MTCC 2014 (Junior-Szenior) Bajnokság
Az idei MTCC Bajnokság második sorozata a DTM lesz, melyre a többség szavazata alapján került sor. Az idei évben több szabálymódosítás is történt, melyeket mi is alkalmazni fogunk a Bajnokság során. A DRS szabály törölve lett több okból is, egyrészt többen jelezték, hogy nem részesítik előnyben ennek használatát, másrészt rengeteget teszteltem a DRS DTM szabályt, amit már kezel a Highvoltage, de sajnos nem 100%-os.
A főbb DTM szabályokról pár szóban, hiszen biztosan sokan szeretik és nézik a sorozatot, de nem biztos, hogy tisztában vannak egyes szabályokkal.
1. "Performance Weight" - Súlybüntetés, mely idén újra visszakerült a szabályzatba
2. Gumik használata - Prime (fehér), Option (sárga), Wet (kék) - a modba elkészítettem mindhárom gumit, mind fizikai, mind grafikai szempontból, így mindenki láthatja, ki melyik keverékkel van a pályán.
3. Kötelező PIT - a tavalyi szabálytól eltérően idén 1 kötelező PIT kiállást kell végrehajtani, melyen kötelező komponenst cserélni, tankolás nem engedélyezett.
4. PIT "kapu" - Minden futamon a kötelező PIT kiállást, csak ezen intervallumon belül lehet elvégezni, mely mindig a futam középső harmadában van.
Ezek mind részletesen le vannak írva a szabályzatban, melyet mindenki olvasson végig, hiszen sok újdonság van a korábban megszokott szabályokhoz képest. Ha bárkinek kérdése van bármelyik részével, a csevegőbe nyugodtan tegye fel a kérdést.
A rövid bevezető után néhány szó az autókról. Lényeges dolog, hogy az autók teljesen egyformák, tengelytáv, nyomtáv, az autók méretei, mind azonosak.
118 literes üzemanyag tank, 1120kg (10 kilóval emelték a súlybüntetés miatt a minimum súlyt), 500Hp @ 7.500rpm, 560Nm @ 5.000-6.000rpm, 6 sebességes szekvenciális váltó, V8-as 4 literes motorok.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Egyesületünk működését kérjük segítsétek!
Ezt kétféleképpen is megtehetitek:
- adótok 1%-át nekünk utaljátok,
- illetve a bajnokságban résztvevők, szerverünket használók, támogatással legalább 2000 Ft értékben az alábbi számlaszámon.
Adó 1%
MAGYAR SZIMULÁTOR SPORT ÉS SZABADIDŐ EGYESÜLET
Adószámunk: 18265486-1-43
Támogatás
Név: Magyar Szimulátor Sport és Szabadidő Egyesület
Bankszámlaszámunk:
CIB GIRO - 10702349-48766306-51100005
===============================================================================================================
Első körben megkérnék Mindenkit aki szeretne indulni, vagy csak kíváncsi rá, hogy milyen lesz a Bajnoki felépítése, szabályrendszere, olvassa el a szabályzatot, töltse le, és próbálja ki a modot.
A jelentkezést Június 24.-én 19.00-kor fogom megnyitni.
Amennyiben ezek után úgy döntetek, hogy jelentkeztek a Bajnokságra, akkor először a Szabályzatot fogadjátok el egy hozzászólásban jelezve, melyet itt megtehettek:
MTCC 2014 DTM Szabályzat
A 3 különböző komponensű gumikeverék:
DTM 2014 Versenynaptár:
Hivatalos Tesztfutam időpontok, amikor lehetőség lesz a vizsgázásra a Bajnokság megkezdése előtt:
2014. Július 8. (kedd)
2013. Július 9. (szerda)
2013. Július 10. (csütörtök)
Bárkinek, bármi kérdése van a Bajnoksággal kapcsolatban, bármi ami nem világos a szabályzatban, azt kérném az erre kijelölt témában tegye meg:
MTCC 2014 Csevegő
Gyorsletöltések:
MTCC 2014 DTM Mod
DTM Mod Patch1 2014.06.23.
Hungaroring
Egyéb kiegészítők letöltése az FTP-n elérhető
Az egyéb könyvtárban található a GID plugin, 4gb Patch, valamint az új RFE Eső Plugint.
FONTOS!
A modot, egy teljesen friss modoktól és pályáktól mentes rFactorra tegyétek, mert hibát okozhat.
rFactor telepítés után, először a Modot tegyétek fel, ezután jöhet a pálya bemásolása, GID Plugin, majd az RFE 1.2 Eső plugin. A plugin telepítési helyének azt az rFactort adjátok meg, ahova a modot feltelepítettétek, tehát ne próbáljatok meg egy külön helyre telepítést készíteni a pluginról, mert nem működik.