- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Pálya adatok:
Név: Auto Club Speedway
Helyszín: Fontana, California, USA
Megnyitása: 1997
Burkolata: aszfalt
Hossza: 2,0 mérföld (3,22 km)
Típusa: 4 fordulós D-ovál
Dőlésszögek:
-első egyenes 11,0°
-fordulók 14,0°
-hátsó egyenes 3,0°
Lelátók: 91.200 férőhely
Weblap: http://www.autoclubspeedway.com
A pálya építése 1995-ben kezdődött a Kaiser Still Mill jóvoltából, és 1996 végén fejeződött be. A pálya jelenleg az International Speedway Corporation tulajdonában van.
A komplexum négy pályát foglal magába. A speedway körön kívül még található egy Sport Car pálya, egy motor versenyekre kialakított pálya és egy tesztpálya.
Az ovált a NASCAR Sprint Cup vette először birtokba, 1997 Június utolsó hétvégéjén. Jelenleg a NASCAR szériák, az AMA Bike és az IndyCar sorozat rendez versenyt Fontana-ban.
Az IndyCar elődje a CART 1997 - 2002 között versenyzett a pályán. Sajnos egy tragédia is kötődik a pályához. Az ifjú kanadai tehetség, Greg Moore vesztette életét az 1999-ben rendezett versenyen.
2002 után az IRL sorozat folytatta az open-wheel versenyzést az ovál pályán.
2008-ra kikerült a pálya az IndyCar naptárából, hogy 2012-ben visszatérhessen, mint a sorozat évadzáró versenye. Más nagy versenysorozatok is megjelentek Fontana-ban, Rolex Sports Car sorozat(2002-2005), IROC (1997, 1998 és 2002) és a Super Gt bajnokság 2004-ben.
CART körrekor:
Időmérőn: Gil De Ferran, 241.426 Mph (388.537 km/h) 2000-ben,
Versenyen: Jimmy Vasser, 197.995 Mph (318.642 km/h) 2002-ben.
IRL körrekord:
Időmérőn: Helio Castroneves 226.757 Mph (364.930 km/h) 2003-ban,
Versenyen: Sam Hornish Jr. 207.151 Mph (333.377 km/h) ugyancsak 2003-ban.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A SZAKOSZTÁLY DÖNTÉSE ALAPJÁN AZ INDYCAR REPLAY'13 BAJNOKSÁG MEGRÖVIDÜL, HÁROM VERSENY, MID-OHIO, SONOMA ÉS HOUSTON TÖRÖLVE LETT.
AZ ÉVADZÁRÓ FONTANA 500-AS VERSENY ELŐRE LETT HOZVA 02.16. VASÁRNAPRA.
A FONTANA-I VERSENY UTÁN KIHÍRDETJÜK A BAJNOKSÁG ÉS A TRIPLE CROWN KUPA VÉGEREDMÉNYÉT.
Szerver:
Szervernév: ! IndyCar - MaSzim.hu
Szerver IP: 87.229.108.129:34280
Jelszó: Dixon
Szárny konfiguráció : Speedway
Letöltések:
Mod: IndyCar 2013 Mod
Pálya: Fontana
Motor sérülés javítás: JAVÍTÁS
Javítás Fontana-hoz: TrackConfigsBase_ini
Biztonsági autó sebesség javítás: JNSCalifornia_gdb
Hotlap
LIVE TIMING
Teszt és vizsganapok: 2014.02.09 -Vasárnap-, 2014.02.11. -Kedd- és 2014.02.13. -Csütörtök-
A tesztnapok menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:06 : Kvalifikáció
• 19:06-19:16 : Bemelegítés
• 19:16 : Verseny / 100 kör
2014.02.16., Vasárnapi verseny menetrendje :
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás
• 19:00-19:06 : Kvalifikáció
• 19:06-19:16 : Bemelegítés
• 19:16 : Verseny / 250 kör
Rajtolási sebesség: 195 km/h
Pit sebesség: 120 km/h
PIT!
A PÁLYA RENDELKEZIK SZERVIZ SÁVVAL.
A PIT-BE VALÓ BE ÉS KI MENETHEZ KÖTELEZŐ A SZERVIZ SÁVOT HASZNÁLNI!
SAJNOS EZ A SÁV SZŰK, ÉS KÖZVETLEN A PÁLYA MELLETT VAN, CSAK EGY FEHÉR VONAL AZ ELVÁLASZTÓ. EZÉRT NAGY FIGYELMET IGÉNYEL A BE ÉS KI MENETEL A PIT-BŐL.
A PIT-BŐL A PÁLYÁRA A 2-ES KANYAR UTÁN LEHET CSAK BESOROLNI A HÁTSÓ EGYENESNÉL, ADDIG A SZERVIZ SÁVOT KÖTELES HASZNÁLNI A VERSENYZŐ.
A PIT-BE BEMENETNÉL A HÁTSÓ EGYENESNÉL KELL KIJÖNNI A 3-AS KANYAR ELŐTT, LEHETŐLEG NE A FELSŐ ÍVRÖL KEZDJÉTEK A PIT-BE VALÓ KIMENETELT.
NAGYON FIGYELJEN MINDENKI A MEGFELELŐ SEBESSÉG KIVÁLASZTÁSÁRA, MIVEL EGY KÉSŐI FÉKEZÉS ESETÉBEN VISSZACSÚSZHAT A PÁLYÁRA.
Jelentkeztek:
Gstyle
BengA
Metosz
RPeti
Kopi
Norbi
Zsozsesz
Dietrich
Bandika
Gadfly
Azazamaz
WA Mozart
Ginger
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - Fontana 500 , 2014.02.16. 19:00
A bajnokságra 22-en jelentkeztünk.
A jelenlegi részvételi arány versenyenként 10 jelentkező alatt van.
Kérnék mindenkit, hogy az utolsó versenyen minél nagyobb legyen a részvételi arány.
Gyertek versenyezni, hogy egy kiváló verseny részese lehessen mindenki és jól szórakozzunk!
A jelenlegi részvételi arány versenyenként 10 jelentkező alatt van.
Kérnék mindenkit, hogy az utolsó versenyen minél nagyobb legyen a részvételi arány.
Gyertek versenyezni, hogy egy kiváló verseny részese lehessen mindenki és jól szórakozzunk!
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ha nem jön közbe semmi...
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
oválokon nem merek indulni
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Tony lesz a bíró, záró futamon illik pályán lenni.
Remélem Bodzzza és Finiser is még meggondolja, mert ezen sokan leszünk és jó futam lesz!
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ahogy igértem,jövök,mégpedig egy penskével. De azt nagyon remélem hogy nem 6 ember fog kocsikázni,mert az nem fog motiválni.
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ha minden úgy alakul az utolsó futamra én is benézek!
Manchester United
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ha kapok setupot rávehető vagyok a részvételre
Lehetne fix setup is. Na? :D
Lehetne fix setup is. Na? :D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
futamra jövök van végre vga-m. igaz ma raktam újra a rendszert (Tony!!! )miatta de nem ez a lényeg.
a tv-t kedden viszem szervízbe, remélem pénteken visszakapom. ez azzal jár, hogy a tuneres monitor lesz pár napig az 1.sz tv a családnál..ergo az esti gyakorlások közül még nem tudom melyikre tudok jönni.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Nem leszek , de ha változik jelzem.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- Zsozsesz
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 403
- Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Talán jönnék én is, ha lenne jó setupom
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Úgy látom, többen is hasonló cipőben járnak, mint amiben én szoktam...setup.
Lehet kéne erre az utolsó futamra egy közös setup, vagy ilyesmi...akkor meglesz a várt mezőny.
Lehet kéne erre az utolsó futamra egy közös setup, vagy ilyesmi...akkor meglesz a várt mezőny.
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Elviekben megcsináltam, beírtalak a Normal listába, majd amikor tudod nézd meg, megvan-e a jogod, ha nincs, este valamikor biztos leszek TS-en.Dietrich írta: igaz ma raktam újra a rendszert (Tony!!!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Gusztustalan ami itt folyik. Megmondom őszintén forog a gyomrom... gratulálok Norbi kiakasztottál. Szeretném beidézni ide Retkes Úr michigani hozzászólását, mert ez is - mint ahogyan több más dolog itt a MaSzimon belül csak falra hányt borsó (lett). Hiába írja le az ember, el sem olvassák, vagy ha elolvassák, annak tartalma a legcsekélyebb mértékig sem marad meg a fejekben.
Uraim, akkor itt van.
Legyen.
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/INDYCAR ... 3_alap.svm
Tessék, lehet próbálkozni. Hangsúlyozom, előre, ez egy stabil és jó set, amit pontosan 12 kör alatt raktam össze erre a pályára. 12 kör alatt ami kalkulációm szerint pontosan arra lesz elég, hogy 2-3 tizeddel lassabb köröket lehessen menni vele, mint amivel - reményeim szerint - majd további 1000 kör gyakorlás után lehetne. Itt a setup. A használati utasítás annyi, hogy tekergetni kell az anti-rollt, és a castert, izlés szerint, kinek alul/felül kormányozott-e az autója. Mint az látszik, őrületesen bonyolult dolog ám oválra setupot gyártani, de ugye felesleges kérnem azt is, hogy nézzétek meg az értékeket, azt, hogy mi hova van tekerve, mert ezt a kis időt sem szánnátok rá. Igen, tessék itt a setup. Igen, padlógázas, nem kell törődni az ívekkel, a huplikkal a sebességgel, nem kell törődni a szárnyakkal, a felfüggesztés mozgásával, terhelésével , nem kell törődni a pálya hőmérséklettel, a gumi és üzemanyag kopással. A fogyasztás sem számít, a felvezető és levezető kör sem... Halkan megsúgom, ha valaki egy kicsit utánanéz ez utóbbiaknak, az megnyeri azt a 2-3 tizedet.... és nem a setup tekergetésével fogja ledolgozni azt. Ja, majdnem elfelejtettem! A kormányzárat állítsátok be - ha nem megy, írjátok ide a fórumra, majd segítünk abban is (plusz 2 kör rászánt idő).
...és a legnagyobb haszon tudjátok, mi? Az, hogy akkor most nyugodtan lehet készülni az MTCC-re, és az F1 tesztre. Ott gondolom lesz idő 1000 körre, a századok faragására, meg Norbi, hála Istennek nyugodtan mehet az iRacing is - az is belefér, mert itt a setup(!), spóroltam neked (nektek) pontosan 12, azaz 12 kört az életetekből, az ezen a pályán testvérek között is 6 perc. Oválversenyekben tapasztalatlanabb versenyzőtársaimnak lehet, hogy fél óra.
Benga'bá! Én szeretlek, becsüllek, de a fene egye meg, miért nem veszel annyi fáradtságot, hogy ránézel a pálya rajzára a fórumon. Ott van fönt! Lehet, hogy még fel is tűnne, hogy hasonlít Michiganre és akkor azzal a setuppal ami nálad van, el is kezdhetnéd a saját 12 köröd - elárulom, hogy nem rossz az ide, sőt - lehet, hogy ugyan annyi ideig tartana az egész, mint beírni ide a fórumba, hogy legyen "egyensetup", nem értesz hozzá... de tudod mit? Én sem értek a road setupokhoz, így javasolom, hogy legyen az MTCC-ben is egyen setup. Voodoo, vagy valamelyik MTCC menő biztosan gyár majd egyet nekünk. Ja, hogy mégsem olyan jó ötlet? Bocccsssss....
Komolyra fordítva a szót. Aki esetleg lenne olyan bátor és a verseny előtt menne egyetlenegy kört is a pályán és spórolna nekünk, nekem további időt - kipróbálta a setupot és rájön valami turpisságra, kérem ossza meg velem, vagy a többiekkel, biztosan hasznos lesz.
...
A legjobban azt sajnálom, hogy vannak itt új srácok - ha kevesen is, akik lelkesek és rászánják az időt és piszok gyorsan tanulnak. Igazi tökös srácok (Misi, vagy Bodnar Úr), akik értik és érzik is, hogy mit, és hogyan kellene csinálni a sírás leghalványabb jele nélkül. Már többet tudnak egy oválos setupról, mint mondjuk Norbi, aki körülbelül a 35713. oválversenyén lenne túl de inkább beírja, hogy "legyen egyensetup és akkor jövök"... hát ez az igazán szomorú.
Sajnos nem való nekünk az oválversenyzés. Dehogy való! Mint ahogyan azt fent Peti leírta, teljesen fals kép alakult itt ki erről az egész műfajról és ezen nem hiszem, hogy lehet változtatni. Nagyon sajnálom mindezt. Én feladtam a reményt. Köszönöm.
RPeti írta:
Oválra setet készíteni nem varázslat. Tekergetni kell az autót jobbra balra, az összes létező és állítható paramétert egyesével és menni egy mért kört, ami ~30-31mp. Felvezetővel együtt nagyságrendileg 1perc. Roadra tesztelni ~háromszor ennyi ideig tart, mégis van aki beletesz néhány száz kört egy pályába.
Akik ismernek tudják, hogy amikor van időm, sokat tesztelek, oválra főként. Gondolom a köridők alapján is sejthető, hogy Gingerrel közösen készítettünk rengeteg melóval (figyelem, a már emlegetett fejenként több száz kör teszttel) egy alap settet, azzal mentünk mindketten.
(...)
@Mindenki
Miért lett annyira természetes, hogy oválon kapunk setupot majd valakitől? Road-on nem divat a setup osztogatás (vagy legalábbis én kimaradok belőle ), bárkinek bármekkora a lemaradása. Ott miért nem természetes, hogy várjátok a settet? Miért van az, hogy néha a legprofibbak is elindulnak rossz irányba és szárnyállásokat kérdezgetnek? Nem 30-40 kör teszt után, hanem mindezt úgy, hogy benne van legalább 200kör a kezükben. Az mennyi idő? Mennyi energia?
Tiszta víz a pohárba:
Ha nem szivárogtattuk volna ki a settet, jelen állás szerint köbö Gingerrel versenyeznénk az első két helyért. A szivárogtatásnak mindig az lett a vége, hogy nagyjából mindenkihez eljutott, mert ez így etikus. Van akitől kifejezetten azt kértem, hogy senkinek ne küldje tovább, biztos vagyok benne, hogy nem is tette.
(...)
Nem a 0-s diffiktől lesz jó a köridő, mert önmagában az is semmi. Nem a lágyabb futómű a jobb, mert ez sem biztos.
Valamit szerintem, a közösségépítés szellemében, el kellene döntenünk. Legyenek publikusak a setupok, vagy tiszteljük meg annyival a másik beleölt energiáját, hogy nem várjuk el hogy helyettünk dolgozzon. Időről időre, ugyanez történik itt a fórumon.
Oválon ha valaki gyorsabb nálatok, akkor feladjátok a setupolást, mert úgyis mágus meg varázsló meg ilyenek. Ugyanaz az autó, ugyanazok a beállítások és ugyanazok a setupolás alap szabályai. (súlypont balra, kerékdőlések asszimetrikusan max értéken, bal oldalt pluszban, jobb oldalt minuszban).
A Maszim előtt csak Rallyztam, ott sosem csináltam titkot a setupjaimból, bárkinek bármikor szívesen elküldtem, mert ha a saját settemmel vernek meg, akkor lassabb vagyok. Ennyi. Itt Road-on is szoktam setupot küldeni ha azt látom, hogy valaki szenved, netalán kéri hogy segítsek. Ilyen viszonylag ritkán van, mert lassú vagyok. Oválon viszont szinte soha senki nem kér (kivéve Dietrich ) tőlem/tőlünk, mert úgysem adunk. Ebbe a pályába szerény becsléseim szerint 1000 köröm van, mindenki döntse el, hogy ez sok vagy kevés.1000 kör teszt után szeretném eldönteni, hogy odaadom valakinek vagy sem, ez nem az irigységről szól. Most már ezt sem lehet, mert a társaság egyik fele még mindig vacak, lassú, instabil settel megy, ahelyett hogy segítséget kérne, jelezné hogy elakadt. "2 set van, vagy megkapom a tutit vagy hagyom a francba, esetleg békés átmenetként elfogadom, hogy lassú vagyok".
Összegezve:
Az a bajom, hogy Road-ra a társaság nagy része rászánja az időt, hiszen pályát kell tanulni, setupolni kell, féktávokat meg kell találni, tesztelni kell a gumikopást, stb stb. Oválon csak körbe-körbe kell menni, emiatt nem is kell készülni annyit, setupot meg majd ad valaki, eddig is adott.
Itt állunk teljesen tanácstalanul, hogy mit tegyünk. Van akinek van már a mezőnyből normális settje, van aki még mindig egy rossz alapokat tartalmazóval küzd. Ez minden csak nem igazságos, és ez jól látszik a tesztversenyeken is. Szerintem az sem igazságos, hogy valakik 1000körön keresztül tesztelik a setupjukat és ebből az utolsó 750kör teszt eredménye 0,2mp körönként, odaadják mindenkinek. Egyszerűen nem éri meg többé setupolni és keresni az ezredeket. Megnézem egy körét a versenyzőnek az ívek miatt, betöltöm a setupját, és megyek 2századdal rosszabb időt, ennyi energia és idő spórolás mellett jó az.
Uraim, akkor itt van.
Legyen.
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/INDYCAR ... 3_alap.svm
Tessék, lehet próbálkozni. Hangsúlyozom, előre, ez egy stabil és jó set, amit pontosan 12 kör alatt raktam össze erre a pályára. 12 kör alatt ami kalkulációm szerint pontosan arra lesz elég, hogy 2-3 tizeddel lassabb köröket lehessen menni vele, mint amivel - reményeim szerint - majd további 1000 kör gyakorlás után lehetne. Itt a setup. A használati utasítás annyi, hogy tekergetni kell az anti-rollt, és a castert, izlés szerint, kinek alul/felül kormányozott-e az autója. Mint az látszik, őrületesen bonyolult dolog ám oválra setupot gyártani, de ugye felesleges kérnem azt is, hogy nézzétek meg az értékeket, azt, hogy mi hova van tekerve, mert ezt a kis időt sem szánnátok rá. Igen, tessék itt a setup. Igen, padlógázas, nem kell törődni az ívekkel, a huplikkal a sebességgel, nem kell törődni a szárnyakkal, a felfüggesztés mozgásával, terhelésével , nem kell törődni a pálya hőmérséklettel, a gumi és üzemanyag kopással. A fogyasztás sem számít, a felvezető és levezető kör sem... Halkan megsúgom, ha valaki egy kicsit utánanéz ez utóbbiaknak, az megnyeri azt a 2-3 tizedet.... és nem a setup tekergetésével fogja ledolgozni azt. Ja, majdnem elfelejtettem! A kormányzárat állítsátok be - ha nem megy, írjátok ide a fórumra, majd segítünk abban is (plusz 2 kör rászánt idő).
...és a legnagyobb haszon tudjátok, mi? Az, hogy akkor most nyugodtan lehet készülni az MTCC-re, és az F1 tesztre. Ott gondolom lesz idő 1000 körre, a századok faragására, meg Norbi, hála Istennek nyugodtan mehet az iRacing is - az is belefér, mert itt a setup(!), spóroltam neked (nektek) pontosan 12, azaz 12 kört az életetekből, az ezen a pályán testvérek között is 6 perc. Oválversenyekben tapasztalatlanabb versenyzőtársaimnak lehet, hogy fél óra.
Benga'bá! Én szeretlek, becsüllek, de a fene egye meg, miért nem veszel annyi fáradtságot, hogy ránézel a pálya rajzára a fórumon. Ott van fönt! Lehet, hogy még fel is tűnne, hogy hasonlít Michiganre és akkor azzal a setuppal ami nálad van, el is kezdhetnéd a saját 12 köröd - elárulom, hogy nem rossz az ide, sőt - lehet, hogy ugyan annyi ideig tartana az egész, mint beírni ide a fórumba, hogy legyen "egyensetup", nem értesz hozzá... de tudod mit? Én sem értek a road setupokhoz, így javasolom, hogy legyen az MTCC-ben is egyen setup. Voodoo, vagy valamelyik MTCC menő biztosan gyár majd egyet nekünk. Ja, hogy mégsem olyan jó ötlet? Bocccsssss....
Komolyra fordítva a szót. Aki esetleg lenne olyan bátor és a verseny előtt menne egyetlenegy kört is a pályán és spórolna nekünk, nekem további időt - kipróbálta a setupot és rájön valami turpisságra, kérem ossza meg velem, vagy a többiekkel, biztosan hasznos lesz.
...
A legjobban azt sajnálom, hogy vannak itt új srácok - ha kevesen is, akik lelkesek és rászánják az időt és piszok gyorsan tanulnak. Igazi tökös srácok (Misi, vagy Bodnar Úr), akik értik és érzik is, hogy mit, és hogyan kellene csinálni a sírás leghalványabb jele nélkül. Már többet tudnak egy oválos setupról, mint mondjuk Norbi, aki körülbelül a 35713. oválversenyén lenne túl de inkább beírja, hogy "legyen egyensetup és akkor jövök"... hát ez az igazán szomorú.
Sajnos nem való nekünk az oválversenyzés. Dehogy való! Mint ahogyan azt fent Peti leírta, teljesen fals kép alakult itt ki erről az egész műfajról és ezen nem hiszem, hogy lehet változtatni. Nagyon sajnálom mindezt. Én feladtam a reményt. Köszönöm.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
@ Norbi Ez szép volt! Ezt pont te írod??????????????? Hát majdnem írtam csúnyát!
@ Ginger Nekem is mindig szoktál adni, nem tudom milyen szájízzel, de nagyon hasznos szokott lenni, még ha nem is pöpec setup(nekem legalábbis), múltkor is tekergettem rajta és jó lett, igaz csak apróságokat, de ennyi segítség szerintem kell itt nekünk, így ezért hálás vagyok és remélem ezt a szokásod megtartod.
Amúgy meg full igazad van, hogy másra van idő, de ide érdekes módon nincs....
@ Ginger Nekem is mindig szoktál adni, nem tudom milyen szájízzel, de nagyon hasznos szokott lenni, még ha nem is pöpec setup(nekem legalábbis), múltkor is tekergettem rajta és jó lett, igaz csak apróságokat, de ennyi segítség szerintem kell itt nekünk, így ezért hálás vagyok és remélem ezt a szokásod megtartod.
Amúgy meg full igazad van, hogy másra van idő, de ide érdekes módon nincs....
Buchert Csaba
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Futamra jövök.
A holnapi tesztre még biztos nem.
A holnapi tesztre még biztos nem.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Emlékeztető:
Teszt és vizsganapok: 2014.02.09 -Vasárnap-, 2014.02.11. -Kedd- és 2014.02.13. -Csütörtök-
@Ginger17
Köszi a setupot!
@Norbi
Setup már van.
@Mindenki
Kérem szépen jelezzétek részvételeteket! Akinek már van jogsija elég ha csak felmegy a szerverre és teljesíti a kért körszámot, bajnokira nem kell jelentkezni már!
A versenyen Tony személyében online bíró van, aki sárgákat okoz, áthajtásos büntetéssel ki lesz "szedve" a mezőnyből!
Az előző futamon 1 sárga volt, továbbá az elsőn lement 500 mérföld 3 sárgával - akinek a sárgák miatt ment el a kedve az ováltól, jelezném ez változott, persze a "BEKI"-kéretik begyakorolni, nem kockáztatni egy sárgát a többieknek - személyesen meg egy áthajtásos büntetést.
Teszt és vizsganapok: 2014.02.09 -Vasárnap-, 2014.02.11. -Kedd- és 2014.02.13. -Csütörtök-
@Ginger17
Köszi a setupot!
@Norbi
Setup már van.
@Mindenki
Kérem szépen jelezzétek részvételeteket! Akinek már van jogsija elég ha csak felmegy a szerverre és teljesíti a kért körszámot, bajnokira nem kell jelentkezni már!
A versenyen Tony személyében online bíró van, aki sárgákat okoz, áthajtásos büntetéssel ki lesz "szedve" a mezőnyből!
Az előző futamon 1 sárga volt, továbbá az elsőn lement 500 mérföld 3 sárgával - akinek a sárgák miatt ment el a kedve az ováltól, jelezném ez változott, persze a "BEKI"-kéretik begyakorolni, nem kockáztatni egy sárgát a többieknek - személyesen meg egy áthajtásos büntetést.
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ne haragudjatok de szerintem ez már inkább vicces mint szomorú. Biztosan csak én gondolom így, de nekem is lehet véleményem.
- szerintem minden indulónak alanyi jogon járjon az év végi díjkiosztón egy érem+oklevél
- legyen egyen setup és ne legyen quali, sorsoljuk ki a rajtsorrendet
- kapcsoljuk ki az összes sérülést a futamra
- valamennyi rajthoz álló emberke kap 500Ft-ot, aki be is fejezi a futamos az még plusz 3üveg sört
Fenti szabályokkal talán elérjük a 15 indulót és az áhított célt, hogy legyen ember a szezonzárón.
A francokért nem lehet leírni őszintén, hogy
- nem szeretem az indycar ovál versenyzést
- utálom, hogy mindig Ginger nyer
- minek induljak mikor úgyis fél mp-el lassabb vagyok az élmezőnynél
- nincs időm, mert prioritásban hátul van az indy
- szép dolog hogy szeretnétek egy méltó szezonzárót, de csak azért hogy eggyel többen legyünk, nem jövök
Melyik másik szériában volt ekkora könyörgés és győzködés? Adjuk oda Gingernek a Triple Crown trófeát és szabadítsunk fel egy csomó időt magunknak...
- szerintem minden indulónak alanyi jogon járjon az év végi díjkiosztón egy érem+oklevél
- legyen egyen setup és ne legyen quali, sorsoljuk ki a rajtsorrendet
- kapcsoljuk ki az összes sérülést a futamra
- valamennyi rajthoz álló emberke kap 500Ft-ot, aki be is fejezi a futamos az még plusz 3üveg sört
Fenti szabályokkal talán elérjük a 15 indulót és az áhított célt, hogy legyen ember a szezonzárón.
A francokért nem lehet leírni őszintén, hogy
- nem szeretem az indycar ovál versenyzést
- utálom, hogy mindig Ginger nyer
- minek induljak mikor úgyis fél mp-el lassabb vagyok az élmezőnynél
- nincs időm, mert prioritásban hátul van az indy
- szép dolog hogy szeretnétek egy méltó szezonzárót, de csak azért hogy eggyel többen legyünk, nem jövök
Melyik másik szériában volt ekkora könyörgés és győzködés? Adjuk oda Gingernek a Triple Crown trófeát és szabadítsunk fel egy csomó időt magunknak...
Peter Retkes
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
@RPeti
Ennyi hülyeséget összehordani!
(Kell a francnak a trófea (kivéve a MaSzim 500)),
de a fenébe is - teljesen igazad van.
Ennyi hülyeséget összehordani!
(Kell a francnak a trófea (kivéve a MaSzim 500)),
de a fenébe is - teljesen igazad van.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
sorry hogy csak most válaszolok..sajna nincs amit írsz.Tony írta:Elviekben megcsináltam, beírtalak a Normal listába, majd amikor tudod nézd meg, megvan-e a jogod, ha nincs, este valamikor biztos leszek TS-en.Dietrich írta: igaz ma raktam újra a rendszert (Tony!!!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Jövök, mert én IMÁDOM ezt a szart! :D
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ginger, bocsi ha megsértettelek ezzel az egyen setup dologgal.
Autó beállításaihoz még mindig nem értek (rF-ben sosem éreztem mit, merre és mi változik az autó kezelésébe), oválra pedig sosem sikerült még beállítani rendesen az autót önmagamtól (emlékeim szerint), ezért írtam amit írtam.
Felhoztad az Iracinget amibe megint mostanság kezdtem bele újra (2-3 hónapig hozzá se nyúltam), de szerintem az rFactorral nem szabadna összehasonlítani, mert nagyon más élmény vezetni a két játékba. Iracingbe lehet érezni, hogy ha állítasz valamit az autón (legalábbis én igen), hogy milyen hatással van a kocsi kezelhetőségére. Pluszba vannak fix setupos bajnokságok is (főleg oválon) és ott szeretek menni, mert csak beülök és nyomom a versenyt nincs setup kéregetés stb...
Nem én döntök, én csak egy résztvevő leszek és csak javasoltam egy dolgot.
Jelentkezek a futamra, ha lesz egyen setup ha nem
Ja és már van setup is, köszi Ginger
Autó beállításaihoz még mindig nem értek (rF-ben sosem éreztem mit, merre és mi változik az autó kezelésébe), oválra pedig sosem sikerült még beállítani rendesen az autót önmagamtól (emlékeim szerint), ezért írtam amit írtam.
Felhoztad az Iracinget amibe megint mostanság kezdtem bele újra (2-3 hónapig hozzá se nyúltam), de szerintem az rFactorral nem szabadna összehasonlítani, mert nagyon más élmény vezetni a két játékba. Iracingbe lehet érezni, hogy ha állítasz valamit az autón (legalábbis én igen), hogy milyen hatással van a kocsi kezelhetőségére. Pluszba vannak fix setupos bajnokságok is (főleg oválon) és ott szeretek menni, mert csak beülök és nyomom a versenyt nincs setup kéregetés stb...
Nem én döntök, én csak egy résztvevő leszek és csak javasoltam egy dolgot.
Jelentkezek a futamra, ha lesz egyen setup ha nem
Ja és már van setup is, köszi Ginger
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Írtam egy kb 30 soros irományt, de inkább kitöröltem...rájöttem, nincs kedvem magyarázkodni.
Aki tudja az tudja, aki nem az nem, hogy miért tartok itt a versenyeken ahol.
Ahol tudok, ott elindulok, vagy setuppal, vagy anélkül, ez eddig is így volt és ez nem fog mostanában változni.
Aki tudja az tudja, aki nem az nem, hogy miért tartok itt a versenyeken ahol.
Ahol tudok, ott elindulok, vagy setuppal, vagy anélkül, ez eddig is így volt és ez nem fog mostanában változni.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Azért csak lehet érteni azokat, akik oválra setupot kérnek, de roadra nem.
Oválon a köridő kb 95%-át a set teszi ki, vagy többet.
Az ovál pályás tesztelés csak nléhány elvetemültnek izgalmas, szerintem az normálisabb, hogyha unalmasnak találja az ember, hozzátenném, hogy én az elvetemültek közé tartozom, és Michiganben is 100% eredeti Mozart settel mentem, nem is láttam a két Petiét..csak Ginger kamusetjét :D). Az ováltesdztelés kifejezetten az izzadtságos munka kategőriája. Egyebek közt ez az egyik oka annak, hogy annyira kurvára ninc skedve a jó setupot összerakó pilótáknak nyertesből lényegében balekká süllyedni, mikor kikényszerítik belőlük a setet a fenti első két érvvel....amelyekkel nem annyira lehet vitatkozni.
A szitu ilyen. Meggyőződésem, hogy a nem-setupolóknak kéne elfogadni, hogy nem versenyképesek, vagy tesztelni többet, hogy azok legyenek.
Amúgy meg az egyen-set egyáltalán nem hülyeség, habár nem fair, de sosem lesz az egyik megoldás sem. Attól izgalmas(abb) lehetne talán, és nem veszne el az oválversenyzés varázsa sem.
Mondom még egyszer, hogy a fő baj gyökere ugyanaz mindkét megközelítésből. Mégperdig az, hogy az ovál setup "gyártása" kőkemélny meló. Ezért nem akar tesztelni, az aki kéreget, mert a könnyebb utat választja, és pont ezért nem akar adni az, aki szétszopta magát, hogy legyen egy jóféle setje.
Roadon meg sok értelme nincs is setupot kérni amúgy, mert többnyire nem működnek a setek másoknál, habár sok ellenpélda is van.
Oválon a köridő kb 95%-át a set teszi ki, vagy többet.
Az ovál pályás tesztelés csak nléhány elvetemültnek izgalmas, szerintem az normálisabb, hogyha unalmasnak találja az ember, hozzátenném, hogy én az elvetemültek közé tartozom, és Michiganben is 100% eredeti Mozart settel mentem, nem is láttam a két Petiét..csak Ginger kamusetjét :D). Az ováltesdztelés kifejezetten az izzadtságos munka kategőriája. Egyebek közt ez az egyik oka annak, hogy annyira kurvára ninc skedve a jó setupot összerakó pilótáknak nyertesből lényegében balekká süllyedni, mikor kikényszerítik belőlük a setet a fenti első két érvvel....amelyekkel nem annyira lehet vitatkozni.
A szitu ilyen. Meggyőződésem, hogy a nem-setupolóknak kéne elfogadni, hogy nem versenyképesek, vagy tesztelni többet, hogy azok legyenek.
Amúgy meg az egyen-set egyáltalán nem hülyeség, habár nem fair, de sosem lesz az egyik megoldás sem. Attól izgalmas(abb) lehetne talán, és nem veszne el az oválversenyzés varázsa sem.
Mondom még egyszer, hogy a fő baj gyökere ugyanaz mindkét megközelítésből. Mégperdig az, hogy az ovál setup "gyártása" kőkemélny meló. Ezért nem akar tesztelni, az aki kéreget, mert a könnyebb utat választja, és pont ezért nem akar adni az, aki szétszopta magát, hogy legyen egy jóféle setje.
Roadon meg sok értelme nincs is setupot kérni amúgy, mert többnyire nem működnek a setek másoknál, habár sok ellenpélda is van.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Kopi ma szólt nekem, hogy nem tud menni a setupommal, mert nagyon túlkormányozott. Hát én a csillagokat lekönyörögném az égről, ha egy kicsit is túlkormányozottá tudnám varázsolni ezt az autót. Ebből látszik, hogy lósz...t sem ér ez a setup küldözgetés, pláne az "egyensetup". Kamu settet pedig sosem küldtem senkinek Mo' - hülyeségeket nem kell leírni, csak azért mert éppen hozzászólhatnékod van, mert az persze megragad a fejekben az értelmes hozzászólások viszont nem.
És nem értek veled Mo' abban (sem) egyet, hogy olyan "hűdenagy" meló lenne setupot gyártani oválra. Peti leírta az alapokat a michigani hozzászólásában, ezt be is idéztem fent, kiemelve pirossal a lényeget. Aki ezt megcsinálja (ennél a modnál) a setup 95%-a kész is - ez kb. 10 kör alatt meg is van. Az izzadságos meló az az utolsó 1 tized lefaragása... és ebben a maradék 1 tizedben sem feltétlenül (csak) a setup számít. Persze könnyű mindent a setupra fogni, hogy blabla az illető azért ilyen gyors, mert jó setupja van... hát qrvára nem csak a setupról van szó, de amíg az emberkék többsége azt az első tizenX kört, az alapokat sem hajlandó megcsinálni - elintézve azzal, hogy "én nem tudok oválra setupolni" és inkább elkérik azt - addig nincs miről beszélnünk. Ezért felesleges könyörögni bárkinek, hogy jöjjön a versenyre - nekem sincs már semmi kedvem ehhez a színjátékhoz.
És nem értek veled Mo' abban (sem) egyet, hogy olyan "hűdenagy" meló lenne setupot gyártani oválra. Peti leírta az alapokat a michigani hozzászólásában, ezt be is idéztem fent, kiemelve pirossal a lényeget. Aki ezt megcsinálja (ennél a modnál) a setup 95%-a kész is - ez kb. 10 kör alatt meg is van. Az izzadságos meló az az utolsó 1 tized lefaragása... és ebben a maradék 1 tizedben sem feltétlenül (csak) a setup számít. Persze könnyű mindent a setupra fogni, hogy blabla az illető azért ilyen gyors, mert jó setupja van... hát qrvára nem csak a setupról van szó, de amíg az emberkék többsége azt az első tizenX kört, az alapokat sem hajlandó megcsinálni - elintézve azzal, hogy "én nem tudok oválra setupolni" és inkább elkérik azt - addig nincs miről beszélnünk. Ezért felesleges könyörögni bárkinek, hogy jöjjön a versenyre - nekem sincs már semmi kedvem ehhez a színjátékhoz.
Peter Rigo
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Személyesen nekem a távval van gondom, baromi sok az üldögélés, főleg, ha sárgák vannak. (volt amikor azért koccantam sárga alatt, mert ilyenkor rendszeresen felállok a székből), én meg egész nap állok, egy értekezletet alig bírok végig ülni, nem beszélve a hólyagomról.
Setup témához meg annyit, hogy abból még soha nem volt gond, ha a leggyorsabb adott setupot, abból viszont igen, ha nem. Ez tény.
A többit - az emberi tényezőtől a tesztelésre fordított időig -, már ezer hozzászólás körbe járta. Pro és kontra jó érvekkel.
Setup témához meg annyit, hogy abból még soha nem volt gond, ha a leggyorsabb adott setupot, abból viszont igen, ha nem. Ez tény.
A többit - az emberi tényezőtől a tesztelésre fordított időig -, már ezer hozzászólás körbe járta. Pro és kontra jó érvekkel.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Mivel még mindig lovagolunk a setup témán, hozzá teszem Ginger és Peti szempontjából jogosan, gondoltam írok még valamit...
Az F1-ben (asszem a tavaly előtti sorozatban) Retkes Úr úgy döntött, hogy a hátra lévő futamokon elindulna, mert unatkozik és szét akarja verni a mezőnyt. Egyik teszten beszéltem Vele setup terén, hogy kellene Neki. Privát üzenetben azonnal írtam Neki és az összes létező setupot, amim F1-ben van, becsomagoltam és elküldtem Neki. Nagyon hálás volt érte és elég sok időt megspóroltam Neki (legalább is remélem).
Hogy ezt miért írtam? Azért, mert a soron következő futamon, ha nem előttem ér be, akkor életem legjobb eredménye lett volna.
És őszinte leszek, baromira nem sajnáltam, hogy segíthettem Neki, sőt, még örültem is.
Persze ezt most nem azért írtam, mert ellenetek vagyok Ginger és Peti, mert az 1000 körös teszteket igen is Mindenkinek TISZTELETBEN KELL TARTANIA, hogy kapnak-e valamit, vagy sem és ebben egyet is értek Veletek!!!
Mint említettem, soha nem kértem a legjobbat, de legalább körbe tudjak menni, hogy bassza el más versenyét.
Az F1-ben (asszem a tavaly előtti sorozatban) Retkes Úr úgy döntött, hogy a hátra lévő futamokon elindulna, mert unatkozik és szét akarja verni a mezőnyt. Egyik teszten beszéltem Vele setup terén, hogy kellene Neki. Privát üzenetben azonnal írtam Neki és az összes létező setupot, amim F1-ben van, becsomagoltam és elküldtem Neki. Nagyon hálás volt érte és elég sok időt megspóroltam Neki (legalább is remélem).
Hogy ezt miért írtam? Azért, mert a soron következő futamon, ha nem előttem ér be, akkor életem legjobb eredménye lett volna.
És őszinte leszek, baromira nem sajnáltam, hogy segíthettem Neki, sőt, még örültem is.
Persze ezt most nem azért írtam, mert ellenetek vagyok Ginger és Peti, mert az 1000 körös teszteket igen is Mindenkinek TISZTELETBEN KELL TARTANIA, hogy kapnak-e valamit, vagy sem és ebben egyet is értek Veletek!!!
Mint említettem, soha nem kértem a legjobbat, de legalább körbe tudjak menni, hogy bassza el más versenyét.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Zsinzser, főnök Megírom privátban neked inkább, ne legyen itten botrány :D
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
@ Benga
Én úgy emlékszem kaptál settet Michiganre. Voltál is a pályán. Feltételezem, hogy ezt a pályát még le sem töltötted, mert ha megtetted volna, láttad volna, hogy milyen. Annyit kellett volna csinálni, hogy betöltöd a Michigani setupot és máris "körbe tudsz" menni és kész az alap setupod - ott volt nálad eddig is. Rászántad azt a 3 percet? Nem. Helyette egyensettért lobbizol (meg sírdogálsz a fórumon, hogy milyen tehetségtelen vagy - lófütyi!) a fórumon. Ez itt a baj.
Hangsúlyozom, hogy semmi, de semmi problémám nincs veled, sőt, de abban egyezzünk már meg, hogy amit fent leírtam igazán nem egy bonyolult feladat.
Én úgy emlékszem kaptál settet Michiganre. Voltál is a pályán. Feltételezem, hogy ezt a pályát még le sem töltötted, mert ha megtetted volna, láttad volna, hogy milyen. Annyit kellett volna csinálni, hogy betöltöd a Michigani setupot és máris "körbe tudsz" menni és kész az alap setupod - ott volt nálad eddig is. Rászántad azt a 3 percet? Nem. Helyette egyensettért lobbizol (meg sírdogálsz a fórumon, hogy milyen tehetségtelen vagy - lófütyi!) a fórumon. Ez itt a baj.
Hangsúlyozom, hogy semmi, de semmi problémám nincs veled, sőt, de abban egyezzünk már meg, hogy amit fent leírtam igazán nem egy bonyolult feladat.
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ginger17 írta:Kopi ma szólt nekem, hogy nem tud menni a setupommal, mert nagyon túlkormányozott. Hát én a csillagokat lekönyörögném az égről, ha egy kicsit is túlkormányozottá tudnám varázsolni ezt az autót. Ebből látszik, hogy lósz...t sem ér ez a setup küldözgetés, pláne az "egyensetup". Kamu settet pedig sosem küldtem senkinek Mo' - hülyeségeket nem kell leírni, csak azért mert éppen hozzászólhatnékod van, mert az persze megragad a fejekben az értelmes hozzászólások viszont nem.
És nem értek veled Mo' abban (sem) egyet, hogy olyan "hűdenagy" meló lenne setupot gyártani oválra. Peti leírta az alapokat a michigani hozzászólásában, ezt be is idéztem fent, kiemelve pirossal a lényeget. Aki ezt megcsinálja (ennél a modnál) a setup 95%-a kész is - ez kb. 10 kör alatt meg is van. Az izzadságos meló az az utolsó 1 tized lefaragása... és ebben a maradék 1 tizedben sem feltétlenül (csak) a setup számít. Persze könnyű mindent a setupra fogni, hogy blabla az illető azért ilyen gyors, mert jó setupja van... hát qrvára nem csak a setupról van szó, de amíg az emberkék többsége azt az első tizenX kört, az alapokat sem hajlandó megcsinálni - elintézve azzal, hogy "én nem tudok oválra setupolni" és inkább elkérik azt - addig nincs miről beszélnünk. Ezért felesleges könyörögni bárkinek, hogy jöjjön a versenyre - nekem sincs már semmi kedvem ehhez a színjátékhoz.
Dzsindzsó (kurva jól lehet ezt becézgetni ), nagyon nem értünk egyet De szerintem majd a talin megbeszéljük, vicces lesz.
Csak annyit mondj el, kérlek, hogy, ha nem a setup miatt ilyen gyors oválon az ember egy körön, akkor mégis mitől? Jól vezet? :D
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Igen Mozart. Jól vezet. 1000 kört megy és térképet rajzol magának a pályáról - arról, hogy a pályán hol és milyen fordulaton kell menni. Hol vagy közel a falhoz és hol távol. Hol vannak a huplik, hol kell kerülni, húzni, ívre rá és kivezetni... Lehet, hogy újdonságot írok - gondlom ezt nem nézted -, de pl. Michiganben anno azon múlt a quali, hogy az első körön nem volt szabad túlmelegíteni a gumit (mennyit is nyertem azzal, 3-4 századot? Ennyivel vertelek meg - CSAK ezért). Verseny? Arról sem árt tájékozódni, HOGY KELL KIÁLLNI A PITBE, hol kell lassítani anélkül, hogy nekimenjek a pit falának. Nem ördöngőség és milyen fura! Nem a setupon múlik ez sem. Igen, nos nagyjából ennyiből áll az az 1 tized, amivel gyorsabb tud lenni az ember Mozart. "Jobban vezet." Látod miket tanulsz itt 4 év után?W A Mozart írta:Jól vezet? :D
Peter Rigo
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Most lehetnék kisgyerek és írhatnám, hogy letöltöttem a pályát, mert le van, de időm nem volt kipróbálni, csak megnézni, hogy minden a helyén van-e...de majd megbeszélem a fiammal, hogy fontosabb tesztelnem, mint Vele játszani (igaz csak 3 percről van szó).
Egyébként annyit még hozzá tennék, hogy amikor a short oválos futam volt, teszten felmentem és nem kértem setupot, hanem betöltöttem az előtte lévő futamon Tőletek kapottat, hátha jó, mert hidd el, nekem sem kellemes állandóan kuncsorogni. Csak sajnos a két pálya teljesen más és az első kanyart sem bírtam bevenni. Az más, hogy utána egyből kaptam az aktuálisat, szerintem ismét Tőletek.
Az egész "egyensettért lobbizol" csak azért volt, hogy kibaszottul legyen már egy normális ovál verseny, mivel az első tököm tudja hány h.sz. ez volt, hogy "ha kapok valamit akkor jövök".
Hidd el, kurvára szeretek oválozni, még ha a derekam nem is bírja végig, de 5-6 emberrel be kell látni nincs értelme. Ezért is lett az Indy-vel az, ami.
Egyébként ha megnézed, (csak hogy nem arról van szó, hogy az Indy a 20. helyen áll és az MTCC meg az F1 az első), a legutóbbi MTCC futamon sem indultam, mert kibaszottul 10 kört mentem, azt is offline, mert pont nem volt szerver. Így meg csak útban lettem volna, inkább kihagytam.
A "A használati utasítás annyi, hogy tekergetni kell az anti-rollt, és a castert, izlés szerint, kinek alul/felül kormányozott-e az autója.", most komolyan az a cél, hogy leégessünk engem, mert akkor legyen...fingom nincs mit írtál itt. Jó a tekergetni szó tudom mit jelent, de az anti-roll, caster stb...
Lehet el kell gondolkodnom azon, hogy inkább nem indulok futamokon, inkább csak tesztelek, kitapasztalom, minek mire van hatása, aztán majd ha megy a setupolás, akkor majd elindulok.
Szerk.:
És remélem a beszélgetésünk közelebb hoz minket egymáshoz és nem harag lesz, mert nem az a célom az irományaimmal
Egyébként annyit még hozzá tennék, hogy amikor a short oválos futam volt, teszten felmentem és nem kértem setupot, hanem betöltöttem az előtte lévő futamon Tőletek kapottat, hátha jó, mert hidd el, nekem sem kellemes állandóan kuncsorogni. Csak sajnos a két pálya teljesen más és az első kanyart sem bírtam bevenni. Az más, hogy utána egyből kaptam az aktuálisat, szerintem ismét Tőletek.
Az egész "egyensettért lobbizol" csak azért volt, hogy kibaszottul legyen már egy normális ovál verseny, mivel az első tököm tudja hány h.sz. ez volt, hogy "ha kapok valamit akkor jövök".
Hidd el, kurvára szeretek oválozni, még ha a derekam nem is bírja végig, de 5-6 emberrel be kell látni nincs értelme. Ezért is lett az Indy-vel az, ami.
Egyébként ha megnézed, (csak hogy nem arról van szó, hogy az Indy a 20. helyen áll és az MTCC meg az F1 az első), a legutóbbi MTCC futamon sem indultam, mert kibaszottul 10 kört mentem, azt is offline, mert pont nem volt szerver. Így meg csak útban lettem volna, inkább kihagytam.
A "A használati utasítás annyi, hogy tekergetni kell az anti-rollt, és a castert, izlés szerint, kinek alul/felül kormányozott-e az autója.", most komolyan az a cél, hogy leégessünk engem, mert akkor legyen...fingom nincs mit írtál itt. Jó a tekergetni szó tudom mit jelent, de az anti-roll, caster stb...
Lehet el kell gondolkodnom azon, hogy inkább nem indulok futamokon, inkább csak tesztelek, kitapasztalom, minek mire van hatása, aztán majd ha megy a setupolás, akkor majd elindulok.
Szerk.:
És remélem a beszélgetésünk közelebb hoz minket egymáshoz és nem harag lesz, mert nem az a célom az irományaimmal
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Benqa! Ez azért nem igazságos, mert érzelmileg zsarolod az embert.BengA írta:...de majd megbeszélem a fiammal, hogy fontosabb tesztelnem, mint Vele játszani (igaz csak 3 percről van szó).
Te választottad magadnak ezt a hobbit, vagy rádkényszerítették?
Ha az előbbi, akkor ha legközelebb találkozunk a szerveren - továbbra is szívesen cserélek veled tapasztalatot a setupokról (is) abban a 3 percben. Minden más esetben eléd állok, hogy kilökj'á'l.
Peter Rigo
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Persze, hogy én választottam a hobbit, de be kell látnod, hogy vannak fontosabb dolgok és a hobbi csak utána jöhet.Ginger17 írta:Benqa! Ez azért nem igazságos, mert érzelmileg zsarolod az embert.BengA írta:...de majd megbeszélem a fiammal, hogy fontosabb tesztelnem, mint Vele játszani (igaz csak 3 percről van szó).
Te választottad magadnak ezt a hobbit, vagy rádkényszerítették?
Ha az előbbi, akkor ha legközelebb találkozunk a szerveren - továbbra is szívesen cserélek veled tapasztalatot a setupokról (is) abban a 3 percben. Minden más esetben eléd állok, hogy kilökj'á'l.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
BengA írta:Persze, hogy én választottam a hobbit, de be kell látnod, hogy vannak fontosabb dolgok és a hobbi csak utána jöhet.Ginger17 írta:Benqa! Ez azért nem igazságos, mert érzelmileg zsarolod az embert.BengA írta:...de majd megbeszélem a fiammal, hogy fontosabb tesztelnem, mint Vele játszani (igaz csak 3 percről van szó).
Te választottad magadnak ezt a hobbit, vagy rádkényszerítették?
Ha az előbbi, akkor ha legközelebb találkozunk a szerveren - továbbra is szívesen cserélek veled tapasztalatot a setupokról (is) abban a 3 percben. Minden más esetben eléd állok, hogy kilökj'á'l.
Most mit komolykodsz? Nem áll jól :D :D (nem lehet it szívecskét küldeni, milyen fórum ez basszus???????????)
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Ki leszel lökve Öcsi...szóval húzd meg magad...elég komoly?W A Mozart írta:Most mit komolykodsz? Nem áll jól :D :D (nem lehet it szívecskét küldeni, milyen fórum ez basszus???????????)
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Valszeg jövök, és talán a keddi tesztfutamra is! Nagyon remélem legalábbis.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Mindig férfiemberek mögé akarsz kerülni..., gyanús, hogy csak alibi a gyerek, meg a dögös asszonyság... :DBengA írta:Ki leszel lökve Öcsi...szóval húzd meg magad...elég komoly?W A Mozart írta:Most mit komolykodsz? Nem áll jól :D :D (nem lehet it szívecskét küldeni, milyen fórum ez basszus???????????)
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
W A Mozart írta:Mindig férfiemberek mögé akarsz kerülni..., gyanús, hogy csak alibi a gyerek, meg a dögös asszonyság... :DBengA írta:Ki leszel lökve Öcsi...szóval húzd meg magad...elég komoly?W A Mozart írta:Most mit komolykodsz? Nem áll jól :D :D (nem lehet it szívecskét küldeni, milyen fórum ez basszus???????????)
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
PIT!
A PÁLYA RENDELKEZIK SZERVIZ SÁVVAL.
A PIT-BE VALÓ BE ÉS KI MENETHEZ KÖTELEZŐ A SZERVIZ SÁVOT HASZNÁLNI!
SAJNOS EZ A SÁV SZŰK, ÉS KÖZVETLEN A PÁLYA MELLETT VAN, CSAK EGY FEHÉR VONAL AZ ELVÁLASZTÓ. EZÉRT NAGY FIGYELMET IGÉNYEL A BE ÉS KI MENETEL A PIT-BŐL.
A PIT-BŐL A PÁLYÁRA A 2-ES KANYAR UTÁN LEHET CSAK BESOROLNI A HÁTSÓ EGYENESNÉL, ADDIG A SZERVIZ SÁVOT KÖTELES HASZNÁLNI A VERSENYZŐ.
A PIT-BE BEMENETNÉL A HÁTSÓ EGYENESNÉL KELL KIJÖNNI A 3-AS KANYAR ELŐTT, LEHETŐLEG NE A FELSŐ ÍVRÖL KEZDJÉTEK A PIT-BE VALÓ KIMENETELT.
NAGYON FIGYELJEN MINDENKI A MEGFELELŐ SEBESSÉG KIVÁLASZTÁSÁRA, MIVEL EGY KÉSŐI FÉKEZÉS ESETÉBEN VISSZACSÚSZHAT A PÁLYÁRA.
A PÁLYA RENDELKEZIK SZERVIZ SÁVVAL.
A PIT-BE VALÓ BE ÉS KI MENETHEZ KÖTELEZŐ A SZERVIZ SÁVOT HASZNÁLNI!
SAJNOS EZ A SÁV SZŰK, ÉS KÖZVETLEN A PÁLYA MELLETT VAN, CSAK EGY FEHÉR VONAL AZ ELVÁLASZTÓ. EZÉRT NAGY FIGYELMET IGÉNYEL A BE ÉS KI MENETEL A PIT-BŐL.
A PIT-BŐL A PÁLYÁRA A 2-ES KANYAR UTÁN LEHET CSAK BESOROLNI A HÁTSÓ EGYENESNÉL, ADDIG A SZERVIZ SÁVOT KÖTELES HASZNÁLNI A VERSENYZŐ.
A PIT-BE BEMENETNÉL A HÁTSÓ EGYENESNÉL KELL KIJÖNNI A 3-AS KANYAR ELŐTT, LEHETŐLEG NE A FELSŐ ÍVRÖL KEZDJÉTEK A PIT-BE VALÓ KIMENETELT.
NAGYON FIGYELJEN MINDENKI A MEGFELELŐ SEBESSÉG KIVÁLASZTÁSÁRA, MIVEL EGY KÉSŐI FÉKEZÉS ESETÉBEN VISSZACSÚSZHAT A PÁLYÁRA.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Holnap végre ki tudom próbálni a pályát. Tegyetek ki, légysz statisztikát a tegnapi tesztfutamról! Köszi szépen!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Balogh András
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Sajnos nem tudtam exportálni rendesen az adatokat, mert ahogy látom nem lett befejezve a futam v. hibás volt a log fájl. Ettől független pár adat elérhető, így itt egy screenshot LINK. Talán több mint a semmi.W A Mozart írta:Holnap végre ki tudom próbálni a pályát. Tegyetek ki, légysz statisztikát a tegnapi tesztfutamról! Köszi szépen!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Biztonsági autó sebesség javítás: JNSCalifornia_gdb
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
nem sikerült időben hazaérni, bocs. legyen légyszi statisztika! Dankke!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Tegnap sem lett befejezve a tesztfutam, így szintén "csökkentett" statisztika van: link
A vasárnapi és a tegnapi tesztfutamból kiindulva érdemes az autót inkább stabilabb irányba beállítani, mert a látszattal ellentétben nagyon könnyű hibázni a pályán. Elég egy első szárny törés az autónak és a javítás ellenére jelentős végsebesség csökkenés tapasztalható. Tudom, nem mondtam most ezzel újat, viszont csak azért írom le, mert a múltkori oválfutamokkal ellentétben itt érezhető ennek leginkább a hatása.
-könnyű elkapni a falat és elég egy apró kocc vele és már is keresztben az autó
-2es kanyar kijáraton a belső ív elég rizikós (meg lehet csinálni, de 10-ből 1x biztos, h megúszik a segge)
-3as kanyar bejárata is hasonló, mert ott van egy ív, amitől szintén meg tud indulni a segge ill. itt könnyű ez miatt vonal alá is menni, ami szintén pördíti a kocsit
....szóval van bőven veszélyforrás még úgy is, ha nincsenek körülöttünk. Éppen ezért érdemes a hátsó v. a teljes jobb oldali kerekek nyomásával játszani illetve az antirollbarral is.
A vasárnapi és a tegnapi tesztfutamból kiindulva érdemes az autót inkább stabilabb irányba beállítani, mert a látszattal ellentétben nagyon könnyű hibázni a pályán. Elég egy első szárny törés az autónak és a javítás ellenére jelentős végsebesség csökkenés tapasztalható. Tudom, nem mondtam most ezzel újat, viszont csak azért írom le, mert a múltkori oválfutamokkal ellentétben itt érezhető ennek leginkább a hatása.
-könnyű elkapni a falat és elég egy apró kocc vele és már is keresztben az autó
-2es kanyar kijáraton a belső ív elég rizikós (meg lehet csinálni, de 10-ből 1x biztos, h megúszik a segge)
-3as kanyar bejárata is hasonló, mert ott van egy ív, amitől szintén meg tud indulni a segge ill. itt könnyű ez miatt vonal alá is menni, ami szintén pördíti a kocsit
....szóval van bőven veszélyforrás még úgy is, ha nincsenek körülöttünk. Éppen ezért érdemes a hátsó v. a teljes jobb oldali kerekek nyomásával játszani illetve az antirollbarral is.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Már biztos nem fogok tudni jönni egyszerűen nincs időm még erre is tesztelni! Sry!
Manchester United
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Basszus, ez így nagyon nem lesz jó. Kaphatnék akkor legalább egy replayt, légyszi? Mert ma mentem kb 50 kört, meg egyszer ezelőtt olyan 15öt, és nem is nagyon lesz többre időm, csak talán vasárnap futam előtt, viszont adatok nélkül elég nehéz lesz bármihez is fogni.
Szóval, ha lehet, dobjatok már légyszi egy tesztfutam replayt, köszi szépen!
Nem setupot kérek, érted csak ha már nem tok 2000 kört beletenni, akkor legalább egy 100ast megspórolhatnék egy ilyen replay-jel.
Szóval, ha lehet, dobjatok már légyszi egy tesztfutam replayt, köszi szépen!
Nem setupot kérek, érted csak ha már nem tok 2000 kört beletenni, akkor legalább egy 100ast megspórolhatnék egy ilyen replay-jel.
- Fekete Misi
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 308
- Csatlakozott: pén. júl. 13, 2012 1:00 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Hanytol lesz a teszt? Mert multkor volt szo vmi 8 orarol. 7re nem biztis h hazaerek pedig nagyon szeretnek indulni.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/UPLOAD/ ... cai/MO.zipW A Mozart írta: Szóval, ha lehet, dobjatok már légyszi egy tesztfutam replayt, köszi szépen!
.
PÜ-t el se olvasd, ugyanezt írtam.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Hogy lehetséges, hogy a replayen futott köridők és a Gad által belinkelt statisztikában szereplő köridők messze nem ugyanazok? Melyiknek kell hinni?
(Baszki, de szeretnék már menni pár kört...)
(Baszki, de szeretnék már menni pár kört...)
- Fekete Misi
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 308
- Csatlakozott: pén. júl. 13, 2012 1:00 pm
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Gondolom a replay az a 13.-ai, a statisztika meg a 11.-ei tesztfutamról szól.W A Mozart írta:Hogy lehetséges, hogy a replayen futott köridők és a Gad által belinkelt statisztikában szereplő köridők messze nem ugyanazok? Melyiknek kell hinni?
(Baszki, de szeretnék már menni pár kört...)
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Szerintem Te a keddi tesztfutam statisztikát hasonlítottad össze a csütörtök esti tesztfutam replayel. Én a csütörtöki tesztfutamot linkeltem neked, ami be lett fejezve.W A Mozart írta:Hogy lehetséges, hogy a replayen futott köridők és a Gad által belinkelt statisztikában szereplő köridők messze nem ugyanazok? Melyiknek kell hinni?
(Baszki, de szeretnék már menni pár kört...)
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Az megeshet És a csütörtökiről nem lesz stat?
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00
Megoldottam. (kis segítséggel :D )
Elég beteg időket megy az eleje... , főleg Gad, meg gondolom Ginger is.
Elég beteg időket megy az eleje... , főleg Gad, meg gondolom Ginger is.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég