát kicsit megemelni pár egységgel (a hátulja viszont maradhat a legalacsonyabb szinten). Persze ez csak arra a setre vonatkozik, amit linkeltem, mert e módisítás után az autó sokkal stabilabb lesz és ezt követően akár a hátsó szárnyat is lejjebb lehet venni. Persze ez sem készpénz, h mindenkinél jó lesz, viszont nekem akkor segített, de ha a tutibb infókat szeretnétek (ami valljuk be a logikusabb megoldás), akkor pár hsz-el feljebb van egy email cím.

GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1

Én azt javaslom és jómagam mindig így tettem, ne fukarkodjatok a settel!
Gondoljátok át mi a fontosabb!


-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Na, én is túlvagyok pár körön. A két legfontosabb dolog, az az, hogy a váltót úgy lőjétek be (hogy jó legyen :D ), kicsit alacsonyabb fordulaton (mint ahogy alapból beállítanád) érje el a végtempót, ez a kör egészét tekintve kifizetődő lesz. A másik pedig, amit Gadfly is említ, szerintem ez a leginkább fontos húzás...legalábbis nálam ez dobott kb 2 tizedet..., hogy emeld meg a hasmagasságot elöl a hátulsó szintjére kb. Ezeken felül meg huzogassad ide-oda és majd lesz valami :D Szerintem ezzel a kettővel 30,6-7-8nak meg kell lennie telivel kb akkor is, ha a többi rész alapvetően szar :D De mondom a többi az tényleg beállítás, személyre szabott, nem lehet uniformmá tenni, meg nincs is értelme. Azt állítgatni kell. Persze Petiék még valamit biztos tudnak...

- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
A gyakorlás 80%-a setupolás, tehát nem értek veled egyet. Ha valaki kenyérdeszkával szeret pingpongozni mert nem hajlandó elmenni a szekrényig a tükörsoft ütőé, szemernyit sem áldoz azért, hogy versenyképes legyen.metosz írta:Ha valóban a gyakorlás számít, akkor a setup másodlagos, ráadásul abban semmi élvezet nincs, ha sokkal gyorsabb vagy a többieknél, mert akkor körözhetsz egyedül, főleg ha erre a setup tesz képessé, akkor meg, nem is élvezed a győzelmet. Vagyis ha a setup elsődleges, akkor is tovább kell adni, avagy tükörsoft ütővel a kezemben egy kenyérvágó deszkás vagy tenyér-softos ellen nem dicsőség nyerni.
Én azt javaslom és jómagam mindig így tettem, ne fukarkodjatok a settel!
Gondoljátok át mi a fontosabb!
Peter Retkes
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Ezt, ha már szóba került a pinyó, látni kell:

- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Ez beteg metosz...bár én régen forgózni szerettem nagyon, igaz nem ilyen kínai szarokkal :D

-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
ezt el sem hiszem, hogy ilyen van, komoly ez a nundzsaku
Balogh András
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jövök!
Basszus, elnéztem az órát a mai tesztfutamot illetően ...

Basszus, elnéztem az órát a mai tesztfutamot illetően ...
Azazamaz #7
- minikimi
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:19 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jovok holnap a versenyre! 

Marcell Darvasi


-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Nem működik a live timing..Javítsátok majd légyszi
Fent vagyok szerón, de nem mutatja.

- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Én látlak, kell idő amíg frissít 

Peter Retkes
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
És tetszik, amit látsz, cica? :D Én továbbra se látom, de akkor biztos málam van a hiba.. 

- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
ezeket a hosszú oválokat kihagyom
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."

"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."

- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
URAK!
A MAI VERSENYEN MAXIMÁLISAN TOLERÁNSAN VERSENYEZNI SZÍVESKEDJETEK!
KOPI, TONY ÉS JÓMAGAM LESZÜNK, MINT ÉLŐ BÍRÓK!
NEM LESZÜNK TOLERÁNSAK A RENDSZERES SZABÁLYSZEGŐKKEL SZEMBEN! JÓ ÉLMÉNY EGY OVÁL FUTAMON RÉSZT VENNI, HA OLYANOK VANNAK A PÁLYÁN, AKIK MEGFELELŐEN KÖRÜLTEKINTŐEK. HELYET MINDIG HAGYNI KELL! KAPUT ZÁRNI, HA MÁR MELLETTED VANNAK TILOS! SÁRGÁNÁL, BOKSZ UTCÁBAN ÜTKÖZÉSEK NE LEGYENEK! ÖSSZESSÉGÉBEN KÉRETIK NAGYON ÓVATOSAN VERSENYEZNI!
A TÁV 500 MÉRFÖLD, AZ NYER, AKI A VÉGÉN IS ÉPP AUTÓT TERELGET!
BESZÉLGETNI SÁRGA ALATT SEM LEHET, DE AKKOR AMIKOR MÁR LELASSÍT A MEZŐNY - BIZTONSÁGOS - TOLERÁLJUK ÉS NEM BÜNTETÜNK.
FAIR BALESETMENTES VERSENYT KÍVÁNOK TONY ÉS KOPI NEVÉBEN IS!
SZERVERIDŐ PONTOSÍTÁS: 16.15-KOR
@Gstyle
Nekem a szombat jó, ha vizsgáztatásról van szó. Tegnap voltam, de elnéztem, mert nem volt szombatra is kiírva lehetőség, de amúgy lehetne legközelebb. Péntek sajnos, ahogy korábban jeleztem nem jó nekem.
A MAI VERSENYEN MAXIMÁLISAN TOLERÁNSAN VERSENYEZNI SZÍVESKEDJETEK!
KOPI, TONY ÉS JÓMAGAM LESZÜNK, MINT ÉLŐ BÍRÓK!
NEM LESZÜNK TOLERÁNSAK A RENDSZERES SZABÁLYSZEGŐKKEL SZEMBEN! JÓ ÉLMÉNY EGY OVÁL FUTAMON RÉSZT VENNI, HA OLYANOK VANNAK A PÁLYÁN, AKIK MEGFELELŐEN KÖRÜLTEKINTŐEK. HELYET MINDIG HAGYNI KELL! KAPUT ZÁRNI, HA MÁR MELLETTED VANNAK TILOS! SÁRGÁNÁL, BOKSZ UTCÁBAN ÜTKÖZÉSEK NE LEGYENEK! ÖSSZESSÉGÉBEN KÉRETIK NAGYON ÓVATOSAN VERSENYEZNI!
A TÁV 500 MÉRFÖLD, AZ NYER, AKI A VÉGÉN IS ÉPP AUTÓT TERELGET!
BESZÉLGETNI SÁRGA ALATT SEM LEHET, DE AKKOR AMIKOR MÁR LELASSÍT A MEZŐNY - BIZTONSÁGOS - TOLERÁLJUK ÉS NEM BÜNTETÜNK.
FAIR BALESETMENTES VERSENYT KÍVÁNOK TONY ÉS KOPI NEVÉBEN IS!
SZERVERIDŐ PONTOSÍTÁS: 16.15-KOR
@Gstyle
Nekem a szombat jó, ha vizsgáztatásról van szó. Tegnap voltam, de elnéztem, mert nem volt szombatra is kiírva lehetőség, de amúgy lehetne legközelebb. Péntek sajnos, ahogy korábban jeleztem nem jó nekem.

-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
@metosz
Az sc-t is ti fogjátok kezelni v. az marad automata?
Az sc-t is ti fogjátok kezelni v. az marad automata?
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Fekete Misi
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 308
- Csatlakozott: pén. júl. 13, 2012 1:00 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Holnap vizsgázok, emiatt biztos hogy nem tudok jönni. Tegnap este hazajöttem Debrecenből kajáért meg ruháért, ma 6kor meg már megyek vissza, holnap vizsga, kedden féléves terv leadás
Szorítsatok 


- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Egy akkora zsákkal, hogy nyakik sz*ros legyél!Fekete Misi írta:Holnap vizsgázok, emiatt biztos hogy nem tudok jönni. Tegnap este hazajöttem Debrecenből kajáért meg ruháért, ma 6kor meg már megyek vissza, holnap vizsga, kedden féléves terv leadásSzorítsatok


- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Urak csak hogy mindenki tudjon róla. A dijátadón rákérdeztem erre az sc dologra ,hogy mizu. Azt a választ kaptam hogy most még nem vezetjük be az sc-t mert le kell tesztelni stb,és üzennek ha lesz online sc. Azt már akkor leszögeztem hogy biró nem leszek,és senki versenye fölött nem döntök,mert igy is kapok hideget meleget.Ha azt mondják menjek ki mert baleset van,kimegyek,de én nem döntök. Azóta semmi felkérést nem kaptam hogy na most akkor jöjjek és probáljuk ki a safety cart.

- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
@Kopi
Tudom, hogy nem teszteltük, udvariasságból írtam a neved, nehogy megsértődj, hogy elfelejtettem, hogy Te is segítenél. SC sajnos nem lett tesztelve illetve nem is lett átgondolva rendesen, sok probléma már elméletben előjött és senki nem tudott válaszolni arra a kérdésemre, hogy hogyan lesz a sorrend, ha csak bemondjuk a sárgát....stb.
Ha meggondolnád magad és van kedved bíráskodni szívesen látunk és még1x sajnálom, de már elméletben gondok voltak, így nem jutott el a gyakorlati tesztelésig!
Tudom, hogy nem teszteltük, udvariasságból írtam a neved, nehogy megsértődj, hogy elfelejtettem, hogy Te is segítenél. SC sajnos nem lett tesztelve illetve nem is lett átgondolva rendesen, sok probléma már elméletben előjött és senki nem tudott válaszolni arra a kérdésemre, hogy hogyan lesz a sorrend, ha csak bemondjuk a sárgát....stb.
Ha meggondolnád magad és van kedved bíráskodni szívesen látunk és még1x sajnálom, de már elméletben gondok voltak, így nem jutott el a gyakorlati tesztelésig!


- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Dehogy :D . Mondom ha kitaláljátok hogy működik örömmel vezetem,de biráskodást nem vállalok. Igy se alszik jól muter....metosz írta:@Kopi
Tudom, hogy nem teszteltük, udvariasságból írtam a neved, nehogy megsértődj, hogy elfelejtettem, hogy Te is segítenél. SC sajnos nem lett tesztelve illetve nem is lett átgondolva rendesen, sok probléma már elméletben előjött és senki nem tudott válaszolni arra a kérdésemre, hogy hogyan lesz a sorrend, ha csak bemondjuk a sárgát....stb.
Ha meggondolnád magad és van kedved bíráskodni szívesen látunk és még1x sajnálom, de már elméletben gondok voltak az sc végképp nem jutott gyakorlati tesztelésig!

- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
sajnos közbejött valami, szinte biztos, hogy nem tudok indulni ma
Sok sikert Mindenkinek!

Sok sikert Mindenkinek!


-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Sorry Ginger, RPeti meg akit még érintett a szerencsétlekedésem. Unalmas volt egyedül körözgetni és emiatt elbambultam és már a füvön is voltam, utána már csak utazó voltam.
Szerencsére nem lett nagyobb baj.
Szerencsére nem lett nagyobb baj.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy


-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Az időmérőn meglepett, hogy csak 11. helyre voltam jó, de hát 250 kör elég sok, szóval esély volt a javításra.
Az első tiszta etap egész jól ment, tudtam tapadni az élmezőny végére, majd az újraindítást benéztem 3. fokozatban, utána pedig szétszakadt a mezőny 2 részre, majd a kiállások után majdnem teljesen. Jókor jöttem mindig a boxba, teljesen jónak tűnt a dolog, Mozart, Marcell és RPeti is eltűnt előlem, majd Ginger szélárnyékát kihasználva Gadfly-tól is eltudtam menni kicsit. Aztán az utolsó kiállásom előtt nem sokkal, elszállt a hang minden csatornáról, teljesen újra kellett volna indítani minden progit, de erre nem volt mód. Kijöttem utoljára is a boxba, ahol hibáztam egy keveset, így Gadfly valószínűleg megfog, de a 3. hely tartható lehetett volna. Aztán jött a sárga, mindenki eltépett az SC mellett, én maradtam a seggemen, kiindulva a múlthét pénteki tesztfutamból. Mivel nem hallottam semmit, ezért nem tudom, hogy mi lett volna a helyes, inkább tartottam magam a szabályokhoz, természetesen hirtelen mindenki rám sózott egy teljes kört, visszaestem a 7.-re, ezt követően pedig úgy döntöttem, hogy nem viszem végig, nem láttam volna értelmét 1 körös hátrányban szaladgálni.
Az utolsó sárgás történésekről majd valaki adhatna egy kis tájékoztatást, hogy mi is volt valójában, lehet - sőt majdnem biztos -, hogy én voltam a pancser, de mondom még egyszer, sajnos nem hallottam semmit.
Az első tiszta etap egész jól ment, tudtam tapadni az élmezőny végére, majd az újraindítást benéztem 3. fokozatban, utána pedig szétszakadt a mezőny 2 részre, majd a kiállások után majdnem teljesen. Jókor jöttem mindig a boxba, teljesen jónak tűnt a dolog, Mozart, Marcell és RPeti is eltűnt előlem, majd Ginger szélárnyékát kihasználva Gadfly-tól is eltudtam menni kicsit. Aztán az utolsó kiállásom előtt nem sokkal, elszállt a hang minden csatornáról, teljesen újra kellett volna indítani minden progit, de erre nem volt mód. Kijöttem utoljára is a boxba, ahol hibáztam egy keveset, így Gadfly valószínűleg megfog, de a 3. hely tartható lehetett volna. Aztán jött a sárga, mindenki eltépett az SC mellett, én maradtam a seggemen, kiindulva a múlthét pénteki tesztfutamból. Mivel nem hallottam semmit, ezért nem tudom, hogy mi lett volna a helyes, inkább tartottam magam a szabályokhoz, természetesen hirtelen mindenki rám sózott egy teljes kört, visszaestem a 7.-re, ezt követően pedig úgy döntöttem, hogy nem viszem végig, nem láttam volna értelmét 1 körös hátrányban szaladgálni.
Az utolsó sárgás történésekről majd valaki adhatna egy kis tájékoztatást, hogy mi is volt valójában, lehet - sőt majdnem biztos -, hogy én voltam a pancser, de mondom még egyszer, sajnos nem hallottam semmit.

Azazamaz #7
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4326
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Eredmények frissítve!
Grat Ginger
Grat Gadfly
Grat RPeti
Sajnos az utolsó előtti pitelést eltontottam, vagyis a kormány kapcsoló benyomtam a limitert de az kettőt "kattant", igy azzal a lendülettel ki is kapcsoltam es átléptem a határt es jött a 10mp-es stop&go igy a korai pit valamint a büntivel kaptam 2 kör hátrányt amit mar nem tudtam ledolgozni, pedig igy utólag valahol a 2. és 4. Hely valamelyikén végezhettem volna de ez most nem jött össze.
Grat mindenkinek aki végig ment, es hogy ilyen jó tempóban végig nyomtuk a futamot.
Grat Ginger

Grat Gadfly

Grat RPeti

Sajnos az utolsó előtti pitelést eltontottam, vagyis a kormány kapcsoló benyomtam a limitert de az kettőt "kattant", igy azzal a lendülettel ki is kapcsoltam es átléptem a határt es jött a 10mp-es stop&go igy a korai pit valamint a büntivel kaptam 2 kör hátrányt amit mar nem tudtam ledolgozni, pedig igy utólag valahol a 2. és 4. Hely valamelyikén végezhettem volna de ez most nem jött össze.
Grat mindenkinek aki végig ment, es hogy ilyen jó tempóban végig nyomtuk a futamot.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Iszonyatosan szepen mentetek, le a kalappal!!!
Akiben tuske van, aludjon ra ;) Ovast a szokasosan.
Akiben tuske van, aludjon ra ;) Ovast a szokasosan.

- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
@Gstyle
Visszanéztem mindkét esetet és elnézést kérek mindkettőért.
Az elsőnél azt hittem látod, hogy éppen arra készülök, hogy a vonal mellé terelgesselek szépen lassan, óvatosan, de a replay-ből látszik, hogy nem vettél észre hogy finoman közelítek. Egyetlen pici bemozdulásod volt, akkor értünk össze. Szerencsétlen eset volt, ekkora érintéstől nem is kellett volna befordulnia az autódnak, de sajnos megtörtént.
A második szitunál semmi szándékosság nem volt bennem, a pálya lehető legrosszabb pontján érintettelek meg (a T2 kijáratán a huplin). Előtte nem értem hozzád egyszer sem és nem is állt szándékomban bump draftolni. Ott akkor én még a dobogóért mentem és nagyon kellett volna sietnem nehogy leszakadjak az élen haladóktól
A verseny pompás volt egészen addig amíg az egyik zöld alatti pitelést el nem rontottam. Szerencsétlen volt az ív is, talán a tempó is nagy volt, nem mertem jobban ráfordítani az autót nehogy nekimenjek a pitkijárat falának, inkább továbbengedtem a szervizsávon. Ginger utolérhetetlen volt, de a 2. hely meglehetett volna talán.
Grat Ginger!
Grat Gadfly!
És mindenkinek, nem is emlékszem arra, hogy mikor piteltünk ennyit zöld alatt, ráadásul úgy, hogy a kiállásokból egy sárga sem lett. Szép volt fiúk!
Visszanéztem mindkét esetet és elnézést kérek mindkettőért.
Az elsőnél azt hittem látod, hogy éppen arra készülök, hogy a vonal mellé terelgesselek szépen lassan, óvatosan, de a replay-ből látszik, hogy nem vettél észre hogy finoman közelítek. Egyetlen pici bemozdulásod volt, akkor értünk össze. Szerencsétlen eset volt, ekkora érintéstől nem is kellett volna befordulnia az autódnak, de sajnos megtörtént.
A második szitunál semmi szándékosság nem volt bennem, a pálya lehető legrosszabb pontján érintettelek meg (a T2 kijáratán a huplin). Előtte nem értem hozzád egyszer sem és nem is állt szándékomban bump draftolni. Ott akkor én még a dobogóért mentem és nagyon kellett volna sietnem nehogy leszakadjak az élen haladóktól

A verseny pompás volt egészen addig amíg az egyik zöld alatti pitelést el nem rontottam. Szerencsétlen volt az ív is, talán a tempó is nagy volt, nem mertem jobban ráfordítani az autót nehogy nekimenjek a pitkijárat falának, inkább továbbengedtem a szervizsávon. Ginger utolérhetetlen volt, de a 2. hely meglehetett volna talán.
Grat Ginger!
Grat Gadfly!
És mindenkinek, nem is emlékszem arra, hogy mikor piteltünk ennyit zöld alatt, ráadásul úgy, hogy a kiállásokból egy sárga sem lett. Szép volt fiúk!
Peter Retkes
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Köszönöm a versenyt!
Egész jól alakultak a dolgok számomra. Az utsó újra rajtok nem sikerültek túl fényesen... 2× is állva hagyott Gadfly, hogy aztán egy körrel később centire együtt forduljunk a T2-ben... az kemény volt, de bíztam benne, hogy íven marad és ez így is volt. Nyilván a végén az a két sárga nem hiányzott, de visszanézve a dolgot Gstyle és RPeti között én nem láttam semmi olyat amit ne lehetne egy üveg sör mellett ledumálni: hülye szerencsétlen esetek sorozata, a szándékosság lekisebb jele nélkül. Remélem aludt egyet rá Gstyle is - Peti meg már a "rögtönítélő bíróság" döntései után azonnal elnézést kért, szóval no para.
Gstylenak még ennyit szeretnék mondani, hogy kevesen merték volna bevállalni ezt a versenykiírást a TC használat teljes tiltásával. Az autó ehhez túlságosan is bizonytalan volt a szervizutakon, de mint a mellékelt ábra mutatja - nonstop 3 zöld alatti teljes pit - a dolog, illetve a többiek felkészültsége téged igazolt. Bocs a kétségeimért és gratulálok mindenkinek!
...
A tegnapi verseny bebizonyította, hogy az oválversenyzésnek igen is helye van a MaSzim-on, mert kiválóan megy ez nekünk basszus... csak kell egy kis összeszokottság és rutin.

Gstylenak még ennyit szeretnék mondani, hogy kevesen merték volna bevállalni ezt a versenykiírást a TC használat teljes tiltásával. Az autó ehhez túlságosan is bizonytalan volt a szervizutakon, de mint a mellékelt ábra mutatja - nonstop 3 zöld alatti teljes pit - a dolog, illetve a többiek felkészültsége téged igazolt. Bocs a kétségeimért és gratulálok mindenkinek!

...
A tegnapi verseny bebizonyította, hogy az oválversenyzésnek igen is helye van a MaSzim-on, mert kiválóan megy ez nekünk basszus... csak kell egy kis összeszokottság és rutin.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Kezdeném azzal, hogy jövő hónapban fogom "ünnepelni" 5. évfordulómat az egyesületnél és mind ezidáig nem emlékszem egy olyan ovál futamra sem, ahol egy ekkora távot, ilyen kevés sárgával teljesítettünk volna (ha volt is ilyen, akkor én tuti nem voltam ott). 
Mivel az elmúlt napokban nem igazán volt idő készülni a futamra (mtcc, f1 előkészületek stb.), az időmérő előtti "teszten" érezhető volt, hogy a Target csapat tovább sodródott hátrafelé, így Ginger segítségét kértem 1-2 beállítási finomhangolásban, melytől kb. 1,5 tizedet sikerült gyorsulni, így Tommyval ismét az erős középmezőnybe zárkóztunk. Itt is szeretném még1x megköszönni Peti a segítséget!
Az időmérő a vártnál jobban sikerült számunkra, így némi reménnyel karöltve vágtunk neki a futamnak. A terv csupán annyi volt, hogy az autón 1 db karcolás se legyen, mivel tesztfutamon kiderült, hogy ha egy kicsit is sérül az autó, akkor javítást követően sem lesz már 100%-os (bár ezt megszokhattuk már). Az elején érezhető volt a "fiatalok" rutintalansága, mert elég vakmerő előzésekbe mentek bele (mint ha csak a korábbi oválos énemet láttam volna
), így inkább előreengedtünk mindenkit, hogy még véletlenül se keveredjünk semmi kalamajkába. Az első sárga utáni zöld szakaszon (amit kb. 2 órásra tippelek), jött ki igazán az autók/beállítások/pilóták közti eltérések. Ez a hosszú etap nagyon fárasztó volt, szerencsére Tommyval privibe végig tudtuk trécselni, így a figyelem sem lankadt.
Az utolsó sárgák rajtjainál sikerült Ginger mellett elmenni, de sok esélyem nem volt ellene, mert külső íven simán vissza tudta venni a pozíciót, így az utolsó körre összpontosítottam, hogy a hátsó egyenesben hát ha ki tudok törni szélárnyékból és megpróbálni ellene a lehetetlent, de végül túl kockázatos lett volna (félig lelógva vonal alá) a belső íven maradni, így inkább elengedtem a gázt, ami így is túl későn sikerült mert megingott az autóm és nem sokan múlott, hogy matricaként végezzem a palánkon.
Gratula a két R. Péternek a helyezésekért
, megmondom őszintén nem számítottam a 2. helyre, ami egyben a jelenlegi legjobb oválos helyezésem is (ha a tesztfutamot nem számítjuk bele).
Továbbá köszönet a bíróknak is! Szerintem levizsgázott ez a rendszer is oly annyira, hogy a jövőben már elképzelhetetlennek tartom, hogy online bírók nélkül fussunk ovál versenyeket.

Mivel az elmúlt napokban nem igazán volt idő készülni a futamra (mtcc, f1 előkészületek stb.), az időmérő előtti "teszten" érezhető volt, hogy a Target csapat tovább sodródott hátrafelé, így Ginger segítségét kértem 1-2 beállítási finomhangolásban, melytől kb. 1,5 tizedet sikerült gyorsulni, így Tommyval ismét az erős középmezőnybe zárkóztunk. Itt is szeretném még1x megköszönni Peti a segítséget!

Az időmérő a vártnál jobban sikerült számunkra, így némi reménnyel karöltve vágtunk neki a futamnak. A terv csupán annyi volt, hogy az autón 1 db karcolás se legyen, mivel tesztfutamon kiderült, hogy ha egy kicsit is sérül az autó, akkor javítást követően sem lesz már 100%-os (bár ezt megszokhattuk már). Az elején érezhető volt a "fiatalok" rutintalansága, mert elég vakmerő előzésekbe mentek bele (mint ha csak a korábbi oválos énemet láttam volna


Az utolsó sárgák rajtjainál sikerült Ginger mellett elmenni, de sok esélyem nem volt ellene, mert külső íven simán vissza tudta venni a pozíciót, így az utolsó körre összpontosítottam, hogy a hátsó egyenesben hát ha ki tudok törni szélárnyékból és megpróbálni ellene a lehetetlent, de végül túl kockázatos lett volna (félig lelógva vonal alá) a belső íven maradni, így inkább elengedtem a gázt, ami így is túl későn sikerült mert megingott az autóm és nem sokan múlott, hogy matricaként végezzem a palánkon.

Gratula a két R. Péternek a helyezésekért


Továbbá köszönet a bíróknak is! Szerintem levizsgázott ez a rendszer is oly annyira, hogy a jövőben már elképzelhetetlennek tartom, hogy online bírók nélkül fussunk ovál versenyeket.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Ahogy a dalba is írva van, "kicsit úgy érzem magam mint a durcás kis gyerek, kinek elvették a játékát!"
Nincs igazság, a legeslegjobb ovál versenyem volt amin valaha indultam, rohadjon meg a UPC, elvett tőlem egy dobogót, és ez nagyképűségnek tűnhet, de ki merem jelenteni.
Erőből voltam gyorsabb a mezőny nagy részénél(Köszi Sanyi a segítséget és közös tesztet), erőből utolértem egyedül egy 5 fős bolyt, ami szerintem nagy szó.
Olyan szinten feküdt az autó, hogy az hihetetlen.
Csak, hogy bizonyítsam, hogy nem beszélek hülyeséget, 12 kör előnyöm volt benzinben Gingerrel kivételével kb mindenkivel szemben. Olyat éreztem amit még soha, hogy most megeszek mindenkit.
Ez van, őszintén szólva sírni tudtam volna mikor elment a net. Sajnos nekem ez nem mindennapos lehetőség volt, de az élet most nem akarta, hogy jó legyen... :(
Még pár szó:
- hatalmas gratula, ez egy emberes verseny volt, nagyon szépen mentünk(többé kevésbe), az ilyenek miatt érdemes újra és újra megpróbálni az ovál versenyzést, fasza volt!!!!
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
És csak, hogy ne hazudtoljam meg magam, nem tudom szó nélkül hagyni:
Gstyle (nálad csak két eset volt, viszont majdnem beszartam mert előtte egy etapon át nem csináltál ilyet) és Finisher(számtalan), azt szeretném kérdezni miért volt jó, hogy orrba szájba támadtatok, mikor tök egyértelmű volt, hogy ha mögöttem maradtok akkor gyorsabbak vagyunk, érdekes Gadfly egyből felismerte és egyszer nem idegesített hátulról.... Amikor ti baszakodtatok körönként buktunk min 1-2 tizedet.
És Finisher megmondom őszintén nagyon durván kényszerítettelek arra, hogy kivűl kelljen maradnod, mert képtelen voltál ezt fölismerni... De TS-en nem akartam kis előadást tartani.
Gstyle (nálad csak két eset volt, viszont majdnem beszartam mert előtte egy etapon át nem csináltál ilyet) és Finisher(számtalan), azt szeretném kérdezni miért volt jó, hogy orrba szájba támadtatok, mikor tök egyértelmű volt, hogy ha mögöttem maradtok akkor gyorsabbak vagyunk, érdekes Gadfly egyből felismerte és egyszer nem idegesített hátulról.... Amikor ti baszakodtatok körönként buktunk min 1-2 tizedet.
És Finisher megmondom őszintén nagyon durván kényszerítettelek arra, hogy kivűl kelljen maradnod, mert képtelen voltál ezt fölismerni... De TS-en nem akartam kis előadást tartani.
Buchert Csaba
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Amennyire bizonytalan volt a set warm upon, annyira stabillá változott a futamon, kényelmes volt és kellemes. Ennek ellenére én már a 20. körben mindenhol zsibbadtam, első kiállásnál annyira elzsibbadtak a kezeim, hogy nem tudtam, hogy sikerült-e megnyomnom a pit limitert vagy nem. Mégsem ez volt a legnagyobb baj, hanem az, hogy ahogy metosz fogalmazta, nem tanultam meg rendesen a körítést, azt amit Zsinzsi miliméterre, ezredre vágott, ennek következtében valamiért 11 mpet álltam a boxban az első kiállásnál, így 3mp-cel Gingerék mögé jöttem vissza, "szerencsére" Dietrich leszakította nekem RPetit...vele valamilyen közepes tempót tudtunk jönni, én akkor már sajnos a második falkoccon is túl voltam, és csak alig tudtam 30.3akat-30.2ket menni fél és üres tankkal is egyedül. Köv. kiállás javítás, 13 mp. Aztán az azutáninál valami hasonlót csináltam, mint RPeti, csak én reménykedtem hogy be tudok még slisszanni a pitbe, de nem
Rommá tört, és megváltásnak éreztem...
Darvasi Marcell, gratula az első oválos futamodhoz, komolyan jól mentél! Én csak annyit kérnék, hogy legközelebb építs stabilabb setupot, ami szélárnyékban is jó, és igyekezz kevesebb akciót indítani, mert nekem az eleje emiatt kicsit túl izgalmas volt, és igyekeztem menekülni előled
De mondom, semmi rosszat nem tettél, és még így is teljesen korrekt voltál, de egy kicsit túl sokat lengtél az ívek között kanyarokban.
Ginger le a kalappal, ez most egy nagyon komplett csomag volt. De most komolyan, szerintem még sosem mentél ekkorát. Fekszik ez a mod, valld be
Remélem lesz idén Indy500, és jössz, hogy revansot vehessenek azok, akik mindig másodikok mögötted, apa!
Setup tanácsokat meg legközelebb nekem is adhatnál, nem csak Gadflynak, Mert RPetiből még egy jobb első guminyomást se tudtam kipréselni
Mondjuk nem volt baj a setemmel, de lehetett volna még jobb is 
Bazmeg Ginger, kurva nagy király vagy. Picsába.


Darvasi Marcell, gratula az első oválos futamodhoz, komolyan jól mentél! Én csak annyit kérnék, hogy legközelebb építs stabilabb setupot, ami szélárnyékban is jó, és igyekezz kevesebb akciót indítani, mert nekem az eleje emiatt kicsit túl izgalmas volt, és igyekeztem menekülni előled

Ginger le a kalappal, ez most egy nagyon komplett csomag volt. De most komolyan, szerintem még sosem mentél ekkorát. Fekszik ez a mod, valld be






Bazmeg Ginger, kurva nagy király vagy. Picsába.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Hát azért az "Előtte nem értem hozzád egyszer sem.." mondatrész nem teljesen valós, mivel a 221. kör elején és a 233. kör végén is kellett korrigálnom, mert meglöktél.RPeti írta:@Gstyle
Visszanéztem mindkét esetet és elnézést kérek mindkettőért.
Az elsőnél azt hittem látod, hogy éppen arra készülök, hogy a vonal mellé terelgesselek szépen lassan, óvatosan, de a replay-ből látszik, hogy nem vettél észre hogy finoman közelítek. Egyetlen pici bemozdulásod volt, akkor értünk össze. Szerencsétlen eset volt, ekkora érintéstől nem is kellett volna befordulnia az autódnak, de sajnos megtörtént.
A második szitunál semmi szándékosság nem volt bennem, a pálya lehető legrosszabb pontján érintettelek meg (a T2 kijáratán a huplin). Előtte nem értem hozzád egyszer sem és nem is állt szándékomban bump draftolni. Ott akkor én még a dobogóért mentem és nagyon kellett volna sietnem nehogy leszakadjak az élen haladóktól![]()
A verseny pompás volt egészen addig amíg az egyik zöld alatti pitelést el nem rontottam. Szerencsétlen volt az ív is, talán a tempó is nagy volt, nem mertem jobban ráfordítani az autót nehogy nekimenjek a pitkijárat falának, inkább továbbengedtem a szervizsávon. Ginger utolérhetetlen volt, de a 2. hely meglehetett volna talán.
Grat Ginger!
Grat Gadfly!
És mindenkinek, nem is emlékszem arra, hogy mikor piteltünk ennyit zöld alatt, ráadásul úgy, hogy a kiállásokból egy sárga sem lett. Szép volt fiúk!
Mindazonáltal az utolsó kilökés előtt 2x szaladtál rá a kocsim jobb hátuljára, egyszer meglöktél, a következőben éppen hogy nem volt kocc, a harmadik ugyanolyan mozgásnál megforgattál.
Az érdekes az hogy mindannyiszor nulláról akartál kivágni mögülem.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég