
Mod: Shift Street DTM 1992 (készítették: Toby és Zolee145)
Pálya: Norisring
Szerver:
Szervernév: ! DTM 1992 - MaSzim.hU
Szerver IP: 87.229.108.129:34290
Jelszó: dtm92
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba: DTM 1992
Versenyprogram:
Időpont: 2014. 06. 23. hétfő
19:30 – 19:40 Időmérő edzés tíz perc (parc fermé nélkül)
19:40 – 19:45 Bemelegítés (5 perc)
19:45 – 20:05 Első futam, felvezető körrel és állórajttal, 20 perc időlimittel (nincs kötelező kerékcsere)
20:05 – 20:10 Második futam rajtsorrend állítás, szerver WU-n
20:10 – 20:30 Második futam, felvezető körrel és állórajttal, 20 perc időlimittel, fordított rajtsorrenddel az első futam eredménye alapján (nincs kötelező kerékcsere)
06.19-én csütörtök este jöjjünk össze néhányan körözgetni, egy tesztfutamot is futhatunk!
Sőt akár 18-án szerdán is csapathatunk egy tesztet.

Az autón nincs boxutca sebességhatároló, a pitben viszont 60 km/h-s sebességhatár van! Ha valakinek mégis pitbe kell a futamon mennie, ügyeljen erre!
LETÖLTÉSEK:
Mod: SSTR DTM 1992
Pálya: Norisring
Erről a modról személyesen csak a legjobbakat tudom mondani. Két éve készült el, és sose lett vele semmi sem rendezve (se fun, se bajnoki), pedig nem ezt érdemli. Szeretném, hogy jó hangulatú, izgalmas futamaink legyenek.
Két választható autótípus van: a Mercedes 190E Evo2 és a BMW M3 E30, mindkettőből két kivitel, gyári (F betűvel jelölve) és privát (P betűvel jelölve). A gyári autók hatfokozatú sebességváltósak, a privátok 5 (fix áttételek vannak, csak a végáttételt lehet állítani), illetve utóbbiak 30 kilogrammal könnyebbek is.
Az autóválasztás szabad, jelentkezési sorrend alapján történik, a jelentkezésben ne felejtsétek el beírni. Mindenki nézze meg a lehetőségeket, mert köridőben ugyan közel azonosak, a Mercedes és a BMW máshogy viselkedik. A 190-esnek nagyobb a végsebessége, de csúszkálásra hajlamos, míg az M3-as az egyenesekben kicsivel lassabb, de sokkal stabilabb a kanyarokban. Válasszatok úgy, amelyik jobban fekszik - vagy persze amelyik legendát jobban szeretitek! Autó bőven van, tehát nem maradtok le róluk.
Segítségül itt egy Mercis alap setup (a futóműhöz nem nyúltam): 190E alap.rar
Kicsit módosított változat, valamivel stabilabbnak érzem: 190E.rar
Akinek az autó hátulja problémát okoz, azt vettem észre, hogy a diff. pumpa növelésével stabilabb lesz.
A versenytáv 20 perc, ami körülbelül 23 kör. A három választható gumikeverék közül ajánlatos a közepes vagy kemény keveréket használni, a távot végigbírják, a futam végére egy kicsit megváltozhat az autó viselkedése, de ez nem jelent nagy időveszteséget.
A választható autók (a foglalásokat frissítem):

Mercedes 190E F
#3 - Klaus Ludwig - Dietrich
#4 - Bernd Schneider - Szabi
#5 - Ellen Lohr
#6 - Keke Rosberg - BengA
#11 - Jacques Laffite - Voodoo
#12 - Jörg van Ommen
#17 - Roland Asch - Matte
#18 - Kurt Thiim
#28 - John Winter - Kopi
Mercedes 190E P
#27 - Armin Bernhard
#55 - Olaf Manthey

BMW M3 E30 F
#7 - Johnny Cecotto - Gilberto
#9 - Emanuele Pirro
#10 - Steve Soper - Tommy78
#14 - Joachim Winkelhock - CsaB
#15 - Roberto Ravaglia
#16 - Altfrid Heger
#19 - Armin Hahne
#20 - Wayne Gardner - Makako
#22 - Olivier Grouillard
#46 - Franz Dufter
#48 - Siegfried Maier - Bandito
#50 - Per-Gunnar Andersson - Bandeszka83
BMW M3 E30 P
#21 - Kris Nissen
#30 - Leopold von Bayern
#35 - Alexander Burgstaller
#36 - Franz Engstler
#37 - Thomas von Löwis
#38 - Fritz Kreutzpointer
#40 - Josef Venc
#42 - Harald Becker
#49 - Vaclav Bervid
#57 - Thomas Winkelhock