minikimi írta:bocsi sracok ez a bajnoksag nekem offi. beugronak maradok es egyket jobb palyan indulok.
sajnalom, hogy nem tudtam ugy igazabol kielvezni a versenyzest inkabb az endurancehoz sorolnam hogy vegigmegyek a tavon , de kb meg annyi sem tortenik mint egy psrl endun :/ kar erte... a masik, a gumikopas mondhatjatok hogy kilett fejlesztve elhiszem hogy sokat foglalkoztatok vele, de azert elozo versenyeken nagyon latszott az,hogy mennyire nem fogynak az idei gumik.itt meg az ellentetje van.+ a iranyithatosag nem megy nekem. a simco csinalt egy realis modot annak idejen hivatalos forrasokbol, infokbol attol ez elegge elter jo azota valtoztak az autok teny, de az az alulkormányzottsag amit erzek az szerintem sok es allithatom ide ,oda vagy akarmerre a setet kb megmarad.kb ennyi. am a moddal valo hosszu munkara annyit , hogy koszi hogy ennyit dolgoztatok vele le a kalappal. a modellek a hangok a fogyasztasos dolog tok jok voltak tetszett :D .
Marcell, mielőtt végleg feladnád érdemes lenne még kipróbálnod valamit.
Arra jöttem rá Kanada előtt, hogy ennél a modnál valszeg a fizika miatt talán, de én is sokat küzdöttem az alul illetve főként a túlkormányzással. Vért izzadtam mire össze sikerült raknom egye-egy relatív stabilabb settet, de nem hogy a verseny képesség közelébe, de Monacoban csúcsosodott ki a dolog, hogy hosszú távon a gumikat is csak leharcolom tankolva idő előtt és még nem is stabil.
Ezután teljesen más okból kifolyólag, de kellett egy teljes Op rendszer re-install, azután pedig azzal találtam magam szembe, hogy nem kanyarodik az autó ugyanazzal a settel, amivel előtte azért körbe tudtam érni. Kiderült a profilom bemásolásánál valami hixer történhetett, mert a vezérlő beállítások, a kormány fizikai tulajdonságait nem írta felül. Ekkor elkezdtem Kanada előtt ezeket a beállításokat úgy belőni, ahogy emlékeztem rá, hogy mit hogy használtam.
Ekkor figyeltem fel rá, hogy az általam eddig használt alap beállítás nem működik, és pár teszt kör alatt %-onként állítva betereltem az optimális általam jól megszokott működési tartományba a kormány Sebesség függő érzékenységét. Meglepődésemre egy általam soha nem gondolt értéken kezdett el úgy működni a kormány úgy, ahogy azt szeretem. Ez Kanadában azonnal kifizetődött, mert 1 tized híján bejutottam a Q2-be, a versenyen pedig az 1. kanyarban a 4. helyen fordultam el, úgy, hogy nem kockáztattam semmit és az autót stabilan tartottam. Az azt követő körökben és a bonyodalom utáni verseny egészében az autót ismét úgy tudtam irányítani, olyan stabilan és pontosan ahogy azt a tavalyi évben már megszoktam.
Egy szónak is száz a vége, szerintem a Sebesség függő érzékenységet még próbáld meg korrigálni és pár teszt körrel beállítani olyanra, ahogy az autó úgy működik ahogy szereted. Nekem bejött és szerintem egy versenytávot még megér az hogy kizárd ezt a beállítási különbségből fakadó tényleg szerintem is értelmetlenül össze vissza setupolós, teljesen értelmetlen időtöltést és a végleges feladást.
Ennek beállítása után az osztrák pályára a setupot 24 kör alatt belőttem időmérőre és versenyre is, az eddig erre elpazarolt 100 kör helyett.
Szerintem ezt még próbáld ki mielőtt végleg feladod, mert egyébként pedig egy nagyon jó ellenfél vagy aki ellen szintén öröm versenyezni. Kár lenne ezt elveszítenünk.