NF1B INTERLAGOS

Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
A Nemzeti F1 Bajnokság 2012-es szezonjának zárófutama talán az év futama is volt egyben. Nagyon szoros időeredmények születtek az időmérőn, és folyamatosan változott a sorrend a futamon. A bajnokság harmadik helyezése még nem volt eldöntött, Gábor 3 pontelőnnyel várta Tommy78 előtt a futamot. Előbbi megszerezte a pole-t, mellőle Gadfly indulhatott, Tommy a 3. lett. A rajtnál Gadfly átvette a vezetést, míg Danikosz felugrott a 7. helyről a 3.-ra. A bajnok Tony a 4. rajthelyen beragadt, visszaesett, magával rántva Bengát. A rengeteg előzést hozó futamot egy ideig vezette 2009-es bajnokunk, IsTi, aki erre a futamra ugrott be. Aztán Tony megjelent az első helyen és háromkiállásos taktikával megnyerte a zárófutamot. Gábor nem kevesebbszer, mint ötször cserélt kereket, míg Tommy stabilan a második helyen haladt, hátvédként Csabával. Az utolsó körökben azonban a Renault versenyzőjének is fel kellett tennie a keményebb gumikat, ekkor sikerült a lágyakon száguldó Gábornak megelőznie, és megszereznie a második helyet, ezzel bebiztosítva a bajnokságban a harmadik helyét. Tommy lett tehát a harmadik, míg Csaba komoly taktikai csatát vívott Gadfly ellen, végül ebben a sorrendben futottak be. Őket BengA, Zsozsesz, Kopi és CsaB és Makako követte a pontszerző helyeken. A következő futam 2013. március 17-én Melbourne, de ez már a következő Nemzeti F1 Bajnokság szezon lesz, minden bizonnyal vasárnaponként futamokkal, vadonatúj autókkal és Pirelli gumikkal. Várunk minden jelentkezőt szeretettel a jövő szezonban is, információk, részletek folyamatosan.

NF1B AUSTIN

Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
A Circuit of the Americas várta a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnyét idei utolsó előtti futamára. A pályát Tommy78-nak köszönhetjük. Az időmérőn Tony szerezte meg a pole-t, mellőle Tommy indult, a második sorból Gadfly és Gábor várta a rajtot. Utóbbi három még nagy csatában van a bajnokság harmadik helyéért. A rajtot baleset nélkül úszta meg a mezőny, hála az igen széles kanyarnak. Az első kör végére Csaba jelent meg Tony mögött, és úgy tűnt, hamarosan meg is előzi. Tommy közben megpördült, gyakorlatilag a mezőny végére került, Gábor pedig büntetést kapott, így ő is hátracsúszott. Gadfly került a harmadik helyre, majd Tommy visszatért, de Kopi is megfordult ebben a pozícióban, a kerékcseréket különböző időben hajtották végre. Tony és Csaba stabilan tartotta első és második helyezését a futam végéig, a kerékcserék alkalmával még helyet is cseréltek, végül ebben a sorrendben értek célba. Csaba mindenkit meglepett teljesítményével, és nem volt messze a tempója Tonyétól, a következő futamon akár nyerhet is. A dobogó legalsó fokáért a bajnoki 3. helyezettért vívott csata pilótái harcoltak. Gadfly korán kiesett, Tommy stabilan tartotta magát, a futam végén azonban Gábor utolérte, és végül övé lett a harmadik hely. Tommy lett tehát a negyedik, az ötödik Kopi lett, aki meggyőző teljesítményével a 2013-as szezonban megkapja az egyik Mercedest. Őt BengA, Berci, Makako és CsaB követte. A következő futam egy hét múlva a finálé, Interlagos, november 29-én. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

VOODOO AZ INDYCAR 1994 REPLAY BAJNOKSÁG GYŐZTESE

Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
Metosz magányos románca a dugóhúzóval!

Utolsó azaz 16. versenyéhez érkezett a Maszim Indycar 94 "Replay" bajnokságunk. És megvan az idei bajnokunk is! Kezdjük az elejétől! A Laguna Seca-i pálya 1983-tól több mint 20 éven át szerepelt az Indycar valamint a ChampCar naptárban. A pálya különlegessége, hogy hatalmas szintkülönbségek vannak. A legérdekesebb kanyarja a "dugóhúzó", ahol az autó alól eltűnik az út, mintha egy szakadékba kellene behajtani. A verseny előtt már csak két versenyzőnek volt esélye a bajnoki címre. Voodoo 21 ponttal vezetett Tommy előtt, ami azt jelentette, hogy ha Voodoo 11. helynél előrébb végez biztosan bajnok. A második helyért nagyobb harc ígérkezett, ugyanis Tommy csak 3 ponttal előzte meg Norbit. Az időmérőt Norbi nyerte Metosz és Tommy előtt. A rajt nem múlt el esemény nélkül, az első kanyarban Norbi sodródott le a pályáról és esett vissza a mezőny végére, majd kapott egy áthajtásos büntetést amiért túl gyorsan rajtolt. Az első kanyar után Voodoo is hibázott és esett vissza, míg Tommy az első helyen csatázott Metosszal és próbált meglógni tőle. Várható volt, hogy mindenki három kiálláson lesz, kivéve Metosz és Gsytilet akik kettővel számoltak. Az első körökben Metosz és Tommy elhúzott a többiektől akik öldöklő csatát vívtak a harmadik helyért, a sorrend folyamatosan cserélődött Gadfly, Kopi, Zsozsesz, Voodoo, Gstyle és Csaba között. A nagyon nehéz pályán fogytak a versenyben lévő emberek, így a verseny felénél biztos volt már, hogy Voodoo a bajnok, mert már nem kaphatott két pontnál kevesebbet, valamint Norbi korai kiesése miatt, Tommy már biztosan másodiknak tudhatta magát. Az élen Metosz magányosan körözött, mögötte Voodoo és Tommy, egészen addig míg Voodoo nem hibázott és esett vissza a hatodik helyre. A verseny végén kicsit nagyobb különbségek alakultak ki, a sorrend a célig nem is változott, ami a következő lett: Metosz, Tommy, Gadfly Kopi, Zsozsesz, Voodoo. Gratulálunk a tökéletesen vezető Metosznak a győzelemhez, aki saját bevallása szerint egy kiállással is meg tudta volna csinálni.

És háromszoros hurrá a bajnoknak aki Voodoo! Hip-Hip Hurrá, Hip-Hip Hurrá, Hip-Hip Hurrá....

Köszönöm mindenkinek aki részt vett a bajnokságban, még egy szezon összefoglalóval készülök nektek!

Végül egy rövid megmosolyogtató párbeszéd a versenyről(ami szerintem tükrözi a valódi és a virtuális bajnokság hangulatát is):

  • Kopi: Voodoo sietnél?
  • Voodoo: Nem sietek sehova, csak gyorsan szeretek menni! (Kopi elengedi a körhátrányban lévő Voodoot)

    Néhény körrel később:

  • Kopi: Voodoo nem azt mondtad hogy sietsz?
  • Voodoo: Siettem... :-) (Kopi visszaelőzi Voodoot.)
  • NF1B ABU DHABI

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Rég nem látott csatározásokat hozott a Nemzeti F1 Bajnokság Abu Dhabi-i Nagydíja. A pole-t ismét Gadfly szerezte meg, mellőle Gábor indulhatott, a második sorba pedig Tony és Tommy78 kerültek. Kazard ezúttal a mezőny végéről várta a rajtot. Az első kör végén már Gábor vezetett, és lassan építgette előnyét. A két McLaren kemény gumikon kezdett, Gadfly pedig Tommyval kezdett csatázni, mögöttük Misivel. Közben Kazard is zárkózott fel, majd a lágy gumikon közelebb került az élmezőnyhöz. Gábor, egy jól bevált év eleji taktikát követve első kiállásakor tette fel a kemény gumikat, de csak pár körre, így hirtelen megejtett két kerékcseréje miatt az 5. helyre került. Tony átvette a vezetést, majd összetörte magát, így Tommyé lett a vezető hely kis ideig. A dobogós helyekért vívott küzdelem ekkor elég zavaros volt, mindenki más taktikát futott, így az utolsó 10-15 körre derült csak ki, ki hol végezhet. A két McLaren ismét megszerezte az első és második helyet, Gábor lett a harmadik, ezzel utolérve a pontversenyben harmadik helyezett Tommyt. A bronzért vívott csatába rajtuk kívül még Gadflynak is lesz egy-két szava, az utolsó két futam nagy csatákat fog hozni közöttük. Az esteledő időben Tommy és Gadfly megküzdöttek a negyedik helyért, végül ebben a sorrendben értek célba. Zsozsesz lett a 6., aki éppen az utolsó körben előzte meg a 7. helyezett Kopit. Mögöttük CsaB és Berci ért célba. A következő pálya mindenki számára új, az austini US Nagydíj, két hét múlva. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    TOMMY78, METOSZ, KOPI DOBOGÓ

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Tommy egymásután másodszor is nyert!

    A 15., azaz utolsó előtti versenyéhez érkezett a Maszim IndyCar 94 "Replay" bajnokság, egyben ez volt az utolsó ovál verseny is az évben. A Nazareth-i short-ovál pályára csak az igazán kitartó versenyzők jöttek el, mivel egy nagyon nehéz pálya, számítani lehetett rengeteg sárgára. Az időmérőt Tommy nyerte Norbi és Kopi előtt. Mint innen is látható, Kopi újra beült a ringlispílbe ennek a versenynek az erejéig. A versenyzők nyugodtan és hiba nélkül vágtak neki a 200 körös őrületnek, mindenki megtalálta a helyét a mezőnyben és csak kisebb tolongások voltak, csak Gstyle-nak viszketett a tenyere. A versenyen összesen öt sárga volt, amiből hármat a bajnoki cím megszerzésére hajtó Voodoo okozott, igaz a legelsőt nem lehet a nyakába varrni. Voodoo-nak egyébként elég peches versenye volt, minden balszerencse utolérte, ami csak lehetséges, így a pont mentés lehetett csak a célja. A verseny sokak számára döntő pillanata akkor jött el, amikor a futam kétharmadánál Kopi a boxba hajtás közben hibázott és megpördült, amivel sárgát okozott. Ekkorra már négy embert kivéve mindenki letudta az aktuális box-kiállását és meg is kapták fejenként a két kör hátrányukat. Ezzel a hibával már csak négy embernek maradt esélye a győzelemre, ők Tommy, Metosz, Zsozsesz és Kopi. A futam utolsó említésre méltó momentuma Zsozsesz hatalmas balesete volt, aki valószínűleg a dobogót dobta el nyolc körrel a vége előtt. A futam sárga alatt fejeződött be és ezzel Tommy egymásutáni második versenyét nyerte meg, mögötte Metosz, Kopi, Gsytle, Norbi, Csaba, Zsozsesz és Voodoo végzett. A legnagyobbat Voodoo bukta, de Norbi sem panaszkodhatott, ugyanis 114 körön keresztül vezetett és dominált az ominózus esetig, amikor Ő is kapott két kört. A bajnokságban Voodoonak már csak két pont kell a bajnoki címhez, ami minden bizonnyal meg is lehet, a második helyet Tommy vette át három ponttal megelőzve Norbit. A bajnokság még nem dőlt el, de már csak egy verseny van hátra! Találkozunk Laguna Seca-ban!

    NF1B KOREA

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Nem volt sok idő a pihenésre a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnyének, egy héttel Szuzuka után máris a koreai GP következett. A pálya talán a legmegterhelőbb a szezonban, a 44 kört stabilan és gyorsan lefutni nem volt egyszerű. A pole-t Tony szerezte meg, második Gadfly lett, a második sorból Gábor és Turi indulhattak. Ők már futamok óta folyamatosan egymással háborúznak. A mostani csata első menetét Gábor nyerte meg, az első helyen zárta az első kört, mögötte Tonyval, Turi pedig Gadfly hátsó szárnyát nézegette egy darabig. Hamarosan meg is tudtuk, miért, Gadfly és Tony kezdte a kerékcseréket, Gábor a 9.-ben, a többiek a 10. tette ugyanezt, míg Turi egészen a 12. körig kint maradt, igaz a végén már csak a felniken ment, de a taktika bejött, egy kerékcserét meg tudott spórolni. Az élen ekkor már Tony haladt, egyre jobban elszakadva Gábortól. A kerékcserék alatt Turi átvette a vezetést, utána pedig eltűnt valahol 30 másodpercre mögöttük. Ahogy fent írva vagyon, az utolsó kiállás után meglepte az első két helyezettet, a leggyorsabb kört is megfutotta, és az utolsó négy körben a második helyen haladt, 5 másodpercre Tonytól. A futamot végül a McLaren nyerte,második tehát Turi lett, a harmadik pedig Gábor. A negyedik helyért Csaba ésTommy csatáztak szinte a futam kezdete óta, Gadfly is sokáig részt vett ebben, de feladni kényszerült a futamot. A negyedik hely végül ismét a Spa óta formába lendülő Csabáé lett, Tommy 5., Zsozsesz 6., Matte 7., Makako 8., CsaB 9., lett. Négy futam van hátra, a pontverseny harmadik helyéért továbbra is szoros a küzdelem. A következő futam India, két hét múlva, november 1-jén. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    NF1B SUZUKA

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Ismét Kazard diadalmaskodott, ezúttal a szuzukai pálya 8-as alakzatán. Az időmérőt nagy fölénnyel nyerte meg Turi és Gábor, a második sorból induló Kazard és Tommy78 előtt. A rajt nagy baleset nélkül zajlott le, a két első mögé Tommy zárkózott fel, mögötte a két McLaren, majd BengA és a hamarosan őt megelőző Csaba. A két McLaren a keményebb keveréken indult, így a 8. körig csak vonatozni tudtak, akkorra lassult be az egyébként 9-12 kört bíró lágy gumi. Az első kerékcseréket Turi és Gábor kezdte meg. Ők négykiállásos taktikán voltak, míg a felzárkózó McLarenek hármon, így izgalmasnak igérkezett a verseny. Amikor előbbi kettő gumijai elkezdtek elfogyni, akkor volt igazán elemében utóbbi kettő tappancsai, és fordítva, gyakorlatilag a kerékcserék között volt legalább egy helycsere. Végül Kazard meggyőző tempóval győzött, második Tony lett, és Turi fért még fel a dobogóra, Gábor negyedik lett. Mögöttük Csaba, Tommy és BengA zárt, akik egész futamon csatáztak egymással, a kerékcseréknél helyet cseréltek, vagy éppen nem, és folytatták a csatát. Fekete Misi és Zsozsesz követte őket, míg 1 pontot szerzett az erre a futamra beugró Kopi, akinek futam legvégén még a motorral is meggyűlt a baja. Gratulálunk! A pontverseny harmadik helyéért hatalmas csata folyik, Tommy, Gadfly, Turi és Gábor között, alig választja el őket pár pont egymástól. Előttük az első két helyen a gyakorlatilag befoghatatlan két McLaren áll, viszont ott sincs csend és nyugalom, kevesebb, mint 30 pont a különbség közöttük. Öt futam van még hátra, a következő Koreában lesz, rögtön egy hét múlva, október 18-án, ahol a központi kérdés ismét a kerék lesz, szuperlágy-lágy választék lesz a hosszú pályára! Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    RALLYCROSS

    Jelentkezés
    Szoros küzdelmek jellemezték a Szenior Kupa RallyCross fordulóját, két 4 fős csoportra osztva küzdtek meg a versenyzők egymás ellen három fordulón keresztül, voltak természetesen lökdösődések, ami mondhatjuk a RallyCross velejárója, és ez mindenkinek új volt még, de a végére sikerült mindenkinek belerázódnia ebbe az új stílusba. Toth Alex és Zsozsesz volt az a két versenyző, akik két győzelmet is bezsebeltek a háromból, valamint Matténak és Gadflynak sikerült 1-1 szakaszgyőzelmet szereznie. A legpechesebb versenyző Kopi volt, aki sajnos mindhárom fordulót feladta, pedig az idő eredményei alapján, könnyedén lehetett volna szakaszgyőzelme és a végső győzelemért is küzdhetett volna. A leggyorsabb futam Toth Alex nevéhez fűződik, de összességében két futam győzelemmel is "csak" a 3. Helyre volt elég az összideje, a dobogó második fokára Tommy78 állhatott, aki bár a második körben megforgott, de mindhárom körben a 2. helyre behozva autóját sikerült 124 ezreddel Alex elé kerülni. A dobogó legfelső fokára a szintén két győzelmet szerző Zsozsesz állhatott, és megnyugtató 1,5 mp-el nyerte meg a versenyt. Látható volt, hogy nem feltétlen a leggyorsabb kör ami számít, hanem, hogy hiba nélkül, de ez mellett gyorsan is teljesítsd az összes futamot, ami ma csak Zsozsesznek sikerült, akinek ezúton is Gratulálunk a győzelméhez! További sorrend, 4. Gadfly, 5. Matte, 6. "Mindenkit kiütök" BengA, 7. Makako, és 8. Kopi lett.

    TOMMY78, METOSZ, VOODOO DOBOGÓ

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    A Maszim Indycar 94 "Replay" bajnokság 14. versenye, a Road America pályán került megrendezésre. Az Elkhard Lake-ben található pálya igen nagy múltra tekint vissza, ugyanis 1955-ben nyitották. Az idei szezonban ez volt a leggyorsabb road pálya, így a száguldás szerelmesei kiélhették vágyaikat. A versenyen sajnos nem tudott megjelenni Norbi, így Voodoo egy esetleges jó szerepléssel komoly előnyre tehetett volna szert. Az időmérőt Metosz nyerte, bizonyítva, ha van egy kis ideje akkor még vissza-vissza kapaszkodik trónjára, mögötte Voodoo és Gadfly végeztek. A rajt nem múlt el baleset nélkül, ugyanis az első kanyar után Kazard csúszott le az útról, majd mikor vissza perdült Csaba már nem tudta kikerülni, így mindketten hamar kiestek. Az első körben Metosz pozíciókat vesztett, így Voodoo került az élre. Az első kör után tehát Voodoo vezetett Danikosz, Gadfly és a szokásához híven hátulról rajtoló Tequila előtt. Tequila ismét annyira gyors volt, hogy néhány kör után már fel is jött az első helyre és simán elszakadt a többiektől, úgy tűnt a mai napon sem verheti meg senki. A verseny középső szakasza eseménytelenül telt, csak a boxkiállások eredményeztek pozíció változásokat. A táv háromnegyedénél Tequila vezetett, a második helyért csatározó Tommy, Metosz és Voodoo előtt. Ekkor történt a legváratlanabb esemény. Tequila biztos előnye birtokában hibázott (ekkor hatott Voodoo mágiája?!?!), az autója összetört, de még el tudott jutni a boxba és folytatta a hatodik helyen. A vezetést Voodoo örökölte meg Tommy és Metosz előtt, ők hárman az utolsó körökben késélre menő csatát vívtak, amiből végül Tommy jött ki győztesen Metosz és Voodoo előtt. Gratulálunk Tommynak és a dobogósoknak. Tommynak ez volt az első győzelme ebben a sorozatban és ezzel Ő a tizedik, aki futamot nyert idén. A leggyorsabb kört toronymagasan Tequila futotta, így övé a plusz pont. A bajnokságot Voodoo vezeti 30 ponttal Norbi előtt, aki mögött Tommy a harmadik további 7 ponttal lemaradva. A hátralévő két versenyen még összesen 44 pontot lehet gyűjteni, így Voodoonak 15 pontot kell szereznie, hogy Ő legyen a bajnok. Viszont ha a hátralevő két futamon Norbi beéri pontszámban Voodoo-t, akkor a több futamgyőzelme miatt Ő a bajnok. Matematikai esélye még Tommy-nak is van, de ahhoz nagyon össze kell melegedjen Fortunával. Az idei utolsó ovál verseny Nazarethben lesz, várunk mindenkit szeretettel!

    NF1B SZINGAPÚR

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Az éjszaka várta a Nemzeti F1 Bajnokság versenyzőit Szingapúrban. A pálya valóságos gumigyilkos, 6-7 kerékcserét kellett végrehajtani a futam alatt. A pole pozíciót idén először Gadfly szerezte meg, Gábor lett a második, a második sorból pedig Turi és Kazard indulhattak. A rajt után nem sokkal Gábor átvette a vezetést, nyomában Tonyval. Az első kiállások már az 5. körben megkezdődtek, de Turi például egészen a 9. körig bírta. Miután mindenki új gumikat rakott fel, Tony vezetett, Kazard előtt, mögöttük Turi és Gábor csatáztak, míg Gadfly Tommyval vívott harcot, amibe BengA is néha beleszólt. A második kiállások után aztán megkavarodott a mezőny, mivel mindenki más taktikát követett, vagy a keményebb keveréket, vagy a lágyabbat tették fel. Így került Tony a Gábor-Turi duó mögé, és csak körök múlva tudott ismét feljönni a második helyre. Kazard közben végig az első helyen haladt és megnyerte a futamot. A végére a dobogó legalsó fokáért is ádáz csata folyt, Turi szó szerint az utolsó kanyarban tudta megelőzni Gábort. Őt Pettya, Gadfly, BengA, Tommy, Zsozsesz és Csaba követte a pontszerző helyeken. BengA és Tommy is hatalmas csatát vívtak egészen a célvonalig. A következő futam október 11-én Szuzuka, várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    TEQUILA, METOSZ, VOODOO DOBOGÓ

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    A Maszim Indycar 94 "Replay" bajnokság ismét Kanadába látogatott, ahol a szezon 13. versenye, a Vancouver-i országutakon került megrendezésre. És ha Kanada, akkor Tequila, de ne szaladjunk ennyire előre. Az időmérőt Norbi nyerte meg hatalmas fölénnyel, de a warmup-on kiderült a turpisság! Véletlen a short ovál konfiguráció volt neki betöltve, így a versenyre az utolsó rajtkockába lett száműzve, így Danikosz lett az első, Voodoo és Tommy előtt. A rajtnál Danikosz megőrizte a vezetést, de pár kör múlva az utolsó előtti helyről induló Tequila utolérte, majd átvette a vezetést tőle. Az első kieső Gadfly volt, aki nekiment egy pálya szélén ácsorgó falnak! A következő kieső Csaba volt, aki addig figyelte a saját gumikopását, míg kifogyott a benzinje. Tommynak is volt kalandja, akit a macskája lepett meg azzal, hogy az ölében landolt. Tequila miután az élre állt, már nem is adta ki kezéből ezt a pozíciót, így a „Joystick király” ismét nyert Kanadában. A második Metosz lett, aki a lassú, de gumispórolós tempójával önmagát is meglepve jól szerepelt. A harmadik Voodoo, aki a bajnokságban növelte előnyét Norbi kiesésének következtében, és már 15 ponttal vezet. Gratulálunk a dobogósoknak, következő verseny Road America!

    SENNA EST 2012

    Statisztika Csevegő
    Voodoo a 2012 SennaEst bajnok!

    MASZIM CSAPAT 2012

    PSRL honlap MaSzim Fórum Csevegő

    A PSRL Endurance Series bajnoksága 2012. szeptember 8-án 10 órakor elérkezett „az est fénypontjához”. 12 óra Le Mansban – ezt kellett teljesítenie a versenyzőknek. Az időmérőkön az SG Racing P1-es autója győzött, ebben a kategóriában autóink a 3. és a 6. helyet szerezték meg, Peugeot-Audi sorrendben. P2-ben autónk a 9. helyről indult. A rajt simábban zajlott le, mint a teszteken, három rajtolónk, Tony, Kazard és Kopi baleset nélkül indították el az autókat. Tony az 5. helyen haladt, Kazard a 6. helyért harcolt a Hell Racing Audival, Kopi pedig kemény csatákban küzdötte fel magát. A pályán kétszeres időgyorsítás volt, ami azt jelentette, hogy a 12 óra alatt 24 óra telt el, egy teljes nap. A legnagyobb kihívást ennélfogva az éjszaka jelentette. Még nappal balesetet szenvedett a Peugeot, a sérülést végül az átüléskor javították ki. Stabil 4. helyen futott az autó, a 3. is könnyedén meglett volna a végére, ám öt órával a rajt után netszakadás miatt kiesett. Az Audi a Hell Racinges autóval folytatott csaták közben kapott két büntetést, ennek oka és célja ismeretlen volt, de (ahogy a P2-es autónk is) meglátta a napfényt, majd a célt is, egy biztos dobogós 3. helyen. Az Acuránk a futam alatt nem egy autóval ütközött, ám egyszer sem ők hibáztak, bizonyítja, hogy nem kaptak egy büntetést sem. Végül stabil és spóroló vezetéssel a Kopi-Bedy páros megszerezte a kategória harmadik helyét! Bedynek ez volt a bajnokságban az első futama, azelőtt mint technikai főnök tevékenykedett a Peugeotnál. Az autókat Kazard, Turi, Kopi, Bedy, Spiczi és Tony vezette. A futamot a Simco autója nyerte, egész évben meggyőző teljesítményt nyújtottak. A Maszim részéről szeretnék gratulálni a PSRL-nek a bajnokság sikeres és emlékezetes szervezéséért. Aki esetleg szeretné kipróbálni magát az Endurance világában, ne csüggedjen: a PSRL 4 órás futamokat szervez a holtszezonban, a Fórumban lehet jelentkezni az alakuló csapatunkba! További részletek a PSRL oldalán.

    NF1B MONZA

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Csupán egy héttel Spa után máris újra száguldott a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnye, ezúttal Monzán, az év leggyorsabb pályáján. Az időmérőn a pole pozíciót Tony szerezte meg, mellé Danikosz kvalifikálta magát, a második sorból pedig Gadfly és Deuce indulhatott. Az első kanyar mint ismeretes igen erős féktáv, a hideg autókkal kis kavalkád volt bevenni azt. Elsőként Nagy Dávid érkezett az első kör végéhez, a 7. helyről küzdötte fel magát, nyomában Tonyval, aki hamar megelőzte. Ezután Kazard is megérkezett, nagy adok-kapok folyt több körön keresztül, a DRS ebben sokat segített a hátul haladónak. Mögöttük Csaba, Turi és Gadfly csatáztak ugyanígy. Az első kiállásokra 15 kört kellett várni, Kazardnak ekkor sikerült elhúznia, és megtartania a 2. helyet. A gumik igen jól bírták, még a keményebb keverékkel is lehetett tempót autózni. A két McLaren végül egészen a célig megtartotta az első két helyet, és kettős győzelmet szereztek, Tony-Kazard sorrendben. A harmadik helyért úgy tűnt, már lefutott a csata, amikor Turi az utolsó körben kiállt kerékcserére. Csaba vette át tőle így a 3. helyet, és ismét dobogós lett. Turi végül behozta a Toro Rossot a 4. helyre, Gadfly lett az ötödik, az előző futam győztese, Tommy78 előtt. Őt Zsozsesz, BengA, Misi és Stork követte a pontszerző helyeken.

    NF1B SPA

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    A Maszim NF1B 13. versenye az Ardennek lábánál, a Spa Francorchamp-i pályán került megrendezésre. Egy nagyon jó hangulatú és a nézők számára is élvezetes futamon vagyunk túl, ahol az idei nagymenők távollétében cincogtak az egerek, azaz olyanok is dobogóra állhattak, akiknek az idei évben még nem sokszor sikerült. Persze az is lehet, hogy akkor is ez az eredmény születik, ha mindenki itt van. De lássuk részletesebben mi is történt. Az időmérő utolsó szakaszába bejutottak közül nem mindenki futott gyors kört és azok akik mégis, azok is csak egyet. Így az időmérőt Gábor nyerte Gadfly, Tommy és Danikosz előtt. A verseny rajtja kaotikusra sikeredett, többen is hibáztak, vagy megpördültek amiből Csaba jött ki a legjobban, aki a 11. helyről a Kemmel egyenes után már a harmadik volt. Az első kör végén a sorrend Gábor, Tommy, Csaba, az első F1-es futamát teljesítő Matte és Gadfly volt a sorrend. A versenyzők közti különbségek csak kismértékben nőttek. Az első bokszkiállásokat Gadfly kezdte meg. A magabiztosan vezető Gábor net kapcsolata a 17. körben adta meg magát, így vezető helyről kényszerült feladni a versenyt. Ekkor az élen Tommy volt, akit Danikosz próbálta utolérni, míg Csaba tizedről tizedre közelített Gadfly-ra. A középmezőnyben is nagy csata volt BengA, Matte és Misi között, míg a mezőny végén Csab és Makako vívott életre menő harcot. Turi az egész versenyen nagyon gyors volt, a végére fel is jött a második helyre, többek között a pályán előzte meg Danikoszt is. Az állás ekkor: Tommy, Turi, Danikosz, Gadfly és Csab. Még nem volt vége az izgalmaknak, ugyanis Danikosz kiállni kényszerült a harmadik helyről két hiba után, és Turinak még vissza volt egy kerékcsere, amire senki nem számított, így visszaesett az 5.helyre. A versenyt végül Tommy nyerte, jutalma egy finom Belga csoki , meg a győzelemért járó 25 pont. A második helyért vívott idegek harcának a győztese Gadfly lett, aki azzal tudta maga mögött tartani a nála picit gyorsabb Csabát, hogy nem hibázott egyet sem. A hivatalos végeredmény: Tommy, Gadfly, Csaba, Turi, Matte, Benga, Fekete Misi, és Makákó. A bajnokságot Tony vezeti Kazard és a harmadik helyre feljövő Tommy előtt. Következő verseny Monza!

    200 MÉRFÖLD EGY CENTRIFUGÁBAN

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    A Maszim Indycar 1994 "Replay" bajnokság soron következő futama, New Hampshire-ben került megrendezésre. A 12. futam ismét ovál volt, méghozzá egy short ovál. Az időmérőt Ginger nyerte minimális különbséggel megelőzve Gadfly-t. A verseny nagyon nehezen indult a sok sárga miatt, Norbi többször is megpördült a változó körülmények között. Az első kieső Csaba volt, akinek az autója kigyorsításon megvadult, majd falnak csapódott és már nem tudott tovább menni. Ezután kicsit felgyorsult a verseny, a fiúk belemelegedtek. A következő esemény nagyjából féltávnál érkezett el amikor is Kopi több baleset után(Korábban Gadflyal ütközött, majd fal és Danikosz), feladni kényszerült és ezzel lehet egy időre szögre is akasztja a versenyzős zokniját! Egy körrel később Metosz is feladni kényszerült a Gingerrel való ütközés után. Később Norbi, Kazard majd Gadfly is baleset miatt esett ki. A záró szakaszban Voodoo és Zsozsesz harcolt a győzelemért, amiből Voodoo jött ki győztesen! Zsozsesz lett a második, Tommy, Danikosz és Gstyle előtt. Voodoo ezzel visszavette a vezetést a bajnokságban, gratulálunk neki! Következő verseny Szeptember 20.-án Vancouver-ben!

    KAZARD INDYCARBAN IS A CSÚCSON

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Az Indycar 94 "Replay" bajnokság 11. versenyére Mid-Ohioban került sor. A pálya nagy népszerűségnek örvend a versenyzők körében, többek között különleges kanyarjainak köszönhetően. A legtöbb kanyar vagy egy bukkanó alján, vagy egy lejtő végén van, ami nagyon jó beállítást, de még inkább precíz vezetéstechnikát követelt meg. Ez látszott az időmérő eredményeken is, ahol ezen autók nagy szakértője és legjobb zsokéja, Norbi szerezte meg a pole-t több mint négy tized mp-el Kazard előtt, akit további négy tizeddel lemaradva követett Voodoo. A rajt Tommynak sikerült a legjobban, aki át is vette a vezetést Kazard és Norbi előtt. A sorrend a 12.körig nem is változott, amikor is Norbi megelőzte Kazardot, majd Tommy boxkiállása miatt az élre került, míg a többiek később vették igénybe a box személyzet szolgálatait. Az első kiállások végeztével Kazard vette át a vezetést néhány kör erejéig majd Metosz és Norbi is elé került. Metosz a többiekkel ellentétben két kiálláson volt.(Tudjuk róla, hogy nagy gumimágus.) Az első három a verseny utolsó harmadában is nagy csatát vívott, a sorrend sokszor változott, a végére Kazard kilenc mp-el elhúzott Norbi és Metosz elől, így a szimpatikus fiatal pilótáé lett a győzelem, megannyi F1-es győzelem után megszerezte első Indycar-os győzelmét is! Gratulálunk neki! A 2. helyért vívott csatából egy célfotóval Metosz jött ki győztesen, így Norbi lett a harmadik. A további sorrend: Voodoo, Gstyle, Ginger, Zsozsesz és Matte.

    CSIPET CSAPAT KALANDJAI MICHIGENBEN

    Közvetítés (elmaradt) Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    A Maszim Indycar 94 "Replay" 11. futama a Marlboro 500 verseny volt Michiganban. A verseny maroknyi ám annál mókásabb társaság jelent meg élükön Voodooval, így egy nagyon jó hangulatú verseny zajlott, bánhatja aki nem jött. Az időmérőt Kopi nyerte meg, így övé lett az extra pont. A Két Marlboro Penske a mezőny végére kvalifikálta magát, de már a verseny rajtjakor látszott, hogy a jó csapatmunkájukkal próbálják kompenzálni az autó hiányosságait. Norbi és Danikosz szinte az egész versenytáv alatt elől haladt, még a piteléseknél is mindig bevárták egymást, egy szép páros-táncot bemutatva a versenyen. Sajnos nagyon sok sárga volt ami két dologra vezethető vissza: nagyon nehéz kimenni a pitbe, és az első kanyar nagyon trükkös volt az ott lévő bucka miatt. A verseny felénél a mezőny az első 3-ra és egy "gruppetto" -ra szakadt, akik a pitelésekkor körhátrányba is kerültek. A verseny utolsó köreiig mindenki szinte mindenki vissza tudta venni a körét, agy egy nagy hajrá indult a győzelemért. Végül a remekül összedolgozó Danikoszt(aki így 276 mérföldes bajnok lett :-)) és Norbit senki sem tudta megverni, van mit tanulni csapatmunkából mindenkinek! Gratulálunk nekik! A sorrend tehát: Danikosz, Norbi, Tommy, Csaba, Voodoo és Zsozsesz. A bajnokságban immár Norbi vezet. A következő verseny Mid-Ohio, várunk mindenkit szeretettel!

    EGY JÓ TEQUILA A JUHARSZIRUP ORSZÁGÁBAN!

    Közvetítés (elmaradt) Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Tequila nyerte a Maszim Indycar 94 "Replay" bajnokság 10. futamát Torontóban. A versenyen 12-en jelentek meg, az időmérőt Danikosz nyerte, Voodoo, Tequila és Norbi előtt. A kis különbségek jó versenyt ígértek! A versenyen Tequila hamar az élre állt jó rajtjának köszönhetően, Danikosz előtt. Mivel a pályán szinte lehetetlen volt előzni, így a pozíciók csak a pitben változtak. Az első nagy kieső Danikosz volt, aki előbb még meg bírta javítani autóját majd kicsit később kiállni kényszerült. Az élen Tequilát kergette Norbi szinte az egész versenytáv alatt, míg mögötte Voodoo, GFly, Tommy és Gstyle fogócskázott, és cserélgették a pozíciójukat. Ebből a csapatból a vége előtt nem sokkal GFly kiesett és nem fejezte be a versenyt. A 3. csoportban BengA, Zsozsesz és Matte küzdött, a verseny utolsó köréig Zsozsesznek állt a zászló, aki a hatodik volt Matte előtt. De Benga előbb Mattet előzte meg, utána pedig hibára kényszerítette Zsozseszt, akinek a gumijai az utolsó kanyarokra teljesen elfogytak, így a hatodik hely megérdemelten Bengáé lett, a kiperdülő Zsozseszt még Matte is meg előzte. Az élen a helyzet az utolsó körökben sem változott, így az eredmény: Tequila, Norbi , Voodoo, Tommy, Gstyle Benga, Matte, Zsozsesz lett. A bajnokságot Voodoo vezeti de már csak 1 ponttal Norbi előtt. Következő verseny a Marlboro 500 Michiganben. Még-egyszer gratulálunk Tequilának, nekünk meg egészségünkre!

    MASZIM&MADAME 2012

    KözvetítésStatisztika Futam Fórum Csevegő
    Konstanze győzelmével zárult az első MaSzim&Madame futam. Az izgalmas 15 körös versenyen 10 hölgy versengett a pozíciókért. A dobogó fokait végül Konstanze mellett, Dóci és Anett foglalhatta el. Ezúton is köszönjük a fordulatokban gazdag futamot a hölgyeknek melyet a simsportTV is megörökített. A folytatással kapcsolatosan a futam kiírásában egyeztetünk......

    ISMÉT DOBOGÓK

    PSRL honlap MaSzim Fórum Csevegő
    A PSRL Endurance Series 6. futamát futotta Laguna Secában. A verseny 8 órás volt, és gyakorlatilag jelentős részét esti fényviszonyok mellett kellett teljesíteni. A futamon az Audi ezúttal nem vett részt, komoly készülődések folynak Le Mansra. A másik P1-es, a Peugeot az időmérőn a 6. helyet szerezte meg, P2-nk kategóriája 3. helyéről, míg GT-nk kategóriája 5. helyéről indulhatott. A rajtot baleset nélkül megúszták versenyzőink, a futam eleje bíztató volt, mind a P2, mind a GT vezette is saját kategóriáját! A mezőny együtt maradt, és az első lekörözésekkor elszabadultak az indulatok: nagyon nehéz volt a lekörözés mind a lassabb, mind a gyorsabb autónak, rengeteg büntetést osztottak. Ebbe esett bele sajnos a Peugeot, amelyet egy nem megtörtént baleset miatt büntettek meg. A 8. óra végén azonban mindhárom autónk meglátta a kockás zászlót, amely nagyon jó előjel a nagy megmérettetés, Le Mans előtt, elsősorban technikai szempontból. A Peugeot a 3. helyen zárta a futamot, a P2 megszerezte kategóriája 2. helyét és a GT-nk sem panaszkodhat, minden nehézség ellenére végigértek. A futamot egyébként a Simco Audija nyerte, a cseh SG Racing 5-ös autója előtt, P2-ben pedig az SG Racing az első helyet szerezte meg. Gratulálunk! A P1-es Peugeot csapata: Spiczi, Tony és Bedy; a P2-es Acura csapata: Gilberto és Metosz; a GT-s Aston csapata pedig Gadfly és Hellspyc voltak. A következő futam a már említett Le Mans, mely 12 órás lesz! A pontos időpont és egyéb információk a Fórum vonatkozó témájában lesznek közölve.

    NF1B HUNGARORING

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Hungaroring, teljes táv – 70 kör. A Nemzeti F1 Bajnokság második kiemelt futamának időmérőjén a két McLaren diadalmaskodott, mögülük Gábor és Gadfly indulhattak. A rajtnál elöl nem történt sok változás az igen kevés előzési lehetőséget biztosító Ring miatt, egészen az első kerékcserékig. A gumik szokás szerint nagyon koptak, 6-7 kiállást kellett végrehajtani a versenyzőknek. Kazard az első kerékcserénél büntetést kapott, ezért Gábor örökölte meg a 2. helyet, Turival nagyon szoros csatában. Előbbi végül egy technikai hiba miatt feladni kényszerült a futamot. A másik Red Bull, Doozi is feladta, egy igen érdekes baleset miatt BengÁval. A futamot végül Tony nyerte Kazard előtt, a dobogóra még Turi állhatott fel. A következő futam egy hosszú nyári szünet után Spa lesz, öt hét múlva! Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    NF1B SILVERSTONE ÉS HOCKENHEIM

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Hockenheim: A Nemzeti F1 Bajnokság újabb fordulója ezúttal Hockenheimben volt. Az időmérő első, kieséses szakaszában nagyon kis különbségek voltak, ezredek döntöttek a továbbjutásról. Kazard, az utolsó továbbjutó 4 ezreddel verte meg csupán Tommy78-at. Az első két rajtsorba végül Tony, Deuce, Gadfly és Danikosz került. A rajt utáni első komoly féktávot kis kavalkáddal vették a versenyzők, Tony mögé felzárkózott Danikosz és Turi. Az első kiállásokat a McLaren kezdte meg, csupán a 10. körben, míg a többiek 2-4 körrel később álltak ki kerékcserére. A mezőny többsége 3 kiállást hajtott végre, Tony 4-et, és Turi áthajtásos büntetése miatt végül előbbi győzött! A harmadik helyen Kazard futott be, akit egy alkalommal nem voltak hajlandók kiszolgálni a pitben. A következő futam a Hungaroringen lesz egy hét múlva, teljes táv, azaz 70 kör áll a versenyzők előtt! Várunk minden jelentkezőt szeretettel a vasárnapi és keddi tesztfutamon!

    Silverstone

    A tavaly átalakított Silverstone-i pályára látogatott ezúttal a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnye. A pole pozíciót Gábor szerezte meg ,az első két sorból még Kazard, Tony és Gadfly rajtolhatott. A rajtnál Gábor elhúzott, csak Kazard tudta őt követni. Mögötte az újonc Deuce és Tony vívott nagy csatát. Gábor már a 7. körben kereket cserélt, úgy tűnt, eggyel többször áll majd ki a futam alatt, viszont a sebessége igen jó volt. Az első kiállások után Turi is beszállt az élmezőny csatájába. A futam bővelkedett a technikai hibákban, először Tony adta fel, majd Gábor is hasonlóan netprobléma miatt szállt ki. Deuce pedig a legvégén akadt bele egy pályaobjektumba. A futamot végül Kazard nyerte a McLarennel, a második helyen a visszatérő Turi zárt, a dobogóra még Gadfly fért fel. A következő futam Hockenheim, július 26-án. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    NORBI, TEQUILA, GADFLY DOBOGÓ A REPTÉREN

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Nóóóóórbi, Nóóóóórbi, Nóóóóórbi csak nálunk nem Michelisz, hanem Leitner! Azaz Norbi nyerte meg a Maszim Indycar 94 "Replay" Bajnokság 8. futamát a clevelandi reptéren. Egy nagyon nehéz, buckákkal tűzdelt pálya várt a versenyzőkre. Az időmérőt Mozart nyerte meg Tequila és Gadfly előtt, ekkor Norbi még csak az 5. volt. A rajt nem múlt el baleset nélkül: Kazard mérte el a féktávot, majd csúszott a többiek közé, de komoly baj nem történt. A mezőnyben és a mezőny élén is 5-6 fős csoportok alakultak ki, akik ide oda előzgették egymást. Norbi az első kiállások után kis előnyre tett szert Tequila és Mozart előtt, majd ezt a második kiállásnál növelni tudta. A verseny végére 21 mp-es előnyre tett szert Tequilával szemben, míg mindenki más körhátrányban fejezte be a versenyt. Nagyon nehéz, gumigyilkos és feszültségektől nem mentes verseny vagyunk túl, gratulálunk mindenkinek. Eredmény: Norbi, Tequila, Gadfly, Mozart, Tony, Gstyle Voodoo, Csaba Zsozsesz, Metosz, (az ezen a versenyen debütáló) Gábor, valamint Matte a pontszerzők. A bajnokságban továbbra is Voodo vezet, de már csak 3 ponttal Norbi előtt. Következő vesreny Torontoban 3 hét múlva! Várunk mindenkit szeretettel!

    MOZART SZÓLÓ

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Mindenki nótáját elhúzta Mozart az IndyCar 1994 "Replay" bajnokság hetedik futamán Portlanben. Az időmérőt hatalmas fölénnyel nyerte meg Csaba, Voodoo és GStyle előtt. Az időmérőre éppen csak betoppanó és a pályával ismerkedő Norbi a mezőny végébe qualyfikálta magát. A rajt simán sikerült az első kettő sorrendje nem változott, harmadik helyre Kazard jött fel. Az első 6-7 helyen folyamatos csaták zajlottak bár előzés csak néhány volt, a pálya karakterisztikája miatt. Csaba próbálta megelőzni Mozartot, akiket Kazard követett szorosan. Az élmezőnyből mindenki 2 kiálláson volt, kivéve Csaba aki nem tudott olyan jól sáfárkodni a gumikkal, mint a többiek. Mozart végig magabiztosan, de nem túl nagy előnnyel vezetett hol Csaba, hol Kazard vagy Norbi előtt. a verseny kétharmadánál Norbi megpöckölte a 2. Kazardot amivel Csaba egy rövid időre ismét második lett, de neki még vissza volt egy kiállás, amivel 5.lett. Előtte a többször fűnyíró üzemmódban közlekedő Voodoo, aki vezeti a bajnokságot. A dobogó alsó fokán az ismét stabilan versenyző Kazard, a második helyezett a verseny embere Norbi, aki annyira megtanulta a pályát a verseny végére, hogy messze ő volt a leggyorsabb. A futamot Mozart nyerte, úgy hogy a maximálisan megszerezhető összes ponttal tért nyugovóra! Gratulálunk neki! Találkozunk a clevelandi "rázatón"! Várunk mindenkit szeretettel.

    GÁBOR IDEI ELSŐ GYŐZELME VALENCIÁBAN

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Gábor idei első győzelmével zárult a Nemzeti F1 Bajnokság Európa Nagydíja Valenciában. Ő szerezte meg a pole pozíciót is, mellőle Tony indult, a második sorból Tommy78 és Gadfly. A rajtnál nem változott az elején a helyzet. Gábor a többiekhez képest eggyel többször állt ki kerékcserére, míg Danikosz egy pithiba miatt látogatta meg a tervezettnél eggyel többször a szerelőket. Tony vezetett a futam végén, de az rFactor megadta magát, és kiesett. Így tehát a győzelem Gáboré lett, a második Tommy78 és a harmadik Danikosz előtt. A következő futam két hét múlva Silverstone, várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    MEG VAN AZ ELSŐ AZ #1-ES AUTÓNAK

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    A MASZIM Indycar 94 "Replay"bajnokság hatodik futama a detroiti Belle Isle pályán került megrendezésre. A pálya bővelkedett kihívásokban: szűk kanyarok, magas betonfalak, csúszós aszfalt. Az időmérőn, Voodoo szerezte meg az első helyet és az érte járó extra pontot, második Norbi lett 2 tizeddel lemaradva, utánuk Csaba és Tommy. A rajtnál mindenki nagyon óvatos volt komoly esemény nélkül eljött a mezőny, az élen a helyezések sem változtak. Az első box kiállásokig viszonylagos nyugalom volt, egyedül Danikosz próbálta megelőzni Gstyle-t többször is, sikertelenül. Aztán beütött a krach! Norbi odaverte az autóját aminek egy 30 mp-es szerelés lett a vége majd miközben Voodoo azt kereste hova is lett Norbi mögüle, Ő is összetörte a 3. kanyarban(neki több mint 70mp volt a javítás). Ekkor az élen Gstyle volt boxkiállás nélkül, mögötte nagyjából 10mp-el Csaba 1 kiállással. Csaba a frissebb gumikon néhány kör alatt felzárkózott, de előzésre nem került sor, mert Gstyle kiment a boxba, így Norbi feljött a 2. helyre 20 mp-el lemaradva az első helyről. A verseny nem telt el tömeg baleset nélkül: Tommy ment neki a falnak, utána Danikosz, akiket már nem bírt kikerülni Gstyle és Kazard éppen csak elkerülte a roncsokat. Az utolsó box kiállás előtt utolérte Norbi, Csabát, majd meg is előzte agy hiba után, Kazard állt a 3. helyen. Az igazi dráma a verseny vége előtt 10 perccel történt, mikor is Norbi biztos előnynél összetörte az autóját, Norbi asz ütközést könnyebb lelki sérülésekkel megúszta! Az első hely Csaba ölébe hullott, akinek az utolsó körben még vissza kellett vernie Kazard támadását. Ezzel Csaba megszerezte első győzelmet a MASZIM-on, Kazard lett a legjobb újonc és a futam embere mivel az utolsó helyről jött fel, Voodoo lett a harmadik! Következő verseny Portlandben lesz, várunk mindenkit szeretettel.

    LEMANS

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    A valósághoz hasonlóan a Szeniorok is Le Mans-ba látogattak, egy két órás futam keretein belül. A polet Tommy78 szerezte meg, őt követte a visszatérő Hellspyc, aki a Ford GT-vel nagyon jó időket autózott már az edzéseken is. Az éjszakai vezetéssel többeknek meggyűlt a bajuk és nehezen vészelték át az éjszakát, mialatt többen autójukat törték a látási viszonyok miatt. A rajtot Hellspyc kapta el a legjobban és elment Tommy78 mellett, aki később visszatámadott és visszaállt az élre, de Hellspyc a nyomában volt, amíg ki nem sodródott, ezzel visszacsúszva két helyet, és Gadfly és Matte is elment mellette. Ezután megkezdte a felzárkózást, ami a stabil és gyors köreinek köszönhetően sikerült is és megelőzte Matte-t és üldőzőbe vette a Rosberg csapat Audijait. Az élen nem volt ezután jóideig változás szépen követték egymást így hárman, hátrébb Gstyle és Ginger17 vívott egymással kiélezett csatát és több körön keresztül előzgették egymást, míg végül Gstyle összetörte magát és feladta a futamot. Akit később Gilberto is követett. Az élen álló Tommy78 egy technikai probléma után a falban összetörve találta magát, a javítás után a 3. helyre került, és Gadfly vette át a vezetést. A 4. 5. és 6. helyen Ginger, Dietrich és Kacsa autózott akik a célig már őrizték pozíciójukat. Öt körrel a vége előtt, Gadfly unatkozott az élen és elmérte a féktávot a hosszú egyenest megtörő sikánnál és összetörte autóját, amit javítani kellett, így Hellspyc, aki a futam elején hibázott, nagy esélyt kapott a győzelemre, amit természetesen ki is használt, és megnyerte a 2 órás Le Mans-i futamot, amihez Gratulálunk! A dobogóra a két összetört Audis került, Gadfly és Tommy78 sorrendben, őket az idei Indy500 győztes Ginger, Dietrich és Kacsa kísérte a célba. Következő futam július 2-án Mid-Ohio-ban kerül megrendezésre két 30 perces Sprint Futam keretein belül, várunk Mindenkit szeretettel!

    SALUT GILLES

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Kanada volt a következő állomása a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnyének. Az időmérő Monaco után ismét a két McLarené lett, Kazard-Tony sorrendben. A második sorból Gábor és Buchert Csaba rajtolhattak. A rajt után Gábor és Tony helyet cseréltek, előbbi sajnos technikai hiba miatt hamar feladta a futamot. Csaba az utolsó kanyarban beletolta Tonyt a falba, amiből a beugró Danikosz járt jól, feljött a második helyre. Innen a McLaren címvédője már nem tudott beleszólni még a dobogós helyezésekbe sem, annyira lelassult. Kazard közben magabiztosan vezette a versenyt, mögötte a meghibásodott KERS-szel Tony és a meghibásodott DRS-szel Danikosz viaskodott, majd utóbbinak Gadfly Mercedesével gyűlt meg a baja. Hátrébbról pedig a kemény gumikon futó Tommy78 megkezdte a felzárkózást. A mezőny többsége nem értékelte túl jól a keményebb gumikat, csupán pár körre tették fel. A futam végén aztán a keményebb gumikkal vezető Kazardot utolérte Tommy78 a lágyakon, és hajszál híján múlt, hogy megelőzze. Végül a McLaren versenyzője diadalmaskodott immár harmadszor idén. Második lett tehát Tommy78, míg harmadik Gadfly. A futam végig nagyon szoros volt, ami jó előjel a következő futamokra nézve. Legközelebb Valenciában lesz összecsapás, június 28-án. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    KOPI KOPTATTA

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Ötödik versenyéhez érkezett ell a Maszim Indycar 1994 Replay bajnoksága ami a Wisconsin állam beli 1 mérföldes short ovál pályán került megrendezésre. A pole pozíciót a hosszú kihagyás után erre a versenyre magát reaktiváló Mozart nyerte meg. Mögötte néhány századon belül Ginger17, Kopi és Csaba, a legjobb újonc az időmérőn BengA volt. A verseny hatalmas taktikai csata volt: senki nem akart elől menni a leggyorsabbak közül, mert az első helyen jobban koptak a gumik és az üzemanyag is jobban fogyott. Mozart próbálta "elveszíteni" az első helyte, ami 9 kör után sikerült is. A mezőnyben több csata is volt főleg a Penske csapat 3 versenyzője próbált előre törni. Az élen Ginger17 és Kopi vezette fel a többieket. Az első kerékcserénél sokan körhátrányba kerültek, ezután több sárga is "tarkította" a versenyt. 60 körrel a vége elött már csak hatan voltak körön belül: Kopi, Tony, Metosz, Voodoo, Zsozsesz és Csaba. Ginger17 a végére vissza vette a körhátrányát valamint Zsozsesz kiesett, Csaba pedig két kört kapott egy baleset következtében. A verseny Kopi, Metosz, Vodoo és Tony között dölt el(Gingernek a felzárkozásban elfogytak a gumiai), nagy csatát vívtak az első helyért amiből végül Kopi jött ki győztesen, Toni lett a második és egyben a legjobb újonc, Metosz a harmadik, Vooddo a negyedik. Gratulálunk a dobogósoknak, és találkozunk a Detroiti katlanban!

    LENDÜLETBEN A MASZIM CSAPAT

    PSRL honlap MaSzim Fórum Csevegő

    A hétvégén megrendezésre került a PSRL Endurance Bajnokság 2012-es évadjának negyedik futama, a Barcelonai 8 órás. Immár egy harmadik autónk is elindult a futamon, egy P2-es Acura, Ulvar és Gilberto vezetésével. Az időmérőn a két P1-es 4. és 5. lett Peugeot-Audi sorrendben, az Acura kategóriájában 3. lett. A rajt az Audinak kevésbé, a Peugeot-nak inkább szerencsésen alakult. Kis idő múlva már a 2. helyen haladt a 908-asunk, Kazard pedig észvesztő tempóban feljött a 3. helyre. A kerékcserék után a Peugeot az élre állt. Sikerült egy körrel tovább kint maradni, mint az SG Racing autója, és ez kb 3 másodpercet jelentett. Tony összesen három etapot nyomott, a végén 40 másodperces előnye volt az élen, de amikor a 116. körben át akarta adni helyét, megtörtént a legrosszabb – az rFactor megadta magát, az Peugeot kiszállt a küzdelemből! Az Audit ekkor már Voodoo hajtotta, aki vérszemet kapott, és utolérte az újra vezető SG autót, meg is előzte és kiépített egy kis előnyt. A futam végére Kazard ült vissza. Az SG valahogy megspórolt egy kerékcserét, úgyhogy neki kellett behoznia a lemaradást. Sikerült is, a sors azonban ismét közbeszólt, és egy lekörözésnél az Audi lefutott a fűre, és megpördült. Ezután nem maradt idő arra, hogy utolérje a végül győztes SG Racing 6-os autóját. A P2-es Gilbertoval indult, a kategória második helyén haladt, néha még vezetett is, és a két kapott büntetés ellenére az utolsó etapokat a vezető helyen kezdte meg. A végére maradt a legnagyobb csata, Ulvarnak kellett megküzdenie az SG Racing P2-es autójával. Az idő leteltével kategóriájában elsőként, abszolútban pedig a 6. helyen látta meg a célvonalat az Acura, első P2-es futamukon a páros győzelemre vezette az autót! Gratulálunk! A következő futam Interlagos 8h, július 7-én, szombaton 13:00-tól, ahol további javulást várunk. Várunk minden érdeklődőt szeretettel, bármely kategóriában indíthatunk autót!

    EGY ÁLOM SZÉP VERSENY

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Monacoba látogatott a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnye. A teljes távú, 78 körös futamot a két McLaren kezdhette az élről, Kazard és Tony mögött a két Red Bull, Gábor és Doozi indulhattak. A rajt komoly fennakadás nélkül sikerült, azonban a 3. körben történt baleset miatt pályára jött a Safety Car. A mezőnyből többen is vesztettek helyezéseket, az újraindításkor viszont ismét a két McLaren volt az élen. Kazard végül több szerencsétlenség miatt hátrébb csúszott, majd ütközött, ami miatt fel kellett adnia a versenyt. Közben Giorgio állt az élre, majd Gadfly, aki eggyel kevesebb kiállást ejtett meg, mint a mögötte haladók, és kemény gumikon autózva sikeresen tartotta maga mögött Tonyt és Doozit is jópár körig. Az élmezőny mögött Tommy és Gstyle vívott nagy csatát. Monaco nem szokott kiszámítható versenyeket hozni, így a vége is tartogatott meglepetéseket. Az élen haladó Tony a szorosan mögötte érkező Gadfly nyomására hibázott, és boxkiállásra kényszerült, mindebből pedig Doozi húzott hasznot, aki közben az élre állt, és meg is nyerte a futamot! A tavalyi monzai győzelme után ez az első sikere! Gadfly lett a második, a pódium alsó fokára pedig Giorgio állhatott fel. Őt Tony, Gábor, Tommy, Gstyle, KDM, Titusz és Zsozsesz követte a pontszerző helyeken. A következő futam Kanada, várunk mindenkit szeretettel!

    RIGÓ PÉTER 2012-BEN A BAJNOK

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR

    PARADICSOMBAN

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR

    TÖKÉLETES FUTAM, FAIRPLAY ÉS KÜZDELEM A SIVATAGBAN

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Óriási taktikai csatában szerezte meg idei második győzelmét Kazard, a Nemzeti F1 Bajnokság idei negyedik futamán. A pole pozíció Endrué lett, igen meggyőző fölénnyel, mellöle Turi, mögöttük Gadfly és Giorgio rajtoltak. A két Red Bull és a két McLaren nem futott egy mért kört sem. A rajt után azonban megfordult a helyzet, a 4. körben már a 7. helyről rajtoló Doozi vezetett, kis idő múlva Tonyval a nyakán, akivel az utolsó kanyarban össze is értek, és értékes helyezéseket és időt vesztettek. Ekkor Gábor állt az élre, majd miután megkezdte háromkiállásos taktikáját, Kazard, aki mindenkit meglepett azzal, hogy két alkalommal állt ki kerékcserére. A futam felétől Tony átvette a vezetést, és hol ő, hol Kazard haladtak elöl, mögöttük a két Red Bull, utánuk pedig a futam végén hatalmasat csatázó Tommy és Giorgio. Miután Kazardon kívül az első négyesből mindenki kiállt harmadszor is, a mclarenes megtartotta vezető helyét, és győzött. A dobogóra még Tony és Gábor fért fel. Utánuk Doozi, Giorgio, Tommy, KDM, Zsozsesz, BengA és Titusz ért célba a pontszerző helyeken. A következő futam Barcelona, május 10-én csütörtök este 19:30-tól. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    GUMIKOPTATÁS FELSŐ FOKON

    Közvetítés Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR

    VÉGRE OVÁLON

    Közvetítés (elmaradt) Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR

    A SPÓROLÁS KIFIZETŐDÖTT

    PSRL honlap MaSzim Fórum Csevegő

    A mai napon futotta második futamát a PSRL által rendezett Endurance Bajnokság. Az imolai aszfaltcsíkon bőven 30 feletti autó indult. A MaSzim ezúttal is két autóval indult, az Audi R10 TDI-ben Borbély Attila (Voodoo) és Terényi Krisztián (Kopi), míg a Peugeot 908 HDi-ben Spiczmüller Richárd (Spiczi) és Paár István (Tony) indultak. Az időmérésen a Peugeot a 4., az Audi a 10. lett. A 6 órás verseny startját baleset nélkül vészelte át mindkét autó, Tony harcban volt a 3. helyért is egy darabig, mielőtt egy áthajtásos büntetést kapott. A szűk pályán nagyon nehéz volt előzni, legfőképp lekörözni. Voodoo is hibázott még az elején egy alkalommal. Az első kiállások után rendeződött a helyzet, a Peugeot a 6. volt, az Audi pedig a 7. A csoda ezután következett, a spórolás, és az 1-es boost kifizetődött, egyik pillanatról a másikra már a 3. helyen haladt Spiczi a Peugeot-val, mögötte szorosan az egyik cseh autó, Kopi pedig az 5.-en az Audival, nyakán a VSR autóval. Az utolsó kerékcserék után autóink helyezése változatlan maradt, a futamgyőztes Shell Racing autó mögött körön belül, a dobogós harmadik helyen ért célba a Peugeot, míg az Audi az 5. lett! A futam végén a legjobbakkal vetekedett a tempónk, ami mindenképpen jó előjel. A következő futam a Nürburgringen lesz, szintén 6 órás, a következő hónap első szombatján. Várjuk minden érdeklődő jelentkezését szeretettel, jelenleg két P1-es autónk van, akár újabbat is nevezhetünk, ha van érdeklődés!

    INDYCAR REPLAY 1994 BAJNOKI NYITÓ FUTAM

    Közvetítés (elmaradt) Statisztika Jelentkezés Csevegő XML, VCR

    MÁSODIK NF1B FUTAM

    Közvetítés Statisztika (készül) Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Csupán egy hét jutott a Nemzeti F1 Bajnokság mezőnyének, hogy felkészüljön a 2012-es szezon második fordulójára, a Maláj Nagydíjra. Ezen a futamon tovább erősödött az bajnokiban eddig még nem látott csapatverseny. Az időmérő első szakaszában a Red Bullok nyertek, végül viszont a McLaren örülhetett, Kazard - Tony sorrendben megszerezték az első rajtsort. A harmadik Endru lett, negyedik Gábor. A rajtot követően egy baleset miatt először a szezon során megjelent a Safety Car. Mögé felsorakoztak a versenyzők, és néhány kört lassan teljesítettek. A sorrend a két McLaren után változott, Endru mögé a 8. helyről rajtoló veterán Spiczi került. A zöld zászlót követően Endru és Tony csatáztak egy rövidet, de annál keményebbet. Az első kiállásokat a két McLaren kezdte meg a 10. körben csupán, majd a következő 4 körben mindenki kereket cserélt. A pálya nagyon ette a gumikat, a lággyal 10-11, a keménnyel 14-15 kört lehetett menni. Ekkor derült ki, hogy Gábor és Doozi kemény gumikkal indultak. Rögtön meg is kezdték a lágyon a felzárkózást, a két csapattárs szorosan egymás után haladva előzte az előtte haladókat. Az első helyen haladó Kazard azonban végig meg tudta őrizni helyezését, és megszerezte idei első győzelmét! Mögötte Tonyt sokkolta a két Red Bull négykiállásos taktikája, a futam végére viszont sikerült a második helyet megtartania, így 2006 után ismét kettős McLaren győzelem született! Csak hogy ne legyen unalmas a verseny, pár körrel a vége előtt ismét bejött a Safety Car, és a mezőny mögötte fejezte be a futamot. Harmadik helyezett Gábor lett, negyedik Doozi, ötödik Spiczi, aki egy kör erejéig még futamot is vezetett, tehát elmondható, hogy kiváló visszatérés volt. Őt Giorgio, Endru, Titusz, Turi és KDM követte a pontszerző helyeken. A leggyorsabb kört Gábor futotta, 1:34.709-es idővel. Az eltérő gumistratégiák miatt a csupán eredmények alapján unalmasnak tűnő verseny igen izgalmas. Bárki egy jó stratégiával akár a győzelemig menetelhet. A következő állomás Kína, három hét múlva, április 19-én. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    MEGKEZDŐDŐTT A NF1B 2012-ES SZEZON

    Közvetítés Statisztika (készül) Jelentkezés Csevegő XML, VCR
    Útjának indult a Nemzeti F1 Bajnokság 2012-es évadja. A hosszú tél után ismét színre léptek a versenyzés művészetének rajongói. Már csupán a csapatok és versenyzők listájának látványa is egy nagyon izgalmas szezont vetít előre. Kezdetnek ott van az immár harmadik közös szezonját futó Gadfly - Csaba páros a Mercedes színeiben, a Lotus-Renault-nál Zsozsesz és az autók készítője, Tommy78, a Ferrarinál Giorgio és Petya és a Red Bullnál a nagyon erősnek igérkező Gábor és Doozi foglalnak helyet. Említést érdemel még a McLaren is, ahol a tavalyi bajnoki két legjobbja, Kazard és Tony vannak, és egy régi-új versenyzőkből álló páros, a 2009-es bajnok, visszatérő IsTi és a szintén visszatérő Illés Roland. Rajtuk kívül persze még rengetegen pályáznak a győzelemre, tavalyi szereplők, és újoncok is. Az első időmérőn, Ausztráliában a pole pozíció Gáboré lett, elég nagy fölénnyel Tony, az újonc Turi és Doozi előtt. A rajtnál meg is őrizte vezető helyét, Turit megelőzte Doozi, mögötte Tommy tűnt fel. Gábor viszonylag hamar elfogyasztotta a Pirelli lágyabb gumijait, és Tony meg tudta előzni. Ő kezdte meg a kerékcseréket is, a 10. körben, amikor is az addig nagyon együtt haladó mezőny legalább fele követte is őt. A következő két körben a lágyon haladó többiek is megejtették a kerékcserét. Ezután jött egy nagy kavarodás. A versenyzők egy része, például Gábor, Tony és Doozi feltették a keményebbik keveréket, amivel lelassultak a többiekhez képest. A lágyon száguldók sorra előzték is meg őket. A 24. körre világossá vált, hogy három kiállást láthatunk a versenyzőktől. A második kiállások után Tommyn volt kemény gumi, és tartotta fel a mezőnyt a harmadik helyen haladva. Tony ekkor tudott meglépni és kis előnyt kiautózni, mögötte szorosan Turi. A harmadik kiállások után még pár versenyzőnek hátravolt a kemény keverék, de majdnem mindenki lágyon autózott. Turit megközelítette Gábor, IsTi mögöttük, utána Tommy és a verseny végének leggyorsabbja, Kazard, aki a verseny leggyorsabb körét is megfutotta. Végül a szezonnyitót Tony nyerte, második az újonc Turi lett, harmadik pedig Gábor. Őt követte Kazard, IsTi, Tommy, Pettya, Doozi, Gadfly és Giorgio a pontszerző helyeken. Az olyan újdonságok mint a KERS vagy a DRS, beváltak, fokozták az izgalmakat, de nem tették könnyűvé az előzést. A gumik nagyon kopnak, érdekes stratégiákat láthatunk a szezonban. A következő verseny egy hét múlva Malajziában lesz, március 29-én. Várunk minden jelentkezőt szeretettel!

    PONGRÁCZ TAMÁS (TOMMY78) ÉS KESZTHELYI ÁKOS (GADFLY) A MASZIM DRM 2011/12 BAJNOKAI. GRATULÁLUNK!

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    VÉGEREDMÉNY:

    DIV I-BEN:

  • 1. Pongrácz Tamás (Tommy78),
  • 2. Illés György (Giorgio),
  • 3. Varga Zsolt (Zsozsesz),

    DIV II-BEN:

  • 1. Keszthelyi Ákos (Gadfly) ,
  • 2. Pócz-Nagy Imre (Kiru),
  • 3. Várhegyi Sándor
  • KÖZÖS LOVON

    PSRL honlap

    A versenyzés egy új típusába kóstolt bele a Magyar Szimulátor Sport Egyesület. A MaSzim hat versenyzője, két csapatban részt vett a PSRL által rendezett Endurance Cup első fordulójában, a Spa-i 6 órás versenyen. Egy P1-es Peugeot-ban indult Spiczmüller Richárd (Spiczi), Csák Péter (doozi) és Paár István (Tony), míg egy P1-es Audiban indult Terényi Krisztián (Kopi), Pongrácz Tamás (Tommy78) és Kazár Dániel (Kazard).

    Az időmérésen a 14 P1-es autóból a Peugeot az 5. helyet, az Audi pedig a 7. helyet szereze meg. A rajtot simán, baleset nélkül vészelte át a két autó, és stabilan haladtak a P1 mezőnnyel. A 25 másodperccel lassabb GT autók lekörözése nem kis kihívást jelentett, sajnos az Audi egyszer hibázott is, és visszaesett a 11. helyre. Közben a Peugeot Tonyval a 4. helyet szerezte meg egy hajmeresztő előzéssel.

    Az első kiállást a két autó közül az Audi kezdte meg, a Peugeot végig spórolt, és egy tankolást meg is tudott spórolni a végén. Az előbbi autóban tankolásonként cseréltek versenyzőt, míg a Peugeot itt is más taktikán volt. A következő etapokban a Peugeot stabilizált egy 6. helyet, míg az Audi a 9. helyen haladt. A mezőny teljesen más taktikán volt, mindenki más szakaszokat teljesített, volt olyan versenyző, aki 15 kört sem tett meg két tankolás között. A futam alatt élő versenybíróság osztotta a büntetéseket, amelyből jutott a csapatnak is.

    A futam háromnegyedénél az Audi volánja mögött Kazard ült, a 8. helyen haladt, de nem sokáig, sikerült megszereznie a 7. helyet, míg a Peugeot-nál Tony vette át az ülést Doozitól, és a célig vezetett. Sikerült a 6. helyről feljönni előbb az 5. helyre, a tavalyi bajnok, idén 1-es rajtszámú VSR autót megelőzve, majd az előtte haladó tankolása miatt a 4. helyre is, amelyet a célig megtartott, így az Egyesület csapata az első futamon az előkelő 4. helyen zárt! Örömteli eredményt zárt az Audi is, Kopi hozta be a 7. helyre a célba! A futamot a nagyon sokáig vezető SG Racing cseh légiósai előtt a Simco csapat nyerte.

    A bajnokság futamai minden hónap első szombatján kerülnek megrendezésre, a következő futam Imola lesz, a bajnokság fináléja pedig a Le Mans 24, ami tényleg 24 hajmeresztő órás lesz! Minden érdeklődőt várunk szeretettel, a Pilóta Fórumban található topicban várjuk a jelentkezéseket a csapatba!

    SZENIOROK 3. FUTAMA

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    A 3. futamra Imolába látogatott a mezőny, sajnos csekély létszámmal, Road Americához hasonlóan itt is 2 futam került megrendezésre. Imola is a BMW-nek kedvezett, és egy hajszállal jobbak voltak a többieknél. Metosz indulhatott Pole pozícióból a BMW-vel, mellőle Pettya az Audival, a második sorból Tommy78 és Kopi rajtolhatott, a 3. sort Tjoe és Danikosz bérelte ki, mögülök Gstyle, Gadfly és Zsozsesz várhatta a rajtot. Kisebb helycserék történtek a rajtnál, legjobban Danikosz és Gadfly kapta el a rajtot, mindketten 4 pozíciót jöttek előre. Danikosz ezzel a 2. helyen találta magát és üldözöbe vette az élen álló Metoszt, akit a 7. körben meg is tudott előzni, de Metosz szorosan üldözte és próbálta támadni végül 2 tizeddel lemaradva meg kellett elégednie a második hellyel. A 9. körben Tommy78 a 3. helyen autózva hibázott és hárman is elmentek mellette, így Gadfly örökölte meg a 3. helyet, őt szorosan követte Gadfly és Tjoe, utóbbi hibázott a 12. körben és visszaesett a 7. helyre. Gadfly és Kopi csatázása miatt, Tommy kezdte ledolgozni hátrányát a hibázást követően, és felzárkózótt mögéjük, és hátulról nézte kettejük csatáját. Sajnos 1 körrel a vége előtt a sikánba összeakadtak, ezt kihasználva Tommy elment mellettük és feljött a 3. helyre, valamint az öt szorosan követő Pettya is ki tudta kerülni a balesetet, ezzel két helyet előre lépve. Az üzemanyag mennyiség kalkulásával meggyűlt a baja Gadflynak és Kopinak is. Sajnos Gadflynak kifogyott az utolsó körben, míg Kopi nem kockáztatott és kihajtott a pitbe rátankolni. Az első futamot végül Danikosz nyerte Metosszal a nyakában, a dobogóra még Tommy álhatott fel, 4. Pettya lett, 5.-ként Tjoe érkezett, aki két pozíciót nyert a végén Gadfly és Kopi üzemanyag problémája miatt, 6. Kopi lett, míg Gadfly az üzemanyag kifogyása miatt leparkolt a pályán és 7. lett. A második futamon fordított sorrenben rajtoltak a pilóták, az élről Zsozsesz és Gadfly indulhatott. Sajnos előbbi balesetbe keveredett és feladni kényszerült a versenyt. Így Gadfly átvette a vezetést. Metosz, Danikosz és Tommy jól kapta el a rajtot és mindhárman 3 helyet jöttek előre. Metosz a 3. körben a verseny feladására kényszerült, akit még Tjoe és Kopi is követett a 7. illetve 9. körben. Danikosz folyamatosan stabil és nagyon gyors köröket autózva a 8. helyről rajtolva a 8. körben már a 4. helyen autózott, és utolérte Tommyt, akit könnyedén meg is előzött,majd Kopi kiesését követően már a második helyen találta magát és üldözőbe vette az élen álló Gadflyt, akit az utolsó körben sikerült is megelőznie, és az első futamhoz hasonlóan megnyerte a másodikat is az utolsó előtti pozícióból rajtolva. Második így Gadfly lett, Tommy 3.-nak hozta be a másik Audit, 4. Pettya lett szintén Audit kormányozva, 5. pedig Gstyle immáron egy Aston Martin volánja mögött. Következő futam június 17-én LeMans-ba kerül megrendezésre egy 2 órás futam keretein belül, várunk Mindenkit szeretettel!

    SZENIOROK ROAD AMERICÁN

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    A 2012-es Szenior Kupa második helyszínére, Road Americába látogatott a mezőny, ahol egy 25 perces Sprint valamint egy 50 perces Endurance futam került lebonyolításra. Az időmérőn most nem volt BMW fölény, itt egy picit hátrébb kerültek, ebből látható volt, hogy más pályán más autó lehet a nyerő. Az időmérőt Tommy78 nyerte, mögötte négyen 1 tizeden belül Tjoe, Tony, Bodzzza és Gstyle következett. A futam rövidsége miatt, akár egy kisebb hiba után nehéz volt a felzárkózás, sajnos többen is balesetbe keveredtek és a verseny feladására kényszerültek, először Dietrich, majd Kopi adta fel a futamot, nem sokkal később Zsozsesz és Titusz szálltak ki a küzdelemből. A futam a rajttól kezdve szoros volt az indulók között. Tommy megtartotta első helyét a rajtot követően, Metosz a 6. helyről rajtolva gyorsan jött előre és a 3. körben már a 2. pozícióban volt. Az 5. helyről induló Gstyle feljött a 3. helyre, majd egy hibát követően visszacsúszott a 10. helyre. Gadfly Tonyval vívott csatát a 3. helyért, majd Tony a 9. körben eldöntötte a csatát és megelőzte Gadflyt, aki már nem tudta ez után visszavenni pozícióját és a célig kisérte Tonyt. Tjoe aki a 2. helyről rajtolt, rögtön az első körben visszacsúszott és kezdte meg a felzárkózást, folyamatosan futotta meg a verseny leggyorsabb köreit, és a 9. körben már az 5. helyen autózott Kazard előtt, de egy körrel a vége előtt hibázott és Kazarddal helyet cseréltek. A versenyt végül Tommy nyerte szorosan a nyakában Metosszal, majd kis hátránnyal mögöttük Tony és Gadfly futott be, őket követte Kazard az 5. helyen, a futam végén hibát vétő Tjoe a 6., Bodzzza a Nissannal 7., Gstyle és Gombocfej a 8. és 9. helyen érkeztek a célba. A második futamon ami 50 perces volt és teljesíteni kellett legalább 1 pit kiállást, a fordított sorrendnek köszönhetően Titusz indulhatott az élről, mellőle Gombocfej. Sajnos a rajtnál többen beragadtak, Titusz fel is adta a küzdelmet, Gombocfej és Gstyle is visszaesett a rajtot követően. Mivel az élenállók ragadtak be, így a hátrébbról indulók jobban tudták kihasználni a rajtot, és Bodzzza a 4. helyről feljött az első, míg Kazard a 6. helyről a 2., valamint Tommy78 a 10. helyről a 2. körre feljött a 3. helyre. Ezután Kazard hibázott igy visszaesett a 4. helyre, és Tommy és Thoe el tudtak menni mellette. Tommy elkezdte üldözni Bodzzzát, de mindketten hibáztak a 9. körben és összetörték autójukat, és egy 40mp-es javítás után eredtek a mezőny után és kezdték meg a felzárkózást. Ezt a hibát kihasználva Kazard ismét átvette a vezetést megelőzve Tjoet. Kazard a futam végéig megőrizte pozícióját és győzelemre vitte a Corvette-t. Tjoe lett a 2. és a hibát követően a futam végére visszazárkózó Tommy78 állhatott még fel a dobogóra. 4. Zsozsesz lett a Maseratival, őt Gstyle, Gadfly és Gombocfej követte. Következő futam 2 hét múlva Imolában kerül megrendezésre, várunk Mindenkit szeretettel!

    FINÁLÉHOZ ÉRT A BAJNOKI

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR

    VIZES PÁLYÁN ÁDÁZ CSATA A CÉLIG

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    Három futammal a vége előtt a Nürburgringre látogatott a DRM Replay Bajnokság mezőnye. A pálya mint már néhányszor, esős volt. Az időmérőn Kazard győzött, az utolsó pillanatban megelőzve a második Giorgiot, harmadik Tommy78 lett. A DIV II legjobbja GFly lett. A rajtot és az első kanyarokat nagy figyelemmel vették a versenyzők, nem volt baleset. A nagy óvatosságot igénylő pályán szinte körönként voltak aztán kisebb hibák, elfékezések, nem volt könnyű verseny. Az első helyen haladó Kazard kis előnyt autózott össze, a mögötte hihetetlen nagy végsebességű BMW-s Giorgio előtt, akinek hamar meggyűlt a baja a hátsó gumikkal, és Tommy meg tudta előzni. A BMW-t végül elsőként, a 14. körben láttuk a pitben. A mezőny nagy része a táv felénél cserélt kereket, ekkor borzolta a kedélyeket GFly, aki csak egy rövid cserét ejtett meg, és visszajött a második helyre, Tommy elé. Kazard nagyon későn állt ki kerékcserére, a pitben pedig még meg is pördült, ami rengeteg másodpercet vett el tőle. Épphogy visszatért Tommy elé, a futam végéig 3 másodperc körül volt a különbség, végül megőrizte első helyét és megnyerte a versenyt! Tommy lett tehát a második, a harmadik pedig GFly, aki a DIV II-es kategória győztese lett, és a futam végén megszorongatta őt Giorgio a BMW-vel. Utóbbi végül negyedik lett, őt Zsozsesz, Titusz, Stork és Várhegyi Sándor követte. A DIV I győztese tehát Kazard, a DIV II-é GFly. A következő futam egy hét múlva Mainz-Finthen, február 23-án. Várunk minden érdeklődőt szeretettel!

    DRM ISMÉT DIEPHOLZBA LÁTOGATOTT

    Közvetítés (elmaradt) Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    Esős futam után napsütés várta a pilótákat most Diepholzban. Ennek ellenére a pálya repülőtéri szakasza annyira poros volt, hogy sokan úgy érezték, „jobban csúszik mint esőben”. Így a pálya ismét nagy kihívást jelentett a gumifalak között, Kazár Dániel (Kazard), Pongrácz Tamás (Tommy78), Varga Zsolt (Zsozsesz) dobogózott DIV I-ben. DIV II Keszthelyi Ákos (Gadfly) ismét nyerni tudott, visszatérve a kategóriába (rövid DIV I-es látogatás után a Nordschleifén), mellette Pócz-Nagy Imre (Kiru) és Várhegyi Sanyi foglalta el a dobogó fokait. A következő futam: 2012.02.16 Nürburgring Esős.

    MEGKEZDŐDÖTT A SZENIOR KUPA 2012 ÉVADA

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    A Daytona-i 2 órás futammal megkezdődött a Szenior Kupa 2012-es Bajnoki Sorozat. Az időeredményeket látva, várható volt a BMW-k fölénye mind az időmérőn, mind a versenyen, ami beigazolódott, bár végül balesetek és technikai hibák miatt a futam végére a BMW-k szétszóródtak a mezőnyben. Az időmérőt a korábbi Indy 500 győztes Gerrard nyerte, nem kevesebb mint 212 km/ó-ás átlagsebbességgel teljesítette a több mint 5800 méteres aszfalt csíkot a Daytonai Road pályán, mellőle az MTCC 2010-es Bajnok Danikosz, aki egyben Gerrard csapattársa rajtolhatott, tehát a BMW kibérelte az első sort. A rajtrács további helyeit már változatosan bérelték ki a pilóták, Toby a Maseratival, Bodzzza a Nissanal, majd a többszörös MaSzim Bajnok Metosz ismét egy BMW-vel, de többek között volt még Aston Martin, Corvette, Audi, Lamborghini, tehát nagyon színes volt a rajtrács. A rajt balesetmentesen zajlott és Danikosz elsőként tudott fordulni az első kanyarban, megelőzve Gerrardot. A 3. körben beállt a BMW vonat és az első négy helyen a két BMW csapat sorakozott fel, Danikosz, Metosz, Gerrard és Kopi sorrendben. Az első 3 helyezett kicsit ellépett a többiektől, viszont mögöttük folyamatos fej-fej melletti küzdelmek zajlottak és nem szakadtak el egymástól. Később Danikosz sajnos hibázott az első kanyarban és összetörte autóját és visszacsúszott a 6. helyre, az élen pedig Gerrard és Metosz vívott nagy csatát és tizedeken belül üldözték egymást. A táv egy harmadánál megkezdődtek a boxkiállások, melyek rendben zajlottak. Sajnos Metosz net szakadás miatt feladni kényszerült a versenyt, így Gerrard egyedül maradt az élen és folyamatosan építette az előnyét. Danikosz ismételten hibázott és autója annyira sérült, hogy a futam feladására kényszerült. A második kiállás után kissé szétszakadt a mezőny, mivel sokan eltérő taktikán voltak, volt aki két illetve néhányan három kiállást terveztek. A futam vége előtt 25 perccel, Kopi és Gábor teljesítette 3. és egyben utolsó kerékcseréjét, ezáltal mindenki a végső hajrára koncentrált, és egy reális állást kaptunk a versenyről. Gerrard vezette továbbra is a futamot hatalmas előnnyel, mögötte Tjoe az Aston Martinnal, Tony és a 3 kiállásos taktikát alkalmazó Gábor következett, akik így hárman 3mp-en belül autóztak egymáshoz. Mögöttük kissé leszakadva, Gadfly és Kazard, valamint Tommy78 és a friss gumikon megérkező Kopi vívott csatát, ezáltal nagyon izgalmassá téve a futam utolsó pár percét. A friss gumikkal gyorsabb Gábor megelőzte Tonyt, majd zárkózott Tjoe-ra, Gadfly elfékezte magát az első kanyarban, Kazarddal folytatott csatája közben és visszacsúszott a 8. helyre. Kopi 1 perccel a vége előtt megelőzte Tommyt és feljött a 6. helyre amit a célig meg is tartott. A 2 órás futam leintését követően, ami mondhatjuk, hogy végig izgalmas volt, és az utolsó percekben is hatalmas csaták zajlottak több pozícióért, Gerrard magabiztos vezetéssel győzőtt, mögötte Tjoe és Gábor érkezett meg a dobogóra, 4. a kétszeres Maszim F1 Bajnok Tony lett, 5. Kazard, 6. a Fontana-i Marlboro 500 mérföldes győztes Kopi lett, 7. és 8. helyen az Audi csapat zárt, Tommy és Gadfly, 9. Gstyle, 10. pedig Gombocfej lett. Következő futam 1 hónap múlva Road America, várunk Mindenkit szeretettel!

    PÓCZ-NAGY IMRE GYŐZELEM DIV.II-BEN

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    Az évad első igazi kihívásán vannak túl a versenyzők, mondhatni a repülőtéri esőverseny, séta galopp volt, a zöld pokol hosszan kanyargós betoncsíkján történő versenyzéshez képest. Végül Tommynak jött jól ki a lépés és emberfeletti teljesítménnyel megnyerte a futamot, növelve a távolságot Giorgioval szemben, a ponttáblázatban. A befutó DIVI-ben: Pongrácz Tamás, Illés György, Keszthelyi Ákos lett, míg DIV II-ben: Pócz-Nagy Imre (Kiru), Stork, és Várhegyi Sándor végzett a dobogó fokain.

    STÁGL RÓBERT, PONGRÁCZ TAMÁS GYŐZELEM HOCKENHEIMBAN

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    DRM sorozat az egyik legismertebb német pályára Hockenheimbe látogatott. Óriási teljesítménnyel és DIV II-es autóval a pálya ördöge Stagl Róbert volt, aki összetettben is végül 2. lett. DIV I-ben Pongrácz Tamás (Tommy78), Terényi Krisztián (Kopi) és Varga Zsolt (zsozsesz), míg DIV II-ben Stagl Róbert (Bodzzza), Varhegyi Sandor és Pócz-Nagy Imre (kiru), foglalta el a dobogó fokait.

    TITUSZ GYŐZELEM!!!

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    Nagyszerű küzdelemnek lehetek az SSTV nézői a salzburgringi DRM futamon. Az előző futamról nem hozták magukkal a versenyzők az időjárást így verőfényes, a versenyzéshez ideális körülmények között várhatták a rajtot. A qualifikáció során, a bajnokságban jelenleg az élen álló Pongrácz Tamás (Tommy78) újra elhódította a pole pozíciót, de mögött Titusz csak 76 ezreddel lassabb kört futott, így már látható volt, hogy kemény ellenfelekre talált a pályán, a bajnok aspiráns. A versenyzők szépen együtt maradtak az első körtől gyakorlatilag az utolsó körig, és hatalmas taktikai csata ment a bokszutcában is a pozíciókért. Sok előzés helycsere történt. A viadal végén a dobogóra DIV I.-ben Titusz, Kazár Dániel (Kazard), Varga Zsolt (Zsozsesz) állhatott, míg DIV II-ben Keszthelyi Ákos (Gadfly), Stágl Róbert (Bodzzza), Pócz-Nagy Imre (Kiru). Gratulálunk minden résztvevőnek!

    DRM A GT ÁRNYÉKÁBAN

    Közvetítés Futam Statisztika Jelentkezés Csevegő Bajnokság Statisztika XML, VCR
    A DRM bajnokság Mainz Fintheni repülőtérre látogatott, ahol ismét a papírforma érvényesült és Pongrácz Tamás (Tommy78) győzni tudott. A 67 körös futam, esővel fűszerezve, óriási kihívás volt minden pilóta számára, akik ráadásul a legtöbben szenior GT 2012-es tesztekről közvetlenül érkeztek a repülőtér nedves talajára. DIV I-ben a dobogó, Pongrácz Tamás, Varga Zsolt (Zsozsesz), Illés György (Giorgio), míg DIV II-ben Keszthelyi Ákosé (Gadfly) volt a főszerep, kitűnő vezetéssel összetettben is második lett, mögötte Pócz-Nagy Imre (kiru) Várhegyi Sándor (Saaba) állhatott fel a dobogó fokaira. Következő futam Salzburg 01.12-én csütörtökön. Reméljük még több pilótával a pályán!

    HÍREK 2011