
- rFHighVoltage KERS opció kikapcsolásra került (DRS továbbra is működik)
- 3 fokozatú motorteljesítmény (boost) állításának lehetősége
- motor fordulatszám limitálásának engedélyezése 13.500-15.000, (100-as léptékben)
- új és különböző (ferrari, mercedes, renault) motorhangok
Amit a legfontosabbnak tartottunk, hogy az állandó "KERS" nyomkodását kiiktassuk, mivel a valóságban sem nyomkodják minden körben a plusz motorteljesítmény gombot. Helyette beiktattuk a 3 fokozatú motorteljesítmény állításának a lehetőségét, ami természetesen nem csak motorerőben, hanem fogyasztásban is hatással van a technikára. Értelem szerűen az 1-es a gyengébb és kevesebbet fogyasztó, a 2-es a köztes, míg a 3-as a legerősebb és egyben legtöbbet fogyasztó fokozat.
A 2-es (köztes) fokozat úgy lett beállítva, hogy ha csak ez van használatban, akkor pár liter megspórolásával, de teljesíteni lehessen a futam távját (igazából ahogy korábban is volt). Természetesen (ahogy eddig is) a fogyasztást befolyásoló tényező lehet az autó beállítása, vezetési stílus és legfőképp a motor nyúzása/pörgetése. Minél jobban ki van húzatva a motor, annál jobban fogyaszt, viszont ~14.000 fordulat felett már plusz teljesítményt nem biztos, hogy megfelelő mértékben kapunk (erre lehet hasznos a fordulatszám szabályozás).
A 3-as motorteljesítmény próbálja szimulálni a jelenlegi "előzés gombot". Használatával némiképp növekszik a teljesítmény és fogyasztás, továbbá kis mértékben a motor melegedése is. Természetesen szintén beállítás és vezetési stílus függő, hogy egy adott futamon ki mennyi ideig tudja használni a motorját 3-as fokozaton, hiszen aki jobban "spórol" az üzemanyaggal, az nem feltétlen csak alkalom szerűen (előzéskor) használhatja a magasabb fokozatot.
Ennek a rendszernek a bevezetésével természetesen meg van annak is a veszélye, hogy valaki átesik a ló túloldalára és nem feltétlen marad megfelelő üzemanyag a futam befejezéséhez. Éppen ezért lett beiktatva az 1-es motorerő is, ahol lehetőség adódik korrigálni a túlfogyasztásból eredő problémákat.
A fokozatok közötti fogyasztási különbség pl.:
1-es: 2.1 liter/kör
2-es: 2.4 liter/kör
3-as: 2.7 liter/kör, tehát kb. 0.3 liter fokozatonként.
Természetesen a motorerő állítását vezetés közben is lehet állítani, így célszerű ezt kormányra v. a billentyűzetre beállítani. Ezt az rF menüjében a billentyűzet kiosztásnál tudjuk megtenni, ahol az Increment Boost a teljesítmény növelését, a Decrement Boost pedig a csökkentését állítja. Továbbá a korábban használt KERS gombra érdemes és egyben hasznos lehet beállítani a Temporary Boost funkciót, hiszen ennek a használatával a 3-as motorerőt kapjuk, míg nyomva tartjuk a gombot (pl. előzéskor lehet ez hasznos).
Q2 utáni parc fermé szabály nem vonatkozik a motorerő (boost) és a fordulatszám állításának lehetőségére!
Hogy kicsit tovább fokozzuk az élményt, megpróbáltuk a motorhangokat is közelebb hozni a valósághoz, így mindegyik gyártó, más dallamban muzsikál a cockpitben.

Letöltés: MF1B14 Patch v4 - 2014.04.03.
A patch minden módosítást tartalmaz, továbbá a teljes MOD zip-je is frissítve lett az újításokkal! Akik esetleg túlságosan hozzászoktak az előző két futamon használt "előszezoni" hangokhoz, azoknak természetesen készült a hangok tekintetében egy visszaállító patch is, amit INNEN lehet elérni.
Az eddig megszokott keddi tesztfutam mellé, most kivételesen másik kettő tesztfutam is be lett iktatva, hogy minél több lehetőség nyíljon az újítások tesztelésére/kipróbálására. Természetesen ha bármi észrevétel van, akkor azokat szívesen várjuk! (módosítani, csak is kizárólag rendkívüli esetben fogunk)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MF1B Szerver:
Szervernév: ! MF1B 2014 - MaSzim.hU
Szerver IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba/jelszó: FORMA 1 / kimi
Szerver adminok: Gadfly, Tommy78, Tony
HOTLAP
LIVE TIMING
Időterv / Tesztfutam:
2014. 04. 06. Vasárnap
17:00 - (~18:45) F1 FUTAM ÉLŐ! (M1)
19:00 – 19:30 Practice, rajtgyakorlatok stb.
19:30 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 100%)
Időterv / Tesztfutam / Jogosítványszerzés:
2014. 04. 08. Kedd
18:30 - 19:30 Vizsgáztatás
19:30 – 19:38 Bemelegítés (8 perc)
19:38 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 100%)
Időterv / Tesztfutam:
2014. 04. 10. Csütörtök
19:30 – 19:38 Bemelegítés (8 perc)
19:38 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 100%)
Időterv / 3. bajnoki futam:
2014. 04. 13. Vasárnap
19:00 – 19:15 Időmérő edzés Q1 (15 perc körlimit nélkül)
19:15 – 19:22 Időmérő edzés - Q2 (7 perc körlimit nélkül, Q1 TOP 50% vagy maximum 10 versenyző, parc fermé szabály)
19:22 – 19:30 Bemelegítés (8 perc)
19:30 – Verseny (felvezető kör + álló rajt, futam táv 100%, kötelező két különböző komponensű gumi használata a futamom)

VÁLASZTHATÓ GUMIKEVERÉKEK

Az állományok jelszóval védettek! Kitömörítéshez a maszim.hu jelszót használjátok.
-tartalmazza az rFactort, MOD-ot, GID plugint, RFE (eső) plugint, JoyToKey-t és az rF_HighVoltage-ot
2. MF1B14 Patch v4 - 2014.04.03.
-javításokat tartalmaz (a FULL MOD már tartalmazza)
3. Bahrain DRS Night
-javításokat tartalmaz

MF1B Szakosztályvezetés - 2014.04.03.
Akik jelentkeztek a futamra:
1. Gadfly
2. GABOR
3. CsaB
4. ThisisRT
5. Giorgio
6. Gilberto
7. RPeti
8. vik
9. Bercisan
10. Tommy78
11. metosz
12. Bercisan
13. Peter Szentpeteri
14. BengA
Akik még nem tudják, hogy jönnek e v. sem:
1. Gilberto
Akik jelezték, hogy nem tudnak jönni, így az autójuk szabad:
1. Kopi