-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Csak nekem jött hátulról..spiczi91 írta:Nem nyújtok be óvást, de kérném megvizsgálni rVizi komplett felvezető körét, valamint a rajtját. Remélem a tisztelt VB az ilyen magatartást nem tolerálja, csak a véletlennek köszönhető, hogy ahogy láttam komoly gond nem történt.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: hétf. júl. 28, 2008 12:09 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: hétf. júl. 28, 2008 12:09 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Ez érdekes mert visszanéztem most a replayt, és hozzád sem értem? Ilyenkor mivan? A másik meg, hogy nem értem miért akartál elém jönni. Szerettem volna beállni MoDa mögé, mivel őt írta ki a gép, de Te odajöttél többször is mellém. Azt lenne jó tudni, hogy neked mit írt ki a gép, hogy ki mögé kell állnod, mert ha neked is MoDát írta, akkor itt valami gond lehetett.gstyle írta: 78.08 : Tommy78 sárga zászlós periódus alatt nekem jön oldalról. Hiába akartam figyelmeztetni, hogy vigyázzon, a TS-en nem volt fent.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Akkor mostmár erre is figyelni kell, hogy két embernek is 1 adott embert jelöl ki a gép, de lehet csak egy egyszeri eset volt. A replayemen látszik az a mozdulat, de ha visszábbmentél volna a visszajátszásba láthatnád, hogy a sárga periódus pont az én balesetem miatt volt, és egyszerűen egyenesen nem lehetett menni az autóval, szóval abszolút nem szándékos volt, hanem egyszerűen ennél jobban nem tudtam egyenesben tartani néha az autót az ütközés után. Természetesen Bocsi ha mégis neked mentem, bár mondom én ezt futamon sem vettem észre, ezért is néztem meg a replayemet, de ott sem volt semmi.gstyle írta:Nekem is MoDA-t írta.
Viszont mögöttünk volt Dietrich, és Ő is tisztán látta, hogy oldalról nekemjöttél. Egy teljesen jobbra rántott kormánymozdulattal. TS-n ott csodálkozott Ő is a mozdulat láttán
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Sajnos volt már erre példa. Ha nem 4, hanem mondjuk 6-8 körös lenne a biztonsági időszak a gép rendezné asorrendet, de ki a fenének van ennyi ideje.Tommy78 írta:Akkor mostmár erre is figyelni kell, hogy két embernek is 1 adott embert jelöl ki a gép, de lehet csak egy egyszeri eset volt. A replayemen látszik az a mozdulat, de ha visszábbmentél volna a visszajátszásba láthatnád, hogy a sárga periódus pont az én balesetem miatt volt, és egyszerűen egyenesen nem lehetett menni az autóval, szóval abszolút nem szándékos volt, hanem egyszerűen ennél jobban nem tudtam egyenesben tartani néha az autót az ütközés után. Természetesen Bocsi ha mégis neked mentem, bár mondom én ezt futamon sem vettem észre, ezért is néztem meg a replayemet, de ott sem volt semmi.gstyle írta:Nekem is MoDA-t írta.
Viszont mögöttünk volt Dietrich, és Ő is tisztán látta, hogy oldalról nekemjöttél. Egy teljesen jobbra rántott kormánymozdulattal. TS-n ott csodálkozott Ő is a mozdulat láttán
Tehát ha vki ilyet tapasztal, szóljon a vele azonos pozícióba (értsd úgy, hogy min. 1 kör különbségnek kell lennie, hisz' nincs mondjuk 2db 7. heéyezett) lévő versenyzőtársának és egymás mellett autózva érkék el a zöld jelzést. Ezzel elkerülhető a bünti. Viszont ez feltételezi a TS használatát, ami meg eleve kötelező. Ezt én próbáltam magyarázni neked Tommy, de a többiek szóltak, hogy nem vagy fent a TS-en...
Peter Rigo
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem óvást csak a szabályok pontosítását kérném. MoDa nyilván nem tehet róla, hogy magas a pingje de ebben az esetben bármennyire sajnálatos technikai hiba miatt biztonságos helyen várnia kellett volna.
A következőre gondoltam: aki problémákat érzékel illetve más pilóták is a TS-en figyelmeztetik köteles 2 körön belül a boxba jönni és csak a pingjét rendbe rakva indulhat újra. Figyelmeztetni kell a szabályban a pilótákat, hogy erre az esetre érdemes a motor leállítani és gyakorolni az újra indítást, nehogy állás közben leégjen.
Ha Gstyle esetleg óvna természetesen elfogadom a büntetést, nyilván szigorúan a szabályt nézve igaza van, lekörözött versenyzővel szemben előnye van.
A következőre gondoltam: aki problémákat érzékel illetve más pilóták is a TS-en figyelmeztetik köteles 2 körön belül a boxba jönni és csak a pingjét rendbe rakva indulhat újra. Figyelmeztetni kell a szabályban a pilótákat, hogy erre az esetre érdemes a motor leállítani és gyakorolni az újra indítást, nehogy állás közben leégjen.
Ha Gstyle esetleg óvna természetesen elfogadom a büntetést, nyilván szigorúan a szabályt nézve igaza van, lekörözött versenyzővel szemben előnye van.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Természetesen egyetértek... Most már csak meg kellene határozni, hogy mi az a pingszám és mi az az időkorlát aminél már lehet, illetve kell szankcionálni.metosz írta:Nem óvást csak a szabályok pontosítását kérném. MoDa nyilván nem tehet róla, hogy magas a pingje de ebben az esetben bármennyire sajnálatos technikai hiba miatt biztonságos helyen várnia kellett volna.
A következőre gondoltam: aki problémákat érzékel illetve más pilóták is a TS-en figyelmeztetik köteles 2 körön belül a boxba jönni és csak a pingjét rendbe rakva indulhat újra. Figyelmeztetni kell a szabályban a pilótákat, hogy erre az esetre érdemes a motor leállítani és gyakorolni az újra indítást, nehogy állás közben leégjen.
Ha Gstyle esetleg óvna természetesen elfogadom a büntetést, nyilván szigorúan a szabályt nézve igaza van, lekörözött versenyzővel szemben előnye van.
Példának okáért Tommy78 kergetése közben láttam Tommy pingjeit ami folyamatosan 98 és 140 között mozgott. Mondanom sem kell, hogy 140-nél már oldalt csúszva vette a kanyarokat... én meg véletlenül sem mertem bemenni mellé, pedig az egyenesekben - főleg mikor már kopott volt a gumija - megtehettem volana.
Szóval szükség van pontosításra...
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Semmi, megnyomja a kettes gombot alapból arra van állítva a ping és megnézi mit ír ki a gép ezt megszorzod 2-vel és kb. megkapod mennyit látnak a többiek tőled. Ezt ha szólnak egyenesben mindig megnézed és két körön belül ha nem jön rendbe kiállsz a boxba. kikapcsolod a motort és családod teljes lefagyaszátása után, továbbra is szorgalmasan nyomkodod a 2-es gombot. Ha az érték tartósan 60 alá megy vagyis amx. 120-at látnak tőled a többiek akkor ignition és start!Gerrard írta:nálam Piceeynek is magas volt a pingje
jah de egy kérdés.. mivan akkor hogyha valakinek tök rendben van a pingje de aki mögötte megy azt mondja hogy magas és ezért álljon ki?
Tommy esetében én kicsit lazább lennék hiszen nála a távolság miatt eleve magas a ping, de nincs az egekben 5-600 felett. Én már mentem mellette meg mögötte is és nem volt zavaró. Ráadásul Ő tényleg semmit nem tud tenni a dolog érdekében, ellenben MoDa talán elég ha csak szól a háztartásban tartozkodóknak, hogy tegyék meg azt a szívességet, hogy nem neteznek futam közben. Nála egyértelmű volt az ingadozás miatt. Volt olyan amikor 40-50 csúcs alacsony értéket láttam de volt olyan is amikor 1000 felett járt és látszatra szó szerint a falakon át vette a kanyarokat.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Szeretném kivizsgáltatni a következő esetet
Tommy78 a célegyenes végén lévő sikán előtt fékezés közben belémrohan, megsérül mindkét hátsó felfüggesztésem és a hátsó szárny is, plusz visszaestem a 18. helyre.
IndyCar'95 sorozat, Portland-i verseny.
2.48 -nál történt a baleset.
Tommy78 a célegyenes végén lévő sikán előtt fékezés közben belémrohan, megsérül mindkét hátsó felfüggesztésem és a hátsó szárny is, plusz visszaestem a 18. helyre.
IndyCar'95 sorozat, Portland-i verseny.
2.48 -nál történt a baleset.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
:D ucsó pillanatban!Habasa írta:Még szeretném megkérdőjelezni egy óvással Ede mozdulatát az Ausztrál versenyen. Simsporttv közvetítésen 13:15, csak azt néztem meg. Nem tudom ki vétkezett ott, szerintem inkább áldozat lettem. Egyébként a közvetítést úgy kell folytatni, ahogy vasárnap volt, mert KIRÁLY!
Éppen ki akartam írni az aktivitási szabálysértésekkel - figyelmeztetésekkel tartkított első futam bírói lezárást.
Mivel Ede is benne volt a balesetben, ha Tommal nem egyezne a véleményünk Zöldit kérem fel a bíráskodásra.
@Tom
PÜ küldöm a véleményem ma-holnap.
@Habasa
Talán vissza kellene térni a Habasa névhez, most még nem késő. Amúgy is Habasának ismer már mindenki, próbálj csak meg Tony Montanázni a köztudatból Habasát már nem törölheted.
TV még lesz jobb is, örültem volna ha 4-esben vágtok neki a kergetőzésnek.
Tom félelmetesen zárkozott fel, reménykedtem egy hármas párbajban, de aztán kiment boxra.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
@ metosz Nem tudom... pontosabban arra emléxem, hogy tavaly is volt hasonló eset, de mivel a csapatversenyt nem tartottuk számon, ezért nem is foglalkoztunk vele. Az tisztán látszik, hogy az eredménytáblázatban egy emberhez nem tud több csapatot rendelni a progi... amúgy nem értek hozzá.metosz írta:@Tommy78
utána nézünk és rendezzük, de jó volna tudni az okát a hibának. Gingertőkl mindenképpen kérek egy állásfoglalást az ügyben bármiféle átírás előtt. Türelmed kérem.
@RPeti
Zöldivel megnéztük az esetet. FüReady Úr hibázott, az óvás jogos.
LB bírói döntések kiírva.
Peter Rigo
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Eltelt idő: 11:33
No hát azért utolsó mozzanatként szeretném kivizsgáltatni az esetemet Csabával. Remélem ezért nem haragszotok meg, de úgy gondolom a többi versenyző érdekében egy ilyen hiba ellen tenni kell, hogy máskor ezért ne essenek ki versenyzők...Csaba, úgy hallottam kedden is valami hasonló esetbe kerültél, kérlek hogy ez ügyben csinálj valamit, nemtudom mennyit készültél teli tankkal, de ahogy megúszott a kocsid hátulja azt mutatja, hogy a versenysetupoddal valami probléma volt...
No hát azért utolsó mozzanatként szeretném kivizsgáltatni az esetemet Csabával. Remélem ezért nem haragszotok meg, de úgy gondolom a többi versenyző érdekében egy ilyen hiba ellen tenni kell, hogy máskor ezért ne essenek ki versenyzők...Csaba, úgy hallottam kedden is valami hasonló esetbe kerültél, kérlek hogy ez ügyben csinálj valamit, nemtudom mennyit készültél teli tankkal, de ahogy megúszott a kocsid hátulja azt mutatja, hogy a versenysetupoddal valami probléma volt...
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
- Admin: Admin
Knife! Egyszer sem előztem meg senkit szervízsávban. :?Knife írta:Megóvom a szervert, mert ok nélkül kib*szott! Miközben ts folyamatos volt, rf connection lost. Lehet nem kéne futtatni mellette a többi szervert szerintem...
Valamint doozit megkérném, hogy nézzen utána, hogy szabad-e a szervízsávban előzni. Köszönöm!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: kedd feb. 03, 2009 9:49 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Szeretném megóvni a következő esetet. Igaz nem befolyásolta a futamom végét mert a gépem az utolsó 1 percre meghalt és megakadt majdnem egy teljes körre.. A lényeg, RPeti a 110.12 - 115.00 -ig percig 3-4er rám húzott.. nem kicsit...Szeretném ezeket megvizsgálgatni. (A 2 időpontban biztosan rámhúzott a kettő közt 1 vagy 2 er még).
u.i.: Ne haragudj hogy megvádoltalak metosz tegnap, ott én hibáztam hogy ráfutottam a bal hátsódra, szerencse hogy nem lett baj.
Kérdés: Szeretném megóvni az rFactor-t, mert átvert...mögöttem Spiczi Gborékkal hatalmasat bukott, az rFactor nem hozta be a sárgát, én elkezdtem kihúzódni hogy ha bejön a sárga és lassítok nehogy baleset legyen ennek következménye lett hogy elment mellettem metosz és RPeti akiket addig végig tartottam...A kérdés: Miért nem jött be a PC?
És végül... Nincsen véletlen egy milliomos köztünk? Kölcsönt vennék fel tőle új gépre xD.
u.i.: Ne haragudj hogy megvádoltalak metosz tegnap, ott én hibáztam hogy ráfutottam a bal hátsódra, szerencse hogy nem lett baj.
Kérdés: Szeretném megóvni az rFactor-t, mert átvert...mögöttem Spiczi Gborékkal hatalmasat bukott, az rFactor nem hozta be a sárgát, én elkezdtem kihúzódni hogy ha bejön a sárga és lassítok nehogy baleset legyen ennek következménye lett hogy elment mellettem metosz és RPeti akiket addig végig tartottam...A kérdés: Miért nem jött be a PC?
És végül... Nincsen véletlen egy milliomos köztünk? Kölcsönt vennék fel tőle új gépre xD.
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: kedd dec. 05, 2006 12:20 am
- Admin: Admin
úgy döntöttem mégis óvok.
1.Balázs többször is agresszívan próbált meg előzni,, egyszer az 1-es kanyarban féktávon oldalról belém jött, aztán kb 1 körrel később hátulról egy az egybe belém jött a középső egyenesbe azt hiszem. A pontos kört az a baj,hogy nem tudom,mert sajnos nincs replayem, de úgy a 10. kör környékén volt..
1.Balázs többször is agresszívan próbált meg előzni,, egyszer az 1-es kanyarban féktávon oldalról belém jött, aztán kb 1 körrel később hátulról egy az egybe belém jött a középső egyenesbe azt hiszem. A pontos kört az a baj,hogy nem tudom,mert sajnos nincs replayem, de úgy a 10. kör környékén volt..
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
1.
a verseny 1. körének 23. másodpercénél Ede rám támaszkodva fordult be a gyors jobbosba. Az autóm jobb oldala meg is sérült. Szeretném ezt kivizsgáltatni.
2.
szintén az első körben 1perc 21 másodpercnél Nyeksek megforgott és aztán kifordult elém a pályára hiába próbáltam nem tudtam elkerülni, és a bal oldala szét ment az autómnak. Ezt is szeretném kivizsgáltatni.
a verseny 1. körének 23. másodpercénél Ede rám támaszkodva fordult be a gyors jobbosba. Az autóm jobb oldala meg is sérült. Szeretném ezt kivizsgáltatni.
2.
szintén az első körben 1perc 21 másodpercnél Nyeksek megforgott és aztán kifordult elém a pályára hiába próbáltam nem tudtam elkerülni, és a bal oldala szét ment az autómnak. Ezt is szeretném kivizsgáltatni.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: vas. ápr. 26, 2009 3:27 pm
Ronin megnéztem én is a replayt.
Igazából kétszer löktelek meg a hátsó szakaszon. Az első kanyarban nem tudom miért mondtad én nem értem hozzád. A hátsó szakaszon mindkétszer elfékeztem magam és leblokkoltam a kerekeket bocsi érte még szoknom kell ezt az egészet...
Egyébként amikor az első történt és beértem melléd sztem annyira szabálytalan nem voltam de mind1 majd a versenybíróság eldönti(:
Igazából kétszer löktelek meg a hátsó szakaszon. Az első kanyarban nem tudom miért mondtad én nem értem hozzád. A hátsó szakaszon mindkétszer elfékeztem magam és leblokkoltam a kerekeket bocsi érte még szoknom kell ezt az egészet...
Egyébként amikor az első történt és beértem melléd sztem annyira szabálytalan nem voltam de mind1 majd a versenybíróság eldönti(:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Bocs Ulvar csak nem akartam hogy a sérült jobb oldalad befolyásolja a versenyed ezért hozzá igazítottam a balt. Viccet félretéve, elnézést, biztosan az én hibám volt, sajnos össze-vissza csúszkáltam, ott meg meg kellett volna várnom az egész mezőnyt... A lényeg hogy legközelebb nem hiszem hogy jövök, hacsak meg nem tudom csinálni a fékpedált, mert ez így élvezhetetlen...
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sajnos nem tudom visszanézni a rajt utáni eseményeket a tegnapi futamról melyek engem érintettek, ha esetleg vki vissza tudná nézni és elmondaná mi volt kiesésemig azt megköszönném. A rajt után vki szerintem belémszállt szépen, de mivel nemtom ki lehetett fogalmam sincs kit és hogyan óvhatnék.
szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...
szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem tudod megnézni a szerver replayen sem?nyeksek írta:Sajnos nem tudom visszanézni a rajt utáni eseményeket a tegnapi futamról melyek engem érintettek, ha esetleg vki vissza tudná nézni és elmondaná mi volt kiesésemig azt megköszönném. A rajt után vki szerintem belémszállt szépen, de mivel nemtom ki lehetett fogalmam sincs kit és hogyan óvhatnék.
szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hibaüzenettel kidob az rf...metosz írta:Nem tudod megnézni a szerver replayen sem?nyeksek írta:Sajnos nem tudom visszanézni a rajt utáni eseményeket a tegnapi futamról melyek engem érintettek, ha esetleg vki vissza tudná nézni és elmondaná mi volt kiesésemig azt megköszönném. A rajt után vki szerintem belémszállt szépen, de mivel nemtom ki lehetett fogalmam sincs kit és hogyan óvhatnék.
szerk: inkább hagyjátok a fenébe, úgyis mind1 már, meg ahogy ismerem magam tuti önhibából estem ki...
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Megóvom a rajt utáni eseményeket.
Rajt utáni első sárga után Füready miatt lett egy tömeg crash aminek következtében vagy 10 autó ment össze ennek voltam szenvedője egy lerepülő kerék letörte a hátsó szárnyamat, Toby is nekem jött az autó irányithatalan lett..esc.
Metosz azt mondta nincs restart csak ha a 15 autó törik.
Meguntam, hogy mindig mások miatt szivok..valszeg részemről ennyi volt az indycar bajnokság.
Gerrard bemondja TS-en nem az elsö körben kell megnyerni..erre Gabf1 nyomja neki mint hülye gyerek a legóját és az első kanyarba már keresztbe is áll sárga..majd Füready miatt zúzda..
Olyanok mennek a pályán akik nem tudnak 10 m egyenesen menni, imbolyognak, lecsapják a kanyart..inkább nem agyalom magam fel.
Én ott vagyok minden tesztfutamon, 12345 kört tesztelek..mig mások nem és ez lett belőle.
Felhígult a mezőny..
Rajt utáni első sárga után Füready miatt lett egy tömeg crash aminek következtében vagy 10 autó ment össze ennek voltam szenvedője egy lerepülő kerék letörte a hátsó szárnyamat, Toby is nekem jött az autó irányithatalan lett..esc.
Metosz azt mondta nincs restart csak ha a 15 autó törik.
Meguntam, hogy mindig mások miatt szivok..valszeg részemről ennyi volt az indycar bajnokság.
Gerrard bemondja TS-en nem az elsö körben kell megnyerni..erre Gabf1 nyomja neki mint hülye gyerek a legóját és az első kanyarba már keresztbe is áll sárga..majd Füready miatt zúzda..
Olyanok mennek a pályán akik nem tudnak 10 m egyenesen menni, imbolyognak, lecsapják a kanyart..inkább nem agyalom magam fel.
Én ott vagyok minden tesztfutamon, 12345 kört tesztelek..mig mások nem és ez lett belőle.
Felhígult a mezőny..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
177 körben, sok viszály és probléma - ismét kaptam egy stop and go-t - után midőn sikerült ismét a győzelem illetve a dobogó felé terelni autómat Ulvar kedvesen rámzárt és darabokra törte az autómat. Ezúton kérem a dolog kivizsgálását. Érhetetlen számomra ami történt. Valaki faltól belső íven menjen a pályán úgy hogy közben vannak mellette, félelmetes nagy hiba ami most nem csak a versenyembe hanem az egész versenyzésembe került.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
Óvás, Indy500
Tudom, hogy nem vagyok benne a bajnokságban, szóval minek óvok, de azt hiszem érdemes az eset egy megtekintésre. Nem is kommentálnám.
193-ik kör eleje a célvonaltól az egyes kanyarig, Kopi vs zolee145.
193-ik kör eleje a célvonaltól az egyes kanyarig, Kopi vs zolee145.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
óv: Viski Gábor Albert (G-BoR) #7 Andretti Green Racing
kit: Sz. László (Knife) #17 Rahal Letterman Racing
mikor: server VCR-en Current Time: 36:42, G-Bor (34Lap), Knife (32Lap)
miért: Knife egy jóval lassabb autóval körözött a pályán, és láttam hogy előttem felső ívre húzódik és úgy engedi el a többieket, amikor én jöttem volna, valamiért nem így járt el és rám húzott. Megcsúsztam és 3 pozíciót estem vissza, valamit sérült az első jobb futóművem, amivel a végsebességemből 3-4 km/h veszítettem.
óvásommal szeretném felhívni a figyelmét a versenyzőtársaimnak hogy legközelebb hasonló esetben, ha valaki lassabb autóval megy és engedi el a többieket, mindenkivel szemben ugyan úgy járjon el.
Üdv:
Viski Gábor Albert (G-BoR)
#7 Andretti Green Racing
kit: Sz. László (Knife) #17 Rahal Letterman Racing
mikor: server VCR-en Current Time: 36:42, G-Bor (34Lap), Knife (32Lap)
miért: Knife egy jóval lassabb autóval körözött a pályán, és láttam hogy előttem felső ívre húzódik és úgy engedi el a többieket, amikor én jöttem volna, valamiért nem így járt el és rám húzott. Megcsúsztam és 3 pozíciót estem vissza, valamit sérült az első jobb futóművem, amivel a végsebességemből 3-4 km/h veszítettem.
óvásommal szeretném felhívni a figyelmét a versenyzőtársaimnak hogy legközelebb hasonló esetben, ha valaki lassabb autóval megy és engedi el a többieket, mindenkivel szemben ugyan úgy járjon el.
Üdv:
Viski Gábor Albert (G-BoR)
#7 Andretti Green Racing
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég