- Erik Czakoi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 40
- Csatlakozott: szer. jún. 12, 2013 11:37 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Köszönöm emberek hogy részt vehettem a GT-Bajnokságba,Köszönöm de több versenyen nem indulok.
Számomra ez csak kilódás nem versenyzés,ennek nincs értelme,no meg még ez a szar RFE PLUGIN HMMMM,ez csodálatos. Az autó száraz pályán nehezen kanyarodik nem még essőbe.Amugy bocsánatot kérek Giorgio a versenyen,az autóm egyszerüen vékkép nem kanyarodott ! Mégegszer is bocsi...
Továbi jó versenyzés kivánok mindenkinek,sziasztok...
Számomra ez csak kilódás nem versenyzés,ennek nincs értelme,no meg még ez a szar RFE PLUGIN HMMMM,ez csodálatos. Az autó száraz pályán nehezen kanyarodik nem még essőbe.Amugy bocsánatot kérek Giorgio a versenyen,az autóm egyszerüen vékkép nem kanyarodott ! Mégegszer is bocsi...
Továbi jó versenyzés kivánok mindenkinek,sziasztok...
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 212
- Csatlakozott: vas. jún. 24, 2012 4:30 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Na szóval..
Hogy beigazolódjon,ami szokott.
Bajnokság előtt jövök meg minden, aztán elromlik a kormány is és itt kb vége is van a szimulátoros pályafutásomnak.:D
Hogy beigazolódjon,ami szokott.
Bajnokság előtt jövök meg minden, aztán elromlik a kormány is és itt kb vége is van a szimulátoros pályafutásomnak.:D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
80 perccel rajt után, 10 perccel a vége előtt ez a szájbakúrt rfactor működése leáll. JEEEEE...... Megint ez a buzi semmire nem jó rfe plugin baszakodik mint tavaly az F1 alatt??
Molnár Dániel #99






-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Ezt benéztem a 7 kanyart szinte minden kanyarban"vágtam" rosszul értelmeztem
várom a büntit a köv. futamra

Balogh András
- Tommy78
- Hozzászólások: 4326
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Grat srácok, nehezen indult, de élveztem!
Az első futam után félve indultam neki, hogy jesszus, mi lesz itt velem komolyabb tesztek nélkül, de aztán minden jól ment. Ha nem felejtem el átállítani a tankolást, hogy rátöltse a cuccot, ne cserélje, akkor simán dobogó, talán akár első, bár inkább második hely.
Erre a kifagyásra megoldást kellene találni, mert nekem még sose volt olyan, asszem max F1 alatt, hogy amint rF-ből kiléptem, a működés leállt, s most meg Dancinak 80 perc után. Szerintem páran úgy szint mérgesek lettek volna.
Még egyszer grat, főleg Norbinak!
Az első futam után félve indultam neki, hogy jesszus, mi lesz itt velem komolyabb tesztek nélkül, de aztán minden jól ment. Ha nem felejtem el átállítani a tankolást, hogy rátöltse a cuccot, ne cserélje, akkor simán dobogó, talán akár első, bár inkább második hely.
Erre a kifagyásra megoldást kellene találni, mert nekem még sose volt olyan, asszem max F1 alatt, hogy amint rF-ből kiléptem, a működés leállt, s most meg Dancinak 80 perc után. Szerintem páran úgy szint mérgesek lettek volna.
Még egyszer grat, főleg Norbinak!

- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
rFactor F*ken működése leállt!
Tommy van valami logfile amiben megjegyzi miért fagyott ki ez a szar fos hulladék?????? Eddig soha semmi ilyen bajom nem volt, de most amikor MISI belépet Q1-en kifagyott aztán versenyen sztem semmi nem történt és ismét kifagyott, szétb*sz az ideg





Tommy van valami logfile amiben megjegyzi miért fagyott ki ez a szar fos hulladék?????? Eddig soha semmi ilyen bajom nem volt, de most amikor MISI belépet Q1-en kifagyott aztán versenyen sztem semmi nem történt és ismét kifagyott, szétb*sz az ideg



Manchester United
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
A verseny egész jó volt, az utolsó esős szakaszon volt egy megforgásom ami anniyra nem volt nagy időveszteség.Az első 10-ben szerettem volna végezni de nem gondoltam, hogy szinte mindenki 2 kiállással megcsinálja, úgyhogy a 12. hely így kicsit csalódás, mert 2 kiállással sikerülhetett volnaBandika írta:Ezt benéztem a 7 kanyart szinte minden kanyarban"vágtam" rosszul értelmeztemvárom a büntit a köv. futamra

Na meg a szabályfélreértelmezés balfa.. vagyok

Grat a célba érkezőknek
Balogh András
- Tommy78
- Hozzászólások: 4326
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Hiba üzenetet tartalmazó log fajlt csak akkor készít az rFactor ha engedélyezve van ez az opció.
Amit ugy lehet bekapcsolni, ha az rF indító exéjének a parancs ikonján jobb klikk, tulajdonságok majd a hivatkozás után "...rFactor.exe" szóköz majd beirod, hogy trace=3
A log fajlt a UserData/Log mappaba menti trace.txt néven.
Amit ugy lehet bekapcsolni, ha az rF indító exéjének a parancs ikonján jobb klikk, tulajdonságok majd a hivatkozás után "...rFactor.exe" szóköz majd beirod, hogy trace=3
A log fajlt a UserData/Log mappaba menti trace.txt néven.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Q1&Q2: pihi a pitben 
Race:
Úgy néz ki, hogy jó lesz ez az egy soros rajt, mert a mezőny végéről sem volt érezhető semmi féle feltorlódás.
Mivel nem teszteltem így taktika sem volt, csupán annyi, h gyorsan megnéztem hány kört bír a gumi és ehhez mérten tankoltam meg a kocsit. Az autóm meglepően jól viselkedett száraz körülmények között, így ennek hatására fokozatosan lépkedtem felfelé. A vizes aszfalton viszont már korántsem volt így mert az esős időszakokban stagnálás volt. Összességében jó futam volt, mert mindig megvoltak azok az apró momentumok, melyek repítették az időt.
Gratula mindenkinek akik végigmentek ill. külön grat, hogy sárga nélkül teljesítettük a távot.
Akik kiestek, azoknak fel a fejjel! Össze kéne gyűjteni, hogy kik voltak azok akiknek hasonló módon "lefagyott az rFactor" és ezeknél a versenyzőknél megvizsgálni, hogy milyen azonosság van köztük ill. eltérések azokhoz képest, akik nem fagytak ki.
Nekem szerencsére sosem szoktak ilyen fagyásaim lenni (más MOD-oknál sem). Amit használok:
folytatás az MTCC csevegőben..... LINK

Race:
Úgy néz ki, hogy jó lesz ez az egy soros rajt, mert a mezőny végéről sem volt érezhető semmi féle feltorlódás.

Gratula mindenkinek akik végigmentek ill. külön grat, hogy sárga nélkül teljesítettük a távot.

Akik kiestek, azoknak fel a fejjel! Össze kéne gyűjteni, hogy kik voltak azok akiknek hasonló módon "lefagyott az rFactor" és ezeknél a versenyzőknél megvizsgálni, hogy milyen azonosság van köztük ill. eltérések azokhoz képest, akik nem fagytak ki.
Nekem szerencsére sosem szoktak ilyen fagyásaim lenni (más MOD-oknál sem). Amit használok:
folytatás az MTCC csevegőben..... LINK
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Nekem nincs szerencsem ebben a bajnoksagban...
Az elso verseny jol kezdodott, kifagytam.
Most is jol kezdodott, utolso elotti helyrol a jo box taktikaval mar 12. voltam, amikor eleredt az eso. Gondoltam, felteszem az esogumit, megyek be a boxba, erre megcsuszik az auto es telibe trafalom a betonfalat, amitol meghal a motor
Remelem kovetkezokor tobb szerencsem lessz...

Az elso verseny jol kezdodott, kifagytam.
Most is jol kezdodott, utolso elotti helyrol a jo box taktikaval mar 12. voltam, amikor eleredt az eso. Gondoltam, felteszem az esogumit, megyek be a boxba, erre megcsuszik az auto es telibe trafalom a betonfalat, amitol meghal a motor

Remelem kovetkezokor tobb szerencsem lessz...
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Időmérő:
A Q1-ben sikerült egy olyan kört összeraknom amilyet eddig még soha, de a
Q2-ben a megtett fél kör után a boxba visszatérést követően az rfactor.exe működése leállt, így mért kör hiányában a 10. helyről várhattam a rajtot. Tovább bosszantott a dolog, hogy a TS nem akart megfelelően működni, hiába nyomtam a gombot nem tudtam beszélni. (Csak a futam után sikerült orvosolnom.)
Futam:
A rajt sima volt, de ezzel az új rendszerrel nem is lehetett ezen a pályán sok pozíciót nyerni, meg is tartottam a 10. helyemet. Innentől a teli kocsival próbáltam amennyire csak tudtam menni előre, de erő hiányában elég nehezen tudtam áthámozni magam az előttem lévőkön, aminek következtében le is szakadtam az élbolyról. Az első kiállást azonban az előttem lévőkhöz képest később ejtettem meg, még vezettem is ekkor, majd a második etapban féltankkal kinyomtam az autó szemét. Így a második pitelést követően már a 4. helyért küzdöttem a hideg gumikon Giorgioval. Próbáltam kemény lenni mert tudtam, hogy ha nem fogom őt vissza, elveszíthetem vele a harcot. Sikerült is a nagy csaták árán előtte maradnom, majd a futam vége felé Dodi váratlanul a boxba látogatott a 2. helyről, így a dobogó legalsó alsó fokát megörökölhettem Voodoo és Norbi mögött.
Összességében kevésbé eseménydús futam volt mint a szezonnyitó, de mindig volt mire odafigyelni. Számomra alakulhatott volna egy kicsit jobban is a verseny, mert az időmérős baki nem hiányzott.
Gratulálok Voodoonak
és Norbinak
az elért helyezéseikért!
Valamint minden célba érkezőnek, a kényelmetlen korcsolyázásokkal tűzdelt futam, sárga zászlós periódus nélküli teljesítéséért!

A Q1-ben sikerült egy olyan kört összeraknom amilyet eddig még soha, de a
Q2-ben a megtett fél kör után a boxba visszatérést követően az rfactor.exe működése leállt, így mért kör hiányában a 10. helyről várhattam a rajtot. Tovább bosszantott a dolog, hogy a TS nem akart megfelelően működni, hiába nyomtam a gombot nem tudtam beszélni. (Csak a futam után sikerült orvosolnom.)
Futam:
A rajt sima volt, de ezzel az új rendszerrel nem is lehetett ezen a pályán sok pozíciót nyerni, meg is tartottam a 10. helyemet. Innentől a teli kocsival próbáltam amennyire csak tudtam menni előre, de erő hiányában elég nehezen tudtam áthámozni magam az előttem lévőkön, aminek következtében le is szakadtam az élbolyról. Az első kiállást azonban az előttem lévőkhöz képest később ejtettem meg, még vezettem is ekkor, majd a második etapban féltankkal kinyomtam az autó szemét. Így a második pitelést követően már a 4. helyért küzdöttem a hideg gumikon Giorgioval. Próbáltam kemény lenni mert tudtam, hogy ha nem fogom őt vissza, elveszíthetem vele a harcot. Sikerült is a nagy csaták árán előtte maradnom, majd a futam vége felé Dodi váratlanul a boxba látogatott a 2. helyről, így a dobogó legalsó alsó fokát megörökölhettem Voodoo és Norbi mögött.
Összességében kevésbé eseménydús futam volt mint a szezonnyitó, de mindig volt mire odafigyelni. Számomra alakulhatott volna egy kicsit jobban is a verseny, mert az időmérős baki nem hiányzott.
Gratulálok Voodoonak


Valamint minden célba érkezőnek, a kényelmetlen korcsolyázásokkal tűzdelt futam, sárga zászlós periódus nélküli teljesítéséért!


- Fekete Misi
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 308
- Csatlakozott: pén. júl. 13, 2012 1:00 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Ne haragudj Giorgio
Eleve azt hittem, hogy quali-n van a szerver, így ha megpróbálok fellépni, úgyis kiírja, hogy closed, meg azért nagyjából néztem az órát a gépemen, hogy mikor telik le az idő, és sajnos 20on pár mp-et tévedtem, mert még ment a kvali. Sajnálom, hogy emiatt elcsesztem a versenyedet
Nálam úgy nézett ki a tegnapi futam, hogy a setup amit Gadfly küldött baromi jó volt, a WU-on sikerült hozzászokni, tetszett is, meg minden. Aztán a futamon mire áthámoztam magam az előttem lévőkön, addigra Gadflyék már messze voltak, és mivel hasonló volt a tempónk, körönként 1-2 tizedeket kaptam tőlük, így esélyem se volt utol érni őket. Kocsikáztam szépen, Mugen meghajtott rendesen, az utolsó, boxkiállás előtti körömben megelőzött, mert a védekezésben a gumijaim felmondták a szolgálatot, plusz úgyis tudtam hogy ki kell jönnöm, nem erősködtem, nehogy összeütközzünk, vagy valami. Kiállás után sikerült Mugent visszaelőzni, aztán jöttek a felhők, én gondoltam egy merészet és kijöttem vizesért. Ez kb 2-3 körig működött, utána viszont nem vizesedett, hanem száradt a pálya, úgyhogy be kellett iktatnom egy plusz cserét. Ezzel vissza is estem a 15-16. helyre, de utána sikerült felkapaszkodnom a 13.-ra, amikor is a 12. helyért való csatában egyszercsak lerakott tálcára a 4es kanyarban, viszont az irányítást még mindig megvolt a kocsi felett, gyorsan lehúzódtam balra a kavicságyba. Már éppen nyomtam volna a feladatkezelőt, hogy leállítom az rF-t, de rápróbáltam, hogy visszaenged-e, és igen. Csak addigra már mindenki elment mellettem
Megint a 16. helyen kötöttem ki.
Aztán már nem emlékszem, hogy a 14. helyezett CsaB-tól hogy kaptam egy kört, de sztem valami pitelés lehetett a dologban, a lényeg a lényeg, hogy 15.ként utolértem, de ugye egy kör hátrányban, ami miatt be is mondtam TS-en, hogy nem előzöm meg, menjen nyugodtan. Aztán kezdtem megunni, hogy sokkal gyorsabb vagyok mint Ő, még volt 8 kör a következő pitelésemig, el akartam menni, de nem engedett, innentől kezdve ugye körhátrányban nem akartam versenyezni vele, nehogy összeütközzünk és akkor kapok a következő futamra egy büntit. Pechemre 2 körrel a pitelésem előtt ment ki a boxba.
Ezután versenyben is sikerült megelőznöm, jött az esőcske, gondoltam egy merészet, mondom 15. helyen vagyok, körhátrányban az előttem lévőtől, kimegyek a boxba cserélni, hátha nyerek 1-2 pozíciót. Beálltam a boxba, kiírta, hogy fuel 15 mp, tyres 25, repair 66 mp. Itt nyúltam az Esc billentyűért :D
Igazából ha nincs az eltaktikázás, meg a tálcára rakás, akkor se tudtam volna sztem a 10.nél előrébb végezni, így annyira nem vagyok szomorú. Inkább azért, mert ezt a pályát imádom, ismerem, rengeteget mentem rajta. Na de majd legközelebb
Grat a dobogósoknak, és hogy sárga nélkül lehoztuk a versenyt.


Nálam úgy nézett ki a tegnapi futam, hogy a setup amit Gadfly küldött baromi jó volt, a WU-on sikerült hozzászokni, tetszett is, meg minden. Aztán a futamon mire áthámoztam magam az előttem lévőkön, addigra Gadflyék már messze voltak, és mivel hasonló volt a tempónk, körönként 1-2 tizedeket kaptam tőlük, így esélyem se volt utol érni őket. Kocsikáztam szépen, Mugen meghajtott rendesen, az utolsó, boxkiállás előtti körömben megelőzött, mert a védekezésben a gumijaim felmondták a szolgálatot, plusz úgyis tudtam hogy ki kell jönnöm, nem erősködtem, nehogy összeütközzünk, vagy valami. Kiállás után sikerült Mugent visszaelőzni, aztán jöttek a felhők, én gondoltam egy merészet és kijöttem vizesért. Ez kb 2-3 körig működött, utána viszont nem vizesedett, hanem száradt a pálya, úgyhogy be kellett iktatnom egy plusz cserét. Ezzel vissza is estem a 15-16. helyre, de utána sikerült felkapaszkodnom a 13.-ra, amikor is a 12. helyért való csatában egyszercsak lerakott tálcára a 4es kanyarban, viszont az irányítást még mindig megvolt a kocsi felett, gyorsan lehúzódtam balra a kavicságyba. Már éppen nyomtam volna a feladatkezelőt, hogy leállítom az rF-t, de rápróbáltam, hogy visszaenged-e, és igen. Csak addigra már mindenki elment mellettem

Aztán már nem emlékszem, hogy a 14. helyezett CsaB-tól hogy kaptam egy kört, de sztem valami pitelés lehetett a dologban, a lényeg a lényeg, hogy 15.ként utolértem, de ugye egy kör hátrányban, ami miatt be is mondtam TS-en, hogy nem előzöm meg, menjen nyugodtan. Aztán kezdtem megunni, hogy sokkal gyorsabb vagyok mint Ő, még volt 8 kör a következő pitelésemig, el akartam menni, de nem engedett, innentől kezdve ugye körhátrányban nem akartam versenyezni vele, nehogy összeütközzünk és akkor kapok a következő futamra egy büntit. Pechemre 2 körrel a pitelésem előtt ment ki a boxba.
Ezután versenyben is sikerült megelőznöm, jött az esőcske, gondoltam egy merészet, mondom 15. helyen vagyok, körhátrányban az előttem lévőtől, kimegyek a boxba cserélni, hátha nyerek 1-2 pozíciót. Beálltam a boxba, kiírta, hogy fuel 15 mp, tyres 25, repair 66 mp. Itt nyúltam az Esc billentyűért :D
Igazából ha nincs az eltaktikázás, meg a tálcára rakás, akkor se tudtam volna sztem a 10.nél előrébb végezni, így annyira nem vagyok szomorú. Inkább azért, mert ezt a pályát imádom, ismerem, rengeteget mentem rajta. Na de majd legközelebb

Grat a dobogósoknak, és hogy sárga nélkül lehoztuk a versenyt.
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
@ Erik
Sztem Kopival keversz, mert én nem emlékszek, h találkoztunk volna a pályán.
@ Misi
Te pedig sztem Gilbertot akartál írni, mert nekem semmi hátrányt nem okoztál
Időmérőről és a futamról pedig:
Q1,Q2:
Q1-ben sikerült közel azt futnom ami benne volt a setupban és az autóban, és Q2-ben a teli tankkal is elég jó kört tudtam összerakni.
Race:
Teli tanknak meglett a hátránya rajtnál, hideg gumikon korcsolyáztam össze vissza és alig tudtam elfordulni, így elég gyorsan a 9. helyen találtam magam. Pár kör múlva aztán a gumik már kezdtek jól muzsikálni, itt viszont a forgalom miatt nem tudtam jobb tempót menni, aztán úgy döntöttem 2-3 körrel hamarabb jövök a tervezettnél, nem szenvedek a kopott gumikon, és tankolni sem tankoltam sokat szóval itt tudtam nyerni pár pozíciót. Kiállás után a fél tankkal már jó tempót tudtam menni, csatáztunk egy keveset Voodooval, sikerült is megelőznöm és kezdtem elszakadni, amikor megjött az eső, ami nagyon nem tetszett az autónak. Első pár kör még tűrhető is volt de ahogy egyre vizesebb lett a pálya folyamatosan hűltek a gumik és visszalassultam eléggé, így Voodoo vissza tudott előzni, aztán a száradó pályán ismét kezdtem gyorsulni. Próbáltam a lehető legkésőbb kijönni az utolsó kiállásra mert tudtam, h a gumik fél óránál többet nem nagyon bírnak, de olyan 28 perccel a vége előtt kénytelen voltam kijönni mert teljesen elfogytak a gumik és sikerült elszámolnom mennyit kell tankolnom a hátralévő fél órára. Kiállás után tudtam, h még van előttem 1-2 ember, akinek jönni kell így próbáltam csökkenteni a lemaradásom és Turi kiállása után utol értem őt és a már meleg gumikon sikerült is elmennem mellette, de aztán visszaelőzött és a 3. kanyarban teljesen más féktávot használtunk emiatt kiengedtem a kavicságyba az autót, amivel buktam kb. 8 mp-et. A végét aztán nagyon spórolósra kellett vennem a benzin miatt, ami az utolsó kanyarban ki is figyott, így 4. helyett a 6. helyen sikerült átgurulnom a célvonalon.
Összeségében utálom ezt a pályát, szóval ha verseny előtt vki azt mondja 6. hely még ki is békülök vele, bár így utólag a benzin miatt kicsit csalódás, h nem lett meg a 4. hely, de innentől már csak jobb pályák jönnek számomra ennél, úgyh remélem rosszabb már nem lesz
Grat Voodoo
Norbi
és Turi
és minden célba érőnek!
Sztem Kopival keversz, mert én nem emlékszek, h találkoztunk volna a pályán.
@ Misi
Te pedig sztem Gilbertot akartál írni, mert nekem semmi hátrányt nem okoztál

Időmérőről és a futamról pedig:
Q1,Q2:
Q1-ben sikerült közel azt futnom ami benne volt a setupban és az autóban, és Q2-ben a teli tankkal is elég jó kört tudtam összerakni.
Race:
Teli tanknak meglett a hátránya rajtnál, hideg gumikon korcsolyáztam össze vissza és alig tudtam elfordulni, így elég gyorsan a 9. helyen találtam magam. Pár kör múlva aztán a gumik már kezdtek jól muzsikálni, itt viszont a forgalom miatt nem tudtam jobb tempót menni, aztán úgy döntöttem 2-3 körrel hamarabb jövök a tervezettnél, nem szenvedek a kopott gumikon, és tankolni sem tankoltam sokat szóval itt tudtam nyerni pár pozíciót. Kiállás után a fél tankkal már jó tempót tudtam menni, csatáztunk egy keveset Voodooval, sikerült is megelőznöm és kezdtem elszakadni, amikor megjött az eső, ami nagyon nem tetszett az autónak. Első pár kör még tűrhető is volt de ahogy egyre vizesebb lett a pálya folyamatosan hűltek a gumik és visszalassultam eléggé, így Voodoo vissza tudott előzni, aztán a száradó pályán ismét kezdtem gyorsulni. Próbáltam a lehető legkésőbb kijönni az utolsó kiállásra mert tudtam, h a gumik fél óránál többet nem nagyon bírnak, de olyan 28 perccel a vége előtt kénytelen voltam kijönni mert teljesen elfogytak a gumik és sikerült elszámolnom mennyit kell tankolnom a hátralévő fél órára. Kiállás után tudtam, h még van előttem 1-2 ember, akinek jönni kell így próbáltam csökkenteni a lemaradásom és Turi kiállása után utol értem őt és a már meleg gumikon sikerült is elmennem mellette, de aztán visszaelőzött és a 3. kanyarban teljesen más féktávot használtunk emiatt kiengedtem a kavicságyba az autót, amivel buktam kb. 8 mp-et. A végét aztán nagyon spórolósra kellett vennem a benzin miatt, ami az utolsó kanyarban ki is figyott, így 4. helyett a 6. helyen sikerült átgurulnom a célvonalon.
Összeségében utálom ezt a pályát, szóval ha verseny előtt vki azt mondja 6. hely még ki is békülök vele, bár így utólag a benzin miatt kicsit csalódás, h nem lett meg a 4. hely, de innentől már csak jobb pályák jönnek számomra ennél, úgyh remélem rosszabb már nem lesz

Grat Voodoo



Illés György


- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
@MISIFekete Misi írta:Ne haragudj GiorgioEleve azt hittem, hogy quali-n van a szerver, így ha megpróbálok fellépni, úgyis kiírja, hogy closed, meg azért nagyjából néztem az órát a gépemen, hogy mikor telik le az idő, és sajnos 20on pár mp-et tévedtem, mert még ment a kvali. Sajnálom, hogy emiatt elcsesztem a versenyedet
![]()
Nálam úgy nézett ki a tegnapi futam, hogy a setup amit Gadfly küldött baromi jó volt, a WU-on sikerült hozzászokni, tetszett is, meg minden. Aztán a futamon mire áthámoztam magam az előttem lévőkön, addigra Gadflyék már messze voltak, és mivel hasonló volt a tempónk, körönként 1-2 tizedeket kaptam tőlük, így esélyem se volt utol érni őket. Kocsikáztam szépen, Mugen meghajtott rendesen, az utolsó, boxkiállás előtti körömben megelőzött, mert a védekezésben a gumijaim felmondták a szolgálatot, plusz úgyis tudtam hogy ki kell jönnöm, nem erősködtem, nehogy összeütközzünk, vagy valami. Kiállás után sikerült Mugent visszaelőzni, aztán jöttek a felhők, én gondoltam egy merészet és kijöttem vizesért. Ez kb 2-3 körig működött, utána viszont nem vizesedett, hanem száradt a pálya, úgyhogy be kellett iktatnom egy plusz cserét. Ezzel vissza is estem a 15-16. helyre, de utána sikerült felkapaszkodnom a 13.-ra, amikor is a 12. helyért való csatában egyszercsak lerakott tálcára a 4es kanyarban, viszont az irányítást még mindig megvolt a kocsi felett, gyorsan lehúzódtam balra a kavicságyba. Már éppen nyomtam volna a feladatkezelőt, hogy leállítom az rF-t, de rápróbáltam, hogy visszaenged-e, és igen. Csak addigra már mindenki elment mellettemMegint a 16. helyen kötöttem ki.
Aztán már nem emlékszem, hogy a 14. helyezett CsaB-tól hogy kaptam egy kört, de sztem valami pitelés lehetett a dologban, a lényeg a lényeg, hogy 15.ként utolértem, de ugye egy kör hátrányban, ami miatt be is mondtam TS-en, hogy nem előzöm meg, menjen nyugodtan. Aztán kezdtem megunni, hogy sokkal gyorsabb vagyok mint Ő, még volt 8 kör a következő pitelésemig, el akartam menni, de nem engedett, innentől kezdve ugye körhátrányban nem akartam versenyezni vele, nehogy összeütközzünk és akkor kapok a következő futamra egy büntit. Pechemre 2 körrel a pitelésem előtt ment ki a boxba.
Ezután versenyben is sikerült megelőznöm, jött az esőcske, gondoltam egy merészet, mondom 15. helyen vagyok, körhátrányban az előttem lévőtől, kimegyek a boxba cserélni, hátha nyerek 1-2 pozíciót. Beálltam a boxba, kiírta, hogy fuel 15 mp, tyres 25, repair 66 mp. Itt nyúltam az Esc billentyűért :D
Igazából ha nincs az eltaktikázás, meg a tálcára rakás, akkor se tudtam volna sztem a 10.nél előrébb végezni, így annyira nem vagyok szomorú. Inkább azért, mert ezt a pályát imádom, ismerem, rengeteget mentem rajta. Na de majd legközelebb![]()
Grat a dobogósoknak, és hogy sárga nélkül lehoztuk a versenyt.
Az mint Giorgio is említette én voltam, de rád nem haragszom hiszen nem a te hibád ez egyértelmű, az rfactorral van a bajom Tommy millió órát belerak hogy összehozzon egy ilyen kiválló modot, és ez a ....... meg kicsesz velünk, mert mint olvasom többen voltunk akiknek kifagyott.
U.i: GRAT Voodoo Norbi és persze Turinak aki legalább viszi a csapatot a hátán!

Manchester United
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Q1: Első gondolatom az volt, hogy nem indulok az időmérőn, de aztán látván, hogy mennyien nem mennek mégis bele vágtam lesz ami lesz. Jó döntésnek bizonyult, bár a setup a versenyre volt állítva sikerült rajta a lehető legstabilabbat mennem.
Race: Picit bíztam a szárazabb időben, annak ellenére, hogy a settet picit az esős felé vittem el, de ez is bejött. Olyan fainul be sikerült lőnöm, hogy relatíve simán végig mentem a száraz gumival az eső ellenére is. Picit jobban kellett koncentrálni, de az a 415 tesztkör az meghozta jótékony hatását a stabilitásra és hogy nem ért semmiképpen váratlanul az autó viselkedése a vizes aszfalton.
Így a mezőny egy részével szemben akik közvetlen előttem és körülöttem voltak sikerült szinte 1 kört faragnom, de a végére Misivel végül elég szoros lett. Tudtam meddig tudom húzni és bíztam benne, hogy van még neki is egy boxkiállás. Igaz arra nem számoltam, hogy feladja, de kézben tartottam a futamom.
Bíztam ebben a változatos időben, mert tudtam hogy sokan nem készültek erre úgy mint én és bejött. Bejött a gumiválasztás, a boxtaktika, minden.
Kb ide vártam magam ahol célba értem /2-3 ember kiesését leszámítva akik előttem maradtak volna ha nincs pc-s gondjuk/.
Gratulálok mindenkinek !!

Race: Picit bíztam a szárazabb időben, annak ellenére, hogy a settet picit az esős felé vittem el, de ez is bejött. Olyan fainul be sikerült lőnöm, hogy relatíve simán végig mentem a száraz gumival az eső ellenére is. Picit jobban kellett koncentrálni, de az a 415 tesztkör az meghozta jótékony hatását a stabilitásra és hogy nem ért semmiképpen váratlanul az autó viselkedése a vizes aszfalton.
Így a mezőny egy részével szemben akik közvetlen előttem és körülöttem voltak sikerült szinte 1 kört faragnom, de a végére Misivel végül elég szoros lett. Tudtam meddig tudom húzni és bíztam benne, hogy van még neki is egy boxkiállás. Igaz arra nem számoltam, hogy feladja, de kézben tartottam a futamom.
Bíztam ebben a változatos időben, mert tudtam hogy sokan nem készültek erre úgy mint én és bejött. Bejött a gumiválasztás, a boxtaktika, minden.

Kb ide vártam magam ahol célba értem /2-3 ember kiesését leszámítva akik előttem maradtak volna ha nincs pc-s gondjuk/.
Gratulálok mindenkinek !!

- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Q1: Csak arra figyeltem , hogy bennt legyek a top 10-ben nem erőltettem , sikerült.
Q2: Mivel nem számoltam ki hogy mennyi benya kell a versenyre teli puttonnyal mentem , meglepődtem hogy sikerült megnyerni.
Race : Jól jöttem el a rajtnál , Norbival együtt el tudtunk szakadni a mezőnytől , de folyamatosan nyomás alatt tartott 1-2 mp között ingázott a külömbség. Boxnál neki más volt a taktikája így elém jött vissza majd egy 10 mp előnyt ki is autózott ekkor látszott más taktikán vagyunk. Nem figyeltem másra mint hogy tartsam az optimális tempóm és a végén meglátjuk ki hogy játszott a benzinnel. Az első vizes szakasz kicsit izgalmas volt , de 1-2 kör alatt ráéreztem hogy is kell menni és nem volt nagyobb hibám benne. Utolsó boxnál kiderült , hogy első helyre tudok visszajönni , és volt egy 9-10 mp-s előnyöm amit csak be kelett osztanom a végéig , és még jött egy esős szakasz , nem kockáztattam. Sikerült megnyernem a 2. versenyt a szezonban aminek nagyon örülök.
Grat mindenkinek !

Q2: Mivel nem számoltam ki hogy mennyi benya kell a versenyre teli puttonnyal mentem , meglepődtem hogy sikerült megnyerni.

Race : Jól jöttem el a rajtnál , Norbival együtt el tudtunk szakadni a mezőnytől , de folyamatosan nyomás alatt tartott 1-2 mp között ingázott a külömbség. Boxnál neki más volt a taktikája így elém jött vissza majd egy 10 mp előnyt ki is autózott ekkor látszott más taktikán vagyunk. Nem figyeltem másra mint hogy tartsam az optimális tempóm és a végén meglátjuk ki hogy játszott a benzinnel. Az első vizes szakasz kicsit izgalmas volt , de 1-2 kör alatt ráéreztem hogy is kell menni és nem volt nagyobb hibám benne. Utolsó boxnál kiderült , hogy első helyre tudok visszajönni , és volt egy 9-10 mp-s előnyöm amit csak be kelett osztanom a végéig , és még jött egy esős szakasz , nem kockáztattam. Sikerült megnyernem a 2. versenyt a szezonban aminek nagyon örülök.

Grat mindenkinek !
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis RC 2014.01.23. 19.30
Bírói döntések kiírásra kerültek!
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."

"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."

- Tommy78
- Hozzászólások: 4326
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég