Hmm, pályák... na igen. A pályákkal mióta nem az F1C-vel játszunk szinte mindig gond volt. Szinte mindig. Ez valóban zavaró és kiábrándító, de azt hiszem, hogy ami a pályával gond, az a gond meg van a kocsival is pepitában. Pl. a vasárnapi futamra nem tudtam eldönteni, hogy melyik boost a turbó. se fogyasztásban, se teljesítményben se semmiben nem találtam különbséget. És akkor ez csak egy a sok zavaró tényező közül, amikkel versenyről versenyre meg kell küzdeni. Ami a körülmények kiforratlanságát illeti, sok a közös a valódi F1-gyel, az is a prototípusok versenye, illetve pl. Kanadában a pályai is kritikán aluli volt, de mindenki ment rajta.
Én úgy gondolom, hogy ha ilyen a pálya és olyan a mód, ezzel nincs gond, amíg mindenkinek ilyen, adottak a feltételek, itt kell versenyezni. Tegnap én is tudtam volna gyorsabban menni, de nem mertem, mert féltem, hogy felakadok.
Megértem a Knife-ot (meg mindenki mást is, magamat is belevéve), hogy néha ez nagyon el tudja venni az ember kedvét, de végül is a verseny ettől még verseny marad, csak a körülmények nehezebbek kicsit. Nézzük a pozitív oldalát: legalább nem esett az eső.
Szóval Knife, ne add fel a csüggedést, lesz ez még így se. azért mondom, mert szerintem annyit tudunk tenni, hogy keresünk egy 1-3 éves módot, amit már kiteszteltek és nem sok a hiba benne, vagy maradunk a friss, ám még kiforratlan módoknál. Szerintem, addig, amíg a körülmények mindenkinek ugyan az, addig mindegy, de szívesen venném más pilóták véleményét is.
ami meg a létszámot illeti, azt gondolom, hogy vizsgaidőszak van (én is kihagytam az első futamom az idén), megy az EB itt a nyár és botrányosan meleg van, asszem a legtöbb ember csak akkor ül a gép elé, ha nem tud jobbat tenni. Ez minden nyáron így van/volt/lesz.
Üdv:
G.