![grat -l-](./images/smilies/appl.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![hoppa _a_](./images/smilies/drive.gif)
![Razz :razz:](./images/smilies/icon_razz.gif)
Még a vizsgát is le kell tenned, ahogy azt tette Bandito.Erik Czakoi írta:Ma este is tudok jönni a Teszt Versenyre,nem kellet mennem ma még munábaEste akkor találkozunk barátaim
![]()
![]()
Tommy78 írta:Hát igen érdemes 4-esre tenni a hűtőt, de azt is tudni kell, hogy nem csak a melegedéstől kopik el a motor, hanem a durvább vissza váltásoktól, leginkább erre kell nagyon odafigyelni és megszokni.Erik Czakoi írta:Hát barátaim ez a második Teszt versenyem se nem jól sikerült,sajnálatos módon ki éget a motorom,pedig 3 -on volt a hűtő nyilásomUgy néz ki hogy legközeleb muszaj lesz 4-re álitani.Holnap és szerdán már nem leszz időm,nemtudok részt venni a Teszt versenyeken,de majd találkozunk csütörtökön az első nyitófutamon,addig is sziasztok
Nézd meg nincsen-e gomb beragadva rajta!Dietrich írta:Történet a következő.
Hétfői tesztnap semmivel nincs gond, kívéve a vezetésemet.
Kedden felmegyek szerverre és a kormányom használhatatlan. Egyeneseken balra-jobbra rángatja magát. Olyan szinten, hogy tartani is alig tudom, ha elengedtem félő volt a monitor le esik az asztalról.
Sebességarányos blablabla 0%-on van. újra kalibráltam és semmi változás. Tudja valaki mi a baja? Remélem nem szart be a DFGT-m.
Kerékvetőre mész a kocsid darabokra esik? Mi történt?Nightt írta:Tanulsagos volt a tegnapi teszt. Gyorsulni ugyan nem tudtam, viszont megtanultam, hogy nem szabad tamadni az elso szektor gyors kanyarjaiban a razokovet, mivel az auto konnyen meg tud szabadulni egy, esetleg ket kereketol es ha szerencsenk van, a motor is elhalalozik
Ott csak a hang fájlok vannak.Erik Czakoi írta:Köszi szépen Tommy a segitséget, de én ezt nem találom sehol se,már mindenütt keresem,Hol találom ezt a SFX -fájlt ? A Sounds-ba sehol sincs![]()
![]()
Ok mégegyszer is nagyon szépen köszi a segitséget most már megtaláltam,már be is álitottam, és müködik jól,Tommy78 írta:Ott csak a hang fájlok vannak.Erik Czakoi írta:Köszi szépen Tommy a segitséget, de én ezt nem találom sehol se,már mindenütt keresem,Hol találom ezt a SFX -fájlt ? A Sounds-ba sehol sincs![]()
![]()
Az SFX az a Vehicle/MTCC2014/BMW... Mappában van.
A 22 indy mellé most van még 36 kör nekem még Dubai-ból. Akkor megvagyok,igaz?Tommy78 írta:A jelnelgi Pilóta Státusz így áll:
Ez tortent.Tommy78 írta:Szerintem a kerékvetőn belüli "hurkák" dobták meg, amitől tetőre rakta.
Az Indynek mi köze van az MTCC-hez?danikosz írta: A 22 indy mellé most van még 36 kör nekem még Dubai-ból. Akkor megvagyok,igaz?
Szerintem az előző pályára (Indianapolis) gondolt.Norbi írta: Az Indynek mi köze van az MTCC-hez?
Az csak rosszul írtam. Norbi bekaphatod!!!:DGadfly írta:Szerintem az előző pályára (Indianapolis) gondolt.Norbi írta: Az Indynek mi köze van az MTCC-hez?
kvali felvezető körén én elengedni akartalak titeket, 2 kerékkel a pályán kívűl is voltam már az egyenes elején és akkor megérkeztél... ;)Nightt írta:Lefagyasztotta a gepem az rf. Ilyen meg nem volt es remelem, nem is lesz. A fagyasig jo volt a futam.
@Gstyle, bocs a hangnemert, csak nem ertettem, h miert terelsz le a palyarol...
Mogotted volt egy auto, ami pont kitakart teged es amikor eszrevettelek, mar tul kozel voltal...Dietrich írta:kvali felvezető körén én elengedni akartalak titeket, 2 kerékkel a pályán kívűl is voltam már az egyenes elején és akkor megérkeztél... ;)Nightt írta:Lefagyasztotta a gepem az rf. Ilyen meg nem volt es remelem, nem is lesz. A fagyasig jo volt a futam.
@Gstyle, bocs a hangnemert, csak nem ertettem, h miert terelsz le a palyarol...
na most ott én is nyomtam a szöveget nem tudtam ki volt az amíg nem néztem vissza. csak nem hallhattad, mert nem nyomtam meg a TS gombot. ;)
tudjuk hogy nem a legjobb megoldás, de az első futam utáni tapasztalatok után meg kellett hozni ezt a döntést, mivel volt belőle probléma. A sorrend zöldig már nem tudott rendeződni és büntetett a szerver... :(Norbi írta:"AZ SC fázis utolsó körében szigorúan TILOS gumit melegíteni!"
A zöld utáni első kör érdekes lesz akkor :D
50fokon a gumi tapadása majdnem 0
Oké, szabályokat elfogadtam. Azt csak úgy írtam.Bodzzza írta:tudjuk hogy nem a legjobb megoldás, de az első futam utáni tapasztalatok után meg kellett hozni ezt a döntést, mivel volt belőle probléma. A sorrend zöldig már nem tudott rendeződni és büntetett a szerver... :(Norbi írta:"AZ SC fázis utolsó körében szigorúan TILOS gumit melegíteni!"
A zöld utáni első kör érdekes lesz akkor :D
50fokon a gumi tapadása majdnem 0
Ha ezt a kezem harapom ez fáj, ha azt akkor az...
amugy én is próbáltam melegíteni a 911est, de nem sikerült... versenytempóban tudtam csak működésre bírni.
Jól.danikosz írta:Tavalyi GT-nél is az volt a szabály hogy vonalig nincs előzés,jól rémlik?
Ennyi erővel azt is fel lehet mérni ép ésszel mennyire lehet rángatni a kocsit (ha kell egyáltalán).Ráadásul ez ami történt egy 100-ból 1 szer előfoduló eset , de az új rajtolási rendszer sokkal veszélyesebb , hozzátenném nekem mindegy mi lesz megfelel az összes verzió.Gilberto írta:Itt az ellenkezője, ha én melegíteni próbálom a kerekeket idegbeteg módon kell rángatnom ahogy nektek is kellett! Az első kanyarhoz meg csak annyit mindenki mérje föl tesztelje hogy mekkora fékutakra van szükség és a féket melegítse fel, mert az is elég lényeges, mert sok lecsúszás az első kanyarban nem a tapadás hiánya miatt van hanem a hideg fékek okozta hosszabb féktávok miatt amit sokan nem vesznek figyelembe!
Én teljesen jónak találom ezt a megoldást a valóságban is így működik, nem rángatják mint a vadállat azt autókat rajt előtt(kivéve F1)!
Azt abszolút elvetélt ötletnek gondolom Gadfly hogy a gumifizikán módosítsunk emiatt! Mert akkor már mindjárt ne is kopjon a gumi és hajrá!
Féket melegíteni nem satufékezgetéssel kell, hanem kb 20%-on nyomva tartód és nyomod a gázt, nem kell + -30 km/h-val rángatozni:)Gadfly írta:@Gilbert
Szóval sem állítottam, hogy ne kopjon a gumi.....nem is értem miért integráltad ekkora túlzássá!? Csupán annyi (már leírtam, de megteszem még1x), hogy a gumi ezen tulajdonságát hasonlóra beállítani, mint ami pl. V8-ban v. a korábbi MOD-oknál is volt, tehát tapadjon a rajt után. A fék melegítést meg jobb ha nem javaslod, mert:
1. én úgy vettem észre, hogy ez nincs akkora hatással az autó viselkedésére mint a melegebb gumi
2. szintén veszélyes és nem biztos, hogy sokban eltér a kormányrángatástól a fékezgetés GREEN előtt. + hiába lesz jobb a féktávod, ha a hideg gumin nem tudsz elfordulni.
Ahogy írtam nekem is mind1 (módosítást is elfogadtam), csak egy javaslat volt arra, hogy ha a gumi ezen tulajdonsága változna, akkor feltehetően kevesebb gond lenne. Ennyi. Részemről pont ez a téma.
Nálam a Combined single axis be van pipálva, tehát nem tudom egyszerre a kettőt használni. Ne kérdezd miért, így szoktam meg és mindig is így megyek/mentem.Gilberto írta: Féket melegíteni nem satufékezgetéssel kell, hanem kb 20%-on nyomva tartód és nyomod a gázt, nem kell + -30 km/h-val rángatozni:)
legnagyobb hülyeség, hogy van olyan lehetőség, hogy azt be lehet pipálniGadfly írta: Nálam a Combined single axis be van pipálva, tehát nem tudom egyszerre a kettőt használni. Ne kérdezd miért, így szoktam meg és mindig is így megyek/mentem.
Így van.Turi írta:Ha jól értettem a módosításokat, akkor:
Nem lesz többé biztonsági autós kíséret a felvezető körön, csak ha baleset történik akkor lép pályára?
ezzel most nem értem mi a problémád?...voodoo írta:Bodzzza.
"Ha ezt a kezem harapom ez fáj, ha azt akkor az. Erre most sem tudok mást írni. Az hogy lesz e baleset, az a helyzetfelmérésen, tolerancián, alkalmazkodáson, azaz rajtunk múlik.... "
![]()
ebben. azért mert abból aztán tényleg lenne bonyodalom....voodoo írta: Melyik sorozatban van olyan hogy a green után rajtvonalig nem lehet előzni ? Miért nem állórajtolunk akkor mert kb semmi értelme a repülő rajtnak.
tudsz jönni ts-re?voodoo írta:Ha már így rákérdeznél a mondat második fele minden versenyre igazAz első felére melyik kezedet harapod meg : Mondj egy futamot ahol ez az eset előfodult . Talán 200-ból egyszer. Erre megváltozik a teljes rajtolás , egy sokkal roszabbra. 230-körül fogunk bezuhanni egy jobbos féktávra 24-en hideg gumikon és fékeken.Mivel még előzni sem lehet a rajtvonalig egyben lesznek a kocsik ez teljesen felesleges még jobban a féktávra tolja a dolgokat.. Meg lehet oldani persze ide jó a mondatod második fele ami elég nagy közhely erre dobtam a
![]()
Inkább a pit problémára koncentrálnátok , hisz sajnos te is szenvedő alanya voltál annak (bocsi) hogy nem tudtál beállni pláne ha mind a 3 autó egyszerre jön.
Csab nem fogok misét tartani.CsaB írta: 1. Én haladtam elől miért is ne fékezhetnék úgy ahogy szoktam ??![]()
2. ŐŐ hogy is mondjam, kiütöttelek ? nem rémlik, sőt az eset sem arról szólt, hogy kiütöttelek. Tény kocc lehet hogy volt na de kérem ez itt nem Open Wheel Race. nem is értem, nincs tiltva hogy nem lehet összeérni, sőt hát ez a fajta küzdelem ha nem is fejjel a másiknak mint a bikák de a szoros küzdelem kontaktokkal jár vagy szóljatok ledobom a sárvédőket azt menjünk akkor Open Wheel szabályokkal.
3. Roghadtul nem sírtam. de írtam is csak a kíváncsiság hajtott, hogy mi a vélemény arról az esetről, ezért nem is óvtam, azért vártam meg direkt a bírói döntéseket, hogy ne befolyásolhassam az vizsgálatot azzal hogy esetleg óvok. A kocc engem sem érdekel, ki nem szarja le zárt a kasztni nem sérül a futómű, kaptam mástól is nem keveset de ebben a fajta szériában ez benne van.
Amire kíváncsi voltam arra is csak azért, mert azt én belül többnek éreztem egy koccnál, mivel akaratomon kívül hagytam el a pályát, és még a kormányomat is majdnem letörtem, hogy megfogjam, hogy ne pördüljek meg, ráadásul szembe jöttek azok a disznó hurkák a pálya mellett amik másokat fejtetőre tettek. Viszont ha mögöttünk nem 20mp-el jön a következő versenytárs akkor viszont már pozíció vesztéssel járt volna. Akkor büntetés jár így, hogy pozi vesztés nem volt nem jár. Pedig a cselekedet maga az nem attól függött, hogy jön e mögöttünk valaki vagy sem.
Ennyi részemről ez a téma és erről a tárgyról.
UI.: Nem sírtam. Majd lejátszuk még, nem vagyok az ijedős fajtaha versenyezni kell.
Hát ez jó kis elírás :DErik Czakoi írta:... szervóra ...
öö ne gondoljuk ezt túl kérlek, a bosszúállás nem az én stílusom.Bodzzza írta:bíró döntésekből folytatás.....Csab nem fogok misét tartani.CsaB írta: UI.: Nem sírtam. Majd lejátszuk még, nem vagyok az ijedős fajtaha versenyezni kell.
3. a majd lejáccuk dumával meg finoman... az ilyenből szokott lenni az hogy kvali eltiltás vagy DQ... nem bosszulkodni, meg fenyegetőzni kell, hanem megmutatni, hogy Te vagy a jobb....
CsaB írta:öö ne gondoljuk ezt túl kérlek, a bosszúállás nem az én stílusom.Bodzzza írta:bíró döntésekből folytatás.....Csab nem fogok misét tartani.CsaB írta: UI.: Nem sírtam. Majd lejátszuk még, nem vagyok az ijedős fajtaha versenyezni kell.
3. a majd lejáccuk dumával meg finoman... az ilyenből szokott lenni az hogy kvali eltiltás vagy DQ... nem bosszulkodni, meg fenyegetőzni kell, hanem megmutatni, hogy Te vagy a jobb....
De mit mondjak ? Majd leisszuk ? vagy ?
Játszuk egy olyan játékkal amiben egymás ellen versenyzünk. Seemi mást nem tudunk itt csak lejátszani vagy visszajátszani és hasonlók![]()
Soha de soha nem tenném, hogy a pályán álljak bosszút, annál sokkal régebb óta szimulátorozok, na meg akkor nem tudtam volna az F1 CH korában egy jól meg szervezett kulturált Ligát vezetni.
http://www.bestf1bl.atw.hu
Bármit leinformálhatsz rólam és versenyző társaimról.
Én ahogy elnéztem nagyjából mindenki kitartott a slick gumiknál az esőben is. Mikor érdemes? Elvileg 20% fölött, de gyakorlatilag a pálya hőmérséklete is befolyásolhatja ezt, mert az eső gumi sokkal hamarabb felmelegszik mint száraz társa, de ha meleg van könnyen túl is szaladhat az ideális hőmérséklet tartományon. Szóval próbálgatással, kockáztatással lehet ezt mindig eldönteni, ami vagy bejön vagy nem.Nightt írta:Sziasztok!
Ti az esot vegig soft gumin nyomtatok vegig?
Hany %os esonel erdemes cserelni?
Koszi!Turi írta:Én ahogy elnéztem nagyjából mindenki kitartott a slick gumiknál az esőben is. Mikor érdemes? Elvileg 20% fölött, de gyakorlatilag a pálya hőmérséklete is befolyásolhatja ezt, mert az eső gumi sokkal hamarabb felmelegszik mint száraz társa, de ha meleg van könnyen túl is szaladhat az ideális hőmérséklet tartományon. Szóval próbálgatással, kockáztatással lehet ezt mindig eldönteni, ami vagy bejön vagy nem.Nightt írta:Sziasztok!
Ti az esot vegig soft gumin nyomtatok vegig?
Hany %os esonel erdemes cserelni?
Gadfly sztem konfig mind1, és a szoftverkörnyezet ugyanaz sp1 win7 (64bit)Gadfly írta:....folytatás az MTCC 2014 GT3 - R2 - Indianapolis topikból LINK
Nekem szerencsére sosem szoktak ilyen fagyásaim lenni (más MOD-oknál sem). Amit használok:
Szoftveres környezet:
-win7 sp1 pro 64bit (eredeti). Windowst sosem frissítem, csak a fix SP van rajta.
-mindig az rFactor lite-ot használom + az ISI oldaláról letölthető eredeti v1.255F (exe). Az rfactorokat mindig arra a partícióra telepítem ahol a win is van (c meghajtó) és ezen belül is a Program Files mappába. Csak az rFactor főmappa nevét szoktam megváltoztatni mint pl. rFactor_GT3, rFactor_Indy, rFactor_MF1B13 stb.
-azok a MOD-ok, ahol RFE-t is használunk, azok mindig külön rFactort kapnak, tehát semmilyen más MOD nincs mellette.
-1 db plugint mégpedig a GID-et használom.
-4gb-t sosem telepítem!!!
Használat:
-Az rFactort mindig rendszergazdaként indítom. (igazából a winben van így beállítva, hogy minden exe úgy induljon)
-az rF configban: dx9, 1920x1080 32 bit, full screen, Anti Aliasing kikapcsolva, VSync kikapcsolva.
-rFactorban minden grafika fullon kivéve a Texture Filter, mert ez Trilinear. Látható autók száma 13.
Hardveres környezet:
Alaplap: GA-P55-UD3L
Processzor: Intel® Core™ i3-540
RAM: 8GB DDR3 1333MHz
VGA: SAPPHIRE HD 6670 1GB GDDR5
SSD: 100 GB (a Win és az rFactor is innen fut, igazából ez a C meghajtó)
Internet: UPC Fiber Power 120
(a rendszer alapjáraton ketyeg, tehát semmi húzás/tuning)
Én annó megvettem az rf-et de már kb 5 éve crackeltet használok nincs már meg a trymedia mappám sem.... de amúgy tavaly f1en semmi bajom nem volt egyszer sem! Lehet most is a gumi baxakszik, mert tegnap például egyedül misinél nem láttam milyen keveréken van és amikor feljött szeróra én le is vágodtam, Turival egyetemben.Gadfly írta:@Gilbert
Ok, értem, és tényleg nagyon sajnálom, mert engem és szíít vetne az ideg a helyedben. Csak azért próbáltam mindent viszonylag részletesen leírni, hogy hátha innen is eredhet a hiba....amiben sztem lehet vmi, mert Tommy-t és engem se szokott sosem menet közben levágni. Tommynál max az internet, de az más tészta. (javíts ki Tommy ha esetleg nem így van) Ettől független tuti, hogy megint az RFE körül lesz a hiba, viszont annyi kérdés, hogy Te eredeti rF-ről vagy? Mert anno a tavalyi MF1B13-as tesztnél is azt állapítottuk meg, hogy azoknál volt főként gond az RFE-vel, akik nem eredetiről voltak. Nyilván az RFE fejlesztői nem fogják garantálni, hogy ~ilyenamolyan crackelt exe-kel is tökéletes legyen a plugin, hiszen ők is az eredeti exe-re fejlesztik és nem másik 20 verzióra. Sőt én még azt is el tudom képzelni, hogy az eredeti exe-s is veszélyben van, ha pl. egy crackelt exe-s is van a szerveren. Tudom ennek kicsi a valószínűsége, de erre is ott az MF1B13-as példa, hiszen anno amikor vki feljött XP-ről és crackelt exe-vel szerverre, az tuti, hogy ledobatott x embert a szerverről.
Azóta persze rengeteg fejlesztésen átesett az RFE plugin, és a fejlesztők is azt ígérték, hogy már javítva vannak bizonyos BUG-ok, viszont feltételezem ez csak abban az esetben érvényes, ha mindenki eredeti rFactorral van (gondolom ők is így tesztelték).
A lényegen viszont nem változtat, hogy pár futamra lehet, hogy jegelni kéne az RFE használatát, és ha nem lesznek hasonló gondok, akkor ténylegesen mondhatjuk, h meg van a probléma forrása. (tavaly ez F1-nél bejött, bár ott a rfetire-el voltak gondok és nem az időjárással). Sőőt lehet, hogy magával a változó időjárás scriptel van gond és ha manuálisan állítanánk be az esőt és nem a random motorra bíznánk, akkor lehet az is megoldás lenne...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 82 vendég