- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Futam Szerver:
Szervernév: ! MTCC 2014 GT3 – Maszim.hu
Szerver IP: 87.229.108.129:34284
Jelszó: mtcc14
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba jelszó: mtcc13
--------------------------------------------------------------------------------
MTCC 2014 GT3 - TT Assen Bajnoki Futam
Időterv:
Tesztfutam:
2014. 03. 04. Kedd
19:00 - 20:00 Vizsgáztatás
20:00 – 20:15 Q1 (15 perc, TOP10 jut a Q2-be)
20:15 - 20:20 Q2 (5 perc + Parc Fermé)
20:20 – 20:30 Bemelegítés (10 perc)
20:30 - 21:15 Verseny (felvezető kör + repülőrajt, 45perc, 1 kötelező pit kiállás)
Bajnoki futam:
2014. 03. 06. Csütörtök
19:30 – 19:45 Q1 (15 perc, TOP10 jut a Q2-be)
19:45 - 19:50 Q2 (5 perc + Parc Fermé)
19:50 – 20:00 Bemelegítés (10 perc)
20:00 - 21:30 Verseny (felvezető kör + repülőrajt, 90perc, 2 kötelező pit kiállás)
Időjárás: Napos
Pit limit, Safety Car sebesség: 60 k/h
Gyorsletöltések:
Mod:
MTCC 2014 GT3 Mod jelszó: mtcc14
rFm Javítás:
rFm Javítás 2014.01.15.
Skinpack:
MTCC 2014 Skinpack
Pálya:
TT Assen
Assen pálya TDF javítás
Hotlap
LIVE VIEW
Jelentkeztek:
1. Tommy78
2. CsaB
3. Gilberto
4. Kopi
5. Voodoo
6. Bandi
7. Bandito
8. Vik
9. Turi
10. Zsozsesz
11. Tony
12. Mugen
13. Ulvar
14. Dani
15. Makako
16. Gadfly
17. Tjoe
18. Giorgio
Akik jelezték, hogy nem jönnek:
1. Dodi
2. Gstyle
3. Dietrich
4. Norbi
5. BengA
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Jövök ha minden igaz és nem jön húgom szülése közbe !
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Manchester United
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Te vezeted le a szülést? .Amugy jövökCsaB írta:Jövök ha minden igaz és nem jön húgom szülése közbe !
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
remèlem nem, de 4-10-ig ìrta ki a doki, ès làtogatni mindenkèpp elmegyünk.KOPI írta:Te vezeted le a szülést? .Amugy jövökCsaB írta:Jövök ha minden igaz és nem jön húgom szülése közbe !
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Állat jó pálya, igaz a mint motorokra szabva elég szűk néhány helyen és van is még hol fejlődnöm, de nagyon király !!
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Idén eddig ez az első igazán jó pálya!!!!!!!!!!! Dubai a 2.
Manchester United
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 109
- Csatlakozott: csüt. feb. 14, 2013 7:16 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
úgy néz ki jövök
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
De minek -is JÓÓ nagy balfas..voltam már megintbandito írta: Jövök
DE azért rendben volt minden grat valamint a hét másik balfas..nak sajnálom Gilberto na csá!
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Jövök.
Ejj már megint kezded bandito a hotlapon?!
Ejj már megint kezded bandito a hotlapon?!
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Kicsit próbálkoztunk :DTuri írta:Jövök.
Ejj már megint kezded bandito a hotlapon?!
Manchester United
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
De azért Gilberto is odapakoltTuri írta:Jövök.
Ejj már megint kezded bandito a hotlapon?!
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
bandito írta:De azért Gilberto is odapakoltTuri írta:Jövök.
Ejj már megint kezded bandito a hotlapon?!
Manchester United
- Zsozsesz
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 403
- Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
- Admin: Admin
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
- Mugen
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: hétf. máj. 31, 2010 11:32 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
megnéztük Tjoeval ugyanazzal a szettel váltót átállítva a köridőket és 1 mp-vel jobb pl. a MC.
ezen a pályán legalábbis nagyon kijön a különbség, igaz csak ezen a pályán néztük meg.
lehet ezért vannak mindig ott az elején na jó csak vicceltem.
ettől függetlenül a verseny az verseny és élvezhető bármi közbe jöhet elveszhet ez a különbség de azért elgondolkodtató, na persze én választottam a BMW-t
ezen a pályán legalábbis nagyon kijön a különbség, igaz csak ezen a pályán néztük meg.
lehet ezért vannak mindig ott az elején na jó csak vicceltem.
ettől függetlenül a verseny az verseny és élvezhető bármi közbe jöhet elveszhet ez a különbség de azért elgondolkodtató, na persze én választottam a BMW-t
Balogh András
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Kedves Bandi!Bandika írta:megnéztük Tjoeval ugyanazzal a szettel váltót átállítva a köridőket és 1 mp-vel jobb pl. a MC.
ezen a pályán legalábbis nagyon kijön a különbség, igaz csak ezen a pályán néztük meg.
lehet ezért vannak mindig ott az elején na jó csak vicceltem.
ettől függetlenül a verseny az verseny és élvezhető bármi közbe jöhet elveszhet ez a különbség de azért elgondolkodtató, na persze én választottam a BMW-t
Nézd meg a hotlapot mindegyik kocsival kb 10 kört mentem 60 liter üzemanyaggal, és csak a váltón állítottam a saját setupomhoz képest! Mindegyikkel 34.7-9 között tudtam menni úgy hogy ezelőtt még egyiket sem vezettem, ahhoz hogy 33-at tudjatok menni kell még az a +150 kör és a setup finomhangolása bármelyik autóval megfutható!!! 33-as időt amúgy MC-vel sem futok 60 literrel sztem!
Minden autónak megvan a maga erőssége, és azt kell kihasználni esetetekben a végsebesség, és a kanyarbejáratok a jobbak mint pl. a mekinél. Az RSR meg kegyetlenül tapad mindenhol akárcsak a VIPER. A Mercedesnek és a MclArennek a kigyorsítása erős a nagy nyomaték miatt!
Ezen a pályán a jó váltóbeállítás tizedeket jelent!
Manchester United
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Gilbert ezzel nem téged akartalak leminősíteni sem a módot,mert nagyon gyors vagy és a mód is tuti!
Csak annyit mondtam,hogy kipróbáltuk a mc-t a bmw-s szettel és 9 kör alatt úgy hogy mi sem vezettük azt 1mp-vel gyorsabbak voltunk.a bmw-vel 34 alá menni már ufo én nem vagyok az amúgy egyetértek ės nem akarok ezzel semmi féle tűzet szítani.
Csak annyit mondtam,hogy kipróbáltuk a mc-t a bmw-s szettel és 9 kör alatt úgy hogy mi sem vezettük azt 1mp-vel gyorsabbak voltunk.a bmw-vel 34 alá menni már ufo én nem vagyok az amúgy egyetértek ės nem akarok ezzel semmi féle tűzet szítani.
Balogh András
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Szerintem meg ugyan olyan gyors mint a Mclaren: http://87.229.108.129:27284/rFactorHotlaps?max=250Bandika írta:Csak annyit mondtam,hogy kipróbáltuk a mc-t a bmw-s szettel és 9 kör alatt úgy hogy mi sem vezettük azt 1mp-vel gyorsabbak voltunk.a bmw-vel 34 alá menni már ufo én nem vagyok az amúgy egyetértek ės nem akarok ezzel semmi féle tűzet szítani.
De az élen összetéveszted, ott Porsche van mindig (kivéve legutóbb)!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
meggyőztél de én akkor sem vagyok ufoTuri írta:Szerintem meg ugyan olyan gyors mint a Mclaren: http://87.229.108.129:27284/rFactorHotlaps?max=250Bandika írta:Csak annyit mondtam,hogy kipróbáltuk a mc-t a bmw-s szettel és 9 kör alatt úgy hogy mi sem vezettük azt 1mp-vel gyorsabbak voltunk.a bmw-vel 34 alá menni már ufo én nem vagyok az amúgy egyetértek ės nem akarok ezzel semmi féle tűzet szítani.
De az élen összetéveszted, ott Porsche van mindig (kivéve legutóbb)!
Balogh András
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Már megint elgurult a pirulám
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Ejnye-no!bandito írta:Már megint elgurult a pirulám
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Nem hagyhattam SRY Nem volt azért egyszerű ,magasra tetted a szintetTuri írta:Ejnye-no!bandito írta:Már megint elgurult a pirulám
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Na jól van ám, elég ebből...úgyis kilöklek Titeket mint a sz*r, azt ugrott az űridőtökbandito írta:Nem hagyhattam SRY Nem volt azért egyszerű ,magasra tetted a szintetTuri írta:Ejnye-no!bandito írta:Már megint elgurult a pirulám
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
bandito írta:Nem hagyhattam SRY Nem volt azért egyszerű ,magasra tetted a szintetTuri írta:Ejnye-no!bandito írta:Már megint elgurult a pirulám
bandito csak hogy ne tunyulj el, ha már hotlapozol :D
Manchester United
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Ejnye-no! [/quote]
Nem hagyhattam SRY Nem volt azért egyszerű ,magasra tetted a szintet [/quote]
bandito csak hogy ne tunyulj el, ha már hotlapozol :D [/quote]
Most estem haza! Nagyon ott vagytok Giklberto-Turi . Grat !
Nem hagyhattam SRY Nem volt azért egyszerű ,magasra tetted a szintet [/quote]
bandito csak hogy ne tunyulj el, ha már hotlapozol :D [/quote]
Most estem haza! Nagyon ott vagytok Giklberto-Turi . Grat !
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Annyit szeretnék hozzáfűzni a pályához, hogy a bukótér (ahol kavicságy van) bugos, mert úgy megfog mintha gyorsan kötő cementbe, vagy árokba hullana bele a kocsi. Ez így marad futamra is? Jó tudom, ne forogjak ki, ez is egy megoldás, na de hát no...ha mégis forgok előfordulhat nagy sebességnél hogy tetőre rakom, miközben amúgy visszajöhetnék simán a pályára, valamint elég közel van néhány helyen ez a bizonyos kavicságy, s ha megfog és jön valaki mögöttem simán belém rongyolhat.
Csak ennyi, ha így marad az se aggaszt, csak megjegyeztem
Csak ennyi, ha így marad az se aggaszt, csak megjegyeztem
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Sztem ezt most kihagyom.
Se hangulatom, se motivációm.
Se hangulatom, se motivációm.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Én ezt nem értem, még most sem.
Elvileg nem az van, hogy aki a boxba bemegy az azokkal szemben akik a pályán vannak relatív versenybe kerül a sárga SC ellenére ?
Én eddig így mentem. Nem értem, ráadásul nekem megint senkit nem jelölt sárgán, azonban sokak mellett elmentem míg a boxban voltak. Vagy most akkor mi van ? ha bemegy előttem valaki a boxba akkor meg kell álljak míg be nem fejezi a boxot ? Az nagy f..g lenne. ost attól, hogy az utolsó helyen érkeztem a boxban lévők mellett ugyanúgy elmehettem elvileg nem ? De senkit nem jelzett nekem sárgán azok közül akik ki jöttek a boxból elém. Nem értem. Egyébként sem értem és érzem ezt a pályát, sem annak ellenére, hogy tetszik, de ez így még inkább elvette a kedvem, hogy azt sem tudom mi van ilyenkor.
Ki jött elém HÁÁÁT ha a hivatalos oldalát vesszük a boxvonalig ahol a zöld lámpa van 2 ember, ugye, igaz hogy viszont a pályán még nem voltak, hivatalosan, mert az még a boxkijárat, vagy nem? ha nem nekem van igazam akkor viszont úgy néz ki, hogy a box utca végénél a célegyenesben satuznom kellett volna az autót, mert ott érnek ki a boxból, de ha meg nem érek fel a mezőnyre akkor meg azért büntet. Most akkor mi van ???? Ráadásul a két elvileg előttem a "pályára" érkező mellett még 1 embert elengedtem, hogy őt hogy jelzi nekem, mert a két kiérkezőt nem sárgázta be, de ő sem volt nekem sárga. Aki ezután mögöttem jött az Tommy volt, aki viszont még bőven a boxban állt amikor a célegyenesben elmentem. Akkor most ki mögé kell besorolnom ?
Mert az alőtte haladót sem jelezte nekem sárgán, akkor meg kellett volna állnom a célegyenesben és megvárni mindenkit míg végez a boxkiállással ?? Totál elvette ez az összevissza a kedvem, egyébként sem tudtam a pályán tartani a vasat de még ez is, ezt együtt már nem tudtam feldolgozni. Nem volt kedvem tovább menni.
Ja és akkor még azt is hozzá kell tenni, hogy a célegyenesben a box melett én haladtam kb 260 km/h-val a boxból érkezők 60 km/h-val gyakorlatilag esélytelen észlelni azt, hogy most a boxvonalat átlépte e vagy sem. S mivel a SC mögé még nem értem fel addig nyugodtan nyomhatom neki, vagy ha nem akkor mivel fél kör hátrányban voltam fel sem értem volna ami meg ugye 1. feltartok mindenkit aki a boxból kijön utánam, 2. büntet mert nem álltam fel a SC mögé, vagy 3. még több kört megyünk, hogy a SC megvárjon mindenkit. De ha jól emlékszem a SC utóléréséig nem kell lassítani.
Elvileg nem az van, hogy aki a boxba bemegy az azokkal szemben akik a pályán vannak relatív versenybe kerül a sárga SC ellenére ?
Én eddig így mentem. Nem értem, ráadásul nekem megint senkit nem jelölt sárgán, azonban sokak mellett elmentem míg a boxban voltak. Vagy most akkor mi van ? ha bemegy előttem valaki a boxba akkor meg kell álljak míg be nem fejezi a boxot ? Az nagy f..g lenne. ost attól, hogy az utolsó helyen érkeztem a boxban lévők mellett ugyanúgy elmehettem elvileg nem ? De senkit nem jelzett nekem sárgán azok közül akik ki jöttek a boxból elém. Nem értem. Egyébként sem értem és érzem ezt a pályát, sem annak ellenére, hogy tetszik, de ez így még inkább elvette a kedvem, hogy azt sem tudom mi van ilyenkor.
Ki jött elém HÁÁÁT ha a hivatalos oldalát vesszük a boxvonalig ahol a zöld lámpa van 2 ember, ugye, igaz hogy viszont a pályán még nem voltak, hivatalosan, mert az még a boxkijárat, vagy nem? ha nem nekem van igazam akkor viszont úgy néz ki, hogy a box utca végénél a célegyenesben satuznom kellett volna az autót, mert ott érnek ki a boxból, de ha meg nem érek fel a mezőnyre akkor meg azért büntet. Most akkor mi van ???? Ráadásul a két elvileg előttem a "pályára" érkező mellett még 1 embert elengedtem, hogy őt hogy jelzi nekem, mert a két kiérkezőt nem sárgázta be, de ő sem volt nekem sárga. Aki ezután mögöttem jött az Tommy volt, aki viszont még bőven a boxban állt amikor a célegyenesben elmentem. Akkor most ki mögé kell besorolnom ?
Mert az alőtte haladót sem jelezte nekem sárgán, akkor meg kellett volna állnom a célegyenesben és megvárni mindenkit míg végez a boxkiállással ?? Totál elvette ez az összevissza a kedvem, egyébként sem tudtam a pályán tartani a vasat de még ez is, ezt együtt már nem tudtam feldolgozni. Nem volt kedvem tovább menni.
Ja és akkor még azt is hozzá kell tenni, hogy a célegyenesben a box melett én haladtam kb 260 km/h-val a boxból érkezők 60 km/h-val gyakorlatilag esélytelen észlelni azt, hogy most a boxvonalat átlépte e vagy sem. S mivel a SC mögé még nem értem fel addig nyugodtan nyomhatom neki, vagy ha nem akkor mivel fél kör hátrányban voltam fel sem értem volna ami meg ugye 1. feltartok mindenkit aki a boxból kijön utánam, 2. büntet mert nem álltam fel a SC mögé, vagy 3. még több kört megyünk, hogy a SC megvárjon mindenkit. De ha jól emlékszem a SC utóléréséig nem kell lassítani.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Assen pálya TDF javítás
Skinpack 2014.03.05.
Szerver már a módosításokkal fut, Mindenki töltse le!!
Skinpack 2014.03.05.
Szerver már a módosításokkal fut, Mindenki töltse le!!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Szintén kérdőjeles!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
nem jövök.
pedig isten a tanúm rá jönni akartam, mert azt hittem matudok gyakorolni. végre kimásztam az influenzából is ami egyre rosszabb ahogy öregszem :(
pedig isten a tanúm rá jönni akartam, mert azt hittem matudok gyakorolni. végre kimásztam az influenzából is ami egyre rosszabb ahogy öregszem :(
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Rajtam meg tegnap este jött ki a flu úgyhogy talán elindulok, de nem biztos hogy végigmegyek.
De hová tűnt Damon Hill !?
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Sajnos mégsem jövök ma, közbe jött valami
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Mégse jövök.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Jelentkeztek:
1. Tommy78
2. CsaB
3. Gilberto
4. Kopi
5. Voodoo
6. Bandi
7. Bandito
8. Vik
9. Turi
10. Zsozsesz
11. Tony
12. Mugen
13. Ulvar
14. Dani
15. Makako
16. Gadfly
17. Tjoe
18. Giorgio
Akik jelezték, hogy nem jönnek:
1. Dodi
2. Gstyle
3. Dietrich
4. Norbi
5. BengA
Akik még nem jelezték szándékukat:
Night, Bodzzza, Erik Czakói
Akik nem teljesítették a 20 kört: (időmérő edzésen nem vehetnek részt)
Vik
Dani
Night
Erik Czakói
Bodzzza
1. Tommy78
2. CsaB
3. Gilberto
4. Kopi
5. Voodoo
6. Bandi
7. Bandito
8. Vik
9. Turi
10. Zsozsesz
11. Tony
12. Mugen
13. Ulvar
14. Dani
15. Makako
16. Gadfly
17. Tjoe
18. Giorgio
Akik jelezték, hogy nem jönnek:
1. Dodi
2. Gstyle
3. Dietrich
4. Norbi
5. BengA
Akik még nem jelezték szándékukat:
Night, Bodzzza, Erik Czakói
Akik nem teljesítették a 20 kört: (időmérő edzésen nem vehetnek részt)
Vik
Dani
Night
Erik Czakói
Bodzzza
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Ejj de fasza. 2m-el a második vonal előtt kezdtem el gyorsítani és kaptam egy áthajtásost. Belülről pedig jónak tűnt. Annyira meglepődtem, hogy beálltam a boxba ezzel vége is lett a mókának. Fölöslegesnek tartottam már visszaállni, + az orromat is kifújhattam végre. Köszi Gadfly a csatát, jó volt amíg tartott!
De hová tűnt Damon Hill !?
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Q1: Jól sikerült fél tankkal mentem.
Q2. Teli tankkal is elég versenyképes volt az autó, sikerült ismét pole-t szerezni (5/3)
Race:
Az elején minden úgy alakult ahogy számítottam rá, nem sikerült ellépni mert bandito és Turi is nagyon gyors volt nem bírtam igazán nyomni neki mert mindig figyeltem a tükröt mivel 1mp-n belül mentünk sok-sok körön át. Aztán jött az SC. : pont elmentem a box bejárat mellett amikor beintették a sárgát, így jól megszívtam mert csak a 2. SC-s körben tudtam bejönni elsőről visszahuppantam a 12. helyre. Ott Mugen és Bandi elég keményen megizzasztott nem tudtam sehogy sem elmenni mellettük körökön keresztül buktam 1,5-2mp-et az erölködésben itt összeszedtem olyan 15 mp hátrányt, miután elmentem kinyomtam a pedált a padlón, a 2.boxnál én már csak 2 litert tankoltam + kereket cseréltem, a kivezetőt pedig a lehető legjobban megnyomtam, és bejött az hogy 1 körrel korábban jöttem ki, mert így 4 embert is sikerült átugranom, a végéről meg no comment volt kavalkád rendesen!
Grat Turi és mindenkinek aki célba ért!
McLaren
Q2. Teli tankkal is elég versenyképes volt az autó, sikerült ismét pole-t szerezni (5/3)
Race:
Az elején minden úgy alakult ahogy számítottam rá, nem sikerült ellépni mert bandito és Turi is nagyon gyors volt nem bírtam igazán nyomni neki mert mindig figyeltem a tükröt mivel 1mp-n belül mentünk sok-sok körön át. Aztán jött az SC. : pont elmentem a box bejárat mellett amikor beintették a sárgát, így jól megszívtam mert csak a 2. SC-s körben tudtam bejönni elsőről visszahuppantam a 12. helyre. Ott Mugen és Bandi elég keményen megizzasztott nem tudtam sehogy sem elmenni mellettük körökön keresztül buktam 1,5-2mp-et az erölködésben itt összeszedtem olyan 15 mp hátrányt, miután elmentem kinyomtam a pedált a padlón, a 2.boxnál én már csak 2 litert tankoltam + kereket cseréltem, a kivezetőt pedig a lehető legjobban megnyomtam, és bejött az hogy 1 körrel korábban jöttem ki, mert így 4 embert is sikerült átugranom, a végéről meg no comment volt kavalkád rendesen!
Grat Turi és mindenkinek aki célba ért!
McLaren
Manchester United
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Gratula srácok a szép munkáért !! És mindenkinek aki ki tudta autózni a versenytávot a választott taktikája szerint Én szokásomhoz hű maradtam és kidobtam az egész versenyt a WC-n ! Nem szeretném kritizálni a safety car használatát a versenyeken de lenne pár számomra bosszantó észrevétel. Mégpedig a köv. Miért kell a safety car? Nekem eddig csak hátrányt okozott "valakinek meg előnyt" A versenyzők nem tudnak a a választott taktikájuk szerint autózni . Egy sima kiforgás miatt már safety car Ne más versenyzőnek az esetleges hibája miatt boruljon az egész verseny ! Gondolok itt arra hogy akár az időmérő is felesleges ezen esetekben mert a safety car miatt borul minden úgyis "másodlagossá válik az időmérőn elért eredmény" és csak a szerencsén múlik a verseny kimenetele ! Én nem örülök annak hogy tőlem független okokból tönkre menyen a versenyem mert a safety car szétcseszi a futamot ! Számomra pont elég lenne ha sima sárgazászló jelezné a veszélyt a pályán és maradna a safety car a boxban ,semmi szükség a rengeteg ujjrajtra ! Na mind 1 lenne még ... de ez van szerintem nem kell a safety car mert csak bekavar értelmetlenül .Menyen mindenki a saját taktikája szerint tisztán . üdv: balf.sz bandito
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Grat a dobogósoknak!
Egyetértek Banditóval, ezek az SC-k, újrarajtok teljesen bekavarnak és tényleg a szerencsefaktor lesz az ami dominál, és elveszik a valós tempókülönbség..
Persze jól is elsülhet, eddig nekem mindig rosszul jött ki.
A Q jól sikerült csodálkoztam, hogy telitankkal a 4. lettem és örültem hogy Tjoe mögöttem volt az 5. helyen, eddig ez volt a legjobb Q eredményem.
A rajtnál megtartottam a 4. helyet és az első SC vmit a box kijövet után is 4. tudtam maradni.
Mögöttem Tjoe tartotta Gadfly-t amit köszönök neki, így tudtam saját tempóban utazni.
Az első újrarajtnál ment el minden, kettesben indultam, hideg gumi kipörgött visszaesetm 2 pozíciót, majd a kanyarban lesodrottam és a 13. helyen voltam , sokat buktam, ez megpecsételte a versenyem.
Elgurult a gyogyó aztán előztem mindenkit mindehol 3. kör múlva a 8. voltam.
A kiállások jól sikerültek nagyjából úgy ahogy akartam bár egyszer rámszámolt vagy 10mp még azt nem tudom miért a kiírthoz képest, illetve egyszer vissza kellett toltanom.
A 2. SC na az tényleg nem hiányzott ekkor a 7. helyen voltam már csak 10 perc volt hátra, a gumik 50% alatt voltak, így az újrarajtnál zéró tapadással közdöttem.
A verseny alatt elcsúszott a pedálom balra vagy 30 cm-t, mert hajópadló van nálunk és hogy ne karistoljam össze egy törölközőt tettem alá, így marha kényelmetlen volt kb mintha csípőficamos lennék kellett vagy 40 percet mennem, valamit ki kell találnom
Grat mindenkinek!
Egyetértek Banditóval, ezek az SC-k, újrarajtok teljesen bekavarnak és tényleg a szerencsefaktor lesz az ami dominál, és elveszik a valós tempókülönbség..
Persze jól is elsülhet, eddig nekem mindig rosszul jött ki.
A Q jól sikerült csodálkoztam, hogy telitankkal a 4. lettem és örültem hogy Tjoe mögöttem volt az 5. helyen, eddig ez volt a legjobb Q eredményem.
A rajtnál megtartottam a 4. helyet és az első SC vmit a box kijövet után is 4. tudtam maradni.
Mögöttem Tjoe tartotta Gadfly-t amit köszönök neki, így tudtam saját tempóban utazni.
Az első újrarajtnál ment el minden, kettesben indultam, hideg gumi kipörgött visszaesetm 2 pozíciót, majd a kanyarban lesodrottam és a 13. helyen voltam , sokat buktam, ez megpecsételte a versenyem.
Elgurult a gyogyó aztán előztem mindenkit mindehol 3. kör múlva a 8. voltam.
A kiállások jól sikerültek nagyjából úgy ahogy akartam bár egyszer rámszámolt vagy 10mp még azt nem tudom miért a kiírthoz képest, illetve egyszer vissza kellett toltanom.
A 2. SC na az tényleg nem hiányzott ekkor a 7. helyen voltam már csak 10 perc volt hátra, a gumik 50% alatt voltak, így az újrarajtnál zéró tapadással közdöttem.
A verseny alatt elcsúszott a pedálom balra vagy 30 cm-t, mert hajópadló van nálunk és hogy ne karistoljam össze egy törölközőt tettem alá, így marha kényelmetlen volt kb mintha csípőficamos lennék kellett vagy 40 percet mennem, valamit ki kell találnom
Grat mindenkinek!
Balogh András
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Q1-2: Nem úgy sikerült ahogy szerettem volna, de a 3. helyet sikerült elcsípnem a rajtrácson.
R: A verseny elején Gilbertet üldöztük banditoval, és a mögöttem haladóktól elszakadtunk 4-5 másodpercnyire. Bandito egy elkövetett hibáját kihasználva a 2. helyre, az első SC fázis alatt pedig az 1. helyre ugrottam, köszönhetően a korábban megtett box kiállásomnak. Az újabb rajtot követően Gadfly megelőzött, vélhetően a boxból kivezető körén jobban felmelegített gumijai miatt, ugyanis mikor már a sajátjaimat is fel tudtam melegíteni, visszaelőztem őt. Az etap végére a kopott gumikkal elég sokat küzdöttem, így Voodoo aki ekkorra már a 2. helyen tanyázott, majdnem utolért. Viszont a második box látogatását hamarabb letudta, így helyet cseréltünk. Ekkor a friss gumin körönként lassan de biztosan közeledni tudtam hozzá, de bejött ismét a SC. A soron következő rajtnál Voodoo lesodródott az első kanyarban így visszavehettem a vezetést, de már a következő kanyarkombinációban ismét a pályára került a biztonsági autó. Az idő ekkor már nem volt elég egy újabb startra, ezért a villogó autó mögött sikerült a győzelmet abszolválnom.
Gratulálok a dobogós Gilbertnek és Voodoonak a és a helyért!
Valamint a célba érkezőknek!
McLaren
Ui.: A SC szerintem is elég nagy szerencsefaktor, de valamilyen szinten segítség is. A legnagyobb baj vele, hogy külső szemmel veszélytelennek látszó dolgokért is pályára hajt, valamint sok ideig tartózkodik kint.
R: A verseny elején Gilbertet üldöztük banditoval, és a mögöttem haladóktól elszakadtunk 4-5 másodpercnyire. Bandito egy elkövetett hibáját kihasználva a 2. helyre, az első SC fázis alatt pedig az 1. helyre ugrottam, köszönhetően a korábban megtett box kiállásomnak. Az újabb rajtot követően Gadfly megelőzött, vélhetően a boxból kivezető körén jobban felmelegített gumijai miatt, ugyanis mikor már a sajátjaimat is fel tudtam melegíteni, visszaelőztem őt. Az etap végére a kopott gumikkal elég sokat küzdöttem, így Voodoo aki ekkorra már a 2. helyen tanyázott, majdnem utolért. Viszont a második box látogatását hamarabb letudta, így helyet cseréltünk. Ekkor a friss gumin körönként lassan de biztosan közeledni tudtam hozzá, de bejött ismét a SC. A soron következő rajtnál Voodoo lesodródott az első kanyarban így visszavehettem a vezetést, de már a következő kanyarkombinációban ismét a pályára került a biztonsági autó. Az idő ekkor már nem volt elég egy újabb startra, ezért a villogó autó mögött sikerült a győzelmet abszolválnom.
Gratulálok a dobogós Gilbertnek és Voodoonak a és a helyért!
Valamint a célba érkezőknek!
McLaren
Ui.: A SC szerintem is elég nagy szerencsefaktor, de valamilyen szinten segítség is. A legnagyobb baj vele, hogy külső szemmel veszélytelennek látszó dolgokért is pályára hajt, valamint sok ideig tartózkodik kint.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Q1:
Sikerült az addigi legjobb időmet megfutni itt (34.6) és számomra elég meglepő volt, hogy az előttem lévők csak tizedekkel voltak előttem, mikor a hotlap szerint 33 elejei idők voltak.
Q2:
Na ez sosem sikerül nekem, ez most sem volt másképp. Tonyval szoros csatát vívtunk, de végül ő gyorsabb volt 1 ezreddel.
Race:
A tesztfutamhoz képest sikerült egy kicsit fordulékonyabbá tenni az autót, viszont ez sajnos a stabilitás rovására ment, így futam alatt több apró hibám is volt mint pl. műfüvezés és ide-oda sodródások. Összegészében élveztem a futamot, mert mindig volt akikkel csatázhattam. Külön szeretném megköszönni az élményt Tjoe-nak és Tony-nak is.
A 2. rajtnál ahogy Turi is írta, vmivel jobb lehetett a tapadásom, így elég sok mindenkit átugorva (köszönhető az első kanyar kalamajkájának is) sikerült felugranom az első helyre. Tudtam, hogy ezt sokáig nem fogom tartani, mivel tempóban el voltam maradva az élmezőnyhöz képest. Végül egy 5. hely, ami nem rossz, viszont kezd frusztráló lenni, hogy mindig csak 1-2 hellyel csúszik le a Kaspersky Team a dobogóról. Pedig pezsgőzni és ünnepelni tudnánk , de ez még várat magára. Reméljük lesznek majd olyan pályák is, ahol Muscle car-ok lesznek előnyben és nem ezek a hajszárító hangúak.
SC:
Szerintem meg pont azért jó az SC, mert taktikailag meg tudja kavarni a dolgokat és adott esetben a mezőny is összerázódik. Persze van akinek ez rosszul is jöhet, de ez az életben sincs másként. Általában a futam 2. felében már oly annyira szét tud szakadni a mezőny, hogy csak unalmas autózgatássá vált át az egész, és erre nagyon jó az SC, hogy ébresztőt fújjon!
off: Persze most gondolom páran feltették magukban a kérdést, hogy ha ez a véleményem, akkor idén F1-ben miért nem lesz. Rövid válasz: az elmúlt évek próbálkozásai és tapasztalatai miatt, illetve idén 100%-os futamok lesznek és nem szeretnénk ezt tovább hosszabbítani. +ugye tudjuk, hogy ow autókkal "könnyebb" előidézni az SC bejövetelt és a szezon elején biztosra vehető, hogy hiányozni fog az az összeszokottság (főleg az újonnan érkező versenyzők miatt), hogy az SC-t be lehessen vetni.
on:
Ja és grat Turi, illetve a dobogósoknak és akik végigmentek!
Sikerült az addigi legjobb időmet megfutni itt (34.6) és számomra elég meglepő volt, hogy az előttem lévők csak tizedekkel voltak előttem, mikor a hotlap szerint 33 elejei idők voltak.
Q2:
Na ez sosem sikerül nekem, ez most sem volt másképp. Tonyval szoros csatát vívtunk, de végül ő gyorsabb volt 1 ezreddel.
Race:
A tesztfutamhoz képest sikerült egy kicsit fordulékonyabbá tenni az autót, viszont ez sajnos a stabilitás rovására ment, így futam alatt több apró hibám is volt mint pl. műfüvezés és ide-oda sodródások. Összegészében élveztem a futamot, mert mindig volt akikkel csatázhattam. Külön szeretném megköszönni az élményt Tjoe-nak és Tony-nak is.
A 2. rajtnál ahogy Turi is írta, vmivel jobb lehetett a tapadásom, így elég sok mindenkit átugorva (köszönhető az első kanyar kalamajkájának is) sikerült felugranom az első helyre. Tudtam, hogy ezt sokáig nem fogom tartani, mivel tempóban el voltam maradva az élmezőnyhöz képest. Végül egy 5. hely, ami nem rossz, viszont kezd frusztráló lenni, hogy mindig csak 1-2 hellyel csúszik le a Kaspersky Team a dobogóról. Pedig pezsgőzni és ünnepelni tudnánk , de ez még várat magára. Reméljük lesznek majd olyan pályák is, ahol Muscle car-ok lesznek előnyben és nem ezek a hajszárító hangúak.
SC:
Szerintem meg pont azért jó az SC, mert taktikailag meg tudja kavarni a dolgokat és adott esetben a mezőny is összerázódik. Persze van akinek ez rosszul is jöhet, de ez az életben sincs másként. Általában a futam 2. felében már oly annyira szét tud szakadni a mezőny, hogy csak unalmas autózgatássá vált át az egész, és erre nagyon jó az SC, hogy ébresztőt fújjon!
off: Persze most gondolom páran feltették magukban a kérdést, hogy ha ez a véleményem, akkor idén F1-ben miért nem lesz. Rövid válasz: az elmúlt évek próbálkozásai és tapasztalatai miatt, illetve idén 100%-os futamok lesznek és nem szeretnénk ezt tovább hosszabbítani. +ugye tudjuk, hogy ow autókkal "könnyebb" előidézni az SC bejövetelt és a szezon elején biztosra vehető, hogy hiányozni fog az az összeszokottság (főleg az újonnan érkező versenyzők miatt), hogy az SC-t be lehessen vetni.
on:
Ja és grat Turi, illetve a dobogósoknak és akik végigmentek!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Q1 : Nem láttam értelmét széttaposni a verdát a vágást próbáltam elkerülni a top 10 megvolt talán 7 hely.
Q2 : Nem tudtam rendesen bemelegíteni a gumikat ráadásul a végén belehibáztam így 6. hely
Race : Tjoe és Bandi mögül rajtoltam a két bömöst gyorsan meg kellett előznöm hogy az elejétől ne szakadjak le jelentősen , ez sikerült is így 4mp körül tartottam a különbséget Bandito mögött. Majd az első sárgánál Turi mögött érkeztem a boxba ekkor tudtam , hogy 2. hely garantált lesz mert Gilberto és Bandito kinnt maradtak. Újrarajtnál elmentem kapálni az elsp kanyarban 0 tapadás hiába a hosszú féktáv...visszaestem 4-5. hely környékére majd innen megint feljöttem a 2. helyre 4-5 mp-s hátránnyal Turi mögé. 2. box elött csökkentettem a hátrányom 3mp-re és tökéletes boxmunkával sikerült 5mp-es előnyt szerezni Turi elött . Kezdett csökkenni az előnyöm 1-2 lekörözés nem ment simán , de ezzel nem is lett volna gond ha a végén nem jön a sárga. Újrarajtnál jól jöttem el de megint az első kanyar már szinte dupláztam a féktávot és alig fékeztem nem segített elmentem kapálni again....persze ahogy visszatártem egyből sárga szó ezt elbaltáztam Grat Turi , Gilbert és mindenki !
SC srácok erre számítani kell , gyorsan dönteni , taktikát alakítani nem csak eszetlenül nyomni a gázt. (mint én az első kanyarban :D ) Sok embernek ez új esély , de sokaknak szívás pont ettől lesz érdekes.
Q2 : Nem tudtam rendesen bemelegíteni a gumikat ráadásul a végén belehibáztam így 6. hely
Race : Tjoe és Bandi mögül rajtoltam a két bömöst gyorsan meg kellett előznöm hogy az elejétől ne szakadjak le jelentősen , ez sikerült is így 4mp körül tartottam a különbséget Bandito mögött. Majd az első sárgánál Turi mögött érkeztem a boxba ekkor tudtam , hogy 2. hely garantált lesz mert Gilberto és Bandito kinnt maradtak. Újrarajtnál elmentem kapálni az elsp kanyarban 0 tapadás hiába a hosszú féktáv...visszaestem 4-5. hely környékére majd innen megint feljöttem a 2. helyre 4-5 mp-s hátránnyal Turi mögé. 2. box elött csökkentettem a hátrányom 3mp-re és tökéletes boxmunkával sikerült 5mp-es előnyt szerezni Turi elött . Kezdett csökkenni az előnyöm 1-2 lekörözés nem ment simán , de ezzel nem is lett volna gond ha a végén nem jön a sárga. Újrarajtnál jól jöttem el de megint az első kanyar már szinte dupláztam a féktávot és alig fékeztem nem segített elmentem kapálni again....persze ahogy visszatártem egyből sárga szó ezt elbaltáztam Grat Turi , Gilbert és mindenki !
SC srácok erre számítani kell , gyorsan dönteni , taktikát alakítani nem csak eszetlenül nyomni a gázt. (mint én az első kanyarban :D ) Sok embernek ez új esély , de sokaknak szívás pont ettől lesz érdekes.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Azért szerintem mert én legalábbis q1-ben is 80-90 literrel mentem:)Gadfly írta:Q1:
Sikerült az addigi legjobb időmet megfutni itt (34.6) és számomra elég meglepő volt, hogy az előttem lévők csak tizedekkel voltak előttem, mikor a hotlap szerint 33 elejei idők voltak.
Manchester United
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Tölthető a közvetítés: ftp://5.159.233.31:3450/MASZIM_GT3_2014/
Videótár elérés:
név: REPLAY_NEW
jelszó: REPLAY_rply
Videótár elérés:
név: REPLAY_NEW
jelszó: REPLAY_rply
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Én meg 100Gilberto írta:Azért szerintem mert én legalábbis q1-ben is 80-90 literrel mentem:)Gadfly írta:Q1:
Sikerült az addigi legjobb időmet megfutni itt (34.6) és számomra elég meglepő volt, hogy az előttem lévők csak tizedekkel voltak előttem, mikor a hotlap szerint 33 elejei idők voltak.
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Csak annyit még hogy ez így igazvoodoo írta:Q1 : Nem láttam értelmét széttaposni a verdát a vágást próbáltam elkerülni a top 10 megvolt talán 7 hely.
Q2 : Nem tudtam rendesen bemelegíteni a gumikat ráadásul a végén belehibáztam így 6. hely
Race : Tjoe és Bandi mögül rajtoltam a két bömöst gyorsan meg kellett előznöm hogy az elejétől ne szakadjak le jelentősen , ez sikerült is így 4mp körül tartottam a különbséget Bandito mögött. Majd az első sárgánál Turi mögött érkeztem a boxba ekkor tudtam , hogy 2. hely garantált lesz mert Gilberto és Bandito kinnt maradtak. Újrarajtnál elmentem kapálni az elsp kanyarban 0 tapadás hiába a hosszú féktáv...visszaestem 4-5. hely környékére majd innen megint feljöttem a 2. helyre 4-5 mp-s hátránnyal Turi mögé. 2. box elött csökkentettem a hátrányom 3mp-re és tökéletes boxmunkával sikerült 5mp-es előnyt szerezni Turi elött . Kezdett csökkenni az előnyöm 1-2 lekörözés nem ment simán , de ezzel nem is lett volna gond ha a végén nem jön a sárga. Újrarajtnál jól jöttem el de megint az első kanyar már szinte dupláztam a féktávot és alig fékeztem nem segített elmentem kapálni again....persze ahogy visszatártem egyből sárga szó ezt elbaltáztam Grat Turi , Gilbert és mindenki !
SC srácok erre számítani kell , gyorsan dönteni , taktikát alakítani nem csak eszetlenül nyomni a gázt. (mint én az első kanyarban :D ) Sok embernek ez új esély , de sokaknak szívás pont ettől lesz érdekes.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MTCC 2014 GT3 - R5 - TT Assen 2014.03.06. 19.30
Statisztikát kérhetek...menne facebook-ra
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég