- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Kedves versenyzőtársak!
Ezzel a témával megkezdődik az Forma-1 1976-os évadából és RUSH című filmből merítve (a HAJSZA), Maszim F1 Replay sorozatok keretében a bajnokságra való jelentkezés. A szabályok, mint pl. a qualifikáció, a jövő hét csütörtökig (2015.01.08.) lezárásra kerülnek.
Egyesületünk természetesen az rFactorral rendelkező pilótáknak is kíván kikapcsolódást nyújtani a hideg téli napokon, de reméljük, olyanok is még csatlakoznak, akiknek már esetleg megvan az AC, de még látnak fantáziát az rF-ben, illetve ebben a gyönyörű MOD-ban, ami konvertálása a nagyszerű EA F1 Chapionship 99-02-ben megismerttel. A fizika - amihez természetesen nem nyúltunk - , vetekedik az rF-ben legendává lett 79-es MOD-dal.
Érdekességképpen az autókat csak cockpit-nézetből lehet használni, de ez ne riasszon el senkit sem, hiszen az élmény egyértelműen a valóság felé tesz lépéseket és tökéletesen kilátni a „vasból”, - a biztonság akkoriban úgy tűnik, másodlagos volt. A F1 történetében először Niki Lauda szállt ki a kocsiból arra hivatkozva, hogy túl veszélyes tovább versenyezni, ezen tettével gyökeresen megváltoztatva a hozzáállást és többek közt ennek köszönhetően élte túl Kubica a kanadai fiaskót a fallal, ami semmivel sem „puhább” mint az európai, viszont lényegesen gyengébb, mint amit Sanya öntene.
Ezúttal egy 5 futamos rövid bajnokival jelentkezünk, aminek különlegessége a csapatbajnokság és a 23 km hosszú „zöld pokol”, mint záró futam, melyet utoljára 1976-ban látogattak F1-es autók és ezen a futamon szenvedett Niki Lauda balesetet.
A verseny elsősorban jogosítvánnyal rendelkező MaSzim-versenyzőknek ajánljuk, de örömmel várunk új versenyzőket is. Számukra keddenként 21.00-22.00 között MaSzim nyitott kasznis jogosítványszerzési lehetőséget biztosítunk.
A szerver már fut.
Jelentkezéskor írd meg melyik autót választottad .Csak a #1 és #11-es autó választható.
#1 Lauda, #11 Hunt
A fórum követése célszerű, amúgy meg kötelező, - annak, aki versenyezni szeretne.
A fizikán már nem lesz változtatva!
Letöltések:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/FORMA1/REPLAY76/
IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: maszim
HOTLAP
LIVE TIMING
Naptár tervezet:
2015.01.15. 21.00 Kyalami (39 kör)
2015.01.22. 21.00 Long Beach (40 kör)
2015.02.05. 21.00 Monaco (39 kör)
2015.02.12. 21.00 Watkins Glen (29 kör)
2015.02.26. 21.00 Nürburgring (Zöld pokol) (7 kör)
Amennyiben kérdésedre nem kapsz választ, akkor ebben a témanyitó, első hozzászólásban megleled, ha figyelmesen keresed.
VERSENYSZABÁLYZAT
Versenytáv: az eredeti versenytávhoz viszonyított: 50%
Üzemanyag-fogyasztás: normál; a verseny közben üzemanyagot vételezni nem lehet, a teljes távra elegendő mennyiséggel kell indulni.
Gumikopás: 2X
Meghibásodás: normál
Törés: 10%
Engedélyezett segítségek: automata kuplung, „low TC”
Csütörtöki menetrend:
20.00-ig qualifikáció
20.00-21.00 bemelegítés
21.00 verseny
Pontozás:
A bajnokság teljes egészében a 1976. évi FIA F1 World Series szezont veszi alapul, így a pontozási rendszer is az eredeti szerinti. Ennek megfelelően az első 6 helyezett szerez pontot a következő leosztásban, kiegészítve a bónusz pontokkal:
1.hely 9 pont; 2.hely 6; 3.hely 4 pont; 4.hely 3; 5.hely 2 pont; 6.hely 1 pont;
Qualifikáció:
A szerver indításától versenynap 20.00 óráig tart. A qualifikáció ebben a hozzászólásban a HOTLAP linkre kattintva folyamatosan követhető.
Rajt
A verseny felvezető körrel és állórajttal kezdődik.
Verseny
TILOS levágni a kanyarokat és a lassítókat. Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán! A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz viszonyítunk! A futamon maximum 5 vágás engedélyezett, a hatodik vágástól vágásonként 2 mp büntetést kap a vétkes versenyző! Ha valaki baleset elkerülése, ill. kicsúszás (vezetéstechnikai hiba is) miatt hagyja el a pályát, akkor az nem számít vágásnak! Az időmérő edzésen egy vágás sem engedélyezett. Tilos rögtön kicsúszás után az ideális ívre vágni abban az esetben, ha mögöttünk mások jönnek (ugyanez a szabály vonatkozik a pitből visszatérő versenyzőkre is)! Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos visszatérés menete, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt, majd amennyiben lehetséges NEM az ideális ívre térünk vissza. Ha a sérült autóval közlekedő versenyző mögött más pilóták jönnek, akkor a sérült autóval versenyző pilótának tilos az ideális ívet használni (tehát a többieket feltartani). Sérült autónak minősül már az első szárny nélkül közlekedő versenyautó, sőt az üres üzemanyagtartállyal haladó is. Üres tankkal haladó versenyautóval TILOS az ideális ívet használni illetve a többi versenyzőt bármilyen formában akadályozni. TILOS és súlyos pályaszabálynak minősül a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a vétkes versenyző kiesett, a bíróknak joguk van egy futamtól való eltiltásra. TILOS és súlyos pályaszabálynak minősül a tolatás! Csak akkor engedélyezett, ha valaki a pitben szerelőcsapatán kis mértékben túlcsúszik, illetve, ha a pályán olyan helyzetbe kerül, amiből csak tolatással tud a pályára visszatérni!
Előzés
Az előzés a verseny egyik kulcsfontosságú és egyben legkockázatosabb manővere! Tilos több autónyi távolságból megpróbálni az előzést, ugyanis az elöl haladó autóját nem lehet felhasználni a pályán maradásra!
Előzési helyzetben a védekező versenyzőnek van teljes joga először ráfordulni a kanyarra az általa választott sebességgel és íven. Ez csak akkor módosul, ha az előzni kívánó versenyző már teljesen a védekező mellé ért! A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!
Feltartás, blokkolás
Tükrök használata kötelező, hiszen ezek nélkül nehéz megítélni a hátul lévő helyzetét. A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félrehúzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja! Ha a lassúbb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gázelvétellel lassít, amíg a leköröző versenyző elhalad mellette (erre valók az egyenesek).
A verseny vége:
A versenynek az utolsó versenyben maradt pilóta beérkezésekor van vége.
VERSENYBÍRÓSÁG, ÓVÁSOK
Óvásokat a vonatkozó fórumban a versenyt követő pénteki napon 24.00-ig lehet tenni. Kérjük, óvásodban jelezd a probléma pontos idejét és résztvevő pilóták nevét. Mielőtt óvnál, vegyél nagy levegőt és mindenképpen nézd meg a szerver-replayt, ami legkésőbb a verseny után 1 órával elérhető lesz. Bírói döntések ellen a kihirdetés utáni 3. napig lehet óvni, szintén az óvás linket használva. A 2. döntés után óvásnak helye nincs, a 2. bírói döntés végleges.
Büntetési tételek :
Pályaszabálysértés: figyelmeztetés. Ütközés, ami a sértett versenyző idővesztésével, megpördülésével, vagy javítással jár: figyelmeztetés. Szándékos ütközés, szándékos, durva pályaszabálysértés: ligajogosítvány felfüggesztése.
A versenybíróság fenntartja a jogot a büntetési tételek adott esetben történő, indoklással kiegészített megváltoztatására. A szabályzatban részletezett pontoktól, illetve magatartásformáktól való eltérés pályaszabály sértésnek minősül.
Versenykörülmények és a szabályok módosítása:
A pályaadminnak joga van a versenyszabályokat azonnali hatállyal módosítani, ha azt előre nem látható körülmények indokolják. Az autók fizikai paramétereivel kapcsolatos változtatások legalább 30 nappal korábban kell bejelenteni. A módosításokat a versenyzők kötelesek elfogadni.
Chat- és TS-szabályok:
A TeamSpeak használata a bajnokságok futamain (Warm up-tól a futam végéig) kötelező! A futam TS-szobájában csak az aktuális futamon résztvevő pilóták, illetve a pályaadmin tartózkodhatnak. Az időmérő edzés, illetve a futam alatt a chaten, illetve TS-en kommunikálni a pilóták számára szigorúan TILOS! A chatet, illetve TS-t csak az aktuális pályaadmin, illetve a bírók használhatják fontos, a versennyel kapcsolatos információk bejelentésére. Csak nekik van joguk esetleges figyelmeztetéseket tenni. TS és chat nem használható a düh kifejezésére, vagy bocsánatkérésre, vitatkozásra. Ezek súlyosbító körülmények. A chatelési és TS-használati szabályok be nem figyelmeztetéssel jár!
VIZSGÁZTATÁS, JOGOSÍTVÁNYSZERZÉS
Vizsgázásra csak a kiírt időpontokban van lehetőség, és egy ember egyedül nem vizsgáztathat. A vizsgáztató személyen felül mindig lesz egy felügyelő. A vizsga során teljesítendő feladatok megegyeznek a MaSzim által jóváhagyott rendszerrel – a feladatokról a vizsgáztatóktól ebben a témában lehet érdeklődni. A vizsgáztatás keddenként 21.00-kor kezdődik, a vizsgázók sorrendjét az addig elért időeredmény határozza meg. Abban az esetben, ha kifutunk az időből, a részeredmények nem vesznek el, a vizsgázást egy héttel később lehet folytatni. A vizsgáztatási procedúra első felére 1 óra áll rendelkezésre. A vizsga a tesztverseny teljesítésével ér véget, ami 22.00-kor kezdődik, 25% futam távval.
INTERNETKAPCSOLAT
Aki indulni szeretne annak legalább 256 kbit/s letöltési és 64 kbit/s feltöltési sebességgel kell rendelkeznie. A szerveren maximálisan engedélyezett ping: 150. Akinek ennél alacsonyabb sebességű kapcsolata van, az nem indulhat az esetleges balesetek elkerülése érdekében. Lag-os versenyző(k)re vonatkozó szabályok: az esetleges ütközésekért csakis őt vonjuk felelősségre abban az esetben, ha az ütközés helyétől visszafelé maximum 2-3 kanyarra már volt lagja. Ha az ütközés pillanatában (és előtte 2-3 kanyarral) nem lagolt, akkor az esetet versenybalesetnek minősítik a bírók. Ha már az edzések során is folyamatosan lagol, akkor, a pályaadminok felszólítják a szerver elhagyására. Ezután természetesen visszajöhet. Ha ennek ellenére sem oldódik meg a probléma, akkor a pályaadminok a zökkenőmentes lebonyolítás érdekében eltanácsolhatják az adott futamról. Internetkapcsolat-szakadás esetén a versenyelhalasztásban leírt szabályok az érvényesek. Mindenki a maga internetkapcsolatának a kovácsa és felelőse.
KÖTELEZŐ A VERSENYSZABÁLYOK VÉGIG OLVASÁSA, JELENTKEZÉSED LEADÁSÁVAL AZOKAT ELFOGADTAD!
Fair, balesetmentes és izgalmas versenyzést kívánok!
Hajdu Balázs (metosz)
Eddig jelentkeztek:
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Tony
GABOR
W A Mozart
CsaB
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Első hozzászólás frissítve!
Röviden: Letöltések, naptár, szerver online, jelentkezni már lehet!
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Jó buli lesz, benne vagyok!
G.
G.
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
F17_2 HDV és F1-1976.rfm
Ezeket a hibákat írja ki szerveren és ki is dobott!!!
Ezeket a hibákat írja ki szerveren és ki is dobott!!!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Megnéznéd megint, most jónak kell lennie.Makako írta:F17_2 HDV és F1-1976.rfm
Ezeket a hibákat írja ki szerveren és ki is dobott!!!
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Jövök, de egyelőre még hozzá kell szoknom a pályához.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
valszeg jönni
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Most már oké,köszi Metosz!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Szabályokkal még egyáltalán nem végeztem, de a teszteléshez fontos információ, hogy az
alacsony kipörgésgátló engedélyezett , már most is a szerveren.
alacsony kipörgésgátló engedélyezett , már most is a szerveren.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Beosztástól függően jövök
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Eddig jelentkeztek:
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Jómagam is beírtam, 76-ban születtem, naná, hogy leszek, illetve már akkoriban is voltam.
Első hozzászólás frissítve!
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Jómagam is beírtam, 76-ban születtem, naná, hogy leszek, illetve már akkoriban is voltam.
Első hozzászólás frissítve!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Leszel versenyen is? Mert nem voltam biztos benne, így nem írtalak még be a listára.Makako írta:Most már oké,köszi Metosz!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Amikor lesz időm jövök, Nordschleife az tuti
#1 Lauda
#1 Lauda
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Az első két futamon mindenképpen igyekszem részt venni, utána még kérdéses, de ha olyan az órarendem, természetesen jövök. A McLarennel.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Eddig jelentkeztek:
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Tommy78
Tony
Holnap 2015.01.06-án kedden első tesztfutam 21.00-tól. Gyertek!
@Tommy78
Köszönöm!
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Tommy78
Tony
Holnap 2015.01.06-án kedden első tesztfutam 21.00-tól. Gyertek!
@Tommy78
Köszönöm!
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Amelyik futamra tudok jövök ! Az első tuti kimarad :(
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
@metosz
Kérdés, a pályák nem lehetnének előre elérhetők ? Elég szűkös az időm és több pálya is a tanulós státuszban van nálam
Kérdés, a pályák nem lehetnének előre elérhetők ? Elég szűkös az időm és több pálya is a tanulós státuszban van nálam
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Természetesen megoldható, 79-es pálya csomaggal dolgozunk, amit rF centrálon is megtalálsz.CsaB írta:@metosz
Kérdés, a pályák nem lehetnének előre elérhetők ? Elég szűkös az időm és több pálya is a tanulós státuszban van nálam
Ami még változhat az az ucsó futam, mert a 70-es Nordschleife elég "rázós" bajnoki futamra, ott elképzelhető, hogy a legfrissebb verzióval megyünk, de még nem döntöttem.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Csatlakoznék én is!
Nem tudom szavamat adni, hogy az összes futamon jelen tudok lenni, de igyekszem. Remélem leszünk még töben is
Ja igen, természetesen Hunt #11.
Nem tudom szavamat adni, hogy az összes futamon jelen tudok lenni, de igyekszem. Remélem leszünk még töben is
Ja igen, természetesen Hunt #11.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
kilöklekW A Mozart írta:Csatlakoznék én is!
Nem tudom szavamat adni, hogy az összes futamon jelen tudok lenni, de igyekszem. Remélem leszünk még töben is
Ja igen, természetesen Hunt #11.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Az első hozzászólás a szabályzattal kiegészítve frissítve lett!
Kérem szépen, hogy akik már jelentkeztek, azok is mindenképpen olvassák végig!
A gumikopást 2X állítottam, mert gyakorlatilag nem kopott. Így nagy valószínűséggel szükségessé vált a PIT látogatás is, ezért azt nem tettem kötelezővé. Tankolni verseny közben nem lehet, ahogy 76-ban.
További fontos adatok:
Default set 30-30 szárnyállással (max. leszorítással) a fogyasztás körönként 2,5 liter/kör kb. 100 liter elég a futamra.
Setupom még nincs, reméljük MO mielőtt BengA kiüti megoszt velünk egyet, ahogy nézem most Ő vezeti a qualit.
4-es hűtő mindenképpen kell a motornak, de még az is határeset, az alatt versenyen ne próbálkozzatok, mert durván és gyorsan adja be a derekát a vas, a füstölés gyakorlatilag már a véget is jelenti, ahogy a valóságban is. A gumi sárga tartományban is még jól muzsikált. PIT 30 mp volt, de durván tovább csúsztam, lehet a tolatás illetve a túl korai jelzés miatt.
PIT-ben limit nincs, - nagyon vigyázzatok!
Eddig jelentkeztek:
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Tony
GABOR
W A Mozart
CsaB
Kérem szépen, hogy akik már jelentkeztek, azok is mindenképpen olvassák végig!
A gumikopást 2X állítottam, mert gyakorlatilag nem kopott. Így nagy valószínűséggel szükségessé vált a PIT látogatás is, ezért azt nem tettem kötelezővé. Tankolni verseny közben nem lehet, ahogy 76-ban.
További fontos adatok:
Default set 30-30 szárnyállással (max. leszorítással) a fogyasztás körönként 2,5 liter/kör kb. 100 liter elég a futamra.
Setupom még nincs, reméljük MO mielőtt BengA kiüti megoszt velünk egyet, ahogy nézem most Ő vezeti a qualit.
4-es hűtő mindenképpen kell a motornak, de még az is határeset, az alatt versenyen ne próbálkozzatok, mert durván és gyorsan adja be a derekát a vas, a füstölés gyakorlatilag már a véget is jelenti, ahogy a valóságban is. A gumi sárga tartományban is még jól muzsikált. PIT 30 mp volt, de durván tovább csúsztam, lehet a tolatás illetve a túl korai jelzés miatt.
PIT-ben limit nincs, - nagyon vigyázzatok!
Eddig jelentkeztek:
Genyó
Matte
Gstyle
BengA
metosz
Tony
GABOR
W A Mozart
CsaB
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
URAK! JOGSI SZERZÉSI LEHETŐSÉG ÉS TESZTFUTAM MA A KÉSŐ ESTI ÓRÁKBAN,
MOST CSÜTÖRTÖKÖN KEZDŐDIK A SOROZAT,
KÉREM, HOGY JELENTKEZÉSETEKKEL ÉS RÉSZVÉTELETEKKEL TISZTELJETEK MEG MINKET.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Éjszakás vagyok a héten...21:20-kor indulok itthonról
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Hali! Bocsesz, de nem jutottam azóta kormányhoz, de úgy nézem a hotlap alapján, már nem nagyon van szükség a setemre (ráadásul valahol el is van rejtve a mappa, mindig egy napig kell keresni ) Remélem, holnap délután még futam előtt tudok menni pár kört, mert addig már nem, és ezt az 50 kört elég kevésnek érzem, ilyen szellős utóbbi két évvel (már ami a szimezést illeti) a hátam mögött.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Egy kis emlekezteto: quali kort holnap 20.00-ig lehet futni a szerveren. 20.00-21.00 WU van. 21.00 Rajt. A hideg gumik nem tapadnak, a helyzet hasonlo a indy95-hoz!
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Nem megyek ma haza úgyhogy ez a futam kimarad nekem.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Gratulálok és köszönöm mindenkinek a részvételt! Nagyon izgalmas futam volt, ha nem dobom el a vasat kétszer is, esélyes lett volna a 2. hely is, amivel nagyon földbe lett volna döngölve a HUNT banda.
Nem hivatalos pontszerzők:
Giorgio (Lauda) 9 pont
Tony (Hunt) 6 pont
metosz (Lauda) 4 pont
Genio (Lauda) 3 pont
Matte (Hunt) 2 pont
Mozart (Hunt) 1 pont
Csapatbajnoki állása az első forduló után:
Lauda 16 - 9 Hunt
Nem hivatalos pontszerzők:
Giorgio (Lauda) 9 pont
Tony (Hunt) 6 pont
metosz (Lauda) 4 pont
Genio (Lauda) 3 pont
Matte (Hunt) 2 pont
Mozart (Hunt) 1 pont
Csapatbajnoki állása az első forduló után:
Lauda 16 - 9 Hunt
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
LongBeach elérhető a letöltésben, szerver fut, változás még lehet, a fórum követése elengedhetetlen a részvételhez. Jó felkészülést!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Hát a fene vigye el bennem valamiért az volt, hogy vasárnap lesz :(
Na majd talán legközelebb.
Na majd talán legközelebb.
Buchert Csaba
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Nem lesz jó most sem a csütörtök.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Én jövök! Főleg, ha Csabi is jön Habár csütörtökig egy centit se tudok menni a pályán, de hátha hasonlít nagyon a mostani long beach-re..(emlékeim szerint sajnos nem... )
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Délutános vagyok, sajnos nem tudok indulni
@metosz
A cégnél nálunk a délutános műszak éjszakásba nyúlik (14:00-22:00) a múltkori miatt kapod
@metosz
A cégnél nálunk a délutános műszak éjszakásba nyúlik (14:00-22:00) a múltkori miatt kapod
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Köszönöm azoknak akik jelezték, hogy tudnak jönni, holnap 22-én 21.00-kor verseny, én ma este 21.00-tól tesztelek Genio-val, ha esetleg van valakinek kedve csatlakozzon setup farikcsáláshoz.
LONG BEACH 2015.01.22. HOLNAP!!! RAJT 21.00
Semmi gond BengA majd gondolok rád közvetítés közben megint.
LONG BEACH 2015.01.22. HOLNAP!!! RAJT 21.00
Semmi gond BengA majd gondolok rád közvetítés közben megint.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Rángatjuk az oroszlán bajszát?metosz írta:Semmi gond BengA majd gondolok rád közvetítés közben megint.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Sajnálom, hogy ebben a valószínűleg záróakkordban rF szempontjából ennyire kevesen vesznek részt, mert merem állítani, hogy a legjobb cucc amivel valaha mentem, főleg a kötelező beülés miatt, teljesen megváltozott az élmény. Tegnap CsaB-bal tudtunk egy picit csatázni, iszonyatosan jó volt, szó szerint féltem az egyenesben mikor 2 cm-re megközelítettem.
Ami lejött, hogy a 100 liter ezen a versenyen is úgy tűnik elég lesz, illetve a soft gumi nagyon gyorsan kopik, hűtést min. 5-re kell rakni, mert már a 7. körben nekem 105 fokos volt a víz közelített a füstöléshez, márpedig ha füst van akkor max. fél kört megy még a kocsi és már nem lehet visszahűteni.
Gyertek este!
Ami lejött, hogy a 100 liter ezen a versenyen is úgy tűnik elég lesz, illetve a soft gumi nagyon gyorsan kopik, hűtést min. 5-re kell rakni, mert már a 7. körben nekem 105 fokos volt a víz közelített a füstöléshez, márpedig ha füst van akkor max. fél kört megy még a kocsi és már nem lehet visszahűteni.
Gyertek este!
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Haller!
Bocsi skacok, de valami megint beállt a kormányommal, vagyis a pedállal. Fék folyamatosan 2-10% között mozog (ha nem nyomom), gáz meg kb 90-95%-ig megy csak ki, bármit teszek, amitől eddig megjavult. Majd szét kell szednem, de ez nem ma lesz...Szóval ezt most kihagyom. Bocsesz újra!
Hajrá!
Bocsi skacok, de valami megint beállt a kormányommal, vagyis a pedállal. Fék folyamatosan 2-10% között mozog (ha nem nyomom), gáz meg kb 90-95%-ig megy csak ki, bármit teszek, amitől eddig megjavult. Majd szét kell szednem, de ez nem ma lesz...Szóval ezt most kihagyom. Bocsesz újra!
Hajrá!
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Valahogy próbáld meg újra kalibrálni, milyen kormány?W A Mozart írta:Haller!
Bocsi skacok, de valami megint beállt a kormányommal, vagyis a pedállal. Fék folyamatosan 2-10% között mozog (ha nem nyomom), gáz meg kb 90-95%-ig megy csak ki, bármit teszek, amitől eddig megjavult. Majd szét kell szednem, de ez nem ma lesz...Szóval ezt most kihagyom. Bocsesz újra!
Hajrá!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Pontverseny:
Giorgio (Lauda) (9+6) 15 pont
metosz (Lauda) (4+9) 13 pont
Matte (Hunt) (2+4) 6 pont
Tony (Hunt) (6+0) 6 pont
Genio (Lauda) (3+2) 5 pont
Finiser (Lauda) (0+3) 3 pont
CsaB (Lauda) (0+1) 1 pont
Mozart (Hunt) (1+0) 1 pont
Csapatbajnoki állása az első forduló után:
Lauda 34 - 16 Hunt
A következő futam: MONACO 2015.02.05 CSÜTÖRTÖK!!!
A letöltésekben már elérhető és GPC79Tracks mappába másolandó. Szerver már fut - elkezdődött a qualifikáció.
Köszönöm mindenkinek a versenyt aki megjelent, Giorgio kegyetlenül megizzasztott, neki külön köszönöm. Nagyon kemény verseny volt!
Giorgio (Lauda) (9+6) 15 pont
metosz (Lauda) (4+9) 13 pont
Matte (Hunt) (2+4) 6 pont
Tony (Hunt) (6+0) 6 pont
Genio (Lauda) (3+2) 5 pont
Finiser (Lauda) (0+3) 3 pont
CsaB (Lauda) (0+1) 1 pont
Mozart (Hunt) (1+0) 1 pont
Csapatbajnoki állása az első forduló után:
Lauda 34 - 16 Hunt
A következő futam: MONACO 2015.02.05 CSÜTÖRTÖK!!!
A letöltésekben már elérhető és GPC79Tracks mappába másolandó. Szerver már fut - elkezdődött a qualifikáció.
Köszönöm mindenkinek a versenyt aki megjelent, Giorgio kegyetlenül megizzasztott, neki külön köszönöm. Nagyon kemény verseny volt!
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Ez egy irtó jó kis verseny volt. Ami látszott az a teszt hiány, gyakorlatilag a metosztól kapott setupon a szárnyakatt vittem lejjebb és a gumi nyomáson meg az 1-es fokozat kitolásán állítottam és azzal nyomtam végig. Viszont mivel a szárnyállást nem teszteltem csak sacc/kb alapon vittem lejjebb kevésnek bizonyult az állítás és a célegyenesben szinte az ment el mellettem aki csak utól ért.
A taktikám bejött, meleg fékek langyi lágy gumi és azonnal előre ugrottam a rajtnál a végéről, a célt hoztam és még célba is értem, addig pedig míg mindenki át verekedte magát rajtam jó kis csatákat vívtunk. Tetszett köszönöm mindenkinek.
A taktikám bejött, meleg fékek langyi lágy gumi és azonnal előre ugrottam a rajtnál a végéről, a célt hoztam és még célba is értem, addig pedig míg mindenki át verekedte magát rajtam jó kis csatákat vívtunk. Tetszett köszönöm mindenkinek.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Kedves versenyzőtársak!
Azt a nehéz döntést kellett hoznom, hogy a MONACO-i pályát WatkinsGlen-re cseréltem, jobban mondva előrehoztam, hiszen Glen lett volna a következő helyszínünk. Azt, hogy pótoljuk vagy esetleg több időt hagyunk az utolsó és egyben legnagyobb menetnek a Zöld Pokolban még eldöntöm, de ezzel kapcsolatosan várom a véleményeket.
Okok: Felmentem a MONACO-i pályára és úgy ítéltem meg, alkalmatlan arra, hogy élvezetes versenyt fussunk rajta. Finisert és CsaB-ot kérem, hogy fogadják el a döntést, láttam, hogy már teszteltek, ezért vétójoguk van. Biztos vagyok benne, hogy a gyakorlási idő nem ment kárba, - illetve már Ti is érzitek, miért döntöttem így. Long Beach megfelelt a MOD-hoz és ahhoz a laza hangulathoz, amivel eddig mentünk. Nem szeretném, ha bárkinek szenvedés lenne, márpedig itt azok, akiknek csak a verseny előtt van egy órájuk készülni, az első körben megőszülnek, elvéreznek.
Kérem megértéseteket és a döntés elfogadását!
Szerver már fut Glen-nel, ami természetesen már elérhető a letöltésekben. A szerveren a verseny 08.00-kor kezdődik, mind a quali, mind pedig a bemelegítés, erre a reggeli időpontra van beállítva.
Várom CsaB és finiser válaszát!
Azt a nehéz döntést kellett hoznom, hogy a MONACO-i pályát WatkinsGlen-re cseréltem, jobban mondva előrehoztam, hiszen Glen lett volna a következő helyszínünk. Azt, hogy pótoljuk vagy esetleg több időt hagyunk az utolsó és egyben legnagyobb menetnek a Zöld Pokolban még eldöntöm, de ezzel kapcsolatosan várom a véleményeket.
Okok: Felmentem a MONACO-i pályára és úgy ítéltem meg, alkalmatlan arra, hogy élvezetes versenyt fussunk rajta. Finisert és CsaB-ot kérem, hogy fogadják el a döntést, láttam, hogy már teszteltek, ezért vétójoguk van. Biztos vagyok benne, hogy a gyakorlási idő nem ment kárba, - illetve már Ti is érzitek, miért döntöttem így. Long Beach megfelelt a MOD-hoz és ahhoz a laza hangulathoz, amivel eddig mentünk. Nem szeretném, ha bárkinek szenvedés lenne, márpedig itt azok, akiknek csak a verseny előtt van egy órájuk készülni, az első körben megőszülnek, elvéreznek.
Kérem megértéseteket és a döntés elfogadását!
Szerver már fut Glen-nel, ami természetesen már elérhető a letöltésekben. A szerveren a verseny 08.00-kor kezdődik, mind a quali, mind pedig a bemelegítés, erre a reggeli időpontra van beállítva.
Várom CsaB és finiser válaszát!
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Részemről sem gond.
Bár annyit azért hozzá tennék, hogy minimális állítással már rendesen autózható a pálya, magasabb szárny alacsonyabb gumi nyomás és a váltó kitolást lejjebb kell vinni és sima ügy. Persze nem mondom aranyosan szűk és az alagút közepén a jobbos törés könnyen megvicceli embert, de szerintem egyáltalán nem vészes, az alagút utáni féktáv ha nem is necces de benézhető, a többi gyakorlatilag nem okoz problémát, bár én egyébként is mindig lassabban megyek Monacoban .
Mondjuk nem mondom az fura volt, h milyen sok időbe kerül egy kört megtenni.
Bár annyit azért hozzá tennék, hogy minimális állítással már rendesen autózható a pálya, magasabb szárny alacsonyabb gumi nyomás és a váltó kitolást lejjebb kell vinni és sima ügy. Persze nem mondom aranyosan szűk és az alagút közepén a jobbos törés könnyen megvicceli embert, de szerintem egyáltalán nem vészes, az alagút utáni féktáv ha nem is necces de benézhető, a többi gyakorlatilag nem okoz problémát, bár én egyébként is mindig lassabban megyek Monacoban .
Mondjuk nem mondom az fura volt, h milyen sok időbe kerül egy kört megtenni.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
@CsaB, Finiser
Köszönöm a gyors választ, PÜ mindenkit akkor megkeresek, hiszen végleges lett a döntés, változás már nem lehet! Jövő hét csütörtökön este 21.00-kor kezdünk GLEN-ben!!! Figyeljetek ha offline gyakoroltok, mert akkoriban a TV közvetítés miatt korábban volt a futam, ezért mi is reggel 8-as napfelkeltében indulunk a szerveren.
Köszönöm a gyors választ, PÜ mindenkit akkor megkeresek, hiszen végleges lett a döntés, változás már nem lehet! Jövő hét csütörtökön este 21.00-kor kezdünk GLEN-ben!!! Figyeljetek ha offline gyakoroltok, mert akkoriban a TV közvetítés miatt korábban volt a futam, ezért mi is reggel 8-as napfelkeltében indulunk a szerveren.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Operába megyek, nem tok jönni holnap. (Meg mondjuk a pedállal se csináltam még semmit... )
Üdv.
Mo
Üdv.
Mo
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
nem holnap lesz hanem jövő hétenW A Mozart írta:Operába megyek, nem tok jönni holnap. (Meg mondjuk a pedállal se csináltam még semmit... )
Üdv.
Mo
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Holnap futam!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Voltam fent szerveren 15-1-es szárnnyal mentem, úgy néz ki a fogyasztás itt egy picit több lesz, 120 litert számoltam, a gyors körömet 12 literrel mentem.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Pontszerzők a Glen után:
metosz (Lauda) (4+9+9) 22 pont
Giorgio (Lauda) (9+6+0) 15 pont
Finiser (Lauda) (0+3+6) 9 pont
Matte (Hunt) (2+4+0) 6 pont
Tony (Hunt) (6+0+0) 6 pont
CsaB (Lauda) (0+1+4) 5 pont
Genio (Lauda) (3+2+0) 5 pont
Mozart (Hunt) (1+0+0) 1 pont
Csapatbajnoki állása az első forduló után:
Lauda 53 - 22 Hunt
Nordschleife elérhető a letöltésekben, szerver pörög.
Mivel egy futam kimaradt illetve mert első sorban a szórakozás volt eddig is jellemző, 2x3 körös versenyre állítottam a rendszert. Vagyis az uccsó két futamot itt teljesítjük, egymás után két kb.21 perces menet formájában.
Remélem HOTLAPON is lesz majd köztünk egy kis versenyzés.
A régi 1970-es Nordon megyünk.
metosz (Lauda) (4+9+9) 22 pont
Giorgio (Lauda) (9+6+0) 15 pont
Finiser (Lauda) (0+3+6) 9 pont
Matte (Hunt) (2+4+0) 6 pont
Tony (Hunt) (6+0+0) 6 pont
CsaB (Lauda) (0+1+4) 5 pont
Genio (Lauda) (3+2+0) 5 pont
Mozart (Hunt) (1+0+0) 1 pont
Csapatbajnoki állása az első forduló után:
Lauda 53 - 22 Hunt
Nordschleife elérhető a letöltésekben, szerver pörög.
Mivel egy futam kimaradt illetve mert első sorban a szórakozás volt eddig is jellemző, 2x3 körös versenyre állítottam a rendszert. Vagyis az uccsó két futamot itt teljesítjük, egymás után két kb.21 perces menet formájában.
Remélem HOTLAPON is lesz majd köztünk egy kis versenyzés.
A régi 1970-es Nordon megyünk.
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Hi
Nordschleife letöltve, bemásoltam a helyére és nem tölt be a pálya, se on se offline.
Nordschleife letöltve, bemásoltam a helyére és nem tölt be a pálya, se on se offline.
Sipkai Béla
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
A következő mappába kell felkerüljön:finiser írta:Hi
Nordschleife letöltve, bemásoltam a helyére és nem tölt be a pálya, se on se offline.
Location/CSGT/"pálya"
elfelejtettem beírni, de elvileg így van tömörítve, remélem ez rendbe hozta.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
a mai futam sajnos elmaradt.
Finiser láttam fent meg Genyót. Jómagam a maszim történetében először késtem futamról, kocsival volt gáz.
Szerver fut, Nordschleifét nem hagyhatjuk ki, keresünk neki új időpontot, javaslatokat kérek! Illetve jelentkezőket az eseményre! Zöld pokol utolsó valós F1 futamának szimulálása, ahol Lauda megégett. Szerintem ez kötelező, mint kuriózum ezzel a cuccal, egy normális mezőnnyel, kapjuk már kicsit össze magunkat!
Finiser láttam fent meg Genyót. Jómagam a maszim történetében először késtem futamról, kocsival volt gáz.
Szerver fut, Nordschleifét nem hagyhatjuk ki, keresünk neki új időpontot, javaslatokat kérek! Illetve jelentkezőket az eseményre! Zöld pokol utolsó valós F1 futamának szimulálása, ahol Lauda megégett. Szerintem ez kötelező, mint kuriózum ezzel a cuccal, egy normális mezőnnyel, kapjuk már kicsit össze magunkat!
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
Re: F1 1976 REPLAY !Jelentkezés!
Hali!
Igen voltam fent, mentem 2-3 kört aztán ledobott, 9.10 perc körül visszatudtam volna menni ,de valószínűleg még mindig csak Genyo volt fent úgyhogy feladtam.
A pályával kapcsolatban annyit ,hogy én nem ragaszkodom hozzá, nem a kedvencem.
(estleg : Zolder, Silverstone, Monza, Donington ???)
Az érdeklődést látva lehet ,hogy valami más pályát kéne nézni vagy feladni ,mert itt már csak Assettozni akar mindenki.
Igen voltam fent, mentem 2-3 kört aztán ledobott, 9.10 perc körül visszatudtam volna menni ,de valószínűleg még mindig csak Genyo volt fent úgyhogy feladtam.
A pályával kapcsolatban annyit ,hogy én nem ragaszkodom hozzá, nem a kedvencem.
(estleg : Zolder, Silverstone, Monza, Donington ???)
Az érdeklődést látva lehet ,hogy valami más pályát kéne nézni vagy feladni ,mert itt már csak Assettozni akar mindenki.
Sipkai Béla
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég